quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:38 schreef Linnie20v het volgende:
Toffe manier van 'wat hou ik en wat niet' aangeven
Waar vind je dat laatste shirtje op de website?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:19 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
Rode top = te kort en te klein, groene trui zit echt ongelooflijk slobberig bij m'n middel (en het is een XS) en de blauwe sweatpants zit net te klein. En hij is te kort.
Rest is wel tof![]()
Die is uitverkocht...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:10 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Waar vind je dat laatste shirtje op de website?
Hmmpf, gaat lekker daar dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:20 schreef Noortje. het volgende:
Ik krijg net een factuur binnen met de mededeling dat ik nog 30 euro moet betalen, terwijl ik die bestelling geretourneerd heb. En nu zijn de lijnen van de klantenservice al een halfuur bezet, uiteraard.
Ik kreeg vandaag ook een mooie envelop van de H&M, dat ik binnen zoveel dagen moet betalen blablabla.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:20 schreef Noortje. het volgende:
Ik krijg net een factuur binnen met de mededeling dat ik nog 30 euro moet betalen, terwijl ik die bestelling geretourneerd heb. En nu zijn de lijnen van de klantenservice al een halfuur bezet, uiteraard.
Ja klopt, dat had ik ook (zelfde datum erop), maar op Mijn Pagina staat het ook nog steeds.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:51 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag ook een mooie envelop van de H&M, dat ik binnen zoveel dagen moet betalen blablabla.
Maar ze hebben altijd een grote achterstand op moment van verwerken. Er staat op mijn brief 12-01 ...
en het is vandaag al de 20e
Niets van aantrekken dus, je moet gewoon mijn pagina in de gaten houden
Vind 'm ook een beetje clownig.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:37 schreef Daph_ het volgende:
De witte blouse (zie vorige pagina) gaat terug. Als ik dat ding aan heb, heb ik weer het idee dat ik 20 kilo meer weeg (minstens). Voel me er niet happy in.
Ik vond hem wel leuk, zoals ie op de site staat. Er zit alleen totaal geen vorm in en aan de bovenkant zit een soort elastiek wat een beetje schuurtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:10 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Vind 'm ook een beetje clownig.
Ja, doe ik ook altijdquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:43 schreef bluejean het volgende:
Bij mij zat de kleding niet in een doos, maar in een zak. Kan ik de kleding die ik wil retourneren in diezelfde zak terugsturen?
Leuke dingen allemaalquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:59 schreef Sabinee het volgende:
Mijn bestelling(Bloemenjurkje en pumps komen begin februari, bikini en groene jurkje pas begin maart
)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |