Jullie zetten je zelf voor LUL in het buitenland!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:15 schreef venomsnake het volgende:
Loopt ie ons land weer voor lul te zetten in het buitenland..
En nu dus ook weerquote:Wat een prachtkerel is die Wilders toch, de eerste gelegenheid die zich voordoet wordt direct benut
quote:Moslims in Londen betogen tegen Wilders
Zo'n twintig moslims hebben vrijdag bij het parlement in Londen gedemonstreerd tegen Geert Wilders. Ze droegen borden met teksten als 'Sharia voor Nederland'.
(Novum/AP) - Zo'n twintig radicale moslims hebben vrijdag bij het Britse parlement in Londen gedemonstreerd tegen PVV-leider Geert Wilders, die daar op bezoek is. Ze droegen borden met teksten als 'Sharia voor Nederland' en 'De islam zal Europa veroveren'.
Wilders reisde vrijdag naar Londen nadat een Britse rechtbank eerder deze week had geoordeeld dat het besluit om hem eerder dit jaar de toegang te weigeren, onterecht was. Wilders zou in Londen de Britse parlementariër Lord Pearson ontmoeten, die hem had uitgenodigd om zijn antikoranfilm 'Fitna' in het Britse parlement te vertonen.
Een van de Londense demonstranten tegen Wilders, genaamd Abu Ilyas, stelde dat de islam inderdaad Europa wil veroveren, zoals Wilders stelt. "Wat is daar erg aan?" voegde de betoger eraan toe.
Op een persconferentie in het parlementsgebouw zei Wilders dat hij graag in discussie was gegaan met de betogers, maar dat de politie hem dat om veiligheidsredenen had afgeraden. "Ik word al vijf jaar 24 uur per dag bewaakt en ik heb geleerd dit soort adviezen altijd op te volgen", zei Wilders.
Verder kreeg Wilders veel vragen van de Britse pers over zijn standpunten over de islam. Wilders benadrukte dat hij geweld verwerpt en niets tegen individuele moslims heeft, maar wel iets tegen de islamitische cultuur.
Verder noemde hij het 'belachelijk' dat de Britse regering hem het land niet in wilde laten. "Als er morgen verkiezingen in Nederland zouden zijn, kan ik de volgende premier worden."
"Jullie"?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:38 schreef Fockker het volgende:
[..]
Jullie zetten je zelf voor LUL in het buitenland!
Tuurlijk, want de mening van een zo'n sjap is representatief voor de gehele Europese moslimbevolking. Omdat er in Nederland neo-nazi's rondlopen die alle zwarten dood willen hebben en ons land behouden zien blijven voor het blanka, arische ras, betekent dat toch niet dat alle Nederlanders zo denken. Of wel soms?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:38 schreef Fockker het volgende:
[..]
Maffe moslims protesten tegen Wilders. Maar vertellen wel gelijk wat wij allang dachten!
[..]
Ik dacht dat hij voor nog voor het torentje van Balkenende zatquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Jullie"?![]()
Volgens mij zit Venomsnake gewoon in Grunn...
Ach nee. Hebben we alles gehad komt deze mislukkeling ook weer wat onzin uitbraken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tuurlijk, want de mening van een zo'n sjap is representatief voor de gehele Europese moslimbevolking. Omdat er in Nederland neo-nazi's rondlopen die alle zwarten dood willen hebben en ons land behouden zien blijven voor het blanka, arische ras, betekent dat toch niet dat alle Nederlanders zo denken. Of wel soms?
Edit: Het gaat om zo'n 20 moslims![]()
Grappig dat Wilders plots oppert om in een gesprek te gaan met de betogers. Tegen van die zwakzinnigen met non-argumenten durft hij wel. Hij weet dondersgoed dat hij zn gelijk zal halen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:38 schreef Fockker het volgende:
[..]
Maffe moslims protesten tegen Wilders. Maar vertellen wel gelijk wat wij allang dachten!
[..]
Ben je nou echt zo stom of doe je net alsof? Gaat mijn post over het neo-nazi zijn? Nee. Het gaat over mensen over een kam scheren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:51 schreef Fockker het volgende:
[..]
Ach nee. Hebben we alles gehad komt deze mislukkeling ook weer wat onzin uitbraken.
Je weet niet wat een neo nazi is Koossie!
Moet ie aan tafel gaan zitten met mensen die niet bestaan? Beetje moeilijk lijkt mij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wanneer hem wordt gevraagd om met welwillende moslims om tafel te zitten, dan bedankt hij.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:53 schreef Fockker het volgende:
[..]
Moet ie aan tafel gaan zitten met mensen die niet bestaan? Beetje moeilijk lijkt mij.
Even tussendoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
TuurlijkJouw kam scheert als een malle, is het niet?
en die kans benut hij dus nu ook weer.quote:Wat een prachtkerel is die Wilders toch, de eerste gelegenheid die zich voordoet wordt direct benut
Logica is niet jouw sterkste kant hè?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus er waren maar 6 vrouwen het oneens met de kopvoddentax van Wilders? Zoveel stonden er namelijk op het Schouwburgplein.
Simpele ziel.
Wat welquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:06 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Logica is niet jouw sterkste kant hè?
Ooh ja, logisch, ik ben niet pro-Wilders dus zal ik wel een uitkeringstrekker zijn. Misschien nog wel allochtoon ook. Dat zou helemaal mooi zijn, of niet Fockker?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:58 schreef Fockker het volgende:
[..]
Even tussendoor
[offtopic]
Koos heb je al gewerkt zoals ik? Of heb je vandaag je hand weer opgehouden?[/offtopic]
Bedankt voor de tip !quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:16 schreef DikVoormekaar het volgende:
EEN VANDAAG
Zo met de zegetoer voor de vrijheid van meningsuiting !
Recentelijk had je het nog over 2 miljard. Heeft de rest het licht gezien ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:40 schreef ethiraseth het volgende:
En natuurlijk denkt half fok meteen weer dat de mening van die paar betogers gelijk staat aan de mening van alle 1,6 miljard moslims ter wereld.
nee, die zijn undercover gegaan. Ze doen zich voor als atheisten om van binnenuit Nederland over te nemen. Alle 400 miljoen zitten nu hier en zijn lid van de PVV geworden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:44 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Recentelijk had je het nog over 2 miljard. Heeft de rest het licht gezien ?
Wat is jouw punt eigenlijk ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:00 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
nee, die zijn undercover gegaan. Ze doen zich voor als atheisten om van binnenuit Nederland over te nemen. Alle 400 miljoen zitten nu hier en zijn lid van de PVV geworden.
Wat moet ik bekijken? ik weet precies wat voor waanzin Wilders wilt en dat geen enkel plan van hem ook maar op enige wijze uitvoerbaar is. Wilders is een leuke schreeuwlelijk, maar als politicus is hij niet meer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:30 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Wat is jouw punt eigenlijk ?
Geert Wilders in Engeland
![]()
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2275&Itemid=1
Klik, bekijk en lees.
Nou, denk dat dat meer met de wens en de vader te maken heeftquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:43 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Wat moet ik bekijken? ik weet precies wat voor waanzin Wilders wilt en dat geen enkel plan van hem ook maar op enige wijze uitvoerbaar is. Wilders is een leuke schreeuwlelijk, maar als politicus is hij niet meer serieus te nemen.
Jij begon over "slechts 20 moslims die voor sharia en tegen vrijheid zijn"... Alsof iedere moslim die sharia wil invoeren ook staat te demonstreren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:06 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Logica is niet jouw sterkste kant hè?
Dat is precies waar die kloothommel op uit was!quote:
Terecht om voor de vrijheid van meningsuiting op te komen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is precies waar die kloothommel op uit was!
quote:De film laat immers ook zien hoe Europa verandert, hoe de straten in steden zoals Amsterdam eruit zien, dat er in Engeland al shariarechtbanken voor familiezaken bestaan, welke problemen we in Brussel, Keulen en elders hebben. Ik zeg tegen de Amerikanen dat ze in Europa een bondgenoot verliezen, dat de normen en waarden van Jeruzalem, Rome en Athene dreigen te wijken voor die van Mekka, Teheran en Istanboel
Ze lijken inderdaad erg veel op elkaar, ze verschillen er alleen maar in dat ze toevallig aan de andere kant staan. Wilder is geen haar beter dan die fundi's. Haatbaard vs. haatpruik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:25 schreef Cordoba het volgende:
Deze 30 fundi's en Wilders zijn 1 pot nat. Ze kunnen niet zonder elkaar, ze hebben elkaar nodig om naar de ander te kunnen wijzen: Wilders die zegt 'zie je wel hoe slecht de islam en moslims zijn (kijk maar naar de demonstratie v/d fundi's, zo zijn alle moslims)..... en de fundi's wijzen weer naar Wilders en zeggen: zie je wel hoe de ongelovige westerlingen zijn, ze zijn vijanden v/d islam en moslims en ze zullen nooit onze vrienden zijn, keer hun de rug toe en sluit je aan bij ons.
Er zijn dus zo'n 7 keer zoveel mensen voor sharia in NL en de dominerende islam in de wereld als er tegen hoofddoekjestaks zijn.quote:
En ze hebben nog het beste met ons voor ook!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:40 schreef IHVK het volgende:
40 hele betogers.
Engeland heeft ook 7 keer zoveel inwoners.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zijn dus zo'n 7 keer zoveel mensen voor sharia in NL en de dominerende islam in de wereld als er tegen hoofddoekjestaks zijn.
Nee deze dan:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:12 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[ afbeelding ]
!
Kijken of dit volk Nederland wel eens aan kan wijzen op de kaart, overigens verwelkom ik ze om het te proberen, ik zal me met hand en tand verzetten tegen dat gespuis die denkt dat ik moet gaan leven onder het juk van de Islam.
Ach Whiskey, dat soort figuren zijn toch gewoon randdebielen. Ik ben het in zoverre met Wilders een dat hun opvattingen bestreden moeten worden. Het liefst geef ik hen dan ook een enkeltje Rif-gebergte. Alleen laten we ook reeel blijven: het betreft een relatief kleine groep die er dergelijke opvattingen op nahoudt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:12 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[ afbeelding ]
!
Kijken of dit volk Nederland wel eens aan kan wijzen op de kaart, overigens verwelkom ik ze om het te proberen, ik zal me met hand en tand verzetten tegen dat gespuis die denkt dat ik moet gaan leven onder het juk van de Islam.
Correct, daarom post ik ook expliciet die foto er bij, anders krijgen mensen weer de indruk dat ik het heb over moslims in z'n algemeenheid.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach Whiskey, dat soort figuren zijn toch gewoon randdebielen. Ik ben het in zoverre met Wilders een dat hun opvattingen bestreden moeten worden. Het liefst geef ik hen dan ook een enkeltje Rif-gebergte. Alleen laten we ook reeel blijven: het betreft een relatief kleine groep die er dergelijke opvattingen op nahoudt.
Lol. Dit is precies wat Wilders wil. Niks meer, niks minder. (helaas snap je dat niet)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach Whiskey, dat soort figuren zijn toch gewoon randdebielen. Ik ben het in zoverre met Wilders een dat hun opvattingen bestreden moeten worden. Het liefst geef ik hen dan ook een enkeltje Rif-gebergte. Alleen laten we ook reeel blijven: het betreft een relatief kleine groep die er dergelijke opvattingen op nahoudt.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:34 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Lol. Dit is precies wat Wilders wil. Niks meer, niks minder. (helaas snap je dat niet)
Ik weet nu op welke partij jij gaat stemmen...
En dat uit jouw mond! toetsenbordquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jullie lopen altijd huilie te doen wanner PVV'ers worden uitgemaakt voor fascisten of iets in die geest. We mogen immers niet alle Wilders-stemmers over een kam scheren.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat uit jouw mond! toetsenbord
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |