Wat denk je nu zelf ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:48 schreef chloevanveen001 het volgende:
Beste lezers,
Een tijdje geleden werd ik op straat in Amsterdam aangesproken door iemand met de vraag of ik geinteresseerd was in modellenwerk. Ik zei ja, en er werd gevraagd of ik m'n naam, telefoonummer en woonplaats wilde opschrijven. Ik schreef het op en ik zou gebeld worden.
Drie dagen geleden werd ik gebeld en ze vroegen of ik later in de week naar de eerste casting wilde komen. Informatie over die dag volgde via de mail. Eenmaal in de mail stond: Tijdens de casting worden er foto’s gemaakt waar men geliefd in basic ondergoed gefotografeerd wordt.
Ik vind dit zelf nogal vrij apart... Morgen is die casting, wat vinden jullie?!
Thanks x
Waarvandaan ?quote:
Website is onder constructie, ze hebben een FB pagina waar nog maar een paar foto's op staan..quote:Wat denk je nu zelf ?
Welk bureau , recensies ?
Als ik er op google komt de website niet eens naar boven... De website stond wel op visitekaartje maar is onder constructie.......quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:04 schreef kanovinnie het volgende:
Google eens op het bureau? Ik zou het niet doen als ik jou was. Sowieso zou ik niet alleen gaan.
Ik schreef net dat die site onder constructie is.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:13 schreef HCFeestbeest het volgende:
Check hun site (als ze die hebben) voordat je het hier gaat vragen.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:13 schreef HCFeestbeest het volgende:
Check hun site (als ze die hebben) voordat je het hier gaat vragen.
Als ze al niet eens een site hebben kan je het bedrijf ook niet serieus nemen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:09 schreef chloevanveen001 het volgende:
[..]
Als ik er op google komt de website niet eens naar boven... De website stond wel op visitekaartje maar is onder constructie.......
Ok ik ga niet haha wtf
Helemaal mee eens. Thanks :-)quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Als ze al niet eens een site hebben kan je het bedrijf ook niet serieus nemen.
Ik zou voor je eigen veiligheid niet het risico lopen van een paar euro.
Als je het werk graag wilt doen, doe dat dan bij een professioneel bureau dat wel bekend is.
Of gaan met een paar sterke mannen die je beschermen.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:29 schreef superdrufus het volgende:
Stuur die mail door naar Alberto Stegeman.
ik ga niet al je posts lezenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:14 schreef chloevanveen001 het volgende:
[..]
Ik schreef net dat die site onder constructie is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |