Ik ookquote:
Slappe TVP dit hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:36 schreef Xilantof het volgende:
Nu is het wel klaar met de TVP's, oke?
Ik heb wel een idee.....quote:Op maandag 4 januari 2010 10:54 schreef Puala het volgende:
Iets met het thema eenzaamheid en veel emotie![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:54 schreef Puala het volgende:
Goed, de eerste aanmelding dan maar in het nieuwe topic![]()
Puala, 18 jaar. Vanaf volgende week wonend in Den Bosch. Wil wel model staan voor fotografen. Vooraf graag babbeltje via msn en wat ideetjes uitwisselen. Eigen inbreng? Voldoende! Iets met het thema eenzaamheid en veel emotie![]()
Foto's? Zie fobo
sorryquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:36 schreef Xilantof het volgende:
Nu is het wel klaar met de TVP's, oke?
Ow een ritje Tilburg mag dan geen probleem zijn?quote:Op maandag 4 januari 2010 10:54 schreef Puala het volgende:
Puala, 18 jaar. Vanaf volgende week wonend in Den Bosch. Wil wel model staan voor fotografen. Vooraf graag babbeltje via msn en wat ideetjes uitwisselen. Eigen inbreng? Voldoende! Iets met het thema eenzaamheid en veel emotie![]()
Foto's? Zie fobo
You'v got a PMquote:Op maandag 4 januari 2010 10:54 schreef Puala het volgende:
Foto's? Zie fobo
Nooit geweten dat die site bestaat, al staan mijn foto's er wel op. Typisch weer een HM2 dingetje.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:57 schreef RonaldV het volgende:
Een beetje off-topic, alhoewel ik begrepen heb dat er weer mensen nadenken over een fotografen en modellen kennismakingsmeet. In het verleden gooiden we alle fotos op een stapel, en daar kwamen dan dit soort dingen uit: Fotomeets. Zo'n meet is een gezellige boel, waar je in een ongedwongen omgeving elkaar eens kunt meemaken. Dat zou de drempel om eens met een fotograaf of model af te spreken behoorlijk moeten verlagen.
Eentje plannen, en als de modjes mee willen werken, dan kunnen ze dit spammen in andere subfora zoals US ofzo?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:57 schreef RonaldV het volgende:
Een beetje off-topic, alhoewel ik begrepen heb dat er weer mensen nadenken over een fotografen en modellen kennismakingsmeet. In het verleden gooiden we alle fotos op een stapel, en daar kwamen dan dit soort dingen uit: Fotomeets. Zo'n meet is een gezellige boel, waar je in een ongedwongen omgeving elkaar eens kunt meemaken. Dat zou de drempel om eens met een fotograaf of model af te spreken behoorlijk moeten verlagen.
leukquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Eentje plannen, en als de modjes mee willen werken, dan kunnen ze dit spammen in andere subfora zoals US ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |