Dat rokje vond ik ook al zo schattigquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:57 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben mezelf aan het beheersen, wilde eigenlijk een bikini van 4 euro en een rokje kopen, maar ik heb mezelf ervan overtuigd dat ik die bikini helemaal niet zo mooi vind en dat dat rokje alleen maar leuk is in de winter.. Geen idee hoe lang ik dat laatste volhoud trouwens, niet heel lang denk ik zo.
En en en als ik dat rokje bestel 'moet' ik er gelijk ook een singlet bij bestellen en een vestje enzo, dus dat is ook weer zoiets.Ik heb eigenlijk geen geld op het moment maar als ik wacht ben ik bang dattie uitverkocht is en ik spijt krijg.
Het gaat om dit rokje trouwens
[ afbeelding ]
Iemand enig idee hoe die valt, of of hij nog gewoon te koop is in de winkel? Want ik heb geen zin om geld te verspillen aan verzendkosten.
Nee ik ben vrijwel de enige van mijn vriendengroepje die bij de H&M bestelt en het andere meisje mag ook niets bestellen van haarzelf omdat ze dat laatst dus ook al heeft gedaan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat rokje vond ik ook al zo schattig![]()
Ik mocht hem niet kopen van mezelf omdat ik al een bestelling had geplaatst van 128 euro bestaande uit bijna alleen maar sale artikelen.
Als ik één leuk dingetje zie vraag ik vaak aan mijn zusje (als die toevallig ook een bestelling heeft staan) of zij hem voor me mee wil bestellen.. Misschien toevallig een vriendin die ook een bestelling heeft geplaatst?
Ik ken datquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee ik ben vrijwel de enige van mijn vriendengroepje die bij de H&M bestelt en het andere meisje mag ook niets bestellen van haarzelf omdat ze dat laatst dus ook al heeft gedaan.
Eigenlijk móet ik dat rokje hebben, maar ik heb dus niets leuks voor erboven. Dat is eigenlijk mijn enige probleem.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ken dat![]()
Ik ken niemand die de sale kan weerstaan, mijn zusje heeft precies hetzelfde; als er veel dingen in de sale zijn dan smijten we zo'n beetje alles wat los en vast zit in onze shoppingbag, maar schijnbaar hebben meer mensen dat
Volgens mij welquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:09 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ga ik bestellen zodra 'ie in de sale is. Of had ik dat al gezegd hier ergens?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Eigenlijk móet ik dat rokje hebben, maar ik heb dus niets leuks voor erboven. Dat is eigenlijk mijn enige probleem.
Ik ook eigenlijk nog steeds niet, heb al ongeveer alle topjes uit die collectie ermee geprobeerd maar ze staan mij allemaal nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Eigenlijk móet ik dat rokje hebben, maar ik heb dus niets leuks voor erboven. Dat is eigenlijk mijn enige probleem.
Nee, ik heb allemaal shirts met streepjes/kleurtjes of gewoon kleuren die er niet bij staan en ik vind dat bij zo'n rokje gewoon een simpel zwart of wit singlet moet. Anders had ik dat rokje allaaaaaaaaaaang besteld.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]Heb je écht niks leuks of vind je iets nieuws bestelling bij de H&M eigenlijk leuker?
Deze jurkquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Dat heb ik met deze jurk:
[ afbeelding ]
Ah, dan is het goedquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, ik heb allemaal shirts met streepjes/kleurtjes of gewoon kleuren die er niet bij staan en ik vind dat bij zo'n rokje gewoon een simpel zwart of wit singlet moet. Anders had ik dat rokje allaaaaaaaaaaang besteld.
Issie al in een bepaalde maat uitverkocht (of staat ie al in de sale)?quote:
@ Liejannuhquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:41 schreef Daph_ het volgende:
Idd, check je buren. Bij ons leggen ze het in een kist in de poort bij het huis, terwijl iedereen dat dus eigenlijk gewoon kan pakkenMocht ie daar niet liggen, dan moet je even contact opnemen met TNT; je hebt immers een track & trace code gekregen..
Dat was ik ook van plan, ik vind em stoer, maar 30 euro vind ik teveel. Dat heb ik met heel veel spulletjes, en als het sale is dan ga ik helemaal losquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:09 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ga ik bestellen zodra 'ie in de sale is. Of had ik dat al gezegd hier ergens?
I know right.. Echt verschrikkelijk. Ik zie dan inderdaad zo'n vestje waar ik er al tig van heb, ook van die singletjes idd, en toch blijf je maar kopenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:24 schreef alors het volgende:
Die topic is echt zo'n lotgenoten topic geworden voor h&m-sale verslaafden
Zodra het in de sale staat, vind ik altijd dat ik netjes aan het besparen ben, terwijl ik gewoon het 3e zwarte vestje en het zoveelste singletje aan het bestellen benMaar het is zo verleidelijk goedkoop dat je je achterlijk voelt als je het niet in je mandje gooit...
[..]
Dat was ik ook van plan, ik vind em stoer, maar 30 euro vind ik teveel. Dat heb ik met heel veel spulletjes, en als het sale is dan ga ik helemaal los
Same here, maar ze zijn in ieder geval al wel bezig. Best snel voor H&M-begrippen, een week na mijn bestelling. Heb ook al een bestelling bij de Esprit staan (jas voor 100 euro i.p.v. 220 euro voorheen), moet echt stoppen met de kleding.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:08 schreef Daph_ het volgende:
Mijn track & trace code doet het
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco
Voorjaarscollectie, geen maat uitverkocht, ik wacht tot dat ie in de sale komtquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Issie al in een bepaalde maat uitverkocht (of staat ie al in de sale)?
Zou ik dan inderdaad ook doenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:40 schreef Deliah het volgende:
[..]
Voorjaarscollectie, geen maat uitverkocht, ik wacht tot dat ie in de sale komt.
Nee reken maar op dinsdag/woensdag op zn vroegst.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik wil die van mij ook binnen krijgen. Heb 'm de 5e besteld! Sinds gister in behandeling.. Is er dan een kans dat ik 'm morgen krijg? (ik kan 'm nog niet vinden met Track&Trace)
Die van 25% werkt niet meerquote:Kortingscodes
1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
7848 Korting 10,-
8226 - 25% korting op een artikel
Ik snap het niet helemaal.. Er staat toch dat ze de bestellingen behandelen naar welke het eerst binnenkwam? Waarom krijgt de een het dan zo snel al en moet de ander zo lang wachten?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:22 schreef Addict89 het volgende:
Morgen komt mijn grote bestelling. Binnen een week vanaf het moment dat ik besteld had.
Jeez, wat klote...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb een verkeerd jurkje geleverd gekregen!!!
En het jurkje wat ik wil is natuurlijk niet meer in mijn maat leverbaar.
Ik ga morgen eens bellen met de klantenservice.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeez, wat klote...Terugsturen met de goeie code (wat er fout aan is) en met de klantenservice bellen..? Misschien kunnen ze nog wat voor je betekenen...
Nee oke, maar tis toch jammer en een teleurstelling als je een ander jurkje krijgt dan je besteld had!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga morgen eens bellen met de klantenservice.Anders is het gewoon pech. Het is nou niet zo dat ik helemaal niets meer heb om aan te trekken ofzo.
Whoah, die heels zien er zo op het eerste oog fabuleus uit! Die heb ik helemaal niet gezien in de winkel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:05 schreef Linnie20v het volgende:
Deze schoenen zijn echt super, alleen ik loop er met m'n hak uit. Dus misschien dat ik ze binnenkort even pas in de winkel in een maatje kleiner.
[ afbeelding ]
Omdat het onzin is dat ze behandelen naar welke het eerste binnenkomt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal.. Er staat toch dat ze de bestellingen behandelen naar welke het eerst binnenkwam? Waarom krijgt de een het dan zo snel al en moet de ander zo lang wachten?
Haha ach mijn pakketje is sinds gisteren ook weer geheel retour en ik heb alweer nieuwe dingen besteld. Ik overspend gelukkig niet. Kan me wel inhouden, geen schulden voor mij!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:05 schreef Linnie20v het volgende:
Nou, veel gaat er terug! Alles past wel maar ik heb op dit moment niet zo veel te spenderen
Ik hou:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het grijze Mickey Mouse vest waar ik nu geen plaatje van heb omdat het helemaal is uitverkocht
.
Helaas zijn de blauwe schelp oorbellen kapot uit de verpakking gekomen![]()
[ afbeelding ]
Deze schoenen zijn echt super, alleen ik loop er met m'n hak uit. Dus misschien dat ik ze binnenkort even pas in de winkel in een maatje kleiner.
[ afbeelding ]
Ben trots op wat ik allemaal terug stuur
Vreemd.. Nou ja, je hebt in ieder geval weer vijf euri kortingquote:Op maandag 19 januari 2009 14:48 schreef Deliah het volgende:Ik heb 5 euro korting gekregen bij mijn preview voorjaarsbestelling. Lees ik wat beter en staat er: 'Dankjewel voor je bestelling uit de preview-catalogus najaar 2008 ... Deze cadeaubon is geldig tot 31-12-2008 ...'
En dat krijg ik dan 3 weken na de uiterste bruikbaarheidsdatum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |