wat versta je onder kinky?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:58 schreef kinkyboy het volgende:
kinky boy is wel bereid om een fotoshoot te doen met kinky foto's
pm maar (box is open)
ja, dat snap ikquote:Op zondag 12 december 2010 02:18 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
kinky
gokje
al eens gedaan is wel fun om te fotograferen zolang het artistiek is.
art kinky is leuk en mooi vooral als er een vrouw en een man opstaatquote:Op zondag 12 december 2010 02:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, dat snap ik
maar hoe kinky?
arty kinky, of echt het hardcore gebeuren..?
Wow, in één adem met bl0em genoemd worden vind ik écht een supercomplimentquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:11 schreef Hilzillah het volgende:
En om deze post niet helemaal nutteloos te laten zijn, zou ik ook wel eens model willen staan.
Doe zelf ook af en toe een plaatje schieten, maar zou het wel eens van de andere kant willen mee maken! Ik ben gek op de style van Bl0emetje en Photolex!Beetje 'sprookjes, Bambi op de bemoste bosgrond' achtige foto's
ik kan me er zo weinig bij voorstellenquote:Op zondag 12 december 2010 19:43 schreef kinkyboy het volgende:
art kink
[..]
art kinky is leuk en mooi vooral als er een vrouw en een man opstaat
er zijn mensen die vinden een zweepje of hoge laarzen al kinky , maar er zijn zat andere dingen
![]()
Ik hou er van!!quote:Op zondag 12 december 2010 23:35 schreef photolex het volgende:
[..]
Wow, in één adem met bl0em genoemd worden vind ik écht een supercompliment
Dank je Hilz!
Erg jammer dat het op vrijdagen is!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:54 schreef eleo het volgende:
Leeft deze topic nog?![]()
Ik volg de opleiding tot visagist bij De School van Mieke Petiet in Amsterdam.
Zoek nog enkele modellen om mee te gaan naar school. (reiskosten vergoed tot 30 euro).
Data:
vrijdag 11 feb 10:00 tot 16:00 uur (t/m 20 jaar)
vrijdag 11 maart 13:00 tot 16:00 uur (t/m 25 jaar)
vrijdag 15 april 10:00 tot 16:00 uur (leeftijd maakt niet uit)
vrijdag 22 april 10:00 tot 16:00 uur (leeftijd maakt niet uit)
vrijdag 29 april 10:00 tot 16:00 uur (leeftijd maakt niet uit)
Lijkt het je wat, stuur even een berichtje!
Mijn laatste opdracht:
[ afbeelding ]
Lekker extreme haute couture![]()
Je houdt ook hieraan natuurlijk mooie foto's over!
Als je een beetje flexibel/geduldig bent met data wil ik graagquote:Op zondag 13 februari 2011 12:37 schreef Mirjam het volgende:
niet druk meer hier he?
ik woon in Leiden, en zoek een model om binnenkort, als het eens aardig lenteweer is, een shootje te doen in het park.
nothing fancy, gewoon weer even mijn skills optrekken, het is te lang geleden.
denk aan portretjes.
wie wil?
dan gaat onze shoot van 100 jaar geleden die maar niet lukte toch nog doorquote:Op zondag 13 februari 2011 13:10 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als je een beetje flexibel/geduldig bent met data wil ik graag. Ik woon ook lekker dicht bij Leiden dus da's makkelijk.
Haha zorriequote:Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Erg jammer dat het op vrijdagen is!
Goed idee! Balen dat ik geen vrouw ben en geen studio hebquote:Op zondag 13 februari 2011 12:46 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een foto idee, maar dan alleen met een vrouwelijke fotograaf en in een studio en bij voorkeur ook met een visagiste. Ik kwam op Etsy heel mooi kant tegen, en ik dacht: wat nou als ik een heel lang stuk om me heen wikkel? Mooie naturelle oog make-up met een goeie rode lip erbij, op een mooie divan of plaid.
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:38 schreef Azreal het volgende:
[..]
Goed idee! Balen dat ik geen vrouw ben en geen studio heb.
Ik heb je een berichtje gestuurd.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef xjoyce het volgende:
Nadat ik gevraagd ben om model te staan in het portretfotografie topic heb ik het zelfvertrouwen om me hier bij te zetten haha! Het lijkt me heel leuk om wat mooie foto's van mezelf te hebben.
Ervaring:
Heb ik als model niet zoveel. Wel eens een shootje gehad maar dat was het dan ook. Binnenkort heb ik wel een shoot (misschien 2)
Waarom het me leuk lijkt:
Ik sta eigenlijk altijd achter de camera en het klinkt stom maar ik ben soms jaloers op de foto's die ik van mensen maak. Zulke foto's wil ik ook van mezelf hebben haha. En ik denk dat dit wel in mijn voordeel werkt omdat ik zelf weet wat ik graag wil zien van een model. En dus wel ervaring heb in het fotograferen. www.joycejacobs.tk voor mijn portfolio.
Waar sta ik voor open:
Ik sta open voor extreme visagie. En eigenlijk voor vanalles je kunt het altijd vragen. Ik sta niet open voor naakt/erotisch.
2 zelfportretjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
foto waarvan je mijn gezicht vanaf de voorkant ziet.
[ afbeelding ]
Ik kon geen foto van mijn lichaam vinden. Want ik ben niet dik maar ook niet super slank. Mocht iemand hier interesse in hebben dan kan ik die altijd 1 maken.
Oh ik heb de beschikking over 2 studiolampen en een ruimte dus mocht je hier mee willen werken zou dit ook kunnen in overleg!
Oh en ik woon in Noord-Brabant en ben bereid met OV te reizen.
Ja! Binnenkort maar eens kijken voor data als het weer zonder-jas-weer wordt rond april/mei? Had je al een locatie in gedachten? Verder PMen mag ookquote:Op zondag 13 februari 2011 15:31 schreef Mirjam het volgende:
dan gaat onze shoot van 100 jaar geleden die maar niet lukte toch nog door![]()
ja, is goed!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:07 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja! Binnenkort maar eens kijken voor data als het weer zonder-jas-weer wordt rond april/mei? Had je al een locatie in gedachten? Verder PMen mag ook.
Oohja primaquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:07 schreef Mirjam het volgende:
ja, is goed!
ik dacht, eigenlijk simpel, gewoon aan het Leidse Hout?
kan ook, maar is naar mijn idee optisch wat saaierquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:10 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Oohja prima. V/d Werffpark kan ook, is wel wat kleiner volgens mij, ik kijk er elke keer vanaf 'school' tegenaan
.
I see your pointquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:10 schreef Mirjam het volgende:
kan ook, maar is naar mijn idee optisch wat saaier
leidse hout heeft wel wat leuke doorkijkjes enzo
Je hebt een PMquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:09 schreef liiszle het volgende:
ik ben nog steeds beschikbaar als model! best in vor wat nieuwe fotos
Tof!!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:22 schreef xjoyce het volgende:
Lindytje, ik heb altijd wel interesse om met een visagiste op tfp basis te werken.
Hier is mijn portfolio: www.joycejacobs.tk
Hey! Volgens mij heb ik jou nodig!quote:Op zondag 24 april 2011 13:36 schreef Lindytje het volgende:
Hallo!
Het topic lijkt een beetje dood, maar ik schop hem toch even omhoog om mezelf aan te bieden als visagiste
Ik doe een opleiding tot visagiste bij Micky Jooren in Tilburg, waar ik ook woon. Ik ben nu over de helft van mijn opleiding en heb dit weekend mijn eerste make-up voor een shoot verzorgd. Ik vond het echt geweldig om te doen!!
Ik kan helaas nog geen foto's van mijn werk laten zien, omdat ik dus nog maar 1 shoot heb gedaan. Over 3 weken komt daar vanuit de opleiding nog een shoot bij en er staat iets in de planning met Debsterrr en Azreal.
Ik ben érg enthousiast, heb passie voor 'het visagievak' en vind het vreselijk leuk om te doen. Ik moet er alleen wel bij zeggen, dat ik nog niet in een kwartier een hele make-up kan verzorgen, dus moet er op snelheid gewerkt worden, dan heb je niks aan mij voorlopig. Ik doe er nu ongeveer een uurtje over om een volledige make-up neer te zetten. Ik ben dan ook wel erg perfectionistisch en werk zeer secuur!
Nou, mochten er mensen zijn die een keer een visagiste nodig hebben: let me know!
Ik kom dus uit Tilburg en ben best bereid een uurtje te rijden met de auto
Als ik ook foto's krijg voor in mijn portfolio, vind ik het helemaal primaquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:47 schreef Daantke het volgende:
[..]
Hey! Volgens mij heb ik jou nodig!
Ik zit in het bestuur van een studenten-goededoelen-week in Utrecht, en ik heb vanavond bij een veiling een fotoshoot 'verveild'. En het meisje dat de veiling gewonnen heeft, leek het ook heel leuk om er een visagiste bij te hebben. We hebben nog helemaal niks vast staan, maar dat kunnen we dan wellicht een keer met z'n drieën doen!
Ja hoor, het is super informeel, dus we kunnen dan gewoon alle 3 de foto's gebruikenquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als ik ook foto's krijg voor in mijn portfolio, vind ik het helemaal prima
PM me maar, dan hoor ik wel hoe en wat en wanneer enzo, leuk!
Heyhey! Hoest? Ik zit de oude showcase terug te kijken en damn, ik was wel erg blij met die smoothing filtersquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:35 schreef Afzuigkap het volgende:
Het is alweer 2 jaar geleden dat ik twee shoots heb gedaan en eigenlijk heb ik altijd al de droom gehad om verder te gaan in het modellenwerk. Niet zo zeer als (top)model en vervolgens een bekende Nederlander te worden, maar ik vind het leuk om kunstzinnige shoots te doen.
Kortom ik zou eerder voor een expositie model staan dan voor een tijdschrift.
Mijn naam is Amanda, ik ben 21 jaar. Heb twee shoots gedaan, niet erg ervaren dus. Woon in Rotterdam, geen auto maar wel de mogelijkheid om te reizen. Wat voor soort foto's? Ja, ik heb allerlei verschillende shoots in gedachten eerlijk gezegd. Dus als je interesse hebt, stuur even een PM.
Hieronder mijn twee showcases:
[Showcase] Porcelain
[ModelCase] Made-up
Heb nu alleen mijn eigen haarkleur (blond) terug.
Ik ben geen man maar een mevrouw... Maar ik woon wel heel dichtbij... Hellevoetsluisquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:48 schreef LolaLovesYou het volgende:
O waarom ook niet~
Ik ben een jonge fotograaf die na haar opleiding overnieuw haar portfolio aan het opbouwen is.
Op mijn opleiding werd je namelijk heel erg een stijl in gedwongen en daar ka ik me nu lekker compleet op afzetten.
Hier voor zoek ik modellen, de shoots zijn gratis en bijna in alle gevallen op locatie, in de regio Bernisse. Ik heb geen Auto en zit niet breed dus je zou zelf moeten reizen maar ik beloof je foto's die het zeker waard zijn.
Het maakt niet uit of je man of vrouw bent, of je maten.
Mijn voorkeur is dat je mijn richting op komt met zo min mogelijk makeup. [basis fundation het liefst alleen]
Ook een basic kledij die mooi op het lichaam aansluit [dus geen prints of poespas]
Met haar precies het zelfde, het liefst naturel.
Ik ben stiekem momenteel wel meer op zoek naar een mannelijk model en het liefst heb ik een model uit de buurt, of eentje die het niet erg vind vaker mijn kant op te komen. Ik gebruik namelijk modellen graag vaker voor verschillende concepten.
Mijn website [werkt slecht in IE, we kunnen de fout momenteel niet vindenexcuses]
http://fotografie.lolalovesyou.com/
Ik durfde bijna niet op die link te klikken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:51 schreef The-Rock het volgende:
Warme dagen-seizoen zit er weer aan te komen dus ik ga maar eens vaker naar buiten...;-)
www.LongJoy.nl
Dan ligt het aan jou om bij jezelf na te gaan waarom je zo dirty-minded bent..;-)quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:32 schreef very het volgende:
[..]
Ik durfde bijna niet op die link te klikken.
Had ook goed de url van een vibrator exploitant kunnen zijn
kan zijn...maar zeg nou zelf... long-joy is ook niet echt een gelukkige naamquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:26 schreef The-Rock het volgende:
[..]
Dan ligt het aan jou om bij jezelf na te gaan waarom je zo dirty-minded bent..;-)
Aangezien dus zo'n 90% van de huidige mensen aan dirty stuff denkt bij het lezen van jouw domeinnaam, loop je vast een heleboel bezoekers mis. Marketing technisch gezien dus niet zo best.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:38 schreef The-Rock het volgende:
Nee hoor...is juist met opzet gekozen..
Als je goed leest dan zie je ook wel hoe ik tot die naam ben gekomen..;-) haha
Dat het voor 90% als eerste dirty stuff in iemands mind oproept geeft eerder aan in wat voor stadium de huidige mens zich bevindt..hahaha
Hey ik kom ook uit Tilburg en ken misschien wel iemand die als model wil staan.quote:Op zondag 24 april 2011 13:36 schreef Lindytje het volgende:
Hallo!
Het topic lijkt een beetje dood, maar ik schop hem toch even omhoog om mezelf aan te bieden als visagiste
Ik doe een opleiding tot visagiste bij Micky Jooren in Tilburg, waar ik ook woon. Ik ben nu over de helft van mijn opleiding en heb dit weekend mijn eerste make-up voor een shoot verzorgd. Ik vond het echt geweldig om te doen!!
Ik kan helaas nog geen foto's van mijn werk laten zien, omdat ik dus nog maar 1 shoot heb gedaan. Over 3 weken komt daar vanuit de opleiding nog een shoot bij en er staat iets in de planning met Debsterrr en Azreal.
Ik ben érg enthousiast, heb passie voor 'het visagievak' en vind het vreselijk leuk om te doen. Ik moet er alleen wel bij zeggen, dat ik nog niet in een kwartier een hele make-up kan verzorgen, dus moet er op snelheid gewerkt worden, dan heb je niks aan mij voorlopig. Ik doe er nu ongeveer een uurtje over om een volledige make-up neer te zetten. Ik ben dan ook wel erg perfectionistisch en werk zeer secuur!
Nou, mochten er mensen zijn die een keer een visagiste nodig hebben: let me know!
Ik kom dus uit Tilburg en ben best bereid een uurtje te rijden met de auto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |