abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47664805
Ik denk het ook wel Rewimo, als je zoveel sport kan je ook best meer eten..

Blegh, ik heb vandaag echt helemaal geen in om dan ook maar iets te doen.. Best vervelend, want er ligt een hoop werk te wachten..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_47665174
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit dit net te lezen
[..]

Ahum

Beetje les in voedingsleer mag TS wel hebben.

Overigens denk ik dat ie wel wat adviezen kan gebruiken, combinatie van te weinig eten en redelijk veel sporten en dan klagen over gebrek aan energie...
Moe zijn heeft zèlden met je voeding te maken. Maar ik bemoei me er niet mee. Ik ben 100 kilo, wat weet ik er nou van

Goeiemorgen allemaal, de zon schijnt zalig en ik ga straks weer lekker wandelen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_47665308
Lekker hoor Isa. Ik hoop dat ik vanmiddag ook wat tijd heb, dan trek ik de skates weer aan. Maar eerst maar eens een hoop werk proberen te verzetten..

Heb een pot thee bij de hand, en nu afstrepen maar...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 maart 2007 @ 11:04:10 #254
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47665311
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:58 schreef Isabeau het volgende:
Moe zijn heeft zèlden met je voeding te maken. Maar ik bemoei me er niet mee. Ik ben 100 kilo, wat weet ik er nou van
Ik ben 98,6, ik ben expert
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 26 maart 2007 @ 11:05:43 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_47665359
Mijn slaapkamer is auberginekleurig met een verschrikkelijk blauw behangetje wat wat mij betreft gisteren al wel vervangen had mogen worden

De rest van het huis is redelijk licht.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 26 maart 2007 @ 11:06:00 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_47665369
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:04 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik ben 98,6, ik ben expert
Wat maakt mij dat dan met mijn 92 ?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 maart 2007 @ 11:09:07 #257
13151 crew  Rewimo
pi_47665462
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:06 schreef Troel het volgende:
Wat maakt mij dat dan met mijn 92 ?
Hors-categorie
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2007 @ 11:21:21 #258
43556 miss_dynastie
pi_47665845
Ik vind het wel een hoop Sultana hoor, 3x per dag een pakje, da's zo'n 500 KCal alleen al aan die dingen... kun je nuttiger besteden imho.
pi_47665904
Hoeveel eierkoeken zou je ervoor in de plaats mogen eten?
pi_47665956
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:23 schreef teigan het volgende:
Je bedoelt appels

Net een lekkere smoothie gemaakt met zomerfruit uit de diepvries van de AH. Zo verschrikkelijk lekker dat ingevroren fruit met melk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 26 maart 2007 @ 11:26:22 #261
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_47666026
Goedemorgen mensen

Ik ben helaas meer afwezig dan aanwezig in internetland, maar ploeter nog gestaag door met mijn dieetje.
Het lijkt wel elke keer zwaarder en zwaarder te worden, maar met veel pijn en moeite zijn de eerste 3 kilo
eraf. Tuurlijk ben ik er blij mee, maar ik ben gewend dat de eerste 5 normaliter het gemakkelijkst zijn en het
daarna pas echt moeilijk wordt. Ik hoop tegen beter weten in dat het nu misschien wel eens andersom is

Whehe zou dat niet gaaf zijn, eerst ploeteren op de eerste 5 kilo en de overige er als vanzelf zien afvliegen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2007 @ 11:27:10 #262
43556 miss_dynastie
pi_47666051
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:23 schreef teigan het volgende:
Sonja kijkt toch alleen naar vet? Sultana 9 gram per 100 gram, eierkoek 3,5 gram per 100 gram. Dus 2 1/2 keer zoveel!
pi_47666118
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:26 schreef Faat het volgende:
Whehe zou dat niet gaaf zijn, eerst ploeteren op de eerste 5 kilo en de overige er als vanzelf zien afvliegen
Daar hoop ik ook nog steeds op Maar leuk dat je even komt binnenwippen
Voor de rest alles goed met je?
  maandag 26 maart 2007 @ 11:35:19 #264
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_47666304
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:29 schreef Isabeau het volgende:
Daar hoop ik ook nog steeds op Maar leuk dat je even komt binnenwippen
Voor de rest alles goed met je?
Helemaal top. Ik ben helaas nog altijd iemand wiens humeur in zeer ernstige mate bepaald wordt door de
weegschaal. Nu mijn broeken weer ietsjes losser beginnen te voelen in mijn taille loop ik er weer vrolijk bij.

En dat terwijl ik het liever niet als eerste in mijn taille zie verdwijnen, maar ja, ach je snapt het vast
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 maart 2007 @ 11:37:40 #265
13151 crew  Rewimo
pi_47666391
Faat

Drie kilo is alvast mooi toch?

Ik ben vandaag aan mijn colalightloze periode begonnen. Na de pauze dus geen blikje cola maar water met prik uit de automaat. Is nog gratis ook dus het bespaart me 70 cent
pi_47666401
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:35 schreef Faat het volgende:
Helemaal top. Ik ben helaas nog altijd iemand wiens humeur in zeer ernstige mate bepaald wordt door de
weegschaal. Nu mijn broeken weer ietsjes losser beginnen te voelen in mijn taille loop ik er weer vrolijk bij.

En dat terwijl ik het liever niet als eerste in mijn taille zie verdwijnen, maar ja, ach je snapt het vast
Yep, ik begrijp je (helaas) helemaal Ik baal overigens ook altijd van omvangverlies als eerste rond mijn taille. Broeken passen me dan nòg slechter en dan moet ik eigenlijk nieuwe broeken kopen, maar die zijn er niet in die maat omdat mijn bovenbenen nog steeds te dik zijn.
pi_47666740
daar heb ik ook altijd last van.. Best vervelend, je hebt echt een riem nodig, maar om je bovenbenen zit je broek nog heel strak...
pi_47666785
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:46 schreef teigan het volgende:
daar heb ik ook altijd last van.. Best vervelend, je hebt echt een riem nodig, maar om je bovenbenen zit je broek nog heel strak...
Broeken worden niet gemaakt voor vrouwen met dikke billen en bovenbenen die wel een taille hebben
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 maart 2007 @ 11:48:37 #269
13151 crew  Rewimo
pi_47666814
Bij mij is alles dik, ik heb geen problemen met broeken
pi_47666851
Kijk jij nog even geod naar die foto Rewimo? Ik vind het allemaal niet zo dik meer hoor...
pi_47668085
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je bedoelt appels

Net een lekkere smoothie gemaakt met zomerfruit uit de diepvries van de AH. Zo verschrikkelijk lekker dat ingevroren fruit met melk
Hmm, goed plan
Zometeen na college maar even langs de AH
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 maart 2007 @ 12:32:32 #272
13151 crew  Rewimo
pi_47668240
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:49 schreef teigan het volgende:
Kijk jij nog even geod naar die foto Rewimo? Ik vind het allemaal niet zo dik meer hoor...

Ik bedoel eigenlijk dat ik overal dezelfde maat heb, zeg maar
pi_47673526
Ik hoorde net van een collega dat de zon vanavond om 20.03 uur onder gaat!
En ik ga over een uur in het zonnetje naar huis fietsen en dan is het nog niet eens afgekoeld!
Ik word er spontaan blij van!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 maart 2007 @ 15:37:33 #274
13151 crew  Rewimo
pi_47674684
Christan vond het maar niks dat het zo licht was toen hij gisteren naar bed moest
pi_47679436
Ik heb net 2 uur en 20 minuten gewandeld, pfff, viel me best tegen. Maar de zon scheen echt geweldig lekker en ik heb al een rode blos op mijn wangen gekregen Daarna nog even op een terrasje gezeten met de moeder van een vriendin ("moet je echt geen stukje taart? een koekje dan? soep? ijs?"). Wat is het toch fijn dat het weer lente is
  maandag 26 maart 2007 @ 17:51:52 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47679627
Ik loop tegenwoordig 's ochtends naar stage (20 min). Het voordeel daarvan is dat ik ook te voet boodschappen moet doen en ook te voet weer naar huis, ook al heb ik daar geen zin meer in . Vandaag dus in totaal zo'n 70 minuten lopen erop zitten (normaal circa 45 min lopen per dag).
Niet meer actief op Fok!
pi_47679661
Klinkt gezond en verfrissend Isa..

Ik ben nog even naar de uni geweest, overleggen over mijn PGOO. Het begint me allemaal te benauwen nu. Alles wat nog afmoet, en ondertussen ook nog het idee dat ik maar eens moet gaan solliciteren..
Ik zag vanmiddag een vacature in Emmen voor volgend schooljaar, en dan wordt het ineens wel heel erg echt..

Ik heb me dus uiteindelijk maar even gestort op lesvoorbereiding.. Doe ik tenminste nog iets nuttigs..
pi_47680003
Ik begrijp wat je met dat benauwende bedoeld, teigan, maar het komt vast allemaal goed
  maandag 26 maart 2007 @ 18:16:57 #279
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_47680457
TVP na 277 posts
Hoi allemaal! Ik leef nog althans, grotendeels
Heb 't voor 't eerst in mijn leven serieus druk op mijn werk en heb meteen de jack-pot: RSI
Anyway: overdag geen tijd om te Fokken en 's avonds gedwongen iets anders doen dan compjoeteren.
Wel balen... zeker als een groot deel van je sociale leven pc-afhankelijk is.

Maar... hoe is het hier? Ik moet nodig eens gaan bijlezen over jullie wel en wee! Mis jullie allemaal best erg.

Oja, lijnen: RSI is slecht voor de lijn, zeker als je een hardcore emo-eter bent, zoals ik.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2007 @ 18:17:43 #280
43556 miss_dynastie
pi_47680476
Ja, heerlijk zo he, die lente
Ik heb net voor het eerst zelf pasta gemaakt. Ben benieuwd
pi_47680528
Levi!!
Fijn dat je je even meldt..

Ik herken het trouwens wel, toen ik last had van slijmbeursontsteking kwam ik ook weer heel hard aan...
pi_47681355
Hi Levitation!
Waardeloos van je arm zeg. Dan moet je maar flink gaan wandelen in het zonnetje iedere avond.
  maandag 26 maart 2007 @ 18:45:20 #283
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_47681442
he wat vervelend Levitation
sterkte ermee
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_47681822
Damn Levitation, dat is vervelend zeg Gelukkig wordt het wel mooi weer, dus kun je ook echt wat anders gaan doen dan computeren

Ik ben deze week gewoon een halve kilo aangekomen en snap er eigenlijk helemaal niks van. Een beetje demotiverend, moet ik zeggen. Maar goed, we houden de moed erin...
pi_47682103
Ik polonaise ook even mee door te zeggen dat ik het heel vervelend voor je vindt, Levitation. En wij missen jou ook fijn dat je even wat van je laat horen.

Pijn in je arm is natuurlijk geen reden om te gaan snoepen maar het verzacht de pijn waarschijnlijk wel iets Valt er met je baas over te praten dat je zo'n last krijgt? Want dit wordt meestal steeds erger als je je kiezen op elkaar houdt en door de pijn heen blijft computeren. Het heet tegenwoordig trouwens CANS en niet meer RSI (onnozele naamswijzigingen ), maar ik heb de term CANS nog nooit naar een patiënt toe gebruikt. Iedereen weet wat RSI is, die naamswijziging is nonsens imho.
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2007 @ 19:10:40 #286
43556 miss_dynastie
pi_47682302
Sterkte levi
pi_47682358
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:56 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben deze week gewoon een halve kilo aangekomen en snap er eigenlijk helemaal niks van. Een beetje demotiverend, moet ik zeggen. Maar goed, we houden de moed erin...
Veel zout gegeten? (veel soep bijv.) Loop je tegen je ongesteldheid aan? Het kan natuurlijk ook vocht zijn, Fannetje. Om een pond vet aan te komen moet je al een week lang 500 kcal per dag méér eten dan je verbrandt op een dag. (Daarvoor moest je dan bijv. 2500 kcal per dag eten als je lijf normaal 2000 kcal nodig heeft, en dat is gerekend zonder veel bewegen). En dat is best veel als je juist op de lijn let
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 maart 2007 @ 19:38:21 #288
13151 crew  Rewimo
pi_47683476
Levi, sterkte!

miss_d, heb je de pasta overleefd of moet je nog eten?
pi_47685176
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Veel zout gegeten? (veel soep bijv.) Loop je tegen je ongesteldheid aan? Het kan natuurlijk ook vocht zijn, Fannetje. Om een pond vet aan te komen moet je al een week lang 500 kcal per dag méér eten dan je verbrandt op een dag. (Daarvoor moest je dan bijv. 2500 kcal per dag eten als je lijf normaal 2000 kcal nodig heeft, en dat is gerekend zonder veel bewegen). En dat is best veel als je juist op de lijn let
Ik heb niet veel zout gegeten en hoef ook niet ongesteld te worden. Vocht vasthouden lijkt me dan het enige, want ik heb deze week écht geen 2500 kcal per dag gegeten... eerder 1500....

Nou ja, volgende week is het er vast weer af
pi_47685974
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik polonaise ook even mee door te zeggen dat ik het heel vervelend voor je vindt, Levitation. En wij missen jou ook fijn dat je even wat van je laat horen.

Pijn in je arm is natuurlijk geen reden om te gaan snoepen maar het verzacht de pijn waarschijnlijk wel iets Valt er met je baas over te praten dat je zo'n last krijgt? Want dit wordt meestal steeds erger als je je kiezen op elkaar houdt en door de pijn heen blijft computeren. Het heet tegenwoordig trouwens CANS en niet meer RSI (onnozele naamswijzigingen ), maar ik heb de term CANS nog nooit naar een patiënt toe gebruikt. Iedereen weet wat RSI is, die naamswijziging is nonsens imho.
isa, zo zijn er meer nutteloze naamsveranderingen. heb ik nou ME of CVS. volgens de doktoren is er geen verschil, maar spreek je met een medepatient, dan heb ik toch echt CVS en dat is toch echt veel minder erg dan ME. zucht.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2007 @ 20:35:44 #291
43556 miss_dynastie
pi_47686100
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:38 schreef Rewimo het volgende:
miss_d, heb je de pasta overleefd of moet je nog eten?
Het was zelfs lekker
pi_47686268
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:33 schreef gothic-blackie het volgende:
isa, zo zijn er meer nutteloze naamsveranderingen. heb ik nou ME of CVS. volgens de doktoren is er geen verschil, maar spreek je met een medepatient, dan heb ik toch echt CVS en dat is toch echt veel minder erg dan ME. zucht.
Hoezo minder erg? Het is exact hetzelfde, alleen de naam is anders. De naam ME klinkt misschien ernstiger, maar is een onzinwoord. Myalgische encefalomyelitis wil al zeggen dat er ergens een ontsteking is (-itis) terwijl er nog nooit iets van een ontstekingsmechanisme is aangetoond en verder zou die ontsteking zich in de hersenen en het ruggenmerg bevinden waarbij je spierpijn ervaart. Dat is nogal wat voor iets wat nooit is aangetoond. Met CVS zeg je precies waar het om gaat, alleen vinden veel mensen dat weer niet ernstig genoeg klinken voor wat ze ervaren en dan klinkt ME toch een stuk ernstiger.

ps: CVS heeft denk ik wel al meer dan 20 verschillende namen gehad...
pi_47686899
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoezo minder erg? Het is exact hetzelfde, alleen de naam is anders. De naam ME klinkt misschien ernstiger, maar is een onzinwoord. Myalgische encefalomyelitis wil al zeggen dat er ergens een ontsteking is (-itis) terwijl er nog nooit iets van een ontstekingsmechanisme is aangetoond en verder zou die ontsteking zich in de hersenen en het ruggenmerg bevinden waarbij je spierpijn ervaart. Dat is nogal wat voor iets wat nooit is aangetoond. Met CVS zeg je precies waar het om gaat, alleen vinden veel mensen dat weer niet ernstig genoeg klinken voor wat ze ervaren en dan klinkt ME toch een stuk ernstiger.

ps: CVS heeft denk ik wel al meer dan 20 verschillende namen gehad...
het is trouwens wel zo dat de meeste mensen die deze opmerking richting mijn hoofd gooien het wel erger hebben dan ik. volgens hun ben ik zo wie zo niet ziek omdat ik nog werk, maar voor mij is 24 uur werken in de week echt een max, terwijl voor een ander niet werken de max is. en ik kan soms nog uitgaan. maar waar hun dan niet rekening mee houden, is dat ik niet richting discotheek ga, maar richting kroeg, die om 11 uur sluit, of casino, waar ik kan zitten en waar het rustig is. maar ik nog steeds meerdere dagen bij moet komen.

ach ik luister er eigenlijk al lang niet meer naar. ben wel van mening dat zoals mijn vriend het zegt, cvs een verzameling is van verschillende ziektes die op dit moment nog niet bekend zijn. en dat je daarom ook zoveel verschillende ervaringen hebt. vergelijk het maar met een verkoudheidje, daar zijn ook 1000 verschillende soorten van.

maar genoeg hierover, ga ooit nog wel een keer een topic hierover openen, als ik er het lef voor heb.
pi_47687257
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:51 schreef gothic-blackie het volgende:
maar genoeg hierover, ga ooit nog wel een keer een topic hierover openen, als ik er het lef voor heb.
Het belangrijkste is dat jij niet alles kan doen wat andere mensen wel kunnen zonder dat je problemen met je lijf krijgt. Er zijn altijd mensen die iets erger hebben, vergelijken heb ik altijd onzinnig gevonden.
Ik heb een les gegeven over CVS en de beoordeling hiervan door keuringsartsen (met name over de willekeur), als je er belangstelling voor hebt dan heb ik denk ik die gegevens nog wel ergens liggen. Alhoewel het best kan dat ik alleen nog de powerpointpresentatie heb.
pi_47687630
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het belangrijkste is dat jij niet alles kan doen wat andere mensen wel kunnen zonder dat je problemen met je lijf krijgt. Er zijn altijd mensen die iets erger hebben, vergelijken heb ik altijd onzinnig gevonden.
Ik heb een les gegeven over CVS en de beoordeling hiervan door keuringsartsen (met name over de willekeur), als je er belangstelling voor hebt dan heb ik denk ik die gegevens nog wel ergens liggen. Alhoewel het best kan dat ik alleen nog de powerpointpresentatie heb.
zeker heel graag. ik heb altijd een oud schoolverslag op mijn pc, voor als mensen echt niet snappen wat cvs is
pi_47688077
Ik kom mijn neus ook maar weer eens laten zien.

Heb een beetje een prutweek gehad met als dieptepunt vandaag. (en de week begint net ) Ik kon niet fatsoenlijk uit bed komen dus ben na mijn glas melk en extra medicijnen maar weer mijn nest in gekropen. Werd pas om 14.00 weer wakker dus ontbijten zat er niet echt meer in.
De honden stonden op knappen dus ik ben eerst maar met ze naar het grasveldje voor de deur gelopen, toen de nodige werkzaamheden achter de pc waardoor ik helemaal vergeten ben te eten, dag lunch.
Uiteraard vanavond dus ook geen honger maar omdat ik toch iets moet eten toch maar even een kop boullion gepakt met twee crackers met kaas en een peer.
Vet, eiwit, vezels, koolhydraten, vitamientjes heul gebalanceerd allemoal.

Ik blijf het een vreemd fenomeen vinden dat ik geen zin in eten krijgt zelfs als ik al een tijd heel weinig eet. Ik heb een tijd geleden uit een soort experimenteerdrang eens gekeken hoe lang het zo duren voor ik echt trek kreeg als ik mezelf niet dwong om iets te eten. Na bijna vier dagen durfde ik niet verder, leek me niet echt gezond. Maar ik had nog steeds geen enkele behoefte aan eten, niks, nada, noppes.
En het is ook echt niet dat ik niets lust of niet van eten houd ofzo. Ik vind heel veel echt wel lekker, alleen in kleine hoeveelheden, ik vind koken leuk, ik kan me uren vermaken in de keuken, ik kan echt genieten van een goed bereide maaltijd maar ik heb gewoon nooit trek.

Het helpt ook niet dat Bert de laatste tijd voor zijn werk de hele week van huis is, dat is niet echt motiverend om te gaan koken voor jezelf als je toch al geen trek hebt waardoor ik al snel nog slechter eet dat ik al deed. Het scheelt wel dat ik in ieder geval twee dagen naar het revalidatiecentrum moet waardoor ik nog enige structuur heb. Regelmatig eten gaat me dan toch makkelijker af.

Maar morgen is een nieuwe dag, eerst naar het revalidatiecentrum en daarna komt mijn broertje een nachtje logeren dus dan zal het wel goed komen met eten.
There is no love sincerer than the love of food.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 maart 2007 @ 21:20:05 #297
13151 crew  Rewimo
pi_47688276
Het vervelende is dat je ook nog eens niet afvalt van niet eten
pi_47688362
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:20 schreef Rewimo het volgende:
Nee dat vind ik ook wel jammer.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_47689659
Nou, toen ik in september van stress nauwelijks meer sliep en at, viel ik toch voor mijn doen veel af die maand...
En het is er ook afgebleven....
pi_47690231
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:20 schreef Rewimo het volgende:
Ach, daar val je vanzelf van af hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')