abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65251237
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:38 schreef Linnie20v het volgende:
Toffe manier van 'wat hou ik en wat niet' aangeven
pi_65251934
Oh ja, die groene trui, die had ik in het zwart besteld, veeeeel te groot en dat heette dan een aansluitend model te zijn. Jammer......
Heb gisteren nog wat jeans uit de sale besteld, ben benieuwd.
pi_65252420
De witte blouse (zie vorige pagina) gaat terug. Als ik dat ding aan heb, heb ik weer het idee dat ik 20 kilo meer weeg (minstens). Voel me er niet happy in. Ik ben echt superblij met de rok (wel een hoog model, even wennen, maar de zakken zijn echt handig!), het rode vestje, mijn haarklemmetjes, oorbellen en het tasje (wel wat groter dan ik me voorgesteld had). Oh en natuurlijk met de sandaaltjes. Die zijn wel gemaakt voor mensen met (lichtelijke) platvoeten, volgens mij als je een hoge wreef heb kom je er niet in. Zal morgen als ik wat meer licht heb wel even een foto maken, dan is het allemaal wat duidelijker

De grijze sweater waar de vertraging allemaal om te doen was valt een beetje groot Ik heb normaal een M, maar deze had ik in een S ook wel aangekund. Hij zit wel lekker, dus voor die 1,90 hou ik 'm
pi_65253859
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:19 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]

Rode top = te kort en te klein, groene trui zit echt ongelooflijk slobberig bij m'n middel (en het is een XS ) en de blauwe sweatpants zit net te klein. En hij is te kort.

Rest is wel tof
Waar vind je dat laatste shirtje op de website?
Klussen deel 1 en 2
pi_65253968
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:10 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Waar vind je dat laatste shirtje op de website?
Die is uitverkocht...
pi_65254130
Ik krijg net een factuur binnen met de mededeling dat ik nog 30 euro moet betalen, terwijl ik die bestelling geretourneerd heb. En nu zijn de lijnen van de klantenservice al een halfuur bezet, uiteraard.
pi_65254556
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:20 schreef Noortje. het volgende:
Ik krijg net een factuur binnen met de mededeling dat ik nog 30 euro moet betalen, terwijl ik die bestelling geretourneerd heb. En nu zijn de lijnen van de klantenservice al een halfuur bezet, uiteraard.
Hmmpf, gaat lekker daar dus.

De tweede bestelling die ik geplaatst heb, heeft een niet werkende track & trace code, maar als ik bij saldo kijk dan zie ik dat daar een factuur openstaat van 18 januari (=afgelopen zondag) Volgens mij duurt het nog zeker een week voordat ik dat pakketje heb, dus dan heb ik nog 4 dagen ofzo om te betalen.. Gaat lekker daar
pi_65255374
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:20 schreef Noortje. het volgende:
Ik kreeg vandaag ook een mooie envelop van de H&M, dat ik binnen zoveel dagen moet betalen blablabla.
Maar ze hebben altijd een grote achterstand op moment van verwerken. Er staat op mijn brief 12-01 ...
en het is vandaag al de 20e

Niets van aantrekken dus, je moet gewoon mijn pagina in de gaten houden
pi_65255943
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:51 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Ik kreeg vandaag ook een mooie envelop van de H&M, dat ik binnen zoveel dagen moet betalen blablabla.
Maar ze hebben altijd een grote achterstand op moment van verwerken. Er staat op mijn brief 12-01 ...
en het is vandaag al de 20e

Niets van aantrekken dus, je moet gewoon mijn pagina in de gaten houden
Ja klopt, dat had ik ook (zelfde datum erop), maar op Mijn Pagina staat het ook nog steeds.
Heb er maar even achteraan gemaild, ik kan echt geen geld missen op het moment.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 19:10:12 #235
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65256024
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:37 schreef Daph_ het volgende:
De witte blouse (zie vorige pagina) gaat terug. Als ik dat ding aan heb, heb ik weer het idee dat ik 20 kilo meer weeg (minstens). Voel me er niet happy in.
Vind 'm ook een beetje clownig.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_65257950
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:10 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Vind 'm ook een beetje clownig.
Ik vond hem wel leuk, zoals ie op de site staat. Er zit alleen totaal geen vorm in en aan de bovenkant zit een soort elastiek wat een beetje schuurt

Maar in het echt issie inderdaad een beetje vreemd
pi_65274161
in behandeling

volgens mij zijn ze een inhaalslag aan het maken.
know'm sayin?
word? word.
pi_65274278
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:50 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik, zit heerlijk!
pi_65277423
Had gistermiddag alles binnen. Een hele doos deze keer!

Jammer (maar wel goed voor de portomonnee) dat bijna alles weer terug kan. Die extra grote kindermaten zijn echt veeeeel groter dan de reguliere kindermaten. Het witte bloesje leek op een verpleegstersuniform en het rode shirtje was veel te dun.

Ik twijfel nog over een zwarte skinny pantalon en een felgekleurd geblokt sjaaltje. Hert grijze vest houd ik zeker, dat zit echt fantastisch!

Hopen dat m'n kortingen een beetje geldig blijven, als ik zoveel terugstuur. Kan je ze anders weer overnieuw gebruiken?
Sweet and innocent...
pi_65284387
Weet iemand of je 2 retourzendingen in 1 doos mag versturen?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_65285642
Heb ik de vorige keer gedaan, en ook nu staat er een groot pakket met 2 retourzendingen klaar!!
  woensdag 21 januari 2009 @ 15:38:32 #242
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_65286038
Als je maar beide retourformulieren erbij doet kan het volgens mij wel. Tenminste, ik heb ook één keer een truitje uit een andere bestelling geretourneerd met spullen van een andere bestelling en dat is gewoon goed gegaan.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  woensdag 21 januari 2009 @ 15:41:19 #243
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_65286149
Mijn dochter haar badpakje wordt te klein, ik heb deze bikini voor haar besteld . Komt als het goed is eind januari (met de rest van mijn bestelling )
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_65286254
Bij mij zat de kleding niet in een doos, maar in een zak. Kan ik de kleding die ik wil retourneren in diezelfde zak terugsturen?
pi_65286264
In de winkel zag ik vandaag een waanzinnig mooie bloemetjeszomerjurk, roze roodachtig. Het is jammer dat ik besloten had om even niks meer te kopen .
  woensdag 21 januari 2009 @ 15:48:43 #246
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_65286454
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:43 schreef bluejean het volgende:
Bij mij zat de kleding niet in een doos, maar in een zak. Kan ik de kleding die ik wil retourneren in diezelfde zak terugsturen?
Ja, doe ik ook altijd . Wel voorzichtig openmaken, niet dat je de zak helemaal aan gort scheurt in je enthousiasme je pakje open te maken .
pi_65286567
Ah, oke, dan flikker ik alles in 1 doos. Scheelt weer gesleep naar het postkantoor .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_65286913
Mijn bestelling (Bloemenjurkje en pumps komen begin februari, bikini en groene jurkje pas begin maart )

woensdag 21 januari 2009 @ 16:10:31 #249
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_65287277
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:59 schreef Sabinee het volgende:
Mijn bestelling (Bloemenjurkje en pumps komen begin februari, bikini en groene jurkje pas begin maart )

[ afbeelding ]
Leuke dingen allemaal .
Dat linkerjurkje vind ik super, ik zou alleen niet weten wanneer ik hem moest dragen .
pi_65288419
Ik vind het rechterjurkje super in het paars, maar ik wacht even tot het zomer is.
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')