Dat ben ik wel met je eensquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Prima. Dan is er dus geen probleem de SC samen te voegen tot 1 topic.
[..]
Ik heb een tijdje in Singles gepost jaren terug, maar ik heb inderdaad geen behoefte aan SC, daarom hoop ik dat het ook ophoudt in AVNZMG. Het topic was een stuk interessanter toen er nog fatsoenlijke discussies waren.
Singles SC is een vaste groep die amper ruimte biedt voor discussie, die mag wel weg of samengevoegd worden met avnzg en dan met de regels dat SC over anders dan het single en versieren niet toegestaan is omdat daar andere SC's voor zijn. Probleem opgelost, slotje, PM me mijn nobelprijs voor de vrede maar.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens
ik ben daar begonnen met posten omdat ik dacht dat ik echt wat over het onderwerp te zeggen had (versieren) en blijven hangen toen het steeds meer SC werd maar ik vond er echt weinig meer aan op een gegeven moment
zal ook wel aan mij hebben gelegen hoor, omdat ik niet meer mee kon met de onderwerpen zeg maar omdat ik er niks mee had
maar ondertussen is er wel een podium verdwenen voor mensen die echt over versieren willen praten
Singles en AVNZMG zijn hele andere topics. Singles gaat over "Jeuj! Ik ben single en kan rondneuken". AVNZMG gaat over "Ik heb nog nooit een vriendin gehad, heb geen vrienden en ben sociaal onaangepast.". Als je stelt dat je deze topics samen kunt voegen heb je een van beiden nooit gevolgd. Beiden hebben als topic bestaandsrecht IMHO, beiden zijn verzand in overloos gedreutel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Singles SC is een vaste groep die amper ruimte biedt voor discussie, die mag wel weg of samengevoegd worden met avnzg en dan met de regels dat SC over anders dan het single en versieren niet toegestaan is omdat daar andere SC's voor zijn. Probleem opgelost, slotje, PM me mijn nobelprijs voor de vrede maar.
Al vaker gezegd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ok, wat anders dan, wat zou jij als oplossing aandragen?
Had het nog op text-only staanquote:
Behalve als je jezelf al heel impopulair hebt gemaakt in Singles toen de R&P SC-ers daar nog posttenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, er komen genoeg mensen binnen de reguliere R&P SC die vanzelf ook bij de kliek horenGewoon meeposten, normaal doen, niet tegen iedereen en alles schoppen en dan is er niets aan de hand
Maar ik heb je nooit zien posten in de SC, dus echt een kans geef je het ook niet . of je hebt de behoefte niet, kan ook
De R&P SC is ontstaan uit een veel eerdere singlesreeksquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:09 schreef stbabylon het volgende:
Behalve als je jezelf al heel impopulair hebt gemaakt in Singles toen de R&P SC-ers daar nog postten
Eens.quote:
Niet mee eens. Het zijn gewoon andere topics met andere onderwerpen. Voor iemand die moeite heeft met vrouwen is een datingsite bijvoorbeeld geen optie. M.i. is het enige probleem de SC. Waarbij de SC in het datingsite topic heel erg meevalt.quote:Versieren ipv Datingsite-ervaringen, AVNZMG en Singles. En dan streng modereren.
R&P SC is singles 1.0. Die is alleen hernoemd naar SC.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al vaker gezegd.
R&P SC voor SC
Versieren ipv Datingsite-ervaringen, AVNZMG en Singles. En dan streng modereren.
HVJJN keihard op slot
[..]
Had het nog op text-only staan
[..]
Behalve als je jezelf al heel impopulair hebt gemaakt in Singles toen de R&P SC-ers daar nog postten
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
De R&P SC is ontstaan uit een veel eerdere singlesreeksJaaaaren terug.
Waarom is er dan bestaansrecht voor zowel een R&P SC als de Singles SC?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:12 schreef Pheno het volgende:
Weet ik, maar er zitten nu een aantal mensen die mij kennen van hun tijd dat ze (ook) nog in Singles posten en me niet goed kunnen hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
is er nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom is er dan bestaansrecht voor zowel een R&P SC als de Singles SC?
Ik vind het maar lastigquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
R&P SC is singles 1.0. Die is alleen hernoemd naar SC.
Singles is dan weer een 1.1 versie van Eeuwige maagden.
Zie je het verband?
ah niet miepenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet ik, maar er zitten nu een aantal mensen die mij kennen van hun tijd dat ze (ook) nog in Singles posten en me niet goed kunnen hebben
Maakt verder niet uit hoor, maar ik kan zonder de verborgen steken, vandaar dat ik zolang het nog kan, gezellig in Singles blijfquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah niet miepen
ik heb nog nooit iemand tegen jou zien moeilijk doen of zo
volgens mij zit dat vooral in je hoofd
Ik ben nog maagd!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker aangezien er bar weinig maagden in Singles zitten .. wel weer in AVN..
Eerst was de bedoeling die SC als enige te hebben. Toen kwam er na een hoop gezeur ruimte voor een ontopic singles. Nou ja, dat is dus een SC geworden. Toen kwam er weer na een hoop gezeur een ander versiergedoe (singles ontopic dus) en dat is nu ook een SC. Ergo, Singles is alle bron van het kwaad in alle jaren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom is er dan bestaansrecht voor zowel een R&P SC als de Singles SC?
Goh, dat is ook niet eerder geopperd ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
Oke hoe vinden jullie dit?
alle reeksen mogen blijven bestaan maar dan wel ontopic en alle SC gaat in de SC?
Had Frenkie gelijk door het te verbannen naar GC? En conflict had gelijk om het daar weer te sluiten?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerst was de bedoeling die SC als enige te hebben. Toen kwam er na een hoop gezeur ruimte voor een ontopic singles. Nou ja, dat is dus een SC geworden. Toen kwam er weer na een hoop gezeur een ander versiergedoe (singles ontopic dus) en dat is nu ook een SC. Ergo, Singles is alle bron van het kwaad in alle jaren.
Er wordt weinig gekroeld daar, op twee stelletjes na.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:18 schreef stbabylon het volgende:
Overigens vind ik R&P SC ook veeeeeeeeeeeel te kussiekroel. Een beetje (negatieve) weerstand is daar uit den bozen.
Je moet wel verschil zien tussen bot zijn / op de man spelen en gewoon een goede discussie willen voerenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:18 schreef stbabylon het volgende:
Overigens vind ik R&P SC ook veeeeeeeeeeeel te kussiekroel. Een beetje (negatieve) weerstand is daar uit den bozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |