abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64882824
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:44 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Da's bullshit, want mijn bestelling stond een week te wachten om in behandeling genomen te worden zonder dat er wat bijbesteld is in die tijd, en 1 dag voordat het eindelijk in behandeling werd genomen had ik wel nog een shirt erbij gegooid.
Ik weet dat het bullshit is.. Mensen die van de week hebben besteld (dus na maandag) hebben hun bestelling wel al in behandeling, terwijl ik fijn zit te wachten tot ik een ons weeg
pi_64889583
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Welke bedoel je?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die van de kinder sale
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_64891426
Nu wil ik deze ook graag hebben .

pi_64892147
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

die van de kinder sale
Ik heb mn bestelling gisteren binnengekregen, met die laarsjes, ze zijn en zitten echt helemaal
Lekker warm, en ze vallen eigenlijk normaal. Ik heb de 38/39 gekozen en heb normaal maat 38 en deze zaten goed.
Verder een roze trui uit de sale, een vest uit de sale, een paarse stoffen tas uit de sale en een rokje, alles was leuk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_64892212
Kun je van de sale ook gewoon terugsturen als het niks is?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_64892249
Je kan alles terugsturen.
pi_64892620
Briljant
Dan neem ik de gok maar eens als ze er weer zijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_64899850
Mijn verlanglijstje is al zo lang, en ik heb geen geld
Er zijn teveel leuke dingen.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 23:16:02 #35
19242 yavanna
Results may vary.
pi_64901598
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:33 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Eh, okee? Bij mijn bestellingen staat dat de sweater wordt geannuleerd, en nu wordt er gezegd dat het gewoon wordt nageleverd

De laatste tijd doen ze sowieso wat vaag. Ik kreeg van de week een bestelling die geheel bestond uit artikelen die ik had geannuleerd en niets erbij van wat ik had laten staan.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_64901872
Mijn cookies zijn verwijderd, dus ik heb momenteel geen verlanglijstje...

Ware het niet dat ik de hele boel vorige week al in een word bestandje had geplakt
know'm sayin?
word? word.
pi_64902151
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 23:16 schreef yavanna het volgende:

[..]

De laatste tijd doen ze sowieso wat vaag. Ik kreeg van de week een bestelling die geheel bestond uit artikelen die ik had geannuleerd en niets erbij van wat ik had laten staan.
  † In Memoriam † zondag 11 januari 2009 @ 10:07:17 #38
7074 moussy
kuttekop
pi_64907997
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:13 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik heb mn bestelling gisteren binnengekregen, met die laarsjes, ze zijn en zitten echt helemaal
Lekker warm, en ze vallen eigenlijk normaal. Ik heb de 38/39 gekozen en heb normaal maat 38 en deze zaten goed.

Ik heb ze ook, nu niet via mn buurvrouw en ze zitten heerlijk warm! Mn eerste, verknipte paar waren kleiner dan het paar dat ik nu gekregen heb
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_64908053
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 23:16 schreef yavanna het volgende:

[..]

omg

Update: Nog steeds geen beweging in mijn bestelling
pi_64922734
Ik kreeg antwoord op mijn vraag: er was kennelijk iets mis gegaan en ze gaan de bestelling nu opnieuw inboeken. Ik wacht wel af.
Verder is het systeem echt helemaal van de leg hoor, ik kreeg net een "bevestiging van verandering"van een bestelling op mijn andere account. Ten eerste heb ik die bestelling al een week geleden gedaan en toen een bevestiging gekregen en ten tweede heb ik helemaal niks gewijzigd, de inhoud van beide berichten is identiek.
pi_64922971
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kreeg antwoord op mijn vraag: er was kennelijk iets mis gegaan en ze gaan de bestelling nu opnieuw inboeken. Ik wacht wel af.
Verder is het systeem echt helemaal van de leg hoor, ik kreeg net een "bevestiging van verandering"van een bestelling op mijn andere account. Ten eerste heb ik die bestelling al een week geleden gedaan en toen een bevestiging gekregen en ten tweede heb ik helemaal niks gewijzigd, de inhoud van beide berichten is identiek.
Dat had ik van de week ook, geen idee waar dat vandaan kwam .

Ik ga morgen even bellen want ik begin onderhand een idee te krijgen van de reden dat ze het niet opsturen. Vorig jaar heb ik ook erg lang zitten wachten op een pakketje. Mijn zusje had een paar dagen voor mij besteld op haar eigen account en toen werd mijn bestelling niet in behandeling genomen. Pas toen ze betaald had werd het in behandeling genomen. Misschien was het stom toeval, maar nu heeft ze ook een paar dagen voor mij besteld. Dit wist ik pas toen ze haar pakketje afgelopen week binnenkreeg.. Die is nog niet betaald dus als het idd zo werkt dan duurt het nog anderhalve week minstens voor ik mijn pakket heb Laten we hopen van niet!
  Nerd met benen zondag 11 januari 2009 @ 19:19:37 #43
18073 miss_bleu
pi_64923593
tvp.. ze hebben nu trouwens onderhoud
  zondag 11 januari 2009 @ 19:43:54 #44
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_64924519
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:19 schreef miss_bleu het volgende:
tvp.. ze hebben nu trouwens onderhoud
Ja, en wat voor onderhoud. Om 18.50 moet alles weer werken. 't is inmiddels al 19:43
pi_64926220
Er kan weer geshopt worden!
  zondag 11 januari 2009 @ 20:28:54 #46
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64926321
Vraagje.. Ik heb een week geleden voor het eerst iets besteld bij H&M. Nu staat er bij de bestellingen bovenaan dat de levering eind januari is (zo stond het in 't begin overal), maar achter alle producten staat levering half januari. Wanneer kan ik ze dan verwachten? En krijg je een mailtje als ze ze verstuurd hebben of moet je maar gewoon de site blijven controleren?
pi_64926532
Als bovenaan eind januari staat krijg je ze eind januari, moet je zelf wijzigen. En je moet gewoon blijven controleren.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  zondag 11 januari 2009 @ 20:43:03 #48
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64926877
Waar kan ik dat dan wijzigen? Als ik bij Mijn Pagina ga naar 'Het tijdstip van leveren en bezorgadres wijzigen' kom ik vanzelf weer bij 'Nog niet geleverde artikelen' uit..
pi_64927049
Je kan dat wijzigen bij Niet geleverde artikelen. Je kan een deel half januari ontvangen en een deel eind januari, of ervoor kiezen om alles eind januari te ontvangen
  zondag 11 januari 2009 @ 20:54:26 #50
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64927323
Waarom zou ik sommige producten eind en sommige half januari willen ontvangen als er bij alle producten bij staat dat ze half januari geleverd worden? .

Dit is 't schermpje:

Waar moet ik dan de bezorgdatum veranderen volgens jullie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')