truste koek!quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:48 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga lekker naar bed! Slaap lekker straks!![]()
![]()
doegiee
Is wel apart ja...quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:47 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Agression is een klein kutbandje dat zijn naam eer aan doet, maar wel erg lekker speelt. Volgens mij doen ze t ook niet meer, Dropkick is een bandje uit Boston dat ierse arbeidersmuziek maakt, allen in een moderne jas. Raplje is trouwens ook een lekker bandje
Kom trouwens uit regio ede
euh zang bedoel ikquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:00 schreef lucky_m3 het volgende:
ja, alleen jammer dat ik mijn lievling nog niet heb gevonden
sing loud sing proud
for boston is trouwens altijd live wel lachen.
daar beginnen ze een optreden mee, en zodra de doedel begint te spelen barst er een gigant van.
een pit los, de hele lowlandstent plat bv.
erg lekker.
http://www.youtube.com/watch?v=wz9BJzUioIk
Klinkt zelfs bekend, maar wat oranjekoek daarover zei...ik onthoud vaak titels en groepnamen nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:00 schreef lucky_m3 het volgende:
ja, alleen jammer dat ik mijn lievling nog niet heb gevonden
sing loud sing proud
for boston is trouwens altijd live wel lachen.
daar beginnen ze een optreden mee, en zodra de doedel begint te spelen barst er een gigant van.
een pit los, de hele lowlandstent plat bv.
erg lekker.
http://www.youtube.com/watch?v=wz9BJzUioIk
Zeker....ik houd me aanbevolen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:02 schreef lucky_m3 het volgende:
we hebben nog een groot feest eens per jaar
misschien nog een beter idee?
Mijn huis weet ervan, ze hebben het geaccepteerd zolang ik mijn kamer op slot doe en mijn pillen inneem, mag ik soms op fok!.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zeker....ik houd me aanbevolen.Wil zelfs wel verzwijgen dat ik op FOK! post indien nodig..
![]()
![]()
Uitzondering op m'n muzieksmaak...maar daar heb je 't niet over. Toch ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:06 schreef dvunz het volgende:
zag net nwe clip van shakira met beyonce..best lekkere milfssss
Heb AC/DC nooit echt live gezien...heb wel een paar oudere DVD's...geweldigquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:07 schreef lucky_m3 het volgende:
Komen eigenlijk elk jaar terug naar nederland.
Erg leuk als je ze ziet optreden, maar als ik mag kiezen ga ik tgoch liever nog een keer naar acdc terug![]()
Whehehehe !!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:08 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Mijn huis weet ervan, ze hebben het geaccepteerd zolang ik mijn kamer op slot doe en mijn pillen inneem, mag ik soms op fok!.
Soms helpt zelfs een dwangbuis niet meer, alleen fok
Eerste echte concert ooit, toen ik 17 was geloof ik, daarvoor wel naar de locale jongersoos geweest enzo maar dat was voornamelijk sneu en natuurlijk ook heel stoer een biertje drinkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:10 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heb AC/DC nooit echt live gezien...heb wel een paar oudere DVD's...geweldig![]()
Gheghe...en dan kotsen na 8 bier, omdat je het nog niet zo gewend bent...quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:12 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Eerste echte concert ooit, toen ik 17 was geloof ik, daarvoor wel naar de locale jongersoos geweest enzo maar dat was voornamelijk sneu en natuurlijk ook heel stoer een biertje drinken
we moeten met zijn allen maar even druk aan de reanimatie van het rokershoekje. zou sonde zijn als we niet eens de 100 halen!quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:44 schreef Tezz het volgende:
Heej! Niet dood hier idd, leuk! Ik kwam gisteravond pas om half 11 thuis van die k*t vergadering, blegh. Ik heb FOK op een gegeven moment toch maar af gezet want ik moest echt opletten....toen ik thuis kwam heb ik nog een paar afleveringen van Friends gekeken en toen ben ik mijn bedje in gevallen.....
Oke, om een lang verhaal kort te maken: goedemorgen allemaal!
ach met mij drbij heb je altijd een postje meerdrbijquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:42 schreef Djarum het volgende:
[..]
we moeten met zijn allen maar even druk aan de reanimatie van het rokershoekje. zou sonde zijn als we niet eens de 100 halen!
en Tezz, je hebt toch wel vrij vandaag of zit je nu weer druk te werken?
toch niet weer tot half 11?
Of aan 't lunchen..quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:21 schreef BeeDee het volgende:
Iedereen keihard aan 't werk natuurlijk![]()
Visnet?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:34 schreef maaike1987 het volgende:
Middag Beedee![]()
Zo weer boodschappen doen.. Mijn panty was gisteravond gescheurd... Ik ging zitten en hoorde iets van rits.. en dat was mijn panty![]()
Ik kan nog steeds geen shaggie draaienquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:39 schreef shifto het volgende:
ok, maar ff gauw shaggie vouwen. daarna weer niks doenbehalve roken dan..
Rokers <3
Schaam je! leer vouwen!! ...dit is zo erg dat ik je zelfs gratis lessen wil geven.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:45 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds geen shaggie draaien![]()
Hou het gewoon lekker bij sigaretten.. Gister een pakje gekregen van een kennis van me.. Nooit verkeerd![]()
haha velen hebben al geprobeerd het me te leren maar het lukt nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Schaam je! leer vouwen!! ...dit is zo erg dat ik je zelfs gratis lessen wil geven.
Je wil niet weten hoe vaak ik dat al wel niet heb geprobeerdquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:13 schreef -skippybal- het volgende:
Dan moet je gewoon een keer een pakje shag halen en het je zelf leren. Werkt het best.
Het enige watje moet kunnen is de verdeling en de strakte. En dat heb je zo onder knie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |