abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf dinsdag 2 november 2010 @ 18:49:15 #26
73911 ultra_ivo
pi_88257660
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 12:50 schreef liiszle het volgende:
Gewoon "leuke" foto's; Mooie herfst foto's in het Bos/Park of Winterse fotós met mutsen,.sjaals en oorwarmers.
maar ook wat extremere shoots, gekke thema's of bizare kleding lijkt me erg leuk om te doen.
eerder heb ik al eens een 'crime' shoot gedaan, en dat was erg leuk.
Iets richting IJs/IJsbaan? Ben zelf wedstrijdrijder, kan dus met camera best uit de voeten op het ijs. Past wel goed bij het thema winter.
pi_88258127
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:49 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Iets richting IJs/IJsbaan? Ben zelf wedstrijdrijder, kan dus met camera best uit de voeten op het ijs. Past wel goed bij het thema winter.
dat klinkt erg leuk! kunstschaatsen onder, dikke sjaal, oorwarmers op.. ik zie het voor me!
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
  FOK!fotograaf dinsdag 2 november 2010 @ 19:08:09 #28
73911 ultra_ivo
pi_88258489
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:00 schreef liiszle het volgende:

[..]

dat klinkt erg leuk! kunstschaatsen onder, dikke sjaal, oorwarmers op.. ik zie het voor me!
Iets in die geest ja. Voor mij hoef je ook niet stil te staan, ik doe veel sportfotografie, kan dus overweg met bewegende onderwerpen. Vechtse Banen lijkt me dan een leuke locatie.
pi_88349296
In mijn fotoboek kreeg ik deze link van iemand:

http://www.flabber.nl/lin(...)ijlvol-sexiness-2557

En als er hier een fotograaf is die zulke foto's kan maken dan hoor ik dat graag, en dan met name de foto's van de gezichten die je op de site ziet.. Paar hele mooie close ups van Adriana Lima etc..
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:47:05 #30
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_88378396
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 23:56 schreef m0rena het volgende:

En als er hier een fotograaf is die zulke foto's kan maken dan hoor ik dat graag, en dan met name de foto's van de gezichten die je op de site ziet.. Paar hele mooie close ups van Adriana Lima etc..
Ik hoop dat je nog even geduld hebt voor de water- en strandfotos. ;) Maar de portretten lijken me leuk om eens in een studio te gaan doen. Even PMen?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_88429575
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 23:56 schreef m0rena het volgende:

Ik dacht ook al .. technisch gezien kan ik zeker zulke foto's maken , maar helaas ik heb geen tropisch eiland ;) Maar mooie shoot aan het strand vind ik altijd leuk

Die 4e foto doen me heel erg aan Dr No denken
Wisdom is the art of using knowledge
pi_88554018
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2010 20:44 schreef Lindsay. het volgende:
Hallo,

Ik ben Lindsay, 15 jaar oud, en zou graag model willen staan. Geen naakt/erotische shoots. Heb tot nu toe 2 keer een fotoshoot gedaan dus een klein beetje ervaring. Ik woon in Zoetermeer en kan reizen tot Den Haag / Gouda.
Afgelopen zondag met Lindsay een leuke testshoot gedaan op de hooizolder van een geitenboerderij bij Zoetermeer. Lindsay valt op door haar prachtige blonde krullen. Ik vond haar een prima model voor de beginnende fotograaf. Lindsay, bedankt voor je tijd en inzet en ik hoop dat je nog veel shoots zult hebben!

[ Bericht 0% gewijzigd door photolex op 10-11-2010 13:54:44 ]
pi_88554424
Mooie foto ^O^
Wisdom is the art of using knowledge
  woensdag 10 november 2010 @ 16:59:57 #34
187910 Dya
http://www.jeroenlucas.nl
pi_88561703
@Photolex,

Ik was laatst (vorige maand) ook bij die boerderij met een model, toen zag ik ook die hooizolder boven de koeien stal, ik wilde erop klimmen met haar.. maar heb het uit respect maar niet gedaan, wist niet of het mocht.. :p
A person isn't who they are during the last conversation you had with them -
they're who they've been throughout your whole relationship.
pi_88569143
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:59 schreef Dya het volgende:
@Photolex,

Ik was laatst (vorige maand) ook bij die boerderij met een model, toen zag ik ook die hooizolder boven de koeien stal, ik wilde erop klimmen met haar.. maar heb het uit respect maar niet gedaan, wist niet of het mocht.. :p
Haha, wat grappig! :D
Staan jou foto's van die locatie al online?

Ik heb ze gemaild of ik er terecht kon en dat was geen probleem. Zelfs op zondag vóór openingstijd. Tja, dan ga ik niet tutten over een ruimte die gewoon open is en mooi licht heeft ;)
  donderdag 11 november 2010 @ 13:51:11 #36
187910 Dya
pi_88593605
Oohh, Dan ga ik dat ook eens proberen (als het zonnetje weer eens schijnt! :P)
Ik heb maar 2 foto's van daar, deze & deze

Was voor een wedstrijd, met het Thema: Dieren.
Maar wilde ook wel die hooizolder opklimmen hehe! :)

Ik ga nu naar buiten, het volgende thema is: Neerslag, dus we gaan de regen in! :)
  donderdag 11 november 2010 @ 22:30:55 #37
187910 Dya
pi_88615410

Op Flickr: Foto
pi_88617392
dit is niet het foto show topic he ;) maar vind het wel een leuk thema! zou ik ook nog wel iets mee willen.
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_89076533
oh, hai :)

zijn er op fok ook visagisten?
ik zoek iemand die niet enkel makeup doet, maar wat specialere dingen, bijv. iemand eruit laten zien alsof hij/zij net een flinke vechtpartij achter de rug heeft :)

ik woon zelf in leiden, dus in de omgeving zou wel prettig zijn.

if not; iemand tips waar ik kan zoeken?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_89077974
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:19 schreef Mirjam het volgende:
ik woon zelf in leiden, dus in de omgeving zou wel prettig zijn.

if not; iemand tips waar ik kan zoeken?
LOTUS is de enige echte groep die zich bezig houdt met dit soort dingen, denk aan grote rampenoefeningen etc. Kunnen de meest bizarre dingen tevoorschijn toveren op lichamen :P

http://www.organisatielotus.nl/
pi_89078020
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:46 schreef Timmos het volgende:

[..]

LOTUS is de enige echte groep die zich bezig houdt met dit soort dingen, denk aan grote rampenoefeningen etc. Kunnen de meest bizarre dingen tevoorschijn toveren op lichamen :P

http://www.organisatielotus.nl/
weet ik :D
maar er zijn volgens mij zat mensen/ visagisten die zoiets ook kunnen :Y
pi_89078062
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:47 schreef Mirjam het volgende:

[..]

weet ik :D
maar er zijn volgens mij zat mensen/ visagisten die zoiets ook kunnen :Y
Als je aan alleen makeup genoeg hebt vast wel :P
pi_89078105
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:48 schreef Timmos het volgende:

[..]

Als je aan alleen makeup genoeg hebt vast wel :P
het hoeft niet super professioneel hoor, moet wel te doen zijn toch?\beetje toneel makeup enzo
pi_89121259
hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een fotograaf/amateurfotograaf die goed is in fotoshoppen..
voor een project ben ik namelijk bezig het onrealistische schoonheidsideaal te onderzoeken, dus al de gephotoshopte dames in bladen enzeuw.

nou lijkt het me leuk om voor dat project dit zelf te ondergaan, dat we dus een fotoshoot doen en daarna mij kunnen veranderen in een soort 'barbiepop'; smallere taille, perfecte huid, vollere bos haren, noem maar op!

ik woon in de provincie Utrecht, en hoop heel erg dat er iemand is die dit kan/wil doen, liefst binnen +- 3 weken.

:W
ik weet niet precies waar ik ben
  zondag 5 december 2010 @ 11:50:18 #45
296784 Koite
Habari? Mzuri!
pi_89544994
Oh hallo!

Ik wil heus wel een keer iemand helpen wanneer zij of hij een vrouwelijk model zoekt.
Mijn PM staat open, ja hoor ja ja.
Heilige boontjes? Ik eet ze rauw.
Bont? Je bent pas echt hip als je een levende nerts aan je tepels hangt.
  maandag 6 december 2010 @ 08:01:56 #46
132787 fFarl
What rabbit?
pi_89576793
de inbox "Koite" is niet beschikbaar...
pi_89581574
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2010 20:44 schreef Lindsay. het volgende:
Hallo,

Ik ben Lindsay, 15 jaar oud, en zou graag model willen staan. Geen naakt/erotische shoots. Heb tot nu toe 2 keer een fotoshoot gedaan dus een klein beetje ervaring. Ik woon in Zoetermeer en kan reizen tot Den Haag / Gouda.

Twee foto's van mezelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt een PM ;)
People assume too much.
pi_89792151
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 11:50 schreef Koite het volgende:
Oh hallo!

Ik wil heus wel een keer iemand helpen wanneer zij of hij een vrouwelijk model zoekt.
Mijn PM staat open, ja hoor ja ja.
;(
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 08:01 schreef fFarl het volgende:
de inbox "Koite" is niet beschikbaar...
pi_89797289
Hey daar,

Ik ben op zoek naar een leuk model(liefst vrouwelijk uiteraard ;) ) om eens wat mee te oefenen.
Ik ben namelijk nog helemaal nieuw in modelfotografie, maar wil het wel graag eens uitproberen.
Zelf woon ik in Delfzijl, maar heb een auto dus kan reizen.. een straal van c.a. 125 km word al heel wat dacht ik (dat is ongeveer Heerenveen/Enschede zo uit mijn hoofd)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_89797749
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:21 schreef rubje het volgende:
Ik heb een vraag over iemand en wel en fotograaf onder de naam van Michiel Klink? oid die naar ik begrepen heb vroeger in de Baja fotograffeerde en meisjes als model in Zoetermeer uitnodigde.
Punt is dat iemand nog geld van hem krijgt voor een gedane shoot en zijn gegevens kwijt is. Iemand? :{
Mijn Collega heet Michel Klink, en woont in Spijkenisse :D
Maar die is vroeger buschauffeur geweest! :') Heb ik nou een prijs gewonnen?

En om deze post niet helemaal nutteloos te laten zijn, zou ik ook wel eens model willen staan.
Doe zelf ook af en toe een plaatje schieten, maar zou het wel eens van de andere kant willen mee maken! Ik ben gek op de style van Bl0emetje en Photolex! :D Beetje 'sprookjes, Bambi op de bemoste bosgrond' achtige foto's :D

[ Bericht 9% gewijzigd door Hilzillah op 11-12-2010 12:19:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')