abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 maart 2009 @ 18:48:40 #1
95127 Afzuigkap
Afzuigcapaciteit 650 m³/h
pi_67109880
Vrijdag 13 maart. Ja je leest het goed, Vrijdag de 13e.

De lampen knipperde raar en sommige hielden er zelfs mee op. Een tip dus: nooit een shoot plannen op Vrijdag de 13e. Nee hoor, grapje. Ben niet zo bijgelovig.

Maar goed, voor de fotograaf was het voornamelijk belangrijk dat de make-up goed uit kwam aangezien de fotograaf een opleiding visagie volgt/bijna afgerond heeft.

Voor mij was het voornamelijk belangrijk om mijn portfolio aan te vullen. Ben erg tevreden met het resultaat. Alleen had ik een lichtere spijkerbroek moeten meenemen.. Maar desondanks vind ik de foto's met spijkerbroek toch zo gek nog niet. Nu even kijken wat jullie reactie erop is. Gelieve niet alleen letten op de fotografie-technieken, photoshop toepassing etc. maar ook op mijn poses etc. Wil graag ook wat feedback op mij als model. Waar ik wat beter op moet gaan letten etc.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

[ Bericht 2% gewijzigd door Afzuigkap op 16-03-2009 19:08:13 ]
Geschikt voor recirculatie en luchtafvoer, gemotoriseerd, aantal standen: 4.
pi_67112688
Zoals ik al zei, Vind het fijnere foto's om naar te kijken dan die andere shoot.

je poses vind ik over het algemeen vrij natuurlijk ogen, wat fijn is om naar te kijken.
ik vind je blikken op bepaalde foto's wat minder. zoals de laatste foto vind ik je wat 'bang' overkomen.
ook Foto 3 + 4 vind ik wat 'koud' ogen.
Foto 6 vind ik dan weer wel érg fijn

Zie ik nou verschillende kleuren make up? of ben ik nou gek? (Fot 5 donker 6 rood?)
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
  maandag 16 maart 2009 @ 20:04:09 #3
95127 Afzuigkap
pi_67113134
quote:
Op maandag 16 maart 2009 19:53 schreef liiszle het volgende:
Zoals ik al zei, Vind het fijnere foto's om naar te kijken dan die andere shoot.

je poses vind ik over het algemeen vrij natuurlijk ogen, wat fijn is om naar te kijken.
ik vind je blikken op bepaalde foto's wat minder. zoals de laatste foto vind ik je wat 'bang' overkomen.
ook Foto 3 + 4 vind ik wat 'koud' ogen.
Foto 6 vind ik dan weer wel érg fijn

Zie ik nou verschillende kleuren make up? of ben ik nou gek? (Fot 5 donker 6 rood?)
Bedankt voor je feedback!

Klopt, we hebben twee soorten make-up geprobeerd. Eigenlijk drie, maar het verschil tussen de eerste en tweede is nauwelijks te zien. De fotograaf moest ook even wat ervaring opdoen betreft visagie voor z'n opleiding.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:32:45 #4
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_67153417
Heel leuke fotos, al vind ik de eerste vier wat statisch, ik had het leuker gevonden als je iets aan het doen was. Wat mij betreft zijn de laatste twee echt de beste. Met de kleding en make-up vind ik niks mis, al had ik zelf liever een wat minder rode make-up gezien. En meid, wat heb je een enorm opvallende kijkers! Mooi, hoor!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 18 maart 2009 @ 11:16:07 #5
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_67163812
Mooie make-up en hele mooie belichting, maar je wilde meer feedback over het poseren.

Het is erg moeilijk leuke poses te "verzinnen" als je niet echt wat te doen hebt.

1 vind ik wat minder, erg recht van voren, om de make-up uit te laten komen misschien wel ok, maar verder wat saai
2.Leuke houding, netjes leuker als 3, waarom kan ik niet zo goed thuisbrengen.
4, de houding lijkt wat onnatuurlijk, je hoofd geeft zo een rare lijn
5. Lekker spontaan, en zo komt de make-up ook lekker uit
6 Mooi, veel meer expressie in het gezicht als de eerste 4 bijvoorbeeld
7 Ook deze foto straalt wat uit, ook erg mooi.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:50:16 #6
95127 Afzuigkap
pi_67181004
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:32 schreef RonaldV het volgende:
Heel leuke fotos, al vind ik de eerste vier wat statisch, ik had het leuker gevonden als je iets aan het doen was. Wat mij betreft zijn de laatste twee echt de beste. Met de kleding en make-up vind ik niks mis, al had ik zelf liever een wat minder rode make-up gezien. En meid, wat heb je een enorm opvallende kijkers! Mooi, hoor!
Bedankt voor de feedback en het grote compliment, hihi!
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:51:15 #7
95127 Afzuigkap
pi_67181055
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:16 schreef pea4fun het volgende:
Mooie make-up en hele mooie belichting, maar je wilde meer feedback over het poseren.

Het is erg moeilijk leuke poses te "verzinnen" als je niet echt wat te doen hebt.

1 vind ik wat minder, erg recht van voren, om de make-up uit te laten komen misschien wel ok, maar verder wat saai
2.Leuke houding, netjes leuker als 3, waarom kan ik niet zo goed thuisbrengen.
4, de houding lijkt wat onnatuurlijk, je hoofd geeft zo een rare lijn
5. Lekker spontaan, en zo komt de make-up ook lekker uit
6 Mooi, veel meer expressie in het gezicht als de eerste 4 bijvoorbeeld
7 Ook deze foto straalt wat uit, ook erg mooi.
Ja, dat is zeker zo! Bedankt voor de feedback, volgende shoot zal ik wat "bewegenlijker" maken.
  FOK!fotograaf woensdag 18 maart 2009 @ 20:06:40 #8
18921 freud
Who's John Galt?
pi_67181712
@1; ik kan je blik niet zo plaatsen, maar kan niet echt aangeven wat. Misschien ietsje minder direct naar de camera met je gezicht of zo? Je zit een beetje tussen twee 'poses' in voor mijn gevoel. Er zit bij je linkerarm nog een klein beetje ruimte, rechts niet. Je handen vallen ook wat weg door de pose. Misschien de kleine sprinhaartjes nog wegshoppen?
@2; lekkere plaat . Houding misschien nog ietsje meer met holle rug. Overdrijven is goed met poses. Met licht van boven moet je uitkijken voor schaduwen, zoals je op je benen ziet. Een kleine reflector met piepschuim oid kan net even wat meer detail geven, zonder de mooie ronde spot op de achtergrond teniet te doen.
@3; meer je schouder naar achteren gooien, het voelt niet echt normaal, maar ziet er wel mooier uit imo. Iets teveel kleurverschil tussen je armen en benen voor mijn smaak. Blik wel erg ok.
@4; wederom meer met je rechterschouder naar achteren draaien, dan komt je houding beter uit denk ik. Het rood werkt goed samen met je haar!
@5; de beste uit de serie imo. Lekker spontane plaat! Enige is misschien je haar aan één kant leggen, of meer in evenwicht, maar dat moet ik eerst zien .
@6; ook erg goed. Je zou alleen je rechterarm meer achter je rug kunnen doen, zodat hij niet zo langs je lichaam hangt. Achter je rug krijg je meer zandloperfiguur terug.
@7; Je blik is hier niet zo goed imo, bijna bang of zo. Je hebt een mooi buikje, en door te sterkken en een klein beetje te draaien, komen je buikspieren echt goed uit. De opgetrokken schouder is erg ok!

Erg leuke serie, en totaal anders dan die vorige! Is leuk om te zien dat je twee erg verschillende stijlen neer kan zetten! Je zou eens kunnen kijken in de winkel voor iets om je haar wat minder springerig te maken of zo. Ook kudo's voor de fotograaf/visagist! Misschien de smokey eyes ietsje minder naar de binnenkant, maar dat is meer smaak dan technische regel . Lippen very

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:12:33 #9
95127 Afzuigkap
pi_67181949
Bedankt voor de feedback en tips freud!! Zo kom ik tenminste verder! Bij de showcase van onze shoot was weinig commentaar op mij als model. Vandaar dat ik het nu nadrukkelijk vermeld heb.

En is inderdaad goed om wat spul voor mijn haar te gaan zoeken, bedankt voor de tip!
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:49:23 #10
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_67183575
Psst, er zitten nogal wat halo's in je gradients
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')