quote:Ohh..
we gaan vandaag kijken naar (mijn) favoriete trouwlokatie.
Spannend allemaal!
Ik hoop dat het niet tegenvalt en ik het niet verheerlijkt heb.
Als het wat is meteen goede offertes aanvragen, want de kosten zijn in m'n raming flink fors!
Hopelijk kunnen we daar nog wat aan doen
Ik ben benieuwd!
*spannend!*
ohh.. en alle net getrouwde bruidjes.. gefeliciteerd!
Donderdag alquote:
Ach, de dag zelf boeit je dat ook niet meer. Wij hadden regen en we hebben volgens mij van alle gasten welngehoord " goh, jammer van het weer he" .... Terwijl het ons echt niet interesseerde op dat momentquote:foto Op zondag 18 juli 2010 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
gáát helemaal goed komen.. we zijn zo relaxed!totaal niet zenuwachtig en weten zéker dat alles goed is geregeld.. enige waar we echt op hopen is 'geen kutweer'
en MuadDib en ik willen er graag in voor 15 september.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:54 schreef Razztwizzle het volgende:
Mag ik ook in het lijstje in de OP? Op 30 juli a.s.met Neusaap
quote:Op zondag 18 juli 2010 11:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ach, de dag zelf boeit je dat ook niet meer. Wij hadden regen en we hebben volgens mij van alle gasten welngehoord " goh, jammer van het weer he" .... Terwijl het ons echt niet interesseerde op dat moment
quote:Op zondag 18 juli 2010 11:27 schreef Mr_Moon het volgende:
Ja, ik weet dat het onze beurt nog niet was/is, maar wij zijn gisteren voor de wet getrouwd.... Volgende week feest!
Ohh Thahitiquote:
1 maand en 4 wekenquote:foto Op zondag 18 juli 2010 11:56 schreef Sanne het volgende:
[..]
en MuadDib en ik willen er graag in voor 15 september.
[ link | afbeelding ]
Thanks !quote:Op zondag 18 juli 2010 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
gefeliciteerd!
En ik zou je ondertitel even aanpassen!
Hehe ja het is nogal een geregel en gedoe, maar het ziet er naar uit dat het gewoon gaat lukkenquote:foto Op zondag 18 juli 2010 17:00 schreef Niara het volgende:Ohh Thahiti
spannend trouwen in het buitenland!
Ik hoop dat het allemaal gaat lukken!
Ja, het is pas over twee maanden en als er belangstelling is wil ik best mijn ervaringen en avontuur delen over mijn huwelijk (traditioneel Filipijns katholiek) maar first things first, er gaan fokkers eerder trouwen en ik zie deze reeks vandaag pas voor het eerst dus ga eerst even inlezenquote:foto Op zondag 18 juli 2010 19:36 schreef elvy het volgende:Tahiti en Tha Flash welkom hier en gefeliciteerd, ik ben erg beniewd naar jullie verhalen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop