noem eens wat namenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:00 schreef De_Ananas het volgende:
Waar halen jullie btw je muziek vandaan? De namen die ik hier voorbij zie komen staan niet allemaal op soundbase
Op de vorige 2 pagina's staan een hoop namenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:00 schreef ReMcOrE het volgende:
Boy_Snakeye: je moet de OP even aanpassen (dat .txt bestand) want #9 t/m #12 staan er nog niet in, die moet je er zelf los bijzetten![]()
[..]
noem eens wat namen(misschien kan ik je wel wat bezorgen
...)
TT is trouwens lyric van Natte Asbak
pagina 5+6 van [Hardstyle #12]quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Op de vorige 2 pagina's staan een hoop namen
ik heb ze allemaal, interesse in een RAR-bestand???quote:
ik heb alleen dat stukje wat ook op de site staat als mp3, geen full ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:25 schreef -Blutonium- het volgende:
Zou je mij een plezier kunnen doen en White Stars uppen![]()
Bitchquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb alleen dat stukje wat ook op de site staat als mp3, geen full ofzo
mp3 is wel makkelijker, kun je op CD branden en om te luisteren hoef je niet de hele tijd die site te openenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:29 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Bitch
Maar goed, om verder te gaan op m'n vraag uit de vorige topic, nog mensen die naar Supersized gaan? Of HardBass op 31 maart, dat is hier om de hoek![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal, interesse in een RAR-bestand???(behalve spul dat ik echt niet mag doorsturen
)
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal, interesse in een RAR-bestand???(behalve spul dat ik echt niet mag doorsturen
)
quote:
Tofquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:27 schreef ReMcOrE het volgende:
ik gooi alles wat ik wel mag delen met anderen in een RAR-bestand en dat upload ik wel![]()
wat je dan niet wilt, gooi je maar weg
Ik houdt me ook aanbevolenquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:40 schreef ReMcOrE het volgende:
G-Town Madness - Silence, ik moet even kijken of ik deze wel heb(hij staat er alleen bij omdat hij werd genoemd
)
d`Styler Meets Zentiments - High Expression (Testmix)
The Vision - Hardstyle NRG (Testmix)
deze 2 mag ik sowieso NIET sturen, dus die komen er ook niet in
voor de rest kwak ik alles erin, zie maar wat je kunt gebruiken(wordt vanavond voordat ik hem post)
Thanks Vor Posting?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:50 schreef NrSiX het volgende:
tvp
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Thanks Vor Posting?(i.v.m. dat RAR-bestand
...)
goed dat je het zegt, ik moet straks thuis nog even een paar setjes downloaden die ik nog graag wil hebbenquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:57 schreef Koepert het volgende:
Now Playing: Charly Lownoise - Live @ Club Fresh 21-03-2007 ^0^ Lekker hoor
16.00 klaar hier, langs het dorp (werktijden kijken, iets halen voor de vriendin) eten, bezig met bord (ma wordt 50) en om 20.00 trainenquote:
RAR?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:25 schreef -Blutonium- het volgende:
Now playing: Unknown Analoq - Go Go Go Again
De Bom 2001, Rattlebrain en Derb in een nummer, vettere mashups zijn er niet
Jazeker!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:29 schreef -Blutonium- het volgende:
nog mensen die naar Supersized gaan?
Die heb ik ook, en dat is niet dezelfde track. Triplet Overkill is trouwens meer jumpy, en Go Go Go Again gewoon hardstylequote:Op donderdag 22 maart 2007 15:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
RAR?![]()
en heb je "Unknown Analoq - Triplet Overdrive" ook, of is dat hetzelfde (Triplet vanwege de 3 nummers in 1 misschien?)
Dat zou inderdaad zonde zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:14 schreef mstx het volgende:
Willen jullie die vinyls/promo's even via PM doen, ik heb liever geen slotje op dit topic.![]()
okeej, ik zal even kijken wie er allemaal interesse hadden, dan PM ik de link wel, we willen geen problemenquote:
- heb ik weggegooid, vond ik niet wat, link wel in PM...quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:15 schreef ReMcOrE het volgende:
Apex_Mind_-_Demons_From_Hell-Vinyl-2007-QMI
Cherry Moon Traxx - Acid Dream (Isaac Remix)
Universe Twisters - White Stars
heb je link van clip van 'Smack My Pitch Up'???quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:02 schreef Sethje het volgende:
smack my pithc up tutuutututuutt dengdengdeng die clip is wel lijp
je mag me ook pmen als je wilt;)
Momentje ik zoek een linkje voor jequote:Op donderdag 22 maart 2007 19:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je link van clip van 'Smack My Pitch Up'???
en je stond al op "warm aanbevolen"
clip komt me bekend voor en ik ken dat nummer ook welquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:08 schreef Sethje het volgende:
[..]
Momentje ik zoek een linkje voor je
http://www.youtube.com/watch?v=vJ4Rz8pNGaA
volgens het filmpje DJ Ghostquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:22 schreef jovink het volgende:
dat is toch technogirl? of hoe heet dat mens
en remcore stond ik ook al bioj warm aanbevolen?(A)
Het nummer heet: M.F.G.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
is het miss mogelijk voor mij om ook een PM te ontvangen?![]()
en zit daar die Go go go van unknown analoq ook bij ?
Oh dat wist ik niet. Maar ik heb hem nu ook, goed nummer.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:20 schreef -Blutonium- het volgende:
Nee da's een oudere track
Go Go Go Again is een nieuwe mashup
Ten eerste draaiden ze Green Stuff, dan is de hele set natuurlijk al verpest. Maar vooral door het gebruik van precies dezelfde bass in elk nummer werd het na 10 minuten al saai.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:54 schreef ReMcOrE het volgende:
@ mstx: hoe bedoel je, dat hij slecht draaide? foute platen, veel mixfouten?
had ik toen ook bij Lucky & Co, ze draaiden Cocaine MF, Green Stuff, Bitches & Ho's en nog een paar van die plaatjes die je AB-SO-LUUT niet wilt horen in een setquote:Op zondag 25 maart 2007 13:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Ten eerste draaiden ze Green Stuff, dan is de hele set natuurlijk al verpest. Maar vooral door het gebruik van precies dezelfde bass in elk nummer werd het na 10 minuten al saai.
Die twee draaiden ze wel ja. Maar toen waren we net wat drinken halen.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
had ik toen ook bij Lucky & Co, ze draaiden Cocaine MF, Green Stuff, Bitches & Ho's en nog een paar van die plaatjes die je AB-SO-LUUT niet wilt horen in een set
maar hadden ze ook wel een paar dikke platen dan, zoals FTS, Shout Out enzo???
dat is altijd leukquote:Op zondag 25 maart 2007 13:19 schreef mstx het volgende:
Trouwens, Keep It Coming blijft ook een vette plaat, vooral als Villain zelf MC't.(Volgens mij bij Blackmail of Brennan Heart, en toen Beholder hem nog een keer draaide ging hij precies hetzelfde doen
)
Nee.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is altijd leukheb je nog iets van de Natte Asbak E.P. gehoord?
Nope.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
![]()
wel iets van Noisecontrollers of Josh & Wesz?
wel de Isaac Mix hoop ik...quote:Op zondag 25 maart 2007 13:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Nope.
Ik heb wel Cherry Moon Traxx - Acid Dream 3x gehoord.
Ja, een promo die iedereen dus even wilde laten horen.quote:
Tja, als je het vaak genoeg doet en blijft doen blijven je spieren tenminste in conditiequote:Op zondag 25 maart 2007 14:43 schreef Archiee het volgende:
gister avond kwam dana draaien in de locale discotheek hier, ik vond dat ze een lekkere set neergezet had! echt flink knallen! en m'n poten doen pijn nu
hardstyle (lees: stampen) = goed voor je conditiequote:Op zondag 25 maart 2007 15:02 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Tja, als je het vaak genoeg doet en blijft doen blijven je spieren tenminste in conditie
ach doe het vaak zat, alleen een hele avond stampen gaat je toch in je benen zittenquote:Op zondag 25 maart 2007 15:02 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Tja, als je het vaak genoeg doet en blijft doen blijven je spieren tenminste in conditie
ach ik word ook een dagje ouder he..quote:Op zondag 25 maart 2007 17:00 schreef ReMcOrE het volgende:
enige keer dat ik spierpijn had was na Qlimax 2006 en X-Qlusive Zany
ik ben nog in de bloei van m'n levenquote:
haha na wat biertjes gaat het ook steeds minder hoorquote:Op zondag 25 maart 2007 17:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben nog in de bloei van m'n levenal is een uurtje of 9 lang gassen ook wel errug veel
ik drink ook meestal geen alcohol op (grote, langdurende) feestenquote:Op zondag 25 maart 2007 18:47 schreef Archiee het volgende:
[..]
haha na wat biertjes gaat het ook steeds minder hoor![]()
heeft iemand trouwens dat rar bestandje voor mij![]()
Vanavond lekker bruinsen...!quote:
kun je in Bruins eigenlijk lekker stampen, of hebben ze (net als bij Bill's Bar) alleen een dance/trance zaal???quote:Op zondag 25 maart 2007 22:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Vanavond lekker bruinsen...!![]()
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:50 schreef De_Ananas het volgende:
Is er eigenlijk al een fatsoenlijke versie van Speakafreak van Headhunterz ?
kan ik daar een PM voor krijgen?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:06 schreef -Blutonium- het volgende:
Alphaverb vs Pau DJ - Still Here to Put my Fucking Hands up for Madrid
Ik heb m ook nog wel voor je! als je m nog niet hebt.... en volgens mij zag ik m ook al op soundbasequote:
Zeker.... In de clubbin zaal ofzo... vanaf 12 uur alleen nog maar hardstyle!quote:Op maandag 26 maart 2007 09:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kun je in Bruins eigenlijk lekker stampen, of hebben ze (net als bij Bill's Bar) alleen een dance/trance zaal???
dan moet ik zorgen dat ik de volgende keer wel meega met m'n vriendin en haar vriendinnen, die gingen laatst naar Bruins, maar ik moest maandag weer naar schoolquote:Op maandag 26 maart 2007 22:00 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Zeker.... In de clubbin zaal ofzo... vanaf 12 uur alleen nog maar hardstyle!![]()
Daarvoor ook nog beetje trance en jump.
Jah word echt leuk gedraaid... Dacht eerder altijd dat ze er alleen maar early hardstyle platen hadden (niet verkeerd overigensquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan moet ik zorgen dat ik de volgende keer wel meega met m'n vriendin en haar vriendinnen, die gingen laatst naar Bruins, maar ik moest maandag weer naar schooldus de volgende keer gaan we WEL mee
ik heb nu een rale rip van 1:29, interesse?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:50 schreef De_Ananas het volgende:
Is er eigenlijk al een fatsoenlijke versie van Speakafreak van Headhunterz ?
Er wordt ook aardig wat hardstyle gedraaid, bijvoorbeeld door The Vision.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:31 schreef Koenz0r het volgende:
Is de stream FearFM.nl die in de OP staat niet meer Jumpstyle?.
Lekker ehquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:29 schreef Sodeju het volgende:
Donkey Rollers - The Fusion Of Sound eindelijk uit op vinyl!!![]()
![]()
1. The Fusion Of Soud
2. No One Can Stop Us (Showtek Kwartjes Mix)
quote:
Zo'n ongelofelijke lekkere opbouw in die plaat en dan verwacht je alleen een beat d'r op z'n Donkey-stijl en dan zo'n omslagquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:29 schreef Sodeju het volgende:
Donkey Rollers - The Fusion Of Sound eindelijk uit op vinyl!!![]()
![]()
1. The Fusion Of Soud
2. No One Can Stop Us (Showtek Kwartjes Mix)
Ik weet niet, ik vond die kick wel wat hebben andersquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:12 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zo'n ongelofelijke lekkere opbouw in die plaat en dan verwacht je alleen een beat d'r op z'n Donkey-stijl en dan zo'n omslag. Zal d'r wel behoorlijk aan moeten wennen ja
de B-kant... tja wel leuk gedaan maar had toch gehoopt op een wat dikkere kick
Mja op een ander forum waar ik vaak kom, wordt Rochard al beschreven als een Donkey Rollers wannabe met deze plaat. Maar om eerlijk te wezen denk je ook meteen al dat Zany er met z'n handjes aan heeft gezeten vanaf 2:32 ongeveer.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:39 schreef -Blutonium- het volgende:
De nieuwe Philippe Rochard klinkt erg lekker ja, maar het is niet zijn stijl (die ik zeker wist te waarderen). Dit is gewoon een en al Zany / Donkey Roller soundbox-geweld.
En the Fusion of Sound is uiteraard top, ik vergeef ze ooit nog wel het feit dat ze Silver Bullet hebben uitgebracht.
Straks even Caffeine Vs Bizerk - Juke EXP045 beluisteren
Hopelijk op een positieve manier?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:11 schreef -Blutonium- het volgende:
Caffeine Vs Bizerk - Juke EXP045 valt ook zwaar tegen zeg. De Activator remix is gewoon lachwekkend. Mindhunterz hebben er gelukkig nog iets van kunnen maken, wederom een keiharde plaat van de Amerikanen![]()
Dat vind ik juist het kutste aan die plaat; je verwacht een vette climax maar er komt een zwak deuntje.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:34 schreef ReMcOrE het volgende:
The Fusion Of Sound is een geniale plaatje verwacht ik weet niet wat en dan krijg je totaal iets anders, super gemaakt door de kerels
maar wat voor deuntjequote:Op woensdag 28 maart 2007 18:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het kutste aan die plaat; je verwacht een vette climax maar er komt een zwak deuntje.
Zeker wetenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:34 schreef LeonH het volgende:
Had net een liveset op tijdens fitnessen van Zany en kwam dus the fusion of sound voorbij. En toch kwam er langzaam een lach op me gezicht. Dus waarschijnlijk dat ik hem toch nog heel langzaam goed ga vinden eigenlijk
Die van Philippe Rochard is btw wel heeeeerrrrrlijk! Kan me geen ene f*ck interesseren of het op Donkey Rollers lijkt!
is een beetje een trend lijkt wel. een aantal huidige trance en vooral techtrance platen hebben het ook. een lekkere melodie en dan verwacht je met die melodie ook los te kunnen gaan, maar als de kick erin komt is het weer minimaal allemaal qua geluidenquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het kutste aan die plaat; je verwacht een vette climax maar er komt een zwak deuntje.
die is idd best matig.. oude nummer =quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:36 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Hopelijk op een positieve manier?![]()
Skam - The Final Countdown is nu ook NET uit. Zal die zo ook ff beluisteren.
Edit: Wat een kut plaat zegMaar was ook al te verwachten dat het een remake van Final Countdown zou wezen.
kan ik daar een PM voor krijgen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:17 schreef -Blutonium- het volgende:
NP: DJ Isaac - Bad Dreams 2007
Even X-Qlusive Zany herleven
mag je voor mij Isaac - Impressed, Tatanka - Mess Up, Tatanka - Repumped, DJanny - Rock The Beat (Max B Grant v.s Djanny Swiss Mmix), Isaac - Backstage (Showtek Remix) en Isaac - Bad Dreams 2007 in een RAR-bestand doenquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:24 schreef -Blutonium- het volgende:
Eerst even alle nieuwe tracks uit z'n set rippen.
die 2 van Tatanka zijn niks?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:30 schreef -Blutonium- het volgende:
Ik rip alleen de Isaac platen, die zijn tenminste nog te pruimen... De rest van de platen vind ik niks.
vorige keer was het A-lusion toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:33 schreef Houniet het volgende:
vanavond weer hardlopenweer een livesetje scoren
Neh die zijn het niet waard, die ID is een heel raar opvullertje van twee minuten, niks bijzonders. Anyhow, check je PMquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die 2 van Tatanka zijn niks?en die plaat waar ID bij staat, wat kan je daar over vertellen?
ja dat is makkelijk, meerdere livesets op een dvd knallen, hoef ik niet steeds van cd/dvd te wisselenquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Houniet: heb je setje op (mp3)CD gebrand voor in de auto?en heb je een DVD-speler in je auto?
@ -Blutonium-: ik heb geen PM...
owja, mp3-CD's of DVD is idd makkelijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja dat is makkelijk, meerdere livesets op een dvd knallen, hoef ik niet steeds van cd/dvd te wisselen
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:38 schreef LeonH het volgende:
Heeft dan niemand anders hier de promo CDR van acid dream 2007?![]()
![]()
gesorteerd op artiest, in map. alleen ben 80gb aan muziek kwijt, kut pcquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:04 schreef De_Ananas het volgende:
Hoe sorteren jullie je muziek eigenlijk? Mijne is nogal chaotisch
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb een map voor CD's, een map voor Livesets en een map voor Songsquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:04 schreef De_Ananas het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb het gelukkig in het begin gedaan (was nog wel veel werk, maar het resultaat was er ook naarquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:13 schreef De_Ananas het volgende:
Ja maar daar is het nu wel te laat voor ben ik bang
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:04 schreef De_Ananas het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
jaquote:
wat voor type bestand is dat dan? (zo te zien geen map/mp3 ofzo...)quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja![]()
[afbeelding]
(zie het blauw aangeklikte)
Voor de rest is mijn hardstyle database 1 grote bende maar toch weet ik altijd alles weer te vinden![]()
jawel, staat er toch naast.. Mpeg layer 3 audio. Is gewoon een mp3 bestand heurquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor type bestand is dat dan? (zo te zien geen map/mp3 ofzo...)
dan verwacht ik nu op z'n minst een PMquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:29 schreef LeonH het volgende:
[..]
jawel, staat er toch naast.. Mpeg layer 3 audio. Is gewoon een mp3 bestand heur
Zoquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:04 schreef De_Ananas het volgende:
heb jij ook die rale rip van One Blade?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:19 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Zo![]()
http://i5.tinypic.com/47xl1qw.jpg
*imageshack zeikt weer eens
PM is er als het goed is!quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan verwacht ik nu op z'n minst een PM![]()
lees: zou je die voor mij kunnen uploaden en het linkje willen PM-en? bij voorbaat veel dank!
Wat zie ik daar rechtsonder in je sidebar?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:19 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Zo![]()
http://i5.tinypic.com/47xl1qw.jpg
*imageshack zeikt weer eens
ssssssssssssssssssssssssssscherpquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat zie ik daar rechtsonder in je sidebar?![]()
![]()
Ik zie een mooie RSS feed.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssssscherp
wacht ff, Fok! topic staat in het midden, wat bedoel jij dan?
Ik begrijp sowieso je opzet niet (van hard naar beter?)quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:41 schreef Sethje het volgende:
Mensen ik heb wat in de aanbieding;
Onze mix van carnaval met lyrics door MC Villain
nrs ; Grindin, The Last Time, Rock this Party, Keep it Comin.
Verder nog een lomp cdtje in elkaar gedraaid; VHNB ( van hard naar beter )
Setlist:
01) [Jeckyll & Hyde] Frozen Flame.mp3
02) [Ronald V] Scratch.mp3
03) [DJ Norman & Symastic] Play It Loud.mp3
04) [DJ Furax] Mad Traxx.mp3
05) [Ixxel] Drop That Beat.mp3
06) [Da Bootleggers] Bitches 'n Ho's.mp3
07) [Gizmo & Symastic] Listen Up (Trilok & Chiren mix).mp3
08) [D-Block & S-te-fan vs MC Villain] Keep It Comin'.mp3
09) [DJ Luna] Bring That Shit Back.mp3
10) [DJ Tony] Squelch.mp3
11) [Lethal MG] Going Wilder.mp3
12) [DJ Stardust] Braindance.mp3
13) [Showtek vs Lospols] Oldschool Colors.mp3
14) [The Masochist] Killin Scum.mp3
15) [DJ Promo] Dancefloor Hardcore.mp3
16) [Project Omega vs Lospols] Prednison titties.mp3
17) [Forze DJ Team] 98 To Piano.mp3
18) [DJ Yves vs Lospols] Fantasy 1996 (LP edit 06).mp3
Ik heb beide geupload dus roep maar als je een pm wilt ontvangen...
Ziet er wel goed uitquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:41 schreef Sethje het volgende:
Mensen ik heb wat in de aanbieding;
Onze mix van carnaval met lyrics door MC Villain
nrs ; Grindin, The Last Time, Rock this Party, Keep it Comin.
Verder nog een lomp cdtje in elkaar gedraaid; VHNB ( van hard naar beter )
Setlist:
01) [Jeckyll & Hyde] Frozen Flame.mp3
02) [Ronald V] Scratch.mp3
03) [DJ Norman & Symastic] Play It Loud.mp3
04) [DJ Furax] Mad Traxx.mp3
05) [Ixxel] Drop That Beat.mp3
06) [Da Bootleggers] Bitches 'n Ho's.mp3
07) [Gizmo & Symastic] Listen Up (Trilok & Chiren mix).mp3
08) [D-Block & S-te-fan vs MC Villain] Keep It Comin'.mp3
09) [DJ Luna] Bring That Shit Back.mp3
10) [DJ Tony] Squelch.mp3
11) [Lethal MG] Going Wilder.mp3
12) [DJ Stardust] Braindance.mp3
13) [Showtek vs Lospols] Oldschool Colors.mp3
14) [The Masochist] Killin Scum.mp3
15) [DJ Promo] Dancefloor Hardcore.mp3
16) [Project Omega vs Lospols] Prednison titties.mp3
17) [Forze DJ Team] 98 To Piano.mp3
18) [DJ Yves vs Lospols] Fantasy 1996 (LP edit 06).mp3
Ik heb beide geupload dus roep maar als je een pm wilt ontvangen...
Mainstream publiek...die willen dus hitjes horen en daarna die standaard nummers ach dat knalt wel lekker met 22 funktion 1 kastjes hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:35 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso je opzet niet (van hard naar beter?)
Je begint zo mainstream als het maar kan en je eindigt met platen als Prednison Attack?Maar het is inderdaad zo dat je eindigt naar beter, want platen als Bitches en Ho's, Play It Loud en Frozen Flame mag je de volgende keer er wel uit laten
![]()
Haha het is duidelijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:06 schreef Sethje het volgende:
[..]
Mainstream publiek...die willen dus hitjes horen en daarna die standaard nummers ach dat knalt wel lekker met 22 funktion 1 kastjes hoor
Probeer Traktor, veel betere software mix programmaquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:45 schreef Sethje het volgende:
was de eerste keer met virtual dj...over sommige dingen ben ik heel tevreden over andere weer totaal niet maja je moet dingen uitproberen he
Ik vind heel het mix idee op de pc "nep"..maarja zonder geld kun je niet andersquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:00 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Probeer Traktor, veel betere software mix programma
het doet me deugd te zien dat ik een eigen mapje heb bij jequote:
Ja, het is ook niet dat ik via software mix hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind heel het mix idee op de pc "nep"..maarja zonder geld kun je niet anders
Rustmoment?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
tijdens dana hebben wij ons rust moment geplantde rest van de avond idd zaal 1
![]()
Jepquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:47 schreef -Blutonium- het volgende:
Wordt dat nu ook al in Almere georganiseerd? Ik ga al jaren naar High Voltage hier (Zoetermeer), erg vette feesten met vaak een stel top DJ's. Partyraiser en Nosferatu draaiden afgelopen editie erg goed
Ben weg bij Wanadoo, dus kan helaas niet meer bij mijn txt bestand.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:00 schreef ReMcOrE het volgende:
Boy_Snakeye: je moet de OP even aanpassen (dat .txt bestand) want #9 t/m #12 staan er nog niet in, die moet je er zelf los bijzetten![]()
[..]
noem eens wat namen(misschien kan ik je wel wat bezorgen
...)
TT is trouwens lyric van Natte Asbak
DJ Isaac @ Club Fresh (28-03-2007)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:25 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Wat een mix van Isaac ook weer....
Dat word een cd voor in de auto....
Wereldmix!!!![]()
![]()
Damn, ik maar 750 GBquote:Op zaterdag 31 maart 2007 04:03 schreef warezguy05 het volgende:
om ECHT even mee te doen met de rest;![]()
ik heb nu ca 900gb aan mp3. nu jullie weer
Nee soms wel wat ruis erdoor jah als je dat bedoelt...Beetje jammer, maar de mix opzich!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:03 schreef Houniet het volgende:
hij stoort soms wel of ligt dat aan mij
Klopt, zeker goed nummer. Maar waar ken ik die bassline toch van....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Let even niet op en ik mis bijna een heel topic
Knaller voor mij nu:
philippe_rochard_-_pirates-limited_vinyl-2007
In de bestandsnaam staat dat het gewoon de set is van afgelopen woensdag (28-03).quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:44 schreef RijstNatie het volgende:
Dj Isaac live @ Fresh FM 23-03-07
http://www.me
Leuk de headhunterz remix, kan ik 'm vanavond meteen ff draaien. Kijken hoe de reactie is d'r opquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Klopt, zeker goed nummer. Maar waar ken ik die bassline toch van....![]()
Brennan_Heart-Rush_the_RMX-(MY005)-Promo_Vinyl-2007-HDF is vandaag uitgekomen
a1-rush_the_rmx
b1-we_are_possessed_(headhunterz_rmx)
Ik vind het niet zo'n geweldige plaat.
Ik vind het echt een goedkope remix. Origineel vind ik ook nog beter ook. Nou heb ik al niet zo'n hoge pet op van de headhunterz, maar dit valt me wel van ze tegen. Als je een rmx maakt, doe het dan ook goed!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:11 schreef LeonH het volgende:
Leuk de headhunterz remix, kan ik 'm vanavond meteen ff draaien. Kijken hoe de reactie is d'r op![]()
Hij is op zich niet slecht, maar het origineel is niet te overtreffen. Hangt toch een hele andere sfeer aan vast.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:55 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik vind het echt een goedkope remix. Origineel vind ik ook nog beter ook. Nou heb ik al niet zo'n hoge pet op van de headhunterz, maar dit valt me wel van ze tegen. Als je een rmx maakt, doe het dan ook goed!
*Kuch*quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:09 schreef RijstNatie het volgende:
je hebt gelijk.. een typfoutje van mij
maar dat maakt de set er niet minder om
http://www.mu![]()
Wat een standaardkick heeft die rush the rmxquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Klopt, zeker goed nummer. Maar waar ken ik die bassline toch van....![]()
Brennan_Heart-Rush_the_RMX-(MY005)-Promo_Vinyl-2007-HDF is vandaag uitgekomen
a1-rush_the_rmx
b1-we_are_possessed_(headhunterz_rmx)
Ik vind het niet zo'n geweldige plaat.
* Koepert agrees with MSTXquote:Op zondag 1 april 2007 14:59 schreef mstx het volgende:
Pau_DJ-Addicted_To_The_Bass_EP-Vinyl-2007-SND
wat hij zegtquote:Op zondag 1 april 2007 14:59 schreef mstx het volgende:
Pau_DJ-Addicted_To_The_Bass_EP-Vinyl-2007-SND
ik kijk er ff naar, sinds vrijdagmorgen geen PC meer gezien...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:50 schreef -Blutonium- het volgende:
Remcore, kan je er voor zorgen dat ik White Stars nog krijg
Nope voor mij wordt het dit zaterdag:quote:Op zondag 1 april 2007 13:39 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
wie o wie
Houniet meldt![]()
XXLerator - The XX Hardstyle Event
wil je PM hebben?quote:Op zondag 1 april 2007 19:56 schreef NrSiX het volgende:
Lekker nummer : The universe twisters - white stars![]()
Ik heb nog steeds geen rooie cent, dus het wordt voor mij de volgende op de 21equote:Op zondag 1 april 2007 13:39 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
wie o wie
Houniet meldt![]()
XXLerator - The XX Hardstyle Event
quote:
watquote:Op zondag 1 april 2007 20:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen rooie cent, dus het wordt voor mij de volgende op de 21e![]()
een feest overslaanquote:
Ik heb het er ook zwaar mee, maar zit er financieel niet goed bij. Komt door een kut studentenhuis waar ik de laatste keer in woonde.quote:
Die ga ik ook ff halen zoquote:Op maandag 2 april 2007 11:03 schreef Koepert het volgende:
Now Playing: Ernestoow - Hardstyle Mix 22-03-2007![]()
Naar mijn smaak weer een Lekkere Mix![]()
2 Thumbs Up hoor, ik waardeer de stijl van draaien wel
Dankjequote:
hij is binnen, luister hem vanmiddag wel evenquote:Op maandag 2 april 2007 14:25 schreef -Blutonium- het volgende:
np: Erik T - Punk Madafakerz
Jammer van de kuttitel, maar zeker een lekkere nu-hardstyle plaat
Vind die andere beterquote:Op maandag 2 april 2007 14:25 schreef -Blutonium- het volgende:
np: Erik T - Punk Madafakerz
Jammer van de kuttitel, maar zeker een lekkere nu-hardstyle plaat
quote:Op zondag 1 april 2007 13:54 schreef Houniet het volgende:
wat was die site ook alweer waar je die hardstyle shirts kon bestellen
dat is de website van Fusionquote:Op maandag 2 april 2007 20:34 schreef Houniet het volgende:
volgens mij heb ik hem
http://www.freaky.nl/
nou ja lekker belangrijk, het is de site die ik bedoeldequote:Op maandag 2 april 2007 21:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is de website van Fusionwaar alle platen van dat label altijd als 1e te verkrijgen zijn, zeg maar waar Zany voor werkt
dacht dat Jones ook in die winkel werkte
koop daar ook wel eens vinyl, soms net ietsje goedkoper dan Recessquote:Op maandag 2 april 2007 21:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
nou ja lekker belangrijk, het is de site die ik bedoelde
Nosferatuquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heel misschien zaterdag toch naar de matrixx.... kameraad wil mijn entree wel betalen
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heel misschien zaterdag toch naar de matrixx.... kameraad wil mijn entree wel betalen
We are the ook?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:27 schreef NrSiX het volgende:
Heeft iemand Noisecontrollers - we are the ook?
A-Ha - Take on Me ??quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:35 schreef mstx het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het origineel van Unknown – Take on my bootleg ( Original edit ) (#3 in het setje van The Vision) ookalweer heet?
Waarom rammen ze er nou niet gewoon FTS dan ook even bij..... Wel gaaf dat No Harder dan nu eindelijk uitkomt en ook nog eens geremixt door meester Brennan Heart!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:26 schreef -Blutonium- het volgende:
Showtek - Album Sampler
Label: DMW
Catalog Number: [DMW 014]
Release Date: 2007, 30th of April
Format: Vinyl, 12"
A1 Early Sounds
A2 Brain Cracking (Album Mix)
B1 No Harder (Brennan heart rmx)
B2 Seid ihr bereit 2007
Thanks!quote:Op maandag 2 april 2007 11:03 schreef Koepert het volgende:
Now Playing: Ernestoow - Hardstyle Mix 22-03-2007![]()
Naar mijn smaak weer een Lekkere Mix![]()
2 Thumbs Up hoor, ik waardeer de stijl van draaien wel
Laat me raden, jij hebt de promo en die mag je niet doorsturen?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:37 schreef ReMcOrE het volgende:
Noisecontrollers - Creatures / Against All Odd's op Fusion 37-5![]()
wat geweldig voor Bas en Arjan
ik heb wel de promo van Faces Of Creations en die mag ik idd niet doorsturenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt de promo en die mag je niet doorsturen?Ohnee, anders had je dat natuurlijk wel even verteld.
FTS komt na deze vinyl stond op Showtek.nlquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
Waarom rammen ze er nou niet gewoon FTS dan ook even bij..... Wel gaaf dat No Harder dan nu eindelijk uitkomt en ook nog eens geremixt door meester Brennan Heart!
wat moet jij in een HS-topic met je user-icon?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:23 schreef TiNo_Flo het volgende:
En daar hebben we weer eens voor de verandering een remix;
VA_-_Titanic_Remix_Collection_Vol_4_Part_2_(TTC036)-Vinyl-2007
01-the_hose_-_my_little_stalker_(technoboy_opera_mix)
02-the_hose_-_my_little_stalker_(live_on_stage_at_tby_solo_09.12.2006)
Omdat ik er niet een kan vinden die stamptquote:Op woensdag 4 april 2007 17:57 schreef ReMcOrE het volgende:
wat moet jij in een HS-topic met je user-icon?
het ging niet om je user-icon zelf, maar om de muzieksoort die daarbij hoortquote:Op woensdag 4 april 2007 18:13 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Omdat ik er niet een kan vinden die stampt![]()
Maar wat heeft twente dan met hs te maken?
Ja i know, maar wees maar gerust hoor, alleen maar hs voor mijquote:Op woensdag 4 april 2007 18:23 schreef ReMcOrE het volgende:
het ging niet om je user-icon zelf, maar om de muzieksoort die daarbij hoortjumpstyle in een hardstyle topic, zoiets was de gedachte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |