Leuk de headhunterz remix, kan ik 'm vanavond meteen ff draaien. Kijken hoe de reactie is d'r opquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Klopt, zeker goed nummer. Maar waar ken ik die bassline toch van....![]()
Brennan_Heart-Rush_the_RMX-(MY005)-Promo_Vinyl-2007-HDF is vandaag uitgekomen
a1-rush_the_rmx
b1-we_are_possessed_(headhunterz_rmx)
Ik vind het niet zo'n geweldige plaat.
Ik vind het echt een goedkope remix. Origineel vind ik ook nog beter ook. Nou heb ik al niet zo'n hoge pet op van de headhunterz, maar dit valt me wel van ze tegen. Als je een rmx maakt, doe het dan ook goed!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:11 schreef LeonH het volgende:
Leuk de headhunterz remix, kan ik 'm vanavond meteen ff draaien. Kijken hoe de reactie is d'r op![]()
Hij is op zich niet slecht, maar het origineel is niet te overtreffen. Hangt toch een hele andere sfeer aan vast.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:55 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik vind het echt een goedkope remix. Origineel vind ik ook nog beter ook. Nou heb ik al niet zo'n hoge pet op van de headhunterz, maar dit valt me wel van ze tegen. Als je een rmx maakt, doe het dan ook goed!
*Kuch*quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:09 schreef RijstNatie het volgende:
je hebt gelijk.. een typfoutje van mij
maar dat maakt de set er niet minder om
http://www.mu![]()
Wat een standaardkick heeft die rush the rmxquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Klopt, zeker goed nummer. Maar waar ken ik die bassline toch van....![]()
Brennan_Heart-Rush_the_RMX-(MY005)-Promo_Vinyl-2007-HDF is vandaag uitgekomen
a1-rush_the_rmx
b1-we_are_possessed_(headhunterz_rmx)
Ik vind het niet zo'n geweldige plaat.
* Koepert agrees with MSTXquote:Op zondag 1 april 2007 14:59 schreef mstx het volgende:
Pau_DJ-Addicted_To_The_Bass_EP-Vinyl-2007-SND
wat hij zegtquote:Op zondag 1 april 2007 14:59 schreef mstx het volgende:
Pau_DJ-Addicted_To_The_Bass_EP-Vinyl-2007-SND
ik kijk er ff naar, sinds vrijdagmorgen geen PC meer gezien...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:50 schreef -Blutonium- het volgende:
Remcore, kan je er voor zorgen dat ik White Stars nog krijg
Nope voor mij wordt het dit zaterdag:quote:Op zondag 1 april 2007 13:39 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
wie o wie
Houniet meldt![]()
XXLerator - The XX Hardstyle Event
wil je PM hebben?quote:Op zondag 1 april 2007 19:56 schreef NrSiX het volgende:
Lekker nummer : The universe twisters - white stars![]()
Ik heb nog steeds geen rooie cent, dus het wordt voor mij de volgende op de 21equote:Op zondag 1 april 2007 13:39 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
wie o wie
Houniet meldt![]()
XXLerator - The XX Hardstyle Event
quote:
watquote:Op zondag 1 april 2007 20:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen rooie cent, dus het wordt voor mij de volgende op de 21e![]()
een feest overslaanquote:
Ik heb het er ook zwaar mee, maar zit er financieel niet goed bij. Komt door een kut studentenhuis waar ik de laatste keer in woonde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |