abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73676864
quote:
WILDERS VRIJDAG NAAR LONDON
DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders gaat vrijdag naar Londen. Dat heeft hij woensdag laten weten, nadat een Britse rechter dinsdag had bepaald dat de Britse regering hem in februari ten onrechte de toegang tot Groot-Brittannië had geweigerd.

Wilders zou in februari op uitnodiging van Lord Pearson de vertoning van zijn film Fitna tijdens een besloten bijeenkomst in het Hogerhuis bijwonen, gevolgd door een persconferentie. De Britse regering had hem echter in een brief laten weten dat hem toegang tot het land zou worden geweigerd, omdat de regering „tegen extremisme in al zijn vormen is”. Op basis daarvan weert het Verenigd Koninkrijk mensen die extremisme, haat of gewelddadige boodschappen uitdragen.
Bron: Dagblad de Telegraaf

Voorafgaande afleveringen, Lees voordat u reageert eerst de eerder geschreven topics om te voorkomen dat u uwzelf of anderen aan het herhalen bent.
Wilders komt Engeland niet binnen
Wilders komt Engeland niet binnen deel 2
Wilders komt Engeland niet binnen: Ticket gecanceled [3]
Wilders in Londen & Opgepakt - deeltje 4
Wilders op de retour - 5
Wilders moet weer naar huis #6
Wilders bijt zich vast in been Britten #7
Wilders mogelijk op zwarte lijst Groot-Brittannië
Wilders komt Engeland niet binnen: The Verdict [4]

Wat een prachtkerel is die Wilders toch, de eerste gelegenheid die zich voordoet wordt direct benut
pi_73677022
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:04 schreef angela1966 het volgende:

Wat een prachtkerel is die Wilders toch, de eerste gelegenheid die zich voordoet wordt direct benut
Prachtkerel in de zin dat 'ie meteen z'n mediamomentje incasht?
pi_73677167
Volgens de wetten van de Wilders-logica was deze stap te verwachten. Het genereert namelijk weer de nodige media-aandacht en dat is precies waar het Wilders om te doen is. Opnieuw bepaalt hij deze week de politieke headlines.

Het laat trouwens onverlet dat ik de uitspraak van de Britse rechter volledig terecht vind en dat ik vind dat Wilders niet mag worden tegengehouden, als Nederlands volksvertegenwoordiger die een EU-lidstaat bezoekt.
pi_73677192
Las ik ook net ja...
quote:
Wilders vrijdag weer naar Londen
ANP
Gepubliceerd op 14 oktober 2009 11:44, bijgewerkt op 14 oktober 2009 11:50

DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders gaat vrijdag naar Londen.

Dat heeft hij woensdag laten weten, nadat een Britse rechter dinsdag had bepaald dat de Britse regering hem in februari ten onrechte de toegang tot Groot-Brittannië had geweigerd
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
pi_73677238
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:10 schreef LaStrange het volgende:

Prachtkerel in de zin dat 'ie meteen z'n mediamomentje incasht?
Dat is niet zo netjes van hem als politicus natuurlijk.

Maar ik vind hem een prachtkerel omdat hij ondanks alle tegenwind die hij te verduren krijgt bijft vechten tegen de instanties die tegen hem zijn. Ik kan de strijdbaarheid die hij heeft wel waarderen, zou dat komen door het oosterse temperament dat in zijn bloed schijnt te zitten?
pi_73677390
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:04 schreef angela1966 het volgende:

Bron: Dagblad de Telegraaf

Voorafgaande afleveringen, Lees voordat u reageert eerst de eerder geschreven topics om te voorkomen dat u uwzelf of anderen aan het herhalen bent.
Ben je wel lekker ? Waarom zou ik tien topics gaan doorlezen ; bovendien maak jij dat uit ?
megalomaniac
pi_73677403
Wat gaat hij d'r vrijdag doen dan? Gelijk Fitna vertonen in het lagerhuis of een English Tea nuttigen en dan weer huiswaarts?
pi_73677484
Ik vind de topictitel niet echt gepast eigenlijk... "Battle of Britain"? lol.

Maar terechte uitspraak verder inderdaad.
pi_73677521
Vraag : ik las ook dat er nog hoger beroep tegen deze beslissing mogelijk was.
Stel dat daar het oordeel luidt dat het wel terecht was , moet hij dan schadevergoeding betalen voor zijn bezoek van overmorgen ?
megalomaniac
pi_73677592
Wilders mag weer naar Engeland. Nou, driewerf hoera
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')