Namens alle lelijke en normaal uitziende mensen op de wereld: bedankt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:10 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft het dus geen nut om uit te gaan want ik kan me werkelijk niet voorstellen dat lelijke mensen hun partners ontmoeten tijdens het uitgaan.
Ik heb geen vrienden die zo lelijk zijn als ik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Namens alle lelijke en normaal uitziende mensen op de wereld: bedankt.
Misschien moet je je lelijke vrienden eens vragen hoe zij het doen.
Ben je dan echt zoveel lelijker dan die bebrilde tuinkabouter met stekels?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:14 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden die zo lelijk zijn als ik.
Of het nijlpaardquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben je dan echt zoveel lelijker dan die bebrilde tuinkabouter met stekels?
Kan het me nauwelijks voorstellen en al zou het zo zijn, dan nog kun je daar weinig aan doen. De hele dag gaan lopen mokken helpt ook niet. Doen het nijlpaard (quote:
Heb ik geprobeerd, lees mijn allereerste post dan nog maar eens in September 2010quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meesten hier best eerlijk... Ik snap niet goed waarom je jezelf naar beneden zit te praten. Ook al zou je lelijk zijn, dan nog... daar doe je niks aan en je kunt er dan maar beter het beste van maken.
Ik sta nu op het punt best wel pissig te worden op je. je bent niet lelijk, iedereen weet dat, alleen jij niet. Waarschijnlijk zeg je van mensen die net als jij, denken dat ze lelijk zijn terwijl ze dat niet zijn, dat ze niet lelijk zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:14 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden die zo lelijk zijn als ik.
Als je deze insteek blijft houden, gaat dat normale contact er ook nooit komen. Je kunt er dan voor kiezen om er of geen probleem van te maken of om gewoon proberen normaal te doen tegen vrouwen. I.p.v. de Big Bang Theory moet je maar eens the 40 year old virgin kijken. Die man maakte er nooit een probleem van en was gelukkig. Pas toen hij er een probleem van ging maken, voelde hij zich ongelukkiger. Zijn rare capriolen hebben weinig uitgehaald en pas toen hij weer normaal ging doen, leerde een dame kennen die later z'n vrouw werd...quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, lees mijn allereerste post dan nog maar eens in September 2010
26jaar,nooit verkering gehad of contact met een vrouw.
Bijna 27 jaar geen normaal contact met vrouwen anders dan kassameisjes en zakelijke contacten op het werk. Ik heb er dus het beste van proberen te maken maar nu lukt dat niet meer.
Ik kan niet in mijn eentje meer leven. Ik kan er niet meer tegen dat ik 0,0 aandacht krijg van vrouwen en het is gewoon wreed dat er geen vrouw in Nederland bestaat die me ziet zitten.
En er valt helemaal niks aan te doen terwijl ik iemand ben die doorgaat totdat die bereikt heeft wat die wilt. Maar hier heb ik geen invloed op.
Nee dat is te pijnlijk en confronterend om te zien. Bovendien geloof ik niet in sprookjes. Ik ga ook geen zelfmoord plegen Strawberry want ik ben namelijk al dood zo voelt het tenminste van binnen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je deze insteek blijft houden, gaat dat normale contact er ook nooit komen. Je kunt er dan voor kiezen om er of geen probleem van te maken of om gewoon proberen normaal te doen tegen vrouwen. I.p.v. de Big Bang Theory moet je maar eens the 40 year old virgin kijken. Die man maakte er nooit een probleem van en was gelukkig. Pas toen hij er een probleem van ging maken, voelde hij zich ongelukkiger. Zijn rare capriolen hebben weinig uitgehaald en pas toen hij weer normaal ging doen, leerde een dame kennen die later z'n vrouw werd...
Het is vast niet confronterender dan hier de hele dag gaan lopen zeuren (sorry dat ik het zo zeg) dat je lelijk bent.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:26 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dat is te pijnlijk en confronterend om te zien. Bovendien geloof ik niet in sprookjes. Ik ga ook geen zelfmoord plegen Strawberry want ik ben namelijk al dood zo voelt het tenminste van binnen.
Zieligerd.quote:Nee dat is te pijnlijk en confronterend om te zien. Bovendien geloof ik niet in sprookjes. Ik ga ook geen zelfmoord plegen Strawberry want ik ben namelijk al dood zo voelt het tenminste van binnen.
Dan is het confronterend! Waarom moet dat perse slecht zijn?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:26 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dat is te pijnlijk en confronterend om te zien. Bovendien geloof ik niet in sprookjes. Ik ga ook geen zelfmoord plegen Strawberry want ik ben namelijk al dood zo voelt het tenminste van binnen.
Vaak is dat juist goed.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:29 schreef RJP95 het volgende:
[..]
Dan is het confronterend! Waarom moet dat perse slecht zijn?
Hij heeft echt leed meegemaakt, dus daar zou ik niet over beginnen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zieligerd.
Ik denk dat je eens echt leed moet meemaken in je leven om te waarderen wat je wel hebt. Is mij eens overkomen, mij ga je niet meer horen klagen over imperfectheden en onzinnig geleuter over het vinden van vrouwen tijdens het uitgaan.
Stop dan eens met uitgaan en benader vrouwen in een andere situatie waar je niet eerst en vooral op uiterlijk wordt beoordeeld.
Is een vrij ernstige oogziekte erg genoeg voor je? Guess what, de geestelijke pijn van BDD is gewoon erger terwijl ik een oogziekte heb waaraan je langzaam blind kan gaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zieligerd.
Ik denk dat je eens echt leed moet meemaken in je leven om te waarderen wat je wel hebt. Is mij eens overkomen, mij ga je niet meer horen klagen over imperfectheden en onzinnig geleuter over het vinden van vrouwen tijdens het uitgaan.
Stop dan eens met uitgaan en benader vrouwen in een andere situatie waar je niet eerst en vooral op uiterlijk wordt beoordeeld.
Het verliezen van familieleden verwerk je, een blijvende oogziekte raak je niet meer vanaf.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Opvallend dat je begint over die oogziekte, terwijl het verliezen van naaste familie me erger lijkt.
Of misschien onderschat ik dan jouw oogziekte...
Laat ik maar niet over mijn oogziekte beginnen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Opvallend dat je begint over die oogziekte, terwijl het verliezen van naaste familie me erger lijkt.
Of misschien onderschat ik dan jouw oogziekte...
Sommige mensen verwerken dat nooit helemaal, maar je hebt een punt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het verliezen van familieleden verwerk je, een blijvende oogziekte raak je niet meer vanaf.
Kan je eenzaamheid ook te maken hebben met dat je nooit echt een familie gehad hebt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Laat ik maar niet over mijn oogziekte beginnen.
Ik heb mijn familie nooit gekend behalve mijn vader en zusje, Mijn zusje is overleden toen ik 17 was en ja dat vond ik erg maar laten we het maar bij BDD houden -.-.
Dat klopt, maar het gros van de mensen weet het wel te verwerken. Uiteindelijk verliest ook iedereen familieleden en je moet toch verder. Een oogziekte kan tot in de lengte der dagen door blijven slepen. Maar goed, ook daar moet je het beste van maken natuurlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sommige mensen verwerken dat nooit helemaal, maar je hebt een punt.
Ik ben geen psycholoog en geen dokter, maar heb toch de indruk dat je hier zelf wel 'n hand in hebt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Is een vrij ernstige oogziekte erg genoeg voor je? Guess what, de geestelijke pijn van BDD is gewoon erger terwijl ik een oogziekte heb waaraan je langzaam blind kan gaan.
Ja dat speelt wel een rol denk ik, maar ik ben het zo gewend dus ik kan het niet echt goed zeggen. Ik ben gewoon altijd gewend enkel negativiteit mee te maken daardoor voel ik me extra eenzaam.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je eenzaamheid ook te maken hebben met dat je nooit echt een familie gehad hebt?
Ik wil nu niet de lompe botterik uithangen, maar went dat niet?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je eenzaamheid ook te maken hebben met dat je nooit echt een familie gehad hebt?
Of eenzaamheid went? Alleen als je geen behoefte hebt aan contact lijkt me...quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik wil nu niet de lompe botterik uithangen, maar went dat niet?
Ik weet niet of hij sport o.i.d., maar misschien moet hij dat maar eens doen en wat minder uitgaan. Uitgaan is vaak toch elkaar negeren of oppervlakking contact. Bij een (sport)vereniging kom je ook leuke mensen tegen en is het vaak wat minder oppervlakkig.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of eenzaamheid went? Alleen als je geen behoefte hebt aan contact lijkt me...
Dan word je kluizenaar, maar dat is niet voor veel mensen en zeker niet voor Richard omdat hij er duidelijk wel behoefte aan heeft.
Jezelf voor de gek houden blijf je niet eeuwig volhouden. Waarom ga je behalve uitgaan niet gewoon dingen doen die je leuk vindt? Dan komen die chicks vanzelf wel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:00 schreef richard_prf het volgende:
Misschien is wel beter dat liefde onbereikbaar blijft voor mij zodat ik er in mijn dromen naar kan blijven verlangen.
Maar beter is toch een leugen verzinnen waar ik onvoorwaardelijk in kan geloven zodat deze pijn weggaat zeg maar. Als ik nou elke dag tegen mezelf zeg dat liefde niet bestaat en dat ik een perfect leven leid dan is het leven misschien dragelijker.
Dat ik enkel een observeerder ben van het leven ofzo.
Medicijnen verlichten de pijn niet, een goed bedachte leugen wel.
Ik sport al sinds oktober ofzo, nope nog nooit leuke mensen tegengekomen. Alleen een paar die me uitlachte om mijn smalle bouw enzo. Nee ik merk druidelijk dat ik ook daar kwa uiterlijk niet goed genoeg ben om sociaal te kunnen worden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij sport o.i.d., maar misschien moet hij dat maar eens doen en wat minder uitgaan. Uitgaan is vaak toch elkaar negeren of oppervlakking contact. Bij een (sport)vereniging kom je ook leuke mensen tegen en is het vaak wat minder oppervlakkig.
Medicijnen werken verslavend en werken daardoor op den duur minder goed.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je anti-antidepressivum krijgt, dan voel je die pijn ook niet...lijkt me.
Wat voor sport doe je dan? Waarom ga je niet fitnessen? Daar ga je wel wat breder van worden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik sport al sinds oktober ofzo, nope nog nooit leuke mensen tegengekomen. Alleen een paar die me uitlachte om mijn smalle bouw enzo. Nee ik merk druidelijk dat ik ook daar kwa uiterlijk niet goed genoeg ben om sociaal te kunnen worden.
Fitness inderdaad.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat voor sport doe je dan? Waarom ga je niet fitnessen? Daar ga je wel wat breder van worden.
Ik wil hem ook eigenlijk geen medicijnen of bepaalde andere drugs aanraden, want voordat je het weet wordt hij nog een junkie om de pijn maar niet meer te voelen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Medicijnen werken verslavend en werken daardoor op den duur minder goed.
Ben je daar niet breder van geworden dan?quote:
Klein beetje, maar ik ben van mezelf super smal gebouwdquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben je daar niet breder van geworden dan?
Met fitness ontmoet je wel mensen, maar het is wel iets individueels en de contacten zijn vaak erg oppervlakkig. Het gebeurt me echter weleens dat dames me aanspreken in de sportschool. Teamsport is inderdaad lastig na je 20e. Vaak spelen teams al jaren samen en beoefenen die mensen die sport ook al een tijdje. Je valt dan buiten de groep, ook qua spelniveau. Ik zat eerder te denken aan iets als tennis.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil hem ook eigenlijk geen medicijnen of bepaalde andere drugs aanraden, want voordat je het weet wordt hij nog een junkie om de pijn maar niet meer te voelen.
Fitness lijkt mij persoonlijk geen goeie manier om nieuwe mensen te ontmoeten, dan ben je vooral bezig met je eigen ding en shape, maar dat kan aan mij liggen. Teamsport daarentegen is wel goed voor contact, maar dan vooral met je eigen geslacht en ik denk dat het lastiger oppakken is na je 20e.
Ah mên, je hebt toch een sociaal leven dankzij jezelf? Die vrienden waar je mee uitgaat. Of is dat ineens ook niet 'echt' meer? Je doet nu gewoon negatief over alles. Als je eens een dag als een optimist zou leven, doen alsof je het uiterlijk hebt van Brad Pitt, misschien zou dat al een heel verschil maken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik sport al sinds oktober ofzo, nope nog nooit leuke mensen tegengekomen. Alleen een paar die me uitlachte om mijn smalle bouw enzo. Nee ik merk druidelijk dat ik ook daar kwa uiterlijk niet goed genoeg ben om sociaal te kunnen worden.
Uiterlijk speelt inderdaad een grote rol, maar is niet de allesbepalende factor...quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:11 schreef richard_prf het volgende:
Ik vind het toch jammer dat jullie niet willen begrijpen dat uiterlijk een hele grote rol speelt in het klote leven dat ik nu leid.
Mja ik ga zo slapen en manieren bedenken hoe ik gelukkig kan worden in mijn eentje.
Ik krijg letterlijk NOOIT aandacht van vrouwen terwijl ik overal kom en ontzettend veel reis en gewoon een normale aardige gast ben. ZAL het niet een HEELL klein beetje aan mijn uiterlijk kunnen liggen?
Dat had gekund.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:13 schreef richard_prf het volgende:
Maar een antwoord heb je niet -.-
het kan toch dat ik gewoon een apart uiterlijk heb ( wat ik zelf ook vind )
Dit is geen logische conclusie.quote:dat ik gewoon altijd genegeerd word door de dames?
Met carnaval wilde een meisje met je praten, dus jouw stelling dat je altijd wordt genegeerd klopt niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:13 schreef richard_prf het volgende:
Maar een antwoord heb je niet -.-
het kan toch dat ik gewoon een apart uiterlijk heb ( wat ik zelf ook vind ) dat ik gewoon altijd genegeerd word door de dames?
Er is gewoon geen andere reden mogelijk. Hetzelfde gebeurd in mijn viendengroep. Ik word al genegeerd door de dames daar terwijl ik echt niet raar overkom. Het is dan ook mijn uiterlijk.
Het gaat niet om aandacht geven. Alsof hij de eerste 26 jaar in zijn leven zonder deze 'aandacht' niet last had van zelfmedelijden en depressie. Dan kan het heus geen kwaad dat users online zich om hem bekommeren.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:15 schreef iwannabehigh het volgende:
![]()
Strawberry, houd a.u.b. op met de hele tijd maar aandacht geven aan Richard. Het helpt toch niet! Hij is alleen maar uit op aandacht, geloof mij nou maar.
Nogal logisch dat iemand die zwaar ongelukkig is met zichzelf en zijn leven veel topics kaapt in r&p, dat doen veel users die met zichzelf in de knoop zitten. Ze hopen een soort levensveranderend wonderadvies te krijgen, maar dat is er natuurlijk niet. Betekent niet dat ze niet welkom zijn in r&p om over hun problemen te praten, toch?quote:Moet je kijken hoeveel topics hij kaapt en hoe het keer op keer op hetzelfde onderwerp terecht komt --> AANDACHT zoekt hij.
Ja dat klopt wel alleen weet ik niet meer hoe het gebeurde. Ik wil het me zo graag herinneren zodat ik deze ervaring had kunnen meenemen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met carnaval wilde een meisje met je praten, dus jouw stelling dat je altijd wordt genegeerd klopt niet.
De volgende keer komt er vast wel weer een kans. Zorg dan alleen dat je wat beter aanspreekbaar bent i.p.v. compleet bezopen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel alleen weet ik niet meer hoe het gebeurde. Ik wil het me zo graag herinneren zodat ik deze ervaring had kunnen meenemen.
Ik weet niet of je het doorhebt, maar dit is ongeveer zijn eigen topic verworden, anders was deze reeks ook al lang dood geweest. En het gaat nog altijd niet dicht al praten we al 11 delen lang over zijn problemen. Dus nu moet jij er ook niet iets van maken wat gewoon niet zo is.quote:Richard, als je zo graag aandacht wilt, wilt verkondigen dat je lelijk en zielig bent, dat niemand je wilt en dat je ZELFMOORD wilt plegen? Dan maak je maar een eigen topic aan, moet je eens kijken hoe snel dat topic dicht gaat omdat je toch uit op aandacht bent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |