Normaal, geloof ik. Vorig jaar hadden ze ze ook in de collectie en ik heb ze gepast, maar ik houd niet van peeptoes...quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:08 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh, die rooie broek is leukk!
Btw, ik twijfel een beetje over schoenen kopen bij de H&M.. Weet iemand hoe deze vallen, groot of klein?
[ afbeelding ]
Ik vind ze namelijk wel erg leuk...![]()
9,90 is ie nu. Hoe zit de broek eigenlijk? Want ik koop nooit dit soort stofjes.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:16 schreef Noortje. het volgende:
Die rode broek heb ik in het zwart
Hoe duur istie nu?
Thanks! Nee, ik eik ook niet, maar dan neem ik de gok wel en anders stuur ik ze gewoon terugquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:27 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Normaal, geloof ik. Vorig jaar hadden ze ze ook in de collectie en ik heb ze gepast, maar ik houd niet van peeptoes...
Noortje: die broek is tof! zag hem in de winkel hangen, hij voelt zacht aan
Die broek!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:57 schreef bluejean het volgende:
Leuke spullen Daph!
Hier een deel van mijn sale aanwinsten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn eerste keer dat ik via de onlineshop bestel, dus ik ben benieuwd.
Geen idee hoe ze vallen, maar ze zijn erg leuk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:08 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh, die rooie broek is leukk!
Btw, ik twijfel een beetje over schoenen kopen bij de H&M.. Weet iemand hoe deze vallen, groot of klein?
[ afbeelding ]
Ik vind ze namelijk wel erg leuk...![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:25 schreef Chanty87 het volgende:
Binnen![]()
[ afbeelding ]
HOAX!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
![]()
De rest:
[ afbeelding ]
Weet alleen nog niet of ik het gilet hou, beetje rare pasvormVerder is alles tof
Heb gelijk mn hart gelucht daar, als laatste kon je natuurlijk opmerkingen plaatsen, dus ik heb een boekje opengedaan over hun manier van bestellingen leveren en verwerken, de catalogus die nog nooit bij mij is aangekomen terwijl ik 'm altijd bestel en het feit dat ze nog steeds consequent de pincode + klantnummer in ELK mailtje zetten wat ze je sturenquote:Hallo,
Jouw mening is erg belangrijk voor ons en daarom willen we je vragen om mee te doen aan een onderzoek over H&M. Het is een kort onderzoek en het kost je maar een paar minuten om de vragenlijst in te vullen. We zouden het op prijs stellen als je de enquête uiterlijk 19 Januari zou kunnen beantwoorden.
Je antwoorden zijn anoniem.
Klik op de onderstaande link om direct bij het vragenformulier te komen:
http://www.easyresearch.se/s.asp?Id=15393903&Pwd=13524362
Mocht je vragen hebben over de enquête, dan kun je ons per e-mail bereiken op survey@hm.com.
Hartelijk dank voor je medewerking!
Met vriendelijke groeten,
H&M Hennes & Mauritz
Ze passen wel (net!) maar ze zijn een stuk minder leuk zoquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:33 schreef Linnie20v het volgende:
Chanty, jammer van de schoentjes...
Het is vaker zo dat spullen in het echt anders zijn dan op de foto's![]()
Of dat het model -dat de kleding showt- een heel ander item aan heeft ....pfff
Normaal gesproken zou je binnen anderhalve week na bestelling je bestelling wel binnen moeten hebben. Ze zijn alleen een beetje van de rel daar nu geloof ik. Mijn bestelling van 29 december is pas dinsdag in behandeling gegaan en heeft dus nog geen track & trace code. Die hoef ik deze week dus nog niet te verwachten..quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:38 schreef bluejean het volgende:
Hoe lang duurt het doorgaans voordat je bestelling is verwerkt en geleverd? Mijn bestelling staat nu op 'verwerkt' en ben wel benieuwd hoe lang het dan nog ongeveer duurt voordat het hier is.
Haha, ik heb ook even flink commentaar gegeven in dat laatste stukje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:34 schreef Enfermera het volgende:
Ik kreeg een mail binnen:
[..]
Heb gelijk mn hart gelucht daar, als laatste kon je natuurlijk opmerkingen plaatsen, dus ik heb een boekje opengedaan over hun manier van bestellingen leveren en verwerken, de catalogus die nog nooit bij mij is aangekomen terwijl ik 'm altijd bestel en het feit dat ze nog steeds consequent de pincode + klantnummer in ELK mailtje zetten wat ze je sturen![]()
Jeetje, dan heeft het verwerken bij jou wel lang geduurd zeg. Ik hoop dat ik een mazzeltje heb, want ik heb pas eergisteren besteld en er staat dat 'ie in behandeling is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou je binnen anderhalve week na bestelling je bestelling wel binnen moeten hebben. Ze zijn alleen een beetje van de rel daar nu geloof ik. Mijn bestelling van 29 december is pas dinsdag in behandeling gegaan en heeft dus nog geen track & trace code. Die hoef ik deze week dus nog niet te verwachten..
Maar het verschilt nogal, sommigen bestellen op 9 januari en hebben het dan de 12e al binnen ofzo
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:49 schreef bluejean het volgende:
[..]
Jeetje, dan heeft het verwerken bij jou wel lang geduurd zeg. Ik hoop dat ik een mazzeltje heb, want ik heb pas eergisteren besteld en er staat dat 'ie in behandeling is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |