abonnement Unibet Coolblue
pi_73676864
quote:
WILDERS VRIJDAG NAAR LONDON
DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders gaat vrijdag naar Londen. Dat heeft hij woensdag laten weten, nadat een Britse rechter dinsdag had bepaald dat de Britse regering hem in februari ten onrechte de toegang tot Groot-Brittannië had geweigerd.


Wilders zou in februari op uitnodiging van Lord Pearson de vertoning van zijn film Fitna tijdens een besloten bijeenkomst in het Hogerhuis bijwonen, gevolgd door een persconferentie. De Britse regering had hem echter in een brief laten weten dat hem toegang tot het land zou worden geweigerd, omdat de regering „tegen extremisme in al zijn vormen is”. Op basis daarvan weert het Verenigd Koninkrijk mensen die extremisme, haat of gewelddadige boodschappen uitdragen.
Bron: Dagblad de Telegraaf

Voorafgaande afleveringen, Lees voordat u reageert eerst de eerder geschreven topics om te voorkomen dat u uwzelf of anderen aan het herhalen bent.
Wilders komt Engeland niet binnen
Wilders komt Engeland niet binnen deel 2
Wilders komt Engeland niet binnen: Ticket gecanceled [3]
Wilders in Londen & Opgepakt - deeltje 4
Wilders op de retour - 5
Wilders moet weer naar huis #6
Wilders bijt zich vast in been Britten #7
Wilders mogelijk op zwarte lijst Groot-Brittannië
Wilders komt Engeland niet binnen: The Verdict [4]

Wat een prachtkerel is die Wilders toch, de eerste gelegenheid die zich voordoet wordt direct benut
pi_73677022
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:04 schreef angela1966 het volgende:

Wat een prachtkerel is die Wilders toch, de eerste gelegenheid die zich voordoet wordt direct benut
Prachtkerel in de zin dat 'ie meteen z'n mediamomentje incasht?
pi_73677167
Volgens de wetten van de Wilders-logica was deze stap te verwachten. Het genereert namelijk weer de nodige media-aandacht en dat is precies waar het Wilders om te doen is. Opnieuw bepaalt hij deze week de politieke headlines.

Het laat trouwens onverlet dat ik de uitspraak van de Britse rechter volledig terecht vind en dat ik vind dat Wilders niet mag worden tegengehouden, als Nederlands volksvertegenwoordiger die een EU-lidstaat bezoekt.
pi_73677192
Las ik ook net ja...
quote:
Wilders vrijdag weer naar Londen
ANP
Gepubliceerd op 14 oktober 2009 11:44, bijgewerkt op 14 oktober 2009 11:50


DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders gaat vrijdag naar Londen.

Dat heeft hij woensdag laten weten, nadat een Britse rechter dinsdag had bepaald dat de Britse regering hem in februari ten onrechte de toegang tot Groot-Brittannië had geweigerd
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
pi_73677238
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:10 schreef LaStrange het volgende:

Prachtkerel in de zin dat 'ie meteen z'n mediamomentje incasht?
Dat is niet zo netjes van hem als politicus natuurlijk.

Maar ik vind hem een prachtkerel omdat hij ondanks alle tegenwind die hij te verduren krijgt bijft vechten tegen de instanties die tegen hem zijn. Ik kan de strijdbaarheid die hij heeft wel waarderen, zou dat komen door het oosterse temperament dat in zijn bloed schijnt te zitten?
pi_73677390
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:04 schreef angela1966 het volgende:

Bron: Dagblad de Telegraaf

Voorafgaande afleveringen, Lees voordat u reageert eerst de eerder geschreven topics om te voorkomen dat u uwzelf of anderen aan het herhalen bent.
Ben je wel lekker ? Waarom zou ik tien topics gaan doorlezen ; bovendien maak jij dat uit ?
megalomaniac
pi_73677403
Wat gaat hij d'r vrijdag doen dan? Gelijk Fitna vertonen in het lagerhuis of een English Tea nuttigen en dan weer huiswaarts?
pi_73677484
Ik vind de topictitel niet echt gepast eigenlijk... "Battle of Britain"? lol.

Maar terechte uitspraak verder inderdaad.
pi_73677521
Vraag : ik las ook dat er nog hoger beroep tegen deze beslissing mogelijk was.
Stel dat daar het oordeel luidt dat het wel terecht was , moet hij dan schadevergoeding betalen voor zijn bezoek van overmorgen ?
megalomaniac
pi_73677592
Wilders mag weer naar Engeland. Nou, driewerf hoera
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73677599
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:26 schreef Lekiamh het volgende:
Ik vind de topictitel niet echt gepast eigenlijk... "Battle of Britain"? lol.

Maar terechte uitspraak verder inderdaad.
Als we nog gaan meemaken dat er een vervolg komt op de serie dan kunnen we het "Wings of Victorie" gebruiken.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:30:16 #12
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73677602
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:23 schreef Frutsel het volgende:
Wat gaat hij d'r vrijdag doen dan? Gelijk Fitna vertonen in het lagerhuis of een English Tea nuttigen en dan weer huiswaarts?
Ben ik ook naar op zoek... Geen idee.
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
pi_73677700
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:23 schreef Frutsel het volgende:
Wat gaat hij d'r vrijdag doen dan? Gelijk Fitna vertonen in het lagerhuis of een English Tea nuttigen en dan weer huiswaarts?
Net of je zomaar het lagerhuis binnen kunt walsen en de videorecorder aanjassen. Nee, ik denkt dat Wilders' bezoekje vrijdag van symbolische aard is. Gewoon een lange neus maken naar de Engelsen. Uiteraard met honderden journalisten in zijn kielzog.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator woensdag 14 oktober 2009 @ 12:35:32 #14
8781 crew  Frutsel
pi_73677765
NOS Teletekst 101 meldt dat Wilders vrijdag naar Engeland om te praten met het parlement over de vertoning van Fitna.

Dat dus
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:03:15 #15
104871 remlof
Europees federalist
pi_73678621
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:35 schreef Frutsel het volgende:
NOS Teletekst 101 meldt dat Wilders vrijdag naar Engeland om te praten met het parlement over de vertoning van Fitna.

Dat dus
Yep:

pi_73678702
Eigenlijk staat het er best krom zo. Wilders zelf is geen gevaar voor de openbare orde.
De mensen die reageren op zijn uitlatingen zouden een gevaar voor de openbare orde kunnen vormen
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73678708
Lekker boeiend allemaal zeg.

Hopelijk weet het journaal de komende dag iets beters om mee te openen.
pi_73678761
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:26 schreef Lekiamh het volgende:
Ik vind de topictitel niet echt gepast eigenlijk... "Battle of Britain"? lol.

Maar terechte uitspraak verder inderdaad.
Tja grootheidswaanzin en de PVV.
Was al langer bekend toch.
pi_73678819
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:07 schreef IHVK het volgende:

[..]

Tja grootheidswaanzin en de PVV.
Was al langer bekend toch.
De PVV heeft de topictitel niet bedacht, of wel?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73678889
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:09 schreef Dragorius het volgende:

[..]

De PVV heeft de topictitel niet bedacht, of wel?
Dat zeg ik ook niet, of wel?
pi_73679006
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:11 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet, of wel?
Waar komt de "grootheidswaanzin" uit jouw post dan vandaan? Leek mij een reactie op de topictitel
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73679051
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:15 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Waar komt de "grootheidswaanzin" uit jouw post dan vandaan? Leek mij een reactie op de topictitel
Klopt.

Maar ik legde gewoon een verband tussen de PVV en grootheidswaanzin. En dit topic is een topic over de PVV.
pi_73679138
Heeft elke politieke partij last van. Elke partij denkt "het klusje wel even te klaren"
Dat is niet exclusief aan de PVV.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:20:24 #24
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73679187
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:18 schreef Dragorius het volgende:
Heeft elke politieke partij last van. Elke partij denkt "het klusje wel even te klaren"
Dat is niet exclusief aan de PVV.
Nou... de obamaesque verering van Wilders die je bij zijn aanhang ziet, zie je doorgaans een stuk minder bij andere partijen hoor.
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
pi_73679258
Jan Peter Jan for president!

Wouter ! Wat een held Wouter Bos for president.

ben ik nog niet tegengekomen.
pi_73679276
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:18 schreef Dragorius het volgende:
Heeft elke politieke partij last van. Elke partij denkt "het klusje wel even te klaren"
Dat is niet exclusief aan de PVV.
Hmm, ik merk toch dat het bij de PVV meestal een paar gradaties erger is.
pi_73679283
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:20 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Nou... de obamaesque verering van Wilders die je bij zijn aanhang ziet, zie je doorgaans een stuk minder bij andere partijen hoor.
Iedereen Wouter Bos bij zijn "aanstelling" vergeten? Al die loze items over dat ie zo "knap" is en al die vrouwen in katzwijm?

Of de SP met "hun" Marijnissen?

Het is maar net waar de media de focus op legt
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73679313
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:23 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hmm, ik merk toch dat het bij de PVV meestal een paar gradaties erger is.
Op welk vlak dan? Met welke punten?
Zodra de verkiezingen dichterbij komen schiet elke partij in zo'n stuiphouding hoe goed ze wel niet bezig gaan, dat ze Nederland gaan redden bla bla.
Ook de VVD doet dat gewoon hoor
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:27:35 #29
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73679419
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:23 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Iedereen Wouter Bos bij zijn "aanstelling" vergeten? Al die loze items over dat ie zo "knap" is en al die vrouwen in katzwijm?

Of de SP met "hun" Marijnissen?

Het is maar net waar de media de focus op legt
Zeggen dat iemand een lekker kontje heeft vind ik toch net iets anders dan de heldenverering die Wilders ten deel valt.
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
pi_73679457
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:27 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Zeggen dat iemand een lekker kontje heeft vind ik toch net iets anders dan de heldenverering die Wilders ten deel valt.
Het heeft allebei 0,0 met politiek te maken, die verering van Wilders of de verering van een kont

Het zou om de partijen en hun programma's moeten gaan, niet om de gezichten (of konten ) daarvan.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:30:16 #31
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73679505
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:28 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Het heeft allebei 0,0 met politiek te maken, die verering van Wilders of de verering van een kont

Het zou om de partijen en hun programma's moeten gaan, niet om de gezichten (of konten ) daarvan.
Precies mattie! Maar probeer dat de rest van de wereld maar eens wijs te maken.
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
pi_73679529
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:30 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Precies mattie! Maar probeer dat de rest van de wereld maar eens wijs te maken.
Liever niet, dat is voor iedereen een gebed zonder eind (onbedoeld woordgrapje )
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:15:33 #33
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_73680821
De eerste deuk in het moezelmannenoffensief. Wilders heeft nu al meer bereikt dan linkse politici in 70 jaar.
Géén kloon van tvlxd!
pi_73686102
moezelmannen
pi_73686340
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:15 schreef Montov het volgende:
De eerste deuk in het moezelmannenoffensief. Wilders heeft nu al meer bereikt dan linkse politici in 70 jaar.

moezelmannenoffensief? komen de Duitsers weer binnenvallen?
pi_73686402
Je kan het oneens zijn met Wilders, je kan het eens zijn met Wilders, maar het objectieve feit blijft dat die Wilders een briljant politicus is, zo niet de briljantste uit de geschiedenis.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_73686459
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:02 schreef JohnDope het volgende:
Je kan het oneens zijn met Wilders, je kan het eens zijn met Wilders, maar het objectieve feit blijft dat die Wilders een briljant politicus is, zo niet de briljantste uit de geschiedenis.
Als hij echt zo briljant was geweest dan had hij zich niet hoeven opsluiten in een legerbasis in Soesterberg om aan de mensen te ontkomen die zijn bloed wel kunnen drinken.
pi_73686563
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:04 schreef angela1966 het volgende:

[..]

Als hij echt zo briljant was geweest dan had hij zich niet hoeven opsluiten in een legerbasis in Soesterberg om aan de mensen te ontkomen die zijn bloed wel kunnen drinken.
Ook dit is briljant, want dat levert ook alleen maar publiciteit op.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_73686583
Wilders is briljant een echte genie. De kans is groot dat hij de president wordt van Europa. Wat is hij toch slim.
pi_73686611
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:07 schreef IHVK het volgende:
Wilders is briljant een echte genie. De kans is groot dat hij de president wordt van Europa. Wat is hij toch slim.
Met slimheid bereik je helemaal niks in dat politieke circuit. Het gaat er om dat je de juiste mensen achter je hebt staan.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_73686657
Oja dat was ik vergeten.
Hij geniet veel steun in Amerika. Hij is echt briljant. Conservatie geldschieters vinden hem een held. Geloof me deze man wordt nog veel belangrijker. De kans is groot.
  † In Memoriam † woensdag 14 oktober 2009 @ 17:29:55 #42
230491 Zith
pls tip
pi_73687155
Linkse rechters
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_73687252
Vrijdag wordt een succesdag, gaat de PVV weer stemmen opleveren.
Goed dat hij zich niet bij dat politieke oordeel heeft neergelegd indertijd,
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_73687338
jep wilders krijpt 320 zetels.
pi_73687380
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:02 schreef JohnDope het volgende:
Je kan het oneens zijn met Wilders, je kan het eens zijn met Wilders, maar het objectieve feit blijft dat die Wilders een briljant politicus is, zo niet de briljantste uit de geschiedenis.
Mintens zo briljant als Hitler....

Sorry, dat was een inkopper
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73687451
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mintens zo briljant als Hitler....

Sorry, dat was een inkopper
Wilders valt niet met Hitler te vergelijken. Daarvoor moet je bij GL, PvdA en D66 zijn.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_73687498
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:41 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wilders valt niet met Hitler te vergelijken. Daarvoor moet je bij GL, PvdA en D66 zijn.
Leg uit
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73687499
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:36 schreef IHVK het volgende:
jep wilders krijpt 320 zetels.
Hoe bedoel je ?
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_73687557
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:42 schreef qonmann het volgende:

[..]

Hoe bedoel je ?
Zulks een genie. Bouwen we paar stoeltjes extra.
pi_73687578
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Leg uit
Iets met Newspeak gok ik.
pi_73687608
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Leg uit
In Hitlers partij programma stond o.a.:
1. de staat heeft de plicht ervoor te zorgen dat alle burgers in hun levensonderhoud kunnen voorzien of door de staat worden onderhouden;
2. uitbreiding van sociale voorzieningen; goede gezondheidszorg en dito onderwijs die toegankelijk zijn voor iedereen;
3. onteigening van grond ter voorkoming dat particulieren ermee speculeren; nationalisatie van bedrijven die een monopolie hebben en winstdeling bij grote bedrijven;

etc etc.

Verder was Hitler een allochtonenknuffelaar, want hij haalde allemaal buitenlandse mannen naar Duitsland om daar te werken.
En Hitler was een arier en Wilders is een indo.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_73687620
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:44 schreef IHVK het volgende:

[..]

Zulks een genie. Bouwen we paar stoeltjes extra.
Begrijp het nog steeds niet, wat heeft dit met de OP te maken ?
Oh I see ..omdat je moderator bent mag je een topic verkloten
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_73688369
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:46 schreef JohnDope het volgende:

[..]

In Hitlers partij programma stond o.a.:
1. de staat heeft de plicht ervoor te zorgen dat alle burgers in hun levensonderhoud kunnen voorzien of door de staat worden onderhouden;
2. uitbreiding van sociale voorzieningen; goede gezondheidszorg en dito onderwijs die toegankelijk zijn voor iedereen;
3. onteigening van grond ter voorkoming dat particulieren ermee speculeren; nationalisatie van bedrijven die een monopolie hebben en winstdeling bij grote bedrijven;

etc etc.

Verder was Hitler een allochtonenknuffelaar, want hij haalde allemaal buitenlandse mannen naar Duitsland om daar te werken.
En Hitler was een arier en Wilders is een indo.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73690044
Wilders bekritiseert de islam in de ‘sterkste termen', zei de Britse rechter.
Maar: ‘Het recht op vrije meningsuiting houdt ook in het provoceren en beledigen van mensen, zolang er maar niet wordt aangezet tot geweld. Een democratie werkt door vrijheid van meningsuiting.
Het is zeldzaam voor een regering om de vrijheid te beperken om te debatteren of het beleid van politici te bediscussiëren', zei de rechter. ‘Ik hoop niet dat dit niet de bedoeling van de regering is geweest.'

De rechter oordeelde ook dat er sprake was van discriminatie. ‘Een Nederlander heeft hetzelfde recht als iemand uit Yorkshire om naar Londen te reizen en zijn gezichtspunten uit te dragen.' De regering zou volgens de rechter de vrijheid van meningsuiting en verkeer moeten loven.
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=4L2GJVAT

Duidelijke uitspraak, die naar ik verwacht ook door het Gerechtshof te A word overgenomen in 2010
Geloofsvrijheid is een ander woord voor 'discriminatie van ongelovigen'
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
  † In Memoriam † woensdag 14 oktober 2009 @ 19:14:57 #55
230491 Zith
pls tip
pi_73690158
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:11 schreef DikVoormekaar het volgende:


Duidelijke uitspraak, die naar ik verwacht ook door het Gerechtshof te A word overgenomen in 2010
Geloofsvrijheid is een ander woord voor 'discriminatie van ongelovigen'
Maar dan kan Wilders niet meer zeuren op Linkse rechters
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_73690221
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:14 schreef Zith het volgende:

[..]

Maar dan kan Wilders niet meer zeuren op Linkse rechters
Klopt, al moet je iedere rechtzaal in zijn eigen perspectief zien.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_73690279
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:11 schreef DikVoormekaar het volgende:
Duidelijke uitspraak, die naar ik verwacht ook door het Gerechtshof te A word overgenomen in 2010
Geloofsvrijheid is een ander woord voor 'discriminatie van ongelovigen'
Had je dat ook verwacht toen het Hof vervolging had bevolen en de Hoge Raad het bezwaar van Wilders daarop had afgewezen?
pi_73690627
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:18 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Had je dat ook verwacht toen het Hof vervolging had bevolen en de Hoge Raad het bezwaar van Wilders daarop had afgewezen?
Hier zat ik op te wachten
pi_73691890
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hier zat ik op te wachten
Jah, de argumenten zijn zo simpel dat ze te voorspellen zijn. Lache.
pi_73739085
Nico Dijkshoorn heeft nog een tip voor Geert

http://www.nu.nl/column-d(...)n-geert-wilders.html
pi_73739130
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 08:33 schreef LaStrange het volgende:
Nico Dijkshoorn heeft nog een tip voor Geert

http://www.nu.nl/column-d(...)n-geert-wilders.html
Wat een domme column
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73739297
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 08:36 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Wat een domme column
Jah, naar Engeland zwemmen, dat kan heul niet he
pi_73739497
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 08:51 schreef LaStrange het volgende:

[..]

Jah, naar Engeland zwemmen, dat kan heul niet he
Dijkshoorn doet hetzelfde wat Wilders doet, een beetje populistisch gepraat
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73739831
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:03 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dijkshoorn doet hetzelfde wat Wilders doet, een beetje populistisch gepraat
De column is juist een kritiek op het populistische gedoe van Wilders. Maar goed
pi_73739963
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:20 schreef LaStrange het volgende:

[..]

De column is juist een kritiek op het populistische gedoe van Wilders. Maar goed
Zeldzaam flauw, die column, maar ja, ben niet anders gewend van Dijkshoorn.
pi_73739983
Vandaag een glorieuze dag voor Wilders.
In de voetsporen van Tromp.

Gelukkig is Engeland dus toch niet gezwicht voor de Islam
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_73740012
Dus Wilders gaat vandaag naar Engeland ? Iemand enig idee wanneer, en hoelaat hij de presentatie gaat geven daar?
pi_73740024
quote:
omg, sensatie zoeker
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:33:13 #70
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_73740042
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:03 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dijkshoorn doet hetzelfde wat Wilders doet, een beetje populistisch gepraat
Daar is hij columnist voor... Wilders daarentegen...
pi_73740048
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:32 schreef Syd het volgende:

omg, sensatie zoeker
Bij het nieuwsbericht staat dat de wrakstukken zijn neergekomen in een groot gebied. Als ik Air Crash Investigation op Discovery Channel goed begrijp dan betekent dat dat het toestel in de lucht is ontploft.

En Weert is toch Noord Limburg?
pi_73740069
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:33 schreef angela1966 het volgende:

[..]

Bij het nieuwsbericht staat dat de wrakstukken zijn neergekomen in een groot gebied. Als ik Air Crash Investigation op Discovery Channel goed begrijp dan betekent dat dat het toestel in de lucht is ontploft.

En Weert is toch Noord Limburg?
http://binnenland.nieuws.(...)kt_richting_engeland

Wilders moet nog vertrekken
pi_73740109
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:34 schreef Syd het volgende:

[..]

http://binnenland.nieuws.(...)kt_richting_engeland

Wilders moet nog vertrekken
Gelukkig
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_73740135
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:34 schreef Syd het volgende:
http://binnenland.nieuws.(...)kt_richting_engeland

Wilders moet nog vertrekken
A narrow escape om maar even in luchtvaarttermen te blijven dan !

ik bedenk me plotseling dat het heel goed mogelijk is dat Wilders een vliegtuigje heeft genomen richting bijvoorbeeld vliegveld Zestienhoven (ook wel Airport Rotterdam genoemd geloof ik) om vanaf daar naar Engeland te gaan.

Ontopic: In een artikel van de BBC wordt Wilders "far right" genoemd Ik vraag me af of dit eerlijke journalistiek is. Wilders heeft een extreem standpunt met betrekking tot de Islam maar extreem-rechts vind ik hem niet, zijn standpunten zijn eerder vrij gematigd. Zoals hij zelf al aangeeft: "It's not my intention to have anything at all to do with violence."

[ Bericht 21% gewijzigd door angela1966 op 16-10-2009 09:58:20 ]
pi_73741763
IJs en weder dienende zit Wilders nu in het vliegtuig als ik ddit artikel uit de Telegraaf mag geloven. Ben benieuwd naar de beelden vanavond in het journaal.
pi_73741770
Vliegtuigje ?



Video - Geert Wilders over uitspraak Britse rechter
woensdag 14 oktober 2009
Geert Wilders kreeg gisteren te horen dat een Britse rechter heeft besloten dat hij niet geweigerd had mogen worden toen hij begin dit jaar naar Groot-Brittannië wilde reizen. Bekijk hieronder zijn reactie voor de NOS-camera.
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_deeppockets&task=contShow&id=2632&Itemid=14
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_73742833
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:29 schreef qonmann het volgende:
Vandaag een glorieuze dag voor Wilders.
In de voetsporen van Tromp.
Tromp? Of bedoel je De Ruyter? Tromp heeft tegen de Engelsen nooit veel klaargespeeld en was eigenlijk pro-Engels.

Overigens ging hij noch De Ruyter naar Engeland om er haat te zaaien tegen een bepaalde bevolkingsgroep. Dus de vergelijking gaat hoe dan ook mank.
pi_73742988
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:18 schreef veronwacht het volgende:

[..]

Tromp? Of bedoel je De Ruyter? Tromp heeft tegen de Engelsen nooit veel klaargespeeld en was eigenlijk pro-Engels.

Overigens ging hij noch De Ruyter naar Engeland om er haat te zaaien tegen een bepaalde bevolkingsgroep. Dus de vergelijking gaat hoe dan ook mank.
Haatzaaien gebeurd alleen door Jihadisten. Die de britse regering toen hebben gedwongen om Wilders niet toe te laten. De rechter was er duidelijk in.
quote:
Wilders bekritiseert de islam in de ‘sterkste termen', zei de Britse rechter. Maar: ‘Het recht op vrije meningsuiting houdt ook in het provoceren en beledigen van mensen, zolang er maar niet wordt aangezet tot geweld. Een democratie werkt door vrijheid van meningsuiting. Het is zeldzaam voor een regering om de vrijheid te beperken om te debatteren of het beleid van politici te bediscussiëren', zei de rechter.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_73743087
O, maar ik ben het volledig eens met de Britse rechter. Met 'haatzaaien' doelde ik echter op de intentie van Wilders.
pi_73743450
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:18 schreef veronwacht het volgende:

[..]

Tromp? Of bedoel je De Ruyter? Tromp heeft tegen de Engelsen nooit veel klaargespeeld en was eigenlijk pro-Engels.

Overigens ging hij noch De Ruyter naar Engeland om er haat te zaaien tegen een bepaalde bevolkingsgroep. Dus de vergelijking gaat hoe dan ook mank.
De Ruyter ja ..ook een held
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_73743657
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:25 schreef veronwacht het volgende:
O, maar ik ben het volledig eens met de Britse rechter. Met 'haatzaaien' doelde ik echter op de intentie van Wilders.
Ik ben het ook eens met de rechter, hoe halen ze het in hun hoofd om een polticus te weigeren zuiver vanwege het feit dat zijn mening de regering niet aanstaat.

Ik geloof echter niet dat de intentie van Wilders "haatzaaien" is. Wilders is bang voor de Islam, een Islamofobie die ik zelf voor een groot deel met hem deel. En omdat ik het voor een groot deel met hem eens ben noem ik hem natuurlijk geen haatzaaier maar eerder een Eye opener. Juist figuren die de Islam zonder slag of stoot zijn gang willen gaan zijn de echte haatverspreiders.
pi_73743722
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:38 schreef qonmann het volgende:

[..]

De Ruyter ja ..ook een held
Persoonlijk ben ik meer fan van Tromp. Ik heb ooit op het strand van Ter Heijde een oud pijpenkopje gevonden met een VOC-wapen erop. In mijn fantasie heeft Tromp zijn laatste adem door dat pijpje uitgeblazen.
pi_73743866
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:46 schreef angela1966 het volgende:

[..]

Persoonlijk ben ik meer fan van Tromp. Ik heb ooit op het strand van Ter Heijde een oud pijpenkopje gevonden met een VOC-wapen erop. In mijn fantasie heeft Tromp zijn laatste adem door dat pijpje uitgeblazen.
Haha
Mooie naam heeft hij ook: Maarten Harpertszoon Tromp
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:53:20 #84
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73743919
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:44 schreef angela1966 het volgende:

[..]

Ik ben het ook eens met de rechter, hoe halen ze het in hun hoofd om een polticus te weigeren zuiver vanwege het feit dat zijn mening de regering niet aanstaat.

Ik geloof echter niet dat de intentie van Wilders "haatzaaien" is. Wilders is bang voor de Islam, een Islamofobie die ik zelf voor een groot deel met hem deel. En omdat ik het voor een groot deel met hem eens ben noem ik hem natuurlijk geen haatzaaier maar eerder een Eye opener. Juist figuren die de Islam zonder slag of stoot zijn gang willen gaan zijn de echte haatverspreiders.
Mijn god, de domheid van de redenatie weer. "ik ben het met hem eens, dús is het geen haatzaaien, maar die mensen die het niet met me eens zijn, die zaaien wel haat."
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:22 schreef DikVoormekaar het volgende:

[..]

Haatzaaien gebeurd alleen door Jihadisten. Die de britse regering toen hebben gedwongen om Wilders niet toe te laten. De rechter was er duidelijk in.
[..]


"Jihadisten" ( ) geven ook alleen hun mening. En dankzij Wilders mogen ze niet meer geweigerd worden in Engeland. Fijne vent, die Wilders. Hij zet hoogstpersoonlijk de poorten van Engeland wagewijd open voor de tsunami van jihadisten.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_73744026
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:53 schreef ethiraseth het volgende:


Mijn god, de domheid van de redenatie weer. "ik ben het met hem eens, dús is het geen haatzaaien, maar die mensen die het niet met me eens zijn, die zaaien wel haat."
Dat is geen domheid, alleen domme mensen kunnen niet lezen dat ik het kromme zelf toegeef, maar eerlijkheid. Ik draai tenminste niet om de hete brei heen.
pi_73744271
Hij is veilig geland en toegelaten:

Wilders toegelaten in Groot-Brittannië

LONDEN - PVV-leider Geert Wilders is vrijdag toegelaten in Groot-Brittannië. Hij kwam dit keer zonder problemen door de douane op de Londense luchthaven Heathrow.



In februari werd het Tweede Kamerlid nog aan de Britse grens tegengehouden en teruggestuurd.
De Britse regering weigerde hem toen binnen te laten, omdat hij wegens zijn ideeën over moslims en de islam een bedreiging zou vormen voor de publieke veiligheid.
Een Britse rechter bepaalde deze week echter dat Wilders ten onrechte de toegang tot Groot-Brittannië was geweigerd.
© ANP
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_73745615
En? Al demonstraties?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_73745683
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 12:49 schreef Montagui het volgende:
En? Al demonstraties?
Ze zullen hem toch niet voor niets vorige keer geweigerd hebben
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_73746088
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 12:51 schreef qonmann het volgende:

[..]

Ze zullen hem toch niet voor niets vorige keer geweigerd hebben
pi_73749301
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 12:51 schreef qonmann het volgende:

[..]

Ze zullen hem toch niet voor niets vorige keer geweigerd hebben
Zo zie je maar: angst is een slechte raadgever.

Als degenen die bang zijn voor de Islam zich dat ook eens zouden realiseren ....
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:59:19 #91
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_73750163
quote:
Moslims in Londen betogen tegen Wilders

(Novum/AP) - Zo'n twintig radicale moslims hebben vrijdag bij het Britse parlement in Londen gedemonstreerd tegen PVV-leider Geert Wilders, die daar op bezoek is. Ze droegen borden met teksten als 'Sharia voor Nederland' en 'De islam zal Europa veroveren'.

Wilders reisde vrijdag naar Londen nadat een Britse rechtbank eerder deze week had geoordeeld dat het besluit om hem eerder dit jaar de toegang te weigeren, onterecht was. Wilders zou in Londen de Britse parlementariër Lord Pearson ontmoeten, die hem had uitgenodigd om zijn antikoranfilm 'Fitna' in het Britse parlement te vertonen.

Een van de Londense demonstranten tegen Wilders, genaamd Abu Ilyas, stelde dat de islam inderdaad Europa wil veroveren, zoals Wilders stelt. "Wat is daar erg aan?" voegde de betoger eraan toe.
pi_73750441
Ah toch nog

"Ze hebben het recht te demonstreren. Dat respecteer ik", zei Wilders in een reactie op de betoging. "Ik ben er trots op dat mensen gebruik kunnen maken van hun democratisch recht. Maar ik heb ze niet uitgenodigd. Ik had de persconferentie liever buiten gehouden."
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:09:05 #93
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_73750507
Wat ik niet begrijp is dat moslims demonstreren met teksten als "Sharia for Holland" "Freedom go to hell", "Islam wil dominate the world" etc. Zo laten ze zich toch in de kaarten kijken? En dit is toch enkel koren op de molen van partijen als de PVV. Zelfs gematigde mensen overwegen op de PVV te stemmen om de uitkomst van deze leuzen te voorkomen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:12:43 #94
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_73750628
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:09 schreef LXIV het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat moslims demonstreren met teksten als "Sharia for Holland" "Freedom go to hell", "Islam wil dominate the world" etc. Zo laten ze zich toch in de kaarten kijken? En dit is toch enkel koren op de molen van partijen als de PVV. Zelfs gematigde mensen overwegen op de PVV te stemmen om de uitkomst van deze leuzen te voorkomen.
Als "gematigde mensen" zich laten beïnvloeden door een twintigtal radicale moslims in Engeland, dan zit er wel een flink steekje los bij die mensen vind je niet?
pi_73750768
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:09 schreef LXIV het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat moslims demonstreren met teksten als "Sharia for Holland" "Freedom go to hell", "Islam wil dominate the world" etc. Zo laten ze zich toch in de kaarten kijken? En dit is toch enkel koren op de molen van partijen als de PVV. Zelfs gematigde mensen overwegen op de PVV te stemmen om de uitkomst van deze leuzen te voorkomen.
Ja, dat begrijp ik dus ook niet.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:20:41 #96
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_73750905
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:12 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Als "gematigde mensen" zich laten beïnvloeden door een twintigtal radicale moslims in Engeland, dan zit er wel een flink steekje los bij die mensen vind je niet?
Die 20 radicale moslims bepalen nu wel het beeld over moslims in Engeland. Niet die 2 miljoen die er niet staan.

Net zoals die ene moslim die Theo van Gogh vermoordde bjidroeg aan de beeldvorming in Nederland. In zijn eentje nog wel.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_73750966
Dat maatje van Wilders is trouwens maar een mafkees
quote:
Wilders en Pearson: eindelijk samen

LONDEN - Lord Pearson ontvangt vandaag eindelijk Geert Wilders. Deze rechtse baron ziet Wilders vooral als een strijder tegen immigratie.

De gastheer van Geert Wilders, vandaag in Londen, is een voorvechter van 'britishness'; hij strijdt voor eeuwenoude Britse waarden als tolerantie, autonomie, vrijheid en traditie. Het politieke gevecht dat hij hiervoor op zoekt - anti-immigratie, tegen de 'corrupte' EU-instellingen - heeft hem helemaal naar de rechterkant van het Britse politieke spectrum gevoerd.

De 67-jarige lord Pearson hoopt binnenkort het leiderschap te bemachtigen van de UKIP, de UK Independence Party, die Groot-Brittannië weer uit de Europese Unie wil loodsen.

De sympathie voor UKIP kostte hem ooit zijn plaats in de Conservatieve partij, waarvoor hij, in 1990 in de adelstand verheven, in het Hogerhuis zat.

Baron Pearson of Rannoch, geboren Malcolm, hoort zo tot de in Nederlandse ogen wat merkwaardige verschijnselen van de Britse politiek. Elitair, zeer rijk, adellijk (maar niet van geboorte), Hogerhuislid (nooit door het volk gekozen), en zeer geprofileerd euro-scepticus. Geen verdachte cocktail echter in de Britse context.

Pearson en Wilders hopen vanmiddag samen de schijnwerpers even te vangen op College Green tegenover Westminster, een favoriet plekje voor tv-ploegen die politici interviewen.

De ontmoeting had al begin dit jaar moeten plaatsvinden, maar Wilders kreeg toen geen toestemming van de Britse minister van binnenlandse zaken om het eiland te bezoeken.

Pearson en Wilders kunnen politieke geestverwanten worden genoemd en hun politieke herkomst uit de conservatieve bewegingen (Conservatives, VVD) is ook vergelijkbaar. Dat geldt zeker voor hun angst dat de 'onbeteugelde' immigratie een autochtone cultuur overwoekert.

Maar er zijn ook verschillen. Pearson zet zich niet zo hard af tegen het politieke establishment in zijn land. Hij moedigt euro-sceptische

conservatieven aan in hun verzet tegen de EU. Zijn uitstoting uit de Conservatieve partij heeft hem niet beroofd van zijn netwerk in die partij.

Ook wordt Pearson tegenwoordig door God geïnspireerd in een strijd tegen het kwaad, wat van Wilders niet kan worden gezegd. Pearson getuigde enkele jaren geleden van een openbaring die hij onderging tijdens een operatie tegen spataders. Toen de verdovingvoortijdig uitwerkte, ontmoette hij een verschijning die hem in helse pijn naar de diepte van de aarde voerde, waar God zetelde.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73751255
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:09 schreef LXIV het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat moslims demonstreren met teksten als "Sharia for Holland" "Freedom go to hell", "Islam wil dominate the world" etc. Zo laten ze zich toch in de kaarten kijken? En dit is toch enkel koren op de molen van partijen als de PVV. Zelfs gematigde mensen overwegen op de PVV te stemmen om de uitkomst van deze leuzen te voorkomen.
Tja erg slim zijn ze niet, die haatzaaiers
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_73751306
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:12 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Als "gematigde mensen" zich laten beïnvloeden door een twintigtal radicale moslims in Engeland, dan zit er wel een flink steekje los bij die mensen vind je niet?
Dus er waren maar 6 vrouwen het oneens met de kopvoddentax van Wilders? Zoveel stonden er namelijk op het Schouwburgplein.

Simpele ziel.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_73751527
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:53 schreef ethiraseth het volgende:


"Jihadisten" ( ) geven ook alleen hun mening. En dankzij Wilders mogen ze niet meer geweigerd worden in Engeland. Fijne vent, die Wilders. Hij zet hoogstpersoonlijk de poorten van Engeland wagewijd open voor de tsunami van jihadisten.
Ik begrijp de triomfantelijke grondslag van jouw bijdrage niet helemaal. Het is alsof je indirect een herhaling van de aanslagen 2005 toe aan het juichen bent. Misschien kun je dit nader duiden?

En verder ben ik het niet eens met jouw interpretatie van de uitspraak van het Britse Hof van Beroep, dat oordeelde dat Wilders ten onrechte de toegang tot het Verenigd Koninkrijk is geweigerd.
Het is niet Wilders, die met het aanvechten van de weigering van de Britse autoriteiten (waarin hij nog eens volkomen in zijn recht stond) zorgt dat 'jihadisten' gemakkelijker het Verenigd Koninkrijk binnen komen. Het was simpelweg de flinterdunne argumentatie waarmee het Hof de vloer aanveegde.
Dat laat onverlet dat de wet uit 2001 nog steeds mogelijk maakt extremisten en terroristen te weren uit Brits grondgebied. En net als Wilders kunnen personen, die op basis van deze wet zijn geweerd, daar beroep tegen aantekenen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_73754816
Loopt ie ons land weer voor lul te zetten in het buitenland..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:38:20 #102
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73755451
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:15 schreef venomsnake het volgende:
Loopt ie ons land weer voor lul te zetten in het buitenland..
Jullie zetten je zelf voor LUL in het buitenland!
Maffe moslims protesten tegen Wilders. Maar vertellen wel gelijk wat wij allang dachten!
quote:
Wat een prachtkerel is die Wilders toch, de eerste gelegenheid die zich voordoet wordt direct benut
En nu dus ook weer
quote:
Moslims in Londen betogen tegen Wilders

Zo'n twintig moslims hebben vrijdag bij het parlement in Londen gedemonstreerd tegen Geert Wilders. Ze droegen borden met teksten als 'Sharia voor Nederland'.

(Novum/AP) - Zo'n twintig radicale moslims hebben vrijdag bij het Britse parlement in Londen gedemonstreerd tegen PVV-leider Geert Wilders, die daar op bezoek is. Ze droegen borden met teksten als 'Sharia voor Nederland' en 'De islam zal Europa veroveren'.

Wilders reisde vrijdag naar Londen nadat een Britse rechtbank eerder deze week had geoordeeld dat het besluit om hem eerder dit jaar de toegang te weigeren, onterecht was. Wilders zou in Londen de Britse parlementariër Lord Pearson ontmoeten, die hem had uitgenodigd om zijn antikoranfilm 'Fitna' in het Britse parlement te vertonen.

Een van de Londense demonstranten tegen Wilders, genaamd Abu Ilyas, stelde dat de islam inderdaad Europa wil veroveren, zoals Wilders stelt. "Wat is daar erg aan?" voegde de betoger eraan toe.

Op een persconferentie in het parlementsgebouw zei Wilders dat hij graag in discussie was gegaan met de betogers, maar dat de politie hem dat om veiligheidsredenen had afgeraden. "Ik word al vijf jaar 24 uur per dag bewaakt en ik heb geleerd dit soort adviezen altijd op te volgen", zei Wilders.

Verder kreeg Wilders veel vragen van de Britse pers over zijn standpunten over de islam. Wilders benadrukte dat hij geweld verwerpt en niets tegen individuele moslims heeft, maar wel iets tegen de islamitische cultuur.

Verder noemde hij het 'belachelijk' dat de Britse regering hem het land niet in wilde laten. "Als er morgen verkiezingen in Nederland zouden zijn, kan ik de volgende premier worden."


[ Bericht 3% gewijzigd door Fockker op 16-10-2009 17:56:11 ]
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_73755534
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:38 schreef Fockker het volgende:

[..]

Jullie zetten je zelf voor LUL in het buitenland!
"Jullie"?

Volgens mij zit Venomsnake gewoon in Grunn...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_73755592
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_73755659
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:38 schreef Fockker het volgende:

[..]

Jullie zetten je zelf voor LUL in het buitenland!
Maffe moslims protesten tegen Wilders. Maar vertellen wel gelijk wat wij allang dachten!
[..]
Tuurlijk, want de mening van een zo'n sjap is representatief voor de gehele Europese moslimbevolking. Omdat er in Nederland neo-nazi's rondlopen die alle zwarten dood willen hebben en ons land behouden zien blijven voor het blanka, arische ras, betekent dat toch niet dat alle Nederlanders zo denken. Of wel soms?

Edit: Het gaat om zo'n 20 moslims
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:49:38 #106
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73755803
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Jullie"?

Volgens mij zit Venomsnake gewoon in Grunn...
Ik dacht dat hij voor nog voor het torentje van Balkenende zat
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:51:17 #107
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73755849
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tuurlijk, want de mening van een zo'n sjap is representatief voor de gehele Europese moslimbevolking. Omdat er in Nederland neo-nazi's rondlopen die alle zwarten dood willen hebben en ons land behouden zien blijven voor het blanka, arische ras, betekent dat toch niet dat alle Nederlanders zo denken. Of wel soms?

Edit: Het gaat om zo'n 20 moslims
Ach nee. Hebben we alles gehad komt deze mislukkeling ook weer wat onzin uitbraken.
Je weet niet wat een neo nazi is Koossie!
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_73755871
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:38 schreef Fockker het volgende:

[..]

Jullie zetten je zelf voor LUL in het buitenland!
Maffe moslims protesten tegen Wilders. Maar vertellen wel gelijk wat wij allang dachten!
[..]


Grappig dat Wilders plots oppert om in een gesprek te gaan met de betogers. Tegen van die zwakzinnigen met non-argumenten durft hij wel. Hij weet dondersgoed dat hij zn gelijk zal halen.

Wanneer hem wordt gevraagd om met welwillende moslims om tafel te zitten, dan bedankt hij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73755901
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:51 schreef Fockker het volgende:

[..]

Ach nee. Hebben we alles gehad komt deze mislukkeling ook weer wat onzin uitbraken.
Je weet niet wat een neo nazi is Koossie!
Ben je nou echt zo stom of doe je net alsof? Gaat mijn post over het neo-nazi zijn? Nee. Het gaat over mensen over een kam scheren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:53:28 #110
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73755908
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wanneer hem wordt gevraagd om met welwillende moslims om tafel te zitten, dan bedankt hij.
Moet ie aan tafel gaan zitten met mensen die niet bestaan? Beetje moeilijk lijkt mij.
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_73755930
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:53 schreef Fockker het volgende:

[..]

Moet ie aan tafel gaan zitten met mensen die niet bestaan? Beetje moeilijk lijkt mij.
Tuurlijk Jouw kam scheert als een malle, is het niet?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73755979
Miniprotest tegen Wilders in Londen
"Sharia for UK, Sharia for Holland".



Fundamentalisme is beangstigend, omdat het uitsluitend is gebaseerd op emotie en niet op intelligentie.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:58:05 #113
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73756020
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tuurlijk Jouw kam scheert als een malle, is het niet?
Even tussendoor
[offtopic]
Koos heb je al gewerkt zoals ik? Of heb je vandaag je hand weer opgehouden?[/offtopic]

Overigens Angela1986
quote:
Wat een prachtkerel is die Wilders toch, de eerste gelegenheid die zich voordoet wordt direct benut
en die kans benut hij dus nu ook weer.

@Dikvoormekaar
Wilders' visum voor Engeland: Battle of Britain [10]

[ Bericht 4% gewijzigd door Fockker op 16-10-2009 18:06:26 ]
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:06:42 #114
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_73756229
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus er waren maar 6 vrouwen het oneens met de kopvoddentax van Wilders? Zoveel stonden er namelijk op het Schouwburgplein.

Simpele ziel.
Logica is niet jouw sterkste kant hè?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:08:00 #115
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73756258
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 18:06 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Logica is niet jouw sterkste kant hè?
Wat wel
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_73756302
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:58 schreef Fockker het volgende:

[..]

Even tussendoor
[offtopic]
Koos heb je al gewerkt zoals ik? Of heb je vandaag je hand weer opgehouden?[/offtopic]
Ooh ja, logisch, ik ben niet pro-Wilders dus zal ik wel een uitkeringstrekker zijn. Misschien nog wel allochtoon ook. Dat zou helemaal mooi zijn, of niet Fockker?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73756444
EEN VANDAAG

Zo met de zegetoer voor de vrijheid van meningsuiting !
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_73756497
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 18:16 schreef DikVoormekaar het volgende:
EEN VANDAAG

Zo met de zegetoer voor de vrijheid van meningsuiting !
Bedankt voor de tip !
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:28:41 #119
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_73756757


Wat een pers ook!
pi_73756835
Die betogers .wat een dom volk
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:40:55 #122
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73757125
En natuurlijk denkt half fok meteen weer dat de mening van die paar betogers gelijk staat aan de mening van alle 1,6 miljard moslims ter wereld.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_73757222
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 18:40 schreef ethiraseth het volgende:
En natuurlijk denkt half fok meteen weer dat de mening van die paar betogers gelijk staat aan de mening van alle 1,6 miljard moslims ter wereld.
Recentelijk had je het nog over 2 miljard. Heeft de rest het licht gezien ?
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
  Moderator vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:46:49 #124
249559 crew  Lavenderr
pi_73757338
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 18:31 schreef qonmann het volgende:
Die betogers .wat een dom volk
Ja
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:00:47 #126
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73757835
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 18:44 schreef DikVoormekaar het volgende:

[..]

Recentelijk had je het nog over 2 miljard. Heeft de rest het licht gezien ?
nee, die zijn undercover gegaan. Ze doen zich voor als atheisten om van binnenuit Nederland over te nemen. Alle 400 miljoen zitten nu hier en zijn lid van de PVV geworden.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_73758892
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 19:00 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

nee, die zijn undercover gegaan. Ze doen zich voor als atheisten om van binnenuit Nederland over te nemen. Alle 400 miljoen zitten nu hier en zijn lid van de PVV geworden.
Wat is jouw punt eigenlijk ?

Geert Wilders in Engeland

http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2275&Itemid=1

Klik, bekijk en lees.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:38:11 #128
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_73759159
Juist
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:43:06 #129
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73759353
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 19:30 schreef DikVoormekaar het volgende:

[..]

Wat is jouw punt eigenlijk ?

Geert Wilders in Engeland

http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2275&Itemid=1

Klik, bekijk en lees.
Wat moet ik bekijken? ik weet precies wat voor waanzin Wilders wilt en dat geen enkel plan van hem ook maar op enige wijze uitvoerbaar is. Wilders is een leuke schreeuwlelijk, maar als politicus is hij niet meer serieus te nemen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  Moderator vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:49:13 #130
249559 crew  Lavenderr
pi_73759607
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 19:43 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Wat moet ik bekijken? ik weet precies wat voor waanzin Wilders wilt en dat geen enkel plan van hem ook maar op enige wijze uitvoerbaar is. Wilders is een leuke schreeuwlelijk, maar als politicus is hij niet meer serieus te nemen.
Nou, denk dat dat meer met de wens en de vader te maken heeft
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:03:06 #131
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_73760133
Die protestacties van die moslims tegen Geert zorgen alleen maar voor meer munitie. Borden waarop teksten staan als:"Shariah for the Netherlands" en "Islam will dominate the world, freedom go to hell" geven alleen maar aan wat voor gevaar de islam is. Het artikel over de demonstratie met de foto van de demonstratie is hier te vinden: http://www.telegraaf.nl/b(...)_debat__.html?p=22,1
pi_73760773
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 18:06 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Logica is niet jouw sterkste kant hè?
Jij begon over "slechts 20 moslims die voor sharia en tegen vrijheid zijn"... Alsof iedere moslim die sharia wil invoeren ook staat te demonstreren.

Met diezelfde redenering kan je uitleggen dat de kopvoddentaks van Wilders maar 6 vrouwen raakt. Zoveel stonden er namelijk tegen te protesteren. De rest van de Nederlandse moslima's vindt het blijkbaar wel best volgens jou.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:20:18 #133
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_73760811
Ik ben het niet met hem eens, maar Geert is een baas.

En moslims die vinden dat hij geen kritiek mag hebben op de Islam --->
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_73760834
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 18:28 schreef Sjaakz het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een pers ook!
Dat is precies waar die kloothommel op uit was!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_73760982
Deze 30 fundi's en Wilders zijn 1 pot nat. Ze kunnen niet zonder elkaar, ze hebben elkaar nodig om naar de ander te kunnen wijzen: Wilders die zegt 'zie je wel hoe slecht de islam en moslims zijn (kijk maar naar de demonstratie v/d fundi's, zo zijn alle moslims )..... en de fundi's wijzen weer naar Wilders en zeggen: zie je wel hoe de ongelovige westerlingen zijn, ze zijn vijanden v/d islam en moslims en ze zullen nooit onze vrienden zijn, keer hun de rug toe en sluit je aan bij ons.
pi_73761167
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:21 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat is precies waar die kloothommel op uit was!
Terecht om voor de vrijheid van meningsuiting op te komen.

Quote Wilders over Fitna
quote:
De film laat immers ook zien hoe Europa verandert, hoe de straten in steden zoals Amsterdam eruit zien, dat er in Engeland al shariarechtbanken voor familiezaken bestaan, welke problemen we in Brussel, Keulen en elders hebben. Ik zeg tegen de Amerikanen dat ze in Europa een bondgenoot verliezen, dat de normen en waarden van Jeruzalem, Rome en Athene dreigen te wijken voor die van Mekka, Teheran en Istanboel
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_73761448
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:25 schreef Cordoba het volgende:
Deze 30 fundi's en Wilders zijn 1 pot nat. Ze kunnen niet zonder elkaar, ze hebben elkaar nodig om naar de ander te kunnen wijzen: Wilders die zegt 'zie je wel hoe slecht de islam en moslims zijn (kijk maar naar de demonstratie v/d fundi's, zo zijn alle moslims )..... en de fundi's wijzen weer naar Wilders en zeggen: zie je wel hoe de ongelovige westerlingen zijn, ze zijn vijanden v/d islam en moslims en ze zullen nooit onze vrienden zijn, keer hun de rug toe en sluit je aan bij ons.
Ze lijken inderdaad erg veel op elkaar, ze verschillen er alleen maar in dat ze toevallig aan de andere kant staan. Wilder is geen haar beter dan die fundi's. Haatbaard vs. haatpruik.
pi_73761508
40 hele betogers.
pi_73761617
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:40 schreef IHVK het volgende:
40 hele betogers.
Er zijn dus zo'n 7 keer zoveel mensen voor sharia in NL en de dominerende islam in de wereld als er tegen hoofddoekjestaks zijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_73779253
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:40 schreef IHVK het volgende:
40 hele betogers.
En ze hebben nog het beste met ons voor ook!



[ Bericht 8% gewijzigd door Tamagotchi op 17-10-2009 15:24:39 ]
pi_73779336
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er zijn dus zo'n 7 keer zoveel mensen voor sharia in NL en de dominerende islam in de wereld als er tegen hoofddoekjestaks zijn.
Engeland heeft ook 7 keer zoveel inwoners.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73779352
En het regende toen.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:12:30 #143
256436 Whiskey_Tango
Materialist tot in de kist
pi_73779478


!

Kijken of dit volk Nederland wel eens aan kan wijzen op de kaart, overigens verwelkom ik ze om het te proberen, ik zal me met hand en tand verzetten tegen dat gespuis die denkt dat ik moet gaan leven onder het juk van de Islam.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
pi_73779547
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 15:12 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[ afbeelding ]

!

Kijken of dit volk Nederland wel eens aan kan wijzen op de kaart, overigens verwelkom ik ze om het te proberen, ik zal me met hand en tand verzetten tegen dat gespuis die denkt dat ik moet gaan leven onder het juk van de Islam.
Nee deze dan:

http://www.dumpert.nl/med(...)d_tegen_wilders.html
pi_73779581
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 15:12 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[ afbeelding ]

!

Kijken of dit volk Nederland wel eens aan kan wijzen op de kaart, overigens verwelkom ik ze om het te proberen, ik zal me met hand en tand verzetten tegen dat gespuis die denkt dat ik moet gaan leven onder het juk van de Islam.
Ach Whiskey, dat soort figuren zijn toch gewoon randdebielen. Ik ben het in zoverre met Wilders een dat hun opvattingen bestreden moeten worden. Het liefst geef ik hen dan ook een enkeltje Rif-gebergte. Alleen laten we ook reeel blijven: het betreft een relatief kleine groep die er dergelijke opvattingen op nahoudt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:21:48 #146
256436 Whiskey_Tango
Materialist tot in de kist
pi_73779652
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 15:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach Whiskey, dat soort figuren zijn toch gewoon randdebielen. Ik ben het in zoverre met Wilders een dat hun opvattingen bestreden moeten worden. Het liefst geef ik hen dan ook een enkeltje Rif-gebergte. Alleen laten we ook reeel blijven: het betreft een relatief kleine groep die er dergelijke opvattingen op nahoudt.
Correct, daarom post ik ook expliciet die foto er bij, anders krijgen mensen weer de indruk dat ik het heb over moslims in z'n algemeenheid.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
pi_73781218
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 15:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach Whiskey, dat soort figuren zijn toch gewoon randdebielen. Ik ben het in zoverre met Wilders een dat hun opvattingen bestreden moeten worden. Het liefst geef ik hen dan ook een enkeltje Rif-gebergte. Alleen laten we ook reeel blijven: het betreft een relatief kleine groep die er dergelijke opvattingen op nahoudt.
Lol. Dit is precies wat Wilders wil. Niks meer, niks minder. (helaas snap je dat niet)
Ik weet nu op welke partij jij gaat stemmen...
pi_73781265
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 16:34 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Lol. Dit is precies wat Wilders wil. Niks meer, niks minder. (helaas snap je dat niet)
Ik weet nu op welke partij jij gaat stemmen...


Jammer alleen dat Wilders denkt dat alle moslims zijn zoals de gestoorden in het bovenstaande filmpje. Volgens hem bestaat er immers geen gematigde islam.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73781304
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 15:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach Whiskey, dat soort figuren zijn toch gewoon randdebielen. Ik ben het in zoverre met Wilders een dat hun opvattingen bestreden moeten worden. Het liefst geef ik hen dan ook een enkeltje Rif-gebergte. Alleen laten we ook reeel blijven: het betreft een relatief kleine groep die er dergelijke opvattingen op nahoudt.
En dat uit jouw mond! toetsenbord
pi_73781397
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 16:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat uit jouw mond! toetsenbord
Jullie lopen altijd huilie te doen wanner PVV'ers worden uitgemaakt voor fascisten of iets in die geest. We mogen immers niet alle Wilders-stemmers over een kam scheren.

Maar als iemand een ietwat linkse houding aanneemt, dan betekent het gelijk dat hij alle moslims knuffelt. Ik heb nooit beweerd dat ik bovenstaande figuren een plek gun in onze Europese samenleving. Ik ageer alleen structureel tegen Wilders omdat hij in mijn ogen veel te ver gaat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 16:42:01 #151
256436 Whiskey_Tango
Materialist tot in de kist
pi_73781408
Kom kom, KoosVogels is het de laatste tijd steeds vaker eens met onze argumenten, wie weet krijgen we hem aan onze kant van het politieke spectrum, be nice.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
pi_73781663
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 16:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]



Jammer alleen dat Wilders denkt dat alle moslims zijn zoals de gestoorden in het bovenstaande filmpje. Volgens hem bestaat er immers geen gematigde islam.
En daar ga je dus mank. Is je al vaker gezegt, maar ik vermoed ondertussen dat je die onzin bewust in leven houd zodat tegen Wilders aan kunt blijven schoppen.

Stumperd.
pi_73781852
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 16:52 schreef Matteüs het volgende:

[..]

En daar ga je dus mank. Is je al vaker gezegt, maar ik vermoed ondertussen dat je die onzin bewust in leven houd zodat tegen Wilders aan kunt blijven schoppen.

Stumperd.
Jij bent een ich habe es nicht gewusst-stumperd. Enkele van Wilders maatregelen zijn: geen moslimimmigranten meer in NL, geen moskeeën meer, geen islamitische scholen meer, Koran verbieden, kopvoddentax, miljoenen moslims deporteren uit Europa. Dit zijn allemaal maatregelen die de gewone moslim zullen treffen en niet alleen de fundamentalisten.

Fascist.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:07:10 #154
256436 Whiskey_Tango
Materialist tot in de kist
pi_73782020
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 17:00 schreef Zoran1 het volgende:

[..]

Jij bent een ich habe es nicht gewusst-stumperd. Enkele van Wilders maatregelen zijn: geen moslimimmigranten meer in NL, geen moskeeën meer, geen islamitische scholen meer, Koran verbieden, kopvoddentax, miljoenen moslims deporteren uit Europa. Dit zijn allemaal maatregelen die de gewone moslim zullen treffen en niet alleen de fundamentalisten.

Fascist.
Je boom in je tuin mist je al, ren maar snel terug.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:13:41 #155
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73783733
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij begon over "slechts 20 moslims die voor sharia en tegen vrijheid zijn"... Alsof iedere moslim die sharia wil invoeren ook staat te demonstreren.
De meeste zouden het wel toejuichen!
quote:
Met diezelfde redenering kan je uitleggen dat de kopvoddentaks van Wilders maar 6 vrouwen raakt. Zoveel stonden er namelijk tegen te protesteren. De rest van de Nederlandse moslima's vindt het blijkbaar wel best volgens jou.
Sterker nog. Ik vind dat alle religeuze uiterlijkheden moeten verdwijnen van de straat. Dus geen taks dat levert alleen maar veel extra en onnodig papierwerk op, en dat kost weer geld. Dan wordt die allochtoon nog duurder.

Je geloof is een prive iets. Dat belijd je in de daarvoor bestemde gebouwen en thuis. Daar val je andere burgers niet mee lastig.

Wel leuk gevonden van Geert "kopvodden"(taks
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:15:42 #156
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73783784
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 17:00 schreef Zoran1 het volgende:

[..]

Dit zijn allemaal maatregelen die de gewone moslim zullen treffen en niet alleen de fundamentalisten.
Ja. En? En vwb je "Facist" Heb je weleens gehoord wat een extreme moslim van jouw vind. Over het algemeen ben je voor hem gewoon een "varken", onrein dus. Kijk. Jij mag dan wel onderscheid maken. Zij doen dat niet. Voor hun zijn wij ook allemaal een pot nat. Dus waarom zij dan niet? Je krijgt wat je geeft, toch?
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:17:34 #157
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73783826
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 18:15 schreef Fockker het volgende:

[..]

Ja. En?
En dat is dus verboden.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:18:56 #158
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73783857
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 18:17 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

En dat is dus verboden.
Wilders' visum voor Engeland: Battle of Britain [10]
van wie?
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_73783902
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 17:00 schreef Zoran1 het volgende:

[..]

Jij bent een ich habe es nicht gewusst-stumperd. Enkele van Wilders maatregelen zijn: geen moslimimmigranten meer in NL, geen moskeeën meer, geen islamitische scholen meer, Koran verbieden, kopvoddentax, miljoenen moslims deporteren uit Europa. Dit zijn allemaal maatregelen die de gewone moslim zullen treffen en niet alleen de fundamentalisten.

Fascist.
Klopt helemaal.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:25:29 #160
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73784026
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 18:20 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Klopt helemaal.
Ik zou dat eigenlijk even willen omdraaien, dat "facist" En wel als volgt.Niet alleen doen jullie, onze tegenstanders me hier aan denken. Jullie zijn het ook. Er is nl. geen verschil.
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
  † In Memoriam † zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:30:18 #161
230491 Zith
pls tip
pi_73784130
Oh een heerlijke godwin weer
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_73784317
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 18:17 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

En dat is dus verboden.
Verbod is nogal een groot woord, oke de rechtsstaat staat in de weg, maar door artikel 1 van de Grondwet af te schaffen, heb je daar tenminste geen last meer van.

Kortom: onze normen en waarden worden volgens Wilders bedreigd en daarom schaft hij die maar alvast zelf af. Logisch toch?
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:50:00 #163
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73784576
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 18:38 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Kortom: onze normen en waarden worden volgens Wilders bedreigd en daarom schaft hij die maar alvast zelf af. Logisch toch?
haha, nou dat is toch wel ff lachen, sorry hoor.

Je draait de zaak leuk om. Je bedoeld natuurlijk dat de moslim onze normen en waarde met de voeten treden. En dat zij ze liever even afschaffen, om hun eigen normen en waarden in te voeren.

Die moslim mag blij zijn dat hij hier een fatsoelijk baantje kan krijgen. Als jij naar Marokko zou gaan verhuizen, en wat mij betreft mag je. Zul je het niet verder schoppen dan geitenhoeder!
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_73784721
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 18:50 schreef Fockker het volgende:
Je draait de zaak leuk om. Je bedoeld natuurlijk dat de moslim onze normen en waarde met de voeten treden. En dat zij ze liever even afschaffen, om hun eigen normen en waarden in te voeren.

Hier dreigt Wilders dus mee en zijn oplossing hierop is: wij moeten hen voor zijn en de rechtsstaat zelf afschaffen. Dat hij daarmee hetzelfde doet als wat hij probeert te voorkomen, dringt bij jou blijkbaar niet door.
pi_73784844
Meh7 word jij nou nooit een keertje moe van jezelf
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_73785170
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 18:59 schreef JohnDope het volgende:
Meh7 word jij nou nooit een keertje moe van jezelf
Nee hoor, waarom zou ik?
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 19:26:54 #167
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73785617
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 19:11 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Nee hoor, waarom zou ik?
Lijkt me sterk. Van dat uit je nek kletsen
Het discrimineren zit de moslims in het bloed.
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_73791565
Haatbaarden in Engeland tegen Wilder

http://www.dumpert.nl/med(...)d_tegen_wilders.html

Ook gezellige haatbaarden in Engeland

http://www.dumpert.nl/med(...)den_in_engeland.html

Geert Wilders maakt zich terecht zorgen over de islam want hij kent hem goed en kent de koran ook. En Fitna? Het is een collage, beelden die hij samengevoegd heeft van beelden die vaak door moslims zelf gemaakt zijn. Het zijn bestaande foto's of video's, hij heeft ze niet zelf gemaakt of in scene gezet
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:56:56 #169
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_73791644
Als ik nu een collage maak van Nederlandse kinderporno... wat zegt dan dan over Nederlanders of de Nederlandse cultuur?
pi_73791770
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 22:56 schreef Sjaakz het volgende:
Als ik nu een collage maak van Nederlandse kinderporno... wat zegt dan dan over Nederlanders of de Nederlandse cultuur?
Die kinderporno is al eeuwen terug in boek versleuteld door een geweldadig personage, wiens volgelingen in Londen voor lul stonden met hun sharia oproep.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:01:31 #171
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_73791804
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:00 schreef DikVoormekaar het volgende:

[..]

Die kinderporno is al eeuwen terug in boek versleuteld door een geweldadig personage, wiens volgelingen in Londen voor lul stonden met hun sharia oproep.
Geen antwoord op mijn vraag hè? Of heb je de vraag gewoon niet begrepen?
  † In Memoriam † zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:10:44 #172
230491 Zith
pls tip
pi_73792089
Het is zo'n typische relkloon, elke week word er 1 gebanned, 'tis dus geduldig wachten.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_73792129
Geert was ook in Rotterdam vandaag:
http://www.volkskrant.nl/(...)OW-plan_in_Rotterdam
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:12:25 #174
256436 Whiskey_Tango
Materialist tot in de kist
pi_73792136
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:10 schreef Zith het volgende:
Het is zo'n typische relkloon, elke week word er 1 gebanned, 'tis dus geduldig wachten.
Ah zith, ut vales?
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
pi_73792415
Staat nog steeds vast dat de regering Wilders niet wilde in Engeland. En laat die regering nou net het land besturen en het beleid maken ("islam-appeasement" beleid dus).
pi_73793078
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 16:42 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Kom kom, KoosVogels is het de laatste tijd steeds vaker eens met onze argumenten, wie weet krijgen we hem aan onze kant van het politieke spectrum, be nice.
Misschien ben jij het vaker eens met zijn argumenten.
pi_73793110
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:12 schreef DikVoormekaar het volgende:
Geert was ook in Rotterdam vandaag:
http://www.volkskrant.nl/(...)OW-plan_in_Rotterdam
Ik was daar ook in de buurt. Jammer dat ik m niet gezien had.

Moet nog een hartig woordje met hem spreken.
pi_73794784
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:47 schreef IHVK het volgende:
Ik was daar ook in de buurt. Jammer dat ik m niet gezien had.
Want anders?
quote:
Moet nog een hartig woordje met hem spreken.
Wat ga je zeggen als je oog in oog staat met De Grote Blonde Fascist?
pi_73795377
Zozo, er is ook een demonstratie geweest afgelopen vrijdag.
quote:
Een van de Londense demonstranten tegen Wilders, genaamd Abu Ilyas, stelde dat de islam inderdaad Europa wil veroveren, zoals Wilders stelt. "Wat is daar erg aan?" voegde de betoger eraan toe.


Spandoeken van de demonstranten: [ afbeelding ]
Daarop is te zien: "Shariah for The Netherlands" en "Islam will dominate the world"

Precies waar Wilders dus tegen ageert.

[ Bericht 20% gewijzigd door Zienswijze op 18-10-2009 01:42:40 ]
pi_73795550
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 18:31 schreef qonmann het volgende:
Die betogers .wat een dom volk
Het zijn tenminste geen wolven in schaapskleren. Ze komen tenminste eerlijk ervoor uit wat hun ideologie inhoudt.
pi_73795604
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:38 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ze lijken inderdaad erg veel op elkaar, ze verschillen er alleen maar in dat ze toevallig aan de andere kant staan. Wilder is geen haar beter dan die fundi's. Haatbaard vs. haatpruik.
Is dat het enige wat je kan zeggen?
pi_73795639
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 15:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach Whiskey, dat soort figuren zijn toch gewoon randdebielen. Ik ben het in zoverre met Wilders een dat hun opvattingen bestreden moeten worden. Het liefst geef ik hen dan ook een enkeltje Rif-gebergte. Alleen laten we ook reeel blijven: het betreft een relatief kleine groep die er dergelijke opvattingen op nahoudt.
Waarom moeten zij naar het Rif-gebergte? Het enige wat zij doen is impuls geven aan hun ideologie. Zij zeggen nergens dat ze de sharia met geweld o.i.d. willen invoeren. Zij maken alleen duidelijk dat ze hun ideologie willen uitoefenen. Waarom moeten zij dan het land uit?

Eerst de islam uitnodigen in je land en dan denken dat dit soort demonstraties niet kunt verwachten?

Oja, die demonstranten komen niet eens uit Marokko
  zondag 18 oktober 2009 @ 01:55:59 #183
256436 Whiskey_Tango
Materialist tot in de kist
pi_73795760
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:46 schreef IHVK het volgende:

[..]

Misschien ben jij het vaker eens met zijn argumenten.
Ook een mogelijkheid uiteraard, wellicht worden we binnen geringe tijd de beste broeders. Ook al zal ik stiekem nooit links gaan stemmen.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
  zondag 18 oktober 2009 @ 12:55:59 #184
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_73801946
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 01:35 schreef Zienswijze het volgende:
Zozo, er is ook een demonstratie geweest afgelopen vrijdag.
[..]



Spandoeken van de demonstranten: [ afbeelding ]
Daarop is te zien: "Shariah for The Netherlands" en "Islam will dominate the world"

Precies waar Wilders dus tegen ageert.
Als dit soort lui vaker in het nieuws komen hoeft Wilders niet eens meer campagne te voeren en wordt hij sowieso de grootste partij in Nederland.
pi_73803450
Een overzichts shot van hoeveel van dat lui er staan geeft de media je dan weer niet - terwijl dat wel zou moeten. Je ziet nu al dat het er niet zoveel zijn ..

.. wat niet wegneemt dat wat ze roepen 100% debiel is.
pi_73804326
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 16:52 schreef Matteüs het volgende:

[..]

En daar ga je dus mank. Is je al vaker gezegt, maar ik vermoed ondertussen dat je die onzin bewust in leven houd zodat tegen Wilders aan kunt blijven schoppen.

Stumperd.
Jij bent hier de stumperd. Jij houdt Wilders nog steeds voor een gematigde criticus, maar hij is veel meer dan dat. Hij heeft zelf beweer dat er geen gematigde islam bestaat. Vervolgens zeg ik dat in mijn post, en dan ben ik een stumperd.

Idioot.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73804456
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 01:55 schreef Whiskey_Tango het volgende:

[..]

Ook een mogelijkheid uiteraard, wellicht worden we binnen geringe tijd de beste broeders. Ook al zal ik stiekem nooit links gaan stemmen.
Ik beschouw je steeds meer als een NW8-maatje, Whiskey
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73805706
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 17:00 schreef Zoran1 het volgende:

[..]

Jij bent een ich habe es nicht gewusst-stumperd. Enkele van Wilders maatregelen zijn: geen moslimimmigranten meer in NL, geen moskeeën meer, geen islamitische scholen meer, Koran verbieden, kopvoddentax, miljoenen moslims deporteren uit Europa. Dit zijn allemaal maatregelen die de gewone moslim zullen treffen en niet alleen de fundamentalisten.

Fascist.
Als alle moslim/koran/islam woorden vervangen werden door joden/Israël, zat je met je duimpjes omhoog.

Ik mag dan wel de mening hebben dat moslims hier amper in onze samenleving passen en het beter is dat ze blijven waar ze zitten/vandaan komen aangezien ze daar genoeg land/geld/luxe hebben, ik ben tenminste duidelijk en niet hypocriet. Ik weet dat dat veel ellende voorkomt. Als dat voor jou de maatstaven zijn voor fascist, pitty you.

Maar goed, je tactiek is sowieso al twijfelachtig. Al diegene die je van gedegen tegengas geven val je op een trollerige manier lastig dat ze forumtrollen zijn. De vijg valt niet ver van de boom, zal ik maar zeggen.

Überhaupt, wat hebben moslims zo nodig in de westerse wereld te zoeken? Ze kankeren over van alles dat we varkens zijn, hun discrimineren, westerse maatstaven niet de goede zijn, onze gebruiken verwerpelijk zijn.. en ga maar door.
Als ze blijven zitten waar ze zitten, of de reeds hier aanwezige terug gaan naar het land van hun mede gelovigen en broeders, bespaart dat een poel van ellende voor beide partijen. Dat gebeurd niet. Waarom niet? Is het onuitgesprokene woord toch dat ze het westen willen ombuigen tot islam terwijl ze doen alsof dit niet aan de orde is? (leugens) Of zitten ze hier omdat het geld voor het oprapen ligt en we mooiere mobieltjes en scooters hebben? (ekstergedrag)
Tis en blijft een enorme contradictie waarbij elke moslim een uitleg of verklaring ontwijkt. En dat valt op.
Dus jij mag het zeggen.
  zondag 18 oktober 2009 @ 14:54:50 #189
256436 Whiskey_Tango
Materialist tot in de kist
pi_73805833
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 14:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik beschouw je steeds meer als een NW8-maatje, Whiskey
Een NW8-maatje?

Dat vereist uitleg.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
pi_73806085
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 14:54 schreef Whiskey_Tango het volgende:

[..]

Een NW8-maatje?

Dat vereist uitleg.
IHVK had het laatst over NW8-vrienschappen. Ik pleeg een beetje plagiaat op zijn woorden. Ondanks alle boze woorden kan ik de meeste vaste posters in dit subforum wel waarderen
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 18 oktober 2009 @ 15:03:13 #191
256436 Whiskey_Tango
Materialist tot in de kist
pi_73806137
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

IHVK had het laatst over NW8-vrienschappen. Ik pleeg een beetje plagiaat op zijn woorden. Ondanks alle boze woorden kan ik de meeste vaste posters in dit subforum wel waarderen
Ach so, ja ik ken de betekenis niet van NW8-vriendschappen dus vandaar.

Overigens ben ik het met je eens dat ik de meeste users wel kan waarderen hier, of ze nou links of rechts zijn. Echter ik heb het geheugen van een olifant en vergeet niet snel.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
pi_73806530
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:

[..]

Ach so, ja ik ken de betekenis niet van NW8-vriendschappen dus vandaar.

Overigens ben ik het met je eens dat ik de meeste users wel kan waarderen hier, of ze nou links of rechts zijn. Echter ik heb het geheugen van een olifant en vergeet niet snel.
Ik heb precies hetzelfde. Veel figuren hier hebben een compleet andere mening dan ik, maar ik vind dat juist wel prettig. Amders was er immers geen discussie mogelijk
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73809865
Ik heb nog even naar de toespraken van die moslimdemonstranten geluisterd. Wat mij opvalt, is dat de meeste moslimdemonstranten goed Engels spreken. Waarbij sommigen zelfs nog met een Engels accent spreken (en dus niet met een accent van land van herkomst). Je kunt daarin concluderen dat die moslimdemonstranten geintegreerd zijn, d.w.z. ze kunnnen de taal, van het land waarin ze wonen, goed spreken.

De meeste linksen denken dat als iedereen integreert in de samenleving, dat je dan alle problemen oplost. Het tegendeel is waar, want bijv. die moslimdemonstranten laten zien dat ze geintegreerd zijn (de taal goed spreken) maar dat ze wel problemen kunnnen geven omdat ze hun ideologie sterker op de Europese samenleving willen drukken. En hiermee heeft Wilders dus een punt: hun geloof is het probleem (en dus niet de gebrekkige integratie).
  zondag 18 oktober 2009 @ 16:58:05 #194
256436 Whiskey_Tango
Materialist tot in de kist
pi_73810109
Scherp.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
pi_73810778
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:52 schreef Zienswijze het volgende:
Ik heb nog even naar de toespraken van die moslimdemonstranten geluisterd. Wat mij opvalt, is dat de meeste moslimdemonstranten goed Engels spreken. Waarbij sommigen zelfs nog met een Engels accent spreken (en dus niet met een accent van land van herkomst). Je kunt daarin concluderen dat die moslimdemonstranten geintegreerd zijn, d.w.z. ze kunnnen de taal, van het land waarin ze wonen, goed spreken.

De meeste linksen denken dat als iedereen integreert in de samenleving, dat je dan alle problemen oplost. Het tegendeel is waar, want bijv. die moslimdemonstranten laten zien dat ze geintegreerd zijn (de taal goed spreken) maar dat ze wel problemen kunnnen geven omdat ze hun ideologie sterker op de Europese samenleving willen drukken. En hiermee heeft Wilders dus een punt: hun geloof is het probleem (en dus niet de gebrekkige integratie).
Hun geloof is niet het probleem, het is slechts een middel.
pi_73810782
NW8? NWS zei ik.

Maar je mag wel plagiaat plegen.
pi_73810861
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 01:55 schreef Whiskey_Tango het volgende:

[..]

Ook een mogelijkheid uiteraard, wellicht worden we binnen geringe tijd de beste broeders. Ook al zal ik stiekem nooit links gaan stemmen.
Nee want je stemt dan op de Nederlandse Moslim Partij.
pi_73810935
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:52 schreef Zienswijze het volgende:
Ik heb nog even naar de toespraken van die moslimdemonstranten geluisterd. Wat mij opvalt, is dat de meeste moslimdemonstranten goed Engels spreken. Waarbij sommigen zelfs nog met een Engels accent spreken (en dus niet met een accent van land van herkomst). Je kunt daarin concluderen dat die moslimdemonstranten geintegreerd zijn, d.w.z. ze kunnnen de taal, van het land waarin ze wonen, goed spreken.

De meeste linksen denken dat als iedereen integreert in de samenleving, dat je dan alle problemen oplost. Het tegendeel is waar, want bijv. die moslimdemonstranten laten zien dat ze geintegreerd zijn (de taal goed spreken) maar dat ze wel problemen kunnnen geven omdat ze hun ideologie sterker op de Europese samenleving willen drukken. En hiermee heeft Wilders dus een punt: hun geloof is het probleem (en dus niet de gebrekkige integratie).
Je trekt wel absurde conclusies hoor.

De taal goed spreken =niet goed geïntegreerd zijn.

Al die andere stappen zijn ook absurd, maar als je bij stap 1 al compleet de mist in gaat, zegt dat m.i. alweer genoeg.
  zondag 18 oktober 2009 @ 17:21:37 #199
256436 Whiskey_Tango
Materialist tot in de kist
pi_73810973
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:15 schreef IHVK het volgende:
NW8? NWS zei ik.

Maar je mag wel plagiaat plegen.
Wil je ook vriendje van ons worden dan?
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
  zondag 18 oktober 2009 @ 17:22:10 #200
256436 Whiskey_Tango
Materialist tot in de kist
pi_73810995
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:18 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee want je stemt dan op de Nederlandse Moslim Partij.
Ja in een Islamitisch systeem is er weinig andere keuze, de rest is immers verboten für politik.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
pi_73811023
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:18 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee want je stemt dan op de Nederlandse Moslim Partij.
Moge die partij een meerderheid krijgen.
pi_73811035
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:15 schreef IHVK het volgende:
NW8? NWS zei ik.

Maar je mag wel plagiaat plegen.
NW8 = Nieuws en achtergronden

NWS = Niews

Mijne is gewoon veel logischer
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73811040
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:15 schreef vijfhonderd het volgende:

[..]

Hun geloof is niet het probleem, het is slechts een middel.
Een middel tot wat?
pi_73811086
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:20 schreef IHVK het volgende:

[..]

Je trekt wel absurde conclusies hoor.

De taal goed spreken =niet goed geïntegreerd zijn.

Al die andere stappen zijn ook absurd, maar als je bij stap 1 al compleet de mist in gaat, zegt dat m.i. alweer genoeg.
Volgens mij begrijp jij m'n punt niet. Ik zeg JUIST dat ze de taal goed spreken en dat je daaruit kan opmaken dat ze toch enige integratie genoten hebt.
pi_73811137
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:20 schreef IHVK het volgende:

[..]

Je trekt wel absurde conclusies hoor.

De taal goed spreken =niet goed geïntegreerd zijn.

Al die andere stappen zijn ook absurd, maar als je bij stap 1 al compleet de mist in gaat, zegt dat m.i. alweer genoeg.
Precies. De taal goed spreken is weliswaar een belangrijk onderdeel van succesvolle integratie. Echter, als jij je vervolgens afkeert van de westerse samenleving en pleit voor invoering van de sharia ed, dan blijk juist dat je absoluut niet goed bent geintegreerd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73811290
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Precies. De taal goed spreken is weliswaar een belangrijk onderdeel van succesvolle integratie. Echter, als jij je vervolgens afkeert van de westerse samenleving en pleit voor invoering van de sharia ed, dan blijk juist dat je absoluut niet goed bent geintegreerd.
Wuhahahahaha als jij vindt dat denken aan de sharia = niet goed integreert zijn, dan mag je 33% van de Engelse moslims het land uit gooien.

Sharia hoort nou eenmaal bij de islam. Als jij vindt dat een moslim die aan de sharia denkt niet goed geintegreerd is, dan wil ik uit jouw mond horen hoe jij dan het integratieprobleem wil oplossen. Want dan wordt het een buitegewoon moeilijk probleem aangezien de sharia deel uit maakt van de ideologie de islam.
  zondag 18 oktober 2009 @ 17:31:47 #207
256436 Whiskey_Tango
Materialist tot in de kist
pi_73811335
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:23 schreef vijfhonderd het volgende:

[..]

Moge die partij een meerderheid krijgen.
Wees gerust, een meerderheid krijgen ze, op de lijnvluchten terug naar Marokko.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
pi_73811385
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:30 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Wuhahahahaha als jij vindt dat denken aan de sharia = niet goed integreert zijn, dan mag je 33% van de Engelse moslims het land uit gooien.

Sharia hoort nou eenmaal bij de islam. Als jij vindt dat een moslim die aan de sharia denkt niet goed geintegreerd is, dan wil ik uit jouw mond horen hoe jij dan het integratieprobleem wil oplossen. Want dan wordt het een buitegewoon moeilijk probleem aangezien de sharia deel uit maakt van de ideologie de islam.
Denken is wat anders dan pleiten voor de invoering van de sharia. Van mij mogen ze er rustig op los denken, maar deze wens daadwerkelijk tot uitvoer brengen getuigt in mijn ogen niet van goede integratie. En als dat inhoudt dat 33 procent van de Britse moslims niet goed geintegreerd is, dan zij het zo.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73811509
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Denken is wat anders dan pleiten voor de invoering van de sharia. Van mij mogen ze er rustig op los denken, maar deze wens daadwerkelijk tot uitvoer brengen getuigt in mijn ogen niet van goede integratie. En als dat inhoudt dat 33 procent van de Britse moslims niet goed geintegreerd is, dan zij het zo.
Oke, 33% van de Britse moslims is niet goed geintegreerd. Hoe wil jij dan het integratieprobleem oplossen? Want ik neem aan dat jij wel wilt dat alle immigranten goed integreren.

Even terzijde, maar echt ongelofelijk hoeveel problemen dat moslim-geloof met zich meebrengt...
pi_73811700
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:35 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Oke, 33% van de Britse moslims is niet goed geintegreerd. Hoe wil jij dan het integratieprobleem oplossen? Want ik neem aan dat jij wel wilt dat alle immigranten goed integreren.

Even terzijde, maar echt ongelofelijk hoeveel probleem dat moslim-geloof met zich meebrengt...
Het is niet 'dat moslim-geloof', het is de cultuur die niet past in de Westerse cultuur. Dan houdt de solidariteit op en staat de bereidheid tot samenleven in een verzorgingsstaat onder druk. Want waarom wil je geld afdragen voor vreemdelingen die niet jouw cultuur hebben, waar je niks mee op hebt?
pi_73811727
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:35 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Oke, 33% van de Britse moslims is niet goed geintegreerd. Hoe wil jij dan het integratieprobleem oplossen? Want ik neem aan dat jij wel wilt dat alle immigranten goed integreren.

Even terzijde, maar echt ongelofelijk hoeveel probleem dat moslim-geloof met zich meebrengt...
Volledige assimilatie is een utopie en tevens onmogelijk. Ik denk dat het geen enorm probleem hoeft te zijn wanneer een persoon niet compleet geintegreerd is. Zolang die persoon zich gedraagt, tenminste.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73811999
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volledige assimilatie is een utopie en tevens onmogelijk. Ik denk dat het geen enorm probleem hoeft te zijn wanneer een persoon niet compleet geintegreerd is. Zolang die persoon zich gedraagt, tenminste.
Dus zolang die persoon zich maar gedraagt zeg je?

Waarom steken we dan geld in Turkse en Marokkaanse ouders om Nederlands te leren? Dat hoeft toch allemaal niet, zij gedragen zich toch (ze zijn niet crimineel etc.)
Waarom steken we dan geld in tientallen integratieprojecten?
  Moderator zondag 18 oktober 2009 @ 17:49:12 #213
249559 crew  Lavenderr
pi_73812033
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:23 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Een middel tot wat?
Ja, dat wil ik ook wel weten.
  zondag 18 oktober 2009 @ 17:50:15 #214
256436 Whiskey_Tango
Materialist tot in de kist
pi_73812072
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat wil ik ook wel weten.
Een onschuldige verspreking I'm sure... toch leuk dat je zo stukje bij beetje achter de intenties komt.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
  Moderator zondag 18 oktober 2009 @ 17:50:20 #215
249559 crew  Lavenderr
pi_73812075
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:23 schreef vijfhonderd het volgende:

[..]

Moge die partij een meerderheid krijgen.
Waarom?
pi_73812094
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:40 schreef vijfhonderd het volgende:

[..]

Het is niet 'dat moslim-geloof', het is de cultuur die niet past in de Westerse cultuur.
Cultuur en geloof zijn 2 verschillende dingen. Alhoewel cultuur en geloof soms enige raakvlakken met elkaar hebben. Maar het is wel dat moslim-geloof, namelijk de totalitaire ideologie de islam. DIe naast religieuze componenten ook juridische en wetgevende componenten heeft (sharia).
quote:
Dan houdt de solidariteit op en staat de bereidheid tot samenleven in een verzorgingsstaat onder druk. Want waarom wil je geld afdragen voor vreemdelingen die niet jouw cultuur hebben, waar je niks mee op hebt?
Oke jouw woorden. Maar waarom steken we dan geld in de islam en in moslims (sorry dat ik het zo zeg). Immers, islam betekent onderwerping en islam wilt zich verspreiden over de hele wereld en daarmee indirect dus de westerse beschaving terugdringen.
pi_73812113
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:48 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dus zolang die persoon zich maar gedraagt zeg je?

Waarom steken we dan geld in Turkse en Marokkaanse ouders om Nederlands te leren? Dat hoeft toch allemaal niet, zij gedragen zich toch (ze zijn niet crimineel etc.)
Waarom steken we dan geld in tientallen integratieprojecten?
Leer eens lezen. Ik zeg 'volledige intregatie'. Natuurlijk is belangrijk dat die mensen de taal leren. Maar een Marokkaan hoeft wmb niet te worden omgetoverd tot die neger uit de reclame die Frans Bauer luistert en boerenkool met worst vreet. Dat is namelijk volledige assimilatie.

Trouwens, ik spreek voor mezelf. Dat de regering ervoor kiest om miljoeneuro's in een uitgebreid integratieproject te steken, dan is dat haar keus. Niet de mijne.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73812185
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Leer eens lezen. Ik zeg 'volledige intregatie'. Natuurlijk is belangrijk dat die mensen de taal leren. Maar een Marokkaan hoeft wmb niet te worden omgetoverd tot die neger uit de reclame die Frans Bauer luistert en boerenkool met worst vreet. Dat is namelijk volledige assimilatie.

Trouwens, ik spreek voor mezelf. Dat de regering ervoor kiest om miljoeneuro's in een uitgebreid integratieproject te steken, dan is dat haar keus. Niet de mijne.
En dit dus projecterend op die moslimdemonstranten in Londen. De meesten spreken keurig Engels. Echter willen ze wel de sharia invoeren (d.w.z zij willen hun ideologie uitoefenen). Geen probleem dus volgens jou, of wel? Zo ja, wat wil jij eraan doen?
pi_73812294
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:53 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

En dit dus projecterend op die moslimdemonstranten in Londen. De meesten spreken keurig Engels. Echter willen ze wel de sharia invoeren (d.w.z zij willen hun ideologie uitoefenen). Geen probleem dus volgens jou, of wel? Zo ja, wat wil jij eraan doen?
Wat mij betreft hoeven ze niet volledig te integreren. Echter, zolang ze zich maar gedragen. En dat betekent ook: dansen naar de pijpen van het land waar je in woont. Een land als Engeland zit niet te wachten op invoering van de sharia, dus dan behoor je daar niet voor te pleiten.

En land als Amerika is een melting pot van verschillende culturen. De meeste mensen zijn ook prima geintegreerd. Echter, niet volledig maar het botst niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73812417
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat mij betreft hoeven ze niet volledig te integreren. Echter, zolang ze zich maar gedragen. En dat betekent ook: dansen naar de pijpen van het land waar je in woont. Een land als Engeland zit niet te wachten op invoering van de sharia, dus dan behoor je daar niet voor te pleiten.
Oke, je behoort er niet voor te pleiten, maar ze doen het wel, dus jij wilt ze aanpakken? Hoe dan?
pi_73812530
Je zegt dus dat je voor de invoering van de sharia niet hoort te pleiten. Dus jij wilt 33% van de Britse moslims aanpakken?
pi_73813033
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:59 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Oke, je behoort er niet voor te pleiten, maar ze doen het wel, dus jij wilt ze aanpakken? Hoe dan?
Ik signaleer problemen, ik los ze niet op. Maar de oplossing is eigenlijk heel eenvoudig: de regering moet niet zwichten voor de druk van deze figuren. Na verloop van tijd verstomt het protest wel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73813221
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 18:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik signaleer problemen, ik los ze niet op. Maar de oplossing is eigenlijk heel eenvoudig: de regering moet niet zwichten voor de druk van deze figuren. Na verloop van tijd verstomt het protest wel.
Net gaf je een paar goede opmerkingen, maar nu ga je weer de naieve kant op.
"Na verloop van tijd verstomt het protest wel"

Naarmate het moslimpercentage in een land toeneemt, dan zal de druk van de islam zwaarder komen te liggen op de samenleving. Waarmee dus de roep om shariawetgevingen, zij het in de vorm van shariarechtbanken of shariauitspraken (zoals in NL.) o.i.d., groter zal worden.

Dit noemt Wilders islamisering. En dit is dus waar Wilders o.a. tegen ageert.
pi_73813441
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 18:22 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Net gaf je een paar goede opmerkingen, maar nu ga je weer de naieve kant op.
"Na verloop van tijd verstomt het protest wel"

Naarmate het moslimpercentage in een land toeneemt, dan zal de druk van de islam zwaarder komen te liggen op de samenleving. Waarmee dus de roep om shariawetgevingen, zij het in de vorm van shariarechtbanken of shariauitspraken (zoals in NL.) o.i.d., groter zal worden.

Dit noemt Wilders islamisering. En dit is dus waar Wilders o.a. tegen ageert.
Een twintigtal demonstranten in Londen en we hangen direct in de gordijnen. Ik ben het in zoverre met Geert eens dat je die radicalen geen ruimte moet geven. Maar hij en jij gaan even aan het simpele feit voorbij dat niet iedere moslim pleit voor de sharia en weet ik het allemaal.

Ongetwijfeld zullen er moslims zijn die onze landen willem omtoveren tot een tweede Pakinstan. Het punt is echter dat ik deze figuren nog nooit ben tegen gekomen.

Het hele islam-debat is aangezwengeld door onze leiders. We hebben namelijk weer een gezamenlijke vijand nodig. Zonder vijand is er immers geen reden het volk te onderdrukken. En jullie doen allemaal gezellig mee.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator zondag 18 oktober 2009 @ 18:37:22 #225
249559 crew  Lavenderr
pi_73813714
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:23 schreef vijfhonderd het volgende:

[..]

Moge die partij een meerderheid krijgen.
Nog maar een keer proberen dan, waarom?
pi_73813811
Jouw mening. En tevens jouw verliezende mening.

Het probleem is namelijk de islam zelf. Dat zei ik 10 jaar geleden ook al, en toen keken de meeste mensen in Nederland mij verwonderd aan. Maar mensen beginnen wakker te worden. Steeds meer mensen zien in dat de islam een probleem en een bedreiging (in de vorm dat de islam zich over de hele wereld wil verspreiden en daarmee dus de westerse beschaving terug dringt) is. Mensen die vroeger islam-apologetisch waren, zijn nu islam-kritisch. "Jouw groep" van bagataliseren en doen alsof het allemaal maar meevalt, wordt steeds kleiner. Jij behoort duidelijk tot de "slinkende" groep.

En dat is waar wilders op doelt: de islam is een gevaar. Wilders weet dondersgoed dat er ook gematigde moslims bestaan, echter de ideologie de islam is een gevaar voor onze samenleving, omdat de islam op onderwerping uit is.

De roep om shariawetgevingen, halal vlees, gescheiden ruimten voor mannen en vrouwen zijn slechts allemaal symptonen van die ideologie de islam die steeds meer invloed op Europa krijgt.
pi_73814062
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 14:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij bent hier de stumperd. Jij houdt Wilders nog steeds voor een gematigde criticus, maar hij is veel meer dan dat. Hij heeft zelf beweer dat er geen gematigde islam bestaat. Vervolgens zeg ik dat in mijn post, en dan ben ik een stumperd.

Idioot.
Volgens mij ben je in de war met een uitspraak van Bernard Lewis (als ik het goed heb een beroemd islamdeskundige) waarin hij zegt dat een gematigde islam niet bestaat maar wel gematigde moslims.
pi_73818512
Ultimatum aan de islam
quote:
TH.M. VAN BAARLE - 17 OKTOBER 2009

Gekkenwerk

Het is van de gekke dat we dagelijks te horen krijgen dat �zelfmoordterroristen� bij een aanval een aantal mensen hebben gedood. Of het nu Pakistani of Afghanen of militairen van ISAF (NAVO) of onschuldige burgers waar ook ter wereld zijn, die bij deze acties omkomen, doet er niet toe. Het zijn mensen, mede-wereldburgers. Deze zelfmoordterroristen zijn er �heilig� van overtuigd dat ze een goed werk doen en dat ze na hun dood een goed �leven� zullen hebben.

Waanidee

Als nuchtere westerlingen, voor een flink deel athe�st, zijn WIJ er �heilig� van overtuigd dat dit idee-fixe van die terroristen een WAANIDEE is. De imams en andere verheven figuren in de islamitische dynastie, die hun �gelovigen� wijs maken, dat ze in een leven na de dood de beloofde verrukkingen zullen ondergaan, zijn of gek of misdadig. Iedereen, zelfs iemand met een middelmatig I.Q., kan begrijpen dat deze zelfmoordacties nooit en te nimmer GODDELIJKE opdrachten kunnen zijn. Wie daar toch in gelooft weigert na te denken.

Wij moeten gedood worden!

De islam stelt eisen. Dat doen moslims op grond van de koranteksten. Die eisen stelt deze monsterachtige ideologie aan de gelovigen, de moslims, maar ook aan de ongelovigen. Aan ons dus. Wij moeten ons aanpassen. De manier waarop is in de koran te vinden. De koran eist van de moslims een heel precieze levenswijze en �� omschreven handelwijze ten opzichte van ongelovigen. De koran eist van moslims dat ze ongelovigen doden.

Verbaast u dat?

Tot op de dag van vandaag zijn er in het verlichte Westen veel te veel mensen die het niet geloven dat moslims ongelovigen MOETEN doden. Dat komt waarschijnlijk omdat de moslims die zich in het Westen hebben gevestigd tot op heden afzien van deze taak. Degenen, die dit lezen gaan vervolgens over tot de orde van de dag. TV-kijken, bier drinken, borrelnootjes eten, klussen of ��n van de duizend andere dingen die u kunt doen. U staat er niet bij stil dat u op elk moment door een moslim gedood kunt worden. Die moslim doet alleen maar wat de profeet hem namens Allah heeft opgedragen. Hij handelt te goeder trouw. De moordenaar van Theo van Gogh stak een ellenlang betoog af om aan te tonen dat hij als moslim goed gehandeld had. Theo van Gogh had de profeet beledigd. Dat doen wij ook door ons niet tot de islam te bekeren!

Exces?

De moord op Theo van Gogh was een exces omdat de in Nederland levende moslims de tijd nog niet rijp achten om de Nederlandse ongelovigen te gaan doden. Ze stellen de uitvoering van de taak, die de profeet hen heeft opgedragen, nog even uit. Hoelang? Wie het weet mag het zeggen. In navolging van de strijders van Hamas in de Gazastrook, Hezbollah in Libanon, Taliban in Pakistan en Afghanistan, Jemaah Islamiayah in Indonesi�, Al-Shabab in Somali�, Abu Sayyaf op de Filippijnen, Janjaweed in Soedan, Gia-terroristen in Algerije, AQIM in Tunesi� (eigenlijk voor de hele Magreb: Marokko, Algerije en Tunesi�) en nog een aantal kleinere en minder bekende groeperingen, zullen moslims in Europa, wanneer de tijd daar is, hun tijdelijke schaapskleren weggooien en als de wolven, die ze zijn, de autochtone Europeanen offeren aan Allah.

Incidenten?

De hierboven genoemde groeperingen, die allen contacten onderhouden met Al-Qaeda, hebben in Afrika en Azi� al honderdduizenden mensen vermoord. Dat doen ze met graagte en met passie getuige de filmpjes die op internet circuleren, waarmee getoond wordt hoe ze ongelovigen de hals afsnijden of onthoofden. Zelfmoordterroristen ontzeggen zich het pleziertje van het bloedbad, de onthoofding en de marteling en kiezen rechtstreeks voor de vermeende genoegens na de dood. Dat is een voor ons onbegrijpelijk karaktertrekje: de dood meer lief te hebben dan het leven. Alleen volledig verblinde personen doen vrijwillig afstand van het mogelijke vooruitzicht op een lang en gelukkig (?) leven. Het is eveneens onbegrijpelijk te zien hoe naaste familieleden begripvol en lovend spreken over de daden van een zelfmoordterrorist. De euforie in de moslimgemeenschap na een �geslaagde� zelfmoordactie is verscheidene malen op TV getoond.

Toekomst autochtonen?

In een zwartgallig scenario hebben de autochtone Europeanen nog enkele tientallen jaren te gaan. Bourguiba, voormalig president van Tunesi� heeft gezegd dat de islam Europa zou veroveren via de buiken van de moslima�s. De talrijkheid van de moslimgezinnen in Nederland, en elders in Europa, zijn het bewijs dat deze voorspelling zeker uit gaat komen. Het is ook bekend dat er een druk reisschema is van islamitische jongeren vanuit Nederland naar de terroristische opleidingskampen in Afrika en Azi�. De voorbereidingen voor het Europese Armageddon zijn in volle gang. Helaas zijn er maar weinig Nederlanders die het plan doorzien. Van de velen die het wel doorzien hebben zijn er al een flink aantal uit Nederland vertrokken. Veilige bestemmingen worden schaars door de oprukkende islamisering. Het zal u niet ontgaan zijn dat de moslims in Engeland zich massaal opmaken om de invoering van de sharia-wetgeving af te dwingen?

Kan het tij nog gekeerd worden?

Ja. Maar dan moeten we realistisch doorpakken. Dan moeten we de namen van de bovengenoemde terreurorganisaties vergeten. De tegenstander is niet een groep mensen maar de ideologie islam. Dat is waar Geert Wilders bij voortduring op wijst. De islam als ideologie is verwerpelijk. Moslims zijn via hun geboorte en opvoeding �gehersenspoeld�. Ze zullen op de een of andere manier gedeprogrammeerd moeten worden. Ze zijn vergelijkbaar met robots.

We zullen het lef op moeten brengen om luid en duidelijk tegen de islamwereld te zeggen dat we geen geloof hechten aan de koran en het bestaan van Allah. (DE ISLAM IS GEEN GODSDIENST) En dat we weigeren in de slachtofferrol te kruipen en ons als weerloze schapen af te laten slachten. In de moslimlanden hebben we weinig in te brengen maar we kunnen beginnen met hier, in Europa, de islam niet langer als godsdienst te erkennen, de moskee�n te sluiten en de imams te vertellen dat ze maar een ander beroep moeten gaan uitoefenen. Elke dag dat we daarmee wachten is een dag waarop de islamisering verder oprukt.

Een bewijs voor dat oprukken zag u op de TV bij het bezoek van Wilders aan Londen. Demonstranten scandeerden: Wilders go to hell. Ze hielden borden omhoog waarop stond: Islam dominates the world. Eerder was al bekend geworden dat moslimorganisaties vanuit verscheidene Engelse steden acties zouden gaan voeren voor onmiddellijke invoering van de sharia. Het is duidelijk, in Engeland worden de moslims ongeduldig.

We kunnen kiezen: Lijdzaam ons noodlot afwachten of ons vermannen en de toekomst van ons, onze kinderen en kleinkinderen veilig stellen. Die keus zouden we vandaag nog moeten maken.


th.vanbaarle@onsnet.nu
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_73818745
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 20:39 schreef DikVoormekaar het volgende:
Ultimatum aan de islam
[..]
.
  Moderator zondag 18 oktober 2009 @ 20:51:15 #230
249559 crew  Lavenderr
pi_73819161
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 20:43 schreef Monidique het volgende:

[..]

.
Ridiculiseren, de te verwachten reactie
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:55:19 #231
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_73819402
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 20:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ridiculiseren, de te verwachten reactie
Dat is in dit geval toch helemaal niet nodig? Als je dit serieus neemt ben je echt ver van het padje af hoor.
pi_73819576
"U staat er niet bij stil dat u op elk moment door een moslim gedood kunt worden."
pi_73820541
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 20:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ridiculiseren, de te verwachten reactie
Heb je het stuk gelezen? Ik wist niet dat mensen zulke onzin op kunnen drommen. De beste man doet alsof iedere moslim erop uit is om de gemiddelde westerling de hals door te snijden. Maak maar vooral geen onderscheid tussen normale moslims en terreurgroeperingen. Wat gezwam zeg.

Het lullige is dat mensen zich laten beinvloeden door dergelijke teksten. Die vrezen dat de woorden van de heer Van Baalen waarheid worden en gaan zich daar ook naar gedragen. Dit soort teksten zetten aan tot haat. Niets meer en niets minder.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator zondag 18 oktober 2009 @ 22:05:37 #234
249559 crew  Lavenderr
pi_73824090
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heb je het stuk gelezen? Ik wist niet dat mensen zulke onzin op kunnen drommen. De beste man doet alsof iedere moslim erop uit is om de gemiddelde westerling de hals door te snijden. Maak maar vooral geen onderscheid tussen normale moslims en terreurgroeperingen. Wat gezwam zeg.

Het lullige is dat mensen zich laten beinvloeden door dergelijke teksten. Die vrezen dat de woorden van de heer Van Baalen waarheid worden en gaan zich daar ook naar gedragen. Dit soort teksten zetten aan tot haat. Niets meer en niets minder.
Ja, natuurlijk heb ik het stuk gelezen.
pi_73824350
quote:
We kunnen kiezen: Lijdzaam ons noodlot afwachten of ons vermannen en de toekomst van ons, onze kinderen en kleinkinderen veilig stellen. Die keus zouden we vandaag nog moeten maken.
Red de kinderen!!!
pi_73824406
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 20:57 schreef Monidique het volgende:
"U staat er niet bij stil dat u op elk moment door een moslim gedood kunt worden."
Die man verdient een schopje BNW.
pi_73825283
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk heb ik het stuk gelezen.
En jij bent het volledig eens met de strekking van het verhaal?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator zondag 18 oktober 2009 @ 22:27:14 #238
249559 crew  Lavenderr
pi_73825597
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En jij bent het volledig eens met de strekking van het verhaal?
Nee, natuurlijk niet.
pi_73829616
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

NW8 = Nieuws en achtergronden

NWS = Niews

Mijne is gewoon veel logischer
Nu je het zegt.
pi_73832995
Edit: was al gepost zie ik net.

[ Bericht 50% gewijzigd door MoonCore op 19-10-2009 06:30:05 ]
De banaan is krom.
  maandag 19 oktober 2009 @ 06:36:26 #241
798 voyeur
bemoeit zich
pi_73833039
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 18:22 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Net gaf je een paar goede opmerkingen, maar nu ga je weer de naieve kant op.
"Na verloop van tijd verstomt het protest wel"

Naarmate het moslimpercentage in een land toeneemt, dan zal de druk van de islam zwaarder komen te liggen op de samenleving. Waarmee dus de roep om shariawetgevingen, zij het in de vorm van shariarechtbanken of shariauitspraken (zoals in NL.) o.i.d., groter zal worden.

Dit noemt Wilders islamisering. En dit is dus waar Wilders o.a. tegen ageert.
Ben je ook tegen de christelijke rechtbanken en de joodse of alleen tegen de sharia?
Here we are now, entertain us.
pi_73833729
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet.
Wat is er dan mis met het ridiculiseren van dat stuk? Van Baalen komt trouwens uit de ultra-conservatieve hoek. Zo'n figuur is toch onmogelijk serieus te nemen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73833829
quote:
De garnaal van Geert Wilders

Hoera! Wilders mag naar Engeland. Zijn wij hem even een paar dagen kwijt en kan zijn zwaarbeveiligde bunker worden schoongemaakt.

Door Nico Dijkshoorn.

Even goed met de hogedrukspuit er doorheen om al het knisperend opgedroogde zaad te verwijderen. Wilders kijkt graag naar zichzelf op de televisie.

Het heeft er even om gespannen of Geert er wel in kwam, Engeland. Ik had niet het idee dat hij dat erg vond. Hij wordt graag geweigerd.

Als Wilders zich moet laten ombouwen tot Marokkaan, om te worden geweigerd in een discotheek, dan is dat geen enkel probleem. Als het maar in het nieuws komt. Zo moet het er ongeveer aan toe gaan binnen de PVV.

Brinkman

Wekelijks overlegt men hoe Geert zo provocatief mogelijk in het nieuws kan komen. Soms brengen partijleden enorme offers. Hero Brinkman zoop zich coma in perscentrum Nieuwspoort, alleen om Wilders daarna demonstratief te kunnen laten verklaren dat ze er geen stap meer binnen zetten.

De PVV zit uiteindelijk alleen maar in de kamer om er demonstratief uit weg te wandelen, als het echt lastig wordt. Altijd op zoek naar de klikkende camera’s.

Garnalen

Geert wilde zich twee weken geleden nog naakt aan boord laten slepen door een garnalenvisser. Leek hem zo een mooi beeld, tientallen fotografen aan boord, het openvallende vissersnet en dan de leider van de PVV tussen de mosselen, schaaldiertjes en garnalen over het dek zien rollen.

Daarna de quote: Wilders, voor Hollandse Dingen. Het is nog niet bekend gemaakt, maar de Hollandse Garnaal wordt de blikvanger van de komende verkiezingscampagne. De PVV, lastig te pellen, wordt de leus.

Keiharde aanvallen kunnen we verwachten op de gamba, een buitenlandse garnaal met een totaal verkeerde attitude. Volgens de PVV de Marokkaan onder de garnalen. Als ze konden sturen reden ze op een scooter over de zeebodem.

Oh en ah

Het kan Wilders niet gek genoeg zijn. Als er over wordt geluld en oh en ah wordt geschreeuwd is het goed. Het maakt blijkbaar niet meer uit waarmee hij in de publiciteit komt, als hij maar in de publiciteit komt. Daarom vond ik de vorige reis naar Engeland een beetje tegenvallen.

In een vliegtuig. Zo gewoon. Dat kan veel beter. Het was te luxe. Alle meevliegende journalisten, met een ochtendkrantje en een klef broodje voor zich, in dat benauwde vliegtuig, het was niet meeslepend genoeg. Niet heroïsch.

Dat kan veel beter. Wilders moet gaan zwemmen. Hoek van Holland lijkt me in dit verband wel een mooie vertrekplek. De PVV moet vanmiddag nog aankondigen dat Wilders vrijdag om precies 11.00 uur Nederlandse tijd met een kort aanloopje door de eerste golf zal duiken.

Grootste partij

Ik denk dat Wilders de PVV daarmee in een klap de grootste partij van Nederland maakt. Wel belangrijk is dat hij goed let op zijn kleding. Geen zwembroek aandoen. Zo’n 19e eeuwse wollen wambuis met streepjes, met drie knoopjes onder zijn zak.

Daar kijken Nederlanders graag naar, of iemand links- of rechtsdragend is. Twee miljoen Nederlanders keken vorige week aandachtig naar de platgedrukte lul van Gerard Joling. Daar houden wij van. Wilders moet daar op anticiperen.

Varkensvet

Hij moet iets te laat komen. Het hele strand vol met pers en dan Geert met een handdoekje over zijn arm richting zee laten lopen. Geen toespraken. Die waaien toch weg. Mij lijkt het mooi als hij zich vlak voor de oversteek laat insmeren met Hollands Varkensvet. Een vliegtuig, dat stijgt op en is weg.

Dit is veel mooier. Geert met zijn bek half open door de golven ploegend. Net als Maarten van der Weijden heeft hij zijn hoofd kaal geschoren om daar nog wat propagandateksten op kwijt te kunnen. Eet Hollandse Vis, of Van Ons, Afblijven. Korte, pakkende tekstjes. Zonder knoflook graag. Aardappels, geen couscous. Dat werk.

We kijken hem met zijn allen na. Soms springt hij heel even, als een dolfijn uit de golven. Het lijkt wel, of hij daar, helemaal alleen, omsloten door Hollands water en ver weg van het oliedomme partijgekwek om hem heen, voor het eerst sinds jaren gelukkig is.
Voor de vrolijke noot in dit nogal sombere topic
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73834274
Poehpoeh wat een vrolijke noot. Van azijnpisserij tot afgunst druipt er van af nu hij de boomknuffelaars aan de linkervleugel inclusief de extremistische niet al te slimme mosjes te slim af is geweest.
  maandag 19 oktober 2009 @ 09:32:33 #245
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73834355
Te slim af. Heel hard beledigingen roepen om vervolgens een mediastilte van een week of meer af te kondigen is tegenwoordig al intelligent gedrag?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_73834396
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 09:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
Poehpoeh wat een vrolijke noot. Van azijnpisserij tot afgunst druipt er van af nu hij de boomknuffelaars aan de linkervleugel inclusief de extremistische niet al te slimme mosjes te slim af is geweest.
Helemaal mee eens:
Wilders heeft overal de juiste kijk op:
Wilders is het bijvoorbeeld niet eens met de EU-wetgeving dat er vrij verkeer van personen binnen de EU moet zijn. NL moet zelf kunnen bepalen of zij iemand binnenlaat of niet. Met name noemt hij Bulgaren en Roemenen. Hongaren natuurlijk niet. Want Geert heeft zelf een Hongaarse importbruid.
Verder heeft Wilders ook antwoord op het schandalige gedrag dat Groot Brittannië liet zien in februari 2009. Wilders werd zomaar de toegang geweigerd in Engeland. En dat terwijl er toch duidelijke afspraken zijn mbt het vrije verkeer van personen binnen de EU. Het kan toch niet zo zijn dat Geert behandeld wordt op een manier zoals hij zelf anderen wil behandelen. Gelukkig heeft Engeland inmiddels haar Wildersiaanse gedrag van destijds laten varen en mag Geert binnenkomen.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_73834421
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 09:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
Poehpoeh wat een vrolijke noot. Van azijnpisserij tot afgunst druipt er van af nu hij de boomknuffelaars aan de linkervleugel inclusief de extremistische niet al te slimme mosjes te slim af is geweest.
Zo is Nico, je moet zijn columns altijd met een korreltje zout nemen. PVV'ers kunnen slecht omgaan met een beetje kritiek
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73834517
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 09:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zo is Nico, je moet zijn columns altijd met een korreltje zout nemen. PVV'ers kunnen slecht omgaan met een beetje kritiek
Ik voorspel een sombere journalistieke toekomst voor je. Je generaliseert erop los en dat enkel gebaseerd op persoonlijke vete's.
pi_73835023
Hij heeft anders wel gelijk hoor. Kritiek leveren op de PVV geldt als zwaar politiek incorrect. (Het is volgens PVV-die hards bovendien dom, azijnpisserig en een teken van afgunst.)
pi_73835996
Moraal van het verhaal :

Laat Wilders vooral zijn gang gaan met het bashen van de islam of moslims of whatever, hij krijgt meer aandacht wanneer hij wordt beperkt. Wanneer de moslims zich gedragen en hij maar XYZ blijft roepen zal hij zich ook wel moeten aanpassen.
pi_73836014
Ik vind het trouwens tof dat hij een interview heeft gegeven aan een moslim. Wellicht is er toch nog wat dialoog mogelijk.
pi_73836092
Is hij nu al in Engeland geweest, of gaat hij aankomende vrijdag?
pi_73836102
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:47 schreef Todesschwalben het volgende:
Is hij nu al in Engeland geweest, of gaat hij aankomende vrijdag?
Geweest.
  Moderator maandag 19 oktober 2009 @ 10:50:16 #254
249559 crew  Lavenderr
pi_73836146
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 09:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Voor de vrolijke noot in dit nogal sombere topic
Ja, het is echt grappig, een dijenkletser die Nico. Had het vorige week al gelezen. Hilarisch
pi_73836147
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Geweest.
Erg veel extra aandacht heeft het hem niet opgeleverd dan.
pi_73836331
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 09:41 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Ik voorspel een sombere journalistieke toekomst voor je. Je generaliseert erop los en dat enkel gebaseerd op persoonlijke vete's.
Aah joh, neem alles toch niet zo serieus. Dat stuk van Nico Dijkshoorn kun je niet eens beschouwen als kritiek. Het is gewoon een onzinnige lap tekst waar ik desalniettemin wel een beetje om kan lachen. De man staat immers nou niet bepaald bekend om zijn overtuigende opinie stukken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73845078
Offtopic maar wel aardig:

PVV-leider Geert Wilders trok over de markt en was opvallend gemakkelijk benaderbaar ondanks de strikte beveiliging om hem heen. FOTO ANP/ED OUDENAARDEN
Bron: http://ad.nl/ad/nl/1038/R(...)damse-markt-op.dhtml
Ben echt benieuwd waar die 2 het over gehad hebben! Een marktkoopman met een tulband op het hoofd klaagt over de teruglopende inkomsten.
pi_73847966
=

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 19-10-2009 22:33:27 ]
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:24:36 #259
256436 Whiskey_Tango
Materialist tot in de kist
pi_73848031
Oké ik moest lichtjes lachen, maar evengoed wel een slappe poging Meh
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')