Zowel verkapte als onverkapte TVP's gaan hierna öhne pardon de kliko in.. daar hebben we tegenwoordig een mooi knopje voorquote:
Ja maar ik ben liefquote:Op donderdag 16 september 2010 00:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zowel verkapte als onverkapte TVP's gaan hierna öhne pardon de kliko in.. daar hebben we tegenwoordig een mooi knopje voor.
Zojuist gePMdquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:27 schreef Azreal het volgende:
Gezocht: gezellig model met beschikking over eigen studio/ruime kamer (aangezien ik daar helaas op het moment zelf niet over beschik) voor een multi-exposure shoot.
Wat zoek ik in een model: Geduld, heel veel geduld. Het kan goed 5-10 minuten duren om 1 foto te maken.
Wat is de bedoeling: Ik probeer een foto te maken van iemand die zichzelf een knuffel geeft en probeert te troosten. Zonder photoshop, maar direct in 1x goed in de camera. Het liefst op film, want dan kan ik wat makkelijker sturen.
Zelf woon ik in de buurt van Eindhoven, maar ik heb een auto en vind het niet erg een uurtje te moeten rijden.
Heb je interesse: stuur even een PM en ik stuur je een link met mijn portfolio.
Jammer, ik lees het nu pas. Camera ligt thuis (60km verderop), dus ik kan ook niet even een sprintje trekken om hem te halen.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:49 schreef juxtaposition het volgende:
Ik zoek voor morgen 1 uur een (amateur)fotograaf in Utrecht voor de kunstacademie, waar ik tevens eerstejaars student ben. Het worden portret/reportagefoto's, misschien worden ze ook gepubliceerd in het Utrechts straatnieuws. Ik heb zelf geen ervaring als model. Er is een fotostudio ter beschikking. Het liefst zou ik willen dat je zelf een camera meeneemt, maar anders kan ik er één huren. Ik ben bereid om de reiskosten en wat te eten/drinken te betalen, maar meer kan ik helaas als arme student niet bieden. Het is denk ik een leuke ervaring. Sorry dat ik het zo laat laat weten, iets met slechte planning enzo
quote:Als je erop googlet krijg je wel dit over een Michel Klink, helaas telefoonnummers incompleet maar wie weet helpt het?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:21 schreef rubje het volgende:
Ik heb een vraag over iemand en wel en fotograaf onder de naam van Michiel Klink? oid die naar ik begrepen heb vroeger in de Baja fotograffeerde en meisjes als model in Zoetermeer uitnodigde.
Punt is dat iemand nog geld van hem krijgt voor een gedane shoot en zijn gegevens kwijt is. Iemand?
quote:Lijkt me leuk, alleen voel me nog wat te onervaren ervoor :$ Heb nog nooit echt iets in de richting van portret/model gedaan, maar het lijkt me wel leukOp woensdag 27 oktober 2010 19:09 schreef liiszle het volgende:
iemand die nog zin heeft om een shootje te doen met me?
quote:ah joh, wat mij betreft hoeft het niet allemaal proOp woensdag 27 oktober 2010 21:35 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, alleen voel me nog wat te onervaren ervoor :$ Heb nog nooit echt iets in de richting van portret/model gedaan, maar het lijkt me wel leuk
quote:OkeOp woensdag 27 oktober 2010 21:57 schreef liiszle het volgende:
[..]
ah joh, wat mij betreft hoeft het niet allemaal progewoon op relaxde basis wat leuke fototjes proberen te schieten is ook leuk! goed voor de ervaring ook.
quote:lijkt me een goed idee! ik wacht de fotos af!Op woensdag 27 oktober 2010 22:15 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
OkeDan durf ik het wel aan haha
Ik werk in Utrecht, dus dat valt vast wel te combineren. zal begin volgende week even een paar foto's die ik heb gemaakt online zetten. Dan moet jij maar zeggen of het je wat lijkt?
Jij en ik moeten nog een keerquote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:50 schreef liiszle het volgende:
Hay, leeft dit topic nog?
ik ben namelijk wel weer toe aan wat nieuwe foto's ;
Gewoon "leuke" foto's; Mooie herfst foto's in het Bos/Park of Winterse fotós met mutsen,.sjaals en oorwarmers.
maar ook wat extremere shoots, gekke thema's of bizare kleding lijkt me erg leuk om te doen.
eerder heb ik al eens een 'crime' shoot gedaan, en dat was erg leuk.
ook zou ik graag nog eens een over de top make up shoot (in een studio bijvoorbeeld.) Doen
(Dus in samenwerking met een Visagiste)
wie o wie kan zich hier in vinden?
voor de mensen die mij nog niet kennen:
Lisanne, 21 jaar.
woonachtig in IJsselstein (Utrecht)
en ik heb een OV. dus kan eventueel wat heen en weer reizen.
[ afbeelding ]
hahah, ik had al gereageerd met 'zal ik anders maar PM'n' maar daar kreeg ik ook geen reactie opquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij en ik moeten nog een keer![]()
Echt...dat hyves...ik kom er echt nooit meer
Ja. Zie jequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:14 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahah, ik had al gereageerd met 'zal ik anders maar PM'n' maar daar kreeg ik ook geen reactie op
Iets richting IJs/IJsbaan? Ben zelf wedstrijdrijder, kan dus met camera best uit de voeten op het ijs. Past wel goed bij het thema winter.quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:50 schreef liiszle het volgende:
Gewoon "leuke" foto's; Mooie herfst foto's in het Bos/Park of Winterse fotós met mutsen,.sjaals en oorwarmers.
maar ook wat extremere shoots, gekke thema's of bizare kleding lijkt me erg leuk om te doen.
eerder heb ik al eens een 'crime' shoot gedaan, en dat was erg leuk.
dat klinkt erg leuk! kunstschaatsen onder, dikke sjaal, oorwarmers op.. ik zie het voor me!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:49 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Iets richting IJs/IJsbaan? Ben zelf wedstrijdrijder, kan dus met camera best uit de voeten op het ijs. Past wel goed bij het thema winter.
Iets in die geest ja. Voor mij hoef je ook niet stil te staan, ik doe veel sportfotografie, kan dus overweg met bewegende onderwerpen. Vechtse Banen lijkt me dan een leuke locatie.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:00 schreef liiszle het volgende:
[..]
dat klinkt erg leuk! kunstschaatsen onder, dikke sjaal, oorwarmers op.. ik zie het voor me!
Ik hoop dat je nog even geduld hebt voor de water- en strandfotos.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:56 schreef m0rena het volgende:
In mijn fotoboek kreeg ik deze link van iemand:
http://www.flabber.nl/lin(...)ijlvol-sexiness-2557
En als er hier een fotograaf is die zulke foto's kan maken dan hoor ik dat graag, en dan met name de foto's van de gezichten die je op de site ziet.. Paar hele mooie close ups van Adriana Lima etc..
Ik dacht ook al .. technisch gezien kan ik zeker zulke foto's maken , maar helaas ik heb geen tropisch eilandquote:Op donderdag 4 november 2010 23:56 schreef m0rena het volgende:
In mijn fotoboek kreeg ik deze link van iemand:
http://www.flabber.nl/lin(...)ijlvol-sexiness-2557
En als er hier een fotograaf is die zulke foto's kan maken dan hoor ik dat graag, en dan met name de foto's van de gezichten die je op de site ziet.. Paar hele mooie close ups van Adriana Lima etc..
Afgelopen zondag met Lindsay een leuke testshoot gedaan op de hooizolder van een geitenboerderij bij Zoetermeer. Lindsay valt op door haar prachtige blonde krullen. Ik vond haar een prima model voor de beginnende fotograaf. Lindsay, bedankt voor je tijd en inzet en ik hoop dat je nog veel shoots zult hebben!quote:Op woensdag 15 september 2010 20:44 schreef Lindsay. het volgende:
Hallo,
Ik ben Lindsay, 15 jaar oud, en zou graag model willen staan. Geen naakt/erotische shoots. Heb tot nu toe 2 keer een fotoshoot gedaan dus een klein beetje ervaring. Ik woon in Zoetermeer en kan reizen tot Den Haag / Gouda.
Haha, wat grappig!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:59 schreef Dya het volgende:
@Photolex,
Ik was laatst (vorige maand) ook bij die boerderij met een model, toen zag ik ook die hooizolder boven de koeien stal, ik wilde erop klimmen met haar.. maar heb het uit respect maar niet gedaan, wist niet of het mocht.. :p
LOTUS is de enige echte groep die zich bezig houdt met dit soort dingen, denk aan grote rampenoefeningen etc. Kunnen de meest bizarre dingen tevoorschijn toveren op lichamenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:19 schreef Mirjam het volgende:
ik woon zelf in leiden, dus in de omgeving zou wel prettig zijn.
if not; iemand tips waar ik kan zoeken?
weet ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:46 schreef Timmos het volgende:
[..]
LOTUS is de enige echte groep die zich bezig houdt met dit soort dingen, denk aan grote rampenoefeningen etc. Kunnen de meest bizarre dingen tevoorschijn toveren op lichamen
http://www.organisatielotus.nl/
Als je aan alleen makeup genoeg hebt vast welquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
weet ik
maar er zijn volgens mij zat mensen/ visagisten die zoiets ook kunnen
het hoeft niet super professioneel hoor, moet wel te doen zijn toch?\beetje toneel makeup enzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:48 schreef Timmos het volgende:
[..]
Als je aan alleen makeup genoeg hebt vast wel
Je hebt een PMquote:Op woensdag 15 september 2010 20:44 schreef Lindsay. het volgende:
Hallo,
Ik ben Lindsay, 15 jaar oud, en zou graag model willen staan. Geen naakt/erotische shoots. Heb tot nu toe 2 keer een fotoshoot gedaan dus een klein beetje ervaring. Ik woon in Zoetermeer en kan reizen tot Den Haag / Gouda.
Twee foto's van mezelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 december 2010 11:50 schreef Koite het volgende:
Oh hallo!
Ik wil heus wel een keer iemand helpen wanneer zij of hij een vrouwelijk model zoekt.
Mijn PM staat open, ja hoor ja ja.
quote:
Mijn Collega heet Michel Klink, en woont in Spijkenissequote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:21 schreef rubje het volgende:
Ik heb een vraag over iemand en wel en fotograaf onder de naam van Michiel Klink? oid die naar ik begrepen heb vroeger in de Baja fotograffeerde en meisjes als model in Zoetermeer uitnodigde.
Punt is dat iemand nog geld van hem krijgt voor een gedane shoot en zijn gegevens kwijt is. Iemand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |