abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 januari 2009 @ 21:34:42 #1
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_64867368


Vervolg van:
H&M #44
H&M #43 - Waar de online shop raar doet
H&M #42
H&M #41
H&M #40
H&M #39
H&M #38
H&M #37 Nieuwe collectie!
H&M #36 sale sale sale!
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

andere H&M topics:
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

H&M site:
hm.com

veelgestelde vragen:

  • Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
    De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

  • Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
    Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
    Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

  • Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
    Je kunt je bestelling nog annuleren.
    1: mijn pagina
    2: nog niet geleverde artikelen
    3: aantal op 0 zetten
    4: uitvoeren
    Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.


  • Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

  • Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
    In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

  • Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
    Ja.

  • Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.

  • Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
    Mogelijk:
    - is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
    - is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
    - is het een combinatie van deze 2 dingen.
    M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

  • Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
    Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

  • Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen ed) dan op een tegoedkaart die 1 jaar geldig is. (maar als je die na bijv 2 maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

  • Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
    Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

  • Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
    Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

  • Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
    De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

    Kortingscodes
    1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
    7848 Korting 10,-
    8226 - 25% korting op een artikel

    Als er iemand nog meer codes heeft, graag.

    > Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.

    [ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 23-01-2009 21:41:24 ]
  • I never look back, darling. It distracts from the now.
      vrijdag 9 januari 2009 @ 21:35:34 #2
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_64867402
    Aangezien niemand een nieuw topic aan had gemaakt heb ik het even gedaan. Hier weer verder!
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_64867762
    Bij mij is er op 21 dec een deelbestelling in behandeling genomen, en sinds 26 december zou hij onderweg zijn. Ja, niet dus, al sinds 25 zegt track and trace: voorgemelde zending niet aangetroffen: manco. Van mijn andere account heb ik zelfs een latere bestelling (28 dec in behandeling, sinds 7 dec onderweg) vandaag ontvangen.
    Heb ze maar even een e-mail gestuurd, ben benieuwd welk nietszeggend antwoord ik ga krijgen. Ik heb het maar alvast wel betaald, anders sturen ze me straks opeens weer zo'n maandfactuur ivm openstaand saldo en ik heb geen zin in dat gezeur.
    Het hemdje en vestje van ¤4,90 waren trouwens niks en het vestje had een kapotte naad, dus die stuur ik terug. Ik dacht trouwens dat je bij je bestelling uit die preview catalogus weer een kortingsbon zou ontvangen, maar er zat niks bij.
      vrijdag 9 januari 2009 @ 21:50:51 #4
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_64868060
    Ik kreeg vanmiddag m'n bestelling uit de preview catalogus
    Zat ook nog een cadeaubon voor 5 euro bij.. een code voor 5 euro dus.. Geldig tot 31.12.2008

    Het twinset van 4,90 viel niet eens tegen
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_64868138
    E.T. kun je die code plaatsen? Want bij mijn bestelling zat hij niet.
      vrijdag 9 januari 2009 @ 21:56:58 #6
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_64868323
    Hij stond achterop m'n factuur.. Heb 'm nu ff niet bij de hand, wil ze er nog over bellen
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_64868675
    Die code zal wel gewoon 1304 zijn denk ik.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      vrijdag 9 januari 2009 @ 22:16:51 #8
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_64869142
    Ik heb trouwens echt nog maar 1x een bon voor korting gekregen, toen ik een maand lid was van de online shop volgensmij (ben sinds zomer vorig jaar lid volgensmij). Daarna nooit meer.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_64869380
    Kan iemand me nog eens vertellen hoe die ontzettend toffe bruine laarsjes vallen?
    Klein?
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_64869643
    7848 is inmiddels ongeldig verklaard bij mij
    pi_64871292
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 22:22 schreef rhubarbje het volgende:
    Kan iemand me nog eens vertellen hoe die ontzettend toffe bruine laarsjes vallen?
    Klein?
    Welke bedoel je?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_64874113
    H&M online bestellen ben blij dat het er is Soms duurt het een beetje lang voordat de bestelling binnen is, maar.........ik persoonlijk heb nog nooit iets terug hoeven sturen Ik mijd al jaren de winkels ivm de chaos en de niet echt flateuse (spel je dat woord zo ) verlichting en in drievoud weerspiegelende spiegelbeelden in de pashokjes, en de rijen wachtenden met stapels kleertjes om te passen is ook altijd net ff te lang
    I like it I like it I like it loud ♥
    döp dep döp dededöp döp döp
    pi_64874697
    Toch niet zo heel goedkoop. 3 dingetjes besteld, wop
    40,60 !
    Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
    Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
    pi_64878020
    code 8226 - 25% korting op een artikel
    pi_64878458
    Mijn bestelling is gewoon nu al in behandeling genomen! En ik had mijn bestelling pas van de week geplaatst!
    pi_64878713
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 08:24 schreef Liejannuh het volgende:
    Mijn bestelling is gewoon nu al in behandeling genomen! En ik had mijn bestelling pas van de week geplaatst!
    Ik is jaloers Met de mijne is nog steeds niks gebeurd
    pi_64879123
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
    E.T. kun je die code plaatsen? Want bij mijn bestelling zat hij niet.
    bij mij oook niet, wil hem ook weten
      zaterdag 10 januari 2009 @ 10:59:20 #18
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_64879788
    Zoek ik een cardigan van de h&m kan ik ze nergens meer vinden.
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_64879903
    Mijn bestelling is in behandeling Ben vooral benieuwd naar de kinderkleding die ik in maat 170 besteld heb .

    Op track & trace staat alleen dat de combinatie van mijn barcode en postcode niet geldig is...
    Klussen deel 1 en 2
      zaterdag 10 januari 2009 @ 11:40:41 #20
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_64880528
    quote:
    Dank je wel voor je bestelling uit de preview-catalogus najaar 2008 van H&M.

    CADEAUBON TER WAARDE VAN EUR 5,-

    Alsjeblieft! Je krijgt EUR 5,- korting op je volgende bestelling. Deze cadeaubon is geldig t/m 31.12.2008

    Geef het hieronder vermelde kortingnummer aan bij bestelling, dan verrekenen wij de korting. Deze korting is persoonlijk en kan niet in combinatie met andere kortingen gebruikt worden. Deze korting is uitsluitend geldig bij bestelling uit de catalogus of via www.hm.com.

    Kortingnummer 1234 E.T. klantnummer

    Heb je nog vragen..
    Dit zat bij mij bestelling uit de preview voorjaarscatalogus.

    Korting is dus echt persoonlijk uitgegeven, is ook geen 'bekend' kortingscode. Maandag wel ff bellen
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_64881654
    quote:
    Beste Daphne,

    Bedankt voor je e-mail,

    Wanneer je een bestelling plaatst, dan kan het even duren voordat deze in behandeling wordt genomen. Je bestelling wordt behandeld naar volgorde van binnenkomst. Je bestelling wordt in een zogenaamde wachtrij geplaatst.
    Wanneer je wat gaat " bijbestellen", dan wordt je bestelling weer achteraan in de wachtrij geplaatst. Dit kan verklaren waarom de bestelling nu op zich laat wachten.

    Nu worden beide bestellingen in 1 keer geleverd, midden januari. Het sweatshirt 83-6387 M wordt nageleverd, eind januari. Uiteraard betaal je voor de nalevering geen extra verzendkosten.

    We hopen je hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.
    Eh, okee? Bij mijn bestellingen staat dat de sweater wordt geannuleerd, en nu wordt er gezegd dat het gewoon wordt nageleverd

    Nou ja, afwachten dan maar. Ik vind het alleen zo vreemd dat een bestelling die bijvoorbeeld op dinsdag voor het eerst wordt geplaatst, eerder wordt geleverd dan mijn bestelling die op maandag is bijgewerkt.

    Geduld hebben denk ik
    pi_64881715
    Ik wacht al twee weken op een verstuurde bestelling .
    pi_64881996
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 12:33 schreef Daph_ het volgende:

    [H&M mailtje]
    Da's bullshit, want mijn bestelling stond een week te wachten om in behandeling genomen te worden zonder dat er wat bijbesteld is in die tijd, en 1 dag voordat het eindelijk in behandeling werd genomen had ik wel nog een shirt erbij gegooid.
    pi_64882181
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 12:36 schreef Deliah het volgende:
    Ik wacht al twee weken op een verstuurde bestelling .
    Binnen , en het zit super!

      zaterdag 10 januari 2009 @ 12:52:06 #25
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_64882265
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 04:21 schreef Ufo_wei het volgende:
    code 8226 - 25% korting op een artikel
    Thanks! Heb 'm erbij gezet in de OP
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_64882824
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 12:44 schreef Chanty87 het volgende:

    [..]

    Da's bullshit, want mijn bestelling stond een week te wachten om in behandeling genomen te worden zonder dat er wat bijbesteld is in die tijd, en 1 dag voordat het eindelijk in behandeling werd genomen had ik wel nog een shirt erbij gegooid.
    Ik weet dat het bullshit is.. Mensen die van de week hebben besteld (dus na maandag) hebben hun bestelling wel al in behandeling, terwijl ik fijn zit te wachten tot ik een ons weeg
    pi_64889583
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef Linnie20v het volgende:

    [..]

    Welke bedoel je?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    die van de kinder sale
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_64891426
    Nu wil ik deze ook graag hebben .

    pi_64892147
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 16:53 schreef rhubarbje het volgende:

    [..]

    die van de kinder sale
    Ik heb mn bestelling gisteren binnengekregen, met die laarsjes, ze zijn en zitten echt helemaal
    Lekker warm, en ze vallen eigenlijk normaal. Ik heb de 38/39 gekozen en heb normaal maat 38 en deze zaten goed.
    Verder een roze trui uit de sale, een vest uit de sale, een paarse stoffen tas uit de sale en een rokje, alles was leuk
    “I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
    pi_64892212
    Kun je van de sale ook gewoon terugsturen als het niks is?
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_64892249
    Je kan alles terugsturen.
    pi_64892620
    Briljant
    Dan neem ik de gok maar eens als ze er weer zijn
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_64899850
    Mijn verlanglijstje is al zo lang, en ik heb geen geld
    Er zijn teveel leuke dingen.
      zaterdag 10 januari 2009 @ 23:16:02 #35
    19242 yavanna
    Results may vary.
    pi_64901598
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 12:33 schreef Daph_ het volgende:

    [..]

    Eh, okee? Bij mijn bestellingen staat dat de sweater wordt geannuleerd, en nu wordt er gezegd dat het gewoon wordt nageleverd

    De laatste tijd doen ze sowieso wat vaag. Ik kreeg van de week een bestelling die geheel bestond uit artikelen die ik had geannuleerd en niets erbij van wat ik had laten staan.
    ~Cheer up, the worst is yet to come.~
    pi_64901872
    Mijn cookies zijn verwijderd, dus ik heb momenteel geen verlanglijstje...

    Ware het niet dat ik de hele boel vorige week al in een word bestandje had geplakt
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_64902151
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 23:16 schreef yavanna het volgende:

    [..]

    De laatste tijd doen ze sowieso wat vaag. Ik kreeg van de week een bestelling die geheel bestond uit artikelen die ik had geannuleerd en niets erbij van wat ik had laten staan.
      † In Memoriam † zondag 11 januari 2009 @ 10:07:17 #38
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_64907997
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 18:13 schreef Poppejans het volgende:

    [..]

    Ik heb mn bestelling gisteren binnengekregen, met die laarsjes, ze zijn en zitten echt helemaal
    Lekker warm, en ze vallen eigenlijk normaal. Ik heb de 38/39 gekozen en heb normaal maat 38 en deze zaten goed.



    Ik heb ze ook, nu niet via mn buurvrouw en ze zitten heerlijk warm! Mn eerste, verknipte paar waren kleiner dan het paar dat ik nu gekregen heb
    Je zou er haast een boek over schrijven!
    pi_64908053
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 23:16 schreef yavanna het volgende:

    [..]

    De laatste tijd doen ze sowieso wat vaag. Ik kreeg van de week een bestelling die geheel bestond uit artikelen die ik had geannuleerd en niets erbij van wat ik had laten staan.
    omg

    Update: Nog steeds geen beweging in mijn bestelling
    pi_64922734
    Ik kreeg antwoord op mijn vraag: er was kennelijk iets mis gegaan en ze gaan de bestelling nu opnieuw inboeken. Ik wacht wel af.
    Verder is het systeem echt helemaal van de leg hoor, ik kreeg net een "bevestiging van verandering"van een bestelling op mijn andere account. Ten eerste heb ik die bestelling al een week geleden gedaan en toen een bevestiging gekregen en ten tweede heb ik helemaal niks gewijzigd, de inhoud van beide berichten is identiek.
    pi_64922971
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 18:53 schreef Doedezemaar het volgende:
    Ik kreeg antwoord op mijn vraag: er was kennelijk iets mis gegaan en ze gaan de bestelling nu opnieuw inboeken. Ik wacht wel af.
    Verder is het systeem echt helemaal van de leg hoor, ik kreeg net een "bevestiging van verandering"van een bestelling op mijn andere account. Ten eerste heb ik die bestelling al een week geleden gedaan en toen een bevestiging gekregen en ten tweede heb ik helemaal niks gewijzigd, de inhoud van beide berichten is identiek.
    Dat had ik van de week ook, geen idee waar dat vandaan kwam .

    Ik ga morgen even bellen want ik begin onderhand een idee te krijgen van de reden dat ze het niet opsturen. Vorig jaar heb ik ook erg lang zitten wachten op een pakketje. Mijn zusje had een paar dagen voor mij besteld op haar eigen account en toen werd mijn bestelling niet in behandeling genomen. Pas toen ze betaald had werd het in behandeling genomen. Misschien was het stom toeval, maar nu heeft ze ook een paar dagen voor mij besteld. Dit wist ik pas toen ze haar pakketje afgelopen week binnenkreeg.. Die is nog niet betaald dus als het idd zo werkt dan duurt het nog anderhalve week minstens voor ik mijn pakket heb Laten we hopen van niet!
      Nerd met benen zondag 11 januari 2009 @ 19:19:37 #43
    18073 miss_bleu
    pi_64923593
    tvp.. ze hebben nu trouwens onderhoud
      zondag 11 januari 2009 @ 19:43:54 #44
    38920 dutchdevil
    Bunny phone home
    pi_64924519
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 19:19 schreef miss_bleu het volgende:
    tvp.. ze hebben nu trouwens onderhoud
    Ja, en wat voor onderhoud. Om 18.50 moet alles weer werken. 't is inmiddels al 19:43
    pi_64926220
    Er kan weer geshopt worden!
      zondag 11 januari 2009 @ 20:28:54 #46
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_64926321
    Vraagje.. Ik heb een week geleden voor het eerst iets besteld bij H&M. Nu staat er bij de bestellingen bovenaan dat de levering eind januari is (zo stond het in 't begin overal), maar achter alle producten staat levering half januari. Wanneer kan ik ze dan verwachten? En krijg je een mailtje als ze ze verstuurd hebben of moet je maar gewoon de site blijven controleren?
    pi_64926532
    Als bovenaan eind januari staat krijg je ze eind januari, moet je zelf wijzigen. En je moet gewoon blijven controleren.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      zondag 11 januari 2009 @ 20:43:03 #48
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_64926877
    Waar kan ik dat dan wijzigen? Als ik bij Mijn Pagina ga naar 'Het tijdstip van leveren en bezorgadres wijzigen' kom ik vanzelf weer bij 'Nog niet geleverde artikelen' uit..
    pi_64927049
    Je kan dat wijzigen bij Niet geleverde artikelen. Je kan een deel half januari ontvangen en een deel eind januari, of ervoor kiezen om alles eind januari te ontvangen
      zondag 11 januari 2009 @ 20:54:26 #50
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_64927323
    Waarom zou ik sommige producten eind en sommige half januari willen ontvangen als er bij alle producten bij staat dat ze half januari geleverd worden? .

    Dit is 't schermpje:



    Waar moet ik dan de bezorgdatum veranderen volgens jullie?
    pi_64928044
    Oh, normaal kan dat boven aan, maar bij jou kennelijk niet.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_64928111
    Misschien is de levering voor half januari al geweest, dan krijg je het eind januari
    pi_64934863
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 10:07 schreef moussy het volgende:

    [..]



    Ik heb ze ook, nu niet via mn buurvrouw en ze zitten heerlijk warm! Mn eerste, verknipte paar waren kleiner dan het paar dat ik nu gekregen heb
    Huh das vaag dat de maat nu anders zit?!
    Ik werd helemaal hebberig van de laarsjes na het zien van jouw foto van het verknipte paar
    Dus nog bedankt daarvoor, ik vind ze echt heeeel leuk
    Vandaag zag ik ze weer in de winkel, nog steeds 14,90 daar!
    “I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
      maandag 12 januari 2009 @ 00:14:13 #54
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_64935151
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 21:14 schreef Daph_ het volgende:
    Misschien is de levering voor half januari al geweest, dan krijg je het eind januari
    Maar dan staat het er alsnog anders; een vakje met een pijltje waar je op kan klikken en dan staat er 'Helaas, te laat: nieuwe levering eind januari'. Bijvoorbeeld.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_64938814
    "Helaas te laat, nieuwe levering: eind januari"

    !!!
    pi_64940936
    Bestelling van 170 euro in behandeling, met kortingscode .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_64940983
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 10:23 schreef Addict89 het volgende:
    Bestelling van 170 euro in behandeling, met kortingscode .
    Yay!
    pi_64941093
    is er vandaag bijgevuld?????
    pi_64941167
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 10:30 schreef eva-diva het volgende:
    is er vandaag bijgevuld?????
    Ik denk het haast niet.. Net als gisteravond zijn er bij de tops etc maar 14 pagina's terwijl dat er 's ochtends normaal 21 - 24 zijn. (Bovendien had ik de hoop dat een jurkje in de sale zou zijn bijgevuld zodat ik 'm alsnog kon bestellen, maar helaas )
    pi_64941410
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 10:33 schreef Daph_ het volgende:

    [..]

    Ik denk het haast niet.. Net als gisteravond zijn er bij de tops etc maar 14 pagina's terwijl dat er 's ochtends normaal 21 - 24 zijn. (Bovendien had ik de hoop dat een jurkje in de sale zou zijn bijgevuld zodat ik 'm alsnog kon bestellen, maar helaas )
    och ja ,morgen dan maar weer; nieuwe ronde, nieuwe kansen
    pi_64948649
    Ze zijn snel met mijn bestelling bij de H&M. Het is nu al in behandeling genomen, er staan nog vier dingetjes voor eind februari maar dat zijn bikini's en die kunnen deze tijd van het jaar nog wel even wachten.
    pi_64949242
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 14:21 schreef Laniboekje het volgende:
    Ze zijn snel met mijn bestelling bij de H&M. Het is nu al in behandeling genomen, er staan nog vier dingetjes voor eind februari maar dat zijn bikini's en die kunnen deze tijd van het jaar nog wel even wachten.
    Ik is jaloers

    Wanneer had je besteld?
    pi_64949523
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 14:36 schreef Daph_ het volgende:

    [..]

    Ik is jaloers

    Wanneer had je besteld?
    Op 9 januari, dus afgelopen vrijdag.

    pi_64949722
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 14:42 schreef Laniboekje het volgende:

    [..]

    Op 9 januari, dus afgelopen vrijdag.


    NO WAY!!


    * mompelt nare verwensingen richting de H&M shop *
      maandag 12 januari 2009 @ 15:37:36 #65
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_64951901
    Echt apart. Heb twee bikini's besteld, maar in de bestelling staan de bovenstukjes qua levering pas op eind feb.. En de broekjes op eind jan. Dus ik heb nu maar op alles tegelijk gezet, anders kan ik nooit kijken of het ding wel goed zit, eerst de ene helft passen en dan een maand later de andere helft.. Niet zo handig. En ik zet 'm ook zo laat als stok achter de deur voor mezelf om even niks meer te bestellen. Eens kijken of dat werkt
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_64952013
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 14:46 schreef Daph_ het volgende:

    [..]

    NO WAY!!


    * mompelt nare verwensingen richting de H&M shop *
    Baas boven baas.

    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 15:37 schreef Enfermera het volgende:
    Echt apart. Heb twee bikini's besteld, maar in de bestelling staan de bovenstukjes qua levering pas op eind feb.. En de broekjes op eind jan. Dus ik heb nu maar op alles tegelijk gezet, anders kan ik nooit kijken of het ding wel goed zit, eerst de ene helft passen en dan een maand later de andere helft.. Niet zo handig. En ik zet 'm ook zo laat als stok achter de deur voor mezelf om even niks meer te bestellen. Eens kijken of dat werkt
    Dat had ik dus ook. Daarom ook maar de bestelling op eind febr. laten staan anders wordt het inderdaad zo lastig passen.
    pi_64952088
    Hola H&M experts

    Ik had laatst een bestelling geplaats met daarbij een kortings code van 10 euro. Maar nu vind ik het grootste deel van die dingen toch niet mooi staan, dus die gaan terug. Alleen nu blijft er nog maar een bedrag van 2,nogwat euro over om te betalen als ik de korting er af heb. Ik gok dat dat niet gaat werken?
    Maar hoe moet ik het dan doen?
    pi_64955017
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 15:41 schreef Bob. het volgende:
    Hola H&M experts

    Ik had laatst een bestelling geplaats met daarbij een kortings code van 10 euro. Maar nu vind ik het grootste deel van die dingen toch niet mooi staan, dus die gaan terug. Alleen nu blijft er nog maar een bedrag van 2,nogwat euro over om te betalen als ik de korting er af heb. Ik gok dat dat niet gaat werken?
    Maar hoe moet ik het dan doen?
    Ik had laatst ook zoiets, ik heb gebeld en hoefde (inclusief 4,90 verzendkosten en 1 euro retourkosten) nog maar 5,70 over te maken... Voor een tuniekje en een spijkerrokje!
    pi_64958402
    Zou het dan toch?
    quote:
    Je bestelling wordt behandeld, probeer het binnenkort opnieuw a.u.b.
    pi_64959391
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 18:13 schreef Daph_ het volgende:
    Zou het dan toch?
    [..]


    Helaas, nog steeds niet in behandeling
      maandag 12 januari 2009 @ 18:59:42 #71
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_64959866
    Mijn volgende pakje komt morgen, hij is zojuist gesorteerd (Derde pakje in één week tijd )

    Alleen balen dat ik morgen niet thuis ben. De buurvrouw wordt volgens mij helemaal gek, in totaal word dit het 5e pakje dat ze voor ons aan moet nemen .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_64960022
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 18:59 schreef MaLo het volgende:
    Mijn volgende pakje komt morgen, hij is zojuist gesorteerd (Derde pakje in één week tijd )

    Alleen balen dat ik morgen niet thuis ben. De buurvrouw wordt volgens mij helemaal gek, in totaal word dit het 5e pakje dat ze voor ons aan moet nemen .
    Onze buurman vindt het ook altijd zo leuk Zowel mijn zusje als ik bestel via H&M dus de hoeveelheid H&M pakketjes die hij al aangenomen heeft.. Daarnaast bestel ik mijn boeken ook via internet, dus dat tikt lekker aan

    En ach, wat maakt het uit? Jij krijgt je pakje, daar gaat het toch om?
    pi_64968255
    worden retouren bij jullie ook zo laat verwerkt?
    Rond 24 december 2008 heb ik een aardig bedrag aan kleding geretourneerd maar het is nog niet verwerkt en mijn maandfactuur nadert.....
    pi_64969102
    TVp omzelf te herinneren een grijze broek te kopen
    당신을 사랑합니다
      maandag 12 januari 2009 @ 22:17:30 #75
    19242 yavanna
    Results may vary.
    pi_64969451
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 14:21 schreef Laniboekje het volgende:
    Ze zijn snel met mijn bestelling bij de H&M. Het is nu al in behandeling genomen, er staan nog vier dingetjes voor eind februari maar dat zijn bikini's en die kunnen deze tijd van het jaar nog wel even wachten.
    It's a miracle.
    ~Cheer up, the worst is yet to come.~
      maandag 12 januari 2009 @ 22:21:20 #76
    19242 yavanna
    Results may vary.
    pi_64969662
    Vandaag een bestelling binnen gekregen, waaronder een roze broek voor mijn dochter. Alleen jammer dat er vage korte roze spijkerbroek in het zakje zat i.p.v. de leuke velours joggingbroek die ik besteld had.

    Ze dachten zeker dat het niet zou opvallen, als ze op het zakje wel het etiket voor de velours broek plakte
    ~Cheer up, the worst is yet to come.~
      maandag 12 januari 2009 @ 22:23:21 #77
    19242 yavanna
    Results may vary.
    pi_64969774
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 23:35 schreef Deliah het volgende:

    [..]


    Mijn dochter had mazzel, toch maar wat er van gehouden. Wel jammer dat wat leuke dingen die ik wel had besteld, nu niet meer te verkrijgen zijn in de juiste kleur/maat.
    ~Cheer up, the worst is yet to come.~
    pi_64978750
    M'n bestelling is onderweg
    pi_64984730
    okee, wat vraagjes van een H&M n00b

    Ik heb in de sale, eind december, een berg kinderkleding besteld. Het voelde wat raar om niet meteen te kunnen betalen maar goed, dat moet dan maar. De leverdatum schuift nu steeds een stukje op, van half januari naar eind januari.
    Onder aan de bestellijst staat in rode lettertjes:
    quote:
    Te betalen: 178,25

    Wij leveren je hele bestelling, ook als het totaalbedrag de limiet overschrijdt waarvoor je op dit moment kunt kopen via Betaling ná levering. Wanneer je je pakket ophaalt betaal je alleen het bedrag wat boven je limiet uitkomt. H&M betaalt in dit geval de rembourskosten voor je.
    Let op! Als je bestelling de limiet overschrijdt moet je het overschrijdende bedrag op het Kialapunt betalen en moet je dus een Kialapunt kiezen.
    Kan ik hier uit opmaken dat mijn bestelling een of andere limiet overschrijdt en zo ja, waar geef ik aan dat ik het dan bij een kialapunt op wil halen? Is dit de reden dat de leverdatum steeds opschuift of moet ik gewoon geduld hebben. Ik zou het zonde vinden als ik iets simpels vergeet te doen waardoor de hele bestelling niet geleverd wordt.
    Oh oh oh, nu begrijp ik ineens hoe mijn moeder zich voelt als ze weer eens loopt te stuntelen met iets online
      dinsdag 13 januari 2009 @ 12:17:15 #80
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_64985147
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 12:05 schreef owlet het volgende:
    okee, wat vraagjes van een H&M n00b

    Ik heb in de sale, eind december, een berg kinderkleding besteld. Het voelde wat raar om niet meteen te kunnen betalen maar goed, dat moet dan maar. De leverdatum schuift nu steeds een stukje op, van half januari naar eind januari.
    Onder aan de bestellijst staat in rode lettertjes:
    [..]

    Kan ik hier uit opmaken dat mijn bestelling een of andere limiet overschrijdt en zo ja, waar geef ik aan dat ik het dan bij een kialapunt op wil halen? Is dit de reden dat de leverdatum steeds opschuift of moet ik gewoon geduld hebben. Ik zou het zonde vinden als ik iets simpels vergeet te doen waardoor de hele bestelling niet geleverd wordt.
    Oh oh oh, nu begrijp ik ineens hoe mijn moeder zich voelt als ze weer eens loopt te stuntelen met iets online
    Hangt er vanaf hoe vaak je al besteld hebt. Als je voor de eerst keer besteld is je limiet niet zo hoog omdat ze willen kijken of jij alles wel betaald. Als je meerdere keren hebt besteld, en betaald, schuift die limiet steeds een stukje op. Bij mij is ie nu volgensmij iets van 250, ik kan dus voor 250 wat bestellen zonder gelijk te betalen en dat doe ik dan achteraf. Precieze bedragen kan je denk ik op de site wel terugvinden bij het kopje klantenservice Staat het niet in de OP trouwens?
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_64986381
    Ik had dat ook de eerste keer dat ik bestelde, volgens mij is de eerste limiet 100 euro. Dan moet je het dus bij zo'n kialapunt af laten leveren inderdaad (hoewel ik dat altijd doe, er is hier nooit iemand thuis)... Ik weet niet meer precies hoe ik het toen op de site heb gedaan.
    pi_64986836
    Ik betaal altijd met mijn creditcard, dan hoef ik niet na te denken enzo.
    pi_64988397
    Het Comme des Garcons jurkje kost nu nog maar 29.50 in de sale!
      dinsdag 13 januari 2009 @ 13:59:00 #84
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_64988713
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 13:50 schreef Liejannuh het volgende:
    Het Comme des Garcons jurkje kost nu nog maar 29.50 in de sale!
    Welke bedoel je?
    Ik heb iig deze voor maar 20 euro:

    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_64988854

    Bij mij zag het ding er niet uit overigens, het ding geeft de illussie van enorme zadeltassen bij mij.
      dinsdag 13 januari 2009 @ 14:04:24 #86
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_64988902
    Nou idd... die stukjes aan de zijkant zijn vrij apart
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_64989387
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 14:04 schreef Enfermera het volgende:
    Nou idd... die stukjes aan de zijkant zijn vrij apart
    Het bovenlijfje is van fluweel, de rok is van wol Het bovenlijfje zit aan de achterkant ook niet vast aan de rok. Maar hierdoor valt die rok bij mij dusdanig dat ik er echt een enorme reet in heb.
    Wel hele mooie stof trouwens.
    pi_64993463
    Ze hebben op mijn pagina van H&M wel heel mijn verlanglijstje gewist.

    pi_64997585
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 20:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Waarom zou ik sommige producten eind en sommige half januari willen ontvangen als er bij alle producten bij staat dat ze half januari geleverd worden? .

    Dit is 't schermpje:

    [ afbeelding ]

    Waar moet ik dan de bezorgdatum veranderen volgens jullie?
    Ik dacht dat je account geblokkeerd werd als je 2 kortingscodes combineert die beiden een vast bedrag korting geven

    Ik dacht dat je alleen een vast bedrag korting + een percentage korting kon combineren
    pi_64998238
    Misschien gebeurt dat alsnog
    pi_64998595
    quote:
    Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.
    Tot zover duidelijk, met dank aan de OP! Ik had namelijk een aantal artikelen besteld waarvan het meeste half januari geleverd gaat worden (op de site staat dat het in behandeling is) en een jurkje, dat pas half maart leverbaar is. Kan ik nu nog dingen aan die bestelling die nog open staat voor half maart toevoegen, zonder ook voor die bestelling verzendkosten te moeten betalen?
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_65001017
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 16:00 schreef Laniboekje het volgende:
    Ze hebben op mijn pagina van H&M wel heel mijn verlanglijstje gewist.

    Heb jij niet je cookies verwijderd?
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      dinsdag 13 januari 2009 @ 19:25:19 #93
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_65001349
    Gaat weer retour:



    Viel te ruim.

    Heb nu o.a. dit besteld:




    Om mezelf een beetje te troosten!
    Rokken vallen bij mij gelukkig ALTIJD goed v/d H&M!
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
      dinsdag 13 januari 2009 @ 20:15:52 #94
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_65003521
    Een aantal van de dingen die van de week zijn binnengekomen:

    De rok zit echt zooo mooi! En het topje staat er erg leuk bij.
    beide uit de sale, maar het eerste shirtje is in het groen. Staat schattig .

    Verder het setje van 4,90. Valt me ook helemaal niet tegen, voor dat geld een prima koop .

    En voor mijn dochtertje o.a.

    En het is zo erg he, mijn vierjarige dochter is al net zo lyrisch als er een pakje van de H&M komt als ik. Mijn vriend keek ons zeer vreemd aan . Mijn dochter zegt echt "aaaahhh" en "oooohh" en "kijk DIT mama! PRECIES wat ik ALTIJD al wilde hebben!"
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_65003787
    Die rok he, die is donkerbruin, maar neigt het meer naar zwart/donkerbruin of naar bruin?
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65003791
    ohhhhh @ Dochtertje MaLo
      dinsdag 13 januari 2009 @ 20:24:15 #97
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_65003900
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 20:21 schreef alors het volgende:
    Die rok he, die is donkerbruin, maar neigt het meer naar zwart/donkerbruin of naar bruin?
    Ik vind het tussen bruin en donkerbruin inzitten . Ik zal morgen bij daglicht nog eens goed naar de rok kijken .
    Hij zwiert heel mooi als je ronddraait .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
      dinsdag 13 januari 2009 @ 20:39:25 #98
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_65004547
    Weet iemand er meer van dat je niet 2 vaste kortingscodes mag gebruiken..? Want dat zou wel verklaren waarom 'ie opeens van half naar eind januari is gegaan .

    Overigens zag ik net m'n sporttopje van 15 euro in de sale voor 5! Dan maar in een andere kleur hoor. Heb er nu 2 voor 5 euro minder .
    pi_65004562
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 20:24 schreef MaLo het volgende:

    [..]

    Ik vind het tussen bruin en donkerbruin inzitten . Ik zal morgen bij daglicht nog eens goed naar de rok kijken .
    Hij zwiert heel mooi als je ronddraait .
    Ok, ik vind de rok namelijk wel leuk, maar hou niet zo van bruin... Als het heel donkerbruin zou zijn, zou ik hem nog wel overwegen.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65006077
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 20:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Weet iemand er meer van dat je niet 2 vaste kortingscodes mag gebruiken..? Want dat zou wel verklaren waarom 'ie opeens van half naar eind januari is gegaan .
    Kortingscodes die je van internet af hebt gehaald mogen officieel sowieso niet, in welke combinatie dan ook.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      dinsdag 13 januari 2009 @ 21:26:15 #101
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65006432
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 20:15 schreef MaLo het volgende:
    afbeelding ] beide uit de

    En het is zo erg he, mijn vierjarige dochter is al net zo lyrisch als er een pakje van de H&M komt als ik. Mijn vriend keek ons zeer vreemd aan . Mijn dochter zegt echt "aaaahhh" en "oooohh" en "kijk DIT mama! PRECIES wat ik ALTIJD al wilde hebben!"
    Geweeeeeeeeeeldig
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      dinsdag 13 januari 2009 @ 21:57:59 #102
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_65007843
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 21:17 schreef Addict89 het volgende:

    [..]

    Kortingscodes die je van internet af hebt gehaald mogen officieel sowieso niet, in welke combinatie dan ook.
    Maar krijg je daar dan geen melding van? Ik ben niet geblockt ofzo en volgens dat ding is m'n bestelling er ook gewoon nog. Het enige 'vreemde' is dat er als ik iets opsla onderaan bijstaat 'Kaartnummer klopt niet'. Maar dat heeft toch niets met de kortingscode te maken?
    pi_65010500
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 13:59 schreef Enfermera het volgende:

    [..]

    Welke bedoel je?
    Ik heb iig deze voor maar 20 euro:
    [ afbeelding ]
    Besteld!
      woensdag 14 januari 2009 @ 10:52:30 #104
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65021570
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef BlaatschaaP het volgende:

    [..]

    Maar krijg je daar dan geen melding van? Ik ben niet geblockt ofzo en volgens dat ding is m'n bestelling er ook gewoon nog. Het enige 'vreemde' is dat er als ik iets opsla onderaan bijstaat 'Kaartnummer klopt niet'. Maar dat heeft toch niets met de kortingscode te maken?
    Jawel, daar krijg je wel een melding van, ik had het ook, ik kon als in inlogde iig niet meer mijn bestellingen zien, zag een of andere foutcode en dat ik contact op moest nemen met de klantenservice.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      woensdag 14 januari 2009 @ 17:08:09 #105
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65036802
    Ik ben ziek vandaag dus ik dacht dat ik mezelf misschien kon opvrolijken met nog wat leuke dingetjes (ik moet echt kappen btw, mn bestelling is al bijna 300 euro.. Oke er zitten ook aardig wat spullen van mn vriend bij, maar toch )
    Maar heb wel dit gevonden in de sale, truitje voor maar 7,90:

    Armband:

    En een zonnebril, niet in de sale, maar dat maakt niet uit :
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_65037644
    De lingerie en bikini's zijn nu echt zoo goedkoop Ik kon ze gewoon niet laten liggen. En vanmorgen om kwart voor zeven waren ze fijn op voorraad.

    Panterprint bh en string samen voor nog geen 6 euro
    Nog een bh en string samen voor nog geen 5 euro

    en deze bikini voor 4 euro




    Dat kun je toch niet laten liggen
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65037747
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 18:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

    [..]

    Tot zover duidelijk, met dank aan de OP! Ik had namelijk een aantal artikelen besteld waarvan het meeste half januari geleverd gaat worden (op de site staat dat het in behandeling is) en een jurkje, dat pas half maart leverbaar is. Kan ik nu nog dingen aan die bestelling die nog open staat voor half maart toevoegen, zonder ook voor die bestelling verzendkosten te moeten betalen?
    Weet iemand dit misschien? . Dan kan ik ook nog even m'n slag slaan bij die bikini's. . (Lingerie hebben ze niet in m'n maat. .)
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_65037821
    Kan wel
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65037844
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 17:35 schreef alors het volgende:
    Kan wel
    Super, dank je wel!
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      woensdag 14 januari 2009 @ 18:01:33 #110
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65038747
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 17:30 schreef alors het volgende:
    De lingerie en bikini's zijn nu echt zoo goedkoop Ik kon ze gewoon niet laten liggen. En vanmorgen om kwart voor zeven waren ze fijn op voorraad.

    Panterprint bh en string samen voor nog geen 6 euro
    Nog een bh en string samen voor nog geen 5 euro

    en deze bikini voor 4 euro

    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

    Dat kun je toch niet laten liggen
    Jeez, das ook niks Super he, die sale
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_65039227



    kindermaat, scheelt vaak écht in prijs







    in 't zwart.







    wat is trouwens het verschil tussen een 'normale' jeans en een 'generous fit' jeans bij de H&M? Zit 'm dat in stretch of..?
    pi_65041779
    nee die zijn wijder.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65043679
    quote:
    Zending gesorteerd in sorteercentrum
    Can someone say "finally"?
    pi_65044773
    Hoe groot zijn die kinderbroeken dan? Mijn normale jeansmaat is ongeveer 28, zou ik dan de grootste maat aankunnen?
    pi_65045102
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 19:57 schreef Chanty87 het volgende:

    [..]

    Can someone say "finally"?
    En op welke datum had je de bestelling geplaatst?
    pi_65045555
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 20:19 schreef NoralyZ het volgende:
    Hoe groot zijn die kinderbroeken dan? Mijn normale jeansmaat is ongeveer 28, zou ik dan de grootste maat aankunnen?
    Tsja, ik ben zelf maar klein (1.58) dus 'normale' volwassen jeans zijn áltijd te groot voor mij. Maar van kinderjeans heb ik meestal maat 164 of 170. En ja, zelfs dan zijn ze soms te lang.
    pi_65046419
    Bij mij passen die kinderjeans niet goed. Wel om mijn benen, maar ze hebben zulke smalle heupjes en er is ook weinig ruimte voor een kont, terwijl ik bepaald geen jlo ass heb, wordt ie toch helemaal platgedrukt In die zin zijn het wel echt kinderjeans, gemaakt voor kinderen die nog geen vormen hebben...

    Ohja en ze zijn me te kort, maarja ik ben 1.76 en broeken houden bij mij zelden over.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65047995
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 20:27 schreef Laniboekje het volgende:

    [..]

    En op welke datum had je de bestelling geplaatst?
    29 december, duurde een week voordat het eindelijk in behandeling werd genomen
    pi_65048199
    Mijn bestelling is in behandeling

    Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik van de week een andere account aan heb gemaakt op het adres van mijn vriend en dat ik ook daarbij een bestelling heb geplaatst .
    pi_65048221
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 21:31 schreef Chanty87 het volgende:

    [..]

    29 december, duurde een week voordat het eindelijk in behandeling werd genomen
    Die van mij is sinds gisteren pas in behandeling .
    pi_65048481
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 20:39 schreef Tammeh het volgende:

    [..]

    Tsja, ik ben zelf maar klein (1.58) dus 'normale' volwassen jeans zijn áltijd te groot voor mij. Maar van kinderjeans heb ik meestal maat 164 of 170. En ja, zelfs dan zijn ze soms te lang.
    Je weet dat kindermaten uitgaan van lichaamslengte? Als je dan een broek koopt voor iemand van 1m70 lang terwijl je 1m58 bent, is het dus niet zo gek dat 'ie te lang is, lijkt mij.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_65049066
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 20:59 schreef alors het volgende:
    Bij mij passen die kinderjeans niet goed. Wel om mijn benen, maar ze hebben zulke smalle heupjes en er is ook weinig ruimte voor een kont, terwijl ik bepaald geen jlo ass heb, wordt ie toch helemaal platgedrukt In die zin zijn het wel echt kinderjeans, gemaakt voor kinderen die nog geen vormen hebben...

    Ohja en ze zijn me te kort, maarja ik ben 1.76 en broeken houden bij mij zelden over.
    Oh, oke , dan ga ik het ook niet proberen. Ik ben 1.73, qua lengte kan het dan misschien nog wel maar ik heb wel billen en heupen die ik niet platgedrukt wil hebben .
    pi_65049112


    in het zwart





    Verder nog de geruite rok die op de pagina al vaker voorkomt , een blauw sjaaltje, een blauwe bolero, een turkoise bolero en een set leggings

    Bijna alles komt uit de sale, behalve de geruite rok en de set van het vestje + hempje
      woensdag 14 januari 2009 @ 22:23:26 #124
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_65050638
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 20:39 schreef Tammeh het volgende:

    [..]

    Tsja, ik ben zelf maar klein (1.58) dus 'normale' volwassen jeans zijn áltijd te groot voor mij. Maar van kinderjeans heb ik meestal maat 164 of 170. En ja, zelfs dan zijn ze soms te lang.
    Ach ik ben ook maar 1,55 en kijk al niet eens meer naar passende lengte. Als ie bij mijn kont enzo maar goed zit dan gaat ie daarna naar de kleermaker en gaat er wat van de pijpen af.
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_65051197
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 21:52 schreef Daph_ het volgende:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ] in het zwart
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

    Verder nog de geruite rok die op de pagina al vaker voorkomt , een blauw sjaaltje, een blauwe bolero, een turkoise bolero en een set leggings

    Bijna alles komt uit de sale, behalve de geruite rok en de set van het vestje + hempje
    Die eerste pumps heb ik ook en ik vinde ze
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_65052173
    Leuke spullen Daph!

    Hier een deel van mijn sale aanwinsten:










    Mijn eerste keer dat ik via de onlineshop bestel, dus ik ben benieuwd.
      woensdag 14 januari 2009 @ 23:08:39 #127
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65052780
    Ohhh, die rooie broek is leukk!

    Btw, ik twijfel een beetje over schoenen kopen bij de H&M.. Weet iemand hoe deze vallen, groot of klein?

    Ik vind ze namelijk wel erg leuk...

    [ Bericht 59% gewijzigd door Enfermera op 14-01-2009 23:17:43 ]
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_65053098
    Die rode broek heb ik in het zwart
    Hoe duur istie nu?
    pi_65053143
    Ik zie net deze:



    Geweldig ding. Die móet ik echt hebben.
    pi_65053559
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 23:08 schreef Enfermera het volgende:
    Ohhh, die rooie broek is leukk!

    Btw, ik twijfel een beetje over schoenen kopen bij de H&M.. Weet iemand hoe deze vallen, groot of klein?
    [ afbeelding ]
    Ik vind ze namelijk wel erg leuk...
    Normaal, geloof ik. Vorig jaar hadden ze ze ook in de collectie en ik heb ze gepast, maar ik houd niet van peeptoes...

    Noortje: die broek is tof! zag hem in de winkel hangen, hij voelt zacht aan
    pi_65053588
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 23:16 schreef Noortje. het volgende:
    Die rode broek heb ik in het zwart
    Hoe duur istie nu?
    9,90 is ie nu. Hoe zit de broek eigenlijk? Want ik koop nooit dit soort stofjes.

    De broek hier boven is trouwens ook tof.
      woensdag 14 januari 2009 @ 23:41:29 #132
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65054129
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 23:27 schreef NoralyZ het volgende:

    [..]

    Normaal, geloof ik. Vorig jaar hadden ze ze ook in de collectie en ik heb ze gepast, maar ik houd niet van peeptoes...

    Noortje: die broek is tof! zag hem in de winkel hangen, hij voelt zacht aan
    Thanks! Nee, ik eik ook niet, maar dan neem ik de gok wel en anders stuur ik ze gewoon terug
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_65061826
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 22:57 schreef bluejean het volgende:
    Leuke spullen Daph!

    Hier een deel van mijn sale aanwinsten:
    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    Mijn eerste keer dat ik via de onlineshop bestel, dus ik ben benieuwd.
    Die broek!! Geweldig!
      donderdag 15 januari 2009 @ 16:32:36 #134
    19242 yavanna
    Results may vary.
    pi_65075783
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 23:08 schreef Enfermera het volgende:
    Ohhh, die rooie broek is leukk!

    Btw, ik twijfel een beetje over schoenen kopen bij de H&M.. Weet iemand hoe deze vallen, groot of klein?
    [ afbeelding ]
    Ik vind ze namelijk wel erg leuk...
    Geen idee hoe ze vallen, maar ze zijn erg leuk.
    ~Cheer up, the worst is yet to come.~
    pi_65080179
    Binnen



    HOAX!





    De rest:


    Weet alleen nog niet of ik het gilet hou, beetje rare pasvorm Verder is alles tof
    pi_65080349
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 18:25 schreef Chanty87 het volgende:
    Binnen

    [ afbeelding ]

    HOAX!

    [ afbeelding ] [ afbeelding ]



    De rest:
    [ afbeelding ]

    Weet alleen nog niet of ik het gilet hou, beetje rare pasvorm Verder is alles tof
    Vreemd!

    Dat giletje heb ik ook besteld

    Leuke spulletjes!
    pi_65080410
    Mijn pakket ligt al een paar dagen op het kiala punt, maar een ander pakket moet ook nog komen dus ik haal ze dan maar tegelijk op

    Chanty, jammer van de schoentjes...
    Het is vaker zo dat spullen in het echt anders zijn dan op de foto's
    Of dat het model -dat de kleding showt- een heel ander item aan heeft ....pfff
    pi_65080411
    Wat jammer van die schoentjes.
      donderdag 15 januari 2009 @ 18:34:39 #139
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65080440
    Ik kreeg een mail binnen:
    quote:
    Hallo,

    Jouw mening is erg belangrijk voor ons en daarom willen we je vragen om mee te doen aan een onderzoek over H&M. Het is een kort onderzoek en het kost je maar een paar minuten om de vragenlijst in te vullen. We zouden het op prijs stellen als je de enquête uiterlijk 19 Januari zou kunnen beantwoorden.

    Je antwoorden zijn anoniem.

    Klik op de onderstaande link om direct bij het vragenformulier te komen:

    http://www.easyresearch.se/s.asp?Id=15393903&Pwd=13524362

    Mocht je vragen hebben over de enquête, dan kun je ons per e-mail bereiken op survey@hm.com.

    Hartelijk dank voor je medewerking!

    Met vriendelijke groeten,
    H&M Hennes & Mauritz
    Heb gelijk mn hart gelucht daar, als laatste kon je natuurlijk opmerkingen plaatsen, dus ik heb een boekje opengedaan over hun manier van bestellingen leveren en verwerken, de catalogus die nog nooit bij mij is aangekomen terwijl ik 'm altijd bestel en het feit dat ze nog steeds consequent de pincode + klantnummer in ELK mailtje zetten wat ze je sturen
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_65080507
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 18:33 schreef Linnie20v het volgende:
    Chanty, jammer van de schoentjes...
    Het is vaker zo dat spullen in het echt anders zijn dan op de foto's
    Of dat het model -dat de kleding showt- een heel ander item aan heeft ....pfff
    Ze passen wel (net!) maar ze zijn een stuk minder leuk zo
    pi_65080565
    Hoe lang duurt het doorgaans voordat je bestelling is verwerkt en geleverd? Mijn bestelling staat nu op 'verwerkt' en ben wel benieuwd hoe lang het dan nog ongeveer duurt voordat het hier is.
    pi_65080661
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 18:38 schreef bluejean het volgende:
    Hoe lang duurt het doorgaans voordat je bestelling is verwerkt en geleverd? Mijn bestelling staat nu op 'verwerkt' en ben wel benieuwd hoe lang het dan nog ongeveer duurt voordat het hier is.
    Normaal gesproken zou je binnen anderhalve week na bestelling je bestelling wel binnen moeten hebben. Ze zijn alleen een beetje van de rel daar nu geloof ik. Mijn bestelling van 29 december is pas dinsdag in behandeling gegaan en heeft dus nog geen track & trace code. Die hoef ik deze week dus nog niet te verwachten..

    Maar het verschilt nogal, sommigen bestellen op 9 januari en hebben het dan de 12e al binnen ofzo
    pi_65080695
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 18:34 schreef Enfermera het volgende:
    Ik kreeg een mail binnen:
    [..]

    Heb gelijk mn hart gelucht daar, als laatste kon je natuurlijk opmerkingen plaatsen, dus ik heb een boekje opengedaan over hun manier van bestellingen leveren en verwerken, de catalogus die nog nooit bij mij is aangekomen terwijl ik 'm altijd bestel en het feit dat ze nog steeds consequent de pincode + klantnummer in ELK mailtje zetten wat ze je sturen
    Haha, ik heb ook even flink commentaar gegeven in dat laatste stukje.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_65080936
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 18:41 schreef Daph_ het volgende:

    [..]

    Normaal gesproken zou je binnen anderhalve week na bestelling je bestelling wel binnen moeten hebben. Ze zijn alleen een beetje van de rel daar nu geloof ik. Mijn bestelling van 29 december is pas dinsdag in behandeling gegaan en heeft dus nog geen track & trace code. Die hoef ik deze week dus nog niet te verwachten..

    Maar het verschilt nogal, sommigen bestellen op 9 januari en hebben het dan de 12e al binnen ofzo
    Jeetje, dan heeft het verwerken bij jou wel lang geduurd zeg. Ik hoop dat ik een mazzeltje heb, want ik heb pas eergisteren besteld en er staat dat 'ie in behandeling is.
    pi_65081019
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 18:49 schreef bluejean het volgende:

    [..]

    Jeetje, dan heeft het verwerken bij jou wel lang geduurd zeg. Ik hoop dat ik een mazzeltje heb, want ik heb pas eergisteren besteld en er staat dat 'ie in behandeling is.

    Dan denk ik dat inderdaad ook wel Je zult hem waarschijnlijk wel een stuk sneller krijgen dan ik
    pi_65083805
    Nou ik heb een maand geleden ook wat bestelt bij de H&M!

    Nou zie ik alleen dat mn bestelling al is afgeleverd volgens de track & trace terwijl ik niets heb ontvangen..

    Zie: Zending afgeleverd 15-01-2009 Doetinchem , pakkettendistributie

    Als een gek rondjes gaan rennen van stress of kan ik die nog verwachten?
    pi_65084935
    Ik zou zeggen: check je buren!
    Bij mij flikken ze het ook steeds, dat ze een pakje afleveren en geen briefje in de bus doen met waar het is afgeleverd. Ben je afhankelijk van je buren dat die het langs komen brengen of je mag zelf een rondje buren doen.
    pi_65085250
    Idd, check je buren. Bij ons leggen ze het in een kist in de poort bij het huis, terwijl iedereen dat dus eigenlijk gewoon kan pakken Mocht ie daar niet liggen, dan moet je even contact opnemen met TNT; je hebt immers een track & trace code gekregen..
    pi_65085841
    Ik ben mezelf aan het beheersen, wilde eigenlijk een bikini van 4 euro en een rokje kopen, maar ik heb mezelf ervan overtuigd dat ik die bikini helemaal niet zo mooi vind en dat dat rokje alleen maar leuk is in de winter.. Geen idee hoe lang ik dat laatste volhoud trouwens, niet heel lang denk ik zo.
    En en en als ik dat rokje bestel 'moet' ik er gelijk ook een singlet bij bestellen en een vestje enzo, dus dat is ook weer zoiets. Ik heb eigenlijk geen geld op het moment maar als ik wacht ben ik bang dattie uitverkocht is en ik spijt krijg.

    Het gaat om dit rokje trouwens


    Iemand enig idee hoe die valt, of of hij nog gewoon te koop is in de winkel? Want ik heb geen zin om geld te verspillen aan verzendkosten.

    [ Bericht 12% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 15-01-2009 20:59:57 ]
    pi_65086105
    Dat rokje heb ik in het zwart! Ik vind hem bij mij iig heel mooi staan. Ik ben niet zo lang, en de meeste rokken zijn voor mij eigenlijk te lang, maar deze is echt perfect
    Klussen deel 1 en 2
    pi_65086176
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 20:57 schreef Noortje. het volgende:
    Ik ben mezelf aan het beheersen, wilde eigenlijk een bikini van 4 euro en een rokje kopen, maar ik heb mezelf ervan overtuigd dat ik die bikini helemaal niet zo mooi vind en dat dat rokje alleen maar leuk is in de winter.. Geen idee hoe lang ik dat laatste volhoud trouwens, niet heel lang denk ik zo.
    En en en als ik dat rokje bestel 'moet' ik er gelijk ook een singlet bij bestellen en een vestje enzo, dus dat is ook weer zoiets. Ik heb eigenlijk geen geld op het moment maar als ik wacht ben ik bang dattie uitverkocht is en ik spijt krijg.

    Het gaat om dit rokje trouwens
    [ afbeelding ]

    Iemand enig idee hoe die valt, of of hij nog gewoon te koop is in de winkel? Want ik heb geen zin om geld te verspillen aan verzendkosten.
    Dat rokje vond ik ook al zo schattig
    Ik mocht hem niet kopen van mezelf omdat ik al een bestelling had geplaatst van 128 euro bestaande uit bijna alleen maar sale artikelen .


    Als ik één leuk dingetje zie vraag ik vaak aan mijn zusje (als die toevallig ook een bestelling heeft staan) of zij hem voor me mee wil bestellen.. Misschien toevallig een vriendin die ook een bestelling heeft geplaatst?
    pi_65086222
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 21:06 schreef Daph_ het volgende:

    [..]

    Dat rokje vond ik ook al zo schattig
    Ik mocht hem niet kopen van mezelf omdat ik al een bestelling had geplaatst van 128 euro bestaande uit bijna alleen maar sale artikelen .


    Als ik één leuk dingetje zie vraag ik vaak aan mijn zusje (als die toevallig ook een bestelling heeft staan) of zij hem voor me mee wil bestellen.. Misschien toevallig een vriendin die ook een bestelling heeft geplaatst?
    Nee ik ben vrijwel de enige van mijn vriendengroepje die bij de H&M bestelt en het andere meisje mag ook niets bestellen van haarzelf omdat ze dat laatst dus ook al heeft gedaan.
    pi_65086328

    Deze ga ik bestellen zodra 'ie in de sale is. Of had ik dat al gezegd hier ergens?
    pi_65086409
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 21:07 schreef Noortje. het volgende:

    [..]

    Nee ik ben vrijwel de enige van mijn vriendengroepje die bij de H&M bestelt en het andere meisje mag ook niets bestellen van haarzelf omdat ze dat laatst dus ook al heeft gedaan.
    Ik ken dat

    Ik ken niemand die de sale kan weerstaan, mijn zusje heeft precies hetzelfde; als er veel dingen in de sale zijn dan smijten we zo'n beetje alles wat los en vast zit in onze shoppingbag , maar schijnbaar hebben meer mensen dat
    pi_65086468
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 21:11 schreef Daph_ het volgende:

    [..]

    Ik ken dat

    Ik ken niemand die de sale kan weerstaan, mijn zusje heeft precies hetzelfde; als er veel dingen in de sale zijn dan smijten we zo'n beetje alles wat los en vast zit in onze shoppingbag , maar schijnbaar hebben meer mensen dat
    Eigenlijk móet ik dat rokje hebben, maar ik heb dus niets leuks voor erboven. Dat is eigenlijk mijn enige probleem.
    pi_65086628
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 21:09 schreef Noortje. het volgende:
    [ afbeelding ]
    Deze ga ik bestellen zodra 'ie in de sale is. Of had ik dat al gezegd hier ergens?
    Volgens mij wel

    Dat heb ik met deze jurk:



    Trouwens, je kunt met veel dingen wachten met kopen omdat veel in de sale komt.. Alleen de basisdingen niet.

    Tip van flip trouwens: dingen die in de sale staan komen ook onder de items te staan als je naar de kassa gaat zeg maar.. Onder het kopje "iets voor jou?" en dan zijn ze goedkoper dan in de sale Zo heb ik een bolero voor 6,90 die in de sale nog steeds voor 9,90 staat
    pi_65086651
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 21:13 schreef Noortje. het volgende:

    [..]

    Eigenlijk móet ik dat rokje hebben, maar ik heb dus niets leuks voor erboven. Dat is eigenlijk mijn enige probleem.
    Heb je écht niks leuks of vind je iets nieuws bestelling bij de H&M eigenlijk leuker?
    pi_65086811
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 21:13 schreef Noortje. het volgende:

    [..]

    Eigenlijk móet ik dat rokje hebben, maar ik heb dus niets leuks voor erboven. Dat is eigenlijk mijn enige probleem.
    Ik ook eigenlijk nog steeds niet, heb al ongeveer alle topjes uit die collectie ermee geprobeerd maar ze staan mij allemaal niet
    Klussen deel 1 en 2
    pi_65086848
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 21:17 schreef Daph_ het volgende:

    [..]

    Heb je écht niks leuks of vind je iets nieuws bestelling bij de H&M eigenlijk leuker?
    Nee, ik heb allemaal shirts met streepjes/kleurtjes of gewoon kleuren die er niet bij staan en ik vind dat bij zo'n rokje gewoon een simpel zwart of wit singlet moet. Anders had ik dat rokje allaaaaaaaaaaang besteld.
    pi_65086876
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 21:16 schreef Daph_ het volgende:

    [..]

    Volgens mij wel

    Dat heb ik met deze jurk:

    [ afbeelding ]
    Deze jurk .
    pi_65087677
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 21:22 schreef Noortje. het volgende:

    [..]

    Nee, ik heb allemaal shirts met streepjes/kleurtjes of gewoon kleuren die er niet bij staan en ik vind dat bij zo'n rokje gewoon een simpel zwart of wit singlet moet. Anders had ik dat rokje allaaaaaaaaaaang besteld.
    Ah, dan is het goed

    Ikzelf heb genoeg effen (zwarte) dingen, komt doordat ik op een kantoor werk
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 21:23 schreef Deliah het volgende:

    [..]

    Deze jurk [ afbeelding ] .
    Issie al in een bepaalde maat uitverkocht (of staat ie al in de sale)?
    pi_65088594
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 20:41 schreef Daph_ het volgende:
    Idd, check je buren. Bij ons leggen ze het in een kist in de poort bij het huis, terwijl iedereen dat dus eigenlijk gewoon kan pakken Mocht ie daar niet liggen, dan moet je even contact opnemen met TNT; je hebt immers een track & trace code gekregen..
    @ Liejannuh

    Bedankt voor de niet hoopgevende antwoorden
    Morgen eens bij de buren informeren! En anders bel ik naar de H&M,

    Op de site van H&M staat dan nog wel dat de bestelling onderweg is. Moe wordt je er van
    pi_65089676
    Die topic is echt zo'n lotgenoten topic geworden voor h&m-sale verslaafden

    Zodra het in de sale staat, vind ik altijd dat ik netjes aan het besparen ben, terwijl ik gewoon het 3e zwarte vestje en het zoveelste singletje aan het bestellen ben Maar het is zo verleidelijk goedkoop dat je je achterlijk voelt als je het niet in je mandje gooit...
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 21:09 schreef Noortje. het volgende:
    [ afbeelding ]
    Deze ga ik bestellen zodra 'ie in de sale is. Of had ik dat al gezegd hier ergens?
    Dat was ik ook van plan, ik vind em stoer, maar 30 euro vind ik teveel. Dat heb ik met heel veel spulletjes, en als het sale is dan ga ik helemaal los
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      donderdag 15 januari 2009 @ 22:27:41 #164
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65089820
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 22:24 schreef alors het volgende:
    Die topic is echt zo'n lotgenoten topic geworden voor h&m-sale verslaafden

    Zodra het in de sale staat, vind ik altijd dat ik netjes aan het besparen ben, terwijl ik gewoon het 3e zwarte vestje en het zoveelste singletje aan het bestellen ben Maar het is zo verleidelijk goedkoop dat je je achterlijk voelt als je het niet in je mandje gooit...
    [..]

    Dat was ik ook van plan, ik vind em stoer, maar 30 euro vind ik teveel. Dat heb ik met heel veel spulletjes, en als het sale is dan ga ik helemaal los
    I know right.. Echt verschrikkelijk. Ik zie dan inderdaad zo'n vestje waar ik er al tig van heb, ook van die singletjes idd, en toch blijf je maar kopen
    Gelukkig staat er nu voor de helft ook spullen tussen van mn vriend, dus das wel mooi Hoef ik me niet zo schuldig te voelen als ik er nog iets bijgooi
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_65099821
    Mijn track & trace code doet het

    Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco
    pi_65100171
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 10:08 schreef Daph_ het volgende:
    Mijn track & trace code doet het

    Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco
    Same here, maar ze zijn in ieder geval al wel bezig. Best snel voor H&M-begrippen, een week na mijn bestelling. Heb ook al een bestelling bij de Esprit staan (jas voor 100 euro i.p.v. 220 euro voorheen), moet echt stoppen met de kleding.

    pi_65100403
    Die van mij wordt vandaag afgeleverd! Vanavond weer eens alle buren langs om te kijken waar het is afgeleverd.
    pi_65100460
    Oh mijn andere bestelling is inmiddels in tweeen gehakt Fijn, want die staat op het adres van mijn vriend. Hij zal wel denken "ALWEERR?!"
    pi_65100963
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 21:41 schreef Daph_ het volgende:
    [..]

    Issie al in een bepaalde maat uitverkocht (of staat ie al in de sale)?
    Voorjaarscollectie, geen maat uitverkocht, ik wacht tot dat ie in de sale komt .
    pi_65101208
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 10:40 schreef Deliah het volgende:

    [..]

    Voorjaarscollectie, geen maat uitverkocht, ik wacht tot dat ie in de sale komt .
    Zou ik dan inderdaad ook doen

    *nieuwe tactiek*
    pi_65107223
    Nou de buren zijn zo lief geweest om het pakketje te brengen
    k*t TNT heeft dus geen briefje gedropt. In ieder geval blij ! maar 1 van de 6 wat terug gestuurd hoeft te worden.
    pi_65107718
    Ik kreeg eergisteren dit binnen:


    In het creme, maar die zie ik niet meer op de site. Shirtje valt heel kort en heel strak, teruggestuurd dus.


    Dit blouseje past best goed, maar ik vind het toch niet helemaal voor mij.. twijfelgevalletje.


    standaard collectie vest, iets valer in het echt, maar wel leuk.

    en nog een sjaal van Divided, maar die staat niet meer op de site, was uit de sale.
    pi_65118635
    Ik heb mijn 2 pakketjes ook binnen, more details later
      vrijdag 16 januari 2009 @ 20:03:05 #174
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_65120515
    Ik wil die van mij ook binnen krijgen . Heb 'm de 5e besteld! Sinds gister in behandeling.. Is er dan een kans dat ik 'm morgen krijg? (ik kan 'm nog niet vinden met Track&Trace)
      vrijdag 16 januari 2009 @ 20:09:50 #175
    123170 alors
    zlata1234
    pi_65120767
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 20:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Ik wil die van mij ook binnen krijgen . Heb 'm de 5e besteld! Sinds gister in behandeling.. Is er dan een kans dat ik 'm morgen krijg? (ik kan 'm nog niet vinden met Track&Trace)
    Nee reken maar op dinsdag/woensdag op zn vroegst.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65120974
    MIjn eerste pakket was al van voor de kerst
    pi_65123260
    quote:
    Kortingscodes
    1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
    7848 Korting 10,-
    8226 - 25% korting op een artikel
    Die van 25% werkt niet meer zijn er nog andere code's die een xx aantal % korting geven?
    pi_65126797
    Morgen komt mijn grote bestelling . Binnen een week vanaf het moment dat ik besteld had.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_65126997
    Ik heb een verkeerd jurkje geleverd gekregen!!!
    En het jurkje wat ik wil is natuurlijk niet meer in mijn maat leverbaar.
      vrijdag 16 januari 2009 @ 22:31:53 #180
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_65127202
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 22:22 schreef Addict89 het volgende:
    Morgen komt mijn grote bestelling . Binnen een week vanaf het moment dat ik besteld had.
    Ik snap het niet helemaal.. Er staat toch dat ze de bestellingen behandelen naar welke het eerst binnenkwam? Waarom krijgt de een het dan zo snel al en moet de ander zo lang wachten?
      vrijdag 16 januari 2009 @ 22:36:00 #181
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65127384
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
    Ik heb een verkeerd jurkje geleverd gekregen!!!
    En het jurkje wat ik wil is natuurlijk niet meer in mijn maat leverbaar.
    Jeez, wat klote... Terugsturen met de goeie code (wat er fout aan is) en met de klantenservice bellen..? Misschien kunnen ze nog wat voor je betekenen...
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_65127590
    Ik heb mijn pakketje binnen! Alles is heel leuk en ik pas zelfs het rokje maat 170. Alleen die UFO-achtige zilverkleurige legging is een beetje raar, maar voor 5 euro is ie wel goed voor een of ander themafeestje
    Klussen deel 1 en 2
    pi_65127719
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 22:36 schreef Enfermera het volgende:

    [..]

    Jeez, wat klote... Terugsturen met de goeie code (wat er fout aan is) en met de klantenservice bellen..? Misschien kunnen ze nog wat voor je betekenen...
    Ik ga morgen eens bellen met de klantenservice. Anders is het gewoon pech. Het is nou niet zo dat ik helemaal niets meer heb om aan te trekken ofzo.
      vrijdag 16 januari 2009 @ 22:46:50 #184
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65127785
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 22:45 schreef Liejannuh het volgende:

    [..]

    Ik ga morgen eens bellen met de klantenservice. Anders is het gewoon pech. Het is nou niet zo dat ik helemaal niets meer heb om aan te trekken ofzo.
    Nee oke, maar tis toch jammer en een teleurstelling als je een ander jurkje krijgt dan je besteld had!
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_65128442
    Nou, veel gaat er terug! Alles past wel maar ik heb op dit moment niet zo veel te spenderen

    Ik hou:










    En het grijze Mickey Mouse vest waar ik nu geen plaatje van heb omdat het helemaal is uitverkocht


    .

    Helaas zijn de blauwe schelp oorbellen kapot uit de verpakking gekomen


    Deze schoenen zijn echt super, alleen ik loop er met m'n hak uit. Dus misschien dat ik ze binnenkort even pas in de winkel in een maatje kleiner.



    Ben trots op wat ik allemaal terug stuur
    pi_65128694
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 23:05 schreef Linnie20v het volgende:
    Deze schoenen zijn echt super, alleen ik loop er met m'n hak uit. Dus misschien dat ik ze binnenkort even pas in de winkel in een maatje kleiner.
    [ afbeelding ]
    Whoah, die heels zien er zo op het eerste oog fabuleus uit! Die heb ik helemaal niet gezien in de winkel.
    pi_65129799
    Ik vind ze ook te geeek!! Je hebt ze ook in het zwart, maar voor de lente/zomer vind ik dit kleurtje mooier!
    Helaas heb ik ze ook nog niet ontdekt in de winkel Maandag ga ik weer een kijkje nemen.
    pi_65130045
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 23:44 schreef Linnie20v het volgende:
    Ik vind ze ook te geeek!!
    Ik las geek .
    pi_65131930
    Ja, die zwarte zijn super! Jammer dat mijn bestelling al in behandeling is.
    pi_65135562
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 22:31 schreef BlaatschaaP het volgende:

    [..]

    Ik snap het niet helemaal.. Er staat toch dat ze de bestellingen behandelen naar welke het eerst binnenkwam? Waarom krijgt de een het dan zo snel al en moet de ander zo lang wachten?
    Omdat het onzin is dat ze behandelen naar welke het eerste binnenkomt.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      zaterdag 17 januari 2009 @ 21:24:17 #192
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_65153634
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 23:05 schreef Linnie20v het volgende:
    Nou, veel gaat er terug! Alles past wel maar ik heb op dit moment niet zo veel te spenderen

    Ik hou:
    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    En het grijze Mickey Mouse vest waar ik nu geen plaatje van heb omdat het helemaal is uitverkocht


    .

    Helaas zijn de blauwe schelp oorbellen kapot uit de verpakking gekomen
    [ afbeelding ]

    Deze schoenen zijn echt super, alleen ik loop er met m'n hak uit. Dus misschien dat ik ze binnenkort even pas in de winkel in een maatje kleiner.
    [ afbeelding ]


    Ben trots op wat ik allemaal terug stuur
    Haha ach mijn pakketje is sinds gisteren ook weer geheel retour en ik heb alweer nieuwe dingen besteld. Ik overspend gelukkig niet. Kan me wel inhouden, geen schulden voor mij!
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_65177591
    Mijn pakketje komt als het goed is morgen en anders dinsdag (finally)

    BTW; leuke spulletjes Linnie!
    pi_65198574
    *valt bijna van stoel*

    Andere pakketje is ook onderweg !
    pi_65205513





    Gisteren besteld, ben vooral heel erg benieuwd naar die bovenste rok, die lijkt me echt super!!!
    Heeft iemand die toevallig al? Zit er een rits in? Valt ie mooi wijd?
    “I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
    pi_65208099
    Ik heb die rok in de winkel op een pop gezien en ik weet niet of er een rits inzit (zal wel toch), maar hij valt wel mooi wijd! Hij is ook best kort geloof ik.. zeker een tof rokje
      maandag 19 januari 2009 @ 14:33:30 #197
    238582 Modepopje
    Styleguide.nl
    pi_65208223
    maar weer even een nieuwe bestelling geplaatst

    Neem een kijkje op de vernieuwde Styleguide! www.styleguide.nl
    pi_65208804
    Ik heb 5 euro korting gekregen bij mijn preview voorjaarsbestelling. Lees ik wat beter en staat er: 'Dankjewel voor je bestelling uit de preview-catalogus najaar 2008 ... Deze cadeaubon is geldig tot 31-12-2008 ...'

    En dat krijg ik dan 3 weken na de uiterste bruikbaarheidsdatum .
    pi_65213783
    Mijn bestelling is gesorteerd in het verzendcentrum. Beetje jammer alleen dat ik pas volgende week weer richting Breda ga waar mijn bestelling geleverd wordt.

    pi_65214835
    quote:
    Op maandag 19 januari 2009 14:48 schreef Deliah het volgende:
    Ik heb 5 euro korting gekregen bij mijn preview voorjaarsbestelling. Lees ik wat beter en staat er: 'Dankjewel voor je bestelling uit de preview-catalogus najaar 2008 ... Deze cadeaubon is geldig tot 31-12-2008 ...'

    En dat krijg ik dan 3 weken na de uiterste bruikbaarheidsdatum .
    Vreemd.. Nou ja, je hebt in ieder geval weer vijf euri korting
    pi_65215921
    quote:
    Zending gesorteerd in sorteercentrum
    Deel 2 Moet niet gekker worden!
    pi_65216947
    quote:
    Op maandag 19 januari 2009 17:52 schreef Chanty87 het volgende:

    [..]

    Deel 2 Moet niet gekker worden!
    Jij ook al?
    quote:
    Zending gesorteerd in sorteercentrum 19-01-2009 Zwolle , intern transport pakketten
      maandag 19 januari 2009 @ 19:25:54 #203
    123170 alors
    zlata1234
    pi_65219139
    quote:
    Op maandag 19 januari 2009 14:48 schreef Deliah het volgende:
    Ik heb 5 euro korting gekregen bij mijn preview voorjaarsbestelling. Lees ik wat beter en staat er: 'Dankjewel voor je bestelling uit de preview-catalogus najaar 2008 ... Deze cadeaubon is geldig tot 31-12-2008 ...'

    En dat krijg ik dan 3 weken na de uiterste bruikbaarheidsdatum .
    hij werkt wel gewoon.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65222720






    Ik heb ook weer even de sale geplunderd
    De tas had ik al langer, maar mn moeder wilde hem ook
    pi_65222897
    quote:
    Op maandag 19 januari 2009 20:50 schreef Merel1808 het volgende:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Ik heb ook weer even de sale geplunderd
    De tas had ik al langer, maar mn moeder wilde hem ook
    Leuke spulletjes! Geweldige tas Heb hem ook besteld .
    pi_65223351
    Heb de sale geplunderd . De geruite rok met riem (zwart wit) wordt pas in februari geleverd. De rest van mijn bestelling is onderweg, dus ik heb die rok wat gezelschap gegeven . Ik had eerst een bruine tas gekozen, maar die rode is veul leuker !






    Ik moet hier eigenlijk echt mee ophouden Maar het is zo leuk! Ik heb mezelf alleen wel gedwongen om niet meer bij de gewone artikelen te kijken, maar dat alleen bij de sale te doen.. Dan is het in ieder geval afgeprijsd en dat houdt de schade een beetje beperkt

    Als ik mijn eerste bestelling binnenkrijg (als het goed is morgen) dan ga ik gelijk H&M mailen. Ik heb een aantal dingen besteld die nu in de sale staan en volgens mij scheelt dat ongeveer 15 euro op mijn factuur . Hopelijk heb ik morgen mijn pakketje binnen
    pi_65229405
    De mijne staat op 'manco' . Is dat normaal?
    pi_65229718
    quote:
    Op maandag 19 januari 2009 23:18 schreef bluejean het volgende:
    De mijne staat op 'manco' . Is dat normaal?
    Ja, zie OP.
    pi_65230004
    ohja kut ik moet nog wat betalen ik wacht daar altijd tot het laatste moment mee
    pi_65232558
    Ik bestel al jaren kleding etc online en dus ook bij H&M, maar..........die kortingsbon (nen) kortingscode Zit dat bij de geleverde bestelling? Of in je mandje Hellup........
    I like it I like it I like it loud ♥
    döp dep döp dededöp döp döp
    pi_65235592
    quote:
    Zending zit in afleverroute
    pi_65236686
    Mijn track&Tracecodeklopt niet..
    pi_65237415
    Ik had perongeluk het geld voor mijn maandelijkse ziektekosten overgemaakt naar H&M.
    Maar er liepen nog 2 bestellingen, dus dat is gelijk verrekend. Ook niet verkeerd.

    Meteen weer besteld:


    Lekker voor thuis, ¤9,90 sale.


    Met het onderstaande giletje erop. ¤19,90.


    ¤19,90.


    2 60 den. leggings, ¤7,90.


    En m'n vorige bestelling is onderweg!
    pi_65240214
    Ik vind die bloes ook mooi, maar het zijn vaak van die kreukstofjes van de H&M. Kun je even laten weten hoe ie is, als je m in huis hebt?

    Zending is vanmorgen gesorteerd in Dodrecht! Moet er bijna zijn dus.
    Sweet and innocent...
    pi_65240347
    Ik heb ook maar een bestelling geplaatst, maar de meeste dingen die ik juist NU wil hebben worden pas in maart geleverd
    Klussen deel 1 en 2
    pi_65240810
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 12:24 schreef Innocence het volgende:
    Ik vind die bloes ook mooi, maar het zijn vaak van die kreukstofjes van de H&M. Kun je even laten weten hoe ie is, als je m in huis hebt?

    Zending is vanmorgen gesorteerd in Dodrecht! Moet er bijna zijn dus.
    Ja, dat had ik dus inderdaad ook, met een simpel wit blousje van de H&M. Dus ik ben inderdaad ook benieuwd hoe deze is. Maar goed, blousjes moet je toch vaak even het strijkijzer overheen halen. Da's dan ook meteen het enige, naast spijkerbroeken, wat ik strijk.

    Maar ik laat 't weten, word wel pas begin febr. geleverd.
    pi_65243596
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 12:24 schreef Innocence het volgende:
    Ik vind die bloes ook mooi, maar het zijn vaak van die kreukstofjes van de H&M. Kun je even laten weten hoe ie is, als je m in huis hebt?

    Zending is vanmorgen gesorteerd in Dodrecht! Moet er bijna zijn dus.
    Ik heb dat blouseje in het blauw (ook met witte streep) en die kreukt echt héél erg. Als je hem gewoon op een hangertje aan de waslijn hangt en hij droogt, dan ziet hij als hij droog is eruit alsof hij drie weken in een plastic tasje in de hoek gepropt heeft gelegen Zonde, want bij de rest van mijn blousejes van de H&M heb ik dat niet. Voordeel vind ik wel dat hij wat dikker is dan de rest van de blouses, hij zit dus wat warmer .

    Ik zit *in spanning* te wachten op de TNT post man die mijn pakketje komt bezorgen.. De chauffeur is onderweg en normaal gesproken komt die rond 2 of 3 uur
    pi_65244638
    Hoe lang duurt het ongeveer tot je een reactie krijgt van de klantendinges?
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_65244733
    Het is binnen

    Ik weet alleen niet hoe deze blouse hoort te vallen:



    Als ik er geen riem omheen heb ziet hij er een beetje uit als een hobbezak
    pi_65244741
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
    Hoe lang duurt het ongeveer tot je een reactie krijgt van de klantendinges?
    Ik heb altijd wel binnen twee dagen antwoord
    pi_65244983
    Ik heb nog nooit een mail verzonden ofzo
    pi_65247400
    Mijn pakketje is vandaag in Breda aangekomen.



    Kan het pas volgende week ophalen, dus nog even jeukende vingers voor mij.
    pi_65249142
    quote:
    Op maandag 19 januari 2009 14:30 schreef NoralyZ het volgende:
    Ik heb die rok in de winkel op een pop gezien en ik weet niet of er een rits inzit (zal wel toch), maar hij valt wel mooi wijd! Hij is ook best kort geloof ik.. zeker een tof rokje
    Ok, bedankt!
    “I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
    pi_65249225


    Rode top = te kort en te klein, groene trui zit echt ongelooflijk slobberig bij m'n middel (en het is een XS ) en de blauwe sweatpants zit net te klein. En hij is te kort.

    Rest is wel tof
    pi_65250027
    Toffe manier van 'wat hou ik en wat niet' aangeven
    pi_65251237
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 16:38 schreef Linnie20v het volgende:
    Toffe manier van 'wat hou ik en wat niet' aangeven
    pi_65251934
    Oh ja, die groene trui, die had ik in het zwart besteld, veeeeel te groot en dat heette dan een aansluitend model te zijn. Jammer......
    Heb gisteren nog wat jeans uit de sale besteld, ben benieuwd.
    pi_65252420
    De witte blouse (zie vorige pagina) gaat terug. Als ik dat ding aan heb, heb ik weer het idee dat ik 20 kilo meer weeg (minstens). Voel me er niet happy in. Ik ben echt superblij met de rok (wel een hoog model, even wennen, maar de zakken zijn echt handig!), het rode vestje, mijn haarklemmetjes, oorbellen en het tasje (wel wat groter dan ik me voorgesteld had). Oh en natuurlijk met de sandaaltjes. Die zijn wel gemaakt voor mensen met (lichtelijke) platvoeten, volgens mij als je een hoge wreef heb kom je er niet in. Zal morgen als ik wat meer licht heb wel even een foto maken, dan is het allemaal wat duidelijker

    De grijze sweater waar de vertraging allemaal om te doen was valt een beetje groot Ik heb normaal een M, maar deze had ik in een S ook wel aangekund. Hij zit wel lekker, dus voor die 1,90 hou ik 'm
    pi_65253859
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 16:19 schreef Chanty87 het volgende:
    [ afbeelding ]

    Rode top = te kort en te klein, groene trui zit echt ongelooflijk slobberig bij m'n middel (en het is een XS ) en de blauwe sweatpants zit net te klein. En hij is te kort.

    Rest is wel tof
    Waar vind je dat laatste shirtje op de website?
    Klussen deel 1 en 2
    pi_65253968
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 18:10 schreef sheonlydreams86 het volgende:

    [..]

    Waar vind je dat laatste shirtje op de website?
    Die is uitverkocht...
    pi_65254130
    Ik krijg net een factuur binnen met de mededeling dat ik nog 30 euro moet betalen, terwijl ik die bestelling geretourneerd heb. En nu zijn de lijnen van de klantenservice al een halfuur bezet, uiteraard.
    pi_65254556
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 18:20 schreef Noortje. het volgende:
    Ik krijg net een factuur binnen met de mededeling dat ik nog 30 euro moet betalen, terwijl ik die bestelling geretourneerd heb. En nu zijn de lijnen van de klantenservice al een halfuur bezet, uiteraard.
    Hmmpf, gaat lekker daar dus.

    De tweede bestelling die ik geplaatst heb, heeft een niet werkende track & trace code, maar als ik bij saldo kijk dan zie ik dat daar een factuur openstaat van 18 januari (=afgelopen zondag) Volgens mij duurt het nog zeker een week voordat ik dat pakketje heb, dus dan heb ik nog 4 dagen ofzo om te betalen.. Gaat lekker daar
    pi_65255374
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 18:20 schreef Noortje. het volgende:
    Ik krijg net een factuur binnen met de mededeling dat ik nog 30 euro moet betalen, terwijl ik die bestelling geretourneerd heb. En nu zijn de lijnen van de klantenservice al een halfuur bezet, uiteraard.
    Ik kreeg vandaag ook een mooie envelop van de H&M, dat ik binnen zoveel dagen moet betalen blablabla.
    Maar ze hebben altijd een grote achterstand op moment van verwerken. Er staat op mijn brief 12-01 ...
    en het is vandaag al de 20e

    Niets van aantrekken dus, je moet gewoon mijn pagina in de gaten houden
    pi_65255943
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 18:51 schreef Linnie20v het volgende:

    [..]

    Ik kreeg vandaag ook een mooie envelop van de H&M, dat ik binnen zoveel dagen moet betalen blablabla.
    Maar ze hebben altijd een grote achterstand op moment van verwerken. Er staat op mijn brief 12-01 ...
    en het is vandaag al de 20e

    Niets van aantrekken dus, je moet gewoon mijn pagina in de gaten houden
    Ja klopt, dat had ik ook (zelfde datum erop), maar op Mijn Pagina staat het ook nog steeds.
    Heb er maar even achteraan gemaild, ik kan echt geen geld missen op het moment.
      dinsdag 20 januari 2009 @ 19:10:12 #235
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_65256024
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 17:37 schreef Daph_ het volgende:
    De witte blouse (zie vorige pagina) gaat terug. Als ik dat ding aan heb, heb ik weer het idee dat ik 20 kilo meer weeg (minstens). Voel me er niet happy in.
    Vind 'm ook een beetje clownig.
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_65257950
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 19:10 schreef Psych-case het volgende:

    [..]

    Vind 'm ook een beetje clownig.
    Ik vond hem wel leuk, zoals ie op de site staat. Er zit alleen totaal geen vorm in en aan de bovenkant zit een soort elastiek wat een beetje schuurt

    Maar in het echt issie inderdaad een beetje vreemd
    pi_65274161
    in behandeling

    volgens mij zijn ze een inhaalslag aan het maken.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65274278
    quote:
    Op maandag 19 januari 2009 20:50 schreef Merel1808 het volgende:
    [ afbeelding ]
    Heb ik, zit heerlijk!
    pi_65277423
    Had gistermiddag alles binnen. Een hele doos deze keer!

    Jammer (maar wel goed voor de portomonnee) dat bijna alles weer terug kan. Die extra grote kindermaten zijn echt veeeeel groter dan de reguliere kindermaten. Het witte bloesje leek op een verpleegstersuniform en het rode shirtje was veel te dun.

    Ik twijfel nog over een zwarte skinny pantalon en een felgekleurd geblokt sjaaltje. Hert grijze vest houd ik zeker, dat zit echt fantastisch!

    Hopen dat m'n kortingen een beetje geldig blijven, als ik zoveel terugstuur. Kan je ze anders weer overnieuw gebruiken?
    Sweet and innocent...
    pi_65284387
    Weet iemand of je 2 retourzendingen in 1 doos mag versturen?
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_65285642
    Heb ik de vorige keer gedaan, en ook nu staat er een groot pakket met 2 retourzendingen klaar!!
      woensdag 21 januari 2009 @ 15:38:32 #242
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_65286038
    Als je maar beide retourformulieren erbij doet kan het volgens mij wel. Tenminste, ik heb ook één keer een truitje uit een andere bestelling geretourneerd met spullen van een andere bestelling en dat is gewoon goed gegaan.
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
      woensdag 21 januari 2009 @ 15:41:19 #243
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_65286149
    Mijn dochter haar badpakje wordt te klein, ik heb deze bikini voor haar besteld . Komt als het goed is eind januari (met de rest van mijn bestelling )
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_65286254
    Bij mij zat de kleding niet in een doos, maar in een zak. Kan ik de kleding die ik wil retourneren in diezelfde zak terugsturen?
    pi_65286264
    In de winkel zag ik vandaag een waanzinnig mooie bloemetjeszomerjurk, roze roodachtig. Het is jammer dat ik besloten had om even niks meer te kopen .
      woensdag 21 januari 2009 @ 15:48:43 #246
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_65286454
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 15:43 schreef bluejean het volgende:
    Bij mij zat de kleding niet in een doos, maar in een zak. Kan ik de kleding die ik wil retourneren in diezelfde zak terugsturen?
    Ja, doe ik ook altijd . Wel voorzichtig openmaken, niet dat je de zak helemaal aan gort scheurt in je enthousiasme je pakje open te maken .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_65286567
    Ah, oke, dan flikker ik alles in 1 doos. Scheelt weer gesleep naar het postkantoor .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_65286913
    Mijn bestelling (Bloemenjurkje en pumps komen begin februari, bikini en groene jurkje pas begin maart )

      woensdag 21 januari 2009 @ 16:10:31 #249
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_65287277
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 15:59 schreef Sabinee het volgende:
    Mijn bestelling (Bloemenjurkje en pumps komen begin februari, bikini en groene jurkje pas begin maart )

    [ afbeelding ]
    Leuke dingen allemaal .
    Dat linkerjurkje vind ik super, ik zou alleen niet weten wanneer ik hem moest dragen .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_65288419
    Ik vind het rechterjurkje super in het paars, maar ik wacht even tot het zomer is.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65288436
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 15:59 schreef Sabinee het volgende:
    Mijn bestelling (Bloemenjurkje en pumps komen begin februari, bikini en groene jurkje pas begin maart )

    [ afbeelding ]
    Dat linkerjurkje vind ik echt geweldig alleen het model staat me voor geen meter.
    En de rechter vind ik ook super, alleen daar passen mijn boobies waarschijnlijk niet in. Beetje jammer.

    [ Bericht 9% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 21-01-2009 16:47:10 ]
    pi_65288597
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 16:45 schreef Noortje. het volgende:

    [..]

    Dat linkerjurkje vind ik echt geweldig alleen het model staat me voor geen meter.
    Die zag ik vandaag ook in de winkel, ik vind het een beetje flets.
    pi_65288743
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 16:45 schreef Noortje. het volgende:

    [..]

    Dat linkerjurkje vind ik echt geweldig alleen het model staat me voor geen meter.
    En de rechter vind ik ook super, alleen daar passen mijn boobies waarschijnlijk niet in. Beetje jammer.
    Haha ben ik ook bang voor, heb cup E/D. Maar vond hem leuk en ben eigenwijs, heb hem een maat groter dan normaal besteld, misschien dat het dan kan. Anders gaat hij weer retour
    En dat zwart/witte bloemenjurkje, ik heb geen idee of dat model me staat. Heb vorig jaar wel iets soortgelijks van MEXX gepast en die stond leuk, ware het niet dat hij te klein was en niet meer te krijgen in een maat groter. Hopelijk nu een positievere ervarig. Zo'n soort jurkje kan wat mij betreft altijd, heb je geen speciale gelegenheid voor nodig Met een leuke bolero erover ofzo, issie alweer een stukje minder 'gekleed'.
    pi_65314604
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 15:44 schreef Deliah het volgende:
    In de winkel zag ik vandaag een waanzinnig mooie bloemetjeszomerjurk, roze roodachtig. Het is jammer dat ik besloten had om even niks meer te kopen .
    Ja, die heb ik gepast in het blauw! Alleen heb ik te grote boobs en worden ze heel oncharmant platgedrukt. Verder is het wel echt een tof jurkje .

    Heb wel nog dat luipaardprint-singlet gekocht in het rood, een paar zwarte gympjes, en dat wijduitstaande taillerokje in het zwart.
    pi_65314942
    Code 8309 geeft 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
    Geen geldigheidsdatum opgegeven.
    pi_65315954
    Was deze code al bekend? 8283 voor ¤5 korting.
    pi_65323252
    Pff twee dagen geleden gemaild en nog steeds niets terug. Terwijl het deze keer dus véél belangrijker is dan de vorige keren, en toen kreeg ik binnen een dag een antwoord.
    pi_65324511
    Wat een ontzettend aardige helpdesk hebben zij. Deze is wel speciaal hoor.
    Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
    Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
    pi_65324956
    Over een week ofzo alweer H&M Home
    pi_65325275
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 18:08 schreef Chanty87 het volgende:
    Over een week ofzo alweer H&M Home
    Wasda?
    pi_65327611
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 18:19 schreef Laniboekje het volgende:

    [..]

    Wasda?
    De H&M versie van Zara Home
    pi_65328791
    Ik heb die catalogus paar maand geleden gekregen, ik vind het leuk spul Alleen weinig leuke dekbedovertrekken in 2 persoonsmaten.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65331932
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 13:18 schreef Syytön het volgende:
    Code 8309 geeft 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
    Geen geldigheidsdatum opgegeven.
    Geldig tot 1 februari 2009 (aldus mijn kaartje dat in de bus lag )
    pi_65332734
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 22:06 schreef Daph_ het volgende:

    [..]

    Geldig tot 1 februari 2009 (aldus mijn kaartje dat in de bus lag )
    Had ik niet moeten weten.
      vrijdag 23 januari 2009 @ 11:29:19 #265
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_65338382
    Jeah, mijn bestelling is ook in behandeling! Met het schattige kersjesvestje dat nu al uitverkocht is. Maar ik krijg hem .
    En nu ff een tijdje niet bestellen, het wordt een dure maand . Mijn auto moet voor de APK en onze badkamermuur is ingestort dus die moet gemaakt worden .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_65338514
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 11:29 schreef MaLo het volgende:
    Jeah, mijn bestelling is ook in behandeling! Met het schattige kersjesvestje dat nu al uitverkocht is. Maar ik krijg hem .
    En nu ff een tijdje niet bestellen, het wordt een dure maand . Mijn auto moet voor de APK en onze badkamermuur is ingestort dus die moet gemaakt worden .
    Dat topic van je badkamermuur gezien! Dat was vast schrikken! Die foto's ook. Sterkte ermee, met de APK, de badkamermuur en het NIET bestellen bij de H&M.

      vrijdag 23 januari 2009 @ 11:38:05 #267
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_65338743
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 11:32 schreef Laniboekje het volgende:

    [..]

    Dat topic van je badkamermuur gezien! Dat was vast schrikken! Die foto's ook. Sterkte ermee, met de APK, de badkamermuur en het NIET bestellen bij de H&M.

    Thanx! Heb meteen even het topic geupdate. Niet dat er veel gebeurd is maar toch .
    Vooral het niet bestellen gaat moeilijk worden ben ik bang .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_65339789
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 17:53 schreef Man-E-Faces het volgende:
    Wat een ontzettend aardige helpdesk hebben zij. Deze is wel speciaal hoor.
    Ik had laatst Tom, van de klantenservice van de H&M. Klonk als een leuke gozer!
    Gelukkig moet ik 'm zo weer even bellen.
      vrijdag 23 januari 2009 @ 15:43:38 #269
    237486 HoneyTrap
    Ol'blue eyes is back!
    pi_65347388
    bah..klantenservice is in gepsrek!
    /edit..jeetje, hoe irritant zeg... "bedankt voor het wachten"
    ik verwachte een medewerker..
    "vraag naar de nieuwe aanbiedingen"

    [ Bericht 67% gewijzigd door HoneyTrap op 23-01-2009 15:56:53 ]
      vrijdag 23 januari 2009 @ 16:10:45 #270
    237486 HoneyTrap
    Ol'blue eyes is back!
    pi_65348370
    grr..klantenservice gebeld omdat ik drie kortingen probeerde te gebruiken. Nu zijn ALLE kortingen weggehaald en staan in het boos-rood op mijn pagina
    pi_65348808
    Waarom probeer je dan ook 3 kortingscodes?
    pi_65350610
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 18:20 schreef Noortje. het volgende:
    Ik krijg net een factuur binnen met de mededeling dat ik nog 30 euro moet betalen, terwijl ik die bestelling geretourneerd heb. En nu zijn de lijnen van de klantenservice al een halfuur bezet, uiteraard.
    Eindelijk een mailtje terug:
    quote:
    We hebben je retourzending ontvangen, nadat de rekening geprint en verstuurd was.
    Je saldo staat momenteel op een tegoed 4,90 euro.

    Er zijn nu twee mogelijkheden;
    1) we maken 4,90 euro op je rekening over. Hiervoor moet je wel je rekeninggegevens doorgeven.
    2) we laten de 4,90 op je saldo openstaan, bij een volgende bestelling betaal je dan 4,90 minder.
    Ik heb helemaal geen tegoed van ¤ 4,90 maar dat maakt niet uit, altijd prettig, 5 euro erbij.
    pi_65351823
    Trouwens start topic is wel wat veroudert.
    quote:
    Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.
    Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen ed) dan op een tegoedkaart die 1 jaar geldig is. (maar als je die na bijv 2 maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.
      vrijdag 23 januari 2009 @ 19:40:44 #274
    237486 HoneyTrap
    Ol'blue eyes is back!
    pi_65353940
    omdat er bij ééntje stond dat hij niet meer geldig was..dus ik dacht.. dan mag ik vast wel een andere gebruiken.

    maar ik had dus een hele preek van h&m mevrouw aan de telefoon. De computer kan volgens haar zien welke kortingscode aan jou persoonlijk is uitgereikt en bij andere raakt hij van slag. ( vond het zooo'n leuk verhaal dat ik aandachtig heb geluisterd ).
    pi_65354531
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 19:40 schreef HoneyTrap het volgende:
    De computer kan volgens haar zien welke kortingscode aan jou persoonlijk is uitgereikt en bij andere raakt hij van slag. ( vond het zooo'n leuk verhaal dat ik aandachtig heb geluisterd ).
    Ik schoot serieus even in de lach
    pi_65355075
    Trucje: eerst slechts één artikel in je bestelling plaatsen, dan je kortingscode invoeren en als je een paar schermen verder de mededeling krijgt dat de code niet geldig is, dan annuleer je de bestelling en doe je daarna een poging met een volgende code. Als de code werkt, dan winkel je verder en maak je je bestelling af.
    Anders krijg je inderdaad dat de boel (vaak slechts voor een paar dagen) geblokkeerd wordt.
    pi_65358272
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 18:33 schreef tbtf het volgende:
    Trouwens start topic is wel wat veroudert.
    [..]

    Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen ed) dan op een tegoedkaart die 1 jaar geldig is. (maar als je die na bijv 2 maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.
    Ik heb de OP aangepast.
      vrijdag 23 januari 2009 @ 22:49:34 #278
    237486 HoneyTrap
    Ol'blue eyes is back!
    pi_65360550
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 19:57 schreef Miracle_Drug het volgende:

    [..]

    Ik schoot serieus even in de lach
    ze was er zelf in ieder geval erg van overtuigd
    pi_65360995
    Die H&M toch, eerst drie weken over het verzenden doen en vervolgens een rekening sturen omdat ik te laat zou zijn met betalen.
    pi_65363365
    Bij de h&m hier in Tilburg zeiden ze dat ik de bestelling niet terug mocht brengen een paar maanden geleden.. Is dat weer veranderd?
      zaterdag 24 januari 2009 @ 01:16:32 #281
    19242 yavanna
    Results may vary.
    pi_65364733
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
    Trucje: eerst slechts één artikel in je bestelling plaatsen, dan je kortingscode invoeren en als je een paar schermen verder de mededeling krijgt dat de code niet geldig is, dan annuleer je de bestelling en doe je daarna een poging met een volgende code. Als de code werkt, dan winkel je verder en maak je je bestelling af.
    Anders krijg je inderdaad dat de boel (vaak slechts voor een paar dagen) geblokkeerd wordt.
    Ik vul altijd meteen 2 kortingcodes in, 1 van 10 euro en 1 van 5 euro. Werkt prima, al maanden.
    ~Cheer up, the worst is yet to come.~
    pi_65366705
    quote:
    Op zaterdag 24 januari 2009 01:16 schreef yavanna het volgende:

    [..]

    Ik vul altijd meteen 2 kortingcodes in, 1 van 10 euro en 1 van 5 euro. Werkt prima, al maanden.
    Bij mij ging het ook maanden goed, en toen opeens niet meer.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_65367210
    Bestelling zou vandaag komen, maar er was niemand thuis op dat moment. En mn pakket is dus spoorloos. Geen briefje en niemand is hem komen brengen En ik had me er zooo op verheugd, wat een pleuris tnt ook altijd, schrijf even een briefje waar ie ligt oid. Bij track & trace staat ie als afgeleverd..

    En h&m heeft een supervette trui uit mn bestelling gekickt, die natuuuuurlijk alweer uitverkocht is
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65370077
    Ik heb een tijdje terug een bestelling geplaatst en nu staat er sinds de 22e dat ie 'in behandeling' is. Er achter staat een 'collonummer' wat ik zou moeten kunnen gebruiken om het pakket te tracen, maar bij TNT post zegt ie dat er geen leveringen bekend zijn voor mijn postcode.

    Iemand enig idee hoe dit komt?
    pi_65370241
    Volgens mij is hij dan nog niet aangekomen bij de TNT, gewoon afwachten, komt wel goed.
    pi_65372697
    quote:
    Op zaterdag 24 januari 2009 22:23 schreef Dipkip het volgende:
    Ik heb een tijdje terug een bestelling geplaatst en nu staat er sinds de 22e dat ie 'in behandeling' is. Er achter staat een 'collonummer' wat ik zou moeten kunnen gebruiken om het pakket te tracen, maar bij TNT post zegt ie dat er geen leveringen bekend zijn voor mijn postcode.

    Iemand enig idee hoe dit komt?
    Dat is het nummer wat je pakketje gaat krijgen, zogauw H&M hem verzendt. Nu istie nog in behandeling (dan zijn ze denk ik nog bezig met dingen bij elkaar zoeken en treuzelen enzo), dus heeft je pakketje nog geen track&trace-nummer, omdat het gewoonweg nog geen pakketje is nu
    pi_65378969
    Oh, dus hij heeft al wel een track and trace code alleen is die nog niet bekend bij TNT omdat zij het nog niet hebben, ofzo? Want de code is wel gelijk aan een trace code (3Sblablabla).

    Nou afwachten dus dankjulliewel, ik was al bang dat de post m kwijt had gemaakt. Ontvang je eigenlijk bericht als ie is verstuurd?
    pi_65379189
    Nope, je krijgt geen bericht.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      zondag 25 januari 2009 @ 12:24:05 #289
    123170 alors
    zlata1234
    pi_65380576
    Jaa mn beloved pakketje is gebracht!!

    Oh zoveel leuks en allemaal zooo goedkoop Ik ga best veel houden (voor mijn doen dan), gelukkig is de stufi en zorgtoeslag net gestort

    een kleine impressie


    en nog een tuniek die doorzichtig is en weer retour gaat, en nog wat bh's.

    Ik heb helaas niet zulke leipe paint skills als Chanty, vergeef me daarvoor.

    De rok is dus nu 2,90 en zit alweer in de volgende bestelling
    Ik had trouwens in totaal 18 artikelen, met een totale waarde van 105 euro waaronder 3 dingen van 20 euro.. de rest is allemaal een paar euro, h&m sale
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65383508
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 11:24 schreef Addict89 het volgende:
    Nope, je krijgt geen bericht.
    Maar je kunt het wel zien op de site
      zondag 25 januari 2009 @ 14:20:27 #291
    168006 Ladysusy
    2B continued...
    pi_65384294
    Ik weet niet of deze al genoemd is, maar 10% korting op het hele assortiment is 8309
    pi_65384673
    Mooie broek Alors, en dat witte vestje is echt lovely
    Waarom hou je dat sjaaltje niet eigenlijk?
    pi_65385899
    Ik wil ook zo een blauwgroene bloem Maar heb ze al lang niet meer op de site gezien
    Klussen deel 1 en 2
      zondag 25 januari 2009 @ 15:14:49 #294
    123170 alors
    zlata1234
    pi_65386047
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 14:31 schreef Noortje. het volgende:
    Mooie broek Alors, en dat witte vestje is echt lovely
    Waarom hou je dat sjaaltje niet eigenlijk?
    Ja die broek is ook nog eens lang genoeg, sing halelujaah

    Dat sjaaltje tsja, de kleuren zijn wel heel vet, maar het is een beetje een slap geval, hij blijft niet echt zitten zoals ik wil dat hij zit.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65386244
    Hmm oke, ik wilde dat sjaaltje ook bestellen maar dan laat ik het achterwege.
    pi_65418088
    Ik had een mailtje naar de klantenservice gestuurd over een aanmaning die ik had gekregen, maar allang betaald had, krijg ik daarop een reactie, met daarbij nog dit stukje:
    Bij je bestelling van 5 november 2008 en van 22 januari 2009 heb je kortingscodes gebruiktdie wij niet naar jou gestuurd hebben.Kortingscodes van H&M die door jou gebruikt mogen worden, worden door H&M naar jou toegestuurden deze codes zijn niet naar jou gestuurd door ons. Dus onterecht gebruikt door jou.Je zult hier nog een brief over ontvangen van ons en je volgende bestellingen zullen worden nagekekenop het onterechte gebruik van kortingscodes.
    Volgens mij is er iemand daar ongesteld ofzo
    pi_65419670

    gaat terug, lelijke roze stiksels op de kontzakken.
    pi_65419802
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 13:47 schreef Merel1808 het volgende:
    Ik had een mailtje naar de klantenservice gestuurd over een aanmaning die ik had gekregen, maar allang betaald had, krijg ik daarop een reactie, met daarbij nog dit stukje:
    Bij je bestelling van 5 november 2008 en van 22 januari 2009 heb je kortingscodes gebruiktdie wij niet naar jou gestuurd hebben.Kortingscodes van H&M die door jou gebruikt mogen worden, worden door H&M naar jou toegestuurden deze codes zijn niet naar jou gestuurd door ons. Dus onterecht gebruikt door jou.Je zult hier nog een brief over ontvangen van ons en je volgende bestellingen zullen worden nagekekenop het onterechte gebruik van kortingscodes.
    Volgens mij is er iemand daar ongesteld ofzo

    moet je de kortingcodes dan terugbetalen
    pi_65419944
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 14:35 schreef eva-diva het volgende:

    [..]

    moet je de kortingcodes dan terugbetalen
    Dat dacht ik toch niet zeg
    Ik wacht vol smart op de brief
    pi_65420509
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 13:47 schreef Merel1808 het volgende:
    Ik had een mailtje naar de klantenservice gestuurd over een aanmaning die ik had gekregen, maar allang betaald had, krijg ik daarop een reactie, met daarbij nog dit stukje:
    Bij je bestelling van 5 november 2008 en van 22 januari 2009 heb je kortingscodes gebruiktdie wij niet naar jou gestuurd hebben.Kortingscodes van H&M die door jou gebruikt mogen worden, worden door H&M naar jou toegestuurden deze codes zijn niet naar jou gestuurd door ons. Dus onterecht gebruikt door jou.Je zult hier nog een brief over ontvangen van ons en je volgende bestellingen zullen worden nagekekenop het onterechte gebruik van kortingscodes.
    Volgens mij is er iemand daar ongesteld ofzo
    Jezus !
    pi_65422237
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 12:24 schreef alors het volgende:
    Jaa mn beloved pakketje is gebracht!!

    Oh zoveel leuks en allemaal zooo goedkoop Ik ga best veel houden (voor mijn doen dan), gelukkig is de stufi en zorgtoeslag net gestort

    een kleine impressie
    [ afbeelding ]

    en nog een tuniek die doorzichtig is en weer retour gaat, en nog wat bh's.

    Ik heb helaas niet zulke leipe paint skills als Chanty, vergeef me daarvoor.

    De rok is dus nu 2,90 en zit alweer in de volgende bestelling
    Ik had trouwens in totaal 18 artikelen, met een totale waarde van 105 euro waaronder 3 dingen van 20 euro.. de rest is allemaal een paar euro, h&m sale
    Je kunt ook makkelijk doen: de rok houden, H&M mailen dat ie voor 2,90 in de sale staat en je bestelling van 2,90 annuleren. Ze halen dat bedrag wat je te veel zou betalen er gewoon van af, hebben ze bij mij en mijn tasje ook gedaan Was meteen van mijn saldo af, dus werd netjes geregeld

    Mijn bestelling staat overigens al sinds 18 januari als manco bij Zwolle Dat wordt wat, want waarschijnlijk is de betalingstermijn al verstreken voordat mijn pakketje überhaupt binnen is
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')