Huh das vaag dat de maat nu anders zit?!quote:Op zondag 11 januari 2009 10:07 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb ze ook, nu niet via mn buurvrouw en ze zitten heerlijk warm! Mn eerste, verknipte paarwaren kleiner dan het paar dat ik nu gekregen heb
Maar dan staat het er alsnog anders; een vakje met een pijltje waar je op kan klikken en dan staat er 'Helaas, te laat: nieuwe levering eind januari'. Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:14 schreef Daph_ het volgende:
Misschien is de levering voor half januari al geweest, dan krijg je het eind januari
Yay!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:23 schreef Addict89 het volgende:
Bestelling van 170 euro in behandeling, met kortingscode.
Ik denk het haast niet.. Net als gisteravond zijn er bij de tops etc maar 14 pagina's terwijl dat er 's ochtends normaal 21 - 24 zijn. (Bovendien had ik de hoop dat een jurkje in de sale zou zijn bijgevuld zodat ik 'm alsnog kon bestellen, maar helaasquote:
och jaquote:Op maandag 12 januari 2009 10:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik denk het haast niet.. Net als gisteravond zijn er bij de tops etc maar 14 pagina's terwijl dat er 's ochtends normaal 21 - 24 zijn. (Bovendien had ik de hoop dat een jurkje in de sale zou zijn bijgevuld zodat ik 'm alsnog kon bestellen, maar helaas)
Ik is jaloersquote:Op maandag 12 januari 2009 14:21 schreef Laniboekje het volgende:
Ze zijn snel met mijn bestelling bij de H&M. Het is nu al in behandeling genomen, er staan nog vier dingetjes voor eind februari maar dat zijn bikini's en die kunnen deze tijd van het jaar nog wel even wachten.
Op 9 januari, dus afgelopen vrijdag.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik is jaloers![]()
Wanneer had je besteld?
NO WAY!!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Op 9 januari, dus afgelopen vrijdag.
Baas boven baas.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
NO WAY!!
* mompelt nare verwensingen richting de H&M shop *
Dat had ik dus ook. Daarom ook maar de bestelling op eind febr. laten staan anders wordt het inderdaad zo lastig passen.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:37 schreef Enfermera het volgende:
Echt apart. Heb twee bikini's besteld, maar in de bestelling staan de bovenstukjes qua levering pas op eind feb.. En de broekjes op eind jan.Dus ik heb nu maar op alles tegelijk gezet, anders kan ik nooit kijken of het ding wel goed zit, eerst de ene helft passen en dan een maand later de andere helft.. Niet zo handig. En ik zet 'm ook zo laat als stok achter de deur voor mezelf om even niks meer te bestellen.
Eens kijken of dat werkt
Ik had laatst ook zoiets, ik heb gebeld en hoefde (inclusief 4,90 verzendkosten en 1 euro retourkosten) nog maar 5,70 over te maken... Voor een tuniekje en een spijkerrokje!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:41 schreef Bob. het volgende:
Hola H&M experts
Ik had laatst een bestelling geplaats met daarbij een kortings code van 10 euro. Maar nu vind ik het grootste deel van die dingen toch niet mooi staan, dus die gaan terug. Alleen nu blijft er nog maar een bedrag van 2,nogwat euro over om te betalen als ik de korting er af heb. Ik gok dat dat niet gaat werken?![]()
Maar hoe moet ik het dan doen?
Onze buurman vindt het ook altijd zo leukquote:Op maandag 12 januari 2009 18:59 schreef MaLo het volgende:
Mijn volgende pakje komt morgen, hij is zojuist gesorteerd(Derde pakje in één week tijd
)
Alleen balen dat ik morgen niet thuis ben. De buurvrouw wordt volgens mij helemaal gek, in totaal word dit het 5e pakje dat ze voor ons aan moet nemen.
It's a miracle.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:21 schreef Laniboekje het volgende:
Ze zijn snel met mijn bestelling bij de H&M. Het is nu al in behandeling genomen, er staan nog vier dingetjes voor eind februari maar dat zijn bikini's en die kunnen deze tijd van het jaar nog wel even wachten.
Mijn dochter had mazzel, toch maar wat er van gehouden.quote:
Kan ik hier uit opmaken dat mijn bestelling een of andere limiet overschrijdt en zo ja, waar geef ik aan dat ik het dan bij een kialapunt op wil halen? Is dit de reden dat de leverdatum steeds opschuift of moet ik gewoon geduld hebben. Ik zou het zonde vinden als ik iets simpels vergeet te doen waardoor de hele bestelling niet geleverd wordt.quote:Te betalen: 178,25
Wij leveren je hele bestelling, ook als het totaalbedrag de limiet overschrijdt waarvoor je op dit moment kunt kopen via Betaling ná levering. Wanneer je je pakket ophaalt betaal je alleen het bedrag wat boven je limiet uitkomt. H&M betaalt in dit geval de rembourskosten voor je.
Let op! Als je bestelling de limiet overschrijdt moet je het overschrijdende bedrag op het Kialapunt betalen en moet je dus een Kialapunt kiezen.
Hangt er vanaf hoe vaak je al besteld hebt. Als je voor de eerst keer besteld is je limiet niet zo hoog omdat ze willen kijken of jij alles wel betaald. Als je meerdere keren hebt besteld, en betaald, schuift die limiet steeds een stukje op. Bij mij is ie nu volgensmij iets van 250, ik kan dus voor 250 wat bestellen zonder gelijk te betalen en dat doe ik dan achteraf.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:05 schreef owlet het volgende:
okee, wat vraagjes van een H&M n00b![]()
Ik heb in de sale, eind december, een berg kinderkleding besteld. Het voelde wat raar om niet meteen te kunnen betalen maar goed, dat moet dan maar. De leverdatum schuift nu steeds een stukje op, van half januari naar eind januari.
Onder aan de bestellijst staat in rode lettertjes:
[..]
Kan ik hier uit opmaken dat mijn bestelling een of andere limiet overschrijdt en zo ja, waar geef ik aan dat ik het dan bij een kialapunt op wil halen? Is dit de reden dat de leverdatum steeds opschuift of moet ik gewoon geduld hebben. Ik zou het zonde vinden als ik iets simpels vergeet te doen waardoor de hele bestelling niet geleverd wordt.
Oh oh oh, nu begrijp ik ineens hoe mijn moeder zich voelt als ze weer eens loopt te stuntelen met iets online
Welke bedoel je?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:50 schreef Liejannuh het volgende:
Het Comme des Garcons jurkje kost nu nog maar 29.50 in de sale!
Het bovenlijfje is van fluweel, de rok is van wol Het bovenlijfje zit aan de achterkant ook niet vast aan de rok. Maar hierdoor valt die rok bij mij dusdanig dat ik er echt een enorme reet in heb.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:04 schreef Enfermera het volgende:
Nou idd... die stukjes aan de zijkant zijn vrij apart![]()
Ik dacht dat je account geblokkeerd werd als je 2 kortingscodes combineert die beiden een vast bedrag korting gevenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Waarom zou ik sommige producten eind en sommige half januari willen ontvangen als er bij alle producten bij staat dat ze half januari geleverd worden?.
Dit is 't schermpje:
[ afbeelding ]
Waar moet ik dan de bezorgdatum veranderen volgens jullie?
Tot zover duidelijk, met dank aan de OP! Ik had namelijk een aantal artikelen besteld waarvan het meeste half januari geleverd gaat worden (op de site staat dat het in behandeling is) en een jurkje, dat pas half maart leverbaar is. Kan ik nu nog dingen aan die bestelling die nog open staat voor half maart toevoegen, zonder ook voor die bestelling verzendkosten te moeten betalen?quote:Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Nee.
Heb jij niet je cookies verwijderd?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:00 schreef Laniboekje het volgende:
Ze hebben op mijn pagina van H&M wel heel mijn verlanglijstje gewist.
Ik vind het tussen bruin en donkerbruin inzittenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:21 schreef alors het volgende:
Die rok he, die is donkerbruin, maar neigt het meer naar zwart/donkerbruin of naar bruin?
Ok, ik vind de rok namelijk wel leuk, maar hou niet zo van bruin...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:24 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind het tussen bruin en donkerbruin inzitten. Ik zal morgen bij daglicht nog eens goed naar de rok kijken
.
Hij zwiert heel mooi als je ronddraait.
Kortingscodes die je van internet af hebt gehaald mogen officieel sowieso niet, in welke combinatie dan ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
Weet iemand er meer van dat je niet 2 vaste kortingscodes mag gebruiken..? Want dat zou wel verklaren waarom 'ie opeens van half naar eind januari is gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |