In dit geval zouden ze best wel eens gelijk kunnen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:40 schreef Heider00sje het volgende:
Geenstijl maakt altijd haar eigen nieuws, totdat het tegendeel is bewezen.
Ik poep op Geenstijl.
En als Geert Wilders op doorreis is en dus enkel tussenstop doet daar? Naar mijn weten is het luchthavengebied toch internationale grond? Of zit ik er naast?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:43 schreef snowgoon het volgende:
[..]
In dit geval zouden ze best wel eens gelijk kunnen.
In NOVA heeft de vliegmaatschappij gezegd dat ze mensen kunnen weigeren als bekend is dat ze niet gewenst zijn in Engeland.
Misschien dat GeenStijl hun bericht daarop basseerd. Het in ieder geval een leuke binnekomer voor het nieuwe topic
Diezelfde "moslims" begrijpen niet dat als ze hem gewoon negeren hij niet meer in de media komt en er verder niets meer aan de hand isquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:49 schreef Adamo144 het volgende:
ik werk op dit moment in engeland, loop ik net de kantine in, staat een collega van me de krant te lezen met een ENORME foto van wilders erop, haha. Die collega (brit) vindt het te idioot voor woorden dat wilders niet binnen mag komen. Blijkbaar is er een moslim politicus die heeft geclaimt dat hij 10.000 demonstranten naar londen laat komen als Wilders komt en daarom wil de Britse overheid hem niet het land in hebben.
Als dat zo zou zijn, dan zou die de luchthaven niet kunnen verlaten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:49 schreef pluisje81 het volgende:
[..]
En als Geert Wilders op doorreis is en dus enkel tussenstop doet daar? Naar mijn weten is het luchthavengebied toch internationale grond? Of zit ik er naast?
Ja, de arme UK.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:51 schreef HeatWave het volgende:
De UK is al jaren gezwicht voor de moslims...
Daar zit je goed naast... het is geen ambassadequote:Op donderdag 12 februari 2009 11:49 schreef pluisje81 het volgende: Naar mijn weten is het luchthavengebied toch internationale grond? Of zit ik er naast?
Inderdaad. Het kabinet zit vol met moslims, allerlei moslims regels doorgevoerd, volgende maan de sharia in zijn geheel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:51 schreef HeatWave het volgende:
De UK is al jaren gezwicht voor de moslims...
Ferry Hoogendijk? Die zit allang niet meer in de politiek.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:37 schreef Hephaistos. het volgende:
pwned.
Snel naar de Ferry voordat ze die ook tegenhouden
Volgens mij is het wel internationaal grondgebied.....quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:53 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Daar zit je goed naast... het is geen ambassade
Nee, hij is gewoon een veiligheidsprobleem, nu is dat probleem voor onze overheid, maar in de UK hadden zij dat lokaal moeten oplossen. Ik kan best begrijpen waarom ze daar geen zin in hebben. Bovendien is het voor British Airways/waar hij ook met vloog een onnodig groot risico, dus zo vreemd is het ook niet dat zij de ticket hebben geannuleerd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:37 schreef TNA het volgende:
Ik kots op die vent, maar ik vind het belachelijk dat hij het land niet in mag. Een sjande voorzitter.
Nou, het geven van rechtsmacht aan sharia-rechtbanken is toch wel een zorgelijke ontwikkeling hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:55 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Inderdaad. Het kabinet zit vol met moslims, allerlei moslims regels doorgevoerd, volgende maan de sharia in zijn geheel.
Poepoe, wat hebben die Engelsen te lijden.
Dan zou je lekker met je pakketje coke in de aankomsthal blijven staan zekerquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
Volgens mij is het wel internationaal grondgebied.....
De Engelse wetten blijven bepalend.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nou, het geven van rechtsmacht aan sharia-rechtbanken is toch wel een zorgelijke ontwikkeling hoor.
Dat doet er verder niets aan af dat het een zorgelijke ontwikkeling is dat die rechtbanken officieel zijn geworden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:00 schreef snowgoon het volgende:
[..]
De Engelse wetten blijven bepalend.
Die Sharia rechtbanken zijn alleen maar aanvulling.
Tussen de douane's ben je in een soort niemandsland.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:00 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Dan zou je lekker met je pakketje coke in de aankomsthal blijven staan zeker
Hij kan ook via een webcam deelnemen aan het debatavondje rond die film. Die film staat al maanden op internet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Wilders wil Fitna vertonen daar.
Kunnen ze zelf niet op Play drukken ofzo?
Waarom moet die toupet daar eigenlijk zelf naartoe?
Dat het een zorgelijk ontwikkeling is, is jouw mening.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat doet er verder niets aan af dat het een zorgelijke ontwikkeling is dat die rechtbanken officieel zijn geworden.
Om gewoon weer lekker stennis te schoppen, omdat die dramaqueen niets beters te doen heeft. Toen hij te horen kreeg dat-ie de UK niet binnen zou komen, wilde hij perse gaan, om weer een van z'n 'punten' te maken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Nee hoor een vliegveld is gewoon nationaal grondgebiedquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:02 schreef snowgoon het volgende:
Tussen de douane's ben je in een soort niemandsland.
Je hebt er geen fuck aan, maar op die manier zou je toch wel een soort van voet op buitenlandse bodem kunnen zetten.
Das wel een foute vergelijkingquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:00 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Dan zou je lekker met je pakketje coke in de aankomsthal blijven staan zeker
Wilders zou, op uitnodiging van een parlementariër van het Hogerhuis, de leden van de House of Lords toespreken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Zorgelijk? Zo valt er juist het een het ander te controleren. Zoiets wegstampen zorgt dat het ondergronds gaat. Wat dat betreft zijn de Engelsen uitermate slim bezig.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat doet er verder niets aan af dat het een zorgelijke ontwikkeling is dat die rechtbanken officieel zijn geworden.
Dat kan toch ook moderner...?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:07 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Wilders zou, op uitnodiging van een parlementariër van het Hogerhuis, de leden van de House of Lords toespreken.
Ik snap het idee wel hoor. Net zoals die oude grensovergangen die je nog veel vindt in oost-europa; met een flinke strip niemandsland tussen de douane posten. Of de gedemilitariseerde zone tussen Noord en Zuid Korea. Helaas gaat dat alleen voor een vliegveld niet op.quote:
Hij wil toch ook bepaalde groepen weigeren aan de Nederlandse grens? Wie de bal kaatst.... Niet dat ik het goed keur hoor, maar stiekem lach ik wel om iemand die in z'n eigen kuil valt...quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:37 schreef TNA het volgende:
Ik kots op die vent, maar ik vind het belachelijk dat hij het land niet in mag. Een sjande voorzitter.
Wilders is een Nederlander en heeft vrije toegang in heel Europa. Hij wordt geweerd, niet omdat hij wat doet of heeft gedaan, maar omdat anderen hem bedreigen. Op zijn minst raar dat hij voor de acties van anderen wordt 'veroordeelt'.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:59 schreef Koploperkopper het volgende:
Nee, hij is gewoon een veiligheidsprobleem, nu is dat probleem voor onze overheid, maar in de UK hadden zij dat lokaal moeten oplossen. Ik kan best begrijpen waarom ze daar geen zin in hebben. Bovendien is het voor British Airways/waar hij ook met vloog een onnodig groot risico, dus zo vreemd is het ook niet dat zij de ticket hebben geannuleerd.
Hij werd WEL toegelatenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:01 schreef capricia het volgende:
Het blijft grappig.
"Overigens wilde Wilders een aantal weken terug nog dat de omstreden prediker Khalid Yasin de toegang tot Nederland zou worden ontzegd." Bron
Koekje van eigen deeg?
dat is idd juist het probleem, die gasten begrijpen gewoon simpelweg niet dat dit niet een oorlog is die gevochten wordt met wapens maar met woorden. Elke bedreiging die ze naar hem toeslingeren zorgt ervoor dat Wilders sterker en sterker wordtquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:51 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Diezelfde "moslims" begrijpen niet dat als ze hem gewoon negeren hij niet meer in de media komt en er verder niets meer aan de hand is
Hoe kom je daarbij? Kun je dit ondebouwen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:10 schreef The_End het volgende:
[..]
Wilders is een Nederlander en heeft vrije toegang in heel Europa. [..]
Dit heb je al veelvuldig herhaald.quote:
Oproepen tot het beperken van rechten van moslims bedoel je.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:11 schreef Mdk het volgende:
[..]
Hij werd WEL toegelaten![]()
Oproepen om mensen de doodstraf te geven mag blijkbaar wel maar oproepen een religie af te schaffen niet.
Het wisselen van gedachten kan ook zonder dat je fysiek aanwezig bent...kijk ons maar eens!quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:15 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit heb je al veelvuldig herhaald.
Ik geef alleen aan dat het zwaartepunt van de uitnodiging niet zou liggen bij het bekijken van de film, immers hij is online te bekijken, maar bij het wisselen van gedachten met parlementariërs in het Hogerhuis over islamisering en wat dies meer zij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |