die 2 van Tatanka zijn niks?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:30 schreef -Blutonium- het volgende:
Ik rip alleen de Isaac platen, die zijn tenminste nog te pruimen... De rest van de platen vind ik niks.
vorige keer was het A-lusion toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:33 schreef Houniet het volgende:
vanavond weer hardlopenweer een livesetje scoren
Neh die zijn het niet waard, die ID is een heel raar opvullertje van twee minuten, niks bijzonders. Anyhow, check je PMquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die 2 van Tatanka zijn niks?en die plaat waar ID bij staat, wat kan je daar over vertellen?
ja dat is makkelijk, meerdere livesets op een dvd knallen, hoef ik niet steeds van cd/dvd te wisselenquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Houniet: heb je setje op (mp3)CD gebrand voor in de auto?en heb je een DVD-speler in je auto?
@ -Blutonium-: ik heb geen PM...
owja, mp3-CD's of DVD is idd makkelijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja dat is makkelijk, meerdere livesets op een dvd knallen, hoef ik niet steeds van cd/dvd te wisselen
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:38 schreef LeonH het volgende:
Heeft dan niemand anders hier de promo CDR van acid dream 2007?![]()
![]()
gesorteerd op artiest, in map. alleen ben 80gb aan muziek kwijt, kut pcquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:04 schreef De_Ananas het volgende:
Hoe sorteren jullie je muziek eigenlijk? Mijne is nogal chaotisch
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb een map voor CD's, een map voor Livesets en een map voor Songsquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:04 schreef De_Ananas het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb het gelukkig in het begin gedaan (was nog wel veel werk, maar het resultaat was er ook naarquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:13 schreef De_Ananas het volgende:
Ja maar daar is het nu wel te laat voor ben ik bang
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:04 schreef De_Ananas het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
jaquote:
wat voor type bestand is dat dan? (zo te zien geen map/mp3 ofzo...)quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja![]()
[afbeelding]
(zie het blauw aangeklikte)
Voor de rest is mijn hardstyle database 1 grote bende maar toch weet ik altijd alles weer te vinden![]()
jawel, staat er toch naast.. Mpeg layer 3 audio. Is gewoon een mp3 bestand heurquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor type bestand is dat dan? (zo te zien geen map/mp3 ofzo...)
dan verwacht ik nu op z'n minst een PMquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:29 schreef LeonH het volgende:
[..]
jawel, staat er toch naast.. Mpeg layer 3 audio. Is gewoon een mp3 bestand heur
Zoquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:04 schreef De_Ananas het volgende:
heb jij ook die rale rip van One Blade?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:19 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Zo![]()
http://i5.tinypic.com/47xl1qw.jpg
*imageshack zeikt weer eens
PM is er als het goed is!quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan verwacht ik nu op z'n minst een PM![]()
lees: zou je die voor mij kunnen uploaden en het linkje willen PM-en? bij voorbaat veel dank!
Wat zie ik daar rechtsonder in je sidebar?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:19 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Zo![]()
http://i5.tinypic.com/47xl1qw.jpg
*imageshack zeikt weer eens
ssssssssssssssssssssssssssscherpquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat zie ik daar rechtsonder in je sidebar?![]()
![]()
Ik zie een mooie RSS feed.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssssscherp
wacht ff, Fok! topic staat in het midden, wat bedoel jij dan?
Ik begrijp sowieso je opzet niet (van hard naar beter?)quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:41 schreef Sethje het volgende:
Mensen ik heb wat in de aanbieding;
Onze mix van carnaval met lyrics door MC Villain
nrs ; Grindin, The Last Time, Rock this Party, Keep it Comin.
Verder nog een lomp cdtje in elkaar gedraaid; VHNB ( van hard naar beter )
Setlist:
01) [Jeckyll & Hyde] Frozen Flame.mp3
02) [Ronald V] Scratch.mp3
03) [DJ Norman & Symastic] Play It Loud.mp3
04) [DJ Furax] Mad Traxx.mp3
05) [Ixxel] Drop That Beat.mp3
06) [Da Bootleggers] Bitches 'n Ho's.mp3
07) [Gizmo & Symastic] Listen Up (Trilok & Chiren mix).mp3
08) [D-Block & S-te-fan vs MC Villain] Keep It Comin'.mp3
09) [DJ Luna] Bring That Shit Back.mp3
10) [DJ Tony] Squelch.mp3
11) [Lethal MG] Going Wilder.mp3
12) [DJ Stardust] Braindance.mp3
13) [Showtek vs Lospols] Oldschool Colors.mp3
14) [The Masochist] Killin Scum.mp3
15) [DJ Promo] Dancefloor Hardcore.mp3
16) [Project Omega vs Lospols] Prednison titties.mp3
17) [Forze DJ Team] 98 To Piano.mp3
18) [DJ Yves vs Lospols] Fantasy 1996 (LP edit 06).mp3
Ik heb beide geupload dus roep maar als je een pm wilt ontvangen...
Ziet er wel goed uitquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:41 schreef Sethje het volgende:
Mensen ik heb wat in de aanbieding;
Onze mix van carnaval met lyrics door MC Villain
nrs ; Grindin, The Last Time, Rock this Party, Keep it Comin.
Verder nog een lomp cdtje in elkaar gedraaid; VHNB ( van hard naar beter )
Setlist:
01) [Jeckyll & Hyde] Frozen Flame.mp3
02) [Ronald V] Scratch.mp3
03) [DJ Norman & Symastic] Play It Loud.mp3
04) [DJ Furax] Mad Traxx.mp3
05) [Ixxel] Drop That Beat.mp3
06) [Da Bootleggers] Bitches 'n Ho's.mp3
07) [Gizmo & Symastic] Listen Up (Trilok & Chiren mix).mp3
08) [D-Block & S-te-fan vs MC Villain] Keep It Comin'.mp3
09) [DJ Luna] Bring That Shit Back.mp3
10) [DJ Tony] Squelch.mp3
11) [Lethal MG] Going Wilder.mp3
12) [DJ Stardust] Braindance.mp3
13) [Showtek vs Lospols] Oldschool Colors.mp3
14) [The Masochist] Killin Scum.mp3
15) [DJ Promo] Dancefloor Hardcore.mp3
16) [Project Omega vs Lospols] Prednison titties.mp3
17) [Forze DJ Team] 98 To Piano.mp3
18) [DJ Yves vs Lospols] Fantasy 1996 (LP edit 06).mp3
Ik heb beide geupload dus roep maar als je een pm wilt ontvangen...
Mainstream publiek...die willen dus hitjes horen en daarna die standaard nummers ach dat knalt wel lekker met 22 funktion 1 kastjes hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:35 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso je opzet niet (van hard naar beter?)
Je begint zo mainstream als het maar kan en je eindigt met platen als Prednison Attack?Maar het is inderdaad zo dat je eindigt naar beter, want platen als Bitches en Ho's, Play It Loud en Frozen Flame mag je de volgende keer er wel uit laten
![]()
Haha het is duidelijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:06 schreef Sethje het volgende:
[..]
Mainstream publiek...die willen dus hitjes horen en daarna die standaard nummers ach dat knalt wel lekker met 22 funktion 1 kastjes hoor
Probeer Traktor, veel betere software mix programmaquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:45 schreef Sethje het volgende:
was de eerste keer met virtual dj...over sommige dingen ben ik heel tevreden over andere weer totaal niet maja je moet dingen uitproberen he
Ik vind heel het mix idee op de pc "nep"..maarja zonder geld kun je niet andersquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:00 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Probeer Traktor, veel betere software mix programma
het doet me deugd te zien dat ik een eigen mapje heb bij jequote:
Ja, het is ook niet dat ik via software mix hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind heel het mix idee op de pc "nep"..maarja zonder geld kun je niet anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |