Moe zijn heeft zèlden met je voeding te maken. Maar ik bemoei me er niet mee. Ik ben 100 kilo, wat weet ik er nou vanquote:Op maandag 26 maart 2007 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit dit net te lezen![]()
[..]
Ahum![]()
Beetje les in voedingsleer mag TS wel hebben.
Overigens denk ik dat ie wel wat adviezen kan gebruiken, combinatie van te weinig eten en redelijk veel sporten en dan klagen over gebrek aan energie...
Ik ben 98,6, ik ben expertquote:Op maandag 26 maart 2007 10:58 schreef Isabeau het volgende:
Moe zijn heeft zèlden met je voeding te maken. Maar ik bemoei me er niet mee. Ik ben 100 kilo, wat weet ik er nou van
Hors-categoriequote:Op maandag 26 maart 2007 11:06 schreef Troel het volgende:
Wat maakt mij dat dan met mijn 92 ?
Je bedoelt appelsquote:Op maandag 26 maart 2007 11:23 schreef teigan het volgende:
Hoeveel eierkoeken zou je ervoor in de plaats mogen eten?
Sonja kijkt toch alleen naar vet? Sultana 9 gram per 100 gram, eierkoek 3,5 gram per 100 gram. Dus 2 1/2 keer zoveel!quote:Op maandag 26 maart 2007 11:23 schreef teigan het volgende:
Hoeveel eierkoeken zou je ervoor in de plaats mogen eten?
Daar hoop ik ook nog steeds opquote:Op maandag 26 maart 2007 11:26 schreef Faat het volgende:
Whehe zou dat niet gaaf zijn, eerst ploeteren op de eerste 5 kilo en de overige er als vanzelf zien afvliegen
Helemaal top. Ik ben helaas nog altijd iemand wiens humeur in zeer ernstige mate bepaald wordt door dequote:Op maandag 26 maart 2007 11:29 schreef Isabeau het volgende:
Daar hoop ik ook nog steeds opMaar leuk dat je even komt binnenwippen
Voor de rest alles goed met je?
Yep, ik begrijp je (helaas) helemaalquote:Op maandag 26 maart 2007 11:35 schreef Faat het volgende:
Helemaal top. Ik ben helaas nog altijd iemand wiens humeur in zeer ernstige mate bepaald wordt door de
weegschaal. Nu mijn broeken weer ietsjes losser beginnen te voelen in mijn taille loop ik er weer vrolijk bij.
En dat terwijl ik het liever niet als eerste in mijn taille zie verdwijnen, maar ja, ach je snapt het vast
Broeken worden niet gemaakt voor vrouwen met dikke billen en bovenbenen die wel een taille hebbenquote:Op maandag 26 maart 2007 11:46 schreef teigan het volgende:
daar heb ik ook altijd last van.. Best vervelend, je hebt echt een riem nodig, maar om je bovenbenen zit je broek nog heel strak...
Hmm, goed planquote:Op maandag 26 maart 2007 11:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bedoelt appels![]()
Net een lekkere smoothie gemaakt met zomerfruit uit de diepvries van de AH. Zo verschrikkelijk lekker dat ingevroren fruit met melk
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:49 schreef teigan het volgende:
Kijk jij nog even geod naar die foto Rewimo? Ik vind het allemaal niet zo dik meer hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |