weet ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:46 schreef Timmos het volgende:
[..]
LOTUS is de enige echte groep die zich bezig houdt met dit soort dingen, denk aan grote rampenoefeningen etc. Kunnen de meest bizarre dingen tevoorschijn toveren op lichamen
http://www.organisatielotus.nl/
Als je aan alleen makeup genoeg hebt vast welquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
weet ik
maar er zijn volgens mij zat mensen/ visagisten die zoiets ook kunnen
het hoeft niet super professioneel hoor, moet wel te doen zijn toch?\beetje toneel makeup enzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:48 schreef Timmos het volgende:
[..]
Als je aan alleen makeup genoeg hebt vast wel
Je hebt een PMquote:Op woensdag 15 september 2010 20:44 schreef Lindsay. het volgende:
Hallo,
Ik ben Lindsay, 15 jaar oud, en zou graag model willen staan. Geen naakt/erotische shoots. Heb tot nu toe 2 keer een fotoshoot gedaan dus een klein beetje ervaring. Ik woon in Zoetermeer en kan reizen tot Den Haag / Gouda.
Twee foto's van mezelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 december 2010 11:50 schreef Koite het volgende:
Oh hallo!
Ik wil heus wel een keer iemand helpen wanneer zij of hij een vrouwelijk model zoekt.
Mijn PM staat open, ja hoor ja ja.
quote:
Mijn Collega heet Michel Klink, en woont in Spijkenissequote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:21 schreef rubje het volgende:
Ik heb een vraag over iemand en wel en fotograaf onder de naam van Michiel Klink? oid die naar ik begrepen heb vroeger in de Baja fotograffeerde en meisjes als model in Zoetermeer uitnodigde.
Punt is dat iemand nog geld van hem krijgt voor een gedane shoot en zijn gegevens kwijt is. Iemand?
wat versta je onder kinky?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:58 schreef kinkyboy het volgende:
kinky boy is wel bereid om een fotoshoot te doen met kinky foto's
pm maar (box is open)
ja, dat snap ikquote:Op zondag 12 december 2010 02:18 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
kinky
gokje
al eens gedaan is wel fun om te fotograferen zolang het artistiek is.
art kinky is leuk en mooi vooral als er een vrouw en een man opstaatquote:Op zondag 12 december 2010 02:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, dat snap ik
maar hoe kinky?
arty kinky, of echt het hardcore gebeuren..?
Wow, in één adem met bl0em genoemd worden vind ik écht een supercomplimentquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:11 schreef Hilzillah het volgende:
En om deze post niet helemaal nutteloos te laten zijn, zou ik ook wel eens model willen staan.
Doe zelf ook af en toe een plaatje schieten, maar zou het wel eens van de andere kant willen mee maken! Ik ben gek op de style van Bl0emetje en Photolex!Beetje 'sprookjes, Bambi op de bemoste bosgrond' achtige foto's
ik kan me er zo weinig bij voorstellenquote:Op zondag 12 december 2010 19:43 schreef kinkyboy het volgende:
art kink
[..]
art kinky is leuk en mooi vooral als er een vrouw en een man opstaat
er zijn mensen die vinden een zweepje of hoge laarzen al kinky , maar er zijn zat andere dingen
![]()
Ik hou er van!!quote:Op zondag 12 december 2010 23:35 schreef photolex het volgende:
[..]
Wow, in één adem met bl0em genoemd worden vind ik écht een supercompliment
Dank je Hilz!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |