abonnement Unibet Coolblue
pi_106650128

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier

[ Bericht 47% gewijzigd door Daniel1976 op 10-01-2012 21:20:55 ]
  dinsdag 10 januari 2012 @ 18:36:48 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106650486
C/p even de OP van de oude reeks hierin en nog wat tekst over de SC en waar dat wel mag
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_106650744
Ik weet niet hoe ik deze in mijn actieve topics kan zetten, dus maar even zo.

Kan er wel bij vermelden dat ik zelf wel moeite heb met versieren en dat de tips die in de OP staan erg nuttig zijn gebleken :)

(tevens verkapte tvp)
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 18:43:56 #4
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106650776
[/url] mag weg uit de OP. Anders plaatje stuk. Of even de wiki op editen?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_106651111
Nou ik ben dus Ayumu.

Niet zo zeer problemen met versieren meer het feit dat ik alles koppel aan het overlijden van eerste liefde en alles en iedereen afwijs omdat ze op hem moeten lijken. En dat werkt dus niet misschien dat ik mijn oogjes eens via deze reeks geopend krijg.
pi_106651287
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:53 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Nou ik ben dus Ayumu.

Niet zo zeer problemen met versieren meer het feit dat ik alles koppel aan het overlijden van eerste liefde en alles en iedereen afwijs omdat ze op hem moeten lijken. En dat werkt dus niet misschien dat ik mijn oogjes eens via deze reeks geopend krijg.
Is dat dan niet meer: moeite met het aangaan van (diepgaande) relaties ipv moeite met versieren?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_106651365
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Is dat dan niet meer: moeite met het aangaan van (diepgaande) relaties ipv moeite met versieren?
Deels zeker alleen ik geraak ook niet echt verliefd en ik kan hier altijd meelezen. En heb al vele mensjes aan elkaar gekoppeld O+
pi_106651499
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Deels zeker alleen ik geraak ook niet echt verliefd en ik kan hier altijd meelezen. En heb al vele mensjes aan elkaar gekoppeld O+
Ja oke maar ik denk dat je problemen op een ander vlak liggen bedoel ik
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_106651580
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja oke maar ik denk dat je problemen op een ander vlak liggen bedoel ik
Daar heb je weer gelijk in alleen ik kan altijd meelezen en zien hoe anderen op hun manier daar over denken als ze bezig zijn met het hele relatie gebeuren en natuurlijk liggen erbij mij ook nog wel zaakjes die opgelost mogen worden.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 19:06:20 #10
365167 Knuffeltutje
Soms met een rijmpje
pi_106651659
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:53 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Nou ik ben dus Ayumu.

Niet zo zeer problemen met versieren meer het feit dat ik alles koppel aan het overlijden van eerste liefde en alles en iedereen afwijs omdat ze op hem moeten lijken. En dat werkt dus niet misschien dat ik mijn oogjes eens via deze reeks geopend krijg.
Ik heb jouw verhaal half mee gekregen. Je mag iets minder streng zijn voor jezelf denk ik.
Jij hebt op liefdes gebied echt de meest vreselijke dingen mee gemaakt.
Dan heb je eindelijk echte liefde gevonden en berooft diegene zichzelf van het leven..

Mensen die bijvoorbeeld tien jaar oid met iemand zijn geweest en dan aan de kant gezet worden,
die ervaren jouw pijn op een vergelijkbare manier. Het is een rouwproces. Het 1 is op zijn eigen manier niet erger dan het ander. Ik zal het proberen uit te leggen, de intentie is respectvol.

Iemand die een geliefde aan de dood verliest,heeft een ongekende rouwperiode. Alleen weet diegene dat diegene eigenlijk nog zielsveel van hem of haar hield, maar het leven niet meer aan kon.

Iemand die zoveel van iemand houdt dat hij of zij haar leven voor diegene zou geven, en gedumpt wordt, die hebben vaak in hun ellende en verwerkings proces/gedachtes liever dat de ander op bovenstaande manier bij ze weg was gegaan, omdat het dan tenminste duidelijk zou zijn dat de ander nog wel van ze hield.

Moeilijk. Zo verschillend en zoveel met elkaar te maken de bovenstaande situaties.
Ik heb voor beide evenveel respect en onbegrip , en het zijn beide dingen die schade kunnen aanrichten.

Ik weet niet of je er zin in hebt of dat je het al gedaan hebt, maar heb je behoefte om wat uitgebreider te praten over wat er begin deze maand is gebeurd? Zo niet, dan wens ik je veel sterkte en adviseer ik je om het rustig aan te doen want niemand kan hem op zo korte termijn serieus "vervangen".
Ik hou van knus, ik hou van knuffelen, ik hou van aan lieve mannen snuffelen en frutselen.
Ik ben geen stomme kloon. Ik ben geen newbie.
pi_106654298
Dan zal ik hier ook maar eens rondhangen aangezien ik nog geen enkele fatsoenlijke relatie heb gehad, en geen versierder ben. Ik zal het van toevallige ontmoetingen moeten hebben, en daar zit ik volgens mij in de verkeerde kringen voor om goede kans te maken.
pi_106654587
Eens kijken of dit wat is
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106654627
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:57 schreef Faxie het volgende:
Dan zal ik hier ook maar eens rondhangen aangezien ik nog geen enkele fatsoenlijke relatie heb gehad, en geen versierder ben. Ik zal het van toevallige ontmoetingen moeten hebben, en daar zit ik volgens mij in de verkeerde kringen voor om goede kans te maken.
Kun je niet proberen die kans op toevallige ontmoetingen zelf groter te maken door bijvoorbeeld een hobby waarbij je veel nieuwe mensen ontmoet?
pi_106654753
Doe anders de volledige OP van Supersoep destijds. :)
pi_106654792
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Doe anders de volledige OP van Supersoep destijds. :)
Waarom niet een nieuwe OP? Mits dit topic wel serieus gaat worden
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:08:20 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106654899
Ik word vast lurker, veel toe te voegen heb ik niet maar misschien heb ik wat aan de tips en ervaringen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_106654992
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
Ik word vast lurker, veel toe te voegen heb ik niet maar misschien heb ik wat aan de tips en ervaringen.
Je verhaal kwijt kunnen is wel tof zonder dat je bang hoeft te zijn voor kritiek
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106655168
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je verhaal kwijt kunnen is wel tof zonder dat je bang hoeft te zijn voor kritiek
Wat is kritiek? De waarheid kan soms hard zijn. Ik denk dat je juist hier meer harde, maar ware adviezen zal krijgen dan in het SC topic met kusjekroel. Zoals ook in de eerste 100 delen het geval was. Maar we zullen zien.
pi_106655510
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat is kritiek? De waarheid kan soms hard zijn. Ik denk dat je hier meer harde, maar ware adviezen zal krijgen dan in het SC topic met kusjekroel. Zoals ook in de eerste 100 delen het geval was. Maar we zullen zien.
Kritiek is misschien een verkeerd woord. Daar is niets mis mee om iemand wakker te schudden. Maar soms als iets wil vertellen je krijgt alleen reacties je moet veranderen blahblah
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106655593
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Kun je niet proberen die kans op toevallige ontmoetingen zelf groter te maken door bijvoorbeeld een hobby waarbij je veel nieuwe mensen ontmoet?
Dat is juist het gekke :')

Ik ontmoet enorm veel mensen, alleen op de plekken waar ik kom zitten dus niet veel leuke vrijgezelle meiden. Meestal als er leuke meiden zijn, zijn ze bezet...
pi_106655598
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je verhaal kwijt kunnen is wel tof zonder dat je bang hoeft te zijn voor kritiek
Je moet je eroverheen zetten bang te zijn voor kritiek, als mensen hier posten met misschien negatief commentaar betekent dat niet dat ze een hekel aan je hebben, maar juist dat ze er tijd in steken jou je misstappen/misvattingen te laten inzien.
pi_106655616
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:06 schreef Knuffeltutje het volgende:

[..]

Ik heb jouw verhaal half mee gekregen. Je mag iets minder streng zijn voor jezelf denk ik.
Jij hebt op liefdes gebied echt de meest vreselijke dingen mee gemaakt.
Dan heb je eindelijk echte liefde gevonden en berooft diegene zichzelf van het leven..

Wat ik meegemaakt heb is nu eenmaal zo, En niet alleen op liefdes gebied op alle fronten van het leven. En wat er gebeurt is kan ik feitelijk niet ongedaan maken en dat zuigt.

Mensen die bijvoorbeeld tien jaar oid met iemand zijn geweest en dan aan de kant gezet worden,
die ervaren jouw pijn op een vergelijkbare manier. Het is een rouwproces. Het 1 is op zijn eigen manier niet erger dan het ander. Ik zal het proberen uit te leggen, de intentie is respectvol.

Klopt alleen als ik het omdraai die mensen weten dat hun geliefde nog leeft hoe hard dit ook klinkt dat geeft niet aan wat erg gebeurt is bij hun niet gebagatelliseerd moet worden.

Iemand die een geliefde aan de dood verliest,heeft een ongekende rouwperiode. Alleen weet diegene dat diegene eigenlijk nog zielsveel van hem of haar hield, maar het leven niet meer aan kon.

Iemand die zoveel van iemand houdt dat hij of zij haar leven voor diegene zou geven, en gedumpt wordt, die hebben vaak in hun ellende en verwerkings proces/gedachtes liever dat de ander op bovenstaande manier bij ze weg was gegaan, omdat het dan tenminste duidelijk zou zijn dat de ander nog wel van ze hield.

In die opzicht heb je weer gelijk maar zou een persoon dat echt willen dat hun geliefde leiver was gestorven?

Moeilijk. Zo verschillend en zoveel met elkaar te maken de bovenstaande situaties.
Ik heb voor beide evenveel respect en onbegrip , en het zijn beide dingen die schade kunnen aanrichten.

Ik weet niet of je er zin in hebt of dat je het al gedaan hebt, maar heb je behoefte om wat uitgebreider te praten over wat er begin deze maand is gebeurd? Zo niet, dan wens ik je veel sterkte en adviseer ik je om het rustig aan te doen want niemand kan hem op zo korte termijn serieus "vervangen".
Kijk de eerste 13 jaar van leven staat gewoon bol van seksueel misbruik fysiek en geestelijk geweld dan vind je de liefde van je leven een knul die je ondersteunt en probeert te zorgen voor je die sterft en meer had ik niet dan hem. Ondertussen blijft alles door gaan. Alleen op een punt stopt het misbruik dan wel de rest gaat door en word alleen maar heftiger en steeds meer dreiging en er is zat gebeurt.

Vorige jaar heeft zijn neefje dus van mijn eerste verkering zichzelf om het leven gebracht en uiteindelijk hadden wij wel iets alleen hij trok het niet maakt er een einde aan. En toen is alles wel gestopt kun je zeggen.

Weet dat er zoveel speelde en speelt dat is niet in een reactie te schrijven daar heb ik onderhand het hele forum voor nodig... :')
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:22:06 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106655851
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je verhaal kwijt kunnen is wel tof zonder dat je bang hoeft te zijn voor kritiek
Ik heb geen probleem om kwijt te kunnen, ik jank alleen maar terwijl er niks te janken valt aangezien ik net 18 ben. Dus mijn verhaal (als in het jank gedeelte) hou ik maar voor mezelf.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_106655969
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:18 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Kijk de eerste 13 jaar van leven staat gewoon bol van seksueel misbruik fysiek en geestelijk geweld dan vind je de liefde van je leven een knul die je ondersteunt en probeert te zorgen voor je die sterft en meer had ik niet dan hem. Ondertussen blijft alles door gaan. Alleen op een punt stopt het misbruik dan wel de rest gaat door en word alleen maar heftiger en steeds meer dreiging en er is zat gebeurt.

Vorige jaar heeft zijn neefje dus van mijn eerste verkering zichzelf om het leven gebracht en uiteindelijk hadden wij wel iets alleen hij trok het niet maakt er een einde aan. En toen is alles wel gestopt kun je zeggen.

Weet dat er zoveel speelde en speelt dat is niet in een reactie te schrijven daar heb ik onderhand het hele forum voor nodig... :')
Heb je hierbij wel professionele hulp, want ik denk juist dat hierbij de inzichten enzo om zoiets te verwerken veel verder gaan dan alleen een forum.
Ik denk namelijk dat je toch helemaal een boel zal moeten gaan verwerken en daarbij kunnen mensen van een forum niet genoeg voor doen.
pi_106655970
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:18 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je moet je eroverheen zetten bang te zijn voor kritiek, als mensen hier posten met misschien negatief commentaar betekent dat niet dat ze een hekel aan je hebben, maar juist dat ze er tijd in steken jou je misstappen/misvattingen te laten inzien.
Bang voor kritiek is het niet. Als ik mij rot voel ik heb geen zin in een blahblah post over wat ik allemaal moet veranderen. Dat ik dingen moet veranderen is waar maar daar heb ik dan even geen behoefte aan.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')