heuy Tezzquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:17 schreef Tezz het volgende:
Heeeeeeeeeeeeej
Whehehe !!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:19 schreef Tezz het volgende:
ik ben aan het werk nu, zit een vergadering te notuleren met laptopje. Niet gezelliig.
Ik heb wel paaseitjes voor mijn neus staan!
heej djarum oude rukker, waar heb jij al die tijd gezeten.....quote:
nee.quote:
whehe, ben vooral veel bezig geweest met werk en afstuderen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
heej djarum oude rukker, waar heb jij al die tijd gezeten.....
Ow..OK..quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee.
er moet een jaarverslag + -rekening vastgesteld worden. Dodelijk saai dus.
good for you.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:26 schreef Djarum het volgende:
[..]
whehe, ben vooral veel bezig geweest met werk en afstuderen.
had ook een zooitje tentamens.. tsja, dan moet je soms wat keuzes maken natuurlijk![]()
Dat bedoel ik nou !quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:31 schreef Tezz het volgende:
shit moet echt op gaan letten nu hier, ik mis de helft.
Krijg morgen problemen met mijn directeur denk ik....
helemaal.. heb helaas geen tijd om continue te roken, maar een peukje hier en daar past er altijd wel in toch!quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
good for you.
Maar ben je nu weer helemaal terug dan???![]()
powernapje help bij mij wel altijd! ff een uurtje je hoofd op je toetsenbord leggenquote:
paaseitjesquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:19 schreef Tezz het volgende:
ik ben aan het werk nu, zit een vergadering te notuleren met laptopje. Niet gezelliig.
Ik heb wel paaseitjes voor mijn neus staan!
Eten jullie nooit samen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:46 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
paaseitjesIk heb net lekker gegeten.. baalde alleen dat ik geen slasaus meer had en mijn huisgenoot die slaapt dus kan het hem ook niet vragen
![]()
Heeft sluit ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:22 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
nee meestal niet.. af en toe met mijn huisgenootje.. maar ze heeft sluit..
Ongezellig... Wij eten altijd met z'n allen, veel gezelligerquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:22 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
nee meestal niet.. af en toe met mijn huisgenootje.. maar ze heeft sluit..
En dat...quote:
Ik wil ook liever met zn allen eten maar ja..quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ongezellig... Wij eten altijd met z'n allen, veel gezelliger
[..]
En dat...
Mja, je doet er idd niet altijd wat aan nee.... Wel jammer...quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:35 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik wil ook liever met zn allen eten maar ja..
en met sluit bedoel ik sluit dienst bij de mac donalds.. oftewel ze werkt van 5 uur tot iets van half 2..
haha, ik dacht ook aan rugpijn of iets anders vreselijksquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, je doet er idd niet altijd wat aan nee.... Wel jammer...
En ik dacht dat je iets met rugpijn ofzo bedoelde
Ow, okeej.. Is minder, maar ben dan weer blij dat 't geen ernstige ziekte isquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:35 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik wil ook liever met zn allen eten maar ja..
en met sluit bedoel ik sluit dienst bij de mac donalds.. oftewel ze werkt van 5 uur tot iets van half 2..
Ze heeft 't toch voor mekaar!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:55 schreef yvonne het volgende:
Queen_Bee, ook al oude koeien opdreggen, 48 uur koelen
ah, volgens mij leest ze op dit moment wel mee..quote:
het maakt me wel nieuwsgierig wat die oude koeien dan waren..quote:
Dat wel..maar meestal worden posts die aanleiding voor een ban zijn ge-edit.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:55 schreef Djarum het volgende:
[..]
het maakt me wel nieuwsgierig wat die oude koeien dan waren..![]()
Zegt BeeDee druipend van jalouziequote:Op woensdag 21 maart 2007 22:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maaike heeft een naamtopic, beetje vreemde maargoed. Is dan ook in ONZ![]()
Hallo BeeDee!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maaike heeft een naamtopic, beetje vreemde maargoed. Is dan ook in ONZ![]()
Inderdaad, dat dacht ik net ook.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wat een hoop nieuwe gezichten in een keer...
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:31 schreef Tyler..Durden het volgende:
Klysmakabouter in the hizzouse!
Zoals?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wat een hoop nieuwe gezichten in een keer...
Mjah, laten we zeggen dat er een paar mensen weggevallen zijn en er een paar bijgekomen zijn.quote:
Dat klopt absoluut. Djarum is ook weer terugquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Mjah, laten we zeggen dat er een paar mensen weggevallen zijn en er een paar bijgekomen zijn.
Ja! Jou ken ik niet en Herman ken ik ook niet. Ik ben hier zelf ook nog niet zo lang.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef lucky_m3 het volgende:
Vraag t me ook af, misschien bedoelt hij mij, ben pas sinds 2 weken actief
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:33 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Zegt BeeDee druipend van jalouzie![]()
Maar idd wel een goed topic![]()
Ik was er inderdaad pas vanaf topic 1 bijquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja! Jou ken ik niet en Herman ken ik ook niet. Ik ben hier zelf ook nog niet zo lang.
Ik mis weer van alles. Heb je vroege dienst? of ben je lekker vrij?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, dank je...en ik heb al een naamtopic btw
![]()
En dat was net zo'n goed topic![]()
Mijn excuses! Dan ben je er een tijdje uitgeweest.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik was er inderdaad pas vanaf topic 1 bij
Is al een tijdje terug.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik mis weer van alles. Heb je vroege dienst? of ben je lekker vrij?
Dat klopt. Ik had een mooi postaantal en heb even wat klonen onder het stof vandaan getrokken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn excuses! Dan ben je er een tijdje uitgeweest.![]()
Langer geleden was ik wel actief, ben gestopt omdat iemand die ik ken ook op fok zat en ik geen zin had dat hij in de kroeg over fok zou praten, of liever gezegd dat hij zowiezo tegen me zou gaan praten, dus ben toen een tijdje gaan lurken. Nu weer actief onder nieuwe naamquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja! Jou ken ik niet en Herman ken ik ook niet. Ik ben hier zelf ook nog niet zo lang.
Ja je moet ze wel allemaal onderhouden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik had een mooi postaantal en heb even wat klonen onder het stof vandaan getrokken.
Lekker!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Is al een tijdje terug.En ik heb weekend
![]()
![]()
![]()
Ah, je wil anoniem blijven?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:56 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Langer geleden was ik wel actief, ben gestopt omdat iemand die ik ken ook op fok zat en ik geen zin had dat hij in de kroeg over fok zou praten, of liever gezegd dat hij zowiezo tegen me zou gaan praten, dus ben toen een tijdje gaan lurken. Nu weer actief onder nieuwe naam
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja je moet ze wel allemaal onderhouden.
oh... hai!quote:
jups! tussen de essays en tentamens door rook ik ook nog gezellig met jullie een peukje mee!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat klopt absoluut. Djarum is ook weer terug
Ben nog een keiharde maagd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Paling, heb je nou al geneukt man?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ben nog een keiharde maagd.
Buk jij anders even?
anoniem hoeft niet, alleen die gast hoeft niet te weten wie ik ben, of althans toen nietquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:08 schreef Djarum het volgende:
[..]
dat heb je nou nog nooit aan mij gevraagd
![]()
Misschien voor de erotische sfeer een keer een bouwlamp in je kamer zetten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:10 schreef oranjekoek het volgende:
De lamp is hier gesprongen, dus we zitten hier in kaarslicht.![]()
Dat lijkt me geen erotische sfeer eigenlijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Misschien voor de erotische sfeer een keer een bouwlamp in je kamer zetten.
Kijken of 't wat is.![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Misschien voor de erotische sfeer een keer een bouwlamp in je kamer zetten.
Kijken of 't wat is.![]()
ooeehhh.. Rechtstreeks van haar of via via?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Krijg ondertussen allemaal foto's toegestuur van iemand.![]()
![]()
Je toetsen wel, alleen je beeldscherm weer nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen erotische sfeer eigenlijk![]()
Het zou wel genoeg licht geven om te zien waar mijn toetsen zitten, ik kan niet blind tikken namelijk.
Van haar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ooeehhh.. Rechtstreeks van haar of via via?
Ja die kunnen wel lekker warm worden. heb je meteen een vliegenvanger.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
zo'n 1000 watter!
![]()
Kan de kachel ook uit..![]()
"Schatje, heb je zin?" [Kaarsen, sfeerlampen en kachel gaan uit] [bouwlamp aan]quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
zo'n 1000 watter!
![]()
Kan de kachel ook uit..![]()
Nee er komt genoeg licht van dit forum.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je toetsen wel, alleen je beeldscherm weer niet![]()
![]()
hahahhaaquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
"Schatje, heb je zin?" [Kaarsen, sfeerlampen en kachel gaan uit] [bouwlamp aan]
Ik zie 't helemaal voor me.![]()
![]()
Jij zit ook altijd alleen met 't licht van je beelscherm achter de pc?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee er komt genoeg licht van dit forum.![]()
Ik vind het wel lekker als er een beetje licht in de kamer is. Normaal zitten we dus niet in het donker hier.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij zit ook altijd alleen met 't licht van je beelscherm achter de pc?![]()
Tenminste, vaak dan..![]()
Dan zal zij ook niet de eerste stap zetten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ze is er echt niet zo eentje, ze is heel onzeker enzo.
Dat snap ik, ben 't ook heeeeeeeeeeeeeeel rustig aan 't opbouwen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dan zal zij ook niet de eerste stap zetten.
Hahaa je moet erover heen stappen! Wat kan jou het schelen. Nee heb je, ja kan je krijgen. Niet geschoten is altijd mis, blablaquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat snap ik, ben 't ook heeeeeeeeeeeeeeel rustig aan 't opbouwen.
Ben zelf ook niet zo'n durval.
Pcies! Take your time.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat snap ik, ben 't ook heeeeeeeeeeeeeeel rustig aan 't opbouwen.
Ben zelf ook niet zo'n durval.
Het kan ook te lang duren hoor!quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Pcies! Take your time.Voldoende lompe assholes die het beeld van mannen bij veel vrouwen verzieken.
![]()
Moment moet je beetje kunnen aanvoelen. iig niet pushen, werkt soms averechts. Het hangt ook van het type vrouw af.quote:
Ik ben niet zo'n puber die 'n maand 'n meisie wilt om als 1 van de eerste ontmaagd te zijn, trieste figuren zijn dat, helaas ken ik er een paar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Pcies! Take your time.Voldoende lompe assholes die het beeld van mannen bij veel vrouwen verzieken.
![]()
Je bent al jaaahaaren verliefd op die meid toch?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n puber die 'n maand 'n meisie wilt om als 1 van de eerste ontmaagd te zijn, trieste figuren zijn dat, helaas ken ik er een paar.![]()
Ben ook nooit zo geweest. Is ook echt macho gedrag imo. Gasten die overal bij willen horen zijn hier vaak gevoelig voor.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n puber die 'n maand 'n meisie wilt om als 1 van de eerste ontmaagd te zijn, trieste figuren zijn dat, helaas ken ik er een paar.![]()
Eigenlijk ken ik d'r pas een jaar en een maand.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je bent al jaaahaaren verliefd op die meid toch?![]()
Ik denk dat alle ouders moeilijk zijn met vriendjesquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eigenlijk ken ik d'r pas een jaar en een maand.![]()
Sinds eens half jaar ofzo zie ik 'r vaker en iedere keer word ze mooier.![]()
Maar ze heeeft het heeeel druk met school en thuis, ze is Chinees en die hebben het thuis vaak druk, met de was en dergelijke, en is 't niet de was heeft ze letterlijk een berg huiswerk.
Plus d'r ouders zijn moeilijk met vriendjes en dergelijke, dan te bedenken dat d'r ouders niet eens de echte Chinese opvoeding hebben gehad.![]()
Die hebben ze wel, misschien een droger met automatische wasopvouwmachine?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:40 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik denk dat alle ouders moeilijk zijn met vriendjesZe moeten even door de zure appel heen bijten. Anders geef je haar een wasmachine!
![]()
![]()
Koop je er dan voor mij ook 1?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die hebben ze wel, misschien een droger met automatische wasopvouwmachine?![]()
Deo idd niet overhaast, en ook geen pushen, zoals BeeDee zegt, schiet je niet veel mee op, maar een klein beetje naar het pountje toewerken is meestal geen probleem. Vroeger vroeg ik zelf nog wel eens of iets goed was als ik iets wilde doen, toen ik nog een heel verlegen/ terughouden vriendin had. Misschien is dat iets, als ze genoeg vertrouwt met nee is neequote:Op woensdag 21 maart 2007 23:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar ze heeeft het heeeel druk met school en thuis, ze is Chinees en die hebben het thuis vaak druk, met de was en dergelijke, en is 't niet de was heeft ze letterlijk een berg huiswerk.
Plus d'r ouders zijn moeilijk met vriendjes en dergelijke, dan te bedenken dat d'r ouders niet eens de echte Chinese opvoeding hebben gehad.![]()
Chinezen staan bekend als gesloten gemeenschap, correct me if I'm wrong, hoewel er best uitzonderingen zullen zijn. Maar waarom niet Broek..go for it, als het wederzijds is zal het toch wel goed komen lijkt me.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat heet toch je vriend of je manal zou ik het zelf ook niet doenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Koop je er dan voor mij ook 1?Dan een die alles ook meteen netjes in de kasten legt.
Ja, maar zij is zelf een stuk anders dan d'r ouders, zou wel een vriendje willen hebben enzo, ze begint al een beetje opstandig te worden tegen d'r ouders.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Chinezen staan bekend als gesloten gemeenschap, correct me if I'm wrong, hoewel er best uitzonderingen zullen zijn. Maar waarom niet Broek..go for it, als het wederzijds is zal het toch wel goed komen lijkt me.![]()
Sow..jij bent nieuw !quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:45 schreef cablegunmaster het volgende:
bleh ik haat het als je niet binnen mag roken , wat hier ook alweer niet mag ..
Nee ik geloof dat hij in zijn carriere 1 keer de was gedaan heeft.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:45 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Dat heet toch je vriend of je manal zou ik het zelf ook niet doen
Het zijn foto's voor een schoolproject van haar, dus meerdere vrienden/vriendinnen krijgen ze te zien en zij wilt dan de best beoordeelde inleveren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:46 schreef lucky_m3 het volgende:
Als ze foto's stuurt lijkt het me al goed te zitten
Ik rook ook niet binnen!quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:45 schreef cablegunmaster het volgende:
bleh ik haat het als je niet binnen mag roken , wat hier ook alweer niet mag ..
ja ik kom uit het koffie leut groepje ^^ haqhahaquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Sow..jij bent nieuw !Welkom, ik rook thuis ook niet binnen btw, dus ben ff peuk buiten doen.
![]()
Seems like a match! En wat lucky zegt, als ze foto's stuurt zit 't wel snor.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar zij is zelf een stuk anders dan d'r ouders, zou wel een vriendje willen hebben enzo, ze begint al een beetje opstandig te worden tegen d'r ouders.![]()
Maar ze is zelf heel onzeker enzo.
Ik zelf trouwens ook.
Precies! Dat was haar stap! Nu is broek weer aan de beurt!quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:46 schreef lucky_m3 het volgende:
Als ze foto's stuurt lijkt het me al goed te zitten
Ow, doe zelf wel de was, maar niet omdat het van haar moet. Vind het zelf wel fijn om iets schoons aan te hebben, en ik heb geen vriendin voor achter het aanrechtquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee ik geloof dat hij in zijn carriere 1 keer de was gedaan heeft.
Nooooo nu heb ik dat in mijn hoofdquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja ik kom uit het koffie leut groepje ^^ haqhahamaar hierbij WELKOM WELKOM bij de 3 biggetjes
![]()
Welkom,quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja ik kom uit het koffie leut groepje ^^ haqhahamaar hierbij WELKOM WELKOM bij de 3 biggetjes
![]()
Helaas heb ik die ook nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:50 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Ow, doe zelf wel de was, maar niet omdat het van haar moet. Vind het zelf wel fijn om iets schoons aan te hebben, en ik heb geen vriendin voor achter het aanrecht
waar ga je heen verhuizen ? en ik moet zo ook weer gaan internet ban om 0:00 dan ben ik foetsie morgen ochtend ben ik er dan wel weerquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:51 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Welkom,
Ja ik rook nog wel binnen, eerste waar ik mee stop als ik verhuist ben![]()
OMG! De drie biggetjes...heb een dochter van drie. Need to say more?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
Sorry, ik had dat ook niet gelezenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Seems like a match! En wat lucky zegt, als ze foto's stuurt zit 't wel snor.![]()
--edit-- ow, correct de foto's, hak nie gezien die post![]()
Das ook een mooie tijd om te slapenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waar ga je heen verhuizen ? en ik moet zo ook weer gaan internet ban om 0:00 dan ben ik foetsie morgen ochtend ben ik er dan wel weer![]()
niet echt.... teveel slechte remixen van het liedje gehoord dat ik eigenlijk niet had moeten opnoemenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
OMG! De drie biggetjes...heb een dochter van drie. Need to say more?![]()
Wat betreft je postgedrag heb ik het gevoel dat je recht door zee bent, dus ik denk dat 't wel goed komt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het zijn foto's voor een schoolproject van haar, dus meerdere vrienden/vriendinnen krijgen ze te zien en zij wilt dan de best beoordeelde inleveren.![]()
Maar ze vertrouwd me wel heel erg, ik was de eerste die de foto's te zien kreeg.
Ze weet dat ik nooit een verkeerd woord over d'r zal zeggen.
Opzich lijken we best veel op elkaar.
Alvast slaap lekkerquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Das ook een mooie tijd om te slapen
Ik ken heel veel teksten van K3 uit m'n hoofd...quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niet echt.... teveel slechte remixen van het liedje gehoord dat ik eigenlijk niet had moeten opnoemen
dankje ik ga nu maar ook slapenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:56 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Alvast slaap lekker
Momenteel woon ik in een studenten kamer op t platteland, met 5 huisgenootjes.
Maar ben driftig opzoek naar huisje, helaas in een flat, om te kunnen gaan samen wonen met mijn meiske![]()
![]()
Ook handiger omdat ik niet meer studeer maar werk, nu is het huis pas levendig als ik met gaan slapen zoals op dit moment
Brrrr...quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:58 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ken heel veel teksten van K3 uit m'n hoofd...![]()
Slaap lekker!quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dankje ik ga nu maar ook slapen![]()
maar je hebt gelijk 5 huisgenoten is druk12 uur is toch normaal voor een student
![]()
![]()
Weltrusten cgm !quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dankje ik ga nu maar ook slapen![]()
maar je hebt gelijk 5 huisgenoten is druk12 uur is toch normaal voor een student
![]()
![]()
Dat vrees ik ook....quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:59 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Brrrr...Daar kom je moeilijk weer vanaf.
Lijkt me schattigquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook....Maar vind 't prachtig om m'n dochter te horen meezingen en dansjes uitproberen
![]()
![]()
![]()
Van wie is die bank dan? we kunnen hem toch niet zomaar weghalen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:07 schreef dvunz het volgende:
tijd om te roken...btw nog steeds geen nwe bank op 1e page ?
Is 't ook, en verbazingwekkend hoe je tolerantiegrenzen verruimen als 't je eigen dochter isquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:04 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Lijkt me schattig![]()
Alleen is die muziek voor de rest niet om aan te horen,
Weet nog wel van een neefje, die had ook een kleine, en werd helemaal gek toen hij maar een cd voor t kind had gekocht. Hele weekend het zelfde en winkels dicht
Mag je gokken wat het eerste was dat hij in zijn pauze is gaan doen![]()
je gaat toch niet mijn bank weghalen hequote:Op donderdag 22 maart 2007 00:07 schreef dvunz het volgende:
tijd om te roken...btw nog steeds geen nwe bank op 1e page ?
Dr staan niet eens asbakken bij de bank !quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Van wie is die bank dan? we kunnen hem toch niet zomaar weghalen.
denk dat ie onderhand wel doorgezakt is en vol brandgaten?niet dan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Van wie is die bank dan? we kunnen hem toch niet zomaar weghalen.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:07 schreef oranjekoek het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hvvjiE4AdUI
Met de betere muziek opgevoed dusquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:11 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Is 't ook, en verbazingwekkend hoe je tolerantiegrenzen verruimen als 't je eigen dochter is![]()
![]()
Trouwens, vooralsnog vindt ze pop- house- en metalmuziek (echt waar) ook te gek. Dansen en meeplaybacken...en roepen dat 't nog harder moet![]()
Leuke clipquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die vader is toch Meatloaf of zie ik 't helemaal verkeerd !
![]()
asbakkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:14 schreef Jeffo het volgende:
[..]
Dr staan niet eens asbakken bij de bank !
Juust! Who needs emquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:19 schreef Djarum het volgende:
[..]
asbakken![]()
waarom denk je dat we een zwarte bank hebben![]()
Jup die ja, zalig voor een lekker chill avondje banken(met asbak)quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:20 schreef BeeDee het volgende:
Creedence Clearwater revival bedoel je lucky, of begin ik echt een ouwe lul te worden![]()
Leuk hè!quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:23 schreef oranjekoek het volgende:
Kinderen gaan spontaan op alle muziek dansen volgens mij! Als je alleen al neuriet gaat dat kontje van sanne schudden hahaa
Niet zonder toestemming natuurlijk. Geen bank van Seats and Sofa's trouwens!quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:13 schreef Djarum het volgende:
[..]
je gaat toch niet mijn bank weghalen he![]()
hij zit zo lekker!![]()
Ik ben 35. Hou trouwens van veel muziek, hardrock, stoner (heb even de definitie moeten opzoeken, maar ala Van Halen en Zeppelin begrijp ik), metal, maar ook oldschool housemuziek. Zelfs gewoon commerciele popmuziek (oud en nieuw) gaat er goed inquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:24 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Jup die ja, zalig voor een lekker chill avondje banken(met asbak)![]()
Hoe oud ben je dan
Zelf 27
zoiets?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:27 schreef oranjekoek het volgende:
Moeten we geen tuinmeubelen gaan halen? Het mooie weer is in aantocht.
Jaa super! Zoiets lijkt me heel leuk, die stoelen kosten 100 euro per stuk toch?quote:
Daar kan je peuk nat wordenquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:31 schreef dvunz het volgende:
vind dit ook wel leuk rook hoekje
[afbeelding]
Ga je een vakantie boeken?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:31 schreef dvunz het volgende:
vind dit ook wel leuk rook hoekje
[afbeelding]
Ik kan helemaal geen namen onthoudenquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:32 schreef lucky_m3 het volgende:
Ja, hou zelf ook veel van muziek, alleen een klein dom probleempje, huisgenoot heeft zoveel platenmeer dan een meter actief in gebruik, dat ik de namen niet kan onthouden.
Leukste bands live blijven echter dropkick murphy's en AC/DC en voor de lekkerste pit Aggresion
Al ben ik de laatste jaren niet meer in een pit geweest
nope ga altijd spontaan wegquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:35 schreef dvunz het volgende:
[..]
nope ga altijd spontaan weg
vorig jaar tossen en ging na hongarij...uiteindelijk zate we in spanje ..
Het is wel gezellig inderdaad, en warm!quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:35 schreef lucky_m3 het volgende:
[afbeelding]
dis pas gezellig roken
Of moet ik zeggen meeroken :$
Lolquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:35 schreef dvunz het volgende:
[..]
nope ga altijd spontaan weg
vorig jaar tossen en ging na hongarij...uiteindelijk zate we in spanje ..
Veel mensen denken ook dat je nergens kan overnachten als je niet van te voren boekt. De laatste jaren boekten we ook trouwens. Meestal huisjes met zwembad in de middle of nowhere.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:37 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Lol
Zo ga ik dus ook vaak.
Een ex van me wilde dus weten waar we op zijn verst heen gingen, ik dus India zeggen.
Werd ze boos.
Kon niet zonder eind doel op vakantie en was dus een totale ramp voor me
Waar woon je dan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:38 schreef lucky_m3 het volgende:
Jammer dat jul;lie van ver komen, anders konden we het nog wel doen van de zomer, heb een redelijke kampvuurplek in de tuin liggen, past tot 100 man rond het vuur, als er weinig wind is
Ooit in een vliegtuig gezeten?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:40 schreef dvunz het volgende:
tja liep beetje anders dan ged8..
was na 2 dagen egt onwijs rukweer in hongarije(overal toen in europa)
dus maar via oostenrijk,italie,frankrijk,monaco naar spanje daar was tminste goed weer..
ff 5400km in 13dagen gemaakt...lol auto kon gelijk weer voor service beurt
Moet zeggen dat ik qua metal niet meer zo bij ben...ken dropkick murphy's en Agression nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:32 schreef lucky_m3 het volgende:
Ja, hou zelf ook veel van muziek, alleen een klein dom probleempje, huisgenoot heeft zoveel platenmeer dan een meter actief in gebruik, dat ik de namen niet kan onthouden.
Leukste bands live blijven echter dropkick murphy's en AC/DC en voor de lekkerste pit Aggresion
Al ben ik de laatste jaren niet meer in een pit geweest
jep na mexico,thailand,portugal,italie,tunesie,turkije,egypte etc etc..quote:
auto huren ken je ook overal hequote:Op donderdag 22 maart 2007 00:41 schreef oranjekoek het volgende:
ik niet trouwens ;o)) Ik wil altijd de auto bij me hebben haha
Ja, waar woon je dan? ongeveer..quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:38 schreef lucky_m3 het volgende:
Jammer dat jul;lie van ver komen, anders konden we het nog wel doen van de zomer, heb een redelijke kampvuurplek in de tuin liggen, past tot 100 man rond het vuur, als er weinig wind is
Agression is een klein kutbandje dat zijn naam eer aan doet, maar wel erg lekker speelt. Volgens mij doen ze t ook niet meer, Dropkick is een bandje uit Boston dat ierse arbeidersmuziek maakt, allen in een moderne jas. Raplje is trouwens ook een lekker bandjequote:Op donderdag 22 maart 2007 00:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik qua metal niet meer zo bij ben...ken dropkick murphy's en Agression nietBen daarin een beetje bij oudere muziek blijven hangen..(metallica bijv) , maar AC/DC is ok...Dreamtheater is ook goed, maar luister dat soort muziek vaak als m'n vriendin er niet is, die houd daar weer niet zo van
![]()
Heb ik ook..quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik kan helemaal geen namen onthoudenBij de meeste muziek moet ik het eerst horen voor ik weet waar het over gaat.
truste koek!quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:48 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga lekker naar bed! Slaap lekker straks!![]()
![]()
doegiee
Is wel apart ja...quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:47 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Agression is een klein kutbandje dat zijn naam eer aan doet, maar wel erg lekker speelt. Volgens mij doen ze t ook niet meer, Dropkick is een bandje uit Boston dat ierse arbeidersmuziek maakt, allen in een moderne jas. Raplje is trouwens ook een lekker bandje
Kom trouwens uit regio ede
euh zang bedoel ikquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:00 schreef lucky_m3 het volgende:
ja, alleen jammer dat ik mijn lievling nog niet heb gevonden
sing loud sing proud
for boston is trouwens altijd live wel lachen.
daar beginnen ze een optreden mee, en zodra de doedel begint te spelen barst er een gigant van.
een pit los, de hele lowlandstent plat bv.
erg lekker.
http://www.youtube.com/watch?v=wz9BJzUioIk
Klinkt zelfs bekend, maar wat oranjekoek daarover zei...ik onthoud vaak titels en groepnamen nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:00 schreef lucky_m3 het volgende:
ja, alleen jammer dat ik mijn lievling nog niet heb gevonden
sing loud sing proud
for boston is trouwens altijd live wel lachen.
daar beginnen ze een optreden mee, en zodra de doedel begint te spelen barst er een gigant van.
een pit los, de hele lowlandstent plat bv.
erg lekker.
http://www.youtube.com/watch?v=wz9BJzUioIk
Zeker....ik houd me aanbevolen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:02 schreef lucky_m3 het volgende:
we hebben nog een groot feest eens per jaar
misschien nog een beter idee?
Mijn huis weet ervan, ze hebben het geaccepteerd zolang ik mijn kamer op slot doe en mijn pillen inneem, mag ik soms op fok!.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zeker....ik houd me aanbevolen.Wil zelfs wel verzwijgen dat ik op FOK! post indien nodig..
![]()
![]()
Uitzondering op m'n muzieksmaak...maar daar heb je 't niet over. Toch ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:06 schreef dvunz het volgende:
zag net nwe clip van shakira met beyonce..best lekkere milfssss
Heb AC/DC nooit echt live gezien...heb wel een paar oudere DVD's...geweldigquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:07 schreef lucky_m3 het volgende:
Komen eigenlijk elk jaar terug naar nederland.
Erg leuk als je ze ziet optreden, maar als ik mag kiezen ga ik tgoch liever nog een keer naar acdc terug![]()
Whehehehe !!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:08 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Mijn huis weet ervan, ze hebben het geaccepteerd zolang ik mijn kamer op slot doe en mijn pillen inneem, mag ik soms op fok!.
Soms helpt zelfs een dwangbuis niet meer, alleen fok
Eerste echte concert ooit, toen ik 17 was geloof ik, daarvoor wel naar de locale jongersoos geweest enzo maar dat was voornamelijk sneu en natuurlijk ook heel stoer een biertje drinkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:10 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heb AC/DC nooit echt live gezien...heb wel een paar oudere DVD's...geweldig![]()
Gheghe...en dan kotsen na 8 bier, omdat je het nog niet zo gewend bent...quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:12 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Eerste echte concert ooit, toen ik 17 was geloof ik, daarvoor wel naar de locale jongersoos geweest enzo maar dat was voornamelijk sneu en natuurlijk ook heel stoer een biertje drinken
we moeten met zijn allen maar even druk aan de reanimatie van het rokershoekje. zou sonde zijn als we niet eens de 100 halen!quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:44 schreef Tezz het volgende:
Heej! Niet dood hier idd, leuk! Ik kwam gisteravond pas om half 11 thuis van die k*t vergadering, blegh. Ik heb FOK op een gegeven moment toch maar af gezet want ik moest echt opletten....toen ik thuis kwam heb ik nog een paar afleveringen van Friends gekeken en toen ben ik mijn bedje in gevallen.....
Oke, om een lang verhaal kort te maken: goedemorgen allemaal!
ach met mij drbij heb je altijd een postje meerdrbijquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:42 schreef Djarum het volgende:
[..]
we moeten met zijn allen maar even druk aan de reanimatie van het rokershoekje. zou sonde zijn als we niet eens de 100 halen!
en Tezz, je hebt toch wel vrij vandaag of zit je nu weer druk te werken?
toch niet weer tot half 11?
Of aan 't lunchen..quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:21 schreef BeeDee het volgende:
Iedereen keihard aan 't werk natuurlijk![]()
Visnet?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:34 schreef maaike1987 het volgende:
Middag Beedee![]()
Zo weer boodschappen doen.. Mijn panty was gisteravond gescheurd... Ik ging zitten en hoorde iets van rits.. en dat was mijn panty![]()
Ik kan nog steeds geen shaggie draaienquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:39 schreef shifto het volgende:
ok, maar ff gauw shaggie vouwen. daarna weer niks doenbehalve roken dan..
Rokers <3
Schaam je! leer vouwen!! ...dit is zo erg dat ik je zelfs gratis lessen wil geven.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:45 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds geen shaggie draaien![]()
Hou het gewoon lekker bij sigaretten.. Gister een pakje gekregen van een kennis van me.. Nooit verkeerd![]()
haha velen hebben al geprobeerd het me te leren maar het lukt nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Schaam je! leer vouwen!! ...dit is zo erg dat ik je zelfs gratis lessen wil geven.
Je wil niet weten hoe vaak ik dat al wel niet heb geprobeerdquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:13 schreef -skippybal- het volgende:
Dan moet je gewoon een keer een pakje shag halen en het je zelf leren. Werkt het best.
Het enige watje moet kunnen is de verdeling en de strakte. En dat heb je zo onder knie
Insgelijks mevrouwquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej daar! bijzonder goedemiddag gewenst!![]()
Je doet net alsof dat normaal gesproken niet het geval is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:50 schreef Tezz het volgende:
ik zit net ONZ te checken, maar tjemig wat een bagger is het were zeg....
HAHAHAHAHA LEER VOUWEN .... ok dat is wel de meest belabberde bewoording voor leer draaienquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Schaam je! leer vouwen!! ...dit is zo erg dat ik je zelfs gratis lessen wil geven.
wat is ONZ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:50 schreef Tezz het volgende:
Doe er wat aan zou ik zeggen..quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:50 schreef Tezz het volgende:
En u heeft helemaal gelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:51 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Je doet net alsof dat normaal gesproken niet het geval is.
of je leent het bij de bieb, kost helemaal niets.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:51 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Insgelijks mevrouw![]()
Toenet geluk gehad, ik moest een boek hebben (grafisch). Ik naar Bruna, 30 Euro. Was me te duur, dus ik ga naar Boekenvoordeel, daar lag hij voor 10
Ik ga afrekenen, en die vrouw sliep blijkbaar, want de prijs aan de kassa was 5 euro![]()
![]()
ik heb nu niet echt het gevoel dat ik iets bij kan dragen momenteelquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Doe er wat aan zou ik zeggen..
Ik ben niet lid bij de bieb.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
of je leent het bij de bieb, kost helemaal niets.
tja dan mag je van de biebmevrouw waarschijnlijk ook geen boeken meenemen. Heel verstandig dan dat je voor de boekhandel gekozen hebtquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:56 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Ik ben niet lid bij de bieb.
Maar nu is hij helemaal voor mij
en dat gaan we ook niet uitleggen. Dat zou wel heel vreemd zijn!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:04 schreef cablegunmaster het volgende:
nu ben ik er nog niet achter wat onz is
ik ook al niet meer...quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:56 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Ik ben niet lid bij de bieb.
Maar nu is hij helemaal voor mij
je bent hier toch niet onzichtbaar? Wij reageren braaf hoor!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[quote]Op donderdag 22 maart 2007 16:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
en dat gaan we ook niet uitleggen. Dat zou wel heel vreemd zijn!
Nieuw hier?
[/quote
ja niet zo heel erg lang aanwezigheb al een paar berichtjes gepost maar op de een of andere manier ben ik onzicht baar zeer opmerkelijk .
![]()
dat hangt in de lucht, heb ik ook last van vandaag...quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:07 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
heb echt nergens zin in vandaag
![]()
ik ga aan het eten beginnen, mijn kleine meid moet een beetje op tijd eten.............tot straks!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:14 schreef AbeSapien het volgende:
Ik verveel me, en ik moet nog vanalles doen. Echt geen zin meer in
Helaas, Ede is echt een dode rot stadquote:
ja das de vraag ALS je de laatste post hebtquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
je bent hier toch niet onzichtbaar? Wij reageren braaf hoor!
Bij de weg, ik zeg het maar alvast: als je de lapo (oke oke die leg ik uit: laatste post) hier in dit topic heb moet je wel een nieuwe openen he! En we zitten al op pagina zes dus....
Eerder een op zes of een op acht, als je naar het aantal actieve posters kijktquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja das de vraag ALS je de laatste post hebt
maarja, 1/300 kans ^^ lijkt me of iets van 1/50
wordt het toch niet![]()
Daar h eb je gelijk in maar weet je waarom dit topic dood gaat?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:02 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Eerder een op zes of een op acht, als je naar het aantal actieve posters kijkt![]()
action is dus ook niet goedquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:16 schreef lucky_m3 het volgende:
Action heeft heule goeie.
Sluit goed af, staat op een mooi voetje.
Alleen als je de asbak wilt legen, breekt wel het voetje af en kan je m niet meer neerzetten, maar krijg je de as er niet meer uit![]()
![]()
gewoon naar de blokker, daar zijn onze overig 4 ook vandaan, en dan de saaie robuste variantquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:19 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
action is dus ook niet goed, als telkens als je er 1 wil legen het voetje afbreekt is het niet goed
niemand een linkje ofzo?wil er niet teveel voor betalen
Ach ja, heb er zelf van mijn 6e tot mijn 18e gewoond. Veel verveelde jeugd dus je vermaakt je er wel als je op straat "leeft". Vier coffeeshops, bied ook wel vermaak als je nog jong bent. En het plein is kut ja, vooral nu Atlantis gesloten is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:55 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Helaas, Ede is echt een dode rot stad
Gelukkig ligt het niet te ver weg van metropool arnhem en utrecht
koffieshops mollen je geheugen maar maakt je emotioneel blijquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:48 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ach ja, heb er zelf van mijn 6e tot mijn 18e gewoond. Veel verveelde jeugd dus je vermaakt je er wel als je op straat "leeft". Vier coffeeshops, bied ook wel vermaak als je nog jong bent. En het plein is kut ja, vooral nu Atlantis gesloten is.
en hoe duur zijn ze daar?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:37 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
gewoon naar de blokker, daar zijn onze overig 4 ook vandaan, en dan de saaie robuste variant
2-7 op een rustige dagquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:01 schreef hardcorebass het volgende:
hoeveel roken jullie nou per dag?
wat is jouwn aantal ? of schaam je ervoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:36 schreef hardcorebass het volgende:
pff ik moet echt gaan minderen
das toch 60 perdag ongv...quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:41 schreef hardcorebass het volgende:
mwah schaam me er niet echt voor, maar wil serieus echt wat gaan minderen.. haal nu dus elke dag ene nieuw pakje chesterfield
20-25quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
das toch 60 perdag ongv...en zaterdag 2pakjes halen om de zondag door te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |