wat, hoe?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef Damzkieee het volgende:
MILFs are us in jouw geval
Met mokkels R Us doe je lienelien en Miss Scofield tekort denk ik.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wederom resssssssssssssspect
over lienelien en miss-scofield zeg ik maar niks
toch echt een SePoquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:24 schreef Damzkieee het volgende:
Dat hij jullie niet wil bestempelen als mokkels. Respect toch!quote:
VOor de volgende!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:25 schreef PieterBas het volgende:
ik vond drommels, drommels en nog een drommels wel een geschikt TT.
Maar deze is ook goed
mijn post ook alweer aangepast, mijn quote was te laat, toen had je het alweer aangepastquote:
Hmm, ja. Valt me mee van 'mquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat hij jullie niet wil bestempelen als mokkels. Respect toch!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:25 schreef PieterBas het volgende:
ik vond drommels, drommels en nog een drommels wel een geschikt TT.
Maar deze is ook goed
*pssssssst. ik fluisterde het hem in dat die dat moest postenquote:
Roycoooooo takes the creditsquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
*pssssssst. ik fluisterde het hem in dat die dat moest posten![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
je kan beter zeggen, wanneer gaat het hier wel eens over ergens..quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:30 schreef DaFan het volgende:
Mooi het gaat weer s ouderwets nergens over.
Whehequote:Op woensdag 21 maart 2007 10:31 schreef Goover het volgende:
Hoe is het weer trouwens bij jullie? Hier schijnt de zon vollopAlleen zit ik dus binnen
Net komt er iemand binnen (technische begeleider in het bedrijf): "Ja, Goover wil jij even een testbeschrijving maken voor dit en dat. Het moet vandaag af en de datum op het document moet van vorige maand zijn"
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
tof bedrijfquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:31 schreef Goover het volgende:
Hoe is het weer trouwens bij jullie? Hier schijnt de zon vollopAlleen zit ik dus binnen
Net komt er iemand binnen (technische begeleider in het bedrijf): "Ja, Goover wil jij even een testbeschrijving maken voor dit en dat. Het moet vandaag af en de datum op het document moet van vorige maand zijn"
Hier is Almelo is het behoorlijk bewolkt. Geen zon te zien op dit momentquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:31 schreef Goover het volgende:
Jij bent toch het zonnetje van het bedrijf?? HAHAHAquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:35 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hier is Almelo is het behoorlijk bewolkt. Geen zon te zien op dit moment![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:38 schreef Freshthinking het volgende:
Milfs zijn inderdaad apetijtelijk. Er was er één jarig, dus het stuk taart zit alweer achter de kiezen
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij bent toch het zonnetje van het bedrijf?? HAHAHA![]()
1 op 6quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:40 schreef Damzkieee het volgende:
Hebben jullie trouwens veel vrouwen op kantoor?
Hier een stuk of 3 v.d. 20. Binnen het hele bedrijf 50 van de 1700
en hoeveel % van die 15% (bij jullie) / 2,95% (binnen het hele bedrijf) is een MILF???quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:40 schreef Damzkieee het volgende:
3 van de 5 hierquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:40 schreef Damzkieee het volgende:
op de afdeling hier in dit gebouw, zijn er 2, waarvan ik 1 ben... Maar in het totale bedrijf zou ik het niet wetenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:40 schreef Damzkieee het volgende:
Hier lopen 5 vrouwen rond op 20 kantoormedewerkers. 25% is toch een nette score voor een technisch ingesteld bedrijf. (Vrouwen en techniekquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:40 schreef Damzkieee het volgende:
Bij mij ook 3 v.d. 20. Binnen de hele onderneming ongeveer 50 van de 1700quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:40 schreef Damzkieee het volgende:
Binnen het bedrijf zou ik niet weten, ik ken alle vrouwen op de andere vestigingen nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en hoeveel % van die 15% (bij jullie) / 2,95% (binnen het hele bedrijf) is een MILF???
bouwvrouwenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Binnen het bedrijf zou ik niet weten, ik ken alle vrouwen op de andere vestigingen niet
Op de bouw zullen het er wel niet veel zijn
Pica??quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:45 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hier lopen 5 vrouwen rond op 20 kantoormedewerkers. 25% is toch een nette score voor een technisch ingesteld bedrijf. (Vrouwen en techniek) Geen Milf aanwezig trouwens....wel een secretaresse van om en nabij de 28 (zal eerdaags eens ff sneaky informeren) die er redelijk goed uit ziet. Ohja en ze is vrijgezel
![]()
Heuj, vandaag wel op stage of weer niet?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:48 schreef Qwea het volgende:
mogguh
Geen hyvesquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Pica??![]()
Edit: zoek ff op haar hyves, heeft ze vast wel![]()
![]()
vraag je gewoon ff: "mag ik even een foto maken? ik moet even patseren op Fok!"quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:53 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Geen hyvesHeb geen foto van haar. Als ik haar wil zien loop ik wel naar de balie
![]()
We komen van de week zelf wel effe inspecterenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:53 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Geen hyvesHeb geen foto van haar. Als ik haar wil zien loop ik wel naar de balie
![]()
Klinkt al beter.quote:
Je werkt bij een tijdschrift?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:57 schreef Freshthinking het volgende:
Binnen het bedrijf werken ongeveer evenveel mannen als vrouwen. De directiesecretaresse ziet er wel aardig uit.. Verder zitten er in ons kantoorgebouw een hele hoop vrouwen. De mooiste dames werken bij Playboy en Nieuwe Revue, daar ben ik al wel achter gekomen
zowzowquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 hele leuke mannelijke collega's![]()
![]()
Ik werk bij een bedrijf dat een aantal golftijdschriften maakt en weer onderdeel is van Sanoma Men's Magazines. Playboy is daar ook onderdeel van. Wie ken je die daar stageloopt? Want een meisje van mijn school zit daar namelijk ook.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je werkt bij een tijdschrift?
Ik ken ook wel iemand die stageloopt bij Playboy
Bij ons is de leuke mannen score ook 2 uit 2.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 hele leuke mannelijke collega's![]()
![]()
Ja, die kerel van Saxion die laatst in Sax Magazine stond zeker! Tim nogwat. Dan heb je het goed voor elkaar lijkt me zoquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je werkt bij een tijdschrift?
Ik ken ook wel iemand die stageloopt bij Playboy
Welke school? Windesheim?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:00 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik werk bij een bedrijf dat een aantal golftijdschriften maakt en weer onderdeel is van Sanoma Men's Magazines. Playboy is daar ook onderdeel van. Wie ken je die daar stageloopt? Want een meisje van mijn school zit daar namelijk ook.
Ohh, er zijn d´r wel meer. Maar de ene is gay, de ander heeft al een kind, en de rest ik ook 30+. Dus dan blijven er nog wel 2 leuke overquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
Bij ons is de leuke mannen score ook 2 uit 2.
Nee die niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:01 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ja, die kerel van Saxion die laatst in Sax Magazine stond zeker! Tim nogwat. Dan heb je het goed voor elkaar lijkt me zo![]()
Jij bent homo dan of...?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
Bij ons is de leuke mannen score 1 uit 2, en Roycoooo is het nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
hoor ik daar een ego roepen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bij ons is de leuke mannen score 1 uit 2, en Roycoooo is het niet
Wou ik niet zeggenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:03 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Heet dan wel geen Damzkieee of Roycooo, maar moet je eens bij Krake informeren of ie lekkere zusjes heeft![]()
Je proeft geen cynisme in mn posts *quote van Lien* ?quote:
Studeer je zelf ook Journalistiek dan?quote:
Da´s heul geen qoute, ik typte het heel andersquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je proeft geen cynisme in mn posts *quote van Lien* ?
![]()
jij ziet geenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je proeft geen cynisme in mn posts *quote van Lien* ?
![]()
Zeg maar Roy, gaat bij hem wel een belletje rinkelenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoor ik daar een ego roepen?
@ Cuckoo: en waarom moet ik dat dan vragen?
@ Roycoooooo: kent hij je ook als Roycoooooo, of moet ik delletjes / je echte naam gaan noemen???
Ja! Na deze stage ben ik afgestudeerdquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Studeer je zelf ook Journalistiek dan?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Da´s heul geen qoute, ik typte het heel anders![]()
Niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:07 schreef ReMcOrE het volgende:
dus ik moet Roy zeggen tegen Jeroen, en vragen of hij lekkere zusjes heeft (toch benieuwd wat dat met jou te maken heeft Cuckoo...) hoe moet ik jou vermelden Damzkieee?
ZOENUH, ZOENUH, ZOENUH. Maak me geeeeeeeeeeeeeeeeeekquote:
We hebben een communicatieprobleem.quote:
Valentine heet ze.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:06 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja! Na deze stage ben ik afgestudeerd![]()
haha lol. Dacht dat er wel iets meer man zou werken vandaar. Sorryquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:10 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee hoor er werken gewoon maar 2 man inclusief mij en ik ben gewoon objectief en eerlijk
Klopt. Zijn zus heeft ook CE gestudeerd!quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:10 schreef ReMcOrE het volgende:
dan vermelden we Damzkieee maar niet
@ Cuckoo: ik kan me wel iets herinneren van dat zijn zus(je) ook bij ons op de opleiding zat ofzo, en als het dan is wie ik denk dat het is, dan is ze best mooi
ik doe BEquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt. Zijn zus heeft ook CE gestudeerd!![]()
Yep, ken ik wel.. Ze zit in dezelfde groep als ik en hebben we dezelfde begeleiderquote:
Uhm, 1 oudere zus (geloof jaar of 24??). En 1 zusje wat net 17 is geworden..quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik doe BE(is een hele andere academie) maar hoeveel zusjes/zussen heeft hij, en hoe oud zijn ze (ongeveer)?
dan zat ik te denken aan die zus van hem, maar als ze CE doet, dan valt ze afquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Uhm, 1 oudere zus (geloof jaar of 24??). En 1 zusje wat net 17 is geworden..
Edit: PieterBas wat een taart![]()
Vorige week nog mee uit eten geweestquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:12 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Yep, ken ik wel.. Ze zit in dezelfde groep als ik en hebben we dezelfde begeleiderLeuk meisje wel
Die loopt ook niet niet meer recht na 5 maandenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:16 schreef nintendogamer het volgende:
Hier op m`n stage plaats op de ICT afdeling sinds deze week een vrouwelijke stagiere van de 25 mannen die hier werken
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die loopt ook niet niet meer recht na 5 maanden
En altijd door mij hequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:18 schreef Sok41 het volgende:
Hahah in elke topic is altijd wel een comunicatie probleem lijkt het
die zal het niet fijn hebben...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:16 schreef nintendogamer het volgende:
Hier op m`n stage plaats op de ICT afdeling sinds deze week een vrouwelijke stagiere van de 25 mannen die hier werken
Wie dan? Het wereldje is weer erg kleinquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vorige week nog mee uit eten geweest, met nog 3 andere klasgenoten van je (waaronder mijn vriendin)
Ik had een stukje van haar kont..quote:
een wát?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:16 schreef nintendogamer het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Naaaaaaaisssquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had een stukje van haar kont..![]()
Kelly, Elles en Ellen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:20 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Wie dan? Het wereldje is weer erg klein
Is ze weerquote:
Achja, inderdaad. Al die taalregels zijn er maar gewoon voor niets.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is ze weer. iedereen weet wat hij bedoeld, daar gaat t om
![]()
Nee, en het is Olivier B. Bommelquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Achja, inderdaad. Al die taalregels zijn er maar gewoon voor niets.
Als ik een paar oergeluiden maak en ergens naar wijs moet iedereen maat begrijpen wat ik bedoel
Echt het meest achterlijke argument voor taalfouten ooit. We zijn geen Oli B. Bommel![]()
Snap je wat ik bedoel?![]()
iemand die stagiere schrijft heeft dit waarschijnlijk niet genoeg/erg lang geleden voor het laatst gehad, maar duidelijk wel hárd nodigquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:25 schreef Sok41 het volgende:
Nee maar dit is ook geen Nederlands les.
It's a small worldquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:24 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, die namen zeggen me ook wel iets
Klopt, of ik moet het hier wel heel bont maken. Maar goed, het scheelt dat het een leuke stage is..quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
It's a small world
Je bent dus ook al zeker van je diploma, tenzij je de baas neersteekt ofzo
Ik ken lievere koosnamenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mijn mama zei altijd Oli![]()
Koosnaampje![]()
Johquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:27 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand moet met een hoofdletter.
Die opleiding is zo zwaar nog niet he?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:28 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Klopt, of ik moet het hier wel heel bont maken. Maar goed, het scheelt dat het een leuke stage is..
Jaquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:25 schreef Sok41 het volgende:
En ik weet btw wel wat je bedoeld: een aap!quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:25 schreef Sok41 het volgende:
Nee, het stelt niet veel voor. Ik heb in die vier jaar de diepgang gemist. Pas in het derde jaar mochten we écht onderzoek gaan doen naar een bepaald onderwerp. Ook de docenten stellen niet veel voor vind ik.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die opleiding is zo zwaar nog niet he?
Een ontkennende zin beantwoorden met ja...quote:
Ja, als de begeleider de broer van Bert Visscher is, dan weet ik al genoegquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:30 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee, het stelt niet veel voor. Ik heb in die vier jaar de diepgang gemist. Pas in het derde jaar mochten we écht onderzoek gaan doen naar een bepaald onderwerp. Ook de docenten stellen niet veel voor vind ik.
Ah, Jos.. Die niet afgetrainde alcoholistquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja, als de begeleider de broer van Bert Visscher is, dan weet ik al genoeg
Ik ken hem niet hoor, maar hij schijnt de humor niet van zn broer te hebbenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:32 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ah, Jos.. Die niet afgetrainde alcoholist![]()
Van mijn opleidingsdirecteur hoorde ik dat ze de SvJ in Utrecht in ieder geval willen herinrichten. Het schijnt dat de basisvaardigheden missen, en dat de motivatie van de studenten erg laag is. Ik ga volgend jaar journalistiek erbij doen (in het 2e jaar starten). Ben erg benieuwd of dat het inderdaad zo oppervlakkig en simpel zal zijn zoals ik vaak hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:30 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee, het stelt niet veel voor. Ik heb in die vier jaar de diepgang gemist. Pas in het derde jaar mochten we écht onderzoek gaan doen naar een bepaald onderwerp. Ook de docenten stellen niet veel voor vind ik.
Dat valt te constateren ja, maar mensen komen hier voor hun plezier en niet voor hun grammatica controlequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
iemand die stagiere schrijft heeft dit waarschijnlijk niet genoeg/erg lang geleden voor het laatst gehad, maar duidelijk wel hárd nodig
In die 4 jaar kun je de toetsmomenten op 1 hand tellen geloof ik. Voorbeeldopdracht: Bel een willekeurig iemand uit het telefoonboek en stel hem/haar een paar vragenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Van mijn opleidingsdirecteur hoorde ik dat ze de SvJ in Utrecht in ieder geval willen herinrichten. Het schijnt dat de basisvaardigheden missen, en dat de motivatie van de studenten erg laag is. Ik ga volgend jaar journalistiek erbij doen (in het 2e jaar starten). Ben erg benieuwd of dat het inderdaad zo oppervlakkig en simpel zal zijn zoals ik vaak hoor.
Ja daar praat ik dus gewoon niet mee hè, da's pas écht onleesbaarquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:34 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Dat valt te constateren ja, maar mensen komen hier voor hun plezier en niet voor hun grammatica controle![]()
Lol, ik verbeeld me ineens hoe je zou reageren als je met een "breezah" zou praten op msn..![]()
Nee, hij is nogal droog.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ken hem niet hoor, maar hij schijnt de humor niet van zn broer te hebben
LOL moest lachenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:34 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Dat valt te constateren ja, maar mensen komen hier voor hun plezier en niet voor hun grammatica controle![]()
Lol, ik verbeeld me ineens hoe je zou reageren als je met een "breezah" zou praten op msn..![]()
Bij ons hebben ze drie jaar geleden een nieuw leerplan geïntroduceerd. Wij waren de proefkonijnen. Daardoor heb ik het idee dat de kwaliteit nog lager is dan normaal. Elke keer werd besloten om het systeem weer aan te passen op basis van onze ervaringen. Wat kregen wij ervoor terug? Niets.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Van mijn opleidingsdirecteur hoorde ik dat ze de SvJ in Utrecht in ieder geval willen herinrichten. Het schijnt dat de basisvaardigheden missen, en dat de motivatie van de studenten erg laag is. Ik ga volgend jaar journalistiek erbij doen (in het 2e jaar starten). Ben erg benieuwd of dat het inderdaad zo oppervlakkig en simpel zal zijn zoals ik vaak hoor.
je bedoelt bReEzAhquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:34 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ehh.. Windesheim soms?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In die 4 jaar kun je de toetsmomenten op 1 hand tellen geloof ik. Voorbeeldopdracht: Bel een willekeurig iemand uit het telefoonboek en stel hem/haar een paar vragen
Hahaquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:39 schreef Goover het volgende:
Jullie gaan te hard, ik heb het druk...
@ Dames in het bedrijf.. 35 mensen 5 dames, waarvan 2 mijn oma hadden kunnen zijn, 2 lelijk zijn en 1 de vrouw van de baas is(geen MILF's, en daar houd ik ook niet van)
Vieze Freddyquote:
veeg,,me,,opquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
oewwwwwwwquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had een stukje van haar kont..![]()
Ik ookquote:
Anders lach je effe een 40 minuten laterquote:
anders heb ik ff net 30 minuten pauze gehouden (maar 1 pauze, omdat ik er van 09.00 tot 14.00 ben) en heb ik eerst bij moeten lezenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Anders lach je effe een 40 minuten later
9 tot 14quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
anders heb ik ff net 30 minuten pauze gehouden (maar 1 pauze, omdat ik er van 09.00 tot 14.00 ben) en heb ik eerst bij moeten lezen![]()
ik heb vanmiddag om 16.00 sollicitatiegesprekquote:
hmm..quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:24 schreef PieterBas het volgende:
pff.. ik zit nu in de 3e van mijn opleiding en kreeg zonet een mailtje van de studentenadministratie wat mijn vooropleiding was
lekker op tijd ook weerquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:24 schreef PieterBas het volgende:
pff.. ik zit nu in de 3e van mijn opleiding en kreeg zonet een mailtje van de studentenadministratie wat mijn vooropleiding was
zekerquote:
ik was wel aan het lunchen. Toen jij poste...en ben ik aan de koffiequote:Op woensdag 21 maart 2007 12:14 schreef ReMcOrE het volgende:
ik gok dat de meesten nu aan het lunchen zijn
Vaag! Bij mij deed ie het eergisteren wel zoals je zelf hebt kunnen zien toen je flink aan de kont kreegquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:03 schreef Damzkieee het volgende:
Oh Cuckoo, NHL doet t niet. Hij loopt vast bij het laden van de wedstrijd. :S
Volgens mij komt dat door mn PStwo.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:42 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Vaag! Bij mij deed ie het eergisteren wel zoals je zelf hebt kunnen zien toen je flink aan de kont kreeg![]()
komt nog wel goed vandaag.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:57 schreef ReMcOrE het volgende:
nog maar 118 posts, is deze ook weer vol
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:57 schreef ReMcOrE het volgende:
nog maar 118 posts, is deze ook weer vol
ik nog 13quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:58 schreef Sok41 het volgende:
Stilte ineens na al dat gespam,
Nog 14 weken na deze week !@
Ik heb nog wel een PStwo te koop, eentje die wel goed werkt en niet is omgebouwd met sateprikkers!quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat door mn PStwo.
Ding gaat als een gek ratelen bij het laden van een wedstrijd, en dan doet ie t niet meer.
4-3 in potjes PES was het he
Van de vrachtwagen gevallen ja, Smeerlap!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:00 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een PStwo te koop, eentje die wel goed werkt en niet is omgebouwd met sateprikkers!![]()
Daar werkt die illegale spellencollectie van jou alleen niet opquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:00 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een PStwo te koop, eentje die wel goed werkt en niet is omgebouwd met sateprikkers!![]()
Geen flauw idee.. moet nog iets van 340 uur.. dus ongeveer 8-9 wekenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:58 schreef Sok41 het volgende:
Stilte ineens na al dat gespam,
Nog 14 weken na deze week !@
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:02 schreef Goover het volgende:
lalala terug van luncht
Net heel hard gelaggen om de reactie van klanten die rondgeleid werden hier.
In een lab waar labjassen en speciale polsbandjes verplicht zijn (maar waar niemand ze draagd als niets aanraken) "Why all the safety requirements when no one is using them"Directeur ge pwnd want die stond gelijk met een bek vol tanden
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:02 schreef Goover het volgende:
lalala terug van luncht
Net heel hard gelaggen om de reactie van klanten die rondgeleid werden hier.
In een lab waar labjassen en speciale polsbandjes verplicht zijn (maar waar niemand ze draagd als niets aanraken) "Why all the safety requirements when no one is using them"Directeur ge pwnd want die stond gelijk met een bek vol tanden
Hey Damzkie ff heanig an he! Zo'n taal sla je niet uit tegen je vaste game-leverancierquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daar werkt die illegale spellencollectie van jou alleen niet opgare gek
![]()
Gewoon jezelf zijn, meer kun je niet doen tochquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:07 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE is zenuwachtig voor het gesprek van vanmiddag
Mwhaha nu doe ik het.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:02 schreef Goover het volgende:
lalala terug van luncht
Net heel hard gelachen om de reactie van klanten die hier werden rondgeleid.
In een lab waar labjassen en speciale polsbandjes verplicht zijn (maar waar niemand ze draagt als niets aanraken) "Why all the safety requirements when no one is using them"Directeur ge pwnd want die stond gelijk met een bek vol tanden
(Aankomend) Controller, wat dus eerst erop stond als 'HEAO-er', waarbij ik dus ondersteunende werkzaamheden zou gaan verrichten op de Administratie van het kantoor van die Accountants- en Belastingadviseursquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn, meer kun je niet doen toch!
Wat voor functie was het ook alweer?
Dank jequote:Op woensdag 21 maart 2007 13:15 schreef DaFan het volgende:
Jezus de spelfouten in de post van Goover en de reactie van Roycoooo zijn wel tenenkrommend
iedereen gaat nu z'n best doen om zoveel mogelijk fouten te makenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dank je! Vond m zelf ook wel aardig gelukt
![]()
msn taal, je weet togggquote:
laat mij 1 keer raden waar je dat vandaan hebtquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:25 schreef Roycoooooo het volgende:
Wie maakt er ff een toffe opmerking over mij zodat ik het in de ondertitel kan plaatsen??![]()
Roycooooooo's mum knits socks in hellquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:25 schreef Roycoooooo het volgende:
Wie maakt er ff een toffe opmerking over mij zodat ik het in de ondertitel kan plaatsen??![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:28 schreef lienelien het volgende:
roycoooooo moet niet zeiken.
Ik nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:27 schreef Freshthinking het volgende:
Pfff, welke klapdeurjosti heeft hier net op de plee zitten bouten. Die lucht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
het is vouwfietsjostiquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:27 schreef Freshthinking het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:28 schreef lienelien het volgende:
roycoooooo, al was je de laatste man op aarde
ikke nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:27 schreef Freshthinking het volgende:
heb mijn post ook alweer veranderdquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:33 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee dat was ik
Andervrouws woorden verdraaien is okay.
uhuhquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:31 schreef Damzkieee het volgende:
Zo galant is ze, die Lien.
wat niet, meisjes?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:38 schreef Roycoooooo het volgende:
Ik neem ze niet.
jou in het bijzonder niet!quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet doordeweeks, alleen in het weekend
* ReMcOrE heeft medelijdenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:41 schreef Sok41 het volgende:
Deze knaap heeft het gezien, en word moe.. 3:15 nog
Deze knaap ook, nog 3 uurquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:41 schreef Sok41 het volgende:
Ik heb ook wel behoefte om nu huiswaarts te keren, alleen kan m'n afstudeerbegeleider die zodirect langskomst dat niet echt waarderen vermoed ik zo...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:41 schreef Sok41 het volgende:
ik zou ook wel naar huis willen, maar ja om 3 uur heb ik een gesprek met mijn praktijkopleider..dus ik moet maar ff wachten. En dan om 4 uur wel naar huis, en dan zit mijn stageweek eropquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:44 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik heb ook wel behoefte om nu huiswaarts te keren, alleen kan m'n afstudeerbegeleider die zodirect langskomst dat niet echt waarderen vermoed ik zo...![]()
je MOET vrij nemenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:47 schreef Freshthinking het volgende:
Krijg net te horen dat ik voor deze maand nog twee verplichte atv-dagen heb staan die ik op moet nemen. Het moet niet gekker worden hier
verplicht vrijquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:47 schreef Freshthinking het volgende:
Krijg net te horen dat ik voor deze maand nog twee verplichte atv-dagen heb staan die ik op moet nemen. Het moet niet gekker worden hier
jij wel weerquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:55 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen, ik ga afsluitenik wens iedereen een prettige dag verder, ben er vanavond wel weer
Géééééék he!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:54 schreef lienelien het volgende:
Damzkieee, waarom ben jij geek?
Succes he, laat ff weten hoe t gingquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:55 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen, ik ga afsluitenik wens iedereen een prettige dag verder, ben er vanavond wel weer
succes, laat effe weten hoe het ging.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:55 schreef ReMcOrE het volgende:
LOL. Na-apertquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
succes, laat effe weten hoe het ging.
Wtfanders zeg je effe precies hetzelfde op hetzelfde moment.
Zitten op een meter van elkaar. Maar dit keer wisten we echt niet wat we postenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:59 schreef DaFan het volgende:
Jullie zitten op een stoeltje met de laptop he?
Nee, we zitten aan een L vormig bureau met zn 2enquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:59 schreef DaFan het volgende:
Jullie zitten op een stoeltje met de laptop he?
Maar er staat dus niet gek met meer e´s, maar juist geek met meer e´s. Je ken ook dit teken?: èquote:
Gèèèèèèèèèèèèèèkquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Maar er staat dus niet gek met meer e´s, maar juist geek met meer e´s. Je ken ook dit teken?: è
Tofquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Juist ja. En da´s héél wat anders van géééééééééék
Lien is een beetje rebels, dus misschien dat jij de eer van de vrouwen hoog kunt houden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:06 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiii
ZO, bijna heel topic gemistHele/halve dag school! STOM!
Lief dat jullie rekening hebben gehouden met Lienelien en mij![]()
(TT)
Hoe is het hier?
Vind ik wel. Gelukkig is dit een land waar je je mening mag uitbrengen. Dit doe ik dan ook graag: ik vind dit tofffffffffffffffffffffffffquote:
Ja maar ik verveel mequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lien is een beetje rebels, dus misschien dat jij de eer van de vrouwen hoog kunt houden.
Doe een dansje danquote:
Dat is nog vrij decent uitgedruktquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lien is een beetje rebels, dus misschien dat jij de eer van de vrouwen hoog kunt houden.
Of maak foto's van je werkomgeving, ook spannendquote:
Ik heb mn camera niet standaard iedere dag bijquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Of maak foto's van je werkomgeving, ook spannend
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:15 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Hahah perv !
(ps, ik sta er wel achter tho)
hahahahahahahhaha. Betrapt op een spelfaut hahahahahaquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb mn camera niet standaart standaard iedere dag bij
gossiequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:16 schreef Freshthinking het volgende:
Ze breken de Pepsi stage af!
typefoudquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
hahahahahahahhaha. Betrapt op een spelfaut hahahahaha![]()
Tnx voor de verbetering.quote:
Wie? fanatieke coca cola drinkers?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:16 schreef Freshthinking het volgende:
Ze breken de Pepsi stage af!
Nee, vakkundige slopersquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wie? fanatieke coca cola drinkers?
Niet? Kom op, gooi er een leuke anekdote uitquote:
Nou lien zou een dansjequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:36 schreef miss-scofield het volgende:
Sorry!
Ik weet ook helemaal niet waar jullie het over hebben en ben te druk om het te lezen! Maar wilde wel ff stoer meepraten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doen, maar ze praat eroverheen![]()
Ofzo
Maar je mag gerust haar plaats innemen, we zoeken nog vrijwilligers (met camera).
Voorbeeld:
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:37 schreef Sok41 het volgende:
Hup zei me simmetje daar gaan we weer, linksom rechtsom, op en neer !
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou lien zou een dansjeMaar die heeft een leuk rokje aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doen, maar ze praat eroverheen![]()
Ofzo
Maar je mag gerust haar plaats innemen, we zoeken nog vrijwilligers (met camera).
Voorbeeld:
![]()
En helaas, ik heb geen camera![]()
I ♥ PB
Errm ik denk dat we het dan wel kunnen schudden met onze stage topicsquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:41 schreef Roycoooooo het volgende:
Wat wordt de nieuwe titul??
SC #75 Lienelien moet een dansje doen zonder kleren
métquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:41 schreef Roycoooooo het volgende:
Wat wordt de nieuwe titul??
SC #75 Lienelien moet een dansje doen zonder kleren
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:43 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Errm ik denk dat we het dan wel kunnen schudden met onze stage topics![]()
Maarrrr als hun een striptease doen, krijgen ze er ook vast wel 1 terug toch heren ?
Daar heb ik dan ook wel weer respect voorquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, je wil wel gaan dansen voor de camera mét kleren?![]()
![]()
Jij maakt er meteen weer een striptease van. Ik bedoelde gewoon dansen in de blote kont dikke winterjas.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:44 schreef DaFan het volgende:
als zij* en nee.
Khoef geen striptease ook, zit hier op mn werk he
ik fabriceer wel een keer een bewegende fotoquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
![]()
Je danst toch ook een discotheek, of jij niet? Sta je ook voor een camera te dansenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
![]()
Haha! Nee dansen doe ik daar nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Je danst toch ook een discotheek, of jij niet? Sta je ook voor een camera te dansen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |