Insgelijks mevrouwquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej daar! bijzonder goedemiddag gewenst!![]()
Je doet net alsof dat normaal gesproken niet het geval is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:50 schreef Tezz het volgende:
ik zit net ONZ te checken, maar tjemig wat een bagger is het were zeg....
HAHAHAHAHA LEER VOUWEN .... ok dat is wel de meest belabberde bewoording voor leer draaienquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Schaam je! leer vouwen!! ...dit is zo erg dat ik je zelfs gratis lessen wil geven.
wat is ONZ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:50 schreef Tezz het volgende:
Doe er wat aan zou ik zeggen..quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:50 schreef Tezz het volgende:
En u heeft helemaal gelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:51 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Je doet net alsof dat normaal gesproken niet het geval is.
of je leent het bij de bieb, kost helemaal niets.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:51 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Insgelijks mevrouw![]()
Toenet geluk gehad, ik moest een boek hebben (grafisch). Ik naar Bruna, 30 Euro. Was me te duur, dus ik ga naar Boekenvoordeel, daar lag hij voor 10
Ik ga afrekenen, en die vrouw sliep blijkbaar, want de prijs aan de kassa was 5 euro![]()
![]()
ik heb nu niet echt het gevoel dat ik iets bij kan dragen momenteelquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Doe er wat aan zou ik zeggen..
Ik ben niet lid bij de bieb.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
of je leent het bij de bieb, kost helemaal niets.
tja dan mag je van de biebmevrouw waarschijnlijk ook geen boeken meenemen. Heel verstandig dan dat je voor de boekhandel gekozen hebtquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:56 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Ik ben niet lid bij de bieb.
Maar nu is hij helemaal voor mij
en dat gaan we ook niet uitleggen. Dat zou wel heel vreemd zijn!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:04 schreef cablegunmaster het volgende:
nu ben ik er nog niet achter wat onz is
ik ook al niet meer...quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:56 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Ik ben niet lid bij de bieb.
Maar nu is hij helemaal voor mij
je bent hier toch niet onzichtbaar? Wij reageren braaf hoor!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[quote]Op donderdag 22 maart 2007 16:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
en dat gaan we ook niet uitleggen. Dat zou wel heel vreemd zijn!
Nieuw hier?
[/quote
ja niet zo heel erg lang aanwezigheb al een paar berichtjes gepost maar op de een of andere manier ben ik onzicht baar zeer opmerkelijk .
![]()
dat hangt in de lucht, heb ik ook last van vandaag...quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:07 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
heb echt nergens zin in vandaag
![]()
ik ga aan het eten beginnen, mijn kleine meid moet een beetje op tijd eten.............tot straks!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:14 schreef AbeSapien het volgende:
Ik verveel me, en ik moet nog vanalles doen. Echt geen zin meer in
Helaas, Ede is echt een dode rot stadquote:
ja das de vraag ALS je de laatste post hebtquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
je bent hier toch niet onzichtbaar? Wij reageren braaf hoor!
Bij de weg, ik zeg het maar alvast: als je de lapo (oke oke die leg ik uit: laatste post) hier in dit topic heb moet je wel een nieuwe openen he! En we zitten al op pagina zes dus....
Eerder een op zes of een op acht, als je naar het aantal actieve posters kijktquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja das de vraag ALS je de laatste post hebt
maarja, 1/300 kans ^^ lijkt me of iets van 1/50
wordt het toch niet![]()
Daar h eb je gelijk in maar weet je waarom dit topic dood gaat?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:02 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Eerder een op zes of een op acht, als je naar het aantal actieve posters kijkt![]()
action is dus ook niet goedquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:16 schreef lucky_m3 het volgende:
Action heeft heule goeie.
Sluit goed af, staat op een mooi voetje.
Alleen als je de asbak wilt legen, breekt wel het voetje af en kan je m niet meer neerzetten, maar krijg je de as er niet meer uit![]()
![]()
gewoon naar de blokker, daar zijn onze overig 4 ook vandaan, en dan de saaie robuste variantquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:19 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
action is dus ook niet goed, als telkens als je er 1 wil legen het voetje afbreekt is het niet goed
niemand een linkje ofzo?wil er niet teveel voor betalen
Ach ja, heb er zelf van mijn 6e tot mijn 18e gewoond. Veel verveelde jeugd dus je vermaakt je er wel als je op straat "leeft". Vier coffeeshops, bied ook wel vermaak als je nog jong bent. En het plein is kut ja, vooral nu Atlantis gesloten is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:55 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Helaas, Ede is echt een dode rot stad
Gelukkig ligt het niet te ver weg van metropool arnhem en utrecht
koffieshops mollen je geheugen maar maakt je emotioneel blijquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:48 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ach ja, heb er zelf van mijn 6e tot mijn 18e gewoond. Veel verveelde jeugd dus je vermaakt je er wel als je op straat "leeft". Vier coffeeshops, bied ook wel vermaak als je nog jong bent. En het plein is kut ja, vooral nu Atlantis gesloten is.
en hoe duur zijn ze daar?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:37 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
gewoon naar de blokker, daar zijn onze overig 4 ook vandaan, en dan de saaie robuste variant
2-7 op een rustige dagquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:01 schreef hardcorebass het volgende:
hoeveel roken jullie nou per dag?
wat is jouwn aantal ? of schaam je ervoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:36 schreef hardcorebass het volgende:
pff ik moet echt gaan minderen
das toch 60 perdag ongv...quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:41 schreef hardcorebass het volgende:
mwah schaam me er niet echt voor, maar wil serieus echt wat gaan minderen.. haal nu dus elke dag ene nieuw pakje chesterfield
20-25quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
das toch 60 perdag ongv...en zaterdag 2pakjes halen om de zondag door te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |