@1; ik kan je blik niet zo plaatsen, maar kan niet echt aangeven wat. Misschien ietsje minder direct naar de camera met je gezicht of zo? Je zit een beetje tussen twee 'poses' in voor mijn gevoel. Er zit bij je linkerarm nog een klein beetje ruimte, rechts niet. Je handen vallen ook wat weg door de pose. Misschien de kleine sprinhaartjes nog wegshoppen?
@2; lekkere plaat

. Houding misschien nog ietsje meer met holle rug. Overdrijven is goed met poses. Met licht van boven moet je uitkijken voor schaduwen, zoals je op je benen ziet. Een kleine reflector met piepschuim oid kan net even wat meer detail geven, zonder de mooie ronde spot op de achtergrond teniet te doen.
@3; meer je schouder naar achteren gooien, het voelt niet echt normaal, maar ziet er wel mooier uit imo. Iets teveel kleurverschil tussen je armen en benen voor mijn smaak. Blik wel erg ok.
@4; wederom meer met je rechterschouder naar achteren draaien, dan komt je houding beter uit denk ik. Het rood werkt goed samen met je haar!
@5; de beste uit de serie imo. Lekker spontane plaat! Enige is misschien je haar aan één kant leggen, of meer in evenwicht, maar dat moet ik eerst zien

.
@6; ook erg goed. Je zou alleen je rechterarm meer achter je rug kunnen doen, zodat hij niet zo langs je lichaam hangt. Achter je rug krijg je meer zandloperfiguur terug.
@7; Je blik is hier niet zo goed imo, bijna bang of zo. Je hebt een mooi buikje, en door te sterkken en een klein beetje te draaien, komen je buikspieren echt goed uit. De opgetrokken schouder is erg ok!
Erg leuke serie, en totaal anders dan die vorige! Is leuk om te zien dat je twee erg verschillende stijlen neer kan zetten! Je zou eens kunnen kijken in de winkel voor iets om je haar wat minder springerig te maken of zo. Ook kudo's voor de fotograaf/visagist! Misschien de smokey eyes ietsje minder naar de binnenkant, maar dat is meer smaak dan technische regel

. Lippen very