abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64928044
Oh, normaal kan dat boven aan, maar bij jou kennelijk niet.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_64928111
Misschien is de levering voor half januari al geweest, dan krijg je het eind januari
pi_64934863
quote:
Op zondag 11 januari 2009 10:07 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik heb ze ook, nu niet via mn buurvrouw en ze zitten heerlijk warm! Mn eerste, verknipte paar waren kleiner dan het paar dat ik nu gekregen heb
Huh das vaag dat de maat nu anders zit?!
Ik werd helemaal hebberig van de laarsjes na het zien van jouw foto van het verknipte paar
Dus nog bedankt daarvoor, ik vind ze echt heeeel leuk
Vandaag zag ik ze weer in de winkel, nog steeds 14,90 daar!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 12 januari 2009 @ 00:14:13 #54
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_64935151
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:14 schreef Daph_ het volgende:
Misschien is de levering voor half januari al geweest, dan krijg je het eind januari
Maar dan staat het er alsnog anders; een vakje met een pijltje waar je op kan klikken en dan staat er 'Helaas, te laat: nieuwe levering eind januari'. Bijvoorbeeld.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_64938814
"Helaas te laat, nieuwe levering: eind januari"

!!!
pi_64940936
Bestelling van 170 euro in behandeling, met kortingscode .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_64940983
quote:
Op maandag 12 januari 2009 10:23 schreef Addict89 het volgende:
Bestelling van 170 euro in behandeling, met kortingscode .
Yay!
pi_64941093
is er vandaag bijgevuld?????
pi_64941167
quote:
Op maandag 12 januari 2009 10:30 schreef eva-diva het volgende:
is er vandaag bijgevuld?????
Ik denk het haast niet.. Net als gisteravond zijn er bij de tops etc maar 14 pagina's terwijl dat er 's ochtends normaal 21 - 24 zijn. (Bovendien had ik de hoop dat een jurkje in de sale zou zijn bijgevuld zodat ik 'm alsnog kon bestellen, maar helaas )
pi_64941410
quote:
Op maandag 12 januari 2009 10:33 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik denk het haast niet.. Net als gisteravond zijn er bij de tops etc maar 14 pagina's terwijl dat er 's ochtends normaal 21 - 24 zijn. (Bovendien had ik de hoop dat een jurkje in de sale zou zijn bijgevuld zodat ik 'm alsnog kon bestellen, maar helaas )
och ja ,morgen dan maar weer; nieuwe ronde, nieuwe kansen
pi_64948649
Ze zijn snel met mijn bestelling bij de H&M. Het is nu al in behandeling genomen, er staan nog vier dingetjes voor eind februari maar dat zijn bikini's en die kunnen deze tijd van het jaar nog wel even wachten.
pi_64949242
quote:
Op maandag 12 januari 2009 14:21 schreef Laniboekje het volgende:
Ze zijn snel met mijn bestelling bij de H&M. Het is nu al in behandeling genomen, er staan nog vier dingetjes voor eind februari maar dat zijn bikini's en die kunnen deze tijd van het jaar nog wel even wachten.
Ik is jaloers

Wanneer had je besteld?
pi_64949523
quote:
Op maandag 12 januari 2009 14:36 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik is jaloers

Wanneer had je besteld?
Op 9 januari, dus afgelopen vrijdag.

pi_64949722
quote:
Op maandag 12 januari 2009 14:42 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Op 9 januari, dus afgelopen vrijdag.

NO WAY!!

* mompelt nare verwensingen richting de H&M shop *
  maandag 12 januari 2009 @ 15:37:36 #65
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_64951901
Echt apart. Heb twee bikini's besteld, maar in de bestelling staan de bovenstukjes qua levering pas op eind feb.. En de broekjes op eind jan. Dus ik heb nu maar op alles tegelijk gezet, anders kan ik nooit kijken of het ding wel goed zit, eerst de ene helft passen en dan een maand later de andere helft.. Niet zo handig. En ik zet 'm ook zo laat als stok achter de deur voor mezelf om even niks meer te bestellen. Eens kijken of dat werkt
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_64952013
quote:
Op maandag 12 januari 2009 14:46 schreef Daph_ het volgende:

[..]

NO WAY!!

* mompelt nare verwensingen richting de H&M shop *
Baas boven baas.

quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:37 schreef Enfermera het volgende:
Echt apart. Heb twee bikini's besteld, maar in de bestelling staan de bovenstukjes qua levering pas op eind feb.. En de broekjes op eind jan. Dus ik heb nu maar op alles tegelijk gezet, anders kan ik nooit kijken of het ding wel goed zit, eerst de ene helft passen en dan een maand later de andere helft.. Niet zo handig. En ik zet 'm ook zo laat als stok achter de deur voor mezelf om even niks meer te bestellen. Eens kijken of dat werkt
Dat had ik dus ook. Daarom ook maar de bestelling op eind febr. laten staan anders wordt het inderdaad zo lastig passen.
pi_64952088
Hola H&M experts

Ik had laatst een bestelling geplaats met daarbij een kortings code van 10 euro. Maar nu vind ik het grootste deel van die dingen toch niet mooi staan, dus die gaan terug. Alleen nu blijft er nog maar een bedrag van 2,nogwat euro over om te betalen als ik de korting er af heb. Ik gok dat dat niet gaat werken?
Maar hoe moet ik het dan doen?
pi_64955017
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:41 schreef Bob. het volgende:
Hola H&M experts

Ik had laatst een bestelling geplaats met daarbij een kortings code van 10 euro. Maar nu vind ik het grootste deel van die dingen toch niet mooi staan, dus die gaan terug. Alleen nu blijft er nog maar een bedrag van 2,nogwat euro over om te betalen als ik de korting er af heb. Ik gok dat dat niet gaat werken?
Maar hoe moet ik het dan doen?
Ik had laatst ook zoiets, ik heb gebeld en hoefde (inclusief 4,90 verzendkosten en 1 euro retourkosten) nog maar 5,70 over te maken... Voor een tuniekje en een spijkerrokje!
pi_64958402
Zou het dan toch?
quote:
Je bestelling wordt behandeld, probeer het binnenkort opnieuw a.u.b.
pi_64959391
quote:
Op maandag 12 januari 2009 18:13 schreef Daph_ het volgende:
Zou het dan toch?
[..]

Helaas, nog steeds niet in behandeling
  maandag 12 januari 2009 @ 18:59:42 #71
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_64959866
Mijn volgende pakje komt morgen, hij is zojuist gesorteerd (Derde pakje in één week tijd )

Alleen balen dat ik morgen niet thuis ben. De buurvrouw wordt volgens mij helemaal gek, in totaal word dit het 5e pakje dat ze voor ons aan moet nemen .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_64960022
quote:
Op maandag 12 januari 2009 18:59 schreef MaLo het volgende:
Mijn volgende pakje komt morgen, hij is zojuist gesorteerd (Derde pakje in één week tijd )

Alleen balen dat ik morgen niet thuis ben. De buurvrouw wordt volgens mij helemaal gek, in totaal word dit het 5e pakje dat ze voor ons aan moet nemen .
Onze buurman vindt het ook altijd zo leuk Zowel mijn zusje als ik bestel via H&M dus de hoeveelheid H&M pakketjes die hij al aangenomen heeft.. Daarnaast bestel ik mijn boeken ook via internet, dus dat tikt lekker aan

En ach, wat maakt het uit? Jij krijgt je pakje, daar gaat het toch om?
pi_64968255
worden retouren bij jullie ook zo laat verwerkt?
Rond 24 december 2008 heb ik een aardig bedrag aan kleding geretourneerd maar het is nog niet verwerkt en mijn maandfactuur nadert.....
pi_64969102
TVp omzelf te herinneren een grijze broek te kopen
당신을 사랑합니다
  maandag 12 januari 2009 @ 22:17:30 #75
19242 yavanna
Results may vary.
pi_64969451
quote:
Op maandag 12 januari 2009 14:21 schreef Laniboekje het volgende:
It's a miracle.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')