heuy Tezzquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:17 schreef Tezz het volgende:
Heeeeeeeeeeeeej
Whehehe !!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:19 schreef Tezz het volgende:
ik ben aan het werk nu, zit een vergadering te notuleren met laptopje. Niet gezelliig.
Ik heb wel paaseitjes voor mijn neus staan!
heej djarum oude rukker, waar heb jij al die tijd gezeten.....quote:
nee.quote:
whehe, ben vooral veel bezig geweest met werk en afstuderen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
heej djarum oude rukker, waar heb jij al die tijd gezeten.....
Ow..OK..quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee.
er moet een jaarverslag + -rekening vastgesteld worden. Dodelijk saai dus.
good for you.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:26 schreef Djarum het volgende:
[..]
whehe, ben vooral veel bezig geweest met werk en afstuderen.
had ook een zooitje tentamens.. tsja, dan moet je soms wat keuzes maken natuurlijk![]()
Dat bedoel ik nou !quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:31 schreef Tezz het volgende:
shit moet echt op gaan letten nu hier, ik mis de helft.
Krijg morgen problemen met mijn directeur denk ik....
helemaal.. heb helaas geen tijd om continue te roken, maar een peukje hier en daar past er altijd wel in toch!quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
good for you.
Maar ben je nu weer helemaal terug dan???![]()
powernapje help bij mij wel altijd! ff een uurtje je hoofd op je toetsenbord leggenquote:
paaseitjesquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:19 schreef Tezz het volgende:
ik ben aan het werk nu, zit een vergadering te notuleren met laptopje. Niet gezelliig.
Ik heb wel paaseitjes voor mijn neus staan!
Eten jullie nooit samen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:46 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
paaseitjesIk heb net lekker gegeten.. baalde alleen dat ik geen slasaus meer had en mijn huisgenoot die slaapt dus kan het hem ook niet vragen
![]()
Heeft sluit ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:22 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
nee meestal niet.. af en toe met mijn huisgenootje.. maar ze heeft sluit..
Ongezellig... Wij eten altijd met z'n allen, veel gezelligerquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:22 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
nee meestal niet.. af en toe met mijn huisgenootje.. maar ze heeft sluit..
En dat...quote:
Ik wil ook liever met zn allen eten maar ja..quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ongezellig... Wij eten altijd met z'n allen, veel gezelliger
[..]
En dat...
Mja, je doet er idd niet altijd wat aan nee.... Wel jammer...quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:35 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik wil ook liever met zn allen eten maar ja..
en met sluit bedoel ik sluit dienst bij de mac donalds.. oftewel ze werkt van 5 uur tot iets van half 2..
haha, ik dacht ook aan rugpijn of iets anders vreselijksquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, je doet er idd niet altijd wat aan nee.... Wel jammer...
En ik dacht dat je iets met rugpijn ofzo bedoelde
Ow, okeej.. Is minder, maar ben dan weer blij dat 't geen ernstige ziekte isquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:35 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik wil ook liever met zn allen eten maar ja..
en met sluit bedoel ik sluit dienst bij de mac donalds.. oftewel ze werkt van 5 uur tot iets van half 2..
Ze heeft 't toch voor mekaar!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:55 schreef yvonne het volgende:
Queen_Bee, ook al oude koeien opdreggen, 48 uur koelen
ah, volgens mij leest ze op dit moment wel mee..quote:
het maakt me wel nieuwsgierig wat die oude koeien dan waren..quote:
Dat wel..maar meestal worden posts die aanleiding voor een ban zijn ge-edit.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:55 schreef Djarum het volgende:
[..]
het maakt me wel nieuwsgierig wat die oude koeien dan waren..![]()
Zegt BeeDee druipend van jalouziequote:Op woensdag 21 maart 2007 22:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maaike heeft een naamtopic, beetje vreemde maargoed. Is dan ook in ONZ![]()
Hallo BeeDee!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maaike heeft een naamtopic, beetje vreemde maargoed. Is dan ook in ONZ![]()
Inderdaad, dat dacht ik net ook.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wat een hoop nieuwe gezichten in een keer...
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:31 schreef Tyler..Durden het volgende:
Klysmakabouter in the hizzouse!
Zoals?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wat een hoop nieuwe gezichten in een keer...
Mjah, laten we zeggen dat er een paar mensen weggevallen zijn en er een paar bijgekomen zijn.quote:
Dat klopt absoluut. Djarum is ook weer terugquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Mjah, laten we zeggen dat er een paar mensen weggevallen zijn en er een paar bijgekomen zijn.
Ja! Jou ken ik niet en Herman ken ik ook niet. Ik ben hier zelf ook nog niet zo lang.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef lucky_m3 het volgende:
Vraag t me ook af, misschien bedoelt hij mij, ben pas sinds 2 weken actief
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:33 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Zegt BeeDee druipend van jalouzie![]()
Maar idd wel een goed topic![]()
Ik was er inderdaad pas vanaf topic 1 bijquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja! Jou ken ik niet en Herman ken ik ook niet. Ik ben hier zelf ook nog niet zo lang.
Ik mis weer van alles. Heb je vroege dienst? of ben je lekker vrij?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, dank je...en ik heb al een naamtopic btw
![]()
En dat was net zo'n goed topic![]()
Mijn excuses! Dan ben je er een tijdje uitgeweest.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik was er inderdaad pas vanaf topic 1 bij
Is al een tijdje terug.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik mis weer van alles. Heb je vroege dienst? of ben je lekker vrij?
Dat klopt. Ik had een mooi postaantal en heb even wat klonen onder het stof vandaan getrokken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn excuses! Dan ben je er een tijdje uitgeweest.![]()
Langer geleden was ik wel actief, ben gestopt omdat iemand die ik ken ook op fok zat en ik geen zin had dat hij in de kroeg over fok zou praten, of liever gezegd dat hij zowiezo tegen me zou gaan praten, dus ben toen een tijdje gaan lurken. Nu weer actief onder nieuwe naamquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja! Jou ken ik niet en Herman ken ik ook niet. Ik ben hier zelf ook nog niet zo lang.
Ja je moet ze wel allemaal onderhouden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik had een mooi postaantal en heb even wat klonen onder het stof vandaan getrokken.
Lekker!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Is al een tijdje terug.En ik heb weekend
![]()
![]()
![]()
Ah, je wil anoniem blijven?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:56 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Langer geleden was ik wel actief, ben gestopt omdat iemand die ik ken ook op fok zat en ik geen zin had dat hij in de kroeg over fok zou praten, of liever gezegd dat hij zowiezo tegen me zou gaan praten, dus ben toen een tijdje gaan lurken. Nu weer actief onder nieuwe naam
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja je moet ze wel allemaal onderhouden.
oh... hai!quote:
jups! tussen de essays en tentamens door rook ik ook nog gezellig met jullie een peukje mee!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat klopt absoluut. Djarum is ook weer terug
Ben nog een keiharde maagd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Paling, heb je nou al geneukt man?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ben nog een keiharde maagd.
Buk jij anders even?
anoniem hoeft niet, alleen die gast hoeft niet te weten wie ik ben, of althans toen nietquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:08 schreef Djarum het volgende:
[..]
dat heb je nou nog nooit aan mij gevraagd
![]()
Misschien voor de erotische sfeer een keer een bouwlamp in je kamer zetten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:10 schreef oranjekoek het volgende:
De lamp is hier gesprongen, dus we zitten hier in kaarslicht.![]()
Dat lijkt me geen erotische sfeer eigenlijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Misschien voor de erotische sfeer een keer een bouwlamp in je kamer zetten.
Kijken of 't wat is.![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Misschien voor de erotische sfeer een keer een bouwlamp in je kamer zetten.
Kijken of 't wat is.![]()
ooeehhh.. Rechtstreeks van haar of via via?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Krijg ondertussen allemaal foto's toegestuur van iemand.![]()
![]()
Je toetsen wel, alleen je beeldscherm weer nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen erotische sfeer eigenlijk![]()
Het zou wel genoeg licht geven om te zien waar mijn toetsen zitten, ik kan niet blind tikken namelijk.
Van haar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ooeehhh.. Rechtstreeks van haar of via via?
Ja die kunnen wel lekker warm worden. heb je meteen een vliegenvanger.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
zo'n 1000 watter!
![]()
Kan de kachel ook uit..![]()
"Schatje, heb je zin?" [Kaarsen, sfeerlampen en kachel gaan uit] [bouwlamp aan]quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
zo'n 1000 watter!
![]()
Kan de kachel ook uit..![]()
Nee er komt genoeg licht van dit forum.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je toetsen wel, alleen je beeldscherm weer niet![]()
![]()
hahahhaaquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
"Schatje, heb je zin?" [Kaarsen, sfeerlampen en kachel gaan uit] [bouwlamp aan]
Ik zie 't helemaal voor me.![]()
![]()
Jij zit ook altijd alleen met 't licht van je beelscherm achter de pc?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee er komt genoeg licht van dit forum.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |