abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 maart 2007 @ 20:47:38 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47486739
Vervolg van Fok!Dieetclub deel 144

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?

De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de lente in #56 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes

Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn net een weekendje weg geweest en nu aan het overleggen over een dagje sauna. Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in Dieetclubmeeting XXII

Ik wil ook!

Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Het handigst is om even in het topic te melden dat je een account aangemaakt hebt, dan kom je het snelst in het lijstje. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers

De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_47486762
Oeps, ik zag niet dat ik hem dichtgooide

Maareh, waar zit jij nu dan in Grun Rewimo?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 maart 2007 @ 20:48:24 #3
13151 crew  Rewimo
pi_47486772
Foei teigan

Ik zit in Annen trouwens. Da's volgens mij overigens Drenthe, toch?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 20:49:25 #4
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_47486818
Ordinaire tvp
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_47486837
Annen is Drenthe ja...

Daar is de praktijk van de sportmasseuse waar ik bindweefselmassage van kreeg..
Echt zo'n klein gat is het volgens mij..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_47486894
Ik wil Freecell en Tara even een ENORM gave dag toewensen! Geniet ervan!

tevens TVP
It is your friends who make your world!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 20:58:55 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47487262
tvp.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 21:01:32 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_47487386
Tenen Verbergende Pens
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_47488752
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 21:01 schreef soylent het volgende:
Tenen Verbergende Pens
met stommie
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 maart 2007 @ 21:33:52 #10
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_47488814
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:49 schreef teigan het volgende:
Annen is Drenthe ja...

Daar is de praktijk van de sportmasseuse waar ik bindweefselmassage van kreeg..
Echt zo'n klein gat is het volgens mij..
En bedankt
Daar ben ik opgegroeid.
Klein gat is dit niet, gewoon een dorp met redelijk formaat.
Mijn moeder woont daarentegen in Spijkerboor, 4 km verder. Ongeveer 4 straten en 100 inwoners. Dat noemt ik een gat!
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_47489127
wehehe volgens mij wonen er in mijn straatje al zo'n 100 mensen.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 21:43:31 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_47489246
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 21:32 schreef octopussy het volgende:

[..]

met stommie
Hey, nog een informaticus/a uit Delft
* soylent heeft nog een paar jaar aan de Brasserskade gewoond
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_47489636
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:49 schreef Diesz het volgende:
Ordinaire tvp
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 22:00:30 #14
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47490051
octopussy, had jij nu een tip voor die uitzending van 23.00 gisteravond? Kun je mij die ook sturen als dat zo is?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_47490198
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 21:43 schreef soylent het volgende:

[..]

Hey, nog een informaticus/a uit Delft
* soylent heeft nog een paar jaar aan de Brasserskade gewoond
ik woon in de javastraat.

En ik ben student aan de HHS, maar loop nu afstudeerstage in het Delfttech park

Yppy, je hebt een pm

[ Bericht 8% gewijzigd door octopussy op 20-03-2007 22:10:25 ]
pi_47491073
Vanavond bij mijn ouders gegeten en het was heerlijk. Alleen jammer dat er weer gebak bij de koffie was. Waarom kunnen mijn ouders gebak en dergelijke niet gewoon bewaren voor feestelijke momenten en niet voor een dinsdagavond dat we eigenlijk alleen de auto komen lenen En nee, weigeren was een beetje onbeleeft omdat de au pair speciaal voor ons gebak had klaargemaakt *zucht*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_47491126
trouwens voor de dames die morgen ook bij die trouwerij zijn, we willen natuurlijk wel alles horen, dus de updates moeten donderdag binnen komen stromen hoor
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_47491264
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 22:20 schreef gothic-blackie het volgende:
trouwens voor de dames die morgen ook bij die trouwerij zijn, we willen natuurlijk wel alles horen, dus de updates moeten donderdag binnen komen stromen hoor
Donderdagavond ben ik weer beschikbaar. Morgen Groningen, donderdag Heerlen, vrijdag verlaat ik mijn woonplaats niet.
pi_47491338
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 22:23 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Donderdagavond ben ik weer beschikbaar. Morgen Groningen, donderdag Heerlen, vrijdag verlaat ik mijn woonplaats niet.
dat maakt niet uit, ben gewoon benieuwd naar de reacties, over de jurk, over het pak, over de bloemen, het eten, het feestje, de tranen de lachperiodes (ach gewoon het normale gedoe wat bij trouwen gebeurt)
pi_47492107
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 22:24 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

dat maakt niet uit, ben gewoon benieuwd naar de reacties, over de jurk, over het pak, over de bloemen, het eten, het feestje, de tranen de lachperiodes (ach gewoon het normale gedoe wat bij trouwen gebeurt)
Die gaan zeker komen!
pi_47496407
tvp, eerst slapen
pi_47498349
tvp (jullie babbelen echt snel die topics vol zeg... hou het als lurker bijna niet meer bij om alles te lezen )

Nog steeds @ weegschaal. Ik schijn niet meer af te vallen (ben zelfs weer iets aangekomen... nee, ik pas mijn resultaten op dieetweb (nog) niet aan). Heb iets langer dan twee weken niet kunnen sporten omdat ik ziek was. Deze week toch maar weer even naar de sportschool voor een uur fanatiek roeien en twee keer een uur fanatiek RPM/Biking...

* blue_funk zucht diep...
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
  woensdag 21 maart 2007 @ 06:48:44 #23
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_47498366
tvp
  woensdag 21 maart 2007 @ 07:05:38 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47498405
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 22:19 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond bij mijn ouders gegeten en het was heerlijk. Alleen jammer dat er weer gebak bij de koffie was. Waarom kunnen mijn ouders gebak en dergelijke niet gewoon bewaren voor feestelijke momenten en niet voor een dinsdagavond dat we eigenlijk alleen de auto komen lenen En nee, weigeren was een beetje onbeleeft omdat de au pair speciaal voor ons gebak had klaargemaakt *zucht*
zo blijf je wel in die negatieve spiraal vast zitten hè. Omdat je moeder weet dat jij het toch niet afslaat, denkt ze: Stiekem vindt Isabeau het heel fijn om gebak te krijgen. En dat van 'speciaal voor jou klaargemaakt' ken ik. Als je het dan niet opeet, krijg je een schuldgevoel. Je moet 1 keer heel duidelijk zijn daarin, maar ik weet het: moeders kunnen een zeer hardnekkig verschijnsel zijn .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 21 maart 2007 @ 07:16:54 #25
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_47498458
En dan ook nog het beste van tevoren. Gewoon zeggen dat je geen gebak meer hoeft en een volgende keer het gebak laat staan. Staat het er toch, ondanks de waarschuwing, laat je het gewoon staan.

Dan kunnen ze niet zeggen dat het onverwacht komt...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 21 maart 2007 @ 07:20:24 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47498480
Idd, heel consequent zijn. Dan leren ze het wel af. Mijn moeder begint nu ook te leren dat ik geen karbonade, gehaktbal, saucijsje, draadjesvlees etc hoef, dus ze vraagt het niet eens meer en als ze het wel vraagt en ik zeg 'nee', dan protesteert ze niet meer, want ze weet toch wel dat het niet helpt . Als ik iets niet wil dan wil ik dat niet. Punt. Op den duur leert je moeder het wel, hoor, Isa .
Niet meer actief op Fok!
pi_47498495
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 21:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

En bedankt
Daar ben ik opgegroeid.
Klein gat is dit niet, gewoon een dorp met redelijk formaat.
Mijn moeder woont daarentegen in Spijkerboor, 4 km verder. Ongeveer 4 straten en 100 inwoners. Dat noemt ik een gat!
Ik ben denk ik ook in een dorp van dat formaat opgegroeit hoor.. Hooguit 1500 mensen woonden er toen...
En zoiets als spijkerboor zou ik denk ik een hobbel in de weg noemen...
pi_47498653
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 07:20 schreef Viking84 het volgende:
Op den duur leert je moeder het wel, hoor, Isa .
Mijn moeder gaat huilen. Nee, ik bedank dus niet voor gebak speciaal voor ons klaargemaakt, ik zeg gewoon voor de 100ste keer dat ik op een doordeweekse gewone avond geen gebak hoef, maar dat het heel lief was. En meestal sla ik gekochte grote koeken en dergelijke gewoon af en dat weet ze.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 21 maart 2007 @ 08:37:30 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_47499148
Tering, octo zou prima bij jouw business passen soylent

Dit is de dag van Freecell en Tara
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47499172
Ik ben klaar om te vertrekken Een deel van jullie zie ik vanavond weer

De rest tot morgen
pi_47499187
Veel plezier Isa, en ik zie je vanavond!
pi_47499270
Ik vind gebak door de week niet erg. Gisteren heb ik ook gewoon enkele paaseitjes gegeten enzo... Van mij hoeft het niet zo streng.

Sinds kort doe ik aan hardlopen (in plaats van de sportschool die ik heb opgezegd) en dat bevalt heel goed. Ik kan al steeds verder en het ook langer volhouden. Daarnaast denk ik dat ik binnenkort onder de 75 kom. Nog even en ik heb een gezond BMI, dat begint bij mij zo rond 73 kilo.
  woensdag 21 maart 2007 @ 08:53:09 #33
35189 Troel
scherp en bot
pi_47499422
Ik ben gisteren uitgegleden bij dansles en volgens mij is het niet echt super met mijn been nu. Zitten, staan, lopen, eigenlijk alles doet ontzettend veel pijn, ongeveer eenzelfde pijn die ik had bij het scheuren van mijn enkelbanden. Midalgan werkt ook al niet

Als het vanmiddag nog niet over is, dan ga ik denk ik toch maar aktie ondernemen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47500027
auw! beterschap Troel!
* omearos duimt dat het snel over is
pi_47500178
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 08:45 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind gebak door de week niet erg. Gisteren heb ik ook gewoon enkele paaseitjes gegeten enzo... Van mij hoeft het niet zo streng.
dan heb je geluk
  woensdag 21 maart 2007 @ 09:40:15 #36
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_47500464
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 08:53 schreef Troel het volgende:
Ik ben gisteren uitgegleden bij dansles en volgens mij is het niet echt super met mijn been nu. Zitten, staan, lopen, eigenlijk alles doet ontzettend veel pijn, ongeveer eenzelfde pijn die ik had bij het scheuren van mijn enkelbanden. Midalgan werkt ook al niet

Als het vanmiddag nog niet over is, dan ga ik denk ik toch maar aktie ondernemen.
Auw! Misschien toch maar even de huisarts bellen ipv af te wachten?
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  woensdag 21 maart 2007 @ 09:46:15 #37
35189 Troel
scherp en bot
pi_47500635
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 09:40 schreef Diesz het volgende:

[..]

Auw! Misschien toch maar even de huisarts bellen ipv af te wachten?
Huisarts zal er niet veel aan kunnen doen, ik gok dat ik eerder gewoon naar de eerste hulp ga, foto's laat maken en de boel in laat zwachtelen ofzo (voor zover dat mogelijk is )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47501739
Mijn weegschaal is lief! Vanmorgen: -12 !
pi_47502467
Het kan nog: veel plezier vandaag Tara en Freecell!

En tot vanavond
pi_47506590
Goedemorgen!

Voor iedereen die naar de bruiloft gaat: Veel plezier
En voor degene die gaat trouwen: Gefeliciteerd! Dat jullie maar heel gelukkig mogen zijn en blijven en uiteraard ook veel plezier

Het weer zit mee, het is een vrij mooie dag hier in Groningen, de zon laat zich regelmatig zien dus dat komt helemaal goed denk ik.

Kent een van jullie dit spul?
Optimel Control
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:00:07 #41
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_47507155
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 09:46 schreef Troel het volgende:

[..]

Huisarts zal er niet veel aan kunnen doen, ik gok dat ik eerder gewoon naar de eerste hulp ga, foto's laat maken en de boel in laat zwachtelen ofzo (voor zover dat mogelijk is )
Hier moet je eerst naar de huisarts, dat is standaard, je wordt gewoon weg gestuurd als je zelf naar het ziekenhuis gaat
Druifje!!
pi_47507233
Oja, sterkte Troel.
Ik hoop dat het meevalt.
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:27:06 #43
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_47508114
sterkte troel
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:50:14 #44
35189 Troel
scherp en bot
pi_47508931
'k heb ruige seks gehad denk ik, want ik heb een zweepslag

nouja, doet gewoon pijn en leuk is het niet en mijn spier is dus ingescheurd. Rust houden is de remedie schijnt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:53:24 #45
35189 Troel
scherp en bot
pi_47509035
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:00 schreef Diesz het volgende:

[..]

Hier moet je eerst naar de huisarts, dat is standaard, je wordt gewoon weg gestuurd als je zelf naar het ziekenhuis gaat
Ik heb wel van te voren huisarts gebeld hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47509163
Vervelend Troel, hopen dat het snel weer over is..

Vandaag hadden ze schoolfoto's, ik had ook gemoeten maar ben niet gegaan..
Maar wat een gedoe zeg, ik had 2 lessen(van de drie vandaag) waar ze op de foto moesten..
En dan komt er ook weinig meer van lesgeven terecht.
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:59:40 #47
112545 Muck
pi_47509246
ik schoot in de lach troel

heel veel sterkte nog maar een keertje
pi_47509464
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:50 schreef Troel het volgende:
'k heb ruige seks gehad denk ik,
want ik heb een zweepslag

nouja, doet gewoon pijn en leuk is het niet en mijn spier is dus ingescheurd. Rust houden is de remedie schijnt.
Naja, is iig ook nog goed voor de lijn
pi_47510326
Ik zag net een cute bruidskoppel in het noorderplantsoen tijdens het hardlopen
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47510569
En je bent niet eens even wezen feliciteren tangarine?
pi_47510649
dr was een hele groep familie en kennissen zo te zien en ik liep daar flink bezweet rond, had niet het lef om daar even langs te gaan nee
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47510727
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:40 schreef Tangarine het volgende:
dr was een hele groep familie en kennissen zo te zien en ik liep daar flink bezweet rond, had niet het lef om daar even langs te gaan nee
  woensdag 21 maart 2007 @ 15:53:08 #53
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_47513469
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 22:03 schreef octopussy het volgende:

[..]

ik woon in de javastraat.
Ik zag het op je fotopage
quote:
En ik ben student aan de HHS, maar loop nu afstudeerstage in het Delfttech park
Heel goed! Daar heb ik ook nog gewerkt, ooit, heel even. Ik studeerde aan de TU, maar ik ben gekapt na m'n bachelor... Nu ga ik lekker werken

Ontopic: gisteren een zak chips leeggegeten.. Het was 'telkens maar een bakje'... Mja... Na 5 bakjes was die zak toch leeg Mja, ik weeg vandaag 94,6 dus ook exact 200g aangekomen
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:10:48 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47514154
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:53 schreef soylent het volgende:
Ontopic: gisteren een zak chips leeggegeten.. Het was 'telkens maar een bakje'... Mja... Na 5 bakjes was die zak toch leeg Mja, ik weeg vandaag 94,6 dus ook exact 200g aangekomen
daar hebben ze dan ook van die minizakjes voor uitgevonden .
Niet meer actief op Fok!
pi_47514446
Die minizakjes verkopen ze niet los, dus kan je 'telkens een zakje' eten..

ik heb me wel al weten te beheersen met de paaseitjes, maar ik weet niet hoe lang dat nog gaat duren... ze zien er zo lekker uit
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:20:00 #56
35189 Troel
scherp en bot
pi_47514509
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:06 schreef omearos het volgende:

[..]

Naja, is iig ook nog goed voor de lijn
Helaas was het dus tijdens dansles

Maarja, ook dat is calorietjes verbranden. Jammer genoeg mag ik helaas de komende week dus neit gaan dansen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:54:30 #57
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_47516031
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 08:37 schreef Troel het volgende:
Tering, octo zou prima bij jouw business passen soylent
Nou zeg, je hoeft niet te schelden! !
Maar als octo straks op zoek is naar iets, ik ben altijd in voor business
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:59:52 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47518829
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:18 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
Die minizakjes verkopen ze niet los, dus kan je 'telkens een zakje' eten..

ik heb me wel al weten te beheersen met de paaseitjes, maar ik weet niet hoe lang dat nog gaat duren... ze zien er zo lekker uit
wel bij de benzinepomp, maar dan betaal je gelijk zoveel voor een zakje .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:32:36 #59
71384 Urnie
.... is een zij
pi_47520094
Freecell en TARA zullen inmiddels al wel getrouwd zijn, neem ik aan, dus bij deze: gefeliciteerd!

Ik ben deze week maar weer begonnen met aantal calorieën bijhouden per dag. Dat schijnt bij mij wel te werken.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:54:55 #60
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_47520872
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:50 schreef Troel het volgende:
'k heb ruige seks gehad denk ik, want ik heb een zweepslag

Hmmmm, ruige sex kan lekker zijn, maar dit soort gevolgen zijn dan net weer ff minder....
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:53 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb wel van te voren huisarts gebeld hoor
Druifje!!
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:56:18 #61
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_47520921
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:20 schreef Troel het volgende:

[..]

Helaas was het dus tijdens dansles

Maarja, ook dat is calorietjes verbranden. Jammer genoeg mag ik helaas de komende week dus neit gaan dansen
Dan voorzichtig sexen, dat mag wel
Druifje!!
pi_47523855
ook van mij: gefeliciteerd freecell en tara, dat jullie maar lang en vooral gelukkig samen mogen leven!

* gothic-blackie proost met haar kopje thee op het getrouwde stel
pi_47531000
Zo, ik ben net thuis van de bruiloft..

Marchien zag er mooi uit(Maarten zag er ook netjes uit hoor)! Kerkdienst was vrolijk, en daarna was het ook gezellig, op de muziekkeuze na...
Verder weinig te zeggen, ik duik zo mijn bedje in..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 00:01:33 #64
13151 crew  Rewimo
pi_47533691
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:31 schreef Tangarine het volgende:
Ik zag net een cute bruidskoppel in het noorderplantsoen tijdens het hardlopen
Was jij dat?

Ja, ik ben weer thuis Met 500 foto's of zoiets. En dus ik ga zo lekker slapen. Kan gelukkig een uurtje uitslapen morgen want ik moet naar de peut.

Sterkte met je zweepslag, Troel
pi_47534735
Ik ben ook weer een kwartiertje thuis van de bruiloft. Was heel gezellig!
En nu ga ik lekker slapen
  donderdag 22 maart 2007 @ 08:45:49 #66
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_47537552
Goedemorgen allemaal

TVP
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 09:50:33 #67
13151 crew  Rewimo
pi_47538932
De foto's zien er zo op het oog best goed uit Ik ga niks plaatsen want dat vind ik niet leuk voor het bruidspaar, als ze volgende week terug zijn zal ik met ze bespreken of er iets ergens op internet mag.
pi_47541304
Goedemorgen
Martini? Shaken, not stirred

Hartstikke bedankt mensjes!
Vind het echt een heel gaaf cadeau! Bij Isa geinformeerd zeker?

En foto's komen idd wel als we terug zijn

De muziek overdag was perfect, maar de broer die het 's avonds ook zou doen werd er bij weggejaagd door een beetje onder invloed zijnde jongeman.

Hopeloos Ik heb als bruid 7!!! keer andere muziek aangevraagd en 3 van de 5 nummers die we persee niet wilden zijn wel gedraaid...

Geeft niet zoveel, het 40 minuten durende cabaret aan het einde van de avond deed me alles ervoor vergeten. Ik heb toffe broers
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 maart 2007 @ 11:32:25 #69
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_47541654
Hallo mensen
Ik sluit me helemaal aan bij Marchien, we hebben zojuist met veel plezier jullie cadeau uitgepakt. Echt geweldig bedankt!

Ik hoop dat de aanwezigen gisteren het naar hun zin hebben gehad
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 maart 2007 @ 12:33:42 #70
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_47543542
Ik heb 1 foto als voorproefje geplaatst in het trouwentopic. Om de nieuwsgierigheid iets te stillen

Trouwen enzo #27 Voor iedereen O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 12:34:45 #71
13151 crew  Rewimo
pi_47543576
Het was een hele leuke dag!
pi_47544152
Nog gefeliciteerd, Maarten en Marchien. En veel plezier in Parijs.

Lianne sms-te dat het de meest swingende kerkdienst was die ze ooit had meegemaakt, en dat het ontzettend leuk was.

Vanmorgen om 7.07 uur.
I intend to live forever, or die trying.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 12:53:16 #73
13151 crew  Rewimo
pi_47544202
O, ik heb denk ik zo'n 500 foto's, zou dat genoeg zijn?
pi_47544224
Ja, de kerkdienst was weer een typische CCG dienst
Was errug leuk!

Over drie kwartier gaan we weg, maar alles is al klaar

En het dekbedovertrek/gastenboek ligt al op ons bed
pi_47544272
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:53 schreef Rewimo het volgende:
O, ik heb denk ik zo'n 500 foto's, zou dat genoeg zijn?
Whaha!
Ik ben heel benieuwd
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 13:31:48 #76
13151 crew  Rewimo
pi_47545421
Heel veel plezier in Parijs!
pi_47545435
De kerkdienst was inderdaad de meest swingende die ik ooit ben tegengekomen bij een bruiloft
Ik vond het erg leuk om mee te maken en het was erg gezellig!

Daarentegen ben ik nu wel ontzettend moe na laat thuis te zijn gekomen en vanmorgen vroeg weer op

Tara & freecell: veel plezier in Parijs!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 14:22:39 #78
13151 crew  Rewimo
pi_47547201
Er ging trouwens een kleinigheidje mis gisteren. Ik was even naar het toilet, ik kom weer terug in de feestzaal: niemand. Waren ze allemaal naar het park. Om foto's te maken.

En ik was de fotograaf

Gelukkig wist ik waar ik heen moest en kon ik ze nog inhalen onderweg
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:26:29 #79
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_47547331
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 14:22 schreef Rewimo het volgende:
Er ging trouwens een kleinigheidje mis gisteren. Ik was even naar het toilet, ik kom weer terug in de feestzaal: niemand. Waren ze allemaal naar het park. Om foto's te maken.

En ik was de fotograaf

Gelukkig wist ik waar ik heen moest en kon ik ze nog inhalen onderweg

Goed, kan ik weer wat toevoegen aan mijn lijstje 'wat er allemaal voor vreselijks mis kan gaan tijdens onze bruiloft'
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 14:27:31 #80
13151 crew  Rewimo
pi_47547357
Vantevoren even de locaties doornemen met de fotograaf loont dus
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:30:37 #81
112545 Muck
pi_47547477
nog gefeliciteerd he
pi_47548190
Tara en Freecell zijn ondertussen richting Paris Ik hoop dat ze het héél erg leuk hebben. Had nog even willen vragen of De Broers nog iets leuks in hun huisje hadden gedaan, daar lijken het me wel de lolbroeken voor Ik vond wel dat ze het leukste stukje cabaret hadden gemaakt jammer dat jullie (die eerder weg gingen) het hebben gemist. Ik vond het een heel erg geslaagde bruiloft. Voor herhaling vatbaar (nou ja, met een ander bruidspaar dan)

Vanmorgen net zo zwaar als gistermorgen Ondanks de taart als lunch, maar eigenlijk voor de rest van de dag niet veel of vreemd gegeten. Vandaag 2 uur gewandeld en er staat héél veel wind Ik ben helemaal door gewaaid. Oh, en 5 reeën in het bos van dichtbij gezien en die sprongen heel elegant bij me vandaan toen ze me zagen!
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:56:16 #83
35189 Troel
scherp en bot
pi_47548331
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 14:51 schreef Isabeau het volgende:
Tara en Freecell zijn ondertussen richting Paris Ik hoop dat ze het héél erg leuk hebben. Had nog even willen vragen of De Broers nog iets leuks in hun huisje hadden gedaan, daar lijken het me wel de lolbroeken voor Ik vond wel dat ze het leukste stukje cabaret hadden gemaakt jammer dat jullie (die eerder weg gingen) het hebben gemist. Ik vond het een heel erg geslaagde bruiloft. Voor herhaling vatbaar (nou ja, met een ander bruidspaar dan)

Vanmorgen net zo zwaar als gistermorgen Ondanks de taart als lunch, maar eigenlijk voor de rest van de dag niet veel of vreemd gegeten. Vandaag 2 uur gewandeld en er staat héél veel wind Ik ben helemaal door gewaaid. Oh, en 5 reeën in het bos van dichtbij gezien en die sprongen heel elegant bij me vandaan toen ze me zagen!
Ik heb geen broers hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:58:06 #84
4177 Jojogirl
pi_47548377
Rewimo
pi_47548387
Dan ook geen 3 kwartier durend cabaret waarin allerlei genante en leuke dingen over je worden verteld
  donderdag 22 maart 2007 @ 15:02:51 #86
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_47548518
Heeft iemand hier dertig eierkoeken voor me?
Ik ga naar huis.
pi_47548570
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:02 schreef nietzman het volgende:
Heeft iemand hier dertig eierkoeken voor me?
Weet je wel hoeveel appels je daarvoor kan eten
  donderdag 22 maart 2007 @ 15:04:51 #88
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_47548589
Maak het nou niet nóg verwarrender.
Ik ga naar huis.
pi_47548597
Ik heb ze net wel gezien in de C1000, maar niet meegenomen... 96 kcal per stuk joh...

Weet je wel hoeveel chocola ik daarvoor mag eten?
pi_47548624
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:05 schreef teigan het volgende:
Ik heb ze net wel gezien in de C1000, maar niet meegenomen... 96 kcal per stuk joh...

Chocola ipv 30 eierkoeken, wat een goed idee
pi_47548643
ik heb nog m&m's liggen van gisteravond..... Het mandje was een stuk leger nadat wij wegwaren...
pi_47548747
Ik heb geen m&m's gepakt Ik! Wat is er toch mis met me
  donderdag 22 maart 2007 @ 15:09:03 #93
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_47548754
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:05 schreef teigan het volgende:

96 tictacjes!
Ik ga naar huis.
pi_47548838
Hoeveel tictacjes gaan er in een doosje?
pi_47548897
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen m&m's gepakt Ik! Wat is er toch mis met me
jij had al genoeg taart op denk ik
pi_47548937
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:06 schreef teigan het volgende:
ik heb nog m&m's liggen van gisteravond..... Het mandje was een stuk leger nadat wij wegwaren...
ja sorry hoor, maar om nou dames van de dieetclub 3 verschillende soorten zakjes m&m's voor te leggen is ook wel een beetje te veel van het goede

we moesten natuurlijk ook een voorraadje hebben voor de 3 uur durende terugreis
pi_47548969
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:13 schreef teigan het volgende:
jij had al genoeg taart op denk ik
Dat zal het zijn. Maar de taartenbakster was dan ook wel héél héél goed! Zelden zulke lekkere taart gehad die er ook nog eens verschrikkelijk mooi uitzagen. Zijn ook foto's van gemaakt door Rewimo, dus die zullen we nog wel zien
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 15:17:28 #98
13151 crew  Rewimo
pi_47549068
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:06 schreef teigan het volgende:
Ik heb ze vanmorgen lekker opgegeten hier op mijn werk Ik had na lang aandringen twee zakjes meegenomen in plaats van eentje
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 15:18:17 #99
13151 crew  Rewimo
pi_47549096
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Dat zal het zijn. Maar de taartenbakster was dan ook wel héél héél goed! Zelden zulke lekkere taart gehad die er ook nog eens verschrikkelijk mooi uitzagen. Zijn ook foto's van gemaakt door Rewimo, dus die zullen we nog wel zien
Alle taarten waren héél erg lekker!
pi_47549100
Ik ben benieuwd, jammer dat we nog even op de foto's moeten wachten
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 15:26:51 #101
13151 crew  Rewimo
pi_47549389
Dinsdag komen ze weer terug als ik het goed heb
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 15:36:01 #102
13151 crew  Rewimo
pi_47549726
O Troel, chocola
pi_47551786
Ik zit nu gewoon braaf aan een pot thee..

Vriendje was gisteravond pas om 8 uur thuis van zijn werk. Hij was dus ook helemaal kapot toen ik thuiskwam, en ik maakte hem wakker, dus hij was er niet echt blij mee..

Gelukkig belde hij net, hij is vandaag op tijd thuis..
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:37:52 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_47551890
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:36 schreef Rewimo het volgende:
O Troel, chocola
Bij mij werkt pisang goreng enzo beter
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 18:11:29 #105
43556 miss_dynastie
pi_47555193
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 14:56 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb geen broers hoor
Gelukkig heb je mij
pi_47555569
tvp.
pi_47556146
Ik heb nog een caloriearm hapje gevonden: braadzak. Ik weet zel fniet hoe ze smaken, maar op de verpakking staat: caloriearme braadzakken.
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 18:53:51 #108
43556 miss_dynastie
pi_47556441
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog een caloriearm hapje gevonden: braadzak. Ik weet zel fniet hoe ze smaken, maar op de verpakking staat: caloriearme braadzakken.
Misschien dat ze hem niet ingevet hebben

Weet iemand eigenlijk het verschil tussen cola light en cola zero? In allebei zit aspartaam en zero heeft meer KCal
Enneh, iemand die mij het PietVerdrietafvalplan cola light verhaal in Jip en Janneke taal uit kan leggen ?
pi_47556496
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Weet iemand eigenlijk het verschil tussen cola light en cola zero? In allebei zit aspartaam en zero heeft meer KCal
Enneh, iemand die mij het PietVerdrietafvalplan cola light verhaal in Jip en Janneke taal uit kan leggen ?
volgens mij geen verschil, en het tweede, heb het piet verdriet verhaal niet echt zitten lezen sorry
  donderdag 22 maart 2007 @ 19:04:34 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47556847
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

het is tegenwoordig verboden om je producten met 'light' aan te duiden. Volgens mij omdat iedereen er weer wat anders onder verstaat. Coke Zero is dus de plaatsvervanger van Coke light. Waarom je ze hier dan nog allebei in de super kan krijgen, begrijp ik ook niet .
Niet meer actief op Fok!
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 19:07:01 #111
43556 miss_dynastie
pi_47556921
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

het is tegenwoordig verboden om je producten met 'light' aan te duiden. Volgens mij omdat iedereen er weer wat anders onder verstaat. Coke Zero is dus de plaatsvervanger van Coke light. Waarom je ze hier dan nog allebei in de super kan krijgen, begrijp ik ook niet .
Het smaakt ook heel anders, eerst vond ik het helemaal niet te drinken, maar gister werden die blikjes uitgedeeld op school en het went wel. Maar gewone light is lekkerder. Ben benieuwd of het gaat verdwijnen, ik hoop het niet....
pi_47556944
Het is geloof ik ook iets marketingachtigs..
Mannen willen niet iets waar light opstaat, zero klinkt beter..
  donderdag 22 maart 2007 @ 19:12:55 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47557138
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:07 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het smaakt ook heel anders, eerst vond ik het helemaal niet te drinken, maar gister werden die blikjes uitgedeeld op school en het went wel. Maar gewone light is lekkerder. Ben benieuwd of het gaat verdwijnen, ik hoop het niet....
smaakt idd anders, maar zo heb ik het een keer gelezen / gehoord .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 maart 2007 @ 19:14:18 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47557185
http://www.molblog.nl/Merken/4386

hier een stukje over cc light vs cc zero .
Niet meer actief op Fok!
pi_47557526
En het pietverdriet-verhaal over light produkten:
quote:
Diet Coke is a Joke

By Shane Ellison M.Sc 2004 All Rights Reserved

Countless numbers of dieters consume Diet Coke thinking that it is inert to their diet efforts. After all, it's called Diet Coke, right? Wrong!

Diet Coke, regardless of how many calories it has, wreaks havoc on your fat loss efforts and will ultimately cause you to gain weight. There are two main reasons for the Diet Coke fallacy. First, the sweet taste from Diet Coke elicits an insulin spike, which blocks your ability to burn fat. Second, artificial sweeteners found in Diet Coke disrupt satiety, the feeling of being full. Combined, the actions of Diet Coke go against a healthy lifestyle. Understanding why ensures that we think twice before consuming it.

When it comes to losing fat, it is more about how much sugar (or sugar substitute) you consume rather than calories or dietary fat intake. Hence, the goal is to consume as little sugar or sugar substitute as possible (including fruits and their juices). Why? The sweet flavor elicits the release of insulin from the pancreas to enhance the uptake of sugar by the cells so that it doesn't linger in the bloodstream. Once insulin is released it inhibits your fat burning hormone called HSL (hormone sensitive lipase). This hormone is responsible for releasing fat into the bloodstream to be utilized as fuel. If inhibited, your body is unable to burn fat and will then begin utilizing amino acids (from muscle) and carbohydrates as fuel. This will leave you feeling tired, grumpy, and sloth-like toward the end of the day. Not to mention, you will become abnormally hungry. Those with large amounts of HSL burn fat all day and look thin and slim. Those who inhibit it by eating or drinking the wrong substances grow fat throughout their adult years.

Second, as discovered by Professor Terry Davidson and associate professor Susan Withers at Purdue University, artificial sweeteners disrupt satiety, the feeling of being full. Their results, published in International Journal of Obesity showed that "mouth feel" plays a crucial role in the body's ability to count calories and that when we consume artificial sweeteners we disrupt the body's ability to count calories based on sweetness. Not able to use mouth feel to count calories, those who drink diet coke will overeat without conscious awareness. In other words, you think you're not eating like a pig, but in reality you are.

Diet Coke is not the only substance having these abilities. Makers of health food bars and protein supplements are either not aware or ignore the ill effects of sugar alternatives and sugar. This can be seen by the fact that most every health food bar and protein supplement is loaded with sugar or artificial sweeteners. The belief that these bars and supplements are healthy for you is a perfect example of how marketing strategies can supersede medical science and common sense.

In closing, Diet Coke is a joke. Stay away from it and other sugar sources if you're serious about losing fat and keeping it off forever. Regardless of your diet and/or training efforts, the aforementioned ill effects of sugar alternatives and sugar will greatly hinder them.
Jip en Janneke: het belemmert je vetverbranding en je eet meer als je cola light drinkt.
  donderdag 22 maart 2007 @ 19:47:40 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47558287
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:24 schreef Isabeau het volgende:
En het pietverdriet-verhaal over light produkten:
[..]

Jip en Janneke: het belemmert je vetverbranding en je eet meer als je cola light drinkt.
ho, stop: je krijgt misschien meer honger als je cola light drinkt, maar dat wil niet zeggen dat je dan ook meer weet. Of je wel of niet eet heb je altijd nog zelf in de hand natuurlijk .

En dat het de vetverbranding belemmert wist ik niet . Ik drink gelukkig heel weinig coke light / zero. Alleen in het weekend en zelfs dan nog niet altijd .
Niet meer actief op Fok!
pi_47558519
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:51 schreef dwerg het volgende:
Nog gefeliciteerd, Maarten en Marchien. En veel plezier in Parijs.

Lianne sms-te dat het de meest swingende kerkdienst was die ze ooit had meegemaakt, en dat het ontzettend leuk was.

Vanmorgen om 7.07 uur.
Ik zal het nog erger maken, ik was zo vroeg mijn bed uit, dat ik zelfs nog heb getankt onderweg en op de trein moest wachten!
Ik heb overigens 4 uur geslapen vannacht, 7 uur gereisd en 5 uur vergaderd en nu ben ik een beetje moe.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 19:55:24 #118
13151 crew  Rewimo
pi_47558551
Minder cola light dus Hm...
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 19:57:39 #119
43556 miss_dynastie
pi_47558632
Ah, dank Isa. * miss_dynastie maar weer een glaasje spa inschenkt.
pi_47559219
Het gaat natuurlijk niet voor iedereen op dat je meer gaat eten van cola light (en andere produkten met zoetstoffen!), maar ik ben er bij mezelf op gaan letten en ik kreeg wel trek in zoetigheid van cola light. Ik ben dus gestopt met cola light drinken en drink nu vooral thee en water. Op feestjes en dergelijke drink ik dan weer wel cola light, of een rode wijn of glaasje sinaasappelsap.
  donderdag 22 maart 2007 @ 20:54:21 #121
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_47560577
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:55 schreef Rewimo het volgende:
Minder cola light dus Hm...
idd heb nooit trek in zoet meer trouwens en dat is maar goed ook maar dat van de vetverbranding is wel iets waar ik op moet letten
pi_47561148
Hoe gaat het met jou Bubseltje? Gaat het eten weer een beetje?
  donderdag 22 maart 2007 @ 21:21:26 #123
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_47561531
Eten gaat goed ben nu al een aantal weken zonder drankje en heb nog bijna niet hoeven te spugen. Ik kan wel meer eten en dat beangstigd me soms.

Maar ik val wel weer wat af dus dat is positief!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 21:56:33 #124
13151 crew  Rewimo
pi_47562752
Meer eten moet ook, Bubsel. Uiteindelijk kun je gewone porties eten. Te weinig eten is ook niet goed, dan kun je tekorten ontwikkelen. Fijn dat het beter gaat met je
pi_47566657
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 21:56 schreef Rewimo het volgende:
Meer eten moet ook, Bubsel. Uiteindelijk kun je gewone porties eten. Te weinig eten is ook niet goed, dan kun je tekorten ontwikkelen. Fijn dat het beter gaat met je
ik dacht eigenlijk dat een volledige maaltijd (zeg maar stuk vlees, hoopje groente en een paar aardappels) te veel blijft omdat je pouch toch erg klein is.
pi_47569947
Over circa 14 dagen komt er een Oprah uitzending over 'gastric bypass en verslaving', hier is meer info te vinden: Suddenly Skinny. We lopen momenteel 13 afleveringen achter, maar echt uit te rekenen is het niet aangezien RTL4 nog wel eens raar doet door sommige shows niet uit te zenden en soms gewoon herhalingen uit te zenden.

Ondertitel van deze show:
quote:
They thought weight loss surgery was the answer. Instead, they went from fat…to thin…to rock bottom. The risky side of weight loss surgery you don't know
Het gaat over verplaatsing van de eetverslaving naar een andere verslaving bij een deel van de mensen die een gastric bypass hebben ondergaan.
pi_47569980
*gaat even slapen*

En deze week WEER niet gewogen.. Ik durf niet! Laf
  vrijdag 23 maart 2007 @ 06:17:44 #128
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_47570450
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 02:39 schreef Isabeau het volgende:
Over circa 14 dagen komt er een Oprah uitzending over 'gastric bypass en verslaving', hier is meer info te vinden: Suddenly Skinny. We lopen momenteel 13 afleveringen achter, maar echt uit te rekenen is het niet aangezien RTL4 nog wel eens raar doet door sommige shows niet uit te zenden en soms gewoon herhalingen uit te zenden.

Ondertitel van deze show:
[..]

Het gaat over verplaatsing van de eetverslaving naar een andere verslaving bij een deel van de mensen die een gastric bypass hebben ondergaan.
Die aflevering (ik neem aan dat het dezelfde is) is een paar weken geleden al uitgezonden door RTL4. Een van de gasten is Carnie Wilson, ooit deel van de zingende dames Wilson Phillips. Ze verloor heel veel gewicht na een maagoperatie, maar raakte ook aan de alcohol verslaafd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_47570454
Wat maf, aangezien die aflevering gepland staat voor maart 2007 in de VS en de aflevering van vanavond was een eerdere aflevering uit februari 2007. RTL4 houdt zich ook niet echt aan het uitzendschema

(ik zie Oprah alleen in mijn nachtdiensten, dus ik had geen idee dat die al geweest was)
  vrijdag 23 maart 2007 @ 06:29:21 #130
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_47570476
Blijkbaar is de aflevering in de VS voor het eerst al in oktober uitgezonden. In de VS herhalen ze kennelijk ook.
pi_47570479
Misschien wordt die aflevering dan hier ook weer herhaald.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 06:52:05 #132
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_47570517
Oeps, verkeerde topic... (is dus edit)
pi_47570521
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 06:52 schreef DolleMina het volgende:
Oeps, verkeerde topic... (is dus edit)
Het was op zich een relevante vraag, toch?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 07:01:43 #134
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_47570536
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 06:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Die aflevering (ik neem aan dat het dezelfde is) is een paar weken geleden al uitgezonden door RTL4. Een van de gasten is Carnie Wilson, ooit deel van de zingende dames Wilson Phillips. Ze verloor heel veel gewicht na een maagoperatie, maar raakte ook aan de alcohol verslaafd.
Dus ze heeft eigenlijk de ene verslaving (eten) door een andere (drinken) vervangen?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 maart 2007 @ 07:07:07 #135
13151 crew  Rewimo
pi_47570552
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:33 schreef octopussy het volgende:
ik dacht eigenlijk dat een volledige maaltijd (zeg maar stuk vlees, hoopje groente en een paar aardappels) te veel blijft omdat je pouch toch erg klein is.
Nee Ik kan nu normale porties eten, dat heeft wel een tijd geduurd trouwens, maar Lemmens heeft dat al vanaf het begin tegen ons gezegd. Dat is ook nodig want je moet voldoende kunnen eten om geen tekorten te ontwikkelen.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 07:19:19 #136
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_47570605
hartelijk gefeliciteerd voor het getrouwde stel !
jullie kennen mekaar wel allemaal persoonlijk he? of in ieder geval meerdere mensen kennen elkaar? is dat via dit topic?
gewoon nieuwsgierig en ik heb weer n update joepiejoepiejoepie
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 maart 2007 @ 07:24:22 #137
13151 crew  Rewimo
pi_47570636
Sommigen van ons kennen elkaar inderdaad IRL, soms van (dieetclub)meetings, soms vanuit andere situaties
pi_47570720
Ik ken ze van dieetclubmeetings.. Die zijn altijd errug gezellig...
  vrijdag 23 maart 2007 @ 09:24:01 #139
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_47571924
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 07:01 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Dus ze heeft eigenlijk de ene verslaving (eten) door een andere (drinken) vervangen?
Ja. Ik herinner me het verhaal van een andere gast eigenlijk beter. Die was zo blij met haar nieuwe gewicht dat ze vond wel wat verdiend te hebben. Dus zij ging een aantal avonden per week de kroeg in en liet zich dan behoorlijk vollopen. Zij was er nog niet van overtuigd dat ze een probleem had.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 09:43:21 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_47572313
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Gelukkig heb je mij
jamaar, jij hield toch niet van stukjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47572983
zijn er nu al veel mensne die een verzoek voor stukjes hebben ingedient?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:22:14 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_47573382
Tja, ik denk dat ik niet alles doorkrijg van het ceremoniepaar, maar toch redelijk wat. Ik weet dat Berts nichtjes wat gaan doen en er vanuit die familie door de tantes wat gedaan wordt en ik weet dat mijn ouders een aantal dingen hebben (maar dat wist ik ook al van mijn ouders). Daarnaast wil een stel vrienden vanuit Haaksbergen iets gaan doen, maar ik heb die aangeraden om het gewoon op papier te doen ofzo (dan kunnen ze echt alle herinnerigen gebruiken en bepaalde dingen wil ik gewoon NIET horen op mijn bruiloft ). Al met al valt het op dit moment wel mee dus.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 maart 2007 @ 11:28:58 #143
13151 crew  Rewimo
pi_47575449
miss_d, wij moeten toch wat kunnen verzinnen samen
  vrijdag 23 maart 2007 @ 11:32:57 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_47575583
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47576400
Ik ben een kilo aangekomen maar ik ben wel centimeters kwijt dus ik vermoed dat de uurtjes in de fitnesszaal beginnen te lonen.
pi_47577574
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 07:07 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee Ik kan nu normale porties eten, dat heeft wel een tijd geduurd trouwens, maar Lemmens heeft dat al vanaf het begin tegen ons gezegd. Dat is ook nodig want je moet voldoende kunnen eten om geen tekorten te ontwikkelen.
maar jij hebt dan ook geen GBP

zie plaatjes:

GBP (gastric bypass)

BPD (biliopancreatic diversion of scopinaro)

de maag is bij een BPD groter dan bij een GBP, en Bubsel heeft een GBP. Haar maagje is ongeveer zo groot als een sapglas. Ik denk dus niet dat ze gewone porties kan eten.

btw. Isa: die aflevering van Oprah is hier al meerdere malen op tv geweest, dus ik had hem al eens gezien. Op zich wel interessant: je ene verslaving (eten) valt weg, en als je verslavingsgevoelig bent dan kan er toch weer een andere verslaving zich ontwikkelen.
Wat ik wel ironisch vind is dat die vrouw met de gastric bypass nou juist alcoholiste werd. Heel veel GBP'ers dumpen enorm op alcohol omdat het toch suikers zijn.

[ Bericht 9% gewijzigd door octopussy op 23-03-2007 13:06:09 ]
  vrijdag 23 maart 2007 @ 12:58:00 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_47578211
Wat ik heb begrepen eet je bij een GPB de rest van je leven kleine maaltijden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 maart 2007 @ 14:08:35 #148
13151 crew  Rewimo
pi_47580551
Okee, duidelijk Ik had me niet gerealiseerd dat de maag zoveel kleiner is bij een GBP. Dat betekent denk ik dat je vaker moet eten om aan je hoeveelheden te komen.
pi_47582299
Fijn dat de bruiloft geslaagd was!

Bij mij gaat het nog steeds goed, al was ik gisteren bij de WW opeens twee ons zwaarder dan de week ervoor...
Nou ja, ik merk in ieder geval aan broeken dat het de goede kant opgaat.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 15:05:44 #150
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_47582594
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:08 schreef Rewimo het volgende:
Okee, duidelijk Ik had me niet gerealiseerd dat de maag zoveel kleiner is bij een GBP. Dat betekent denk ik dat je vaker moet eten om aan je hoeveelheden te komen.
6-8 per dag en dat vind ik best veel. Als ikw eer beter ben dan ga ik beginnen met sporten kijken of ik dan wel wil gaan afvallen
pi_47588144
Dit wordt echt een chaosweek qua eten.
Gister, vandaag en morgen 's avonds werken. Gister tot 1 uur, vanavond waarschijnlijk tot 5 uur en zaterdag weer 1 uur. Het is wel de hele avond staan en lopen
En dan zondag verjaardag. Ik mocht mijn verjaardag blijkbaar niet overslaan dus vier die nu een paar maanden later bij mijn ouders
Ow, en gister bij de ortho geweest, dus ik kan ook weer een paar dagen nauwelijks kauwen

Hopelijk ben ik dinsdag nog steeds onder de 95 kg.
Zo'n eerste doel halen motiveert wel enorm Op naar het volgende doel
pi_47588337
Wat voor werk doe je dan omearos? En zijn dit de tijden dat je zeg maar 's nachts tot werkt ofzo? Anders was je nu al wel klaar geweest natuurlijk..
pi_47588519
Het zijn idd tijden tot 's nachts, ik moet om 6 uur beginnen. Ik werk deze dagen bij Laughing Matters achter de bar. Erg gezellig en leuk werk, alleen wel rare uren dus.
pi_47588617
ja, inderdaad rare uren..
Ik ben vanmiddag naar een voorlichtingsmarkt geweest voor aankomende LIO's.. Ik heb een beetje over onze school verteld, maar zelf ook rondgekeken bij andere scholen..
Was wel leuk, en wie weet komt er nog wat uit, er was iig 1 school die zei dat er een vacature aankwam..
pi_47590268
Ben lekker voor mezelf aan het koken (broccoli, lust vriendlief niet) en het ruikt hier nu zalig naar risotto met witte wijn. Yum!

En wel lief dat e je verjaardag niet over mòcht slaan van je ouders, omearos
pi_47601812
Vanavond voor het eerst wezen spinnen, woow wat lekker. Ik ben helemaal geen sportfanaat, alleen de drempel om te gaan was zo hoog, Bodyshape deed ik al, maar ik ga het zeker nu combineren met spinning. Voelde me daarna zo lekker, veel energie!! En daarnaast verbrand het gem. 800 calorieen. Zijn hier meer spinners?? Die hiermee afvallen...??
pi_47604320
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 18:37 schreef Isabeau het volgende:
Ben lekker voor mezelf aan het koken (broccoli, lust vriendlief niet) en het ruikt hier nu zalig naar risotto met witte wijn. Yum!

En wel lief dat e je verjaardag niet over mòcht slaan van je ouders, omearos
Hmm, broccoli, ook al een tijdje niet gehad

Mijn ouders zijn ook lief Mijn verjaardag viel in een tentamenperiode, niet lang daarna overleed mijn oma, en bij mij komt dan van uitstel afstel, maar dankzij mijn ouders heb ik toch nog een verjaardag (het mag ook nog eens bij hun thuis )

Zo, en nu ga ik slapen
pi_47604825
Allereerst: Bruidspaar, van harte gefeliciteerd!

Ik ben weer 2 kilo kwijt!
Ik ga zo weer lekker hardlopen.
Iedereen een heel fijn weekend!
pi_47604830
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 07:55 schreef Cutie het volgende:
Allereerst: Bruidspaar, van harte gefeliciteerd!

Ik ben weer 2 kilo kwijt!
Ik ga zo weer lekker hardlopen.
Iedereen een heel fijn weekend!
Ik doe met je mee met hardlopen!
De rest hebben we het maar niet over.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 08:03:23 #160
71384 Urnie
.... is een zij
pi_47604852
Zo, weer eens een update de goede kant op. 1 kilo eraf deze week.
Voornamelijk door geen snoep/snacks te nemen, veel drinken en calorieën bij te houden.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 08:06:37 #161
4177 Jojogirl
pi_47604865
Feli Urnie en Cutie, dat gaat lekker zo
  zaterdag 24 maart 2007 @ 08:19:58 #162
71384 Urnie
.... is een zij
pi_47604901
Ja, dank je wel Jojogirl. Ik ben er zelf ook best blij mee. Op het werk is het nog het moeilijkst alle verleidingen te weerstaan. Mijn collega heeft een paar (!) snoeppotten op haar bureau staan en ik ben altijd blij als ze weer leeg zijn, of als er dingen in zitten waar ik niks om geef. Maar gisteren heeft ze zo'n glazen snoeppot helemaal gevuld met paaseitjes.
Tis wel een extra uitdaging voor mij om eraf te blijven.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 09:22:26 #163
242 Pinball
Electric Monk
pi_47605166
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 14:16 schreef Isabeau het volgende:
Kan je ook eens kijken wie er het meest hebben gepost in die topics?
Tuurlijk.

Veelposters in de Fok! dieetclub.

01. 4335 Isabeau
02. 3171 Rewimo
03. 2085 Troel
04. 2022 teigan
05. 1831 Riann
06. 1518 ymme
07. 1381 miss_dynastie
08. 1360 YPPY
09. 1302 Levitation
10. 1215 Pandorah
11. 1044 freecell
12. 0914 octopussy
13. 0880 jolene
14. 0853 Stormqueen
15. 0661 Maeghan
16. 0644 Sjeen
17. 0635 Funnie
18. 0624 Fannetje
19. 0581 Liejannuh
20. 0571 Jojogirl
21. 0481 Beessie-Jen
22. 0476 Faithy
23. 0474 heaven7
24. 0415 miss_sly
25. 0394 glossy
26. 0385 Viking84
27. 0376 Kleintje
28. 0361 Miss_S
29. 0334 Lurky
30. 0327 Ikiskoel
31. 0320 Brighteyes
32. 0304 Faat
33. 0297 Iksje
34. 0289 Riannuh
35. 0283 Sanne
36. 0280 pluisje
37. 0263 Ymke
38. 0259 gothic-blackie
39. 0240 omearos
40. 0203 DuchessX
41. 0201 Rosean
42. 0190 Emu
43. 0187 -Bubseltje-
44. 0186 Gia
44. 0186 kwakveense
46. 0181 Cutie
47. 0179 Koningin
48. 0173 poohy
49. 0171 glimworm
50. 0168 stoopkind

data van 19700101 tot 20070322
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_47605369
Wooohoooo, ik sta op nummer 30
pi_47605399
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 09:22 schreef Pinball het volgende:

Tuurlijk.

Veelposters in de Fok! dieetclub.
Ooh, wat lief van je!! Sta ik toch nog èrgens op de eerste plaats
pi_47605436
Mijn bovenbuurvrouw is trouwens weer bezig op de trilplaat Echt een enorme herrie (gehorige flat) en ik kan me niet voorstellen dat het ook echt iets doet. Ja, meestal moet je ook wat oefeningen op de trilplaat doen en die helpen natuurlijk wel.
pi_47605485
Ik sta op nummer 4 joh.... Zo hoog sta ik nergens...
pi_47605537
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 10:05 schreef teigan het volgende:
Ik sta op nummer 4 joh.... Zo hoog sta ik nergens...
Maar ik denk dat er ook geen enkele reeks is waar je ook zoveel komt
  zaterdag 24 maart 2007 @ 10:56:21 #169
4177 Jojogirl
pi_47606117
20e maar? En dat terwijl ik al vanaf het begin hier zit, valt me tegen.

Weer 7 ons eraf trouwens
  zaterdag 24 maart 2007 @ 11:00:20 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47606189
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 09:54 schreef Ikiskoel het volgende:
Wooohoooo, ik sta op nummer 30
ik op nr. 26 .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 24 maart 2007 @ 11:20:27 #171
71384 Urnie
.... is een zij
pi_47606481
Ik lurk meer dan dat ik post.
pi_47606493
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 11:20 schreef Urnie het volgende:
Maar lurkers kunnen we nog niet tellen
pi_47606960
Ik sta op nummer 18, dat valt me ook wat tegen, omdat ik al 4 jaar mee doe. Maar aan de andere kant kletsen sommige mensen ook wel érg veel
  zaterdag 24 maart 2007 @ 12:27:51 #174
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_47607743
Ik sta op de kledingmaat die ik ws nooit zal krijgen
pi_47609144
ik sta er 2x in
Maar zelfs met die 2 samen kom ik nog niet aan het postaantal van de top 10
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 maart 2007 @ 14:17:53 #176
13151 crew  Rewimo
pi_47610180
Tweede plaats?

† In Memoriam † zaterdag 24 maart 2007 @ 14:33:58 #177
43556 miss_dynastie
pi_47610527
Het lijkt erop dat de cola light theorie voorlopig juist is... ik doe niets speciaals, behalve dus geen cola light drinken, en ik weeg een kilo minder. Maar eens een weekje volhouden dan
  zaterdag 24 maart 2007 @ 14:49:33 #178
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_47610860
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 14:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Het lijkt erop dat de cola light theorie voorlopig juist is... ik doe niets speciaals, behalve dus geen cola light drinken, en ik weeg een kilo minder. Maar eens een weekje volhouden dan
argh dit wil ik niet lezen vanaf morgen dus aan het water
pi_47610987
Ik ben ook met cola light gestopt en eigenlijk bevalt me dat prima.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 maart 2007 @ 14:57:09 #180
13151 crew  Rewimo
pi_47611049
Misschien moet ik ook maar eens meedoen met de niet-cola-light-actie
  zaterdag 24 maart 2007 @ 15:02:21 #181
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47611167
Ik was eigenlijk al flink geminderd tijdens de zwangerschap en daarna voor de bv. Het is onduidelijk of het ongezond is. Ik vind het ook niet meer zo lekker. Dat ik het soms toch nog drink, is meer automatisme.
De afgelopen weken heb ik niet meer op de weegschaal gestaan, vandaar dat ik eruit ben in het lijstje. Ik ben nu zo bezig met de medicijnen en beter worden, dat afvallen wat meer naar de achtergrond is verschoven.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 24 maart 2007 @ 15:04:11 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47611200
ik mag toch nog wel fanta lemon light drinken hè? . Of geldt daarvoor hetzelfde als voor cola light? (zal wel weer ). Ik ben momenteel niet zo 'frisdrankerig', dus dat scheelt .
Niet meer actief op Fok!
pi_47611205
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 14:57 schreef Rewimo het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens meedoen met de niet-cola-light-actie
ik hier nog iets van 3 flessen staan

eerlijk gezegd ben ik zonder cola light geneigd om gewone frisdrank of sap te kopen. Dan krijg je natuurlijk alsnog die suikers binnen die je wil voorkomen.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 15:05:07 #184
112545 Muck
pi_47611214
ik ga vanmiddag picknicken in het sonsbeekpark met mijn vriend
heerlijk turks brood en stokbrood gehaald en druifjes enzo
nou ja, zondag dan maar wat minder eten, haha
pi_47611222
Het gaat vooral om de zoetstoffen in de cola light, Viking84, dus an zal het ook wel opgaan voor fanta light. Maar als je gewoon graag een glaasje fanta light drinkt zou ik dat gewoon doen
  zaterdag 24 maart 2007 @ 15:06:25 #186
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_47611242
Ik list niks anders meer dan cola light
pi_47611269
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 15:05 schreef Muck het volgende:
heerlijk turks brood en stokbrood gehaald en druifjes enzo
nou ja, zondag dan maar wat minder eten, haha
Wist niet dat je in Arnhem woont Heel veel plezier en ik hoop dat het zonnetje blijft schijnen

Voor zondag heb ik frambozen gehaald eigenlijk belachelijk duur'zo'n klein bakje, maar ik had er zo'n zin in.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 15:18:16 #188
112545 Muck
pi_47611488
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 15:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wist niet dat je in Arnhem woont
ja, sinds 2 jaar
ik woon vlakbij sonsbeek
quote:
Heel veel plezier en ik hoop dat het zonnetje blijft schijnen
Dank je!
ik hoop het ook ja
quote:
Voor zondag heb ik frambozen gehaald eigenlijk belachelijk duur'zo'n klein bakje, maar ik had er zo'n zin in.
oeh frambozen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 maart 2007 @ 15:20:29 #189
13151 crew  Rewimo
pi_47611543
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 15:07 schreef Isabeau het volgende:
Wist niet dat je in Arnhem woont Heel veel plezier en ik hoop dat het zonnetje blijft schijnen

Hier zijn de aardbeziën 1,49, dat is niet gek Het zijn wel Spaanse maar ze smaken niet verkeerd.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 15:31:54 #190
4177 Jojogirl
pi_47611797
Light frisdrank drink ik ook al een tijdje amper meer en ik ben het nu echt ontwent. Vind het ook heel raar smaken als ik het dan heel af en toe weer eens drink.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 maart 2007 @ 15:39:59 #191
13151 crew  Rewimo
pi_47611999
Ik maak de aanwezige voorraad op en dan probeer ik het maar eens een poosje zonder. Gelukkig drink ik ook graag water en thee.
pi_47612653
Dineren bij kaarslicht kan ook al niet meer
quote:
•Don't Dine in the Dark - Turning up the lights may help rein in your appetite.

Eating in a dimly lit environment increases comfort levels and lowers inhibitions, according to a recent study. These two factors could contribute to overeating. Be mindful of portion sizes when eating out in dim restaurants and turn up the lights when you sit down to dine at home.

Lighting, temperature, and noise levels all may affect how much a person eats. For example, if your environment is cold, you may consume more calories because your body requires more energy to regulate its temperature. Also, soft, pleasing music may encourage you to linger over your meal and eat more than you normally would. And eating in front of the television has been shown to cause people to consume more calories than they would in quieter, less distracting environments. Make your mealtime atmosphere pleasant, but be aware of environmental contributors to overeating. Eat slowly and mindfully, pay attention to and enjoy your food, and avoid distracting and overly stimulating environments that may cause you to lose track of how much you eat.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 maart 2007 @ 16:15:35 #193
13151 crew  Rewimo
pi_47612811
*TL-buis aanknipt, kaarsen uitblaast, TV uitzet, stereo voluit draait*

Moet lukken zo
pi_47612839
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:15 schreef Rewimo het volgende:
*TL-buis aanknipt, kaarsen uitblaast, TV uitzet, stereo voluit draait*

Moet lukken zo
En de thermostaat hoog zetten
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 maart 2007 @ 16:16:55 #195
13151 crew  Rewimo
pi_47612852
Ik heb gaskachels.
pi_47612895
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb gaskachels.
En ik ben jaloers.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 maart 2007 @ 16:28:34 #197
13151 crew  Rewimo
pi_47613181
Straks heb ik ze niet meer. Maar dan word je pas echt jaloers
pi_47613209
het leek me juist wel lekker om een gaskacheltje in een boerderij te hebben, lekker knus. Of heb je dan een open haard?
pi_47613484
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 15:05 schreef Muck het volgende:
Sonsbeek
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 maart 2007 @ 17:17:28 #200
13151 crew  Rewimo
pi_47614445
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:29 schreef Isabeau het volgende:
het leek me juist wel lekker om een gaskacheltje in een boerderij te hebben, lekker knus. Of heb je dan een open haard?
Nee, dan hebben we oliestook Maar over een poosje wel een houtoven buiten
pi_47615142
oh Isa ik heb trouwens net even de aflevering van Penn&Tellers Bullshit over Obesity gekeken. De meeste dingen waren me al bekend, en er werd wel erg veel fuck geroepen. Helaas zijn ze niet op de cijfers ingegaan om het een beetje beter te onderbouwen dat de bangmakerij onzin is

Maar ze brengen het wel leuk
pi_47615182
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 17:44 schreef octopussy het volgende:
oh Isa ik heb trouwens net even de aflevering van Penn&Tellers Bullshit over Obesity gekeken. De meeste dingen waren me al bekend, en er werd wel erg veel fuck geroepen. Helaas zijn ze niet op de cijfers ingegaan om het een beetje beter te onderbouwen dat de bangmakerij onzin is

Maar ze brengen het wel leuk
Waar heb je die vandaan gehaald?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 maart 2007 @ 18:06:41 #203
13151 crew  Rewimo
pi_47615712
En dan gaan we nu dus maar uit eten
pi_47620749
Ik kom net terug van de Thai. Héérlijk gegeten!
pi_47622498
ik heb zelf pizza gemaakt, met een half turks brood als bodem..
De helft kreeg ik op, de rest komt morgen ofzo wel..
pi_47623887
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 17:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waar heb je die vandaan gehaald?
mininova.org

het is seizoen 5, episode 1 (dus s05e01)

oh en ik heb net bij schoonouders gegeten: voorgerecht was krab met sausje en soort van kaviaar, hoofdgerecht was gemarineerde tonijnstukjes met groente en rijst en als toetje zelfgemaakte cocos-vanille ijs met stukjes mango met mint

ik ken maar weinig restaurants die daar tegen op kunnen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 maart 2007 @ 21:39:39 #207
13151 crew  Rewimo
pi_47623997
Vergeten jullie trouwens de zomertijd niet?
pi_47624027
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 21:36 schreef octopussy het volgende:
mininova.org

het is seizoen 5, episode 1 (dus s05e01)
Bedankt

Vandaag haasbiefstuk gegeten en dat was gruwelijk lekker. Daarbij spruitjes en aardappelpuree en een paprikasaus (zelf gemaakt). Nu een glaasje rode wijn, yum
pi_47624053
Mijn schoonouders zouden nou nooit zo lekker koken, octo Je boft maar.
  zondag 25 maart 2007 @ 06:52:56 #210
4177 Jojogirl
pi_47633321
Mogge. Precies vandaag heb ik een softbaltoernooi dat om half tien begint en waarvoor we dus om 8 uur moeten verzamelen Nieuwe tijd, wel te verstaan.
pi_47633629
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 21:39 schreef Rewimo het volgende:
had ik nog niet echt over nagedacht, bedankt voor de tip

Jojogirl, veel plezier. Als het er bij jullie net zo zonnig uitziet als hier, komt dat vast wel goed..
  zondag 25 maart 2007 @ 09:55:20 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47633678
, ik dacht dat die komende nacht pas inging. Ik deed m'n computer een uurtje geleden aan: 9 uur. Hm, ben ik zó lang blijven liggen? (normaal om 7 / 8 uur eruit).
Niet meer actief op Fok!
pi_47633824
Vriendjelief had alle klokken gisteravond al verzet voor hij naar bed kwam en toen wist ik vanmorgen even niet meer hoe laat het nou eigenlijk was Maar lapje geeft neem ik aan de juiste tijd aan, net als fok.
  † In Memoriam † zondag 25 maart 2007 @ 14:35:25 #214
43556 miss_dynastie
pi_47639495
quote:
Op zondag 25 maart 2007 09:55 schreef Viking84 het volgende:
, ik dacht dat die komende nacht pas inging. Ik deed m'n computer een uurtje geleden aan: 9 uur. Hm, ben ik zó lang blijven liggen? (normaal om 7 / 8 uur eruit).
Mijn computer springt automatisch op zomertijd, dus ik denk dat het gewoon acht uur was
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 maart 2007 @ 16:28:04 #215
13151 crew  Rewimo
pi_47642696
Ik had Christans nachtlampje niet verzet dus die kwam pas om 8 uur uit bed in plaats van 7 uur Ach, hij lag er gisteren ook al wat later in dus dat kon best
pi_47642830
quote:
Op zondag 25 maart 2007 16:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik had Christans nachtlampje niet verzet dus die kwam pas om 8 uur uit bed in plaats van 7 uur Ach, hij lag er gisteren ook al wat later in dus dat kon best
Lekker uitslapen
  † In Memoriam † zondag 25 maart 2007 @ 16:33:15 #217
43556 miss_dynastie
pi_47642854
quote:
Op zondag 25 maart 2007 16:28 schreef Rewimo het volgende:
Was jij niet de mevrouw die gister vroeg of wij wel aan de zomertijd dachten?
  zondag 25 maart 2007 @ 16:37:51 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47643025
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 21:39 schreef Rewimo het volgende:
ja dat was rewimo ja .
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 maart 2007 @ 16:46:46 #219
13151 crew  Rewimo
pi_47643310
Ik had dat lampje expres niet verzet

Kijk eens! Vorige week gemaakt in de OVP en ik ben er blij mee

Ik heb bijna geen foto's waar ik helemaal opsta. En ook al is deze van achteren genomen, ik kan goed zien waar de kilo's verdwenen zijn
pi_47644435
Je zag er ook erg goed uit afgelopen woensdag, Rewimo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 maart 2007 @ 17:16:35 #221
13151 crew  Rewimo
pi_47644476
Dank je wel O, daar zullen ook vast wel foto's van me gemaakt zijn. Maar eens navragen bij het happy couple
pi_47647577
Ziet er goed uit Rewimo!
pi_47647756
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 11:20 schreef Urnie het volgende:
Ik eet momenteel meer dan dat ik post.

Ik ben blij dat het beter weer wordt. Vandaag was het lekker weer, et voila, tot nu toe heb ik op:
een Turks brood-met-kaasachtig iets als ontbijt
een GROTE appel
een eierkoek
250 gram gemengde vruchten
twee koppen koffie
4 chocolaatjes

Dalijk nog gewoon avondeten (groente, aardappels, stukje vlees) en verder thee, daar blijft het bij vandaag. Heel netjes toch? Zodra het lekker weer is lukt het wel. Alleen jammer dat die kou zo lang aanhield, ik weeg inmiddels weer 88 kilo in plaats van de 82 van vorig jaar.

[ Bericht 19% gewijzigd door Maeghan op 25-03-2007 19:16:53 ]
Sanity is (not) statistical
pi_47648158
Maeghan, lang niet gezien hier!
Heb je dit elke winter dan, dat je weer wat aankomt?
En is de schade nu minder dan vorige jaren?

Geniet nu dan maar lekker van het weer. Wij zijn vanmiddag op de skates weggeweest, naar een woonbeurs toe, daar rondgelopen, en weer terug op de skates.. Was erg lekker!
pi_47648434
Hey Maeghan rehallo! En je hebt een eierkoek op Jammer van die gewichtstoename, maar goed dat je aan de rem trekt.

Ik moet trouwens nog eten klaarmaken Ik ben helemaal de tijd vergeten en het is nu alweer half 8! Op dieetweb maar eens een eigen dagboektopic gemaakt.

Nu snel de keuken in, aardappels schillen, boontjes doppen (sperziebonen) en de oven aanzetten (voor de kabeljauw).
  zondag 25 maart 2007 @ 19:31:54 #226
35189 Troel
scherp en bot
pi_47648478
Tj, dat is dat uur verschil Isabeau
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47648655
Ik kom iedere winter weer aan ja. Ik heb zodra het koud is echt verschrikkelijke honger, ik zou nog net niet aan de tafelpoot beginnen te knagen dan. Als het vriest of echt guur weer is, is het helemaal rampzalig, dan heb ik het constant koud en heb ik een uur na de (veel te grote) maaltijd al weer honger. (m'n moeder heeft hetzelfde probleem, alleen zij is langer dan ik en weegt ongeveer 25 kilo minder...). Daarbovenop heb ik altijd winterdepressies gehad en dat wordt wel minder, ik kan er beter mee omgaan en zo, maar het maakt het er niet makkelijker op. En dan natuurlijk nog Sinterklaas, m'n verjaardag, Kerst, Oud en Nieuw, de verjaardagen van m'n ouders... Sinds kort heb ik ook nog eens een vriend die in december jarig is en hij had ook nog eens snoep (twee dozen chocolaatjes en nog eens suikerwerk) voor me gekocht met valentijnsdag. Ik vond het heel lief hoor, maar ik heb wel tegen hem gezegd dat ik dat écht niet meer wil en hij zou het niet meer doen.

Daarnaast heb ik hem wel een beetje moeten bijsturen met koken, want hij maakt altijd vrij veel en heeft niet zo veel verstand van waar veel kcal in zitten. Hij deed altijd van die stokbroodjes met kruidenboter overal bij. Lekker hoor, maar er zit wel evenveel energie in als in chocola! Die koopt ie dus ook niet meer nu.

Ieder jaar is het zo'n drie à vijf kilo denk ik? Dit jaar dus wel meer ja. Ik slinger nu ergens tussen de 88 en 90, maar ik heb ook erg veel last van m'n darmen op het moment dus ik denk dat ik van 88 uit moet gaan.

Het is idd lekker om wat makkelijker naar buiten te gaan. Vorige week toen het koud was ben ik met m'n vriend wel wezen lopen, klein stukje maar, maar zeker langs het water was het echt ijskoud, helemaal niks aan hoor. Gisterenavond zijn we ook een stukje wezen lopen, toen was het heerlijk weer.

Ik heb een huis gekocht en in mei krijg ik de sleutel. Dan moeten we gaan verbouwen, zo'n 2 a 3 maanden, en natuurlijk alles nog verhuizen naar de derde etage, dus hopelijk val ik daar lekker mee af.

Verder wil ik zolang het goed weer is weer op de fiets naar m'n werk, na de verhuizing, alhoewel ik nog enigszins twijfel over de veiligheidsaspecten van mijn plan (het blijft Rotterdam Zuid om 7 uur 's ochtends of om 22 's avonds...).

En m'n vriend wil ook graag weer gaan sporten, dus dan zouden we dat samen gaan doen. Hij is wel sportief op zich maar van de winter is er niets van gekomen.
pi_47649089
quote:
Op zondag 25 maart 2007 19:31 schreef Troel het volgende:
Tj, dat is dat uur verschil Isabeau
Dat heb ik de schuld ook al gegeven
pi_47650424
Welkom terug, Maeghan! Echt koud is het deze winter toch trouwens niet echt geweest? Maar ik begrijp het probleem hoor, hoewel ik deze winter juist 5 kilo ben kwijtgeraakt

Deze week is het eigenlijk best OK gegaan, maar ik ben geen gram afgevallen. Op deze manier wordt het mei-doel steeds lastiger Nou ja, onder de 85 (het minimumdoel) moet nog wel lukken.
pi_47650655
Misschien sta je gewoon een weekje stil, Fannetje en is er volgende week iets meer af

Maeghan, wat gaaf dat je een huis hebt gekocht Is er al een K&W-topic om straks mee te gluren met het klussen? En met klussen verbrand je vast ook heel veel energie Maar om 22:00 alleen door Rotterdam fietsen....ik weet niet of dat wel vertrouwt is...
pi_47650991
quote:
Op zondag 25 maart 2007 20:36 schreef Fannetje het volgende:
Welkom terug, Maeghan! Echt koud is het deze winter toch trouwens niet echt geweest? Maar ik begrijp het probleem hoor, hoewel ik deze winter juist 5 kilo ben kwijtgeraakt

Deze week is het eigenlijk best OK gegaan, maar ik ben geen gram afgevallen. Op deze manier wordt het mei-doel steeds lastiger Nou ja, onder de 85 (het minimumdoel) moet nog wel lukken.
Eh, ik heb nu al koude voeten en vingers.
quote:
Op zondag 25 maart 2007 20:42 schreef Isabeau het volgende:
Misschien sta je gewoon een weekje stil, Fannetje en is er volgende week iets meer af

Maeghan, wat gaaf dat je een huis hebt gekocht Is er al een K&W-topic om straks mee te gluren met het klussen? En met klussen verbrand je vast ook heel veel energie Maar om 22:00 alleen door Rotterdam fietsen....ik weet niet of dat wel vertrouwt is...
Nou, ja daar zit ik dus ook mee. Het ligt er een beetje aan welke route ook, als ik een stukje om fiets kan het 's ochtends wel, als ik 8-18 of zo werk. Maar ik werk sowieso minimaal twee keer per week tot 2100 en meestal wordt het dan wel 21:30. Misschien dat m'n vriend bereid zou zijn af en toe mee te fietsen (nou ja, als ik dat vraag doet ie het wel), maar ik weet niet of ik dat wil gaan vragen want dat vind ik zielig. En anders moet ik ff kijken of ik met een klein stukje omrijden wel een veilige route heb, ik denk het wel. Op zich vind ik dat niet zo erg in de zomer, een stukje omfietsen. De kortste route is over een vrij verlaten stuk weg langs een park, onder snelweg en spoor door, en door een slecht stukje Pendrecht. Vanaf de andere kant is het gewoon over een drukke doorgaande weg en winkelstraat, dus dan is het niet erg.

Ik weet niet of ik een K&W topic ga maken hoor, misschien wel, misschien niet. Ik kan er wel een maken, maar ik ken mezelf, ik houd dat waarschijnlijk toch amper bij.
  zondag 25 maart 2007 @ 22:49:06 #232
4177 Jojogirl
pi_47655898
Feli Maeghan, leuk, verhuizen

Pff wat een dag, overdag de hele dag softballen en net met het hele team naar de pizzeria (met iets te veel wijn ) Calorietechnisch niet goed, maar wel erg gezellig.
pi_47656058
Verhuizen op zich lijkt me helemaal niet leuk. Ik zie er juist enorm tegenop.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 maart 2007 @ 23:02:12 #234
13151 crew  Rewimo
pi_47656568
Mwah, ik heb drie verhuizingen in het vooruitzicht
  zondag 25 maart 2007 @ 23:02:12 #235
4177 Jojogirl
pi_47656569
Ik bedoel ook meer dat een nieuwe woonplek lverzinnen, inrichten en hebben leuk is, dan dat het me om het sjouwen zelf gaat
pi_47656644
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:02 schreef Jojogirl het volgende:
Ik bedoel ook meer dat een nieuwe woonplek lverzinnen, inrichten en hebben leuk is, dan dat het me om het sjouwen zelf gaat
Dat vind ik ook zo leuk. De geur van verse verf, kleurtjes uitzoeken, plannetjes maken
  zondag 25 maart 2007 @ 23:11:26 #237
112545 Muck
pi_47656968
dat is echt ontiegelijk lekker ja
pi_47657020
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:02 schreef Jojogirl het volgende:
Daar raak ik juist helemaal van in de stress. Mijn moeder komt dan met dingen aan die in de aanbieding zijn (eergisteren een lamp voor de badkamer): 'vind je dat leuk?' "eh,.... hm... eh nee..." 'wat wil je dan?' "eh... hm... eh doet die dan maar, ken mijn het ook verrotten wat er an 't plafond hangt" (even plat ja )
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat vind ik ook zo leuk. De geur van verse verf, kleurtjes uitzoeken, plannetjes maken
Ik ben alleen een beetje gehandicapt, ik zie net zo goed welke kleuren er bij elkaar passen als de gemiddelde man met witte sportsokken.
  zondag 25 maart 2007 @ 23:14:04 #239
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_47657085
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:12 schreef Maeghan het volgende:

Ik ben alleen een beetje gehandicapt, ik zie net zo goed welke kleuren er bij elkaar passen als de gemiddelde man met witte sportsokken.
Je hebt nog een paar maanden Maeghan, kun je rustig kleurtjes en lampen uitzoeken.
En natuurlijk kunnen wij je advies geven. Welke kleuren vind je leuk?
pi_47657229
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:12 schreef Maeghan het volgende:

Daar raak ik juist helemaal van in de stress. Mijn moeder komt dan met dingen aan die in de aanbieding zijn (eergisteren een lamp voor de badkamer): 'vind je dat leuk?' "eh,.... hm... eh nee..." 'wat wil je dan?' "eh... hm... eh doet die dan maar, ken mijn het ook verrotten wat er an 't plafond hangt" (even plat ja )

Ik vind interieurs van anderen altijd mooi, maar wat ik zelf bij elkaar sprokkel nooit Ik heb ook totaal geen visie op wat bij elkaar past en wat mooi is in mijn huis. En met name bij lampen vind ik het altijd héél erg moeilijk! Ik doe maar wat, jij dus ook
En voor kleurtjes heb je soms staalkaarten waar de meest bij elkaar passende combinaties dan al opstaan. Is dat niets? Vraag er eens naar bij een bouwmarkt.
pi_47657376
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:14 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Je hebt nog een paar maanden Maeghan, kun je rustig kleurtjes en lampen uitzoeken.
En natuurlijk kunnen wij je advies geven. Welke kleuren vind je leuk?
Felpaars, feloranje, roodpaars, felgroen, lila, goud, felrood, bordeaux, alle overige paarstinten, zilver, alles met grote bloemen uitgezonderd à la oma's tafelkleed, lichtgeel, zwart, zwart-wit, azuurblauw, aquamarijn, en verder vooral paars.

Verder moet het vooral rustig zijn, want ik schiet nogal in de stress van onrustige taferelen, en houd ik van oostersachtige sfeertjes. Het moet niet te vrolijk zijn, want ik haat vrolijk, maar ook niet donker want daar raak ik uitermate gedeprimeerd van. Verder moet natuurlijk koste wat kost de combinatie geel-rood vermeden worden daar deze eetlustopwekkend is en heb ik een grafhekel aan blauw, groen, bruin, alles met stippeltjes en streepjes - uitgezonderd sokken-, moet het vooral niet te lief en tuttig zijn en allesbehalve normaal.

Oh ja, m'n vloer is beukenlaminaat, de meubelen zijn grenen, de keuken is lichtgeel en ik heb een paars-zilveren slaapkamerkast.

Weet je wat heti s? Ik weet wel wat IK mooi vind, en m'n vriend heeft dezelfde smaak, dus dat komt mooi uit... maar als ik ooit iemand uit wil nodigen thuis dan wil ik niet opnieuw moeten behangen =P
pi_47657454
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:21 schreef Maeghan het volgende:

Felpaars, feloranje, roodpaars, felgroen, lila, goud, felrood, bordeaux, alle overige paarstinten, zilver, alles met grote bloemen uitgezonderd à la oma's tafelkleed, lichtgeel, zwart, zwart-wit, azuurblauw, aquamarijn, en verder vooral paars.

Verder moet het vooral rustig zijn, want ik schiet nogal in de stress van onrustige taferelen, en houd ik van oostersachtige sfeertjes. Het moet niet te vrolijk zijn, want ik haat vrolijk, maar ook niet donker want daar raak ik uitermate gedeprimeerd van. Verder moet natuurlijk koste wat kost de combinatie geel-rood vermeden worden daar deze eetlustopwekkend is en heb ik een grafhekel aan blauw, groen, bruin, alles met stippeltjes en streepjes, moet het vooral niet te lief en tuttig zijn en allesbehalve normaal.

maar verder ben je niet moeilijk?
Moet iets mee te verzinnen zijn
  zondag 25 maart 2007 @ 23:35:59 #243
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_47657965
Mijn advies, hou je muren rustig! Verf ze in 1 kleur, neem als basis een lichte kleur en doe 1 muur in een afwijkende kleur. Hou de muren wel indezelfde tinten.
Gebruik ook goede verf, want dat verft veel beter en dus heb je minder verf nodig.
In de categorie Paars: http://www.flexa.nl/nl/Kleuren/Paars/
Nevel is wel een mooie rustige kleur. Leuk te combineren met een donkere kleur of juist met een nog lichtere kleur.
pi_47658142
Ik heb een paarse slaapkamer bevalt echt goed
ik heb ook die site die liejannuh noemt gebruikt daarvoor, dus kijk daar eens goed rond
pi_47659549
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:21 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Verder moet het vooral rustig zijn, want ik schiet nogal in de stress van onrustige taferelen, en houd ik van oostersachtige sfeertjes. Het moet niet te vrolijk zijn, want ik haat vrolijk, maar ook niet donker want daar raak ik uitermate gedeprimeerd van. Verder moet natuurlijk koste wat kost de combinatie geel-rood vermeden worden daar deze eetlustopwekkend is en heb ik een grafhekel aan blauw, groen, bruin, alles met stippeltjes en streepjes - uitgezonderd sokken-, moet het vooral niet te lief en tuttig zijn en allesbehalve normaal.

Oh ja, m'n vloer is beukenlaminaat, de meubelen zijn grenen, de keuken is lichtgeel en ik heb een paars-zilveren slaapkamerkast.

Weet je wat heti s? Ik weet wel wat IK mooi vind, en m'n vriend heeft dezelfde smaak, dus dat komt mooi uit... maar als ik ooit iemand uit wil nodigen thuis dan wil ik niet opnieuw moeten behangen =P
ik zou zeggen, eerste combi, witte muren, rode en zwarte dingen in de kamer. ook de combi groen met blauw.
blauw met paars
pi_47659762
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:40 schreef omearos het volgende:
Ik heb een paarse slaapkamer bevalt echt goed
ik heb ook die site die liejannuh noemt gebruikt daarvoor, dus kijk daar eens goed rond
mijn slaapkamer is ook donkerpaars (behang, tapijt en gordijnen), echt een fantastische kleur want hij is noch koud noch warm, niet te licht (de doodgeslagen muggen zie je bijna niet ), licht sexy maar niet te verwijfd, goed te combineren met veel kleuren dekbeddenhoezen en meubels ed. En paars is natuurlijk gewoon een prachtige kleur

Woonkamer is wit/lichtgrijs behang, maar ik houd wel van kleur dus mijn bank is knalrood en ik heb veel gekleurde accesoires zoals lampekappen vazen ed.
pi_47662191
Ik heb 1 muur van mijn slaapkamer in de kleur Storm gedaan(donkergrijs metallic).. En dat bevalt eigenlijk wel heel goed..

Woonkamer is alles nog wit, als ik daar een muur ga verven wil ik gelijk alle kozijnen meedoen, aangezien die nog in de kleuren van de vorige bewoner zijn, en daar ben ik te lui voor..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 maart 2007 @ 08:08:02 #248
13151 crew  Rewimo
pi_47662290
Ik heb nu blauw met geel in de keuken, woonkamer en slaapkamer. In ons nieuwe huis is alles grotendeels wit. We gaan de muren een subtiel blauw tintje meegeven en dan passen mijn grenen en blauwe meubels er wel aardig bij denk ik Frank heeft niet echt een bepaald thema in zijn huis, we zullen voornamelijk mijn meubels gaan gebruiken.
pi_47662433
Ik heb water en kiezelwit op de muren en mijn bed en kast in de slaapkamer zijn in een paars-blauwige kleur waarvan ik de naam nu niet kan vinden. Ik ben het na 4 jaar nog niet zat.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 maart 2007 @ 09:55:24 #250
13151 crew  Rewimo
pi_47663731
Ik zit dit net te lezen
quote:
Ik ben elke dag helemaal kapot moe, het lijkt zowat wel pfeiffer ofzo maar op getest is het niet.
Dacht eerst mischien teveel suiker gegeten laatste half jaar was vaak namelijk zak chips elke dag etc op me werk. Maar dat een periode stop te hebben gezet mocht ook niet helpen.
Ahum

Beetje les in voedingsleer mag TS wel hebben.

Overigens denk ik dat ie wel wat adviezen kan gebruiken, combinatie van te weinig eten en redelijk veel sporten en dan klagen over gebrek aan energie...
pi_47664805
Ik denk het ook wel Rewimo, als je zoveel sport kan je ook best meer eten..

Blegh, ik heb vandaag echt helemaal geen in om dan ook maar iets te doen.. Best vervelend, want er ligt een hoop werk te wachten..
pi_47665174
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit dit net te lezen
[..]

Ahum

Beetje les in voedingsleer mag TS wel hebben.

Overigens denk ik dat ie wel wat adviezen kan gebruiken, combinatie van te weinig eten en redelijk veel sporten en dan klagen over gebrek aan energie...
Moe zijn heeft zèlden met je voeding te maken. Maar ik bemoei me er niet mee. Ik ben 100 kilo, wat weet ik er nou van

Goeiemorgen allemaal, de zon schijnt zalig en ik ga straks weer lekker wandelen
pi_47665308
Lekker hoor Isa. Ik hoop dat ik vanmiddag ook wat tijd heb, dan trek ik de skates weer aan. Maar eerst maar eens een hoop werk proberen te verzetten..

Heb een pot thee bij de hand, en nu afstrepen maar...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 maart 2007 @ 11:04:10 #254
13151 crew  Rewimo
pi_47665311
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:58 schreef Isabeau het volgende:
Moe zijn heeft zèlden met je voeding te maken. Maar ik bemoei me er niet mee. Ik ben 100 kilo, wat weet ik er nou van
Ik ben 98,6, ik ben expert
  maandag 26 maart 2007 @ 11:05:43 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_47665359
Mijn slaapkamer is auberginekleurig met een verschrikkelijk blauw behangetje wat wat mij betreft gisteren al wel vervangen had mogen worden

De rest van het huis is redelijk licht.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 26 maart 2007 @ 11:06:00 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_47665369
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:04 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik ben 98,6, ik ben expert
Wat maakt mij dat dan met mijn 92 ?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 maart 2007 @ 11:09:07 #257
13151 crew  Rewimo
pi_47665462
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:06 schreef Troel het volgende:
Wat maakt mij dat dan met mijn 92 ?
Hors-categorie
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2007 @ 11:21:21 #258
43556 miss_dynastie
pi_47665845
Ik vind het wel een hoop Sultana hoor, 3x per dag een pakje, da's zo'n 500 KCal alleen al aan die dingen... kun je nuttiger besteden imho.
pi_47665904
Hoeveel eierkoeken zou je ervoor in de plaats mogen eten?
pi_47665956
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:23 schreef teigan het volgende:
Je bedoelt appels

Net een lekkere smoothie gemaakt met zomerfruit uit de diepvries van de AH. Zo verschrikkelijk lekker dat ingevroren fruit met melk
  maandag 26 maart 2007 @ 11:26:22 #261
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_47666026
Goedemorgen mensen

Ik ben helaas meer afwezig dan aanwezig in internetland, maar ploeter nog gestaag door met mijn dieetje.
Het lijkt wel elke keer zwaarder en zwaarder te worden, maar met veel pijn en moeite zijn de eerste 3 kilo
eraf. Tuurlijk ben ik er blij mee, maar ik ben gewend dat de eerste 5 normaliter het gemakkelijkst zijn en het
daarna pas echt moeilijk wordt. Ik hoop tegen beter weten in dat het nu misschien wel eens andersom is

Whehe zou dat niet gaaf zijn, eerst ploeteren op de eerste 5 kilo en de overige er als vanzelf zien afvliegen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2007 @ 11:27:10 #262
43556 miss_dynastie
pi_47666051
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:23 schreef teigan het volgende:
Sonja kijkt toch alleen naar vet? Sultana 9 gram per 100 gram, eierkoek 3,5 gram per 100 gram. Dus 2 1/2 keer zoveel!
pi_47666118
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:26 schreef Faat het volgende:
Whehe zou dat niet gaaf zijn, eerst ploeteren op de eerste 5 kilo en de overige er als vanzelf zien afvliegen
Daar hoop ik ook nog steeds op Maar leuk dat je even komt binnenwippen
Voor de rest alles goed met je?
  maandag 26 maart 2007 @ 11:35:19 #264
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_47666304
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:29 schreef Isabeau het volgende:
Daar hoop ik ook nog steeds op Maar leuk dat je even komt binnenwippen
Voor de rest alles goed met je?
Helemaal top. Ik ben helaas nog altijd iemand wiens humeur in zeer ernstige mate bepaald wordt door de
weegschaal. Nu mijn broeken weer ietsjes losser beginnen te voelen in mijn taille loop ik er weer vrolijk bij.

En dat terwijl ik het liever niet als eerste in mijn taille zie verdwijnen, maar ja, ach je snapt het vast
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 maart 2007 @ 11:37:40 #265
13151 crew  Rewimo
pi_47666391
Faat

Drie kilo is alvast mooi toch?

Ik ben vandaag aan mijn colalightloze periode begonnen. Na de pauze dus geen blikje cola maar water met prik uit de automaat. Is nog gratis ook dus het bespaart me 70 cent
pi_47666401
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:35 schreef Faat het volgende:
Helemaal top. Ik ben helaas nog altijd iemand wiens humeur in zeer ernstige mate bepaald wordt door de
weegschaal. Nu mijn broeken weer ietsjes losser beginnen te voelen in mijn taille loop ik er weer vrolijk bij.

En dat terwijl ik het liever niet als eerste in mijn taille zie verdwijnen, maar ja, ach je snapt het vast
Yep, ik begrijp je (helaas) helemaal Ik baal overigens ook altijd van omvangverlies als eerste rond mijn taille. Broeken passen me dan nòg slechter en dan moet ik eigenlijk nieuwe broeken kopen, maar die zijn er niet in die maat omdat mijn bovenbenen nog steeds te dik zijn.
pi_47666740
daar heb ik ook altijd last van.. Best vervelend, je hebt echt een riem nodig, maar om je bovenbenen zit je broek nog heel strak...
pi_47666785
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:46 schreef teigan het volgende:
daar heb ik ook altijd last van.. Best vervelend, je hebt echt een riem nodig, maar om je bovenbenen zit je broek nog heel strak...
Broeken worden niet gemaakt voor vrouwen met dikke billen en bovenbenen die wel een taille hebben
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 maart 2007 @ 11:48:37 #269
13151 crew  Rewimo
pi_47666814
Bij mij is alles dik, ik heb geen problemen met broeken
pi_47666851
Kijk jij nog even geod naar die foto Rewimo? Ik vind het allemaal niet zo dik meer hoor...
pi_47668085
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je bedoelt appels

Net een lekkere smoothie gemaakt met zomerfruit uit de diepvries van de AH. Zo verschrikkelijk lekker dat ingevroren fruit met melk
Hmm, goed plan
Zometeen na college maar even langs de AH
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 maart 2007 @ 12:32:32 #272
13151 crew  Rewimo
pi_47668240
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:49 schreef teigan het volgende:
Kijk jij nog even geod naar die foto Rewimo? Ik vind het allemaal niet zo dik meer hoor...

Ik bedoel eigenlijk dat ik overal dezelfde maat heb, zeg maar
pi_47673526
Ik hoorde net van een collega dat de zon vanavond om 20.03 uur onder gaat!
En ik ga over een uur in het zonnetje naar huis fietsen en dan is het nog niet eens afgekoeld!
Ik word er spontaan blij van!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 maart 2007 @ 15:37:33 #274
13151 crew  Rewimo
pi_47674684
Christan vond het maar niks dat het zo licht was toen hij gisteren naar bed moest
pi_47679436
Ik heb net 2 uur en 20 minuten gewandeld, pfff, viel me best tegen. Maar de zon scheen echt geweldig lekker en ik heb al een rode blos op mijn wangen gekregen Daarna nog even op een terrasje gezeten met de moeder van een vriendin ("moet je echt geen stukje taart? een koekje dan? soep? ijs?"). Wat is het toch fijn dat het weer lente is
  maandag 26 maart 2007 @ 17:51:52 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47679627
Ik loop tegenwoordig 's ochtends naar stage (20 min). Het voordeel daarvan is dat ik ook te voet boodschappen moet doen en ook te voet weer naar huis, ook al heb ik daar geen zin meer in . Vandaag dus in totaal zo'n 70 minuten lopen erop zitten (normaal circa 45 min lopen per dag).
Niet meer actief op Fok!
pi_47679661
Klinkt gezond en verfrissend Isa..

Ik ben nog even naar de uni geweest, overleggen over mijn PGOO. Het begint me allemaal te benauwen nu. Alles wat nog afmoet, en ondertussen ook nog het idee dat ik maar eens moet gaan solliciteren..
Ik zag vanmiddag een vacature in Emmen voor volgend schooljaar, en dan wordt het ineens wel heel erg echt..

Ik heb me dus uiteindelijk maar even gestort op lesvoorbereiding.. Doe ik tenminste nog iets nuttigs..
pi_47680003
Ik begrijp wat je met dat benauwende bedoeld, teigan, maar het komt vast allemaal goed
  maandag 26 maart 2007 @ 18:16:57 #279
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_47680457
TVP na 277 posts
Hoi allemaal! Ik leef nog althans, grotendeels
Heb 't voor 't eerst in mijn leven serieus druk op mijn werk en heb meteen de jack-pot: RSI
Anyway: overdag geen tijd om te Fokken en 's avonds gedwongen iets anders doen dan compjoeteren.
Wel balen... zeker als een groot deel van je sociale leven pc-afhankelijk is.

Maar... hoe is het hier? Ik moet nodig eens gaan bijlezen over jullie wel en wee! Mis jullie allemaal best erg.

Oja, lijnen: RSI is slecht voor de lijn, zeker als je een hardcore emo-eter bent, zoals ik.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2007 @ 18:17:43 #280
43556 miss_dynastie
pi_47680476
Ja, heerlijk zo he, die lente
Ik heb net voor het eerst zelf pasta gemaakt. Ben benieuwd
pi_47680528
Levi!!
Fijn dat je je even meldt..

Ik herken het trouwens wel, toen ik last had van slijmbeursontsteking kwam ik ook weer heel hard aan...
pi_47681355
Hi Levitation!
Waardeloos van je arm zeg. Dan moet je maar flink gaan wandelen in het zonnetje iedere avond.
  maandag 26 maart 2007 @ 18:45:20 #283
112545 Muck
pi_47681442
he wat vervelend Levitation
sterkte ermee
pi_47681822
Damn Levitation, dat is vervelend zeg Gelukkig wordt het wel mooi weer, dus kun je ook echt wat anders gaan doen dan computeren

Ik ben deze week gewoon een halve kilo aangekomen en snap er eigenlijk helemaal niks van. Een beetje demotiverend, moet ik zeggen. Maar goed, we houden de moed erin...
pi_47682103
Ik polonaise ook even mee door te zeggen dat ik het heel vervelend voor je vindt, Levitation. En wij missen jou ook fijn dat je even wat van je laat horen.

Pijn in je arm is natuurlijk geen reden om te gaan snoepen maar het verzacht de pijn waarschijnlijk wel iets Valt er met je baas over te praten dat je zo'n last krijgt? Want dit wordt meestal steeds erger als je je kiezen op elkaar houdt en door de pijn heen blijft computeren. Het heet tegenwoordig trouwens CANS en niet meer RSI (onnozele naamswijzigingen ), maar ik heb de term CANS nog nooit naar een patiënt toe gebruikt. Iedereen weet wat RSI is, die naamswijziging is nonsens imho.
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2007 @ 19:10:40 #286
43556 miss_dynastie
pi_47682302
Sterkte levi
pi_47682358
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:56 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben deze week gewoon een halve kilo aangekomen en snap er eigenlijk helemaal niks van. Een beetje demotiverend, moet ik zeggen. Maar goed, we houden de moed erin...
Veel zout gegeten? (veel soep bijv.) Loop je tegen je ongesteldheid aan? Het kan natuurlijk ook vocht zijn, Fannetje. Om een pond vet aan te komen moet je al een week lang 500 kcal per dag méér eten dan je verbrandt op een dag. (Daarvoor moest je dan bijv. 2500 kcal per dag eten als je lijf normaal 2000 kcal nodig heeft, en dat is gerekend zonder veel bewegen). En dat is best veel als je juist op de lijn let
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 maart 2007 @ 19:38:21 #288
13151 crew  Rewimo
pi_47683476
Levi, sterkte!

miss_d, heb je de pasta overleefd of moet je nog eten?
pi_47685176
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Veel zout gegeten? (veel soep bijv.) Loop je tegen je ongesteldheid aan? Het kan natuurlijk ook vocht zijn, Fannetje. Om een pond vet aan te komen moet je al een week lang 500 kcal per dag méér eten dan je verbrandt op een dag. (Daarvoor moest je dan bijv. 2500 kcal per dag eten als je lijf normaal 2000 kcal nodig heeft, en dat is gerekend zonder veel bewegen). En dat is best veel als je juist op de lijn let
Ik heb niet veel zout gegeten en hoef ook niet ongesteld te worden. Vocht vasthouden lijkt me dan het enige, want ik heb deze week écht geen 2500 kcal per dag gegeten... eerder 1500....

Nou ja, volgende week is het er vast weer af
pi_47685974
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik polonaise ook even mee door te zeggen dat ik het heel vervelend voor je vindt, Levitation. En wij missen jou ook fijn dat je even wat van je laat horen.

Pijn in je arm is natuurlijk geen reden om te gaan snoepen maar het verzacht de pijn waarschijnlijk wel iets Valt er met je baas over te praten dat je zo'n last krijgt? Want dit wordt meestal steeds erger als je je kiezen op elkaar houdt en door de pijn heen blijft computeren. Het heet tegenwoordig trouwens CANS en niet meer RSI (onnozele naamswijzigingen ), maar ik heb de term CANS nog nooit naar een patiënt toe gebruikt. Iedereen weet wat RSI is, die naamswijziging is nonsens imho.
isa, zo zijn er meer nutteloze naamsveranderingen. heb ik nou ME of CVS. volgens de doktoren is er geen verschil, maar spreek je met een medepatient, dan heb ik toch echt CVS en dat is toch echt veel minder erg dan ME. zucht.
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2007 @ 20:35:44 #291
43556 miss_dynastie
pi_47686100
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:38 schreef Rewimo het volgende:
miss_d, heb je de pasta overleefd of moet je nog eten?
Het was zelfs lekker
pi_47686268
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:33 schreef gothic-blackie het volgende:
isa, zo zijn er meer nutteloze naamsveranderingen. heb ik nou ME of CVS. volgens de doktoren is er geen verschil, maar spreek je met een medepatient, dan heb ik toch echt CVS en dat is toch echt veel minder erg dan ME. zucht.
Hoezo minder erg? Het is exact hetzelfde, alleen de naam is anders. De naam ME klinkt misschien ernstiger, maar is een onzinwoord. Myalgische encefalomyelitis wil al zeggen dat er ergens een ontsteking is (-itis) terwijl er nog nooit iets van een ontstekingsmechanisme is aangetoond en verder zou die ontsteking zich in de hersenen en het ruggenmerg bevinden waarbij je spierpijn ervaart. Dat is nogal wat voor iets wat nooit is aangetoond. Met CVS zeg je precies waar het om gaat, alleen vinden veel mensen dat weer niet ernstig genoeg klinken voor wat ze ervaren en dan klinkt ME toch een stuk ernstiger.

ps: CVS heeft denk ik wel al meer dan 20 verschillende namen gehad...
pi_47686899
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoezo minder erg? Het is exact hetzelfde, alleen de naam is anders. De naam ME klinkt misschien ernstiger, maar is een onzinwoord. Myalgische encefalomyelitis wil al zeggen dat er ergens een ontsteking is (-itis) terwijl er nog nooit iets van een ontstekingsmechanisme is aangetoond en verder zou die ontsteking zich in de hersenen en het ruggenmerg bevinden waarbij je spierpijn ervaart. Dat is nogal wat voor iets wat nooit is aangetoond. Met CVS zeg je precies waar het om gaat, alleen vinden veel mensen dat weer niet ernstig genoeg klinken voor wat ze ervaren en dan klinkt ME toch een stuk ernstiger.

ps: CVS heeft denk ik wel al meer dan 20 verschillende namen gehad...
het is trouwens wel zo dat de meeste mensen die deze opmerking richting mijn hoofd gooien het wel erger hebben dan ik. volgens hun ben ik zo wie zo niet ziek omdat ik nog werk, maar voor mij is 24 uur werken in de week echt een max, terwijl voor een ander niet werken de max is. en ik kan soms nog uitgaan. maar waar hun dan niet rekening mee houden, is dat ik niet richting discotheek ga, maar richting kroeg, die om 11 uur sluit, of casino, waar ik kan zitten en waar het rustig is. maar ik nog steeds meerdere dagen bij moet komen.

ach ik luister er eigenlijk al lang niet meer naar. ben wel van mening dat zoals mijn vriend het zegt, cvs een verzameling is van verschillende ziektes die op dit moment nog niet bekend zijn. en dat je daarom ook zoveel verschillende ervaringen hebt. vergelijk het maar met een verkoudheidje, daar zijn ook 1000 verschillende soorten van.

maar genoeg hierover, ga ooit nog wel een keer een topic hierover openen, als ik er het lef voor heb.
pi_47687257
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:51 schreef gothic-blackie het volgende:
maar genoeg hierover, ga ooit nog wel een keer een topic hierover openen, als ik er het lef voor heb.
Het belangrijkste is dat jij niet alles kan doen wat andere mensen wel kunnen zonder dat je problemen met je lijf krijgt. Er zijn altijd mensen die iets erger hebben, vergelijken heb ik altijd onzinnig gevonden.
Ik heb een les gegeven over CVS en de beoordeling hiervan door keuringsartsen (met name over de willekeur), als je er belangstelling voor hebt dan heb ik denk ik die gegevens nog wel ergens liggen. Alhoewel het best kan dat ik alleen nog de powerpointpresentatie heb.
pi_47687630
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het belangrijkste is dat jij niet alles kan doen wat andere mensen wel kunnen zonder dat je problemen met je lijf krijgt. Er zijn altijd mensen die iets erger hebben, vergelijken heb ik altijd onzinnig gevonden.
Ik heb een les gegeven over CVS en de beoordeling hiervan door keuringsartsen (met name over de willekeur), als je er belangstelling voor hebt dan heb ik denk ik die gegevens nog wel ergens liggen. Alhoewel het best kan dat ik alleen nog de powerpointpresentatie heb.
zeker heel graag. ik heb altijd een oud schoolverslag op mijn pc, voor als mensen echt niet snappen wat cvs is
pi_47688077
Ik kom mijn neus ook maar weer eens laten zien.

Heb een beetje een prutweek gehad met als dieptepunt vandaag. (en de week begint net ) Ik kon niet fatsoenlijk uit bed komen dus ben na mijn glas melk en extra medicijnen maar weer mijn nest in gekropen. Werd pas om 14.00 weer wakker dus ontbijten zat er niet echt meer in.
De honden stonden op knappen dus ik ben eerst maar met ze naar het grasveldje voor de deur gelopen, toen de nodige werkzaamheden achter de pc waardoor ik helemaal vergeten ben te eten, dag lunch.
Uiteraard vanavond dus ook geen honger maar omdat ik toch iets moet eten toch maar even een kop boullion gepakt met twee crackers met kaas en een peer.
Vet, eiwit, vezels, koolhydraten, vitamientjes heul gebalanceerd allemoal.

Ik blijf het een vreemd fenomeen vinden dat ik geen zin in eten krijgt zelfs als ik al een tijd heel weinig eet. Ik heb een tijd geleden uit een soort experimenteerdrang eens gekeken hoe lang het zo duren voor ik echt trek kreeg als ik mezelf niet dwong om iets te eten. Na bijna vier dagen durfde ik niet verder, leek me niet echt gezond. Maar ik had nog steeds geen enkele behoefte aan eten, niks, nada, noppes.
En het is ook echt niet dat ik niets lust of niet van eten houd ofzo. Ik vind heel veel echt wel lekker, alleen in kleine hoeveelheden, ik vind koken leuk, ik kan me uren vermaken in de keuken, ik kan echt genieten van een goed bereide maaltijd maar ik heb gewoon nooit trek.

Het helpt ook niet dat Bert de laatste tijd voor zijn werk de hele week van huis is, dat is niet echt motiverend om te gaan koken voor jezelf als je toch al geen trek hebt waardoor ik al snel nog slechter eet dat ik al deed. Het scheelt wel dat ik in ieder geval twee dagen naar het revalidatiecentrum moet waardoor ik nog enige structuur heb. Regelmatig eten gaat me dan toch makkelijker af.

Maar morgen is een nieuwe dag, eerst naar het revalidatiecentrum en daarna komt mijn broertje een nachtje logeren dus dan zal het wel goed komen met eten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 maart 2007 @ 21:20:05 #297
13151 crew  Rewimo
pi_47688276
Het vervelende is dat je ook nog eens niet afvalt van niet eten
pi_47688362
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:20 schreef Rewimo het volgende:
Nee dat vind ik ook wel jammer.
pi_47689659
Nou, toen ik in september van stress nauwelijks meer sliep en at, viel ik toch voor mijn doen veel af die maand...
En het is er ook afgebleven....
pi_47690231
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:20 schreef Rewimo het volgende:
Ach, daar val je vanzelf van af hoor.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 maart 2007 @ 22:35:16 #301
13151 crew  Rewimo
pi_47692122
In het begin misschien wel maar uiteindelijk niet, omdat je lichaam dan echt elke calorie gaat opslaan.

Hier doen we voort: Fok! Dieetclub #146 om het eens op zijn Belgisch te zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')