abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65048481
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:39 schreef Tammeh het volgende:

[..]

Tsja, ik ben zelf maar klein (1.58) dus 'normale' volwassen jeans zijn áltijd te groot voor mij. Maar van kinderjeans heb ik meestal maat 164 of 170. En ja, zelfs dan zijn ze soms te lang.
Je weet dat kindermaten uitgaan van lichaamslengte? Als je dan een broek koopt voor iemand van 1m70 lang terwijl je 1m58 bent, is het dus niet zo gek dat 'ie te lang is, lijkt mij.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65049066
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:59 schreef alors het volgende:
Bij mij passen die kinderjeans niet goed. Wel om mijn benen, maar ze hebben zulke smalle heupjes en er is ook weinig ruimte voor een kont, terwijl ik bepaald geen jlo ass heb, wordt ie toch helemaal platgedrukt In die zin zijn het wel echt kinderjeans, gemaakt voor kinderen die nog geen vormen hebben...

Ohja en ze zijn me te kort, maarja ik ben 1.76 en broeken houden bij mij zelden over.
Oh, oke , dan ga ik het ook niet proberen. Ik ben 1.73, qua lengte kan het dan misschien nog wel maar ik heb wel billen en heupen die ik niet platgedrukt wil hebben .
pi_65049112

in het zwart

Verder nog de geruite rok die op de pagina al vaker voorkomt , een blauw sjaaltje, een blauwe bolero, een turkoise bolero en een set leggings

Bijna alles komt uit de sale, behalve de geruite rok en de set van het vestje + hempje
  woensdag 14 januari 2009 @ 22:23:26 #124
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65050638
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:39 schreef Tammeh het volgende:

[..]

Tsja, ik ben zelf maar klein (1.58) dus 'normale' volwassen jeans zijn áltijd te groot voor mij. Maar van kinderjeans heb ik meestal maat 164 of 170. En ja, zelfs dan zijn ze soms te lang.
Ach ik ben ook maar 1,55 en kijk al niet eens meer naar passende lengte. Als ie bij mijn kont enzo maar goed zit dan gaat ie daarna naar de kleermaker en gaat er wat van de pijpen af.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_65051197
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:52 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] in het zwart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Verder nog de geruite rok die op de pagina al vaker voorkomt , een blauw sjaaltje, een blauwe bolero, een turkoise bolero en een set leggings

Bijna alles komt uit de sale, behalve de geruite rok en de set van het vestje + hempje
Die eerste pumps heb ik ook en ik vinde ze
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_65052173
Leuke spullen Daph!

Hier een deel van mijn sale aanwinsten:

Mijn eerste keer dat ik via de onlineshop bestel, dus ik ben benieuwd.
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:08:39 #127
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_65052780
Ohhh, die rooie broek is leukk!

Btw, ik twijfel een beetje over schoenen kopen bij de H&M.. Weet iemand hoe deze vallen, groot of klein?

Ik vind ze namelijk wel erg leuk...

[ Bericht 59% gewijzigd door Enfermera op 14-01-2009 23:17:43 ]
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_65053098
Die rode broek heb ik in het zwart
Hoe duur istie nu?
pi_65053143
Ik zie net deze:

Geweldig ding. Die móet ik echt hebben.
pi_65053559
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:08 schreef Enfermera het volgende:

Btw, ik twijfel een beetje over schoenen kopen bij de H&M.. Weet iemand hoe deze vallen, groot of klein?
[ afbeelding ]
Normaal, geloof ik. Vorig jaar hadden ze ze ook in de collectie en ik heb ze gepast, maar ik houd niet van peeptoes...

Noortje: die broek is tof! zag hem in de winkel hangen, hij voelt zacht aan
pi_65053588
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:16 schreef Noortje. het volgende:
Die rode broek heb ik in het zwart
Hoe duur istie nu?
9,90 is ie nu. Hoe zit de broek eigenlijk? Want ik koop nooit dit soort stofjes.

De broek hier boven is trouwens ook tof.
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:41:29 #132
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_65054129
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:27 schreef NoralyZ het volgende:

[..]

Normaal, geloof ik. Vorig jaar hadden ze ze ook in de collectie en ik heb ze gepast, maar ik houd niet van peeptoes...

Noortje: die broek is tof! zag hem in de winkel hangen, hij voelt zacht aan
Thanks! Nee, ik eik ook niet, maar dan neem ik de gok wel en anders stuur ik ze gewoon terug
pi_65061826
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:57 schreef bluejean het volgende:
Leuke spullen Daph!

Hier een deel van mijn sale aanwinsten:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mijn eerste keer dat ik via de onlineshop bestel, dus ik ben benieuwd.
Die broek!! Geweldig!
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:32:36 #134
19242 yavanna
Results may vary.
pi_65075783
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:08 schreef Enfermera het volgende:

[ afbeelding ]
Geen idee hoe ze vallen, maar ze zijn erg leuk.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_65080179
Binnen

HOAX!

De rest:

Weet alleen nog niet of ik het gilet hou, beetje rare pasvorm Verder is alles tof
pi_65080349
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:25 schreef Chanty87 het volgende:
Binnen

[ afbeelding ]

HOAX!

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

De rest:
[ afbeelding ]

Weet alleen nog niet of ik het gilet hou, beetje rare pasvorm Verder is alles tof
Vreemd!

Dat giletje heb ik ook besteld

Leuke spulletjes!
pi_65080410
Mijn pakket ligt al een paar dagen op het kiala punt, maar een ander pakket moet ook nog komen dus ik haal ze dan maar tegelijk op

Chanty, jammer van de schoentjes...
Het is vaker zo dat spullen in het echt anders zijn dan op de foto's
Of dat het model -dat de kleding showt- een heel ander item aan heeft ....pfff
pi_65080411
Wat jammer van die schoentjes.
  donderdag 15 januari 2009 @ 18:34:39 #139
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_65080440
Ik kreeg een mail binnen:
quote:
Hallo,

Jouw mening is erg belangrijk voor ons en daarom willen we je vragen om mee te doen aan een onderzoek over H&M. Het is een kort onderzoek en het kost je maar een paar minuten om de vragenlijst in te vullen. We zouden het op prijs stellen als je de enquête uiterlijk 19 Januari zou kunnen beantwoorden.

Je antwoorden zijn anoniem.

Klik op de onderstaande link om direct bij het vragenformulier te komen:

http://www.easyresearch.se/s.asp?Id=15393903&Pwd=13524362

Mocht je vragen hebben over de enquête, dan kun je ons per e-mail bereiken op survey@hm.com.

Hartelijk dank voor je medewerking!

Met vriendelijke groeten,
H&M Hennes & Mauritz
Heb gelijk mn hart gelucht daar, als laatste kon je natuurlijk opmerkingen plaatsen, dus ik heb een boekje opengedaan over hun manier van bestellingen leveren en verwerken, de catalogus die nog nooit bij mij is aangekomen terwijl ik 'm altijd bestel en het feit dat ze nog steeds consequent de pincode + klantnummer in ELK mailtje zetten wat ze je sturen
pi_65080507
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:33 schreef Linnie20v het volgende:
Chanty, jammer van de schoentjes...
Het is vaker zo dat spullen in het echt anders zijn dan op de foto's
Of dat het model -dat de kleding showt- een heel ander item aan heeft ....pfff
Ze passen wel (net!) maar ze zijn een stuk minder leuk zo
pi_65080565
Hoe lang duurt het doorgaans voordat je bestelling is verwerkt en geleverd? Mijn bestelling staat nu op 'verwerkt' en ben wel benieuwd hoe lang het dan nog ongeveer duurt voordat het hier is.
pi_65080661
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:38 schreef bluejean het volgende:
Hoe lang duurt het doorgaans voordat je bestelling is verwerkt en geleverd? Mijn bestelling staat nu op 'verwerkt' en ben wel benieuwd hoe lang het dan nog ongeveer duurt voordat het hier is.
Normaal gesproken zou je binnen anderhalve week na bestelling je bestelling wel binnen moeten hebben. Ze zijn alleen een beetje van de rel daar nu geloof ik. Mijn bestelling van 29 december is pas dinsdag in behandeling gegaan en heeft dus nog geen track & trace code. Die hoef ik deze week dus nog niet te verwachten..

Maar het verschilt nogal, sommigen bestellen op 9 januari en hebben het dan de 12e al binnen ofzo
pi_65080695
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:34 schreef Enfermera het volgende:
Ik kreeg een mail binnen:
[..]

Heb gelijk mn hart gelucht daar, als laatste kon je natuurlijk opmerkingen plaatsen, dus ik heb een boekje opengedaan over hun manier van bestellingen leveren en verwerken, de catalogus die nog nooit bij mij is aangekomen terwijl ik 'm altijd bestel en het feit dat ze nog steeds consequent de pincode + klantnummer in ELK mailtje zetten wat ze je sturen
Haha, ik heb ook even flink commentaar gegeven in dat laatste stukje.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_65080936
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:41 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Normaal gesproken zou je binnen anderhalve week na bestelling je bestelling wel binnen moeten hebben. Ze zijn alleen een beetje van de rel daar nu geloof ik. Mijn bestelling van 29 december is pas dinsdag in behandeling gegaan en heeft dus nog geen track & trace code. Die hoef ik deze week dus nog niet te verwachten..

Maar het verschilt nogal, sommigen bestellen op 9 januari en hebben het dan de 12e al binnen ofzo
Jeetje, dan heeft het verwerken bij jou wel lang geduurd zeg. Ik hoop dat ik een mazzeltje heb, want ik heb pas eergisteren besteld en er staat dat 'ie in behandeling is.
pi_65081019
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:49 schreef bluejean het volgende:

[..]

Jeetje, dan heeft het verwerken bij jou wel lang geduurd zeg. Ik hoop dat ik een mazzeltje heb, want ik heb pas eergisteren besteld en er staat dat 'ie in behandeling is.

Dan denk ik dat inderdaad ook wel Je zult hem waarschijnlijk wel een stuk sneller krijgen dan ik
pi_65083805
Nou ik heb een maand geleden ook wat bestelt bij de H&M!

Nou zie ik alleen dat mn bestelling al is afgeleverd volgens de track & trace terwijl ik niets heb ontvangen..

Zie: Zending afgeleverd 15-01-2009 Doetinchem , pakkettendistributie

Als een gek rondjes gaan rennen van stress of kan ik die nog verwachten?
pi_65084935
Ik zou zeggen: check je buren!
Bij mij flikken ze het ook steeds, dat ze een pakje afleveren en geen briefje in de bus doen met waar het is afgeleverd. Ben je afhankelijk van je buren dat die het langs komen brengen of je mag zelf een rondje buren doen.
pi_65085250
Idd, check je buren. Bij ons leggen ze het in een kist in de poort bij het huis, terwijl iedereen dat dus eigenlijk gewoon kan pakken Mocht ie daar niet liggen, dan moet je even contact opnemen met TNT; je hebt immers een track & trace code gekregen..
pi_65085841
Ik ben mezelf aan het beheersen, wilde eigenlijk een bikini van 4 euro en een rokje kopen, maar ik heb mezelf ervan overtuigd dat ik die bikini helemaal niet zo mooi vind en dat dat rokje alleen maar leuk is in de winter.. Geen idee hoe lang ik dat laatste volhoud trouwens, niet heel lang denk ik zo.
En en en als ik dat rokje bestel 'moet' ik er gelijk ook een singlet bij bestellen en een vestje enzo, dus dat is ook weer zoiets. Ik heb eigenlijk geen geld op het moment maar als ik wacht ben ik bang dattie uitverkocht is en ik spijt krijg.

Het gaat om dit rokje trouwens

Iemand enig idee hoe die valt, of of hij nog gewoon te koop is in de winkel? Want ik heb geen zin om geld te verspillen aan verzendkosten.

[ Bericht 12% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 15-01-2009 20:59:57 ]
pi_65086105
Dat rokje heb ik in het zwart! Ik vind hem bij mij iig heel mooi staan. Ik ben niet zo lang, en de meeste rokken zijn voor mij eigenlijk te lang, maar deze is echt perfect
Klussen deel 1 en 2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')