psst: fotos maken.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nou dan val ik in ieder geval duidelijk af
Ja dat blijft gay. Maar in dit geval gaat het geloof ik om 1 jurk, ofzo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik vind het wel euhm, minder tof. Ik dacht juist dat de periode van modellen moeten maatje 34-36 hebben gehad was, maar blijkbaar dus niet.
Prachtig!quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja dat blijft gay. Maar in dit geval gaat het geloof ik om 1 jurk, ofzo.
Doe mij maar een +model.
+1
Dan maar gay. Degene die de jurk voor mij ontworpen heeft is trouwens een vrouw, dus hoe ik dat dan weer moet rijmen...quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja dat blijft gay. Maar in dit geval gaat het geloof ik om 1 jurk, ofzo.
Doe mij maar een +model.
waarom niet? Als het niet loopt heb je het iig geprobeerdquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:13 schreef photolex het volgende:
[..]
Dan maar gay. Degene die de jurk voor mij ontworpen heeft is trouwens een vrouw, dus hoe ik dat dan weer moet rijmen...![]()
Gaat trouwens best lekker. Eerste sessie met vier modellen is achter de rug. Volgende sessie met tien is bijna vol en voor een derde locatie is er ook al genoeg interesse. Dus nog slechts eh...
76 modellen gezocht!![]()
Is het een idee dat ik er een topic in FOT voor aanmaak? Ik twijfel, want is het wel iets voor FOK?
Ik heb wel XS/S, maar wel met dito lengte, dus ben niet superskinny met lange benen...quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:13 schreef photolex het volgende:
[..]
Dan maar gay. Degene die de jurk voor mij ontworpen heeft is trouwens een vrouw, dus hoe ik dat dan weer moet rijmen...![]()
Gaat trouwens best lekker. Eerste sessie met vier modellen is achter de rug. Volgende sessie met tien is bijna vol en voor een derde locatie is er ook al genoeg interesse. Dus nog slechts eh...
76 modellen gezocht!![]()
Is het een idee dat ik er een topic in FOT voor aanmaak? Ik twijfel, want is het wel iets voor FOK?
Tja...quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:06 schreef kanovinnie het volgende:
GC / Eerste casting meteen in ondergoed... Normaal of niet? help hier eens mee?
gewoon neequote:Op donderdag 14 maart 2013 18:06 schreef kanovinnie het volgende:
GC / Eerste casting meteen in ondergoed... Normaal of niet? help hier eens mee?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:21 schreef angel008 het volgende:
[..]
gewoon neesimpel geen website alles is in constructie en ze willen gelijk in lingerie noway..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |