Tot zover duidelijk, met dank aan de OP! Ik had namelijk een aantal artikelen besteld waarvan het meeste half januari geleverd gaat worden (op de site staat dat het in behandeling is) en een jurkje, dat pas half maart leverbaar is. Kan ik nu nog dingen aan die bestelling die nog open staat voor half maart toevoegen, zonder ook voor die bestelling verzendkosten te moeten betalen?quote:Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Nee.
Heb jij niet je cookies verwijderd?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:00 schreef Laniboekje het volgende:
Ze hebben op mijn pagina van H&M wel heel mijn verlanglijstje gewist.
Ik vind het tussen bruin en donkerbruin inzittenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:21 schreef alors het volgende:
Die rok he, die is donkerbruin, maar neigt het meer naar zwart/donkerbruin of naar bruin?
Ok, ik vind de rok namelijk wel leuk, maar hou niet zo van bruin...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:24 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind het tussen bruin en donkerbruin inzitten. Ik zal morgen bij daglicht nog eens goed naar de rok kijken
.
Hij zwiert heel mooi als je ronddraait.
Kortingscodes die je van internet af hebt gehaald mogen officieel sowieso niet, in welke combinatie dan ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
Weet iemand er meer van dat je niet 2 vaste kortingscodes mag gebruiken..? Want dat zou wel verklaren waarom 'ie opeens van half naar eind januari is gegaan.
Geweeeeeeeeeeldigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:15 schreef MaLo het volgende:
afbeelding ] beide uit de
En het is zo erg he, mijn vierjarige dochter is al net zo lyrisch als er een pakje van de H&M komt als ik. Mijn vriend keek ons zeer vreemd aan. Mijn dochter zegt echt "aaaahhh" en "oooohh" en "kijk DIT mama! PRECIES wat ik ALTIJD al wilde hebben!"
Maar krijg je daar dan geen melding van? Ik ben niet geblockt ofzo en volgens dat ding is m'n bestelling er ook gewoon nog. Het enige 'vreemde' is dat er als ik iets opsla onderaan bijstaat 'Kaartnummer klopt niet'. Maar dat heeft toch niets met de kortingscode te maken?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:17 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Kortingscodes die je van internet af hebt gehaald mogen officieel sowieso niet, in welke combinatie dan ook.
Besteld!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Welke bedoel je?
Ik heb iig deze voor maar 20 euro:
[ afbeelding ]
Jawel, daar krijg je wel een melding van, ik had het ook, ik kon als in inlogde iig niet meer mijn bestellingen zien, zag een of andere foutcode en dat ik contact op moest nemen met de klantenservice.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Maar krijg je daar dan geen melding van? Ik ben niet geblockt ofzo en volgens dat ding is m'n bestelling er ook gewoon nog. Het enige 'vreemde' is dat er als ik iets opsla onderaan bijstaat 'Kaartnummer klopt niet'. Maar dat heeft toch niets met de kortingscode te maken?
Weet iemand dit misschien?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tot zover duidelijk, met dank aan de OP! Ik had namelijk een aantal artikelen besteld waarvan het meeste half januari geleverd gaat worden (op de site staat dat het in behandeling is) en een jurkje, dat pas half maart leverbaar is. Kan ik nu nog dingen aan die bestelling die nog open staat voor half maart toevoegen, zonder ook voor die bestelling verzendkosten te moeten betalen?
Jeez, das ook niksquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:30 schreef alors het volgende:
De lingerie en bikini's zijn nu echt zoo goedkoopIk kon ze gewoon niet laten liggen. En vanmorgen om kwart voor zeven waren ze fijn op voorraad.
Panterprint bh en string samen voor nog geen 6 euro
Nog een bh en string samen voor nog geen 5 euro
en deze bikini voor 4 euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kun je toch niet laten liggen
Tsja, ik ben zelf maar klein (1.58) dus 'normale' volwassen jeans zijn áltijd te groot voor mij. Maar van kinderjeans heb ik meestal maat 164 of 170. En ja, zelfs dan zijn ze soms te lang.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:19 schreef NoralyZ het volgende:
Hoe groot zijn die kinderbroeken dan? Mijn normale jeansmaat is ongeveer 28, zou ik dan de grootste maat aankunnen?
29 december, duurde een week voordat het eindelijk in behandeling werd genomenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En op welke datum had je de bestelling geplaatst?
Die van mij is sinds gisteren pas in behandelingquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
29 december, duurde een week voordat het eindelijk in behandeling werd genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |