Ik weet dat het bullshit is.. Mensen die van de week hebben besteld (dus na maandag) hebben hun bestelling wel al in behandeling, terwijl ik fijn zit te wachten tot ik een ons weegquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:44 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Da's bullshit, want mijn bestelling stond een week te wachten om in behandeling genomen te worden zonder dat er wat bijbesteld is in die tijd, en 1 dag voordat het eindelijk in behandeling werd genomen had ik wel nog een shirt erbij gegooid.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Welke bedoel je?die van de kinder saleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Ik heb mn bestelling gisteren binnengekregen, met die laarsjes, ze zijn en zitten echt helemaalquote:
De laatste tijd doen ze sowieso wat vaag. Ik kreeg van de week een bestelling die geheel bestond uit artikelen die ik had geannuleerd en niets erbij van wat ik had laten staan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eh, okee? Bij mijn bestellingen staat dat de sweater wordt geannuleerd, en nu wordt er gezegd dat het gewoon wordt nageleverd![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:16 schreef yavanna het volgende:
[..]
De laatste tijd doen ze sowieso wat vaag. Ik kreeg van de week een bestelling die geheel bestond uit artikelen die ik had geannuleerd en niets erbij van wat ik had laten staan.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:13 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb mn bestelling gisteren binnengekregen, met die laarsjes, ze zijn en zitten echt helemaal![]()
![]()
Lekker warm, en ze vallen eigenlijk normaal. Ik heb de 38/39 gekozen en heb normaal maat 38 en deze zaten goed.
omgquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:16 schreef yavanna het volgende:
[..]
De laatste tijd doen ze sowieso wat vaag. Ik kreeg van de week een bestelling die geheel bestond uit artikelen die ik had geannuleerd en niets erbij van wat ik had laten staan.
Dat had ik van de week ook, geen idee waar dat vandaan kwamquote:Op zondag 11 januari 2009 18:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kreeg antwoord op mijn vraag: er was kennelijk iets mis gegaan en ze gaan de bestelling nu opnieuw inboeken. Ik wacht wel af.
Verder is het systeem echt helemaal van de leg hoor, ik kreeg net een "bevestiging van verandering"van een bestelling op mijn andere account. Ten eerste heb ik die bestelling al een week geleden gedaan en toen een bevestiging gekregen en ten tweede heb ik helemaal niks gewijzigd, de inhoud van beide berichten is identiek.
Ja, en wat voor onderhoud. Om 18.50 moet alles weer werken. 't is inmiddels al 19:43quote:Op zondag 11 januari 2009 19:19 schreef miss_bleu het volgende:
tvp.. ze hebben nu trouwens onderhoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |