kun je in Bruins eigenlijk lekker stampen, of hebben ze (net als bij Bill's Bar) alleen een dance/trance zaal???quote:Op zondag 25 maart 2007 22:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Vanavond lekker bruinsen...!![]()
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:50 schreef De_Ananas het volgende:
Is er eigenlijk al een fatsoenlijke versie van Speakafreak van Headhunterz ?
kan ik daar een PM voor krijgen?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:06 schreef -Blutonium- het volgende:
Alphaverb vs Pau DJ - Still Here to Put my Fucking Hands up for Madrid
Ik heb m ook nog wel voor je! als je m nog niet hebt.... en volgens mij zag ik m ook al op soundbasequote:
Zeker.... In de clubbin zaal ofzo... vanaf 12 uur alleen nog maar hardstyle!quote:Op maandag 26 maart 2007 09:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kun je in Bruins eigenlijk lekker stampen, of hebben ze (net als bij Bill's Bar) alleen een dance/trance zaal???
dan moet ik zorgen dat ik de volgende keer wel meega met m'n vriendin en haar vriendinnen, die gingen laatst naar Bruins, maar ik moest maandag weer naar schoolquote:Op maandag 26 maart 2007 22:00 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Zeker.... In de clubbin zaal ofzo... vanaf 12 uur alleen nog maar hardstyle!![]()
Daarvoor ook nog beetje trance en jump.
Jah word echt leuk gedraaid... Dacht eerder altijd dat ze er alleen maar early hardstyle platen hadden (niet verkeerd overigensquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan moet ik zorgen dat ik de volgende keer wel meega met m'n vriendin en haar vriendinnen, die gingen laatst naar Bruins, maar ik moest maandag weer naar schooldus de volgende keer gaan we WEL mee
ik heb nu een rale rip van 1:29, interesse?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:50 schreef De_Ananas het volgende:
Is er eigenlijk al een fatsoenlijke versie van Speakafreak van Headhunterz ?
Er wordt ook aardig wat hardstyle gedraaid, bijvoorbeeld door The Vision.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:31 schreef Koenz0r het volgende:
Is de stream FearFM.nl die in de OP staat niet meer Jumpstyle?.
Lekker ehquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:29 schreef Sodeju het volgende:
Donkey Rollers - The Fusion Of Sound eindelijk uit op vinyl!!![]()
![]()
1. The Fusion Of Soud
2. No One Can Stop Us (Showtek Kwartjes Mix)
quote:
Zo'n ongelofelijke lekkere opbouw in die plaat en dan verwacht je alleen een beat d'r op z'n Donkey-stijl en dan zo'n omslagquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:29 schreef Sodeju het volgende:
Donkey Rollers - The Fusion Of Sound eindelijk uit op vinyl!!![]()
![]()
1. The Fusion Of Soud
2. No One Can Stop Us (Showtek Kwartjes Mix)
Ik weet niet, ik vond die kick wel wat hebben andersquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:12 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zo'n ongelofelijke lekkere opbouw in die plaat en dan verwacht je alleen een beat d'r op z'n Donkey-stijl en dan zo'n omslag. Zal d'r wel behoorlijk aan moeten wennen ja
de B-kant... tja wel leuk gedaan maar had toch gehoopt op een wat dikkere kick
Mja op een ander forum waar ik vaak kom, wordt Rochard al beschreven als een Donkey Rollers wannabe met deze plaat. Maar om eerlijk te wezen denk je ook meteen al dat Zany er met z'n handjes aan heeft gezeten vanaf 2:32 ongeveer.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:39 schreef -Blutonium- het volgende:
De nieuwe Philippe Rochard klinkt erg lekker ja, maar het is niet zijn stijl (die ik zeker wist te waarderen). Dit is gewoon een en al Zany / Donkey Roller soundbox-geweld.
En the Fusion of Sound is uiteraard top, ik vergeef ze ooit nog wel het feit dat ze Silver Bullet hebben uitgebracht.
Straks even Caffeine Vs Bizerk - Juke EXP045 beluisteren
Hopelijk op een positieve manier?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:11 schreef -Blutonium- het volgende:
Caffeine Vs Bizerk - Juke EXP045 valt ook zwaar tegen zeg. De Activator remix is gewoon lachwekkend. Mindhunterz hebben er gelukkig nog iets van kunnen maken, wederom een keiharde plaat van de Amerikanen![]()
Dat vind ik juist het kutste aan die plaat; je verwacht een vette climax maar er komt een zwak deuntje.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:34 schreef ReMcOrE het volgende:
The Fusion Of Sound is een geniale plaatje verwacht ik weet niet wat en dan krijg je totaal iets anders, super gemaakt door de kerels
maar wat voor deuntjequote:Op woensdag 28 maart 2007 18:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het kutste aan die plaat; je verwacht een vette climax maar er komt een zwak deuntje.
Zeker wetenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:34 schreef LeonH het volgende:
Had net een liveset op tijdens fitnessen van Zany en kwam dus the fusion of sound voorbij. En toch kwam er langzaam een lach op me gezicht. Dus waarschijnlijk dat ik hem toch nog heel langzaam goed ga vinden eigenlijk
Die van Philippe Rochard is btw wel heeeeerrrrrlijk! Kan me geen ene f*ck interesseren of het op Donkey Rollers lijkt!
is een beetje een trend lijkt wel. een aantal huidige trance en vooral techtrance platen hebben het ook. een lekkere melodie en dan verwacht je met die melodie ook los te kunnen gaan, maar als de kick erin komt is het weer minimaal allemaal qua geluidenquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het kutste aan die plaat; je verwacht een vette climax maar er komt een zwak deuntje.
die is idd best matig.. oude nummer =quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:36 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Hopelijk op een positieve manier?![]()
Skam - The Final Countdown is nu ook NET uit. Zal die zo ook ff beluisteren.
Edit: Wat een kut plaat zegMaar was ook al te verwachten dat het een remake van Final Countdown zou wezen.
kan ik daar een PM voor krijgen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:17 schreef -Blutonium- het volgende:
NP: DJ Isaac - Bad Dreams 2007
Even X-Qlusive Zany herleven
mag je voor mij Isaac - Impressed, Tatanka - Mess Up, Tatanka - Repumped, DJanny - Rock The Beat (Max B Grant v.s Djanny Swiss Mmix), Isaac - Backstage (Showtek Remix) en Isaac - Bad Dreams 2007 in een RAR-bestand doenquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:24 schreef -Blutonium- het volgende:
Eerst even alle nieuwe tracks uit z'n set rippen.
die 2 van Tatanka zijn niks?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:30 schreef -Blutonium- het volgende:
Ik rip alleen de Isaac platen, die zijn tenminste nog te pruimen... De rest van de platen vind ik niks.
vorige keer was het A-lusion toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:33 schreef Houniet het volgende:
vanavond weer hardlopenweer een livesetje scoren
Neh die zijn het niet waard, die ID is een heel raar opvullertje van twee minuten, niks bijzonders. Anyhow, check je PMquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die 2 van Tatanka zijn niks?en die plaat waar ID bij staat, wat kan je daar over vertellen?
ja dat is makkelijk, meerdere livesets op een dvd knallen, hoef ik niet steeds van cd/dvd te wisselenquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Houniet: heb je setje op (mp3)CD gebrand voor in de auto?en heb je een DVD-speler in je auto?
@ -Blutonium-: ik heb geen PM...
owja, mp3-CD's of DVD is idd makkelijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja dat is makkelijk, meerdere livesets op een dvd knallen, hoef ik niet steeds van cd/dvd te wisselen
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:38 schreef LeonH het volgende:
Heeft dan niemand anders hier de promo CDR van acid dream 2007?![]()
![]()
gesorteerd op artiest, in map. alleen ben 80gb aan muziek kwijt, kut pcquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:04 schreef De_Ananas het volgende:
Hoe sorteren jullie je muziek eigenlijk? Mijne is nogal chaotisch
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb een map voor CD's, een map voor Livesets en een map voor Songsquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:04 schreef De_Ananas het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb het gelukkig in het begin gedaan (was nog wel veel werk, maar het resultaat was er ook naarquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:13 schreef De_Ananas het volgende:
Ja maar daar is het nu wel te laat voor ben ik bang
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:04 schreef De_Ananas het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
jaquote:
wat voor type bestand is dat dan? (zo te zien geen map/mp3 ofzo...)quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja![]()
[afbeelding]
(zie het blauw aangeklikte)
Voor de rest is mijn hardstyle database 1 grote bende maar toch weet ik altijd alles weer te vinden![]()
jawel, staat er toch naast.. Mpeg layer 3 audio. Is gewoon een mp3 bestand heurquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor type bestand is dat dan? (zo te zien geen map/mp3 ofzo...)
dan verwacht ik nu op z'n minst een PMquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:29 schreef LeonH het volgende:
[..]
jawel, staat er toch naast.. Mpeg layer 3 audio. Is gewoon een mp3 bestand heur
Zoquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:04 schreef De_Ananas het volgende:
heb jij ook die rale rip van One Blade?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:19 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Zo![]()
http://i5.tinypic.com/47xl1qw.jpg
*imageshack zeikt weer eens
PM is er als het goed is!quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan verwacht ik nu op z'n minst een PM![]()
lees: zou je die voor mij kunnen uploaden en het linkje willen PM-en? bij voorbaat veel dank!
Wat zie ik daar rechtsonder in je sidebar?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:19 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Zo![]()
http://i5.tinypic.com/47xl1qw.jpg
*imageshack zeikt weer eens
ssssssssssssssssssssssssssscherpquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat zie ik daar rechtsonder in je sidebar?![]()
![]()
Ik zie een mooie RSS feed.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssssscherp
wacht ff, Fok! topic staat in het midden, wat bedoel jij dan?
Ik begrijp sowieso je opzet niet (van hard naar beter?)quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:41 schreef Sethje het volgende:
Mensen ik heb wat in de aanbieding;
Onze mix van carnaval met lyrics door MC Villain
nrs ; Grindin, The Last Time, Rock this Party, Keep it Comin.
Verder nog een lomp cdtje in elkaar gedraaid; VHNB ( van hard naar beter )
Setlist:
01) [Jeckyll & Hyde] Frozen Flame.mp3
02) [Ronald V] Scratch.mp3
03) [DJ Norman & Symastic] Play It Loud.mp3
04) [DJ Furax] Mad Traxx.mp3
05) [Ixxel] Drop That Beat.mp3
06) [Da Bootleggers] Bitches 'n Ho's.mp3
07) [Gizmo & Symastic] Listen Up (Trilok & Chiren mix).mp3
08) [D-Block & S-te-fan vs MC Villain] Keep It Comin'.mp3
09) [DJ Luna] Bring That Shit Back.mp3
10) [DJ Tony] Squelch.mp3
11) [Lethal MG] Going Wilder.mp3
12) [DJ Stardust] Braindance.mp3
13) [Showtek vs Lospols] Oldschool Colors.mp3
14) [The Masochist] Killin Scum.mp3
15) [DJ Promo] Dancefloor Hardcore.mp3
16) [Project Omega vs Lospols] Prednison titties.mp3
17) [Forze DJ Team] 98 To Piano.mp3
18) [DJ Yves vs Lospols] Fantasy 1996 (LP edit 06).mp3
Ik heb beide geupload dus roep maar als je een pm wilt ontvangen...
Ziet er wel goed uitquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:41 schreef Sethje het volgende:
Mensen ik heb wat in de aanbieding;
Onze mix van carnaval met lyrics door MC Villain
nrs ; Grindin, The Last Time, Rock this Party, Keep it Comin.
Verder nog een lomp cdtje in elkaar gedraaid; VHNB ( van hard naar beter )
Setlist:
01) [Jeckyll & Hyde] Frozen Flame.mp3
02) [Ronald V] Scratch.mp3
03) [DJ Norman & Symastic] Play It Loud.mp3
04) [DJ Furax] Mad Traxx.mp3
05) [Ixxel] Drop That Beat.mp3
06) [Da Bootleggers] Bitches 'n Ho's.mp3
07) [Gizmo & Symastic] Listen Up (Trilok & Chiren mix).mp3
08) [D-Block & S-te-fan vs MC Villain] Keep It Comin'.mp3
09) [DJ Luna] Bring That Shit Back.mp3
10) [DJ Tony] Squelch.mp3
11) [Lethal MG] Going Wilder.mp3
12) [DJ Stardust] Braindance.mp3
13) [Showtek vs Lospols] Oldschool Colors.mp3
14) [The Masochist] Killin Scum.mp3
15) [DJ Promo] Dancefloor Hardcore.mp3
16) [Project Omega vs Lospols] Prednison titties.mp3
17) [Forze DJ Team] 98 To Piano.mp3
18) [DJ Yves vs Lospols] Fantasy 1996 (LP edit 06).mp3
Ik heb beide geupload dus roep maar als je een pm wilt ontvangen...
Mainstream publiek...die willen dus hitjes horen en daarna die standaard nummers ach dat knalt wel lekker met 22 funktion 1 kastjes hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:35 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso je opzet niet (van hard naar beter?)
Je begint zo mainstream als het maar kan en je eindigt met platen als Prednison Attack?Maar het is inderdaad zo dat je eindigt naar beter, want platen als Bitches en Ho's, Play It Loud en Frozen Flame mag je de volgende keer er wel uit laten
![]()
Haha het is duidelijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:06 schreef Sethje het volgende:
[..]
Mainstream publiek...die willen dus hitjes horen en daarna die standaard nummers ach dat knalt wel lekker met 22 funktion 1 kastjes hoor
Probeer Traktor, veel betere software mix programmaquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:45 schreef Sethje het volgende:
was de eerste keer met virtual dj...over sommige dingen ben ik heel tevreden over andere weer totaal niet maja je moet dingen uitproberen he
Ik vind heel het mix idee op de pc "nep"..maarja zonder geld kun je niet andersquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:00 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Probeer Traktor, veel betere software mix programma
het doet me deugd te zien dat ik een eigen mapje heb bij jequote:
Ja, het is ook niet dat ik via software mix hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind heel het mix idee op de pc "nep"..maarja zonder geld kun je niet anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |