Ach , ik zie ook wel weer, mijn bedoeling is om niet daarheen te gaan, maar misschien dat er zoveel bekende gaan dat ik ook meer es een ID-T feest ga meemakenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vond het vorig jaar wel erg tof eigenlijk. Dus ik ga dit jaar zeker weer.
Q-base vorig jaar was ook 1 van mijn beste feestjes van vorig jaarquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:07 schreef Archiee het volgende:
hmm Q-Base ben ik 100% Van de partij! een leuke meet rond een uurtje of 6 sochtends zie ik wel zitten hah! :p
ik ga waarschijnlijk dit jaar ook, 1e ID&T-feestje, ben benieuwdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vond het vorig jaar wel erg tof eigenlijk. Dus ik ga dit jaar zeker weer.
kom je dan wel meeten?! want 16 uur lang bieren houdt je niet vol hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
Q-Base moet ik ook gewoon een keer meemaken
[..]
ik ga waarschijnlijk dit jaar ook, 1e ID&T-feestje, ben benieuwd
ik doe niet aan bieren, op feesten meestal water en frisquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:48 schreef Archiee het volgende:
[..]
kom je dan wel meeten?! want 16 uur lang bieren houdt je niet vol hoor![]()
haha oke! dus je bier excuus gaat niet op dan he!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik doe niet aan bieren, op feesten meestal water en frisen ik zorg gewoon dat ik het volhoud, ik wil geen minuut missen
en ik denk dat ik dan ook wel kom meeten
op Qlimax moest ik mee bier halen voor de groep (en ook paar fris)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:53 schreef Archiee het volgende:
[..]
haha oke! dus je bier excuus gaat niet op dan he!![]()
Je moest niet alleen bier halen bij qlimaxquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op Qlimax moest ik mee bier halen voor de groep (en ook paar fris)maar nu zorg ik wel dat als er een meeting is, en ik heb beloofd dat ik er ben, dat ik aanwezig ben
![]()
Hmm, dan defqon?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:03 schreef ReMcOrE het volgende:
eerst maar ff kijken:
- of ik naar Q-base ga
- of er een Fok!-meeting komt
Q-Base, DefQon.1, Qlimax, Sensation Black... ik ga vast naar 1 van die 4, dus als er dan een meeting is...quote:
Wehe Qlimax.. lekker voor je uit schuiven gekquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Q-Base, DefQon.1, Qlimax, Sensation Black... ik ga vast naar 1 van die 4, dus als er dan een meeting is...
met oud & nieuw ga ik nooit naar een feest, dus dat wordt ook niet watquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:07 schreef Archiee het volgende:
[..]
Wehe Qlimax.. lekker voor je uit schuiven gek![]()
misschien kunnen we meeten op qrimetime??![]()
Haha nou we zullen zien! ga jij de meet dan weer promoten op het forum?!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
met oud & nieuw ga ik nooit naar een feest, dus dat wordt ook niet wathad even niet aan al dat volk op Qlimax gedacht, dan blijven DefQon.1 / Q-Base / Sensation Black over
nee, ik zeg meer over een meeting, alleen of ik er wel/niet ben en hoe ik dan eventueel te herkennen benquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:34 schreef Archiee het volgende:
[..]
Haha nou we zullen zien! ga jij de meet dan weer promoten op het forum?!![]()
Hey gek, heb jij ook niet stiekem daar rond gelopen rond de meeting tijd? ik zat net ff je fobo te bekijken je komt me heel bekend voorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, ik zeg meer over een meeting, alleen of ik er wel/niet ben en hoe ik dan eventueel te herkennen ben
heb je ook reactie achtergelaten in m'n FoBoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:55 schreef Archiee het volgende:
[..]
Hey gek, heb jij ook niet stiekem daar rond gelopen rond de meeting tijd? ik zat net ff je fobo te bekijken je komt me heel bekend voor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |