In dit geval zouden ze best wel eens gelijk kunnen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:40 schreef Heider00sje het volgende:
Geenstijl maakt altijd haar eigen nieuws, totdat het tegendeel is bewezen.
Ik poep op Geenstijl.
En als Geert Wilders op doorreis is en dus enkel tussenstop doet daar? Naar mijn weten is het luchthavengebied toch internationale grond? Of zit ik er naast?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:43 schreef snowgoon het volgende:
[..]
In dit geval zouden ze best wel eens gelijk kunnen.
In NOVA heeft de vliegmaatschappij gezegd dat ze mensen kunnen weigeren als bekend is dat ze niet gewenst zijn in Engeland.
Misschien dat GeenStijl hun bericht daarop basseerd. Het in ieder geval een leuke binnekomer voor het nieuwe topic
Diezelfde "moslims" begrijpen niet dat als ze hem gewoon negeren hij niet meer in de media komt en er verder niets meer aan de hand isquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:49 schreef Adamo144 het volgende:
ik werk op dit moment in engeland, loop ik net de kantine in, staat een collega van me de krant te lezen met een ENORME foto van wilders erop, haha. Die collega (brit) vindt het te idioot voor woorden dat wilders niet binnen mag komen. Blijkbaar is er een moslim politicus die heeft geclaimt dat hij 10.000 demonstranten naar londen laat komen als Wilders komt en daarom wil de Britse overheid hem niet het land in hebben.
Als dat zo zou zijn, dan zou die de luchthaven niet kunnen verlaten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:49 schreef pluisje81 het volgende:
[..]
En als Geert Wilders op doorreis is en dus enkel tussenstop doet daar? Naar mijn weten is het luchthavengebied toch internationale grond? Of zit ik er naast?
Ja, de arme UK.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:51 schreef HeatWave het volgende:
De UK is al jaren gezwicht voor de moslims...
Daar zit je goed naast... het is geen ambassadequote:Op donderdag 12 februari 2009 11:49 schreef pluisje81 het volgende: Naar mijn weten is het luchthavengebied toch internationale grond? Of zit ik er naast?
Inderdaad. Het kabinet zit vol met moslims, allerlei moslims regels doorgevoerd, volgende maan de sharia in zijn geheel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:51 schreef HeatWave het volgende:
De UK is al jaren gezwicht voor de moslims...
Ferry Hoogendijk? Die zit allang niet meer in de politiek.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:37 schreef Hephaistos. het volgende:
pwned.
Snel naar de Ferry voordat ze die ook tegenhouden
Volgens mij is het wel internationaal grondgebied.....quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:53 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Daar zit je goed naast... het is geen ambassade
Nee, hij is gewoon een veiligheidsprobleem, nu is dat probleem voor onze overheid, maar in de UK hadden zij dat lokaal moeten oplossen. Ik kan best begrijpen waarom ze daar geen zin in hebben. Bovendien is het voor British Airways/waar hij ook met vloog een onnodig groot risico, dus zo vreemd is het ook niet dat zij de ticket hebben geannuleerd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:37 schreef TNA het volgende:
Ik kots op die vent, maar ik vind het belachelijk dat hij het land niet in mag. Een sjande voorzitter.
Nou, het geven van rechtsmacht aan sharia-rechtbanken is toch wel een zorgelijke ontwikkeling hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:55 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Inderdaad. Het kabinet zit vol met moslims, allerlei moslims regels doorgevoerd, volgende maan de sharia in zijn geheel.
Poepoe, wat hebben die Engelsen te lijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |