Erg jammer dat het op vrijdagen is!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:54 schreef eleo het volgende:
Leeft deze topic nog?![]()
Ik volg de opleiding tot visagist bij De School van Mieke Petiet in Amsterdam.
Zoek nog enkele modellen om mee te gaan naar school. (reiskosten vergoed tot 30 euro).
Data:
vrijdag 11 feb 10:00 tot 16:00 uur (t/m 20 jaar)
vrijdag 11 maart 13:00 tot 16:00 uur (t/m 25 jaar)
vrijdag 15 april 10:00 tot 16:00 uur (leeftijd maakt niet uit)
vrijdag 22 april 10:00 tot 16:00 uur (leeftijd maakt niet uit)
vrijdag 29 april 10:00 tot 16:00 uur (leeftijd maakt niet uit)
Lijkt het je wat, stuur even een berichtje!
Mijn laatste opdracht:
[ afbeelding ]
Lekker extreme haute couture![]()
Je houdt ook hieraan natuurlijk mooie foto's over!
Als je een beetje flexibel/geduldig bent met data wil ik graagquote:Op zondag 13 februari 2011 12:37 schreef Mirjam het volgende:
niet druk meer hier he?
ik woon in Leiden, en zoek een model om binnenkort, als het eens aardig lenteweer is, een shootje te doen in het park.
nothing fancy, gewoon weer even mijn skills optrekken, het is te lang geleden.
denk aan portretjes.
wie wil?
dan gaat onze shoot van 100 jaar geleden die maar niet lukte toch nog doorquote:Op zondag 13 februari 2011 13:10 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als je een beetje flexibel/geduldig bent met data wil ik graag. Ik woon ook lekker dicht bij Leiden dus da's makkelijk.
Haha zorriequote:Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Erg jammer dat het op vrijdagen is!
Goed idee! Balen dat ik geen vrouw ben en geen studio hebquote:Op zondag 13 februari 2011 12:46 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een foto idee, maar dan alleen met een vrouwelijke fotograaf en in een studio en bij voorkeur ook met een visagiste. Ik kwam op Etsy heel mooi kant tegen, en ik dacht: wat nou als ik een heel lang stuk om me heen wikkel? Mooie naturelle oog make-up met een goeie rode lip erbij, op een mooie divan of plaid.
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:38 schreef Azreal het volgende:
[..]
Goed idee! Balen dat ik geen vrouw ben en geen studio heb.
Ik heb je een berichtje gestuurd.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef xjoyce het volgende:
Nadat ik gevraagd ben om model te staan in het portretfotografie topic heb ik het zelfvertrouwen om me hier bij te zetten haha! Het lijkt me heel leuk om wat mooie foto's van mezelf te hebben.
Ervaring:
Heb ik als model niet zoveel. Wel eens een shootje gehad maar dat was het dan ook. Binnenkort heb ik wel een shoot (misschien 2)
Waarom het me leuk lijkt:
Ik sta eigenlijk altijd achter de camera en het klinkt stom maar ik ben soms jaloers op de foto's die ik van mensen maak. Zulke foto's wil ik ook van mezelf hebben haha. En ik denk dat dit wel in mijn voordeel werkt omdat ik zelf weet wat ik graag wil zien van een model. En dus wel ervaring heb in het fotograferen. www.joycejacobs.tk voor mijn portfolio.
Waar sta ik voor open:
Ik sta open voor extreme visagie. En eigenlijk voor vanalles je kunt het altijd vragen. Ik sta niet open voor naakt/erotisch.
2 zelfportretjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
foto waarvan je mijn gezicht vanaf de voorkant ziet.
[ afbeelding ]
Ik kon geen foto van mijn lichaam vinden. Want ik ben niet dik maar ook niet super slank. Mocht iemand hier interesse in hebben dan kan ik die altijd 1 maken.
Oh ik heb de beschikking over 2 studiolampen en een ruimte dus mocht je hier mee willen werken zou dit ook kunnen in overleg!
Oh en ik woon in Noord-Brabant en ben bereid met OV te reizen.
Ja! Binnenkort maar eens kijken voor data als het weer zonder-jas-weer wordt rond april/mei? Had je al een locatie in gedachten? Verder PMen mag ookquote:Op zondag 13 februari 2011 15:31 schreef Mirjam het volgende:
dan gaat onze shoot van 100 jaar geleden die maar niet lukte toch nog door![]()
ja, is goed!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:07 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja! Binnenkort maar eens kijken voor data als het weer zonder-jas-weer wordt rond april/mei? Had je al een locatie in gedachten? Verder PMen mag ook.
Oohja primaquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:07 schreef Mirjam het volgende:
ja, is goed!
ik dacht, eigenlijk simpel, gewoon aan het Leidse Hout?
kan ook, maar is naar mijn idee optisch wat saaierquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:10 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Oohja prima. V/d Werffpark kan ook, is wel wat kleiner volgens mij, ik kijk er elke keer vanaf 'school' tegenaan
.
I see your pointquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:10 schreef Mirjam het volgende:
kan ook, maar is naar mijn idee optisch wat saaier
leidse hout heeft wel wat leuke doorkijkjes enzo
Je hebt een PMquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:09 schreef liiszle het volgende:
ik ben nog steeds beschikbaar als model! best in vor wat nieuwe fotos
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |