Ach , ik zie ook wel weer, mijn bedoeling is om niet daarheen te gaan, maar misschien dat er zoveel bekende gaan dat ik ook meer es een ID-T feest ga meemakenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vond het vorig jaar wel erg tof eigenlijk. Dus ik ga dit jaar zeker weer.
Q-base vorig jaar was ook 1 van mijn beste feestjes van vorig jaarquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:07 schreef Archiee het volgende:
hmm Q-Base ben ik 100% Van de partij! een leuke meet rond een uurtje of 6 sochtends zie ik wel zitten hah! :p
ik ga waarschijnlijk dit jaar ook, 1e ID&T-feestje, ben benieuwdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vond het vorig jaar wel erg tof eigenlijk. Dus ik ga dit jaar zeker weer.
kom je dan wel meeten?! want 16 uur lang bieren houdt je niet vol hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
Q-Base moet ik ook gewoon een keer meemaken
[..]
ik ga waarschijnlijk dit jaar ook, 1e ID&T-feestje, ben benieuwd
ik doe niet aan bieren, op feesten meestal water en frisquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:48 schreef Archiee het volgende:
[..]
kom je dan wel meeten?! want 16 uur lang bieren houdt je niet vol hoor![]()
haha oke! dus je bier excuus gaat niet op dan he!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik doe niet aan bieren, op feesten meestal water en frisen ik zorg gewoon dat ik het volhoud, ik wil geen minuut missen
en ik denk dat ik dan ook wel kom meeten
op Qlimax moest ik mee bier halen voor de groep (en ook paar fris)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:53 schreef Archiee het volgende:
[..]
haha oke! dus je bier excuus gaat niet op dan he!![]()
Je moest niet alleen bier halen bij qlimaxquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op Qlimax moest ik mee bier halen voor de groep (en ook paar fris)maar nu zorg ik wel dat als er een meeting is, en ik heb beloofd dat ik er ben, dat ik aanwezig ben
![]()
Hmm, dan defqon?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:03 schreef ReMcOrE het volgende:
eerst maar ff kijken:
- of ik naar Q-base ga
- of er een Fok!-meeting komt
Q-Base, DefQon.1, Qlimax, Sensation Black... ik ga vast naar 1 van die 4, dus als er dan een meeting is...quote:
Wehe Qlimax.. lekker voor je uit schuiven gekquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Q-Base, DefQon.1, Qlimax, Sensation Black... ik ga vast naar 1 van die 4, dus als er dan een meeting is...
met oud & nieuw ga ik nooit naar een feest, dus dat wordt ook niet watquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:07 schreef Archiee het volgende:
[..]
Wehe Qlimax.. lekker voor je uit schuiven gek![]()
misschien kunnen we meeten op qrimetime??![]()
Haha nou we zullen zien! ga jij de meet dan weer promoten op het forum?!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
met oud & nieuw ga ik nooit naar een feest, dus dat wordt ook niet wathad even niet aan al dat volk op Qlimax gedacht, dan blijven DefQon.1 / Q-Base / Sensation Black over
nee, ik zeg meer over een meeting, alleen of ik er wel/niet ben en hoe ik dan eventueel te herkennen benquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:34 schreef Archiee het volgende:
[..]
Haha nou we zullen zien! ga jij de meet dan weer promoten op het forum?!![]()
Hey gek, heb jij ook niet stiekem daar rond gelopen rond de meeting tijd? ik zat net ff je fobo te bekijken je komt me heel bekend voorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, ik zeg meer over een meeting, alleen of ik er wel/niet ben en hoe ik dan eventueel te herkennen ben
heb je ook reactie achtergelaten in m'n FoBoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:55 schreef Archiee het volgende:
[..]
Hey gek, heb jij ook niet stiekem daar rond gelopen rond de meeting tijd? ik zat net ff je fobo te bekijken je komt me heel bekend voor![]()
Aha, ben ik er eindelijk achter hoe die remix van Limp Bizkit - Break Stuff heet, zocht hem al een tijdje.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:52 schreef Koepert het volgende:
da_revolutionists_-_postal_ep-vinyl-2007Geniaal, meer zeg ik er niet over
Ik vond hem wel meevallen eigenlijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:52 schreef Koepert het volgende:
da_revolutionists_-_postal_ep-vinyl-2007Geniaal, meer zeg ik er niet over
Hierom is dit naar mijn mening geniaal, dat nummer (Break stuff dus) blijft ook bruuutquote:Op zondag 18 maart 2007 20:15 schreef mstx het volgende:
[..]
hoe die remix van Limp Bizkit - Break Stuff heet
Persoonlijk vind ik de hardcore remix ervan (Neophyte & Evil Activities - One Of Those Days) iets beter.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:59 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hierom is dit naar mijn mening geniaal, dat nummer (Break stuff dus) blijft ook bruuut
Ja dat is wel zo, het "stotteren" van de stem is naar mijn smaak ook iets wat ze weg mochten laten ( sowieso iedere dj wel..)quote:Op zondag 18 maart 2007 21:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de hardcore remix ervan (Neophyte & Evil Activities - One Of Those Days) iets beter.(Niet beter dan het origineel maar dan die van Da Revolutionists)
Draai nu ook met echt speelgoed, echt super om daarmee bezig te zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 21:35 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik heb bijna mijn budget voor eigen draaitafel etc voor elkaar!![]()
Echt zin om ook zelf eens wat plaatjes te draaien met het echte speelgoed!![]()
Ik wou ook gaan, maar de rest wou niet meequote:Op maandag 19 maart 2007 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
Technoboy @ Radstake waswat een draaien, heel veel Italian, ging echt knetterhard
en wat is Superstar DJ toch geweldig, met die melo
hij draaide van 00.00 tot 02.00, wij waren er iets na 12-en, helaas Pounding Remix en wat andere dikke platen gemistquote:Op maandag 19 maart 2007 09:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wou ook gaan, maar de rest wou niet mee![]()
Technoboy - Guns 'N Noses (Atomic Hard of Supa Bass Mix)quote:Op maandag 19 maart 2007 13:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zat gister de film " the ladykillers" te kijken. Daar komt ook een heel mooi stukje in voor van een hardstyle nummer, weet alleen de naam niet.
" Get your fingers of my mans nose!"
Dan wel de nieuwe isaac remixquote:Op maandag 19 maart 2007 18:41 schreef Pelgrim het volgende:
Cherry Moon Trax met Acid Dream, vind ik dan weer vetjes, alleen wat ouder nummer geloof ik.
idd, wel die Isaac Remixquote:
G-Town Madness - Silencequote:Op maandag 19 maart 2007 20:24 schreef jovink het volgende:
We are supposed to be in control. -Take a moment of silence
van wie is dit nr?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 07:27 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Goede zany mix op nummer van scooter ook weer!![]()
Zo'n heerlijk nr..en dan de darkraver remixquote:Op maandag 19 maart 2007 20:24 schreef jovink het volgende:
We are supposed to be in control. -Take a moment of silence
van wie is dit nr?
setjes van A-lusion, Noisecontrollers, D-Block & S-te-Fan, Davide Sonar, Abject of Zanyquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:59 schreef Houniet het volgende:
HO IS![]()
ik ga vanmiddah hardlopen () iemand een liveset die ik op me mp3 speler kan ketsen
?
http://www.lsdb.nl/set/52quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:59 schreef Houniet het volgende:
HO IS![]()
ik ga vanmiddah hardlopen () iemand een liveset die ik op me mp3 speler kan ketsen
?
hele goede keuze, of die van The Vision die mstx ook noemdequote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:06 schreef Houniet het volgende:
A-lusion live @ Hardstyle 4 Free 10-03-2007![]()
gewoon 1 kiezen uit The Vision, A-lusion, Noisecontrollers, Abject of D-Block & S-te-Fan... zijn allemaal goed, maakt niet uit welke je kiestquote:
hoelang ga je wel niet hardlopen dan, als je ze allemaal wilt meenemen/luisteren?quote:
soms ben ik drie kwartier weg, en soms anderhalf uur, hangt er een beetje vanafquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoelang ga je wel niet hardlopen dan, als je ze allemaal wilt meenemen/luisteren?![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:51 schreef Houniet het volgende:
ze staan erop, ben erg benieuwd hehe, die van A-lusion komt eerst
Our album will be released in the last week of April. And for the fans who can't wait so long, don't worry. Visit the exclusive presale at the Matrixx Release party on the 21st of April and purchase our album for a special release price. Note: There will be a limited album suply. Be there! Ofcourse we'll let you know where to order when it's online!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:51 schreef ReMcOrE het volgende:
nieuwe CD van Showtek, release-date is 9 april, tracklist is als volgt:
Goede keuzequote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:51 schreef Houniet het volgende:
ze staan erop, ben erg benieuwd hehe, die van A-lusion komt eerst
wat ik had, was ook maar een gerucht hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:32 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Our album will be released in the last week of April. And for the fans who can't wait so long, don't worry. Visit the exclusive presale at the Matrixx Release party on the 21st of April and purchase our album for a special release price. Note: There will be a limited album suply. Be there! Ofcourse we'll let you know where to order when it's online!
showtek.nl
![]()
klopt klopt klopt ik hoorde hem gister daar ook weer van ik d8 die moet ik hebben is al een oudje ofniet?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:45 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zo'n heerlijk nr..en dan de darkraver remix![]()
defqon 2006 afsluiter op de brown
Mag hopen dat die tracklist klopt!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ik had, was ook maar een gerucht hoor(je weet wel, viaviavia...) denk dat de tracklist wel klopt, alleen de datum scheelt dan 2 weekjes
http://partyflock.nl/party/87863.html![]()
![]()
http://partyflock.nl/party/86384.html
Er is weer een nieuw setje van The Visionquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hele goede keuze, of die van The Vision die mstx ook noemde
cker niet slechtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:18 schreef mstx het volgende:
[..]
Er is weer een nieuw setje van The Vision
The Vision @ Fear FM (19-03-2007)
Ganz geil en nou eindelijk op fietsafstandquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ik had, was ook maar een gerucht hoor(je weet wel, viaviavia...) denk dat de tracklist wel klopt, alleen de datum scheelt dan 2 weekjes
![]()
Tja... The Matrixx hè.quote:
Namen zou wel fijn zijn....quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga toch nietdenk dat ik de CD wel ga halen trouwens, misschien zelfs origineel
EDIT: allemaal nieuw shit erbij, allemaal promo's, allemaal tracks met dikke melo's (denk aan Natte Asbak)![]()
![]()
zit echt te flippen achter de PC nu
![]()
Ja inderdaad, dit is een beetje dat blij, dooie mus verhaalquote:
d`Styler Meets Zentiments - High Expression (Testmix)quote:
FF bookmarkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
![]()
matrixx heerscht!! wat n master tent!!quote:
hoe zit het daar met het geluid?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:16 schreef Sant het volgende:
[..]
matrixx heerscht!! wat n master tent!!
Brennan Heartquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:43 schreef -Blutonium- het volgende:
Ik ga zaterdag naar Supersized, dan kan ik eindelijk Brennan Heart een keer horen draaien...even duimen voor One Blade![]()
Verder nog mensen die naar Outland gaan zaterdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |