abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65348808
Waarom probeer je dan ook 3 kortingscodes?
pi_65350610
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:20 schreef Noortje. het volgende:
Ik krijg net een factuur binnen met de mededeling dat ik nog 30 euro moet betalen, terwijl ik die bestelling geretourneerd heb. En nu zijn de lijnen van de klantenservice al een halfuur bezet, uiteraard.
Eindelijk een mailtje terug:
quote:
We hebben je retourzending ontvangen, nadat de rekening geprint en verstuurd was.
Je saldo staat momenteel op een tegoed 4,90 euro.

Er zijn nu twee mogelijkheden;
1) we maken 4,90 euro op je rekening over. Hiervoor moet je wel je rekeninggegevens doorgeven.
2) we laten de 4,90 op je saldo openstaan, bij een volgende bestelling betaal je dan 4,90 minder.
Ik heb helemaal geen tegoed van ¤ 4,90 maar dat maakt niet uit, altijd prettig, 5 euro erbij.
pi_65351823
Trouwens start topic is wel wat veroudert.
quote:
Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.
Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen ed) dan op een tegoedkaart die 1 jaar geldig is. (maar als je die na bijv 2 maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:40:44 #274
237486 HoneyTrap
Ol'blue eyes is back!
pi_65353940
omdat er bij ééntje stond dat hij niet meer geldig was..dus ik dacht.. dan mag ik vast wel een andere gebruiken.

maar ik had dus een hele preek van h&m mevrouw aan de telefoon. De computer kan volgens haar zien welke kortingscode aan jou persoonlijk is uitgereikt en bij andere raakt hij van slag. ( vond het zooo'n leuk verhaal dat ik aandachtig heb geluisterd ).
pi_65354531
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:40 schreef HoneyTrap het volgende:
De computer kan volgens haar zien welke kortingscode aan jou persoonlijk is uitgereikt en bij andere raakt hij van slag. ( vond het zooo'n leuk verhaal dat ik aandachtig heb geluisterd ).
Ik schoot serieus even in de lach
pi_65355075
Trucje: eerst slechts één artikel in je bestelling plaatsen, dan je kortingscode invoeren en als je een paar schermen verder de mededeling krijgt dat de code niet geldig is, dan annuleer je de bestelling en doe je daarna een poging met een volgende code. Als de code werkt, dan winkel je verder en maak je je bestelling af.
Anders krijg je inderdaad dat de boel (vaak slechts voor een paar dagen) geblokkeerd wordt.
pi_65358272
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:33 schreef tbtf het volgende:
Trouwens start topic is wel wat veroudert.
[..]

Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen ed) dan op een tegoedkaart die 1 jaar geldig is. (maar als je die na bijv 2 maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.
Ik heb de OP aangepast.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:49:34 #278
237486 HoneyTrap
Ol'blue eyes is back!
pi_65360550
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:57 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik schoot serieus even in de lach
ze was er zelf in ieder geval erg van overtuigd
pi_65360995
Die H&M toch, eerst drie weken over het verzenden doen en vervolgens een rekening sturen omdat ik te laat zou zijn met betalen.
pi_65363365
Bij de h&m hier in Tilburg zeiden ze dat ik de bestelling niet terug mocht brengen een paar maanden geleden.. Is dat weer veranderd?
  zaterdag 24 januari 2009 @ 01:16:32 #281
19242 yavanna
Results may vary.
pi_65364733
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Trucje: eerst slechts één artikel in je bestelling plaatsen, dan je kortingscode invoeren en als je een paar schermen verder de mededeling krijgt dat de code niet geldig is, dan annuleer je de bestelling en doe je daarna een poging met een volgende code. Als de code werkt, dan winkel je verder en maak je je bestelling af.
Anders krijg je inderdaad dat de boel (vaak slechts voor een paar dagen) geblokkeerd wordt.
Ik vul altijd meteen 2 kortingcodes in, 1 van 10 euro en 1 van 5 euro. Werkt prima, al maanden.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_65366705
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 01:16 schreef yavanna het volgende:

[..]

Ik vul altijd meteen 2 kortingcodes in, 1 van 10 euro en 1 van 5 euro. Werkt prima, al maanden.
Bij mij ging het ook maanden goed, en toen opeens niet meer.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_65367210
Bestelling zou vandaag komen, maar er was niemand thuis op dat moment. En mn pakket is dus spoorloos. Geen briefje en niemand is hem komen brengen En ik had me er zooo op verheugd, wat een pleuris tnt ook altijd, schrijf even een briefje waar ie ligt oid. Bij track & trace staat ie als afgeleverd..

En h&m heeft een supervette trui uit mn bestelling gekickt, die natuuuuurlijk alweer uitverkocht is
know'm sayin?
word? word.
pi_65370077
Ik heb een tijdje terug een bestelling geplaatst en nu staat er sinds de 22e dat ie 'in behandeling' is. Er achter staat een 'collonummer' wat ik zou moeten kunnen gebruiken om het pakket te tracen, maar bij TNT post zegt ie dat er geen leveringen bekend zijn voor mijn postcode.

Iemand enig idee hoe dit komt?
pi_65370241
Volgens mij is hij dan nog niet aangekomen bij de TNT, gewoon afwachten, komt wel goed.
pi_65372697
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:23 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb een tijdje terug een bestelling geplaatst en nu staat er sinds de 22e dat ie 'in behandeling' is. Er achter staat een 'collonummer' wat ik zou moeten kunnen gebruiken om het pakket te tracen, maar bij TNT post zegt ie dat er geen leveringen bekend zijn voor mijn postcode.

Iemand enig idee hoe dit komt?
Dat is het nummer wat je pakketje gaat krijgen, zogauw H&M hem verzendt. Nu istie nog in behandeling (dan zijn ze denk ik nog bezig met dingen bij elkaar zoeken en treuzelen enzo), dus heeft je pakketje nog geen track&trace-nummer, omdat het gewoonweg nog geen pakketje is nu
pi_65378969
Oh, dus hij heeft al wel een track and trace code alleen is die nog niet bekend bij TNT omdat zij het nog niet hebben, ofzo? Want de code is wel gelijk aan een trace code (3Sblablabla).

Nou afwachten dus dankjulliewel, ik was al bang dat de post m kwijt had gemaakt. Ontvang je eigenlijk bericht als ie is verstuurd?
pi_65379189
Nope, je krijgt geen bericht.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  zondag 25 januari 2009 @ 12:24:05 #289
123170 alors
zlata1234
pi_65380576
Jaa mn beloved pakketje is gebracht!!

Oh zoveel leuks en allemaal zooo goedkoop Ik ga best veel houden (voor mijn doen dan), gelukkig is de stufi en zorgtoeslag net gestort

een kleine impressie

en nog een tuniek die doorzichtig is en weer retour gaat, en nog wat bh's.

Ik heb helaas niet zulke leipe paint skills als Chanty, vergeef me daarvoor.

De rok is dus nu 2,90 en zit alweer in de volgende bestelling
Ik had trouwens in totaal 18 artikelen, met een totale waarde van 105 euro waaronder 3 dingen van 20 euro.. de rest is allemaal een paar euro, h&m sale
know'm sayin?
word? word.
pi_65383508
quote:
Op zondag 25 januari 2009 11:24 schreef Addict89 het volgende:
Nope, je krijgt geen bericht.
Maar je kunt het wel zien op de site
  zondag 25 januari 2009 @ 14:20:27 #291
168006 Ladysusy
2B continued...
pi_65384294
Ik weet niet of deze al genoemd is, maar 10% korting op het hele assortiment is 8309
pi_65384673
Mooie broek Alors, en dat witte vestje is echt lovely
Waarom hou je dat sjaaltje niet eigenlijk?
pi_65385899
Ik wil ook zo een blauwgroene bloem Maar heb ze al lang niet meer op de site gezien
Klussen deel 1 en 2
  zondag 25 januari 2009 @ 15:14:49 #294
123170 alors
zlata1234
pi_65386047
quote:
Op zondag 25 januari 2009 14:31 schreef Noortje. het volgende:
Mooie broek Alors, en dat witte vestje is echt lovely
Waarom hou je dat sjaaltje niet eigenlijk?
Ja die broek is ook nog eens lang genoeg, sing halelujaah

Dat sjaaltje tsja, de kleuren zijn wel heel vet, maar het is een beetje een slap geval, hij blijft niet echt zitten zoals ik wil dat hij zit.
know'm sayin?
word? word.
pi_65386244
Hmm oke, ik wilde dat sjaaltje ook bestellen maar dan laat ik het achterwege.
pi_65418088
Ik had een mailtje naar de klantenservice gestuurd over een aanmaning die ik had gekregen, maar allang betaald had, krijg ik daarop een reactie, met daarbij nog dit stukje:
Bij je bestelling van 5 november 2008 en van 22 januari 2009 heb je kortingscodes gebruiktdie wij niet naar jou gestuurd hebben.Kortingscodes van H&M die door jou gebruikt mogen worden, worden door H&M naar jou toegestuurden deze codes zijn niet naar jou gestuurd door ons. Dus onterecht gebruikt door jou.Je zult hier nog een brief over ontvangen van ons en je volgende bestellingen zullen worden nagekekenop het onterechte gebruik van kortingscodes.
Volgens mij is er iemand daar ongesteld ofzo
pi_65419670

gaat terug, lelijke roze stiksels op de kontzakken.
pi_65419802
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:47 schreef Merel1808 het volgende:
Ik had een mailtje naar de klantenservice gestuurd over een aanmaning die ik had gekregen, maar allang betaald had, krijg ik daarop een reactie, met daarbij nog dit stukje:
Bij je bestelling van 5 november 2008 en van 22 januari 2009 heb je kortingscodes gebruiktdie wij niet naar jou gestuurd hebben.Kortingscodes van H&M die door jou gebruikt mogen worden, worden door H&M naar jou toegestuurden deze codes zijn niet naar jou gestuurd door ons. Dus onterecht gebruikt door jou.Je zult hier nog een brief over ontvangen van ons en je volgende bestellingen zullen worden nagekekenop het onterechte gebruik van kortingscodes.

moet je de kortingcodes dan terugbetalen
pi_65419944
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:35 schreef eva-diva het volgende:

[..]

moet je de kortingcodes dan terugbetalen
Dat dacht ik toch niet zeg
Ik wacht vol smart op de brief
pi_65420509
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:47 schreef Merel1808 het volgende:
Jezus !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')