Seizoen 7 begint al over minder dan een jaar!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Het seizoen zakt inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel in je eigen topic.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Je mag geen TVP's plaatsen -Mo-om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, in seizoen 2, met Mikequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:54 schreef Symer het volgende:
Het zijn geen Bauer-hours meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trouwens, dat het kabinet moest stemmen en dat het precies 7 tegen 7 was kwam me vaag bekend voor.
Is dat in een eerder seizoen niet ook al gedaan?
Face it, Jack Bauer zal nooit zo populair worden als ik ben.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:58 schreef Jivis het volgende:
En hij heeft ook nog maar 20 vriendenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://sjekbauer.hyves.nl
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Face it, Jack Bauer zal nooit zo populair worden als ik ben.
Zeg hem maar ff op msn dat hij lid moet worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zou Craig meer succes hebben met een eigen Hyve?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij staat op "afwezig", in z'n msn naam staat "preparing kidnapping" ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zeg hem maar ff op msn dat hij lid moet worden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat was ook zo'n vaag iets, net of een überterrorist zoiets kinderachtigs gaat roepenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:04 schreef CloudStrife het volgende:
Waarom heet dit topic niet "I hope your friend is dead!"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom heet Jack Bauer niet Sjek Bouwer?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:04 schreef CloudStrife het volgende:
Waarom heet dit topic niet "I hope your friend is dead!"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom contacted Craig a con man; Ike Slattery, who, posing as Steve, stole some rare coins from Whit's collection while the party was in full swing and planted one in Steve's apartment?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Waarom heet Jack Bauer niet Sjek Bouwer?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omdat Craig een held is en zodat hij wraak kon nemen op Steve.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:10 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waarom contacted Craig a con man; Ike Slattery, who, posing as Steve, stole some rare coins from Whit's collection while the party was in full swing and planted one in Steve's apartment?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:54 schreef PieterBas het volgende:
Best wel weer een voorspelbare aflevering... de arm ging er natuurlijk meteen af
Zakt in?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Het seizoen zakt inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op zich wel met je eens, maar Grdenko was natuurlijk gewoon weer een enorm plat karakter. Een bezwete langharige Rus die wel even de VS zal vernietigen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:09 schreef Don_Gurgen het volgende:
Ik vond het een sterke aflevering hoor. Lennox vind ik een mooi karakter, dacht eerst dat hij weer het zoveelste irritante mannetje zou worden, maar hij ontpopt zich juist tot een zeer goed persoon. De tweestrijd tussen Palmer en Daniels vond ik ook interessant. En gredenko vond ik ook een echte bikkel. Vraag me wel af wat ie nou dacht/denkt te bereiken. Zelfde geld voor Wayne, is het toch de klap op zijn hoofd die hem gekke beslissingen laat nemen of is er iets anders aan de hand? Ben iig benieuwd naar de volgende ep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop