abonnement Unibet Coolblue
pi_86472648
In onze ogen was de OP van dit topic hopeloos verouderd, en zijn we tot de conclusie gekomen dat dit topic een nieuwe opzet nodig heeft. Gebleken is dat pro-actief handelen het beste werkt, en de leukste shoots oplevert.

Allereerst is de lijst met fotografen en modellen ‘verdwenen’. Deze werd amper gebruikt, en er stonden modellen in die al jaren niet meer op FOK! geweest waren. De lijst blijft natuurlijk terug te vinden in de voorgaande delen van dit topic.

Dat betekent ook dat het aanmelden als model of fotograaf verleden tijd is. Daar zijn enkele richtlijnen voor in de plaats gekomen.

Als fotograaf probeer het volgende te vermelden in je post:


• Geografische locatie, en mogelijkheid tot reizen
• Wat zoek je in een model?
• Wat voor soort shoot had je in gedachten? Portret, Lingerie, .., etc.
• Mate van ervaring m.b.t. modelfotografie
• Eventueel een linkje naar je website/portfolio


Voor modellen:


• Geografische locatie, en mogelijkheid tot reizen
• Wat voor soort foto’s had je in gedachten?
• Ervaring m.b.t. modelfotografie
• Wat algemene informatie over jezelf
• Eventueel een linkje naar je website/portfolio
• Let vooral ook op eventuele tags/signatures in de hoeken van de foto's als iemand deze overlegt. Er zijn (vooral op hyves) ook fotografen bekend die modellen proberen te werven met andermans foto's, niet erg netjes.
• Zorg dat er vooraf duidelijke afspraken gemaakt worden betreffende publicatie, vergoedingen en (commercieel) gebruik van de foto's.

Eventueel kan je ook dit modelcontract gebruiken.

Handige tips.

Probeer vooral in dit topic aan te komen met ideeën die je zelf hebt. Beginnende fotografen en beginnende modellen hebben nog geen stokpaardjes en weten vaak niet zo goed waar ze moeten beginnen. Als je als fotograaf of model in dit topic komt, probeer dan niet alleen jezelf voor te stellen en/of je maten te noemen (:')) maar geef bijvoorbeeld ook een voorbeeld van een leuke foto of een leuk thema waar je graag op zou willen inspelen. Dan is het makkelijker om iemand te vinden die met je samen wil werken

Als je het erg leuk hebt gehad met de fotograaf, vergeet dan voor het weggaan niet af te spreken hoe er met de foto's worden omgegaan. Bij TFP en TFCD is het gebruikelijk dat het model vrij kan beschikken over de foto's, mits ze ze onder naamsvermelding en eventuele website van de fotograaf plaatst. Meestal plaatst de fotograaf geen foto's zonder deze eerst te hebben overlegd aan model, opdat zij kan aangeven welke ze liever wel en liever niet terugziet op internet of elders. Er worden een hoop foto's geschoten en het is een beetje lullig als de fotograaf er net een wil plaatsen waar je knippert, minder charmant op staat, een onderkin hebt, een stijve tepel of wat dan ook. als je wil kan je dit zwart op wit of mondeling overeenkomen. Spreek ook een datum af dat je de resultaten wil hebben. Veel fotografen hebben er een handje van om heel laat of gewoon niks van zich te laten horen. Probeer dit voor te zijn door bijvoorbeeld 5 previews te eisen binnen 2 weken en de hele cd met alle foto's (raw en bijvoorbeeld 20 bewerkte of alleen de bewerkte) na pakweg 3 maanden. Als de resultaten goed zijn kun je ze altijd posten in dit topic zodat wij kunnen zien wat model en fotograaf die dag hebben gepresteerd en daar kunnen nieuwe fotografen en modellen in dit topic weer mee uit de voeten

TFP (Time For Print)
TFCD (TFP maar dan een CDtje met foto's)

Vanzelfsprekend zouden we het leuk vinden om de foto’s hier in vorm van een showcase terug te zien. Immers, foto’s zijn wat dit subforum zo leuk maakt.

Voorgaande topics:

Fotografen en modellen ontmoetingsplaats deel XIII
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats deel XII
Fotografen en Modellen ontmoetingsplaats deel XI
Fotografen en Modellen ontmoetingsplaats deel X!
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel IX)
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel VIII)
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel VII)
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (Deel VI)
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (Deel V)
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel IV)
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel III )
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel II )
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats.



Voor vragen, opmerkingen en toevoegingen kan je terecht in het feedback-topic.

Met dank aan -Trinity- voor de zeer handige tips. :)

Fotografen en modellen ontmoetingsplaats deel XIV
pi_86472762
Hoi!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_86474335
Hallo,

Ik ben Lindsay, 15 jaar oud, en zou graag model willen staan. Geen naakt/erotische shoots. Heb tot nu toe 2 keer een fotoshoot gedaan dus een klein beetje ervaring. Ik woon in Zoetermeer en kan reizen tot Den Haag / Gouda.

Twee foto's van mezelf:

  donderdag 16 september 2010 @ 00:14:07 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86483826
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:09 schreef Debsterr het volgende:
Hoi!
Zowel verkapte als onverkapte TVP's gaan hierna öhne pardon de kliko in.. daar hebben we tegenwoordig een mooi knopje voor :Y) .
Huilen dan.
pi_86505942
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]



Zowel verkapte als onverkapte TVP's gaan hierna öhne pardon de kliko in.. daar hebben we tegenwoordig een mooi knopje voor :Y) .
Ja maar ik ben lief O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_86543393
Gezocht: gezellig model met beschikking over eigen studio/ruime kamer (aangezien ik daar helaas op het moment zelf niet over beschik) voor een multi-exposure shoot.

Wat zoek ik in een model: Geduld, heel veel geduld :P. Het kan goed 5-10 minuten duren om 1 foto te maken.

Wat is de bedoeling: Ik probeer een foto te maken van iemand die zichzelf een knuffel geeft en probeert te troosten. Zonder photoshop, maar direct in 1x goed in de camera. Het liefst op film, want dan kan ik wat makkelijker sturen.

Zelf woon ik in de buurt van Eindhoven, maar ik heb een auto en vind het niet erg een uurtje te moeten rijden.

Heb je interesse: stuur even een PM en ik stuur je een link met mijn portfolio.
pi_86544366
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:27 schreef Azreal het volgende:
Gezocht: gezellig model met beschikking over eigen studio/ruime kamer (aangezien ik daar helaas op het moment zelf niet over beschik) voor een multi-exposure shoot.

Wat zoek ik in een model: Geduld, heel veel geduld :P. Het kan goed 5-10 minuten duren om 1 foto te maken.

Wat is de bedoeling: Ik probeer een foto te maken van iemand die zichzelf een knuffel geeft en probeert te troosten. Zonder photoshop, maar direct in 1x goed in de camera. Het liefst op film, want dan kan ik wat makkelijker sturen.

Zelf woon ik in de buurt van Eindhoven, maar ik heb een auto en vind het niet erg een uurtje te moeten rijden.

Heb je interesse: stuur even een PM en ik stuur je een link met mijn portfolio.
Zojuist gePMd :D.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_86548016
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:59 schreef Debsterr het volgende:
Zojuist gePMd :D.
:) PM terug...
pi_86993164
Ik zoek voor morgen 1 uur een (amateur)fotograaf in Utrecht voor de kunstacademie, waar ik tevens eerstejaars student ben. Het worden portret/reportagefoto's, misschien worden ze ook gepubliceerd in het Utrechts straatnieuws. Ik heb zelf geen ervaring als model. Er is een fotostudio ter beschikking. Het liefst zou ik willen dat je zelf een camera meeneemt, maar anders kan ik er één huren. Ik ben bereid om de reiskosten en wat te eten/drinken te betalen, maar meer kan ik helaas als arme student niet bieden. Het is denk ik een leuke ervaring. Sorry dat ik het zo laat laat weten, iets met slechte planning enzo :@
  donderdag 30 september 2010 @ 15:00:45 #10
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_87021929
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:49 schreef juxtaposition het volgende:
Ik zoek voor morgen 1 uur een (amateur)fotograaf in Utrecht voor de kunstacademie, waar ik tevens eerstejaars student ben. Het worden portret/reportagefoto's, misschien worden ze ook gepubliceerd in het Utrechts straatnieuws. Ik heb zelf geen ervaring als model. Er is een fotostudio ter beschikking. Het liefst zou ik willen dat je zelf een camera meeneemt, maar anders kan ik er één huren. Ik ben bereid om de reiskosten en wat te eten/drinken te betalen, maar meer kan ik helaas als arme student niet bieden. Het is denk ik een leuke ervaring. Sorry dat ik het zo laat laat weten, iets met slechte planning enzo :@
Jammer, ik lees het nu pas. Camera ligt thuis (60km verderop), dus ik kan ook niet even een sprintje trekken om hem te halen.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_87045265
Het is alsnog gelukt met Heintje als fotograaf! Fantastisch dat 3 mensen uiteindelijk gereageerd hebben, ik vind het echt super tof.
Ben erg blij met de foto's, bedankt Heintje! En de rest voor de interesse :)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 00:04:31 #12
35662 Heintje
Gears of War.
pi_87046587
Het was voor mij een mooie gelegenheid om eens in een studio te oefenen.
Het was ook fijn met jullie werken aangezien jullie zelf alles al ver uitgedacht hadden.
Dus jullie ook bedankt.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_87316010
Zou wel eens wat foto's van mezelf willen hebben in 'James Dean' stijl. Als iemand dat leuk lijkt en de middelen heeft, houd ik me aanbevolen :)

Like:



En



Heb zelf nooit model gestaan. Reizen is voor mij geen probleem :)
Locatie: Breda, 29 jaar. Mochten mensen dit leuk vinden, stuur me een PM zou ik zeggen!
pi_87827861
Hay, leeft dit topic nog?

ik ben namelijk wel weer toe aan wat nieuwe foto's ;
Gewoon "leuke" foto's; Mooie herfst foto's in het Bos/Park of Winterse fotós met mutsen,.sjaals en oorwarmers.
maar ook wat extremere shoots, gekke thema's of bizare kleding lijkt me erg leuk om te doen.
eerder heb ik al eens een 'crime' shoot gedaan, en dat was erg leuk.

ook zou ik graag nog eens een over de top make up shoot (in een studio bijvoorbeeld.) Doen
(Dus in samenwerking met een Visagiste)

wie o wie kan zich hier in vinden?

voor de mensen die mij nog niet kennen:
Lisanne, 21 jaar.
woonachtig in IJsselstein (Utrecht)
en ik heb een OV. dus kan eventueel wat heen en weer reizen.
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_87832830
Ik heb een vraag over iemand en wel en fotograaf onder de naam van Michiel Klink? oid die naar ik begrepen heb vroeger in de Baja fotograffeerde en meisjes als model in Zoetermeer uitnodigde.
Punt is dat iemand nog geld van hem krijgt voor een gedane shoot en zijn gegevens kwijt is. Iemand? :{
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_87834044
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:21 schreef rubje het volgende:
Ik heb een vraag over iemand en wel en fotograaf onder de naam van Michiel Klink? oid die naar ik begrepen heb vroeger in de Baja fotograffeerde en meisjes als model in Zoetermeer uitnodigde.
Punt is dat iemand nog geld van hem krijgt voor een gedane shoot en zijn gegevens kwijt is. Iemand? :{
Als je erop googlet krijg je wel dit over een Michel Klink, helaas telefoonnummers incompleet maar wie weet helpt het?
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:06:12 #17
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87834634
Ik denk niet dat dit topic (en FOK! in het algemeen) de plek is om zulk soort zaken te bespreken.
Huilen dan.
pi_88033942
iemand die nog zin heeft om een shootje te doen met me?
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
  woensdag 27 oktober 2010 @ 21:35:58 #19
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_88041260
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 19:09 schreef liiszle het volgende:
iemand die nog zin heeft om een shootje te doen met me?
Lijkt me leuk, alleen voel me nog wat te onervaren ervoor :$ Heb nog nooit echt iets in de richting van portret/model gedaan, maar het lijkt me wel leuk :)
pi_88042553
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 21:35 schreef Rutger1983 het volgende:

[..]



Lijkt me leuk, alleen voel me nog wat te onervaren ervoor :$ Heb nog nooit echt iets in de richting van portret/model gedaan, maar het lijkt me wel leuk :)
ah joh, wat mij betreft hoeft het niet allemaal pro ;) gewoon op relaxde basis wat leuke fototjes proberen te schieten is ook leuk! goed voor de ervaring ook.
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
  woensdag 27 oktober 2010 @ 22:15:51 #21
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_88043700
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 21:57 schreef liiszle het volgende:

[..]

ah joh, wat mij betreft hoeft het niet allemaal pro ;) gewoon op relaxde basis wat leuke fototjes proberen te schieten is ook leuk! goed voor de ervaring ook.
Oke :) Dan durf ik het wel aan haha :D
Ik werk in Utrecht, dus dat valt vast wel te combineren. zal begin volgende week even een paar foto's die ik heb gemaakt online zetten. Dan moet jij maar zeggen of het je wat lijkt? :)
pi_88045995
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:15 schreef Rutger1983 het volgende:

[..]



Oke :) Dan durf ik het wel aan haha :D
Ik werk in Utrecht, dus dat valt vast wel te combineren. zal begin volgende week even een paar foto's die ik heb gemaakt online zetten. Dan moet jij maar zeggen of het je wat lijkt? :)
lijkt me een goed idee! ik wacht de fotos af!
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_88248226
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 12:50 schreef liiszle het volgende:
Hay, leeft dit topic nog?

ik ben namelijk wel weer toe aan wat nieuwe foto's ;
Gewoon "leuke" foto's; Mooie herfst foto's in het Bos/Park of Winterse fotós met mutsen,.sjaals en oorwarmers.
maar ook wat extremere shoots, gekke thema's of bizare kleding lijkt me erg leuk om te doen.
eerder heb ik al eens een 'crime' shoot gedaan, en dat was erg leuk.

ook zou ik graag nog eens een over de top make up shoot (in een studio bijvoorbeeld.) Doen
(Dus in samenwerking met een Visagiste)

wie o wie kan zich hier in vinden?

voor de mensen die mij nog niet kennen:
Lisanne, 21 jaar.
woonachtig in IJsselstein (Utrecht)
en ik heb een OV. dus kan eventueel wat heen en weer reizen.
[ afbeelding ]
Jij en ik moeten nog een keer :o :{ Echt...dat hyves...ik kom er echt nooit meer :X
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_88249367
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 14:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]


Jij en ik moeten nog een keer :o :{ Echt...dat hyves...ik kom er echt nooit meer :X
hahah, ik had al gereageerd met 'zal ik anders maar PM'n' maar daar kreeg ik ook geen reactie op ;)
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_88249815
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:14 schreef liiszle het volgende:

[..]

hahah, ik had al gereageerd met 'zal ik anders maar PM'n' maar daar kreeg ik ook geen reactie op ;)
Ja. Zie je :') Zoveel doe ik met Hyves :') Ik ga die zooi verwijderen denk ik :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!fotograaf dinsdag 2 november 2010 @ 18:49:15 #26
73911 ultra_ivo
pi_88257660
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 12:50 schreef liiszle het volgende:
Gewoon "leuke" foto's; Mooie herfst foto's in het Bos/Park of Winterse fotós met mutsen,.sjaals en oorwarmers.
maar ook wat extremere shoots, gekke thema's of bizare kleding lijkt me erg leuk om te doen.
eerder heb ik al eens een 'crime' shoot gedaan, en dat was erg leuk.
Iets richting IJs/IJsbaan? Ben zelf wedstrijdrijder, kan dus met camera best uit de voeten op het ijs. Past wel goed bij het thema winter.
pi_88258127
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:49 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]



Iets richting IJs/IJsbaan? Ben zelf wedstrijdrijder, kan dus met camera best uit de voeten op het ijs. Past wel goed bij het thema winter.
dat klinkt erg leuk! kunstschaatsen onder, dikke sjaal, oorwarmers op.. ik zie het voor me!
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
  FOK!fotograaf dinsdag 2 november 2010 @ 19:08:09 #28
73911 ultra_ivo
pi_88258489
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:00 schreef liiszle het volgende:

[..]

dat klinkt erg leuk! kunstschaatsen onder, dikke sjaal, oorwarmers op.. ik zie het voor me!
Iets in die geest ja. Voor mij hoef je ook niet stil te staan, ik doe veel sportfotografie, kan dus overweg met bewegende onderwerpen. Vechtse Banen lijkt me dan een leuke locatie.
pi_88349296
In mijn fotoboek kreeg ik deze link van iemand:

http://www.flabber.nl/lin(...)ijlvol-sexiness-2557

En als er hier een fotograaf is die zulke foto's kan maken dan hoor ik dat graag, en dan met name de foto's van de gezichten die je op de site ziet.. Paar hele mooie close ups van Adriana Lima etc..
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:47:05 #30
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_88378396
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 23:56 schreef m0rena het volgende:
In mijn fotoboek kreeg ik deze link van iemand:

http://www.flabber.nl/lin(...)ijlvol-sexiness-2557

En als er hier een fotograaf is die zulke foto's kan maken dan hoor ik dat graag, en dan met name de foto's van de gezichten die je op de site ziet.. Paar hele mooie close ups van Adriana Lima etc..
Ik hoop dat je nog even geduld hebt voor de water- en strandfotos. ;) Maar de portretten lijken me leuk om eens in een studio te gaan doen. Even PMen?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_88429575
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 23:56 schreef m0rena het volgende:
In mijn fotoboek kreeg ik deze link van iemand:

http://www.flabber.nl/lin(...)ijlvol-sexiness-2557

En als er hier een fotograaf is die zulke foto's kan maken dan hoor ik dat graag, en dan met name de foto's van de gezichten die je op de site ziet.. Paar hele mooie close ups van Adriana Lima etc..
Ik dacht ook al .. technisch gezien kan ik zeker zulke foto's maken , maar helaas ik heb geen tropisch eiland ;) Maar mooie shoot aan het strand vind ik altijd leuk

Die 4e foto doen me heel erg aan Dr No denken
Wisdom is the art of using knowledge
pi_88554018
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2010 20:44 schreef Lindsay. het volgende:
Hallo,

Ik ben Lindsay, 15 jaar oud, en zou graag model willen staan. Geen naakt/erotische shoots. Heb tot nu toe 2 keer een fotoshoot gedaan dus een klein beetje ervaring. Ik woon in Zoetermeer en kan reizen tot Den Haag / Gouda.
Afgelopen zondag met Lindsay een leuke testshoot gedaan op de hooizolder van een geitenboerderij bij Zoetermeer. Lindsay valt op door haar prachtige blonde krullen. Ik vond haar een prima model voor de beginnende fotograaf. Lindsay, bedankt voor je tijd en inzet en ik hoop dat je nog veel shoots zult hebben!



[ Bericht 0% gewijzigd door photolex op 10-11-2010 13:54:44 ]
pi_88554424
Mooie foto ^O^
Wisdom is the art of using knowledge
  woensdag 10 november 2010 @ 16:59:57 #34
187910 Dya
http://www.jeroenlucas.nl
pi_88561703
@Photolex,

Ik was laatst (vorige maand) ook bij die boerderij met een model, toen zag ik ook die hooizolder boven de koeien stal, ik wilde erop klimmen met haar.. maar heb het uit respect maar niet gedaan, wist niet of het mocht.. :p
A person isn't who they are during the last conversation you had with them -
they're who they've been throughout your whole relationship.
pi_88569143
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:59 schreef Dya het volgende:
@Photolex,

Ik was laatst (vorige maand) ook bij die boerderij met een model, toen zag ik ook die hooizolder boven de koeien stal, ik wilde erop klimmen met haar.. maar heb het uit respect maar niet gedaan, wist niet of het mocht.. :p
Haha, wat grappig! :D
Staan jou foto's van die locatie al online?

Ik heb ze gemaild of ik er terecht kon en dat was geen probleem. Zelfs op zondag vóór openingstijd. Tja, dan ga ik niet tutten over een ruimte die gewoon open is en mooi licht heeft ;)
  donderdag 11 november 2010 @ 13:51:11 #36
187910 Dya
http://www.jeroenlucas.nl
pi_88593605
Oohh, Dan ga ik dat ook eens proberen (als het zonnetje weer eens schijnt! :P)
Ik heb maar 2 foto's van daar, deze & deze

Was voor een wedstrijd, met het Thema: Dieren.
Maar wilde ook wel die hooizolder opklimmen hehe! :)

Ik ga nu naar buiten, het volgende thema is: Neerslag, dus we gaan de regen in! :)
A person isn't who they are during the last conversation you had with them -
they're who they've been throughout your whole relationship.
  donderdag 11 november 2010 @ 22:30:55 #37
187910 Dya
http://www.jeroenlucas.nl
pi_88615410


Op Flickr: Foto
A person isn't who they are during the last conversation you had with them -
they're who they've been throughout your whole relationship.
pi_88617392
dit is niet het foto show topic he ;) maar vind het wel een leuk thema! zou ik ook nog wel iets mee willen.
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_89076533
oh, hai :)

zijn er op fok ook visagisten?
ik zoek iemand die niet enkel makeup doet, maar wat specialere dingen, bijv. iemand eruit laten zien alsof hij/zij net een flinke vechtpartij achter de rug heeft :)

ik woon zelf in leiden, dus in de omgeving zou wel prettig zijn.

if not; iemand tips waar ik kan zoeken?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_89077974
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:19 schreef Mirjam het volgende:
ik woon zelf in leiden, dus in de omgeving zou wel prettig zijn.

if not; iemand tips waar ik kan zoeken?
LOTUS is de enige echte groep die zich bezig houdt met dit soort dingen, denk aan grote rampenoefeningen etc. Kunnen de meest bizarre dingen tevoorschijn toveren op lichamen :P

http://www.organisatielotus.nl/
pi_89078020
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:46 schreef Timmos het volgende:

[..]

LOTUS is de enige echte groep die zich bezig houdt met dit soort dingen, denk aan grote rampenoefeningen etc. Kunnen de meest bizarre dingen tevoorschijn toveren op lichamen :P

http://www.organisatielotus.nl/
weet ik :D
maar er zijn volgens mij zat mensen/ visagisten die zoiets ook kunnen :Y
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_89078062
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:47 schreef Mirjam het volgende:

[..]

weet ik :D
maar er zijn volgens mij zat mensen/ visagisten die zoiets ook kunnen :Y
Als je aan alleen makeup genoeg hebt vast wel :P
pi_89078105
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:48 schreef Timmos het volgende:

[..]

Als je aan alleen makeup genoeg hebt vast wel :P
het hoeft niet super professioneel hoor, moet wel te doen zijn toch?\beetje toneel makeup enzo
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_89121259
hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een fotograaf/amateurfotograaf die goed is in fotoshoppen..
voor een project ben ik namelijk bezig het onrealistische schoonheidsideaal te onderzoeken, dus al de gephotoshopte dames in bladen enzeuw.

nou lijkt het me leuk om voor dat project dit zelf te ondergaan, dat we dus een fotoshoot doen en daarna mij kunnen veranderen in een soort 'barbiepop'; smallere taille, perfecte huid, vollere bos haren, noem maar op!

ik woon in de provincie Utrecht, en hoop heel erg dat er iemand is die dit kan/wil doen, liefst binnen +- 3 weken.

:W
ik weet niet precies waar ik ben
  zondag 5 december 2010 @ 11:50:18 #45
296784 Koite
Habari? Mzuri!
pi_89544994
Oh hallo!

Ik wil heus wel een keer iemand helpen wanneer zij of hij een vrouwelijk model zoekt.
Mijn PM staat open, ja hoor ja ja.
Heilige boontjes? Ik eet ze rauw.
Bont? Je bent pas echt hip als je een levende nerts aan je tepels hangt.
  maandag 6 december 2010 @ 08:01:56 #46
132787 fFarl
What rabbit?
pi_89576793
de inbox "Koite" is niet beschikbaar...
pi_89581574
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2010 20:44 schreef Lindsay. het volgende:
Hallo,

Ik ben Lindsay, 15 jaar oud, en zou graag model willen staan. Geen naakt/erotische shoots. Heb tot nu toe 2 keer een fotoshoot gedaan dus een klein beetje ervaring. Ik woon in Zoetermeer en kan reizen tot Den Haag / Gouda.

Twee foto's van mezelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt een PM ;)
People assume too much.
pi_89792151
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 11:50 schreef Koite het volgende:
Oh hallo!

Ik wil heus wel een keer iemand helpen wanneer zij of hij een vrouwelijk model zoekt.
Mijn PM staat open, ja hoor ja ja.
;(
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 08:01 schreef fFarl het volgende:
de inbox "Koite" is niet beschikbaar...
pi_89797289
Hey daar,

Ik ben op zoek naar een leuk model(liefst vrouwelijk uiteraard ;) ) om eens wat mee te oefenen.
Ik ben namelijk nog helemaal nieuw in modelfotografie, maar wil het wel graag eens uitproberen.
Zelf woon ik in Delfzijl, maar heb een auto dus kan reizen.. een straal van c.a. 125 km word al heel wat dacht ik (dat is ongeveer Heerenveen/Enschede zo uit mijn hoofd)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_89797749
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:21 schreef rubje het volgende:
Ik heb een vraag over iemand en wel en fotograaf onder de naam van Michiel Klink? oid die naar ik begrepen heb vroeger in de Baja fotograffeerde en meisjes als model in Zoetermeer uitnodigde.
Punt is dat iemand nog geld van hem krijgt voor een gedane shoot en zijn gegevens kwijt is. Iemand? :{
Mijn Collega heet Michel Klink, en woont in Spijkenisse :D
Maar die is vroeger buschauffeur geweest! :') Heb ik nou een prijs gewonnen?

En om deze post niet helemaal nutteloos te laten zijn, zou ik ook wel eens model willen staan.
Doe zelf ook af en toe een plaatje schieten, maar zou het wel eens van de andere kant willen mee maken! Ik ben gek op de style van Bl0emetje en Photolex! :D Beetje 'sprookjes, Bambi op de bemoste bosgrond' achtige foto's :D

[ Bericht 9% gewijzigd door Hilzillah op 11-12-2010 12:19:09 ]
  zaterdag 11 december 2010 @ 18:58:54 #51
328153 kinkyboy
Zo Vanilla als wat
pi_89810021
kinky boy is wel bereid om een fotoshoot te doen met kinky foto's

pm maar (box is open)
--------------------------
Aan tegen vallers wen je ..
Aan meevallers nooit helaas
  zaterdag 11 december 2010 @ 19:41:34 #52
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_89811448
En heeft kinkyboy ook de OP gelezen?
Huilen dan.
pi_89822633
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:58 schreef kinkyboy het volgende:
kinky boy is wel bereid om een fotoshoot te doen met kinky foto's

pm maar (box is open)
wat versta je onder kinky?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 12 december 2010 @ 02:18:12 #54
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_89823837
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 01:28 schreef Mirjam het volgende:

[..]

wat versta je onder kinky?
kinky
gokje

al eens gedaan is wel fun om te fotograferen zolang het artistiek is.
pi_89823866
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 02:18 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

kinky
gokje

al eens gedaan is wel fun om te fotograferen zolang het artistiek is.
ja, dat snap ik :D
maar hoe kinky?
arty kinky, of echt het hardcore gebeuren..?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 12 december 2010 @ 19:43:55 #56
328153 kinkyboy
Zo Vanilla als wat
pi_89844125
art kink
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 02:19 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ja, dat snap ik :D
maar hoe kinky?
arty kinky, of echt het hardcore gebeuren..?
art kinky is leuk en mooi vooral als er een vrouw en een man opstaat
er zijn mensen die vinden een zweepje of hoge laarzen al kinky , maar er zijn zat andere dingen
~O>

[ Bericht 15% gewijzigd door kinkyboy op 12-12-2010 19:48:51 (f gewijzigt) ]
--------------------------
Aan tegen vallers wen je ..
Aan meevallers nooit helaas
pi_89857364
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:11 schreef Hilzillah het volgende:
En om deze post niet helemaal nutteloos te laten zijn, zou ik ook wel eens model willen staan.
Doe zelf ook af en toe een plaatje schieten, maar zou het wel eens van de andere kant willen mee maken! Ik ben gek op de style van Bl0emetje en Photolex! :D Beetje 'sprookjes, Bambi op de bemoste bosgrond' achtige foto's :D
Wow, in één adem met bl0em genoemd worden vind ik écht een supercompliment :@
Dank je Hilz!
pi_89857426
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:43 schreef kinkyboy het volgende:
art kink

[..]

art kinky is leuk en mooi vooral als er een vrouw en een man opstaat
er zijn mensen die vinden een zweepje of hoge laarzen al kinky , maar er zijn zat andere dingen
~O>
ik kan me er zo weinig bij voorstellen :D :@
heb je voorbeelden?
evt. pm of linkjes is ook goed.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_89932122
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 23:35 schreef photolex het volgende:

[..]

Wow, in één adem met bl0em genoemd worden vind ik écht een supercompliment :@
Dank je Hilz!
Ik hou er van!! O+
pi_91539532
Gezocht: mannelijk model voor TFP-shoot:

pi_91647583
Leeft deze topic nog? :o

Ik volg de opleiding tot visagist bij De School van Mieke Petiet in Amsterdam.
Zoek nog enkele modellen om mee te gaan naar school. (reiskosten vergoed tot 30 euro).

Data:
vrijdag 11 feb 10:00 tot 16:00 uur (t/m 20 jaar)
vrijdag 11 maart 13:00 tot 16:00 uur (t/m 25 jaar)
vrijdag 15 april 10:00 tot 16:00 uur (leeftijd maakt niet uit)
vrijdag 22 april 10:00 tot 16:00 uur (leeftijd maakt niet uit)
vrijdag 29 april 10:00 tot 16:00 uur (leeftijd maakt niet uit)

Lijkt het je wat, stuur even een berichtje!
Mijn laatste opdracht:

Lekker extreme haute couture :o

Je houdt ook hieraan natuurlijk mooie foto's over!
pi_92712281
niet druk meer hier he?
ik woon in Leiden, en zoek een model om binnenkort, als het eens aardig lenteweer is, een shootje te doen in het park.
nothing fancy, gewoon weer even mijn skills optrekken, het is te lang geleden.
denk aan portretjes.

wie wil?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 13 februari 2011 @ 12:43:11 #63
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_92712479
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 08:54 schreef eleo het volgende:
Leeft deze topic nog? :o

Ik volg de opleiding tot visagist bij De School van Mieke Petiet in Amsterdam.
Zoek nog enkele modellen om mee te gaan naar school. (reiskosten vergoed tot 30 euro).

Data:
vrijdag 11 feb 10:00 tot 16:00 uur (t/m 20 jaar)
vrijdag 11 maart 13:00 tot 16:00 uur (t/m 25 jaar)
vrijdag 15 april 10:00 tot 16:00 uur (leeftijd maakt niet uit)
vrijdag 22 april 10:00 tot 16:00 uur (leeftijd maakt niet uit)
vrijdag 29 april 10:00 tot 16:00 uur (leeftijd maakt niet uit)

Lijkt het je wat, stuur even een berichtje!
Mijn laatste opdracht:
[ afbeelding ]
Lekker extreme haute couture :o

Je houdt ook hieraan natuurlijk mooie foto's over!
Erg jammer dat het op vrijdagen is!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 13 februari 2011 @ 12:46:39 #64
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_92712638
Ik heb trouwens nog wel een foto idee, maar dan alleen met een vrouwelijke fotograaf en in een studio en bij voorkeur ook met een visagiste. Ik kwam op Etsy heel mooi kant tegen, en ik dacht: wat nou als ik een heel lang stuk om me heen wikkel? Mooie naturelle oog make-up met een goeie rode lip erbij, op een mooie divan of plaid.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_92713706
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:37 schreef Mirjam het volgende:
niet druk meer hier he?
ik woon in Leiden, en zoek een model om binnenkort, als het eens aardig lenteweer is, een shootje te doen in het park.
nothing fancy, gewoon weer even mijn skills optrekken, het is te lang geleden.
denk aan portretjes.

wie wil?
Als je een beetje flexibel/geduldig bent met data wil ik graag :). Ik woon ook lekker dicht bij Leiden dus da's makkelijk.
pi_92719171
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:10 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Als je een beetje flexibel/geduldig bent met data wil ik graag :). Ik woon ook lekker dicht bij Leiden dus da's makkelijk.
dan gaat onze shoot van 100 jaar geleden die maar niet lukte toch nog door :D O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_92756893
quote:
17s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Erg jammer dat het op vrijdagen is!
Haha zorrie :@ Maar loont de moeite om vrij te nemen. Mensen die tot nog toe meegegaan zijn willen nog wel keer mee. Mag alleen een model maar 1x mee nemen :')
Als er nog mensen zijn die mee willen, bericht me even! :)
Paar foto's van mijn werk staan hier: https://picasaweb.google.com/102151006737345852131/Visagie
pi_92776951
quote:
17s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:46 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een foto idee, maar dan alleen met een vrouwelijke fotograaf en in een studio en bij voorkeur ook met een visagiste. Ik kwam op Etsy heel mooi kant tegen, en ik dacht: wat nou als ik een heel lang stuk om me heen wikkel? Mooie naturelle oog make-up met een goeie rode lip erbij, op een mooie divan of plaid.
Goed idee! Balen dat ik geen vrouw ben en geen studio heb :(.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:25:41 #69
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_92786520
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:38 schreef Azreal het volgende:

[..]

Goed idee! Balen dat ik geen vrouw ben en geen studio heb :(.
:D!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 14 februari 2011 @ 20:58:30 #70
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_92788930
Nadat ik gevraagd ben om model te staan in het portretfotografie topic heb ik het zelfvertrouwen om me hier bij te zetten haha! Het lijkt me heel leuk om wat mooie foto's van mezelf te hebben.

Ervaring:
Heb ik als model niet zoveel. Wel eens een shootje gehad maar dat was het dan ook. Binnenkort heb ik wel een shoot (misschien 2)

Waarom het me leuk lijkt:
Ik sta eigenlijk altijd achter de camera en het klinkt stom maar ik ben soms jaloers op de foto's die ik van mensen maak. Zulke foto's wil ik ook van mezelf hebben haha. En ik denk dat dit wel in mijn voordeel werkt omdat ik zelf weet wat ik graag wil zien van een model. En dus wel ervaring heb in het fotograferen. www.joycejacobs.tk voor mijn portfolio.

Waar sta ik voor open:
Ik sta open voor extreme visagie. En eigenlijk voor vanalles je kunt het altijd vragen. Ik sta niet open voor naakt/erotisch.

2 zelfportretjes



foto waarvan je mijn gezicht vanaf de voorkant ziet.


Ik kon geen foto van mijn lichaam vinden. Want ik ben niet dik maar ook niet super slank. Mocht iemand hier interesse in hebben dan kan ik die altijd 1 maken.

Oh ik heb de beschikking over 2 studiolampen en een ruimte dus mocht je hier mee willen werken zou dit ook kunnen in overleg!

Oh en ik woon in Noord-Brabant en ben bereid met OV te reizen.

[ Bericht 2% gewijzigd door xjoyce op 14-02-2011 21:34:06 ]
Joyce
19jaar.
pi_92860962
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef xjoyce het volgende:
Nadat ik gevraagd ben om model te staan in het portretfotografie topic heb ik het zelfvertrouwen om me hier bij te zetten haha! Het lijkt me heel leuk om wat mooie foto's van mezelf te hebben.

Ervaring:
Heb ik als model niet zoveel. Wel eens een shootje gehad maar dat was het dan ook. Binnenkort heb ik wel een shoot (misschien 2)

Waarom het me leuk lijkt:
Ik sta eigenlijk altijd achter de camera en het klinkt stom maar ik ben soms jaloers op de foto's die ik van mensen maak. Zulke foto's wil ik ook van mezelf hebben haha. En ik denk dat dit wel in mijn voordeel werkt omdat ik zelf weet wat ik graag wil zien van een model. En dus wel ervaring heb in het fotograferen. www.joycejacobs.tk voor mijn portfolio.

Waar sta ik voor open:
Ik sta open voor extreme visagie. En eigenlijk voor vanalles je kunt het altijd vragen. Ik sta niet open voor naakt/erotisch.

2 zelfportretjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

foto waarvan je mijn gezicht vanaf de voorkant ziet.
[ afbeelding ]

Ik kon geen foto van mijn lichaam vinden. Want ik ben niet dik maar ook niet super slank. Mocht iemand hier interesse in hebben dan kan ik die altijd 1 maken.

Oh ik heb de beschikking over 2 studiolampen en een ruimte dus mocht je hier mee willen werken zou dit ook kunnen in overleg!

Oh en ik woon in Noord-Brabant en ben bereid met OV te reizen.
Ik heb je een berichtje gestuurd.
pi_93136539
Ja! Ook ik heb stoute schoenen!! Ben steeds te laat met mezelf 'Aanbieden' als model als er een oproep geplaatst wordt :D Dus dan maar mezelf aanbieden zonder oproep

Heb vrijwel geen ervaring als model, behalve een beetje klooien met een vriendin in mijn studio.

Ik sta in principe open voor alles, behalve Harde Politie foto's en rondzwaaien met allerhande dildo's en voorbind gevallen ;) semi metzonderkleren foto's alleen een vrouwelijke fotograaf...

Zelf.





Ter info, ik heb benen... en kan niet zweven ;)

Ik woon in Hellevoetsluis (vlakbij Rotterdam), heb een auto en die mag rijden maar niet heel ver want dan wordt hij moe :D

Ohja... Waarom? Ik heb behalve bovenstaande studio probeersels van een vriendinnetje alleen maar huis tuin en 'on the beach' foto's van mezelf.

(heb een beetje xjoyce haar opzetje gepikt :*)
pi_93930614
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:31 schreef Mirjam het volgende:
dan gaat onze shoot van 100 jaar geleden die maar niet lukte toch nog door :D O+
Ja! Binnenkort maar eens kijken voor data als het weer zonder-jas-weer wordt rond april/mei? Had je al een locatie in gedachten? Verder PMen mag ook :).
pi_93930675
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:07 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ja! Binnenkort maar eens kijken voor data als het weer zonder-jas-weer wordt rond april/mei? Had je al een locatie in gedachten? Verder PMen mag ook :).
ja, is goed!
ik dacht, eigenlijk simpel, gewoon aan het Leidse Hout?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93930830
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:07 schreef Mirjam het volgende:
ja, is goed!
ik dacht, eigenlijk simpel, gewoon aan het Leidse Hout?
Oohja prima :s). V/d Werffpark kan ook, is wel wat kleiner volgens mij, ik kijk er elke keer vanaf 'school' tegenaan :+.
pi_93930872
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:10 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Oohja prima :s). V/d Werffpark kan ook, is wel wat kleiner volgens mij, ik kijk er elke keer vanaf 'school' tegenaan :+.
kan ook, maar is naar mijn idee optisch wat saaier
leidse hout heeft wel wat leuke doorkijkjes enzo
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_94066329
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:10 schreef Mirjam het volgende:
kan ook, maar is naar mijn idee optisch wat saaier
leidse hout heeft wel wat leuke doorkijkjes enzo
I see your point ^O^.
  zondag 24 april 2011 @ 13:36:15 #78
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_95916183
Hallo!

Het topic lijkt een beetje dood, maar ik schop hem toch even omhoog om mezelf aan te bieden als visagiste :)

Ik doe een opleiding tot visagiste bij Micky Jooren in Tilburg, waar ik ook woon. Ik ben nu over de helft van mijn opleiding en heb dit weekend mijn eerste make-up voor een shoot verzorgd. Ik vond het echt geweldig om te doen!!

Ik kan helaas nog geen foto's van mijn werk laten zien, omdat ik dus nog maar 1 shoot heb gedaan. Over 3 weken komt daar vanuit de opleiding nog een shoot bij en er staat iets in de planning met Debsterrr en Azreal.

Ik ben érg enthousiast, heb passie voor 'het visagievak' en vind het vreselijk leuk om te doen. Ik moet er alleen wel bij zeggen, dat ik nog niet in een kwartier een hele make-up kan verzorgen, dus moet er op snelheid gewerkt worden, dan heb je niks aan mij voorlopig ;) . Ik doe er nu ongeveer een uurtje over om een volledige make-up neer te zetten. Ik ben dan ook wel erg perfectionistisch en werk zeer secuur!

Nou, mochten er mensen zijn die een keer een visagiste nodig hebben: let me know!
Ik kom dus uit Tilburg en ben best bereid een uurtje te rijden met de auto :)
Don't come closer, I might hurt you
pi_96138555
ik ben nog steeds beschikbaar als model! best in vor wat nieuwe fotos
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_96140655
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:09 schreef liiszle het volgende:
ik ben nog steeds beschikbaar als model! best in vor wat nieuwe fotos
Je hebt een PM
People assume too much.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:19:43 #81
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_96551073
ik ben wederom op zoek naar een model om eens wat leuke foto's te schieten in het park :)
ik woon in leiden, en zou het fijn vinden als je zelf ook dicht in de buurt woont, of kunt verplaatsen.

foto's van mij zien te zien op mijn flickr: http://www.flickr.com/photos/mirjamraaf/
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 9 mei 2011 @ 21:22:52 #82
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_96568808
Lindytje, ik heb altijd wel interesse om met een visagiste op tfp basis te werken.
Hier is mijn portfolio: www.joycejacobs.tk
Joyce
19jaar.
  maandag 9 mei 2011 @ 22:50:57 #83
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_96575447
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:22 schreef xjoyce het volgende:
Lindytje, ik heb altijd wel interesse om met een visagiste op tfp basis te werken.
Hier is mijn portfolio: www.joycejacobs.tk
Tof!!
Mocht je een keer iets in gedachten hebben waar je een visagiste bij nodig hebt op TFP-basis, dan houd ik me zeker aanbevolen! Ik kan van mijn werk nog niks laten zien, maar daar wordt momenteel aan gewerkt. Morgen een shoot van de opleiding en volgende week een shoot met twee fokkers :) En een shoot gedaan waarvan ik nog wacht op de foto's.
Als ik iets te showen heb, zal ik je een PM sturen. Laat het maar weten als ik een keer iets voor je kan betekenen!
Don't come closer, I might hurt you
pi_96632688
quote:
17s.gif Op zondag 24 april 2011 13:36 schreef Lindytje het volgende:
Hallo!

Het topic lijkt een beetje dood, maar ik schop hem toch even omhoog om mezelf aan te bieden als visagiste :)

Ik doe een opleiding tot visagiste bij Micky Jooren in Tilburg, waar ik ook woon. Ik ben nu over de helft van mijn opleiding en heb dit weekend mijn eerste make-up voor een shoot verzorgd. Ik vond het echt geweldig om te doen!!

Ik kan helaas nog geen foto's van mijn werk laten zien, omdat ik dus nog maar 1 shoot heb gedaan. Over 3 weken komt daar vanuit de opleiding nog een shoot bij en er staat iets in de planning met Debsterrr en Azreal.

Ik ben érg enthousiast, heb passie voor 'het visagievak' en vind het vreselijk leuk om te doen. Ik moet er alleen wel bij zeggen, dat ik nog niet in een kwartier een hele make-up kan verzorgen, dus moet er op snelheid gewerkt worden, dan heb je niks aan mij voorlopig ;) . Ik doe er nu ongeveer een uurtje over om een volledige make-up neer te zetten. Ik ben dan ook wel erg perfectionistisch en werk zeer secuur!

Nou, mochten er mensen zijn die een keer een visagiste nodig hebben: let me know!
Ik kom dus uit Tilburg en ben best bereid een uurtje te rijden met de auto :)
Hey! Volgens mij heb ik jou nodig! :)

Ik zit in het bestuur van een studenten-goededoelen-week in Utrecht, en ik heb vanavond bij een veiling een fotoshoot 'verveild'. En het meisje dat de veiling gewonnen heeft, leek het ook heel leuk om er een visagiste bij te hebben. We hebben nog helemaal niks vast staan, maar dat kunnen we dan wellicht een keer met z'n drieën doen!
  woensdag 11 mei 2011 @ 00:52:43 #85
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_96632868
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 00:47 schreef Daantke het volgende:

[..]

Hey! Volgens mij heb ik jou nodig! :)

Ik zit in het bestuur van een studenten-goededoelen-week in Utrecht, en ik heb vanavond bij een veiling een fotoshoot 'verveild'. En het meisje dat de veiling gewonnen heeft, leek het ook heel leuk om er een visagiste bij te hebben. We hebben nog helemaal niks vast staan, maar dat kunnen we dan wellicht een keer met z'n drieën doen!
Als ik ook foto's krijg voor in mijn portfolio, vind ik het helemaal prima :D
PM me maar, dan hoor ik wel hoe en wat en wanneer enzo, leuk! :)
Don't come closer, I might hurt you
pi_96633163
quote:
17s.gif Op woensdag 11 mei 2011 00:52 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Als ik ook foto's krijg voor in mijn portfolio, vind ik het helemaal prima :D
PM me maar, dan hoor ik wel hoe en wat en wanneer enzo, leuk! :)
Ja hoor, het is super informeel, dus we kunnen dan gewoon alle 3 de foto's gebruiken :) ik heb nog niks in de planning, maar als je je e-mailadres PM't, zal ik binnenkort aan jullie allebei een mailtje sturen!
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:48:57 #87
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_96639945
O waarom ook niet~

Ik ben een jonge fotograaf die na haar opleiding overnieuw haar portfolio aan het opbouwen is.
Op mijn opleiding werd je namelijk heel erg een stijl in gedwongen en daar ka ik me nu lekker compleet op afzetten.

Hier voor zoek ik modellen, de shoots zijn gratis en bijna in alle gevallen op locatie, in de regio Bernisse. Ik heb geen Auto en zit niet breed dus je zou zelf moeten reizen maar ik beloof je foto's die het zeker waard zijn.

Het maakt niet uit of je man of vrouw bent, of je maten.
Mijn voorkeur is dat je mijn richting op komt met zo min mogelijk makeup. [basis fundation het liefst alleen]
Ook een basic kledij die mooi op het lichaam aansluit [dus geen prints of poespas]
Met haar precies het zelfde, het liefst naturel.

Ik ben stiekem momenteel wel meer op zoek naar een mannelijk model en het liefst heb ik een model uit de buurt, of eentje die het niet erg vind vaker mijn kant op te komen. Ik gebruik namelijk modellen graag vaker voor verschillende concepten.

Mijn website [werkt slecht in IE, we kunnen de fout momenteel niet vinden :? excuses]
http://fotografie.lolalovesyou.com/
  dinsdag 17 mei 2011 @ 15:35:45 #88
95127 Afzuigkap
Afzuigcapaciteit 650 m³/h
pi_96942387
Het is alweer 2 jaar geleden dat ik twee shoots heb gedaan en eigenlijk heb ik altijd al de droom gehad om verder te gaan in het modellenwerk. Niet zo zeer als (top)model en vervolgens een bekende Nederlander te worden :'), maar ik vind het leuk om kunstzinnige shoots te doen. O+ Kortom ik zou eerder voor een expositie model staan dan voor een tijdschrift.

Mijn naam is Amanda, ik ben 21 jaar. Heb twee shoots gedaan, niet erg ervaren dus. Woon in Rotterdam, geen auto maar wel de mogelijkheid om te reizen. Wat voor soort foto's? Ja, ik heb allerlei verschillende shoots in gedachten eerlijk gezegd. Dus als je interesse hebt, stuur even een PM.

Hieronder mijn twee showcases:
[Showcase] Porcelain
[ModelCase] Made-up

Heb nu alleen mijn eigen haarkleur (blond) terug.
Geschikt voor recirculatie en luchtafvoer, gemotoriseerd, aantal standen: 4.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 16:50:31 #89
95127 Afzuigkap
Afzuigcapaciteit 650 m³/h
pi_96945996
Aangezien ik gevraagd werd door meerdere om een recente foto van mij.

Bij deze:

Geschikt voor recirculatie en luchtafvoer, gemotoriseerd, aantal standen: 4.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:02:35 #90
328153 kinkyboy
Zo Vanilla als wat
pi_96964351
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door kinkyboy op 17-05-2011 22:39:34 (foutje) ]
--------------------------
Aan tegen vallers wen je ..
Aan meevallers nooit helaas
pi_96992778
Warme dagen-seizoen zit er weer aan te komen dus ik ga maar eens vaker naar buiten...;-)

www.LongJoy.nl
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:52:09 #92
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_96992818
ik zoek nog steeds modellen m/v in de omgeving van Leiden
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  FOK!fotograaf woensdag 18 mei 2011 @ 21:26:46 #93
18921 freud
Who's John Galt?
pi_97008093
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:35 schreef Afzuigkap het volgende:
Het is alweer 2 jaar geleden dat ik twee shoots heb gedaan en eigenlijk heb ik altijd al de droom gehad om verder te gaan in het modellenwerk. Niet zo zeer als (top)model en vervolgens een bekende Nederlander te worden :'), maar ik vind het leuk om kunstzinnige shoots te doen. O+ Kortom ik zou eerder voor een expositie model staan dan voor een tijdschrift.

Mijn naam is Amanda, ik ben 21 jaar. Heb twee shoots gedaan, niet erg ervaren dus. Woon in Rotterdam, geen auto maar wel de mogelijkheid om te reizen. Wat voor soort foto's? Ja, ik heb allerlei verschillende shoots in gedachten eerlijk gezegd. Dus als je interesse hebt, stuur even een PM.

Hieronder mijn twee showcases:
[Showcase] Porcelain
[ModelCase] Made-up

Heb nu alleen mijn eigen haarkleur (blond) terug.
Heyhey! Hoest? Ik zit de oude showcase terug te kijken en damn, ik was wel erg blij met die smoothing filters :'). Mijn nabewerking is wel subtieler geworden in ieder geval :P (ok, het hoorde ook bij de shoot dat kunstmatige).

[reclamemodus]Het is in ieder geval leuk om met je een shoot te doen! [/reclamemodus]
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_97012016
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:48 schreef LolaLovesYou het volgende:
O waarom ook niet~

Ik ben een jonge fotograaf die na haar opleiding overnieuw haar portfolio aan het opbouwen is.
Op mijn opleiding werd je namelijk heel erg een stijl in gedwongen en daar ka ik me nu lekker compleet op afzetten.

Hier voor zoek ik modellen, de shoots zijn gratis en bijna in alle gevallen op locatie, in de regio Bernisse. Ik heb geen Auto en zit niet breed dus je zou zelf moeten reizen maar ik beloof je foto's die het zeker waard zijn.

Het maakt niet uit of je man of vrouw bent, of je maten.
Mijn voorkeur is dat je mijn richting op komt met zo min mogelijk makeup. [basis fundation het liefst alleen]
Ook een basic kledij die mooi op het lichaam aansluit [dus geen prints of poespas]
Met haar precies het zelfde, het liefst naturel.

Ik ben stiekem momenteel wel meer op zoek naar een mannelijk model en het liefst heb ik een model uit de buurt, of eentje die het niet erg vind vaker mijn kant op te komen. Ik gebruik namelijk modellen graag vaker voor verschillende concepten.

Mijn website [werkt slecht in IE, we kunnen de fout momenteel niet vinden :? excuses]
http://fotografie.lolalovesyou.com/
Ik ben geen man maar een mevrouw... Maar ik woon wel heel dichtbij... Hellevoetsluis :D
pi_97022811
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:51 schreef The-Rock het volgende:
Warme dagen-seizoen zit er weer aan te komen dus ik ga maar eens vaker naar buiten...;-)

www.LongJoy.nl
Ik durfde bijna niet op die link te klikken.
Had ook goed de url van een vibrator exploitant kunnen zijn :X
People assume too much.
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:12:27 #96
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_97028421
Weinig vraag/aanbod in het oosten des lands zeg! Ik wil me ook wel aanmelden als fotograaf, waarom ook niet :)

Ik ben Jimmy en heb dit jaar een cursus gevolgd bij een portretfotograaf. Zelf heb ik veel in een studio-setting geëxperimenteerd en mijn docent heeft ons juist gestimuleerd de puurheid/rauwheid van het model vast te leggen.
Dit was voor mij een hele nieuwe benadering van portret/modelfotografie en daar heb ik mij dit jaar een beetje op gefocussed. Resultaat hiervan was dat het meer richting portret/reportage ging...

Situaties
1. Voor het volgend cursusjaar heb ik een project in gedachten wat met pasen te maken heeft. We worden projectmatig aan het werk gezet en heb al een concept in mijn hoofd. Hier heb ik nog modellen (m/v) voor nodig. Doel is om dit project met pasen 2012 rond te hebben; geen haast dus!
2. Daarnaast vind ik het zelf ook leuk om buiten een studiosetting te fotograferen en ook daar wil wat meer ervaring in opdoen. Als er visagisten mee willen doen is dat helemaal mooi en misschien kunnen we er met z'n 3'en een effectieve en efficiënte dag(deel) van maken.

Ik zit in Nijmegen, ben bereid om te reizen mits de locatie duidelijk meerwaarde heeft. Gezien mijn baan wordt het vooral in het weekend of in de avond; met de zomer in aantocht is dat wel goed te doen :) Het maakt mij niet uit of ik een mannelijk of vrouwelijk model fotografeer, als je maar conceptmatig durft te denken.

Kijk even op mijn site http://www.schiet7kleuren.nl voor mijn portfolio. Als het je wat lijkt moet je me maar even mailen of PM'en.
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_97033400
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:32 schreef very het volgende:

[..]

Ik durfde bijna niet op die link te klikken.
Had ook goed de url van een vibrator exploitant kunnen zijn :X
Dan ligt het aan jou om bij jezelf na te gaan waarom je zo dirty-minded bent..;-)
pi_97038041
quote:
12s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:26 schreef The-Rock het volgende:

[..]

Dan ligt het aan jou om bij jezelf na te gaan waarom je zo dirty-minded bent..;-)
kan zijn...maar zeg nou zelf... long-joy is ook niet echt een gelukkige naam ;)
People assume too much.
pi_97038631
Nee hoor...is juist met opzet gekozen..
Als je goed leest dan zie je ook wel hoe ik tot die naam ben gekomen..;-) haha
Dat het voor 90% als eerste dirty stuff in iemands mind oproept geeft eerder aan in wat voor stadium de huidige mens zich bevindt..hahaha
pi_97039134
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:38 schreef The-Rock het volgende:
Nee hoor...is juist met opzet gekozen..
Als je goed leest dan zie je ook wel hoe ik tot die naam ben gekomen..;-) haha
Dat het voor 90% als eerste dirty stuff in iemands mind oproept geeft eerder aan in wat voor stadium de huidige mens zich bevindt..hahaha
Aangezien dus zo'n 90% van de huidige mensen aan dirty stuff denkt bij het lezen van jouw domeinnaam, loop je vast een heleboel bezoekers mis. Marketing technisch gezien dus niet zo best.

Maargoed...je moet het zelf weten natuurlijk.
Ik geef me bek ook maar een douw :)

Wel mooie foto's overigens ^O^
People assume too much.
pi_97039728
Daar maak ik me inderdaad niet zo druk om....is wel iets waar ik over heb nagedacht maar het is ook een naam dat iemand 'pakt'.
Het is het werk dat voor zich spreekt en op mijn foto's die op het internet rondzwerven staat altijd duidelijk mijn logo/naam/website vermeld zonder enig 'dirty materiaal'.

Thanks voor het complimentje..
Nog steeds lerende en groeiende...maar ben op de goede weg.
pi_97068104
quote:
17s.gif Op zondag 24 april 2011 13:36 schreef Lindytje het volgende:
Hallo!

Het topic lijkt een beetje dood, maar ik schop hem toch even omhoog om mezelf aan te bieden als visagiste :)

Ik doe een opleiding tot visagiste bij Micky Jooren in Tilburg, waar ik ook woon. Ik ben nu over de helft van mijn opleiding en heb dit weekend mijn eerste make-up voor een shoot verzorgd. Ik vond het echt geweldig om te doen!!

Ik kan helaas nog geen foto's van mijn werk laten zien, omdat ik dus nog maar 1 shoot heb gedaan. Over 3 weken komt daar vanuit de opleiding nog een shoot bij en er staat iets in de planning met Debsterrr en Azreal.

Ik ben érg enthousiast, heb passie voor 'het visagievak' en vind het vreselijk leuk om te doen. Ik moet er alleen wel bij zeggen, dat ik nog niet in een kwartier een hele make-up kan verzorgen, dus moet er op snelheid gewerkt worden, dan heb je niks aan mij voorlopig ;) . Ik doe er nu ongeveer een uurtje over om een volledige make-up neer te zetten. Ik ben dan ook wel erg perfectionistisch en werk zeer secuur!

Nou, mochten er mensen zijn die een keer een visagiste nodig hebben: let me know!
Ik kom dus uit Tilburg en ben best bereid een uurtje te rijden met de auto :)
Hey ik kom ook uit Tilburg en ken misschien wel iemand die als model wil staan.
Ik heb een studio aan huis. Als je intresse hebt laat ff weten.
Zelf heb ik nog nooit met een visagiste gewerkt maar lijkt me juist heeeel gaaf.
Grtz
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:17:17 #103
95127 Afzuigkap
Afzuigcapaciteit 650 m³/h
pi_97074373
quote:
6s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:26 schreef freud het volgende:

[..]

Heyhey! Hoest? Ik zit de oude showcase terug te kijken en damn, ik was wel erg blij met die smoothing filters :'). Mijn nabewerking is wel subtieler geworden in ieder geval :P (ok, het hoorde ook bij de shoot dat kunstmatige).

[reclamemodus]Het is in ieder geval leuk om met je een shoot te doen! [/reclamemodus]
Hey! Ja gaat goed hoor! Met jou?

Ik was er heel erg tevreden over. Ik heb dan ook al helemaal geen verstand van fotograferen/fotobewerking. Het ging mij om de ervaring om model te staan en daar ben ik wel rijker in geworden: in die ervaring.

Heb even andere dingen aan m'n hoofd gehad de afgelopen 2 jaren ( :@ !).. Maar dacht bij mezelf: ja ik heb er toch wel zin in om dat weer op te pakken. :)

Werk je nog steeds samen met die visagiste, Rianne (zo heette ze toch? :@)?
Geschikt voor recirculatie en luchtafvoer, gemotoriseerd, aantal standen: 4.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 20 mei 2011 @ 14:26:35 #104
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_97074778
Ik zal me ook eens melden hier, ik schiet foto's. Goh :7

We maken later wel een promo verhaal :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 20 mei 2011 @ 17:21:08 #105
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_97082209
Nog steeeds interesse om model te staan;p Voor meer info blader een paar blz terug!
Joyce
19jaar.
pi_97082504
Ik heb een shoot in mijn hoofd, maar hiervoor heb ik een naaktmodel nodig met ronde vormen.
Mocht er iemand zijn die hier ervaring mee heeft, of nieuwsgierig naar is, dan hoor ik dit graag.
Meer details aangaande het idee wat ik heb kan ik per PM communiceren.
Het zal ieder geval geen ordinair naakt zijn, dat moge duidelijk zijn.

www.ferrypasschier.nl
People assume too much.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:23:39 #107
345983 foto-eindhoven
Fotograaf in spé
pi_97267082
Zijn er modellen in regio Eindhoven?

Ik ben een amateur maar vind het leuk om portretten te maken. Je krijgt alle foto's mee voor je portfolio/eigen gebruik.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:42:08 #108
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_97272522
Eindhoven is te doen, heb je wel al ergens een pf staan?
Joyce
19jaar.
  FOK!fotograaf dinsdag 24 mei 2011 @ 23:18:49 #109
18921 freud
Who's John Galt?
pi_97274990
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:21 schreef xjoyce het volgende:
Nog steeeds interesse om model te staan;p Voor meer info blader een paar blz terug!
[ afbeelding ]
Ik had geloof ik een tijd geleden ook wat beloofd he :P. Heb het beetje druk gehad, mea culpa. Als ik half juni terug ben, dan ga ik wat leuks verzinnen :Y.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:27 schreef very het volgende:
Ik heb een shoot in mijn hoofd, maar hiervoor heb ik een naaktmodel nodig met ronde vormen.
Mocht er iemand zijn die hier ervaring mee heeft, of nieuwsgierig naar is, dan hoor ik dit graag.
Meer details aangaande het idee wat ik heb kan ik per PM communiceren.
Het zal ieder geval geen ordinair naakt zijn, dat moge duidelijk zijn.

www.ferrypasschier.nl
Ferry, waar staan de foto's met mensen op je site? Wellicht handig voor mensen om te zien, en in te schatten wat je stijl is denk ik :).
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 25 mei 2011 @ 09:43:34 #110
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_97284087
Klopt haha ^^ Ik heb het ook druk nu met afstuderen maar is helemaal goed komt wel!
Joyce
19jaar.
pi_97284673
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:18 schreef freud het volgende:
Ferry, waar staan de foto's met mensen op je site? Wellicht handig voor mensen om te zien, en in te schatten wat je stijl is denk ik :).
*Edit:
ik heb wat meer mensen foto's erop gezet.
Duidelijk is wel dat ik nog geen echte eigen stijl heb. Ik ben ook pas een jaar bezig, en een eigen stijl ontwikkelen duurt doorgaans wat langer.

Wel heb ik hele creatieve ideeën, en naar mijn mening wel de minimale kwaliteiten in huis om daar in ieder geval wat leuks mee te doen.

[ Bericht 22% gewijzigd door very op 25-05-2011 10:34:33 ]
People assume too much.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 25 mei 2011 @ 17:09:26 #112
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_97300793
Ach, misschien toch hier maar eens aanmelden als model.
Nouja, wat valt er verder nog te zeggen, :') spreekt voor zich eigenlijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_97301824
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:09 schreef ChipsZak. het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik zelf ook onder de categorie val van de fotografen waar jij het over hebt :@
Al denk ik dat het ook te maken heeft met het model. En natuurlijk het onderwerp / de locatie.

De enige mensen-foto waar ik zelf meer in zie dan puur een portretje is mijn "tsjernobeach" foto. Hier zit wel een verhaal bij, maar deze was redelijk makkelijk aangezien er geen expressie zichtbaar is.

De ideeën die ik nu heb zijn ook wel wat meer dan enkel wat poses aannemen en schieten maar. Maar ja...eerst maar eens een model vinden die naakt wil gaan.
People assume too much.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 25 mei 2011 @ 17:37:26 #114
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_97301895
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:35 schreef very het volgende:

[..]

Ik denk dat ik zelf ook onder de categorie val van de fotografen waar jij het over hebt :@
Al denk ik dat het ook te maken heeft met het model. En natuurlijk het onderwerp / de locatie.

De enige mensen-foto waar ik zelf meer in zie dan puur een portretje is mijn "tsjernobeach" foto. Hier zit wel een verhaal bij, maar deze was redelijk makkelijk aangezien er geen expressie zichtbaar is.

De ideeën die ik nu heb zijn ook wel wat meer dan enkel wat poses aannemen en schieten maar. Maar ja...eerst maar eens een model vinden die naakt wil gaan.
Waarom meld je je dan niet aan bij ModelMayhem? Daar zijn heus wel modellen die naakt willen gaan.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!fotograaf woensdag 25 mei 2011 @ 17:42:01 #115
18921 freud
Who's John Galt?
pi_97302094
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:35 schreef very het volgende:

[..]

Ik denk dat ik zelf ook onder de categorie val van de fotografen waar jij het over hebt :@
Al denk ik dat het ook te maken heeft met het model. En natuurlijk het onderwerp / de locatie.

De enige mensen-foto waar ik zelf meer in zie dan puur een portretje is mijn "tsjernobeach" foto. Hier zit wel een verhaal bij, maar deze was redelijk makkelijk aangezien er geen expressie zichtbaar is.

De ideeën die ik nu heb zijn ook wel wat meer dan enkel wat poses aannemen en schieten maar. Maar ja...eerst maar eens een model vinden die naakt wil gaan.
Zou je niet eerst oefenen op geklede modellen? Heb genoeg shoots gedaan, maar naakt blijft het lastigste. Zou in ieder geval niet gelijk met het moeilijkste beginnen :).
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 25 mei 2011 @ 18:11:11 #116
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_97303422
@Chipszak, wat vind je van mijn foto's? www.joycejacobs.tk
Ik zie dat mijn pf op mijn site niet helemaal oke is ;p je kunt ook mijn hyves checken www.liefssjoyce.hyves.nl

Ja precies wat ik dacht wat Freud nu zegt, als je al weinig ervaring hebt zou ik eerst gewoon portretten gaan maken waar je ook heel veel kanten mee op kan. Als je dan een waardig portfolio hebt kun je gaan uitbreiden in deze categorie. Ook denk ik niet dat veel modellen hierop reageren als je nog niet heel ervaren bent.
Joyce
19jaar.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 25 mei 2011 @ 18:51:45 #117
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_97305212
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:11 schreef xjoyce het volgende:
@Chipszak, wat vind je van mijn foto's? www.joycejacobs.tk
Ik zie dat mijn pf op mijn site niet helemaal oke is ;p je kunt ook mijn hyves checken www.liefssjoyce.hyves.nl

Ja precies wat ik dacht wat Freud nu zegt, als je al weinig ervaring hebt zou ik eerst gewoon portretten gaan maken waar je ook heel veel kanten mee op kan. Als je dan een waardig portfolio hebt kun je gaan uitbreiden in deze categorie. Ook denk ik niet dat veel modellen hierop reageren als je nog niet heel ervaren bent.
Moeilijk, sommige vind ik persoonlijk wat leeg e.d., zoals ik meldde in mijn spoiler. Daarentegen zie ik ook wel wat die ik wel fijn vind. Valt me op dat dit vooral de z/w zijn en vind je daar dus ook beter in, :) .
Ik heb een idee en ik denk dat ik je daar misschien wel bij kan gebruiken maar weet niet zeker. :+ .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 25 mei 2011 @ 19:32:58 #118
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_97307581
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Moeilijk, sommige vind ik persoonlijk wat leeg e.d., zoals ik meldde in mijn spoiler. Daarentegen zie ik ook wel wat die ik wel fijn vind. Valt me op dat dit vooral de z/w zijn en vind je daar dus ook beter in, :) .
Ik heb een idee en ik denk dat ik je daar misschien wel bij kan gebruiken maar weet niet zeker. :+ .
Misschien kun je vermelden waar je naar op zoek bent en wat voor ideeën je hebt? Uit je spoiler blijkt dat je nogal wat randvoorwaarden stelt.
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 25 mei 2011 @ 19:40:03 #119
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_97307935
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 19:32 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Misschien kun je vermelden waar je naar op zoek bent en wat voor ideeën je hebt? Uit je spoiler blijkt dat je nogal wat randvoorwaarden stelt.
Ik heb vrij weinig voorwaarden. Een foto(graaf) hoeft niet aan bepaalde eisen te voldoen maar wat ik veelal zie op fok! zijn typische studiofoto's a la



Gevoelloze foto's die mi alleen maar zeggen 'kijk, ik stond hier een pose te maken en er werd een foto genomen'.
Je wordt totaal niet meegenomen in de foto.

Nu, om ook maar een studiofoto te pakken, is dit totaal niet het geval bij bijvoorbeeld:

http://photos.modelmayhem.com/photos/110502/05/4dbea1dceded9.jpg
http://photos.modelmayhem.com/photos/110124/09/4d3db5816fb22.jpg

Het is niet echt uit te leggen denk ik, maar daarentegen denk ik ook weer dat de meesten wel zullen begrijpen wat ik bedoel.
Het zijn geen grote voorwaarden whatsoever, ik vind alleen dat ik en de fotograaf geen tijd hoeven te steken in iets wat ik uiteindelijk toch niet mooi ga vinden.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 25 mei 2011 @ 19:45:41 #120
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_97308170
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 19:40 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik heb vrij weinig voorwaarden. Een foto(graaf) hoeft niet aan bepaalde eisen te voldoen maar wat ik veelal zie op fok! zijn typische studiofoto's a la
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Gevoelloze foto's die mi alleen maar zeggen 'kijk, ik stond hier een pose te maken en er werd een foto genomen'.
Je wordt totaal niet meegenomen in de foto.

Nu, om ook maar een studiofoto te pakken, is dit totaal niet het geval bij bijvoorbeeld:

http://photos.modelmayhem.com/photos/110502/05/4dbea1dceded9.jpg
http://photos.modelmayhem.com/photos/110124/09/4d3db5816fb22.jpg

Het is niet echt uit te leggen denk ik, maar daarentegen denk ik ook weer dat de meesten wel zullen begrijpen wat ik bedoel.
Het zijn geen grote voorwaarden whatsoever, ik vind alleen dat ik en de fotograaf geen tijd hoeven te steken in iets wat ik uiteindelijk toch niet mooi ga vinden.
Ligt denk ik ook aan het niveau van de fotograaf. Voor velen is dit dé kans om te beginnen met model-/portretfotografie en je moet ergens beginnen. Enfin, je haalt er meer uit als je gelijkgestemd bent :)
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
  FOK!fotograaf woensdag 25 mei 2011 @ 20:30:58 #121
73911 ultra_ivo
pi_97310359
Er zijn idd verschillende manieren van portretfotografie. Velen proberen zich te spiegelen aan het studiowerk zoals je in de bladen ziet. Er zijn zeker andere stijlen mogelijk. Vaak zullen mensen met andere stijlen niet zoveel in de fora laten zien omdat dat niet altijd gewenst wordt. Het is dus wat lastiger zoeken naar mensen met andere stijlen.
pi_97322079
In mijn ervaring ligt het ook voor een deel aan de ervaring van je model. Het helpt enorm als iemand uit zichzelf al een leuke pose aan weet te nemen en je als amateur niet iemand voor bijna 100% moet positioneren.

Sommige mensen weten echt niet hoe ze zich voor een camera moeten gedragen, maar vinden het toch enorm leuk om ervoor te staan. Respect voor de fotograaf als je dan toch een mooie foto weet te maken, want dat is dan een stuk moeilijker.
  donderdag 26 mei 2011 @ 00:29:43 #123
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_97322721
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 00:10 schreef Azreal het volgende:
In mijn ervaring ligt het ook voor een deel aan de ervaring van je model. Het helpt enorm als iemand uit zichzelf al een leuke pose aan weet te nemen en je als amateur niet iemand voor bijna 100% moet positioneren.

Sommige mensen weten echt niet hoe ze zich voor een camera moeten gedragen, maar vinden het toch enorm leuk om ervoor te staan. Respect voor de fotograaf als je dan toch een mooie foto weet te maken, want dat is dan een stuk moeilijker.
Ja, mee eens! :Y
De één versteent als het ware op het moment dat je de camera op hem of haar richt, terwijl de ander gewoon gaat zitten of staan en doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is :)
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_97324799
Een goede fotoshoot = 40 % fotograaf + 40 % model + 10 % camerawerk.

Daarmee zeggende..
Om een shoot tot een echt goed succes te maken heb je daarvoor mensen nodig die een behoorlijk creatieve geest hebben en die ze durven te uiten. Vooral het model is in deze behoorlijk belangrijk omdat ZIJ gebruik wilt maken van (zeg maar) de diensten van de shooter. Dan lijkt het me logisch dat je daar al een bepaald beeld bij wilt hebben hoe je wel/niet vastgelegd wilt worden.

Ik stel die vraag altijd aan het model...heb je misschien fantasieeen/suggesties/ideeen hoe je wel eens vastgelegd hebt wilt worden..?
Gooi het er gewoon uit..!! Ik probeer ze zoveel mogelijk te motiveren om ze diep in hun hersenen te laten graven want je weet maar nooit wat voor gekheids er misschien uitkomt.
Wat ik vaak merk is dat men het niet durft omdat ze bang zijn om raar aangekeken te worden...ze schamen zich terwijl dat nergens voor nodig is. Een shoot doe je niet vaak (ok..professionals uitgezonderd) dus mag je jezelf best wel van je Lady Gaga kant laten zien of zo.

Ik krijg altijd de vraag gesteld : "Ja..wat wil je schieten..hoe gaan we schieten.."
Daarmee doelende op wat wil IK schieten.
Maar zo werk ik niet. JIJ wil gefotografeerd worden dus ga niet af op mijn gedachtengoed die mij al overbekend is. Juist als het model in deze dr gedachtengang aan mij openbaar maakt kan ik daar misschien wat uit plukken wat interessant lijkt en waar we vervolgens over gaan brainstormen om tot een bepaald concept te komen.

Maar ja..als men niet met een leuk concept komt aanzetten en van mij verwacht dat ik 100% alles ga bedenken dan gaat het moeilijk. Tis niet dat ik niet wil...maar het moet een samenwerking zijn waarbij alle partijen hun deel bijdragen.
Dat de jongedames tegenwoordig grotendeels alleen maar met hun hele sexy kleerkast aan komen zetten en ervoor betalen EN er tevreden mee zijn....dan is het voor mij ook een mission accomplished.

@ Chipsz.

De foto's die je laat zien zijn de typische fashion-foto's dat in Nl algemeen geaccepteerd wordt. Ik zie er dus niet zo snel een verhaal in.
Slanke ( lees bijna skinny) dames die allerlei rare houdingen aannemen en dat meteen als 'prachtig' wordt gezien. ZIe dat soort foto's ook met regelmaat terug in de portfolio van veel fotografen.
Ieder zijn eigen mening natuurlijk.. :-)
  donderdag 26 mei 2011 @ 08:24:40 #125
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_97325869
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 03:41 schreef The-Rock het volgende:
Een goede fotoshoot = 40 % fotograaf + 40 % model + 10 % camerawerk.

Daarmee zeggende..
Om een shoot tot een echt goed succes te maken heb je daarvoor mensen nodig die een behoorlijk creatieve geest hebben en die ze durven te uiten. Vooral het model is in deze behoorlijk belangrijk omdat ZIJ gebruik wilt maken van (zeg maar) de diensten van de shooter. Dan lijkt het me logisch dat je daar al een bepaald beeld bij wilt hebben hoe je wel/niet vastgelegd wilt worden.

Ik stel die vraag altijd aan het model...heb je misschien fantasieeen/suggesties/ideeen hoe je wel eens vastgelegd hebt wilt worden..?
Gooi het er gewoon uit..!! Ik probeer ze zoveel mogelijk te motiveren om ze diep in hun hersenen te laten graven want je weet maar nooit wat voor gekheids er misschien uitkomt.
Wat ik vaak merk is dat men het niet durft omdat ze bang zijn om raar aangekeken te worden...ze schamen zich terwijl dat nergens voor nodig is. Een shoot doe je niet vaak (ok..professionals uitgezonderd) dus mag je jezelf best wel van je Lady Gaga kant laten zien of zo.

Ik krijg altijd de vraag gesteld : "Ja..wat wil je schieten..hoe gaan we schieten.."
Daarmee doelende op wat wil IK schieten.
Maar zo werk ik niet. JIJ wil gefotografeerd worden dus ga niet af op mijn gedachtengoed die mij al overbekend is. Juist als het model in deze dr gedachtengang aan mij openbaar maakt kan ik daar misschien wat uit plukken wat interessant lijkt en waar we vervolgens over gaan brainstormen om tot een bepaald concept te komen.

Maar ja..als men niet met een leuk concept komt aanzetten en van mij verwacht dat ik 100% alles ga bedenken dan gaat het moeilijk. Tis niet dat ik niet wil...maar het moet een samenwerking zijn waarbij alle partijen hun deel bijdragen.
Dat de jongedames tegenwoordig grotendeels alleen maar met hun hele sexy kleerkast aan komen zetten en ervoor betalen EN er tevreden mee zijn....dan is het voor mij ook een mission accomplished.

@ Chipsz.

De foto's die je laat zien zijn de typische fashion-foto's dat in Nl algemeen geaccepteerd wordt. Ik zie er dus niet zo snel een verhaal in.
Slanke ( lees bijna skinny) dames die allerlei rare houdingen aannemen en dat meteen als 'prachtig' wordt gezien. ZIe dat soort foto's ook met regelmaat terug in de portfolio van veel fotografen.
Ieder zijn eigen mening natuurlijk.. :-)
Niet iedereen is fotogeniek, maar fotografie is niet alleen techniek. Een model kiest zijn of haar fotograaf uit op de stijl en sfeer die hoort bij die fotograaf.
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_97327229
quote:
6s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:42 schreef freud het volgende:

[..]

Zou je niet eerst oefenen op geklede modellen? Heb genoeg shoots gedaan, maar naakt blijft het lastigste. Zou in ieder geval niet gelijk met het moeilijkste beginnen :).
Ik daag mezelf graag uit :D
Je hebt wel gelijk hoor, maar de ideeën die ik op dit moment heb vereisen nou eenmaal een naaktmodel :)

@xjoyce:

Ook daar heb je gelijk in, maar het lukt me vast wel.
Ik heb er uiteindelijk maar 1 nodig :p
People assume too much.
pi_97327414
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 03:41 schreef The-Rock het volgende:
Een goede fotoshoot = 40 % fotograaf + 40 % model + 10 % camerawerk.

Daarmee zeggende..
Om een shoot tot een echt goed succes te maken heb je daarvoor mensen nodig die een behoorlijk creatieve geest hebben en die ze durven te uiten. Vooral het model is in deze behoorlijk belangrijk omdat ZIJ gebruik wilt maken van (zeg maar) de diensten van de shooter. Dan lijkt het me logisch dat je daar al een bepaald beeld bij wilt hebben hoe je wel/niet vastgelegd wilt worden.

Ik stel die vraag altijd aan het model...heb je misschien fantasieeen/suggesties/ideeen hoe je wel eens vastgelegd hebt wilt worden..?
Gooi het er gewoon uit..!! Ik probeer ze zoveel mogelijk te motiveren om ze diep in hun hersenen te laten graven want je weet maar nooit wat voor gekheids er misschien uitkomt.
Wat ik vaak merk is dat men het niet durft omdat ze bang zijn om raar aangekeken te worden...ze schamen zich terwijl dat nergens voor nodig is. Een shoot doe je niet vaak (ok..professionals uitgezonderd) dus mag je jezelf best wel van je Lady Gaga kant laten zien of zo.

Ik krijg altijd de vraag gesteld : "Ja..wat wil je schieten..hoe gaan we schieten.."
Daarmee doelende op wat wil IK schieten.
Maar zo werk ik niet. JIJ wil gefotografeerd worden dus ga niet af op mijn gedachtengoed die mij al overbekend is. Juist als het model in deze dr gedachtengang aan mij openbaar maakt kan ik daar misschien wat uit plukken wat interessant lijkt en waar we vervolgens over gaan brainstormen om tot een bepaald concept te komen.

Maar ja..als men niet met een leuk concept komt aanzetten en van mij verwacht dat ik 100% alles ga bedenken dan gaat het moeilijk. Tis niet dat ik niet wil...maar het moet een samenwerking zijn waarbij alle partijen hun deel bijdragen.
Dat de jongedames tegenwoordig grotendeels alleen maar met hun hele sexy kleerkast aan komen zetten en ervoor betalen EN er tevreden mee zijn....dan is het voor mij ook een mission accomplished.

@ Chipsz.

De foto's die je laat zien zijn de typische fashion-foto's dat in Nl algemeen geaccepteerd wordt. Ik zie er dus niet zo snel een verhaal in.
Slanke ( lees bijna skinny) dames die allerlei rare houdingen aannemen en dat meteen als 'prachtig' wordt gezien. ZIe dat soort foto's ook met regelmaat terug in de portfolio van veel fotografen.
Ieder zijn eigen mening natuurlijk.. :-)
Ik ben het niet met je eens. Ik vind meer dat een model in de klassieke zin van het woord vergelijkbaar is met een acteur. Aan een acteur vraag je ook niet wat hij of zij wil gaan acteren vandaag, die voert over het algemeen een opdracht uit, net als de cameraman/fotograaf. Met vrij werk is er natuurlijk wat ruimte, maar de fotograaf zíet wat het model doet, bepaalt de uitsnede, de hoek waaronder wordt gefotografeerd, de nabewerking... Je hebt dus veel meer input dan het model, dan kan je niet eisen dat zij bepaalt hoe het eruit komt te zien, want dat ze je niet voor de camera. Dan is het erg fijn als je een fotograaf hebt die wat aanwijzingen geeft, omdat die jou door zijn of haar camera heen ziet en soms al een nabewerking of compositie in gedachten heeft. als model zie je niet of er een schaduw over je gezicht valt door een takje; dan kan je nog zo een leuke pose bij een waterkant in gedachten hebben, maar dat gaat dan gewoon niet werken.

Fotografen kunnen wel zeker een stijl ontwikkelen, los van het model. Het model is als het ware een 'kleerhanger', die in staat moet zijn om zich aan te passen aan de 'kleding' van de fotograaf. Dan moet je dus niet van modellen verwachten dat ze jou gaan vertellen wat ze willen, want dat wordt nogal moeilijk, vooral voor beginnende: 'Ik wil graag een DOF van ..., een lens flare ter hoogte van mijn schouder, een hoge IOS door het slechte licht hier en in de nabewerking dit contrast en een sterke lens vignettering.'

Oja, enkele voorbeelden ter illustratie: bl0emetje werd al genoemd als iemand met een herkenbare stijl, is ook leuk werken met haar overigens :), Tim Walker heeft ook een stijl die zich van iedereen onderscheidt. Mark de Roo heeft ook een eigen stijl, etc.
Bekende modellen zoals die van Victoria's Secret of bijv. Kate Moss associeren we meer met hun werkgever of werk dan een eigen stijl die je door hun foto's heen ziet.

[ Bericht 5% gewijzigd door -Trinity- op 26-05-2011 09:50:09 ]
pi_97328552
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 03:41 schreef The-Rock het volgende:
Een goede fotoshoot = 40 % fotograaf + 40 % model + 10 % camerawerk.
En de resterende 10% dan?

*)

Maar ik denk dat het meer richting 60% fotograaf, 20% model en 20% gear is.
People assume too much.
  donderdag 26 mei 2011 @ 10:41:20 #129
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_97329250
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:20 schreef very het volgende:

[..]

En de resterende 10% dan?

*)

Maar ik denk dat het meer richting 60% fotograaf, 20% model en 20% gear is.
Sorry,... maar als fotograaf ga ik voor 110%. Die overige 10% is pure mojo: Yeahhh baby!!!
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 09:42 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik ben het niet met je eens. Ik vind meer dat een model in de klassieke zin van het woord vergelijkbaar is met een acteur. Aan een acteur vraag je ook niet wat hij of zij wil gaan acteren vandaag, die voert over het algemeen een opdracht uit, net als de cameraman/fotograaf. Met vrij werk is er natuurlijk wat ruimte, maar de fotograaf zíet wat het model doet, bepaalt de uitsnede, de hoek waaronder wordt gefotografeerd, de nabewerking... Je hebt dus veel meer input dan het model, dan kan je niet eisen dat zij bepaalt hoe het eruit komt te zien, want dat ze je niet voor de camera. Dan is het erg fijn als je een fotograaf hebt die wat aanwijzingen geeft, omdat die jou door zijn of haar camera heen ziet en soms al een nabewerking of compositie in gedachten heeft. als model zie je niet of er een schaduw over je gezicht valt door een takje; dan kan je nog zo een leuke pose bij een waterkant in gedachten hebben, maar dat gaat dan gewoon niet werken.

Fotografen kunnen wel zeker een stijl ontwikkelen, los van het model. Het model is als het ware een 'kleerhanger', die in staat moet zijn om zich aan te passen aan de 'kleding' van de fotograaf. Dan moet je dus niet van modellen verwachten dat ze jou gaan vertellen wat ze willen, want dat wordt nogal moeilijk, vooral voor beginnende: 'Ik wil graag een DOF van ..., een lens flare ter hoogte van mijn schouder, een hoge IOS door het slechte licht hier en in de nabewerking dit contrast en een sterke lens vignettering.'

Oja, enkele voorbeelden ter illustratie: bl0emetje werd al genoemd als iemand met een herkenbare stijl, is ook leuk werken met haar overigens :), Tim Walker heeft ook een stijl die zich van iedereen onderscheidt. Mark de Roo heeft ook een eigen stijl, etc.
Bekende modellen zoals die van Victoria's Secret of bijv. Kate Moss associeren we meer met hun werkgever of werk dan een eigen stijl die je door hun foto's heen ziet.
Het gaat er ook om waar de vraag vandaan komt. Iemand die voor opa en oma op de schoorsteen een foto willen gaan naar een fotograaf die hun in een studiosetting, perfect uitgelicht op de foto zet.

Een fotograaf die editorials doet of vrij werk, stelt zelf veel meer eisen aan het model, omdat dat model voor hém werkt en niet andersom. Uiteindelijk komt de vraag van de fotograaf. Dit is iets wat mij meer fascineert :)
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_97331915
En ik denk dat sommigen het verkeerd begrijpen.

Tuurlijk ga je als shooter ook sturen tijdens de shoot maar aan de hand van de besprekingen + voorbeeldfoto's hoort een basis gelegd te worden.
Zaken zoals creativiteit...looks..visagie..allemaal dingen die van tevoren besproken worden en daar hebben zowel model als shooter net zoveel inspraak in.
De shooter laat vervolgens zijn stijl los op het model met in zijn achterhoofd de wensen die zowel hij ALS het model in gedachten heeft.
Een goede voorbereiding is dan het halve werk wat uiteindelijk voor een goede samenwerking moet zorgen.

Modellen van shooters zoals Tim Walker..Mark..of de modellen van VS...allemaal pro models die altijd bij een pro modellenbureau vandaan komen. Dat zijn inderdaad models die door de shooter worden gestuurd aan de hand van een opdracht dat de fotograaf moe uitvoeren of wat hij in gedachten heeft. Daarvoor wordt het model ook ingehuurd.

Maar net zoals hierboven gezegd wordt over de foto op schoorsteen voor opa en oma...die modellen moet je zien te prikkelen en ze ook zoveel mogelijk input-mogelijkheden geven. Ik stel me in dat opzicht dan rustig op als degene die hun de dienst moet verlenen waarvoor ze mij hebben ingehuurd.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 26 mei 2011 @ 12:36:20 #131
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_97333316
Ik heb wel een discussie op gang gebracht he, :+ . Dat was totaal niet mijn bedoeling, ik maakte gewoon duidelijk wat ik niet zocht zodat personen die zich hierin herkennen sowieso geen contact hoeven te zoeken. Dat klinkt misschien arrogant, maar dat vind ik niet. Ik hoef geen 'opa oma schoorsteen' foto, bij wijze van. En ik wil gewoon mijn tijd niet verdoen aan een shoot (en dat is ook niet leuk voor de fotograaf) die ik toch niet mooi ga vinden. Beter directe duidelijkheid, lijkt me dan :) .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:09:46 #132
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_97334798
quote:
2s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb wel een discussie op gang gebracht he, :+ . Dat was totaal niet mijn bedoeling, ik maakte gewoon duidelijk wat ik niet zocht zodat personen die zich hierin herkennen sowieso geen contact hoeven te zoeken. Dat klinkt misschien arrogant, maar dat vind ik niet. Ik hoef geen 'opa oma schoorsteen' foto, bij wijze van. En ik wil gewoon mijn tijd niet verdoen aan een shoot (en dat is ook niet leuk voor de fotograaf) die ik toch niet mooi ga vinden. Beter directe duidelijkheid, lijkt me dan :) .
Nou ja,... als je zegt dat de meeste Fok!fotografen je niet aanspreken en hun modellenfoto's van leeg zijn en weinig gevoel opbrengen, laai je wel wat op. Voor mij denk ik dan ook :W Ik weet niet welk gevoel jij zoekt. Veel fotografen hier hebben een site met portfolio. Misschien kun je diegene die jou wel weet te interesseren ook direct een PM'etje sturen?

Duidelijkheid is belangrijk, maar zo gooi je al een hoop dicht.
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 26 mei 2011 @ 13:25:33 #133
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_97335468
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:09 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Nou ja,... als je zegt dat de meeste Fok!fotografen je niet aanspreken en hun modellenfoto's van leeg zijn en weinig gevoel opbrengen, laai je wel wat op. Voor mij denk ik dan ook :W Ik weet niet welk gevoel jij zoekt. Veel fotografen hier hebben een site met portfolio. Misschien kun je diegene die jou wel weet te interesseren ook direct een PM'etje sturen?

Duidelijkheid is belangrijk, maar zo gooi je al een hoop dicht.
Omdat ik niet alle fotografen die op Fok! zitten ken en er waarschijnlijk ook wel fotografen ronddalen die hun foto's niet gepost hebben en wel hebben wat ik zoek.
Dat jij dan denkt :W tja, dan ben je wrs niet wat ik zoek :+ .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_97335583
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:25 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Omdat ik niet alle fotografen die op Fok! zitten ken en er waarschijnlijk ook wel fotografen ronddalen die hun foto's niet gepost hebben en wel hebben wat ik zoek.
Dat jij dan denkt :W tja, dan ben je wrs niet wat ik zoek :+ .
Een amateurmodel op een forum met 'beginners' die ook nog eens eisen stelt en hetzelfde resultaat wilt als foto's die je enkel in tijdschriften ziet.. mijn hemel _O-

quote:
'kijk, ik stond hier een pose te maken en er werd een foto genomen'
En de foto's die jij als voorbeeld noemt hebben niet het 'ik stond hier een pose te maken en er werd een foto genomen gehalte?' Wat is er 'echt' aan modelfotografie? :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Suncatcher op 26-05-2011 13:37:49 ]
pi_97335668
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 19:40 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik heb vrij weinig voorwaarden. Een foto(graaf) hoeft niet aan bepaalde eisen te voldoen maar wat ik veelal zie op fok! zijn typische studiofoto's a la
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Gevoelloze foto's die mi alleen maar zeggen 'kijk, ik stond hier een pose te maken en er werd een foto genomen'.
Je wordt totaal niet meegenomen in de foto.

Nu, om ook maar een studiofoto te pakken, is dit totaal niet het geval bij bijvoorbeeld:

http://photos.modelmayhem.com/photos/110502/05/4dbea1dceded9.jpg
http://photos.modelmayhem.com/photos/110124/09/4d3db5816fb22.jpg

Het is niet echt uit te leggen denk ik, maar daarentegen denk ik ook weer dat de meesten wel zullen begrijpen wat ik bedoel.
Het zijn geen grote voorwaarden whatsoever, ik vind alleen dat ik en de fotograaf geen tijd hoeven te steken in iets wat ik uiteindelijk toch niet mooi ga vinden.
Overigens ben ik het wel met je eens over de voorbeelden die je noemt, vooral de 3e foto.. Doet me denken aan de uitgelekte foto's van princess uit oh oh cherso : "Ga eens tegen een boom staan in je tijgeroutfit en kijk zwoel in de camera" en dat de foto uiteindelijk voor 60% uit de omgeving bestaat. Dat is toch geen portretfotografie meer :') Zelfs een newbie als ik kan dat beter. Dat soort foto's stralen net zoveel uit als vakantiekiekjes die je 1x bekijkt om ze vervolgens bij de eerst volgende hardeschijfcrash gelukkig weer kwijt te raken.

Note : Sommige portretfoto's kunnen op die manier juist wel mooi zijn met de juiste setting en omstandigheden.. maar in bovengenoemd voorbeeld? i think not.

[ Bericht 1% gewijzigd door Suncatcher op 26-05-2011 13:41:58 ]
pi_97336084
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:27 schreef Suncatcher het volgende:
Een amateurmodel op een forum met 'beginners' die ook nog eens eisen stelt.. mijn hemel _O-
Ik stel ook eisen hoor, precies om die reden. Eerst een portfolio zien, als dat bestaat uit rechttoe-rechtaan kiekjes zonder enige sfeer begin ik er ook niet aan, tenzij het echt is om die fotograaf te helpen oefenen.
Andersom mag je dat als fotograaf ook. Als de portfolio van het model je niet aanstaat, hóef je haar niet te gebruiken voor je foto's. Een beetje kritisch zijn ten opzichte van elkaar mag best.
pi_97336355
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:38 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik stel ook eisen hoor, precies om die reden. Eerst een portfolio zien, als dat bestaat uit rechttoe-rechtaan kiekjes zonder enige sfeer begin ik er ook niet aan, tenzij het echt is om die fotograaf te helpen oefenen.
Andersom mag je dat als fotograaf ook. Als de portfolio van het model je niet aanstaat, hóef je haar niet te gebruiken voor je foto's. Een beetje kritisch zijn ten opzichte van elkaar mag best.
Je loopt hier al wat langer rond.. dan is het niet meer dan logisch dat je geen zin meer hebt om je tijd en energie te steken in een shoot van iemand waarbij je al van te voren weet dat diegene onervaren is en je die tijd van 'weer een paar uur vernaggeld voor slechte foto's' wel hebt gehad.
pi_97336431
quote:
En de foto's die jij als voorbeeld noemt hebben niet het 'ik stond hier een krampachtige pose te maken en er werd een foto genomen gehalte?' Wat is er 'echt' aan modelfotografie? :')
;-)
Effe gefixt..hehe

Anyway..
Ik voel me totaaaaalll niet aangesproken..maar vond het enigzins toch ook wel een leuk discussiepunt om op te reageren. Iedereen heeft er natuurlijk een andere kijk op...voor mij is het zaak om te zien hoe men er vanuit verschillende oogpunten naar kijkt.
pi_97336576
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:45 schreef The-Rock het volgende:

[..]

;-)
Effe gefixt..hehe

Anyway..
Ik voel me totaaaaalll niet aangesproken..maar vond het enigzins toch ook wel een leuk discussiepunt om op te reageren. Iedereen heeft er natuurlijk een andere kijk op...voor mij is het zaak om te zien hoe men er vanuit verschillende oogpunten naar kijkt.
Kijk eens naar de foto's die zij bekritiseerd. Kijk nu naar de foto's die ze als voorbeeld noemt hoe het wel zou moeten... Een vrouw die helemaal achterover leunt heeft kennelijk geen 'ik maak hier een pose en er werd een foto gemaakt' gehalte.

En http://photos.modelmayhem.com/photos/110502/05/4dbea1dceded9.jpg ook niet? Dat noemen we generic garbage. Zulke foto's heb ik al 10000000x gezien en de komende 30 jaar zal er nog wel miljoenen bijkomen
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:54:28 #140
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_97336801
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:25 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Omdat ik niet alle fotografen die op Fok! zitten ken en er waarschijnlijk ook wel fotografen ronddalen die hun foto's niet gepost hebben en wel hebben wat ik zoek.
Dat jij dan denkt :W tja, dan ben je wrs niet wat ik zoek :+ .
Nee het gaat mij om de manier van benaderen waar ik wat moeite mee heb. Let wel, dit is een algemene community en op deze manier schrik je beginnende fotografen af die juist het spelen met licht in een studio-setting ontdekken.

Want hier
quote:
Het zijn geen grote voorwaarden whatsoever, ik vind alleen dat ik en de fotograaf geen tijd hoeven te steken in iets wat ik uiteindelijk toch niet mooi ga vinden.
ben ik het er wel mee eens.

[ Bericht 6% gewijzigd door Doodkapje op 26-05-2011 14:21:10 ]
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
  FOK!fotograaf donderdag 26 mei 2011 @ 15:37:43 #141
73911 ultra_ivo
pi_97340938
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:54 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Nee het gaat mij om de manier van benaderen waar ik wat moeite mee heb. Let wel, dit is een algemene community en op deze manier schrik je beginnende fotografen af die juist het spelen met licht in een studio-setting ontdekken.

En je trekt juist de fotografen aan die geen zin hebben in het standaard studio-modelwerk. Veel fotografen hier laten lang niet alles hier zien wat ze maken. O.a. omdat er in het verleden wel eens behoorlijk bot gereageerd werd op stijlen die wat afwijkend zijn. (En dit is lang niet de eerste keer dat ik dit op fok zeg.)
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:25:20 #142
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_97342846
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:37 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

En je trekt juist de fotografen aan die geen zin hebben in het standaard studio-modelwerk. Veel fotografen hier laten lang niet alles hier zien wat ze maken. O.a. omdat er in het verleden wel eens behoorlijk bot gereageerd werd op stijlen die wat afwijkend zijn. (En dit is lang niet de eerste keer dat ik dit op fok zeg.)
Fair enough,... maar dat is niet de fout van de fotograaf lijkt me. Die zou de eer aan zichzelf mogen nemen :)
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_97346321
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:49 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Kijk eens naar de foto's die zij bekritiseerd. Kijk nu naar de foto's die ze als voorbeeld noemt hoe het wel zou moeten... Een vrouw die helemaal achterover leunt heeft kennelijk geen 'ik maak hier een pose en er werd een foto gemaakt' gehalte.

En http://photos.modelmayhem.com/photos/110502/05/4dbea1dceded9.jpg ook niet? Dat noemen we generic garbage. Zulke foto's heb ik al 10000000x gezien en de komende 30 jaar zal er nog wel miljoenen bijkomen
Dat dit een weinig originele foto is, ben ik met je eens. Maar als jij geen verschil ziet tussen de foto's die chipszak met elkaar vergelijkt, dan zit er voor jou weinig toekomst in de fotografie wereld...vrees ik.
People assume too much.
pi_97347263
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:42 schreef very het volgende:

[..]

Dat dit een weinig originele foto is, ben ik met je eens. Maar als jij geen verschil ziet tussen de foto's die chipszak met elkaar vergelijkt, dan zit er voor jou weinig toekomst in de fotografie wereld...vrees ik.
Fotografie wereld? je bedoelt portretfotografie.. daar was ik toch al niet geinteresseerd in _O-

Al die foto's zien er bijna hetzelfde uit.. enige verschil zit hem in de hoeveelheid photoshop en hoe de foto gemaakt is. Maar foto's zien er tegenwoordig er pas mooi uit als het model een 'pro' blik op d'r smoel heeft ( Lees : "kijk zwoel in de camera, Kijk schuin van de camera af of het ergste : met natte haren op de foto :') ). Met wat zwaar door photoshop aangepaste kleurtjes en huidjes hier en daar.. Modelmayhem zit er ook vol mee :') . Het is allemaal al een keer gedaan, ik zie alleen nog maar verschillen in het aantal blikken photoshop dat eroverheen is gegooid.

Ga alsjeblieft niet amateurs bekritiseren alleen maar omdat je onder de indruk bent van modelmayhem. Same shit, different asshole.

[ Bericht 6% gewijzigd door Suncatcher op 26-05-2011 18:33:38 ]
pi_97348873
quote:
Same shit, different asshole.
He shit..ik zeg juist vaak..Same shit..different toiletpaper.. haha

Maar daarom zeg ik juist..durf om jezelf van je Lady Gaga kant te laten zien.. :-)
Een shoot doe zo iemand niet vaak..dus dan moet je juist durven om jezelf te laten gaan. Niet dat je het alleen daarop moet houden maar ik denk/weet wel zeker dat men het leuk vindt om zichzelf vanuit een heel andere hoek te bekijken.
Daar hoeft niet perse alleen een shooter voor verantwoordelijk te zijn.
pi_97350292
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:04 schreef Suncatcher het volgende:
Fotografie wereld? je bedoelt portretfotografie.. daar was ik toch al niet geinteresseerd in _O-
Eigenlijk bedoelde ik gewoon precies wat ik zei.

Als je serieus niet de technische superioriteit ziet van deze foto ten opzichte van deze, dan snap je het gewoon echt niet. En of het dan een model betreft, of een landschap, dat staat er los van.

En FYI: ik ken modelmayhem (nog) niet eens, dus onder de indruk ben ik er (nog) niet van.
People assume too much.
pi_97351508
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:45 schreef The-Rock het volgende:
He shit..ik zeg juist vaak..Same shit..different toiletpaper.. haha

Maar daarom zeg ik juist..durf om jezelf van je Lady Gaga kant te laten zien.. :-)
Een shoot doe zo iemand niet vaak..dus dan moet je juist durven om jezelf te laten gaan. Niet dat je het alleen daarop moet houden maar ik denk/weet wel zeker dat men het leuk vindt om zichzelf vanuit een heel andere hoek te bekijken.
Daar hoeft niet perse alleen een shooter voor verantwoordelijk te zijn.
Je kan als model nog zo freaky en geweldig doen, als je de fotograaf hebt van een van die drie eerste foto's die CZ toont, blijft het een saaie foto. Licht is gewoon boring, er is bijna geen nabewerking, kader is standaard.. Wat very zegt.
  donderdag 26 mei 2011 @ 20:42:44 #148
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_97354224
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Moeilijk, sommige vind ik persoonlijk wat leeg e.d., zoals ik meldde in mijn spoiler. Daarentegen zie ik ook wel wat die ik wel fijn vind. Valt me op dat dit vooral de z/w zijn en vind je daar dus ook beter in, :) .
Ik heb een idee en ik denk dat ik je daar misschien wel bij kan gebruiken maar weet niet zeker. :+ .
Ja door je spoiler werd ik benieuwd haha, ik wil me ook richten op gevoel in foto's maar daar moet je ook echt de juiste modellen voor hebben die de juiste uitstraling hebben en gevoel in het plaatje kunnen brengen. Maar tuurlijk is het ook de fotografie!

Edit: Ik loop behoorlijk achter ik ga even de discussie lezen hahahaah :P
Joyce
19jaar.
pi_97357750
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:47 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Je kan als model nog zo freaky en geweldig doen, als je de fotograaf hebt van een van die drie eerste foto's die CZ toont, blijft het een saaie foto. Licht is gewoon boring, er is bijna geen nabewerking, kader is standaard.. Wat very zegt.
Er is bijna geen bewerking..??
Zegt wie..??
Heb jij de originele plaat gezien..?
Over de 3e foto ben ik met je eens..dat is inderdaad gewoon crap...maar over de eerste 2 kan ik nog wel het 1 en ander zeggen.
Naast dat weet je ook niet hoe de rest van de serie eruitziet.
Misschien waren dit juist een aantal foto's gewoon om in te komen...of om mensen gewoon spontaan vast te leggen terwijl het later tijdens de shoot over een andere boeg werd gegooid.
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:34:34 #150
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_97361262
Dan zou ik de foto's om in te komen gewoon niet bewerken als dat niet veel soeps was ;p De laatste is idd niet veel. De lachende portret foto is best leuk vind ik, niet WAUWWW maar ook niet slecht. De andere vind ik het model niet veelzeggend en een saaie houding en blik hebben. Zet er een ander model neer en bamm dan heb je miss wel een goede foto? of een foto met een verhaal?

Ik denk dat Fotograaf en model evenveel aandeel hebben, maar ik merk zelf als ik fotografeer dat het model toch wel ontzettend veel doet hoor. Maar je kan natuurlijk een topmodel hebben en een fotograaf die er niks van bakt en dan is het nog niks. Tja, wel een leuke discussie haha.

Ik ben nu wel benieuwd geworden naar jou foto's Chipszak?
Joyce
19jaar.
pi_97362164
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:41 schreef The-Rock het volgende:

[..]

Er is bijna geen bewerking..??
Zegt wie..??
Heb jij de originele plaat gezien..?
Over de 3e foto ben ik met je eens..dat is inderdaad gewoon crap...maar over de eerste 2 kan ik nog wel het 1 en ander zeggen.
Naast dat weet je ook niet hoe de rest van de serie eruitziet.
Misschien waren dit juist een aantal foto's gewoon om in te komen...of om mensen gewoon spontaan vast te leggen terwijl het later tijdens de shoot over een andere boeg werd gegooid.
Overigens kan je met photoshop nog de meest vloeilelijke foto's omtoveren tot redelijke foto's.. vooral bij de foto's die eerder in dit topic 'goed' werden genoemd zie je duidelijk wat er gebeurd is met de foto. 'Geen nabewerking' ;(

[ Bericht 5% gewijzigd door Suncatcher op 26-05-2011 22:54:38 ]
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:55:02 #152
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_97362646
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:37 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

En je trekt juist de fotografen aan die geen zin hebben in het standaard studio-modelwerk. Veel fotografen hier laten lang niet alles hier zien wat ze maken. O.a. omdat er in het verleden wel eens behoorlijk bot gereageerd werd op stijlen die wat afwijkend zijn. (En dit is lang niet de eerste keer dat ik dit op fok zeg.)
ik heb bewondering voor alle tijd die je er in stopt met het opnemen voor mensen die de moet hebben opgegeven hier. :Y

heb laatste jaren best leuke foto's geschoten maar de drang in showcases is bij mij iig nog niet terug gekomen
  donderdag 26 mei 2011 @ 23:03:56 #153
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_97363255
Ik kom deze discussie ff in de gaten houden. Weet nog niet helemaal wat we ermee aan moeten. Op zich heeft 'ie wel bestaansrecht maar of dit topic de juiste plek ervoor is... :? .
Huilen dan.
  donderdag 26 mei 2011 @ 23:09:04 #154
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_97363571
Alhoewel ik met de meeste modellen met wie ik de afgelopen jaren heb geschoten een leuke dag gehad heb (en meer vraag ik ook niet), zijn er maar een paar die zelf weten wat ze willen. Sommige moet je echt enorm sturen.
Als ik een paspop wil om te fotograferen dan neem ik wel een echte, die hebben geen eisen, en doen precies wat je vraagt.
in de studio

op lokatie

Zoals hiervoor al gezegd werd: een foto maak je samen.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_97363637
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 23:09 schreef RonaldV het volgende:
Alhoewel ik met de meeste modellen met wie ik de afgelopen jaren heb geschoten een leuke dag gehad heb (en meer vraag ik ook niet), zijn er maar een paar die zelf weten wat ze willen. Sommige moet je echt enorm sturen.
Als ik een paspop wil om te fotograferen dan neem ik wel een echte, die hebben geen eisen, en doen precies wat je vraagt.
in de studio
[ afbeelding ]
op lokatie
[ afbeelding ]
Zoals hiervoor al gezegd werd: een foto maak je samen.
^O^
  donderdag 26 mei 2011 @ 23:10:41 #156
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_97363649
quote:
7s.gif Op donderdag 26 mei 2011 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kom deze discussie ff in de gaten houden. Weet nog niet helemaal wat we ermee aan moeten. Op zich heeft 'ie wel bestaansrecht maar of dit topic de juiste plek ervoor is... :? .
De discussie lijkt me hier juist exact op zijn plaats. Het schept duidelijkheid naar de modellen EN naar de fotografen.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  donderdag 26 mei 2011 @ 23:17:47 #157
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_97364063
Ja, nou. Dat vraag ik me af, ik ben bang dat het een abstracte discussie wordt. Maar goed, ik bekijk 't nog ff.

Houd wel in je achterhoofd dat dit de "ontmoetingsplaats" is. Game on.
Huilen dan.
  donderdag 26 mei 2011 @ 23:28:50 #158
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_97364658
quote:
7s.gif Op donderdag 26 mei 2011 23:17 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, nou. Dat vraag ik me af, ik ben bang dat het een abstracte discussie wordt. Maar goed, ik bekijk 't nog ff.

Houd wel in je achterhoofd dat dit de "ontmoetingsplaats" is. Game on.
een discussie of een discussie wel thuis past in een forum waar over het algemeen gediscussieerd word kan iid een abstracte discussie worden,

verder lijkt het me niet verkeerd dat de modellen na denken over wat ze van een shoot verwachten en dat kenbaar maken. en dat fotografen nadenken of ze zo'n shoot wel zien zitten en of dat ze het verwachtingspatroon waar kunnen maken.
aan modellen die roepen: ik wil graag op de foto...
of fotografen die roepen om modellen .... maar niet aan geven wat voor foto's ze kunnen / willen maken.
uiteindelijk heb je er niet veel aan.

ik denk dat de discussie die we nu openbaar voeren normaal een beetje in de PM plaats vind.
model en fotograaf vinden elkaar. maar weten niet van elkaar wat ze willen en uiteindelijk loopt het uit op niets of weinig.

een betere uitleg zou denk ik meer meets kunnen creëren in is dus beter voor de resultaten. meer blije mensen. meer positieve geluiden. etc.

lijkt me een goede discussie die de goede kant op gaat met mogelijk goede gevolgen
pi_97366544
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:47 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Overigens kan je met photoshop nog de meest vloeilelijke foto's omtoveren tot redelijke foto's.. vooral bij de foto's die eerder in dit topic 'goed' werden genoemd zie je duidelijk wat er gebeurd is met de foto. 'Geen nabewerking' ;(
Maar nogmaals...heb jij de originele plaat gezien..?
En naast dat...let je er op een gegeven moment ook op dat je niet teveel nadruk gaat leggen op de 'shopwerkzaamheden'.
Ja..ook ik shop maar ik probeer het ook zo lichtjes/onopvallend mogelijk te doen. Hoogstens bepaalde zaken iets meer accentueren maar een lelijke pic blijft een lelijke pic. Daar ga ik mijn moeite niet in steken.
Wellicht was het ook pas de eerste shoot van de jongedame op de 2e foto...nog een tikkeltje onzeker..Zo iemand is nog op zoek naar houdingen en gaanderweg gaat het dan iets beter.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 23:09 schreef RonaldV het volgende:
Alhoewel ik met de meeste modellen met wie ik de afgelopen jaren heb geschoten een leuke dag gehad heb (en meer vraag ik ook niet), zijn er maar een paar die zelf weten wat ze willen. Sommige moet je echt enorm sturen.
Als ik een paspop wil om te fotograferen dan neem ik wel een echte, die hebben geen eisen, en doen precies wat je vraagt.
in de studio
[ afbeelding ]
op lokatie
[ afbeelding ]
Zoals hiervoor al gezegd werd: een foto maak je samen.
Hahahaaaaa..ik lag dubbel van het lachen hier toen ik die afbeeldingen zag..hahaa Topperr..!!

quote:
7s.gif Op donderdag 26 mei 2011 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kom deze discussie ff in de gaten houden. Weet nog niet helemaal wat we ermee aan moeten. Op zich heeft 'ie wel bestaansrecht maar of dit topic de juiste plek ervoor is... :? .
Gewoon laten staan beste man. Het maakt, zoals iemand anders al zegt, inderdaad deel uit van hetgeen sowieso besproken wordt in mail/PM's.
Ik heb mijn standpunt ingenomen en, naar mijn mening, duidelijk uitgelegd waarom.
En hey..pittige discussies zijn zo nu en dan ook nodig..vooral als het flink wat duidelijkheid kan scheppen.
pi_97372771
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:04 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Fotografie wereld? je bedoelt portretfotografie.. daar was ik toch al niet geinteresseerd in _O-

Al die foto's zien er bijna hetzelfde uit.. [...]
Dat alles op elkaar lijkt geldt voor natuurfotografie, sportfotografie, rock, hip hop, landschapschilderkunst, abstracteschilderkunst enz. enz. ook..

voor een leek.
pi_97542022
hier is het opeens ook doodgevallen..
pi_97542664
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:22 schreef The-Rock het volgende:
hier is het opeens ook doodgevallen..
Het is nooit echt een hardlopend topic geweest.
pi_98189286
Heey,

Ik zoek voor dinsdag 21 juni een visagiste in tilburg.het is voor een shoot op een autosloop!
Ik hoop dat je tijd en zin hebt die dag.
Hoor het graag van je!
pi_99168096
Als beginnend hobbyfotograaf ben ik op zoek naar modellen, voor shoots in de natuur, stedelijk gebied of andere leuke locaties. Wat betreft soort shoot dacht ik aan natuurlijke poses, gecombineerd met jouw eigen interesses. Ik woon in de regio Eindhoven, maar beschik over vervoer. Gezien mijn geringe ervaring in modelfotgrafie en karige fotouitrusting (instapmodel camera en eenvoudig statief) vraag ik enkel de kosten voor benzine en voor het branden van de DVD met je foto's. Stuur even een PM, dan lees ik het zeker op tijd.

[ Bericht 9% gewijzigd door Lits op 07-07-2011 21:14:05 (was incompleet) ]
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:49:27 #165
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99168365
ik zoek nog steeds een model m/v in Leiden :Y
zie mijn flickr voor foto's, gewoon TFP O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:52:11 #166
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99168488
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2011 04:14 schreef lin-cy het volgende:
Heey,

Ik zoek voor dinsdag 21 juni een visagiste in tilburg.het is voor een shoot op een autosloop!
Ik hoop dat je tijd en zin hebt die dag.
Hoor het graag van je!
Jammer dat je helemaal niks meer van je hebt laten horen :N
Don't come closer, I might hurt you
pi_99382110
hmm, eens kijken of het hier lukt.. beginnend modelfotograaf is op zoek naar modellen(m/v, maar uiteraard liefst vrouw.. ;) ) om het begrip modelfotografie mee te verkennen.. Eigenlijk is niks mij te gek; ik ben wel het een en ander gewend.

Ik woon zelf in Delfzijl, maar afstand is geen groot bezwaar.
zie www.flickr.com/marcogroenhof
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  FOK!fotograaf zondag 24 juli 2011 @ 18:39:35 #168
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_99886885
Is er een visagiste die het leuk lijkt om ergens in de 2e week van augustus (doordeweeks) een shoot te doen? Datum en tijd zijn nog te bespreken.

PM maar even :)
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_99902882
Gezocht: een model voor een outdoor-shoot in de natuur. Het idee is om een shot te doen die niet te 'gemaakt' is, naturel van stijl, met zoveel mogelijk natuurlijk licht. Dus geen extreme make-up of andere zaken. Met 'vrouwelijke' kleding als een jurk. Om het natuurlijke te benadrukken géén schoenen, maar gewoon blootvoets. Als setting zat ik te denken aan een rivier (uiterwaarden) of eventueel de omgeving van een meer.

Jij: vrouw van bij circa 18-25 jaar, bij voorkeur lang haar. Ervaring absoluut niet noodzakelijk! Het zou handig zijn als je in de buurt (omgeving Nijmegen) woont, maar als het wat verder weg is zou ik kunnen reizen (al ken ik dan de omgeving/foto-locaties niet, dus dan zul je even mee moeten denken).

Ik: redelijk geoefende fotograaf. Ik deed eerst veel concerten en evenementen, maar heb mijn focus de laatste tijd verlegd naar portret-/modelfotografie. Ik heb tot nu toe vooral shoots in studiosetting gedaan, outdoor-portretfotografie is nieuw voor mij. Verwacht dan ook geen geoefende outdoor portretfotograaf :-). Mijn werk is te vinden op mijn website: http://bit.ly/qhcq3H (portretportfolio) / http://bit.ly/pKUNpK (al mijn werk)

Lijkt het je wat? Reageer hier, stuur een pb'tje of stuur een e-mail (zie mijn website voor adres). Ik zal je dan ook wat voorbeeldfoto's van andere fotografen sturen van hoe ik een dergelijke shot voor me zie. Thanks!
pi_100400782
[Gezocht] fotograaf

Ik wil voor mijn zus een fotoshoot regelen om haar zelfvertouwen op te krikken. Het liefst graag met visagiste, maar anders wil ik die zelf ook wel regelen. Wat info over mijn zus;
28 jaar, 1m 68, gekleurd rood/bruin haar, kort in een bobline en een stevige meid ;)

Ik kom uit omgeving Helmond, maar ik kan eventueel een auto pakken.

Wie durft dit aan ? :*
Sappig !!
pi_100405660
Ik woon niet in de buurt (Wageningen) maar wil wel ff zeggen dat ik het een tof initiatief vind! :D

Wat je eventueel nog wel toe kan voegen is wat voor fotoshoot je zoekt. Buiten in de natuur of echt in een studio? ;)
  zondag 7 augustus 2011 @ 13:07:05 #172
348276 calimerocomplex
Complex kuikentje
pi_100419401
Mirjam,wat is TFP precies? En hoe lang ben je bezig met een shoot?
Ik ben geboren in Leiden maar woon nu in het zuiden. Ben er al veel te lang niet meer geweest en het lijkt me leuk om foto's te maken in de stad waar ik ben geboren en me toch het meeste thuis voel :)
"Zij zijn groot en ik is klein en da's niet eerlijk, o nee"
pi_100419867
Dit is TFP
pi_100940308
Dank je Lindytje voor de visagie!

  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:31:59 #175
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_100942665
En dankjewel Photo Lex voor de mooie foto's!
(ga na het weekend dropbox uitzoeken :Y )
Don't come closer, I might hurt you
pi_100942718
Waaaaw O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_100944760
Sooo pretty!!
  FOK!fotograaf dinsdag 6 september 2011 @ 22:00:02 #178
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_101651620
Is er toevallig iemand die komende zaterdag bij een shoot (den haag) de visagie wilt doen?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf dinsdag 6 september 2011 @ 22:42:20 #179
18921 freud
Who's John Galt?
pi_101654615
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:00 schreef Xilantof het volgende:
Is er toevallig iemand die komende zaterdag bij een shoot (den haag) de visagie wilt doen?
Wat heb je in gedachten voor visa? Kan wel even rondvragen. Laura trouwens?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  FOK!fotograaf woensdag 7 september 2011 @ 18:45:59 #180
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_101682114
Laura ja! Zal je vanavond ff de inspiratie mailen. Als je iemand kent: graag!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_102965121
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:55 schreef tomdg het volgende:
Gezocht: een model voor een outdoor-shoot in de natuur. Het idee is om een shot te doen die niet te 'gemaakt' is, naturel van stijl, met zoveel mogelijk natuurlijk licht. Dus geen extreme make-up of andere zaken. Met 'vrouwelijke' kleding als een jurk. Om het natuurlijke te benadrukken géén schoenen, maar gewoon blootvoets. Als setting zat ik te denken aan een rivier (uiterwaarden) of eventueel de omgeving van een meer.

Jij: vrouw van bij circa 18-25 jaar, bij voorkeur lang haar. Ervaring absoluut niet noodzakelijk! Het zou handig zijn als je in de buurt (omgeving Nijmegen) woont, maar als het wat verder weg is zou ik kunnen reizen (al ken ik dan de omgeving/foto-locaties niet, dus dan zul je even mee moeten denken).

Ik: redelijk geoefende fotograaf. Ik deed eerst veel concerten en evenementen, maar heb mijn focus de laatste tijd verlegd naar portret-/modelfotografie. Ik heb tot nu toe vooral shoots in studiosetting gedaan, outdoor-portretfotografie is nieuw voor mij. Verwacht dan ook geen geoefende outdoor portretfotograaf :-). Mijn werk is te vinden op mijn website: http://bit.ly/qhcq3H (portretportfolio) / http://bit.ly/pKUNpK (al mijn werk)

Lijkt het je wat? Reageer hier, stuur een pb'tje of stuur een e-mail (zie mijn website voor adres). Ik zal je dan ook wat voorbeeldfoto's van andere fotografen sturen van hoe ik een dergelijke shot voor me zie. Thanks!
Jammer dat ik hier nu pas kijk, wordt wat te koud om blootvoets door het gras te gaan stampen helaas :').
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:15:22 #182
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_102965621
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:04 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Jammer dat ik hier nu pas kijk, wordt wat te koud om blootvoets door het gras te gaan stampen helaas :').
Watje! ;)

De hoeveelheid beschikbaar licht lijkt me een groter probleem op het moment trouwens.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_102965770
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:15 schreef RonaldV het volgende:
Watje! ;)

De hoeveelheid beschikbaar licht lijkt me een groter probleem op het moment trouwens.
Ja op dit moment is het huilen met de pet op. Terugtrekken in de studio wordt het motto de komende maanden vrees ik. Hoewel je, weer wat verder, met een zonnige winterdag en een laagje sneeuw weer prachtig licht kan krijgen :).
  FOK!fotograaf dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:36:06 #184
18921 freud
Who's John Galt?
pi_102966800
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:18 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ja op dit moment is het huilen met de pet op. Terugtrekken in de studio wordt het motto de komende maanden vrees ik. Hoewel je, weer wat verder, met een zonnige winterdag en een laagje sneeuw weer prachtig licht kan krijgen :).
Eerst 20's shoot :P
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_102970325
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:36 schreef freud het volgende:
Eerst 20's shoot :P
Yes!
pi_106479109
Hello everyone!

Ik doe de opleiding visagie en dat gaat hartstkke goed, in de tussentijd bouw ik een portfolio op door mee te doen aan fotoshoots (van fotografie studenten).

Dus, als jij fotografie studeert en je zoekt nog een visagist voor je fotoshoot contact me!

Oja, ik ben GRATIS! (Aangezien ik het ook voor mijn eigen portfolio doe). In ruil natuurlijk wel graag een aantal foto's waarop de make-up goed te zien is :-).

Ik ben hier net nieuw dus ik moet nog even ontdekken hoe ik hier foto's plaats.

Groetjes!
Blue are the life-giving waters taken for granted,
They quietly understand
Once happy turquoise armies lay opposite ready,
But wonder why the fight is on
  vrijdag 6 januari 2012 @ 13:47:09 #187
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_106480821
fotos posten is makkelijk: boven het postvakje waarin je je berichten tikt heb je een aantal icoontjes die je daarmee helpen. Het is dat groenige icoontje.

Oh, enne: welkom aan boord :)
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:46:50 #188
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_106488581
Captaincoconut, heb je ergens een pf?:)
Joyce
19jaar.
pi_106607472
xjoyce:

Die wil ik dus nog flink gaan opbouwen met foto's van betere kwaliteit :)
Ik heb maar een paar fotootjes nu waarvan er een close-up is, maar ik ben van plan om binnen korte tijd een hoop foto's te hebben met allerlei make-up stijlen (dus ik moet even aan het werk ;p)

[ Bericht 17% gewijzigd door CaptainCoconut op 09-01-2012 17:48:39 ]
Blue are the life-giving waters taken for granted,
They quietly understand
Once happy turquoise armies lay opposite ready,
But wonder why the fight is on
  maandag 9 januari 2012 @ 17:38:10 #190
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_106607570
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:35 schreef CaptainCoconut het volgende:
xjoyce:

Die wil ik dus nog flink gaan opbouwen met foto's van betere kwaliteit :)
Ik heb maar een paar fotootjes nu waarvan er een close-up is, maar ik ben van plan om binnen korte tijd een hoop foto's te hebben met allerlei make-up stijlen (dus ik moet even aan het werk ;p)

[ [url=file:///C:/Users/gert/Visagiste%20opleiding!/fotoshoot%20Tara/Best%20Fashion%20Photo/DSC07124.JPG]afbeelding[/url] ]
Hoi, je moet de foto eerst ergens online zetten, en dan het linkje hier tussen de tags plaatsen. Dan pas werkt het :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 9 januari 2012 @ 17:38:42 #191
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_106607592
C:/ _O-
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:54:43 #192
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_106921329
Na lang twijfelen toch maar besloten om hier een oproepje te doen.
zijn er ook fotografen die het als een uitdaging zouden zien om een , niet zo heel knap persoontje, mooi op de foto te zetten?
Nadeel: woon in drenthe, kan reizen via ov maar niet richting bijvoorbeeld maastricht ivm de reiskosten.
Ik heb 1 keer eerder een shoot gedaan, deze was nogal zwaar teleurstellend :@
Mocht er een fotograaf interesse hebben, pm en dan zal ik ook de teleurstellende foto's laten zien.

Info:
25
drenthe ( omg emmen)
kan beperkt reizen via ov
soort foto's - als ze maar mooi zijn sta verder voor alles open.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_106972059
Hallo Knetter..

Ik doe zowel betaalde als TFP locatie of studio shoots.
Het is me niet duidelijk wat jouw bedoeling is ?
TFP doe ik als de foto's qua thema, kleding of locatie een uitdaging of toevoeging aan mijn portfolio zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Na lang twijfelen toch maar besloten om hier een oproepje te doen.
zijn er ook fotografen die het als een uitdaging zouden zien om een , niet zo heel knap persoontje, mooi op de foto te zetten?
Nadeel: woon in drenthe, kan reizen via ov maar niet richting bijvoorbeeld maastricht ivm de reiskosten.
Ik heb 1 keer eerder een shoot gedaan, deze was nogal zwaar teleurstellend :@
Mocht er een fotograaf interesse hebben, pm en dan zal ik ook de teleurstellende foto's laten zien.

Info:
25
drenthe ( omg emmen)
kan beperkt reizen via ov
soort foto's - als ze maar mooi zijn sta verder voor alles open.


[ Bericht 4% gewijzigd door Isdatzo op 18-01-2012 23:40:29 (Links naar site verwijderd (commercieel).) ]
Professionele studio en locatie fotografie
  woensdag 18 januari 2012 @ 23:40:47 #194
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_106973506
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 23:16 schreef -elitefoto- het volgende:
Hallo Knetter..

Ik doe zowel betaalde als TFP locatie of studio shoots.
Het is me niet duidelijk wat jouw bedoeling is ?
TFP doe ik als de foto's qua thema, kleding of locatie een uitdaging of toevoeging aan mijn portfolio zijn.

[..]

Ik heb je even een PM gestuurd.
Huilen dan.
pi_109964074
Lieve fotografen en evt visa's!
Ik zou graag nog een keertje een naturel portretshoot met een rauw/vintage tintje doen. Denk sepia, naturel make-up maar goede ogen/wimpers, ruig haar, close-ups en eventueel (een raamkozijn met) avondlicht/warm licht. Anybody game?

Als je (foto's van) mij wil zien, even een dm :).
  FOK!fotograaf vrijdag 6 april 2012 @ 16:58:33 #196
18921 freud
Who's John Galt?
pi_109988643
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 23:15 schreef -Trinity- het volgende:
Lieve fotografen en evt visa's!
Ik zou graag nog een keertje een naturel portretshoot met een rauw/vintage tintje doen. Denk sepia, naturel make-up maar goede ogen/wimpers, ruig haar, close-ups en eventueel (een raamkozijn met) avondlicht/warm licht. Anybody game?

Als je (foto's van) mij wil zien, even een dm :).
Ik moet weer wat meer met mijn cammie gaan spelen. Speel je mee?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_110000893
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:58 schreef freud het volgende:
Ik moet weer wat meer met mijn cammie gaan spelen. Speel je mee?
Met jou wil ik altijd spelen :9
  zondag 15 april 2012 @ 12:19:15 #198
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_110345211


Ik heb dit topic in de laatste jaren veel bekeken en nu ga ik toch eindelijk eens zelf een oproepje plaatsen! Ik heb veel ervaring in de algemene fotografie en bezit goeie apparatuur (inclusief licht en lenzen) en ik zou het heel leuk vinden om wat meer modellen voor de camera te krijgen om hier meer ervaring mee op te doen.

Ik kom uit de omgeving Alkmaar, geen auto maar ik kom overal (in de omgeving). Mijn voorkeur gaat uit naar studio/portret-fotografie, het liefst met gebruik van visagie en uiteraard een model wat het vooral leuk vind om te doen! Ik zoek niet perse superknappe mensen, eerder enthousiaste.

Ik hou van mooi licht en scherpe plaatjes maar dan in een 'dromerige' sfeer. Maar eigenlijk heb ik nog niet echt een stijl hierin. Ik geef de voorkeur aan dames omdat ik dat zelf gewoon mooier vind. :Y)

Sinds een week bezit ik een ringflitser die in dit verhaaltje goed van pas komt en misschien dat ik daarom nu eindelijk eens een berichtje hier post, ik hoop dat ik het goed omschreven heb. Als je nog vragen hebt hoor ik het graag en meer voorbeeld-foto's op verzoek via dm!
2019: The Great Awakening
pi_112248317
Hallo!

Ik bied me aan als 'model'.

Dit heeft wel 2 kanten; ten eerste wil ik dit graag doen, omdat ik elk jaar foto's opstuur naar m'n oom in Amerika. Dit was altijd al mijn lievelingsoom, en stelde als eis toen ie vertrok(10 jaar terug), dat ie elk jaar een leuke foto wou hebben, zodat ie me kon zien veranderen. Ik vind het ook leuk om als model te functioneren, om in leuke omgevingen te doen wat de fotograaf zegt.
Ik ben zelf hobbyfotograaf, maar beperk mezelf tot het nemen van foto's van zonsondergang, natuurfoto's etc...

Tot nu toe stond ik er elk jaar leuk op, door een goeie fotograaf. Helaas is de fotograaf die de afgelopen 10 jaar elke keer leuke foto's genomen heeft ernstig ziek. 3 jaar terug is namelijk MS vastgesteld, en is nu niet meer instaat dit soort dingen te doen.

Ik ben 18 jaar, en woon in Nijmegen. Aantal km reizen kan overlegd worden. Een kleine vergoeding kan ook in overleg.

Ik hoop dat iemand met kan helpen! Mocht je me kunnen helpen, DM/PM-en!

Gr Thomas ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Naaaait93 op 31-05-2012 00:46:24 ]
  vrijdag 1 juni 2012 @ 10:42:48 #200
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_112299358
Ik zou ook graag model willen staan!

Heb al een beetje ervaring. Paar keer model gestaan voor een vrouw dr portfolio, en 2x in een magazine gestaan :)

Gewoon voor de ervaring en de mooie plaatjes lijkt het me leuk!

Groetjes Jaleesa
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_112668287
Ok, tijd om zelf ook maar eens een oproep te plaatsen. Ik heb een nieuwe portretlens en die wil ik morgen graag even uittesten, zijn er mensen uit omgeving Eindhoven die model willen staan?
De weersverwachting staat ergens tussen regen en zon in geloof ik, dus het lijkt met handig om het binnen te houden. Ik kan hier in de garage studiospul opzetten, of als je thuis genoeg ruimte hebt kan ik het studiospul meenemen.

Als je interesse of vragen hebt, of m'n portfolio wil zien, stuur even een PM. Het gaat overigens om een manual focus lens, dus geduld is ook noodzakelijk ;).
  woensdag 6 maart 2013 @ 08:40:50 #202
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_123692436
Leeft dit topic nog?
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_123692464
Gewoon proberen :Y
pi_123708423
Woeha, dit topic was er inderdaad ook nog!
Gezocht: 100 modellen :)
  woensdag 6 maart 2013 @ 19:18:48 #205
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_123712872
100 modellen :o ? Wat ben je van plan?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 6 maart 2013 @ 21:00:36 #206
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_123718671
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:18 schreef kanovinnie het volgende:
100 modellen :o ? Wat ben je van plan?
psst: fotos maken. ;)
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 6 maart 2013 @ 21:01:01 #207
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123718698
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2013 21:00 schreef RonaldV het volgende:

[..]

psst: fotos maken. ;)
Mehehehehe.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_123718757
100womenprojects.blogspot.nl

[ Bericht 54% gewijzigd door photolex op 06-03-2013 23:04:36 ]
pi_123718918
XS of S. Pff. Succes ^O^
  woensdag 6 maart 2013 @ 21:07:12 #210
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123719044
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 21:04 schreef Puala het volgende:
XS of S. Pff. Succes ^O^
Nou dan val ik in ieder geval duidelijk af :+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_123719077
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2013 21:07 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Nou dan val ik in ieder geval duidelijk af :+
Ik ook _O-

Ik vind het wel euhm, minder tof. Ik dacht juist dat de periode van modellen moeten maatje 34-36 hebben gehad was, maar blijkbaar dus niet.
  woensdag 6 maart 2013 @ 21:08:51 #212
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123719134
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 21:07 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik ook _O-

Ik vind het wel euhm, minder tof. Ik dacht juist dat de periode van modellen moeten maatje 34-36 hebben gehad was, maar blijkbaar dus niet.
Ja dat blijft gay. Maar in dit geval gaat het geloof ik om 1 jurk, ofzo.
Doe mij maar een +model.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 6 maart 2013 @ 21:11:36 #213
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_123719300
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 21:01 schreef photolex het volgende:
100womenprojects.blogspot.nl
Prachtig!
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  woensdag 6 maart 2013 @ 21:41:16 #214
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_123721393
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 21:08 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ja dat blijft gay. Maar in dit geval gaat het geloof ik om 1 jurk, ofzo.
Doe mij maar een +model.
14.gif +1
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_123727158
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 21:08 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ja dat blijft gay. Maar in dit geval gaat het geloof ik om 1 jurk, ofzo.
Doe mij maar een +model.
Dan maar gay. Degene die de jurk voor mij ontworpen heeft is trouwens een vrouw, dus hoe ik dat dan weer moet rijmen... 8-)

Gaat trouwens best lekker. Eerste sessie met vier modellen is achter de rug. Volgende sessie met tien is bijna vol en voor een derde locatie is er ook al genoeg interesse. Dus nog slechts eh...

76 modellen gezocht! _O-

Is het een idee dat ik er een topic in FOT voor aanmaak? Ik twijfel, want is het wel iets voor FOK?
pi_123730246
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 21:04 schreef Puala het volgende:
XS of S. Pff. Succes ^O^
Daar pas ik met mijn S/M waarschijnlijk ook niet in, haha.
  donderdag 7 maart 2013 @ 06:26:38 #217
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_123733432
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 23:13 schreef photolex het volgende:

[..]

Dan maar gay. Degene die de jurk voor mij ontworpen heeft is trouwens een vrouw, dus hoe ik dat dan weer moet rijmen... 8-)

Gaat trouwens best lekker. Eerste sessie met vier modellen is achter de rug. Volgende sessie met tien is bijna vol en voor een derde locatie is er ook al genoeg interesse. Dus nog slechts eh...

76 modellen gezocht! _O-

Is het een idee dat ik er een topic in FOT voor aanmaak? Ik twijfel, want is het wel iets voor FOK?
waarom niet? Als het niet loopt heb je het iig geprobeerd
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_123743070
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 23:13 schreef photolex het volgende:

[..]

Dan maar gay. Degene die de jurk voor mij ontworpen heeft is trouwens een vrouw, dus hoe ik dat dan weer moet rijmen... 8-)

Gaat trouwens best lekker. Eerste sessie met vier modellen is achter de rug. Volgende sessie met tien is bijna vol en voor een derde locatie is er ook al genoeg interesse. Dus nog slechts eh...

76 modellen gezocht! _O-

Is het een idee dat ik er een topic in FOT voor aanmaak? Ik twijfel, want is het wel iets voor FOK?
Ik heb wel XS/S, maar wel met dito lengte, dus ben niet superskinny met lange benen...
  donderdag 14 maart 2013 @ 18:06:37 #219
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_124056414
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!fotograaf donderdag 14 maart 2013 @ 20:21:39 #221
151126 angel008
pi_124061650
quote:
gewoon nee :+ simpel geen website alles is in constructie en ze willen gelijk in lingerie noway..
pi_124076881
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 20:21 schreef angel008 het volgende:

[..]

gewoon nee :+ simpel geen website alles is in constructie en ze willen gelijk in lingerie noway..
;( Soms schaam ik me echt voor andere fotografen..
  vrijdag 15 maart 2013 @ 06:07:01 #223
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_124079882
Daaromdropte ik dat linkje hier ff
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 8 april 2013 @ 17:09:17 #224
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_125036496
Niet direct een fotomodel oproep, maar het leek me toch wel passen in dit topic.

Voor een flyeractie in Sittard zoek ik 2 dames die op een zaterdagmiddag in juni flyers voor de pas geopende fotostudio uit zouden willen delen, reiskosten worden vergoedt en over het uurloon worden we het vast eens :) .

Het doel is om de studio echt op de kaart te zetten, zodat de mensen weten dat er een studio is op loopafstand van het station (het doel is niet om op een directe manier klanten te werven). Je krijgt een witte polo met het logo van het bedrijf erop, ongeveer als dit:



De flyers zien er fris, strak en uitnodigend uit, de promotiedames horen wel een beetje bij het thema te passen natuurlijk ;)

Stuur maar een PM als je interesse hebt.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  maandag 20 mei 2013 @ 21:12:43 #225
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_126784120
Nog actieve modellen hier? :D
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_126786305
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 21:12 schreef Susteren het volgende:
Nog actieve modellen hier? :D
Ja, maar model staan is niet flyeren natuurlijk ;).
  maandag 20 mei 2013 @ 21:53:05 #227
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_126786775
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 21:46 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ja, maar model staan is niet flyeren natuurlijk ;).
Nee is ook al lang gebeurt haha ;)
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_126817453
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 21:53 schreef Susteren het volgende:
Nee is ook al lang gebeurt haha ;)
Heb ik juni gemist? :'(
pi_126818980
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:18 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Heb ik juni gemist? :'(
lol
  dinsdag 21 mei 2013 @ 17:55:15 #230
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126819058
Pics or it Didnt happen :7
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 21 mei 2013 @ 18:04:58 #231
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_126819405
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:55 schreef Stefan het volgende:
Pics or it Didn't happen :7
:')
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  dinsdag 21 mei 2013 @ 18:20:31 #232
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126819995
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:55 schreef Stefan het volgende:
Pics or it Didnt happen :7
Nah, zou t leuk vinden de flyeractie met je modellen te zien. ^O^

Heeft t ook resultaat gehad trouwens?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_130325366
Als fotograaf heb ik veel ervaring, behalve met het fotograferen van mensen. Meer ervaring opdoen met geklede mensen lukt prima via mijn vrienden en kennissen.
Ik zou ook graag meer ervaring opdoen met (semi-)naaktfotografie en dat lukt minder goed. Vandaar dat ik langs deze weg zoek naar modellen.

Ik werk op Time for CD-basis. Dit houdt in: zowel fotograaf als model brengen geen kosten in rekening en het model krijgt alle (ruwe en bewerkte) foto's gratis van de fotograaf.
Vanzelfsprekend mag het model beslissen hoe ver hij/zij wil gaan. Als je je er prettig(er) bij voelt, is het natuurlijk geen probleem om 1 of 2 mensen mee te nemen. Ook handig om te vermelden: ik woon Groningen.
  FOK!fotograaf woensdag 21 augustus 2013 @ 21:14:13 #234
18921 freud
Who's John Galt?
pi_130325712
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:06 schreef DIR het volgende:
Als fotograaf heb ik veel ervaring, behalve met het fotograferen van mensen. Meer ervaring opdoen met geklede mensen lukt prima via mijn vrienden en kennissen.
Ik zou ook graag meer ervaring opdoen met (semi-)naaktfotografie en dat lukt minder goed. Vandaar dat ik langs deze weg zoek naar modellen.

Ik werk op Time for CD-basis. Dit houdt in: zowel fotograaf als model brengen geen kosten in rekening en het model krijgt alle (ruwe en bewerkte) foto's gratis van de fotograaf.
Vanzelfsprekend mag het model beslissen hoe ver hij/zij wil gaan. Als je je er prettig(er) bij voelt, is het natuurlijk geen probleem om 1 of 2 mensen mee te nemen. Ook handig om te vermelden: ik woon Groningen.
Een linkje naar je werk, en eventueel wat over referenties zou handig zijn bij je type fotografie. Is er ook een specifieke reden dat je met (semi)naakt meer ervaring wil opdoen? Voorbeelden van wat je voor shoots/ideeen wil uitwerken bijvoorbeeld helpt.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_130943344
quote:
6s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:14 schreef freud het volgende:

[..]

Een linkje naar je werk, en eventueel wat over referenties zou handig zijn bij je type fotografie. Is er ook een specifieke reden dat je met (semi)naakt meer ervaring wil opdoen? Voorbeelden van wat je voor shoots/ideeen wil uitwerken bijvoorbeeld helpt.
Ben ook wel nieuwsgierig of er iets van gekomen is :)
  FOK!fotograaf maandag 9 september 2013 @ 10:34:43 #236
18921 freud
Who's John Galt?
pi_130979438
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 12:31 schreef photolex het volgende:

[..]

Ben ook wel nieuwsgierig of er iets van gekomen is :)
Mja, niet meer reageren zegt in mijn ogen vaak genoeg. Heb ook naakt gedaan, maar vind het helemaal niks :'). Was toen leuk om een keer te doen, maar ze kwamen naar me toe met een specifiek idee met voorbeelden, en dan heb je een goeie basis. Aangezien ik al vaker met de dames had gewerkt als model werkt dat toch relaxter imo.

Een shoot zonder idee of doel is een ramp in mijn ogen. Ik had in dit topic trouwens wel wat meer animo verwacht van mensen die voor hun social media wat leuke platen willen hebben als afwisseling van de selfies.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_131038484
quote:
6s.gif Op maandag 9 september 2013 10:34 schreef freud het volgende:

[..]

Mja, niet meer reageren zegt in mijn ogen vaak genoeg. Heb ook naakt gedaan, maar vind het helemaal niks :'). Was toen leuk om een keer te doen, maar ze kwamen naar me toe met een specifiek idee met voorbeelden, en dan heb je een goeie basis. Aangezien ik al vaker met de dames had gewerkt als model werkt dat toch relaxter imo.

Een shoot zonder idee of doel is een ramp in mijn ogen. Ik had in dit topic trouwens wel wat meer animo verwacht van mensen die voor hun social media wat leuke platen willen hebben als afwisseling van de selfies.
Ik had inderdaad eerder moeten reageren, maar dat is er door tijdgebrek bij ingeschoten. Omdat ik weinig ervaring met fotografie van mensen heb, en nog geen "echt" portfolio wil ik dat nog niet online zetten. Uiteraard kan ik bij interesse zeker een aantal foto's laten zien die ik gemaakt heb.

(semi)naaktfotografie intrigeert me en het lijkt me ontzetten gaaf om mooie artistieke platen te kunnen maken waarin het menselijk lichaam naakt en totaal niet erotisch maar toch mooi te zien is.

Waarom vond jij het helemaal niks?

Specifieke ideen vind ik (nog) lastig, en zou ik graag eerst vantevoren in detail met een model bespreken. Want inderdaad, zonder goeie ideen en afspraken vantevoren wordt het niks, zeker met naaktfotografie. Mijn voorkeur gaat naar foto's buiten in de natuur maken. De mooie zachtgroene (bokeh ;) ) achtergronden houd ik van en het licht is zoveel mooier en beter dan binnen.
  FOK!fotograaf zaterdag 14 september 2013 @ 08:48:10 #238
18921 freud
Who's John Galt?
pi_131154761
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:00 schreef DIR het volgende:

[..]

Ik had inderdaad eerder moeten reageren, maar dat is er door tijdgebrek bij ingeschoten. Omdat ik weinig ervaring met fotografie van mensen heb, en nog geen "echt" portfolio wil ik dat nog niet online zetten. Uiteraard kan ik bij interesse zeker een aantal foto's laten zien die ik gemaakt heb.

(semi)naaktfotografie intrigeert me en het lijkt me ontzetten gaaf om mooie artistieke platen te kunnen maken waarin het menselijk lichaam naakt en totaal niet erotisch maar toch mooi te zien is.

Waarom vond jij het helemaal niks?

Specifieke ideen vind ik (nog) lastig, en zou ik graag eerst vantevoren in detail met een model bespreken. Want inderdaad, zonder goeie ideen en afspraken vantevoren wordt het niks, zeker met naaktfotografie. Mijn voorkeur gaat naar foto's buiten in de natuur maken. De mooie zachtgroene (bokeh ;) ) achtergronden houd ik van en het licht is zoveel mooier en beter dan binnen.
Naakt is bijna altijd al snel ordinair, en er zijn weinig doelen in fotografie waar totale afwezigheid van kleding de enige optie is. Daarnaast is het voor het model vaak tricky en je moet erg veel vertrouwen hebben in iemand over wat ze doen met de foto's.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_131155224
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 september 2013 08:48 schreef freud het volgende:

[..]

Naakt is bijna altijd al snel ordinair, en er zijn weinig doelen in fotografie waar totale afwezigheid van kleding de enige optie is. Daarnaast is het voor het model vaak tricky en je moet erg veel vertrouwen hebben in iemand over wat ze doen met de foto's.
Klopt allemaal. Het bewandelen van de makkelijkste paden maakt het leven saai en eenvoudig ;)
  dinsdag 4 maart 2014 @ 23:49:38 #240
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_137402144
Hoi :W

Even een bumpje want ik heb jullie hulp nodig. :p

Het zit dus zo. Ik heb sinds kort een blog waar ik dus mijn outfits wil posten (zit een heel verhaal achter, het is geen standaard fashionblog), maar er is tot op heden niemand die foto's voor mij wil of kan schieten. Zijn er hier mensen die zin hebben om TFCD te shooten? Woon op dit moment in regio Rotterdam, maar kan in het weekend vrij reizen.

Ik heb geen ervaring met poseren. Als je meer informatie wilt, vraag maar raak. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door RadioSlut op 05-03-2014 19:53:36 ]
Kaleidoscopiklimax
pi_137407203
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:49 schreef RadioSlut het volgende:
Hoi :W

Even een bumpje want ik heb jullie hulp nodig. :p

Het zit dus zo. Ik heb sinds kort een blog waar ik dus mijn outfits wil posten (zit een heel verhaal achter, het is geen standaard fashionblog), maar er is tot op heden niemand die foto's voor mij wil of kan schieten. Zijn er hier mensen die zin hebben om TFCD te shooten? Woon op dit moment in radio Rotterdam, maar kan in het weekend vrij reizen.

Ik heb geen ervaring met poseren. Als je meer informatie wilt, vraag maar raak. :)
Ik kan me voorstellen dat je Groningen wat tever weg vindt, maar als je er echt niet uitkomt en je wilt naar Groningen komen dan wil ik best een halve dag met je shooten :)
blub blub
pi_137407306
Ik had je wel willen helpen maar ook ik woon aan de andere kant van het land.
  FOK!fotograaf woensdag 5 maart 2014 @ 19:47:13 #243
18921 freud
Who's John Galt?
pi_137423914
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:49 schreef RadioSlut het volgende:
Hoi :W

Even een bumpje want ik heb jullie hulp nodig. :p

Het zit dus zo. Ik heb sinds kort een blog waar ik dus mijn outfits wil posten (zit een heel verhaal achter, het is geen standaard fashionblog), maar er is tot op heden niemand die foto's voor mij wil of kan schieten. Zijn er hier mensen die zin hebben om TFCD te shooten? Woon op dit moment in radio Rotterdam, maar kan in het weekend vrij reizen.

Ik heb geen ervaring met poseren. Als je meer informatie wilt, vraag maar raak. :)
Heb je een voorbeeldje van je kleding en wat voor type fotografie je zoekt?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:00:35 #244
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_137424456
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:20 schreef nielsgeode het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat je Groningen wat tever weg vindt, maar als je er echt niet uitkomt en je wilt naar Groningen komen dan wil ik best een halve dag met je shooten :)
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:25 schreef bart13 het volgende:
Ik had je wel willen helpen maar ook ik woon aan de andere kant van het land.
Ik heb totaal geen moeite met reizen, moge dat duidelijk zijn :)

quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:47 schreef freud het volgende:

[..]

Heb je een voorbeeldje van je kleding en wat voor type fotografie je zoekt?
Ik ben meer van de alternatieve kleding, dit hangt er zoal in mijn kast, en onder andere deze outfits zou ik gefotografeerd willen hebben.




Wat ik zoek?
- Industrieel getinte locaties. Variërend van een woonwijk geïnspireerd op industrie/simpelweg een woonwijk die gebouwd is vanwege de industrie, (verlaten) loodsen, industriegebieden zelf, haven, ga maar door.
- Bunkers, beton, begraafplaatsen etc.
- Voor de wat kleurrijkere outfits een simpele woonwijk wil voldoen.
- Voor de klassiekere outfits (zoals die lolitajurk) iets met een oud gebouw.

[ Bericht 9% gewijzigd door RadioSlut op 05-03-2014 20:07:48 ]
Kaleidoscopiklimax
  FOK!fotograaf woensdag 5 maart 2014 @ 20:44:15 #245
18921 freud
Who's John Galt?
pi_137426326
Klinkt goed! Ik woon ook in de regio en heb aardig wat ervaring, dus ik denk dat we wel een keer iets kunnen afspreken. Heb je ook modellen in gedachten voor je kleding? Is het trouwens kleding die je zelf maakt/ontwerpt oid?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:54:40 #246
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_137430301
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:44 schreef freud het volgende:
Klinkt goed! Ik woon ook in de regio en heb aardig wat ervaring, dus ik denk dat we wel een keer iets kunnen afspreken. Heb je ook modellen in gedachten voor je kleding? Is het trouwens kleding die je zelf maakt/ontwerpt oid?
Ik wil zelf model staan :P En het zijn alleen outfits die ik samenstel.
Kaleidoscopiklimax
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:05:46 #247
248893 bart13
breezer!
pi_137492460
Ziet er tof uit, ben de komende 3 weken superdruk. Misschien daarna.
  FOK!fotograaf woensdag 12 maart 2014 @ 13:29:29 #248
151126 angel008
pi_137655060
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:00 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

[..]

Ik heb totaal geen moeite met reizen, moge dat duidelijk zijn :)

[..]

Ik ben meer van de alternatieve kleding, dit hangt er zoal in mijn kast, en onder andere deze outfits zou ik gefotografeerd willen hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat ik zoek?
- Industrieel getinte locaties. Variërend van een woonwijk geïnspireerd op industrie/simpelweg een woonwijk die gebouwd is vanwege de industrie, (verlaten) loodsen, industriegebieden zelf, haven, ga maar door.
- Bunkers, beton, begraafplaatsen etc.
- Voor de wat kleurrijkere outfits een simpele woonwijk wil voldoen.
- Voor de klassiekere outfits (zoals die lolitajurk) iets met een oud gebouw.
De komende weken kan ik in de weekenden foto's maken op locatie, zelf woon ik in regio Alkmaar (in de buurt wel enkele bunkers te vinden waar je mits je toestemming van de boer hebt wel mag staan)

Oude gebouwen zijn in Bergen wel te vinden.

ga je zelf ook de visagie doen ?

Ik zit overigens vaak in de regio delft in het weekend vanwege het samenwerken met Gerard Henninger voor feesten/shoots dus het zou soms kunnen dat we eventueel in de buurt met zn 3en foto's maken, ligt er maar aan hoeveel geluk je hebt.
pi_137655551
Iemand geïnteresseerd in een zwangere voor een shoot? Lijkt me wel leuk om een keertje te doen :D
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_137658928
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
Iemand geïnteresseerd in een zwangere voor een shoot? Lijkt me wel leuk om een keertje te doen :D
Helaas... Ik heb mijn eigen zwangere thuis ;)

Misschien dat iemand van hier er wel interesse in heeft.
Welke regio gaat het om?!
pi_137660886
Rotterdam :)
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:25:59 #252
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_137662141
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:29 schreef angel008 het volgende:

[..]

De komende weken kan ik in de weekenden foto's maken op locatie, zelf woon ik in regio Alkmaar (in de buurt wel enkele bunkers te vinden waar je mits je toestemming van de boer hebt wel mag staan)

Oude gebouwen zijn in Bergen wel te vinden.

ga je zelf ook de visagie doen ?

Ik zit overigens vaak in de regio delft in het weekend vanwege het samenwerken met Gerard Henninger voor feesten/shoots dus het zou soms kunnen dat we eventueel in de buurt met zn 3en foto's maken, ligt er maar aan hoeveel geluk je hebt.
Visagie doe ik niet, dat kan ik niet en hoeft mijn inziens ook niet, tenzij het écht een toegevoegde waarde heeft :)
Kaleidoscopiklimax
  FOK!fotograaf woensdag 12 maart 2014 @ 18:53:05 #253
151126 angel008
pi_137664766
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:25 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Visagie doe ik niet, dat kan ik niet en hoeft mijn inziens ook niet, tenzij het écht een toegevoegde waarde heeft :)
hoeft ook niet maar vroeg me af of je dat wel of niet wilde.. zonder is er prima mee te werken ja
pi_137777254
Zijn hier nog roodharige vrouwen uit Groningen / Drenthe die wel zin hebben om model te zijn?
blub blub
  FOK!fotograaf maandag 24 maart 2014 @ 11:24:13 #255
18921 freud
Who's John Galt?
pi_138108274
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:25 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Visagie doe ik niet, dat kan ik niet en hoeft mijn inziens ook niet, tenzij het écht een toegevoegde waarde heeft :)
Ik doe eigenlijk geen shoot meer zonder :@ .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_138700486
Gebeurt hier uberhaupt nog wat? Volgens mij komt er geen enkel model (meer) in dit topic...

Tevens een schopje:

Zijn hier nog roodharige vrouwen uit Groningen / Drenthe die wel zin hebben om model te zijn?
blub blub
pi_138704128
Model ja. Roodharig, nee. Groningen/Drenthe, nee.

Vandaar geen reactie ;)
pi_138721743
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:04 schreef Puala het volgende:
Model ja. Roodharig, nee. Groningen/Drenthe, nee.

Vandaar geen reactie ;)
Ik denk dat in bv GC of FHF er wel reacties komen, domweg omdat veel meer mensen het daar lezen en dan denken: ik wist niet dat het bestond en dat wil ik wel.
blub blub
pi_138724112
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:04 schreef nielsgeode het volgende:

[..]

Ik denk dat in bv GC of FHF er wel reacties komen, domweg omdat veel meer mensen het daar lezen en dan denken: ik wist niet dat het bestond en dat wil ik wel.
Het staat je vrij topics aan te maken daar gij wilt mits de moderators van het betreffende board daar voor open staan.
pi_138769227
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:04 schreef nielsgeode het volgende:

[..]

Ik denk dat in bv GC of FHF er wel reacties komen, domweg omdat veel meer mensen het daar lezen en dan denken: ik wist niet dat het bestond en dat wil ik wel.
Je kan US / Wil je eens anders op de foto? eens een schopje geven?
  donderdag 24 april 2014 @ 08:51:29 #261
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_139205334
Weet niet of dit helemaal het juiste topic is, maar toch een poging :)

Ik wil mijn vrouw verrassen met moederdag, en hiervoor een leuke fotocollage van onze kinderen inlijsten (of afdrukken op hout). Nu ben ik alleen op zoek naar een goede fotograaf die voor mij deze foto's zou willen maken.

Ik heb zelf een poging gewaagd maar ben gewoonweg niet helemaal tevreden over de foto's.

Is er een fotograaf die dit wil doen? Geen probleem als de foto's (na overleg over welke wel of welke niet) in een portfolio terecht komen :)

Ik kom uit omgeving Alkmaar/Haarlem/Amsterdam maar kan me erg goed verplaatsen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_139205722
Wat voor foto's zoek je Sanger? Van je kids aan het spelen in een speeltuin en daar een foto van? Of echt studio werk?
  donderdag 24 april 2014 @ 10:47:51 #263
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_139208268
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:11 schreef Puala het volgende:
Wat voor foto's zoek je Sanger? Van je kids aan het spelen in een speeltuin en daar een foto van? Of echt studio werk?
Goede vraag :D Een combi van spelen en portret. Hoeft niet per se studio, misschiens zelf wel liever ergens in de buitenlucht dat past beter bij ze :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_139208331
quote:
14s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:47 schreef sanger het volgende:

[..]

Goede vraag :D Een combi van spelen en portret. Hoeft niet per se studio, misschiens zelf wel liever ergens in de buitenlucht dat past beter bij ze :)
Klinkt leuk :Y

Ik woon zelf op de Utrechtse heuvelrug, maar ik heb in de slowchat ook een oproepje gedaan voor je :)
  donderdag 24 april 2014 @ 11:05:03 #265
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_139208715
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:50 schreef Puala het volgende:

[..]

Klinkt leuk :Y

Ik woon zelf op de Utrechtse heuvelrug, maar ik heb in de slowchat ook een oproepje gedaan voor je :)
Utrechts heuvelrug is goed te bereizen voor mij als je er zin in hebt :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 25 april 2014 @ 15:00:09 #266
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_139251590
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:25 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Visagie doe ik niet, dat kan ik niet en hoeft mijn inziens ook niet, tenzij het écht een toegevoegde waarde heeft :)
Als je eens in de buurt van Groningen bent..:




Gave locatie waar ik zeker nog eens foto's wil maken. Ik ben alleen geen super professionele fotograaf. Ik houd me wel aanbevolen, al is het alleen maar om ervaring op te doen :)
pi_139273467
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 15:00 schreef Rutger1983 het volgende:

[..]

Als je eens in de buurt van Groningen bent..:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Gave locatie waar ik zeker nog eens foto's wil maken. Ik ben alleen geen super professionele fotograaf. Ik houd me wel aanbevolen, al is het alleen maar om ervaring op te doen :)
Hoe ziet het er binnen uit?
pi_139275907
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 10:38 schreef photolex het volgende:

[..]

Hoe ziet het er binnen uit?
Volgens mij is er geen 'binnen'?
pi_139280521
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 12:34 schreef Unites het volgende:

[..]

Volgens mij is er geen 'binnen'?
Joh! :+
  maandag 2 juni 2014 @ 13:12:03 #270
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_140629491
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 08:51 schreef sanger het volgende:
Weet niet of dit helemaal het juiste topic is, maar toch een poging :)

Ik wil mijn vrouw verrassen met moederdag, en hiervoor een leuke fotocollage van onze kinderen inlijsten (of afdrukken op hout). Nu ben ik alleen op zoek naar een goede fotograaf die voor mij deze foto's zou willen maken.

Ik heb zelf een poging gewaagd maar ben gewoonweg niet helemaal tevreden over de foto's.

Is er een fotograaf die dit wil doen? Geen probleem als de foto's (na overleg over welke wel of welke niet) in een portfolio terecht komen :)

Ik kom uit omgeving Alkmaar/Haarlem/Amsterdam maar kan me erg goed verplaatsen.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 08:51 schreef sanger het volgende:
Weet niet of dit helemaal het juiste topic is, maar toch een poging :)

Ik wil mijn vrouw verrassen met moederdag, en hiervoor een leuke fotocollage van onze kinderen inlijsten (of afdrukken op hout). Nu ben ik alleen op zoek naar een goede fotograaf die voor mij deze foto's zou willen maken.

Ik heb zelf een poging gewaagd maar ben gewoonweg niet helemaal tevreden over de foto's.

Is er een fotograaf die dit wil doen? Geen probleem als de foto's (na overleg over welke wel of welke niet) in een portfolio terecht komen :)

Ik kom uit omgeving Alkmaar/Haarlem/Amsterdam maar kan me erg goed verplaatsen.
Dit is toen niet meer doorgegaan, maar de wens is er wel nog :) Uiteraard niet meer voor moederdag, maar gewoon voor zomaar tussendoor :)

Iemand interesse?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Redactie Frontpage maandag 2 juni 2014 @ 13:30:20 #271
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_140630091
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:12 schreef sanger het volgende:

[..]

[..]

Dit is toen niet meer doorgegaan, maar de wens is er wel nog :) Uiteraard niet meer voor moederdag, maar gewoon voor zomaar tussendoor :)

Iemand interesse?
Wat is je budget?

Aangezien dit niks te maken heeft met TFP maar wel met een opdracht waar je vraagt naar tijd, skills en materieel van een fotograaf.
  maandag 2 juni 2014 @ 14:27:25 #272
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_140631767
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:30 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Wat is je budget?

Aangezien dit niks te maken heeft met TFP maar wel met een opdracht waar je vraagt naar tijd, skills en materieel van een fotograaf.
Hoezo zou dit niet op TFP-basis kunnen? Geen idee eigenlijk wat een beetje gangbaar tarief is hiervoor.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 2 juni 2014 @ 14:52:24 #273
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_140632517
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:27 schreef sanger het volgende:

[..]

Hoezo zou dit niet op TFP-basis kunnen? Geen idee eigenlijk wat een beetje gangbaar tarief is hiervoor.
Nouja ik ben het wel deels met Stefan eens dat dit niet echt een aantrekkelijke TFP opdracht is voor de meeste fotografen.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  maandag 2 juni 2014 @ 14:55:18 #274
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_140632618
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:52 schreef Susteren het volgende:

[..]

Nouja ik ben het wel deels met Stefan eens dat dit niet echt een aantrekkelijke TFP opdracht is voor de meeste fotografen.
Kan toch een mooie toevoeging aan een portfolio zijn? Of zie ik het verkeerd. Waarom hangen er anders bij de fotografen in winkelcentra altijd familieportretjes aan de muur en in de etalage :D :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Redactie Frontpage maandag 2 juni 2014 @ 15:41:13 #275
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_140633917
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:27 schreef sanger het volgende:

[..]

Hoezo zou dit niet op TFP-basis kunnen? Geen idee eigenlijk wat een beetje gangbaar tarief is hiervoor.
Dit is een heel raar verzoek voor TFP. Je doet TFP verzoeken als je visagist bent, of kapster, of model of fotograaf. Een TFP verzoek omdat je een leuke familiefoto voor oma wil is raar.

En gangbare tarieven beginnen rond de 70 a 80 euro en loopt door tot 150 euro voor 1 of 2 fotos en als je een collage wil gaat het zo naar de 250 euro.
  Redactie Frontpage maandag 2 juni 2014 @ 15:42:44 #276
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_140633967
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:55 schreef sanger het volgende:

[..]

Kan toch een mooie toevoeging aan een portfolio zijn? Of zie ik het verkeerd. Waarom hangen er anders bij de fotografen in winkelcentra altijd familieportretjes aan de muur en in de etalage :D :P
Dat kan, en de familiefotos die ik maak en waar ik voor wordt betaald komen sowieso in mn portfolio. Maar waarom zou een fotograaf ingaan op een verzoek voor een serie foto's van een onbekende familie.
pi_140634029
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 15:41 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dit is een heel raar verzoek voor TFP. Je doet TFP verzoeken als je visagist bent, of kapster, of model of fotograaf. Een TFP verzoek omdat je een leuke familiefoto voor oma wil is raar.

En gangbare tarieven beginnen rond de 70 a 80 euro en loopt door tot 150 euro voor 1 of 2 fotos en als je een collage wil gaat het zo naar de 250 euro.
Hoezo niet? Je wilt een foto. Er is een beginnende fotograaf die ervaring op wilt doen. En voilla: een match *O*
  maandag 2 juni 2014 @ 16:39:05 #278
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_140635745
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 15:42 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat kan, en de familiefotos die ik maak en waar ik voor wordt betaald komen sowieso in mn portfolio. Maar waarom zou een fotograaf ingaan op een verzoek voor een serie foto's van een onbekende familie.
Om een portfolio op te bouwen bijvoorbeeld :)

Ik ben ook niet zozeer op zoek naar een professioneel fotograaf, maar een hobby fotograaf die dit leuk lijkt. Maar als hier alleen maar professionals zitten dan zoek ik wel verder :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_146837313
Mega schop :D

Ik ben in januari klaar met het verbouwen van mijn huis en zou het dan super leuk vinden om weer wat model te staan. Ik woon in omgeving Gorinchem - Utrecht en heb een lease auto. Ik kan dus reizen. Ik vind het leuk om in een natuurgebied, dorp-strad of waar dan ook buiten foto's te maken. En een studio vind ik ook heel gaaf :Y

Wie-o-wie vind het leuk om ervaring op te doen?

Wat foto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146838956
Dat is wel een mega kick ja ;)
Zelf inmiddels ervaring genoeg... wie weet reageert er iemand.
Leuk dat je het weer wil oppakken ^O^
pi_146841508
Ik ben op zoek naar wat modellen (m/v) voor verschillende fotoshoots.

Een paar jaar als hobby fotograaf actief bezig met het vastleggen van voornamelijk reisjes, landschappen en hier en daar wat evenementen. Ik wil wat serieuze stapjes richting de wereld van portretfotografie gaan maken en daarom wil ik nu een portfolio gaan opbouwen.

Thema: Geen specifieke voorkeur. Naar wens van model
Datum: In overleg natuurlijk
Locatie: Bij voorkeur voorkeur in een straal van 25km van Den Bosch.

Bij interesse of vragen graag een e-mail naar modellen[at]kevn[dot]nl of per PM hier.
  donderdag 20 november 2014 @ 16:19:21 #282
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_146844466
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:58 schreef Puala het volgende:
Mega schop :D

Ik ben in januari klaar met het verbouwen van mijn huis en zou het dan super leuk vinden om weer wat model te staan. Ik woon in omgeving Gorinchem - Utrecht en heb een lease auto. Ik kan dus reizen. Ik vind het leuk om in een natuurgebied, dorp-strad of waar dan ook buiten foto's te maken. En een studio vind ik ook heel gaaf :Y

Wie-o-wie vind het leuk om ervaring op te doen?

Wat foto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sprekende ogen heb je..! :)

Ik ben inmiddels op de eerder besproken locatie geweest en heb m'n eerste modelfotografie ervaring daar opgedaan. Bij interesse kan ik je de foto's laten zien. Als het je wat lijkt wil ik met jou wel ervaring opdoen. (oeh, wat klinkt dat fout, maar niet zo bedoeld.. :D )
pi_146860904
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:42 schreef Levitas het volgende:
Ik ben op zoek naar wat modellen (m/v) voor verschillende fotoshoots.

Een paar jaar als hobby fotograaf actief bezig met het vastleggen van voornamelijk reisjes, landschappen en hier en daar wat evenementen. Ik wil wat serieuze stapjes richting de wereld van portretfotografie gaan maken en daarom wil ik nu een portfolio gaan opbouwen.

Thema: Geen specifieke voorkeur. Naar wens van model
Datum: In overleg natuurlijk
Locatie: Bij voorkeur voorkeur in een straal van 25km van Den Bosch.

Bij interesse of vragen graag een e-mail naar modellen[at]kevn[dot]nl of per PM hier.
Leuk! Ik kan op mijn werk niet bij mijn PM, maar ik reageer er nog een keertje op :)
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:19 schreef Rutger1983 het volgende:

[..]

Sprekende ogen heb je..! :)

Ik ben inmiddels op de eerder besproken locatie geweest en heb m'n eerste modelfotografie ervaring daar opgedaan. Bij interesse kan ik je de foto's laten zien. Als het je wat lijkt wil ik met jou wel ervaring opdoen. (oeh, wat klinkt dat fout, maar niet zo bedoeld.. :D )
Leuk! :) Kun je een berichtje sturen met wat foto's? :)
  vrijdag 21 november 2014 @ 15:12:35 #284
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_146870241
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 07:13 schreef Puala het volgende:

[..]

Leuk! Ik kan op mijn werk niet bij mijn PM, maar ik reageer er nog een keertje op :)

[..]

Leuk! :) Kun je een berichtje sturen met wat foto's? :)
Je hebt PM. :)
pi_153067421
Hallo FOK!sters,

Het zal lastig worden qua eisen en qua welwillendheid, maar wie niet waagt wie niet wint. Voor een beetje duister foto-idee zoek ik het volgende:

-Een urbex achtige badkamer
-Een oude badkuip (het liefst op pootjes)
-Een model

Idealiter zou het model over de volgende eigenschappen beschikken:

-Slank
-Lang haar (bij voorkeur rood krullend)
-Lange benen
-Geen moeite met het dragen van een gasmasker
-Geen moeite met naakt

Veel naakt zal er niet in beeld komen. Misschien een deel van de borsten. Bij interesse kan ik natuurlijk meer over het idee vertellen.


Ik hoor het graag. Zelf woon ik in Den Haag, maar kan makkelijk verplaatsen.
People assume too much.
pi_153068886
Succes met zoeken ^O^ :Y
pi_153096484
Hoi, lieve FOK!fotografen :@

Heb heel lang getwijfeld of ik dit zou plaatsen, maar ik kan altijd nog terug dus here goes.

Ik heb al een paar keer gepost over mijn nichtje met anorexia die 28kg weegt. Zelf voelt ze zich nog steeds veel te dik. Te dik voor een foto, want ze heeft al jaren de wens een keer modelletje te spelen. Nu hoopte ik dat hier misschien iemand was die haar wens in vervulling wil laten gaan en tegelijkertijd (en voornamelijk dit!) misschien in kan laten zien dat haar ogen haar niet de waarheid vertellen van haar uiterlijk.

Voor iemand die 'duister' werk in zijn of haar portfolio wil, lijkt me dit wel geschikt :@ Zeker indien het anoniem gebeurt

(enigszins n.a.v NWS / Anorexiapatiënte van 19 kilo smeekt om hulp dat ik de knoop doorgehakt heb hier te posten)
pi_153097404
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 11:02 schreef Gebruikersna het volgende:
Hoi, lieve FOK!fotografen :@

Heb heel lang getwijfeld of ik dit zou plaatsen, maar ik kan altijd nog terug dus here goes.

Ik heb al een paar keer gepost over mijn nichtje met anorexia die 28kg weegt. Zelf voelt ze zich nog steeds veel te dik. Te dik voor een foto, want ze heeft al jaren de wens een keer modelletje te spelen. Nu hoopte ik dat hier misschien iemand was die haar wens in vervulling wil laten gaan en tegelijkertijd (en voornamelijk dit!) misschien in kan laten zien dat haar ogen haar niet de waarheid vertellen van haar uiterlijk.

Voor iemand die 'duister' werk in zijn of haar portfolio wil, lijkt me dit wel geschikt :@ Zeker indien het anoniem gebeurt

(enigszins n.a.v NWS / Anorexiapatiënte van 19 kilo smeekt om hulp dat ik de knoop doorgehakt heb hier te posten)
Ik neem aan dat ze vooral graag een "beautyshoot" zou doen, en niet een soort artistiek verhaal met een duister kantje. Voor het idee wat ik in gedachten had zou het eerlijk gezegd wel wat toevoegen, dat wel. Anders zal ik je mijn idee even per pm sturen en dan hoor ik wel of ze dat interessant vind
People assume too much.
pi_153097456
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 11:45 schreef very het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze vooral graag een "beautyshoot" zou doen, en niet een soort artistiek verhaal met een duister kantje. Voor het idee wat ik in gedachten had zou het eerlijk gezegd wel wat toevoegen, dat wel. Anders zal ik je mijn idee even per pm sturen en dan hoor ik wel of ze dat interessant vind
Ik wacht je PM af :) En juist iets artistieks zou haar erg leuk lijken, een beautyshoot juist niet omdat ze al zo onzeker is.
  zondag 21 augustus 2016 @ 11:53:28 #290
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_164729545
Nog nieuwe ontwikkelingen hier? :)
pi_164756113
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 11:53 schreef Rutger1983 het volgende:
Nog nieuwe ontwikkelingen hier? :)
Gezien de laatste post meer dan een jaar geleden was... Denk ik niet
  donderdag 15 september 2016 @ 08:44:02 #292
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_165334079
Even een kickje hier :) Volg FOT niet echt meer tegenwoordig dus weet niet of er nog fotograven zijn hier...

Ik ben op zoek naar iemand die foto’s van mijn kinderen kan maken. Op sommige zal ik zelf de foto ook wel nog een beetje verpesten, maar de hoofdmoot gaat om de kinderen.

Welke stijl? Ik zou in ieder geval graag wat foto’s van ze hebben in schoolfotograaf stijl. Reden hiervoor is dat ik van ieder schooljaar schoolfoto’s heb waar ze gezamelijk opstaan behalve vanaf dit jaar (aparte scholen). Daarnaast wat stoere foto’s van echte buitenspeel kinderen.

Bij voorkeur TFCD (of iets in die richting). Iemand hier die dit leuk lijkt om te doen?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_168267634
Hello.. ;)
Twee fotografen zoeken om te oefenen een model in Zeeland om in een verlaten loods een shoot met een motor te doen. Lowkey fotografie misschien, iemand interesse?
hi there good people
pi_168339049
Hallo. Ik doe vooral aan straat en landschaps fotografie en nu wil ik me voorzichtig in porfotografie verder gaan. Nu zoek ik en paar moddelen doe me willen helpen mijn portfolie uit te bereiden als iemand dat leuk lijkt neem gerust contact met me op
PhotoGear Nikon D5100 met nikon 18-200mm lens en tamron macro 60mm lens en calumet statief en allerlei kleine spulletjes voor de fotografie
pi_168658075
Ik zoek altijd wel een model. Ideeen zat, dus als een model zich meldt dan kan ik aan de hand van diens uiterlijke kenmerken aangeven wat ik in gedachten heb.

Ik woon in Den Haag. Kan reizen, maar ligt aan het type shoot of ik bereid ben dat te doen :)

Ook als er mensen zijn die gave kleding maken en daar iets mee willen heb ik interesse.

Voor mijn foto's:
www.ferrypasschier.nl
www.facebook.com/ferrypasschier
People assume too much.
  donderdag 9 februari 2017 @ 17:20:53 #296
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_168782140
Als hier nog een fotograaf rondloopt die een leuke shoot met twee kids (9 en 6) wel leuk lijkt hoor ik dat graag :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')