wat bedoel je daarmee? is er een duidelijk meerderheid onder de bevolking die tegen dat soort wetgeving is om Buitenlanders hun vrije reis-rechten te ontnemen, op basis van uitlatingen die ze misschien ooit hebben gedaan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:23 schreef angela1966 het volgende:
En gezien de polls zou de engelse politiek zich toch achter de oren moeten krabben.
Die opmerking maakte ik met het oog op de betrekkingen tussen Nederland en Engeland mocht Wilders het aantal zetels halen waarop hij nu staat in de polls. Als de PVV straks eventueel een flinke verkiezingswinst haalt (ik denk persoonlijk dat het gaat meevallen) dan kunnen de relaties tussen Engeland en Nederland flink bekoelen als Wilders het VK niet binnen kan. Niets menselijks zal Wilders' PVV vreemd zijn dus ook wraakgevoelens niet en ze kunnen het de britten het leven flink lastig gaan maken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:19 schreef RM-rf het volgende:
[..]
wat bedoel je daarmee? is er een duidelijk meerderheid onder de bevolking die tegen dat soort wetgeving is om Buitenlanders hun vrije reis-rechten te ontnemen, op basis van uitlatingen die ze misschien ooit hebben gedaan?
Dat zou een mooie overwinning van het Liberale en Vrije Gedachtegoed, de Vrije Burgerrechten zijn... als we dat consequent zouden doortrekken zijn er daar dan echter ook weinig mensen voor dat soort beperkende wetgeving die Wilders zelf ook graag zou willen invoeren in nederland.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:13 schreef DikVoormekaar het volgende:
Blijkbaar heeft de islamisering de rechter daar nog niet besmet.
Terecht dat onze meest populaire democratisch gekozen leider van de Partij Voor De Vrijheid nu niet meer de toegang tot England kan worden gezegd.
Alles waar jij het mee oneens bent is islamisering? Lekker simpel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:13 schreef DikVoormekaar het volgende:
Blijkbaar heeft de islamisering de rechter daar nog niet besmet.
Terecht dat onze meest populaire democratisch gekozen leider van de Partij Voor De Vrijheid nu niet meer de toegang tot England kan worden gezegd.
Dan wordt hem geen strobreed in de weg gelegd en zal men hem excuses aan moeten bieden lijkt mij.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:20 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat kan leuk worden als hij nu beslist alsnog naar Engeland te gaan.
Precies, en het wordt een media circus van hier naar Tokio, vraag me ook af wat de publieke opinie in Groot-Brittannië dan gaat zeggen en hoe het daar ontvangen word. Wellicht demonstraties voor het parlement?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan wordt hem geen strobreed in de weg gelegd en zal men hem excuses aan moeten bieden lijkt mij.
Ja, ze gaan inderdaad demonstreren omdat een of andere mafketel uit Nederland maanden geleden onterecht de toegang geweigerd werd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:31 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Precies, en het wordt een media circus van hier naar Tokio, vraag me ook af wat de publieke opinie in Groot-Brittannië dan gaat zeggen en hoe het daar ontvangen word. Wellicht demonstraties voor het parlement?
Weren is iets anders dan uitzetten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:35 schreef Dragorius het volgende:
Wel frappant dat het op basis van "Wij weren alle extremisten" is, maar dat ze een behoorlijk hoog percentage extremisten in hun land hebben die bijvoorbeeld haat prediken.
Je snijdt toch ook de rotte gedeeltes uit een appel?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:04 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Weren is iets anders dan uitzetten.![]()
Hij bedoelde als Wilders weer naar Engeland zou reizen... Kan het me dan trouwens nog niet echt voorstellen dat er veel mensen op de been komen voor Wilders, maar de vorige keer waren er wel plannen om te demonstreren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:04 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja, ze gaan inderdaad demonstreren omdat een of andere mafketel uit Nederland maanden geleden onterecht de toegang geweigerd werd.![]()
Dat is een hele mondvol zeg!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:13 schreef DikVoormekaar het volgende:
onze meest populaire democratisch gekozen leider van de Partij Voor De Vrijheid
Er waren destijds demonstraties aangekondigd door de moslimgemeenschap, dus ga maar weer weg met jequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:04 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja, ze gaan inderdaad demonstreren omdat een of andere mafketel uit Nederland maanden geleden onterecht de toegang geweigerd werd.![]()
[..]
Dat dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:04 schreef ethiraseth het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |