we moeten met zijn allen maar even druk aan de reanimatie van het rokershoekje. zou sonde zijn als we niet eens de 100 halen!quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:44 schreef Tezz het volgende:
Heej! Niet dood hier idd, leuk! Ik kwam gisteravond pas om half 11 thuis van die k*t vergadering, blegh. Ik heb FOK op een gegeven moment toch maar af gezet want ik moest echt opletten....toen ik thuis kwam heb ik nog een paar afleveringen van Friends gekeken en toen ben ik mijn bedje in gevallen.....
Oke, om een lang verhaal kort te maken: goedemorgen allemaal!
ach met mij drbij heb je altijd een postje meerdrbijquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:42 schreef Djarum het volgende:
[..]
we moeten met zijn allen maar even druk aan de reanimatie van het rokershoekje. zou sonde zijn als we niet eens de 100 halen!
en Tezz, je hebt toch wel vrij vandaag of zit je nu weer druk te werken?
toch niet weer tot half 11?
Of aan 't lunchen..quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:21 schreef BeeDee het volgende:
Iedereen keihard aan 't werk natuurlijk![]()
Visnet?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:34 schreef maaike1987 het volgende:
Middag Beedee![]()
Zo weer boodschappen doen.. Mijn panty was gisteravond gescheurd... Ik ging zitten en hoorde iets van rits.. en dat was mijn panty![]()
Ik kan nog steeds geen shaggie draaienquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:39 schreef shifto het volgende:
ok, maar ff gauw shaggie vouwen. daarna weer niks doenbehalve roken dan..
Rokers <3
Schaam je! leer vouwen!! ...dit is zo erg dat ik je zelfs gratis lessen wil geven.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:45 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds geen shaggie draaien![]()
Hou het gewoon lekker bij sigaretten.. Gister een pakje gekregen van een kennis van me.. Nooit verkeerd![]()
haha velen hebben al geprobeerd het me te leren maar het lukt nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Schaam je! leer vouwen!! ...dit is zo erg dat ik je zelfs gratis lessen wil geven.
Je wil niet weten hoe vaak ik dat al wel niet heb geprobeerdquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:13 schreef -skippybal- het volgende:
Dan moet je gewoon een keer een pakje shag halen en het je zelf leren. Werkt het best.
Het enige watje moet kunnen is de verdeling en de strakte. En dat heb je zo onder knie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |