Het nummer heet: M.F.G.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
is het miss mogelijk voor mij om ook een PM te ontvangen?![]()
en zit daar die Go go go van unknown analoq ook bij ?
Oh dat wist ik niet. Maar ik heb hem nu ook, goed nummer.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:20 schreef -Blutonium- het volgende:
Nee da's een oudere track
Go Go Go Again is een nieuwe mashup
Ten eerste draaiden ze Green Stuff, dan is de hele set natuurlijk al verpest. Maar vooral door het gebruik van precies dezelfde bass in elk nummer werd het na 10 minuten al saai.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:54 schreef ReMcOrE het volgende:
@ mstx: hoe bedoel je, dat hij slecht draaide? foute platen, veel mixfouten?
had ik toen ook bij Lucky & Co, ze draaiden Cocaine MF, Green Stuff, Bitches & Ho's en nog een paar van die plaatjes die je AB-SO-LUUT niet wilt horen in een setquote:Op zondag 25 maart 2007 13:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Ten eerste draaiden ze Green Stuff, dan is de hele set natuurlijk al verpest. Maar vooral door het gebruik van precies dezelfde bass in elk nummer werd het na 10 minuten al saai.
Die twee draaiden ze wel ja. Maar toen waren we net wat drinken halen.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
had ik toen ook bij Lucky & Co, ze draaiden Cocaine MF, Green Stuff, Bitches & Ho's en nog een paar van die plaatjes die je AB-SO-LUUT niet wilt horen in een set
maar hadden ze ook wel een paar dikke platen dan, zoals FTS, Shout Out enzo???
dat is altijd leukquote:Op zondag 25 maart 2007 13:19 schreef mstx het volgende:
Trouwens, Keep It Coming blijft ook een vette plaat, vooral als Villain zelf MC't.(Volgens mij bij Blackmail of Brennan Heart, en toen Beholder hem nog een keer draaide ging hij precies hetzelfde doen
)
Nee.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is altijd leukheb je nog iets van de Natte Asbak E.P. gehoord?
Nope.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
![]()
wel iets van Noisecontrollers of Josh & Wesz?
wel de Isaac Mix hoop ik...quote:Op zondag 25 maart 2007 13:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Nope.
Ik heb wel Cherry Moon Traxx - Acid Dream 3x gehoord.
Ja, een promo die iedereen dus even wilde laten horen.quote:
Tja, als je het vaak genoeg doet en blijft doen blijven je spieren tenminste in conditiequote:Op zondag 25 maart 2007 14:43 schreef Archiee het volgende:
gister avond kwam dana draaien in de locale discotheek hier, ik vond dat ze een lekkere set neergezet had! echt flink knallen! en m'n poten doen pijn nu
hardstyle (lees: stampen) = goed voor je conditiequote:Op zondag 25 maart 2007 15:02 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Tja, als je het vaak genoeg doet en blijft doen blijven je spieren tenminste in conditie
ach doe het vaak zat, alleen een hele avond stampen gaat je toch in je benen zittenquote:Op zondag 25 maart 2007 15:02 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Tja, als je het vaak genoeg doet en blijft doen blijven je spieren tenminste in conditie
ach ik word ook een dagje ouder he..quote:Op zondag 25 maart 2007 17:00 schreef ReMcOrE het volgende:
enige keer dat ik spierpijn had was na Qlimax 2006 en X-Qlusive Zany
ik ben nog in de bloei van m'n levenquote:
haha na wat biertjes gaat het ook steeds minder hoorquote:Op zondag 25 maart 2007 17:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben nog in de bloei van m'n levenal is een uurtje of 9 lang gassen ook wel errug veel
ik drink ook meestal geen alcohol op (grote, langdurende) feestenquote:Op zondag 25 maart 2007 18:47 schreef Archiee het volgende:
[..]
haha na wat biertjes gaat het ook steeds minder hoor![]()
heeft iemand trouwens dat rar bestandje voor mij![]()
Vanavond lekker bruinsen...!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |