Aangezien het Verenigd Koninkrijk met Gordon Brown (vergelijkbaar met onze Job Cohen) aan dezelfde ziekte lijdt als Nederland zijn blijkbaar ook dezelfde maatregelen nodig om deze ziekte te genezen. Wilder zit nu nog in het negeren/demoniseren-stadium maar dat gaat zeker nog veranderen. Onze hooggeëerde parlementariër is beledigd en het lijkt erop dat zijn trots hem ertoe dwingt vast te bijten in de kuiten van de Britse linkse kliek, en niet meer los te latenquote:LONDEN - De Britse Lord Pearson gaat Geert Wilders opnieuw uitnodigen in Groot-Brittannië. Hij wil de beslissing van de Britse regering om Wilders te weren ongedaan laten maken.
Deze week werd bekend dat Ibrahim Moussawi, een Libanese journalist die sterke banden heeft met extremistische Hezbollah-organisatie, wel welkom is in Engeland. Barones Neville-Jones van de Conservatieve Partij vindt dat de overheid met twee maten meet. Lord Pearson noemt het ,,onbegrijpelijk''.
Jacqui Smith, de Britse minister van Binnenlandse Zaken, kwam hierdoor deze week onder vuur te liggen. Het Nederlandse PVV-Kamerlid werd geweerd omdat hij de harmonie in de Britse gemeenschap in gevaar zou brengen. Volgens Barones Neville-Jones, de conservatieve schaduwminister voor veiligheid, moeten voor iedereen dezelfde regels gelden. Ze heeft de Britse regering gevraagd om Moussawi te weren omdat hij een ,,bekende extremist'' is die ,,antisemitische uitspraken heeft gedaan''.
Het is leuk om alles te simplificeren, maar in dit geval is het niet zo eenvoudig. Door islamitische haatpredikers wél toe te laten (lees bronbericht) en een strijder tegen het islamisme te weren doet GB juist precies het ding waar Wilders zo tegen strijdt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:37 schreef mazeind het volgende:
Onze Venlose kiezers-loverboy moet zich niet zo druk maken. Men heeft in GB precies gedaan wat hij het liefste met anderen doet die NL willen binnenkomen met een boodschap die haaks op de zijne staat.
Je hebt gelijk: het is nooit eenvoudig. Je kunt er boeken over schrijven. Maar een forum leent zich nu eenmaal niet tot een al te uitgebreide positiebepaling. Als je echter dit soort besluitvorming terugbrengt tot de basis, dan is er wel degelijk een overeenkomst:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:44 schreef buachaille het volgende:
[..]
Het is leuk om alles te simplificeren, maar in dit geval is het niet zo eenvoudig. Door islamitische haatpredikers wél toe te laten (lees bronbericht) en een strijder tegen het islamisme te weren doet GB juist precies het ding waar Wilders zo tegen strijdt.
Ik sta vierkant achter je, vertel ze de waarheid.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef Meki het volgende:
Gaat Nederland Osama Bin Laden ook binnen laten ?
Osama geeft leiding aan Al Qaida
en Wilders geeft leiding aan extreem rechts
Die twee moet je inderdaad vergelijken. Zet gelijk Hitler er ook nog even bij.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef Meki het volgende:
Ik wou dat ik 5 Euri kreeg voor elke motie die de regering niet uitvoert. kan ik heel gauw ophouden met werken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:02 schreef qonmann het volgende:
Een regering die een motie weigert uit te voeren, moet kunnen,
(Het is toch Wilders maar, zullen ze gedacht hebben..weer een paar zetels erbij voor de PVV)
Absoluut, ze geven beiden leiding aan extreministenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die twee moet je inderdaad vergelijken. Zet gelijk Hitler er ook nog even bij.
Hitlerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef Meki het volgende:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik wou dat ik 5 Euri kreeg voor elke motie die de regering niet uitvoert. kan ik heel gauw ophouden met werken.
Maar ja, het gaat om Wilders, dus ineens is het allemaal persoonlijk...
Je zou eens moeite doen om wat argumenten te verzinnen kut clonequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:21 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik sta vierkant achter je, vertel ze de waarheid.Go Meki
Go Meki
Go Meki
Als Meki heeft gesproken is de rest niet relevant meer. Ik vind de argumenten van Meki ijzersterk en voeg mij bij zijn solide standpunt. Reageer zelf eens ontopic.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:02 schreef Slappy het volgende:
[..]
Je zou eens moeite doen om wat argumenten te verzinnen kut clone
Het was een brede Kamermeerderheid van volgens mij ruim 100 voor. Alleen het CDA stemde tegen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik wou dat ik 5 Euri kreeg voor elke motie die de regering niet uitvoert. kan ik heel gauw ophouden met werken.
Maar ja, het gaat om Wilders, dus ineens is het allemaal persoonlijk...
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:25 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als Meki heeft gesproken is de rest niet relevant meer. Ik vind de argumenten van Meki ijzersterk
Dat bedoelde ik nou juist met een replay wat Paddy weggehaald heeft omdat ze niet kan lezen laat staan interpreteren.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:25 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als Meki heeft gesproken is de rest niet relevant meer. Ik vind de argumenten van Meki ijzersterk en voeg mij bij zijn solide standpunt.
Als ik jou was zou ik die stellingen bewijzen met betere (hint: serieuze) voorbeelden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik nou juist met een replay wat Paddy weggehaald heeft omdat ze niet kan lezen laat staan interpreteren.
"Als puntje bij paaltje komt 100% op een paar tiende na."
Jij bent al één van de bewijzen voor mij referend aan je eerdere post.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik die stellingen bewijzen met betere (hint: serieuze) voorbeelden.
Ik denk dat je het nog steeds niet begrijpt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Jij bent al één van de bewijzen voor mij referend aan je eerdere post.
Ik begrijp vele malen meer dan jij veronderstelt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:39 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het nog steeds niet begrijpt.
Ach mens, ga toch koken. (In de woorden van wijlen Fortuyn.)quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik begrijp vele malen meer dan jij veronderstelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |