Als je dit heb gelezen snap je een beetje mijn levenstyle, in de andere topic kreeg ik er geen reactie op dus plaats en maar hier en weet niet zeker of dit hele verhaal met sporten te maken heeft.quote:Ik sport nu ook alweer een jaar alleen het laatste half jaar een sinds oktober weer
wat zwaarder aan het trainen.
Ik sport 3x per week maandag avond,woensdag avond, vrijdag middag.
Dus alleen vrijdag eet ik echt naar het sporten andere dagen iets van fruit ofzo.
Gebruik creatine en dat slaat erg goed aan voor het sporten na het sporten een glas.
Heb sinds gisteren een weight cainer gekocht omdat ik tegen zwaar irritante problemen aanloop
waar de doktor ook niks op weet.
Ik ben elke dag helemaal kapot moe, het lijkt zowat wel pfeiffer ofzo maar op getest is het niet.
Dacht eerst mischien teveel suiker gegeten laatste half jaar was vaak namelijk zak chips elke dag etc op me werk. Maar dat een periode stop te hebben gezet mocht ook niet helpen.
Gestopt met roken maar is ook niet het geen wat tot nu toe het probleem heeft verholpen en uit eindelijk weer begonnen
Die weight gainer geeft me wel wat extra energie maar zoals gisteren na het sporten goed eten en een shake, toen wezen stappen tot 3 uur slapen 10 uur er uit.
Ben helemaal gebroken, door de weeks als ik gewoon 10 uur ga slapen 7 uur eruit ook zelfde verhaal rond 12 uur @ 1 uur helemaal gebroken wil ik gewoon slapen.
Heb een klant gesproken van ons bedrijf die zit in zo gezondsheids winkel die zegt je suikerspiegel gaat springen omdat je sport dus je moet beter eten.
Ik eet:
S'morgens 8 uur: 2 Boterhammen met kaas (bruin)
S'morgens 10 uur: Sultana/Fruit
S'middags 12uur: 2 tot 4 boterhammen met kaas + fruit
S'middags 3 uur: Fruit/Sultana
S'avonds 6 uur: Avond eten, groente aardappelen, vlees
S'avonds 10 uur: Fruit/Sultana
Is het dat ik echt te weinig eet of waar kan het van komen, creatine die wel goed aanslaat maar verkeerde combinatie? omdat ik natuurlijk in het weekend natuurlijk ook wel is een biertje drink
Wie weet het probleem want om nu vanavond weg te kunnen moet ik eerst een uur slapen dat is gewoon klote de hele dag al kapot.
Zag vanmiddag ook van die zwarte streepjes voor me ogen zweven zo af en toe.
Ze zeggen dat het komt door het sporten dus vandaar dat ik hem hier stel me vraag want hier zitten ook mensen die hard trainen dus mischien ervaring mee
PS. ik zit in de ict dus een beetje de hele dag achter de computer hangen dus niet echte verbranding, en fiets er elke ochtend half uur heen door de polder en weer terug dus dan verbrand je mischien ook weer een groot deel?
Vrijdag overigens na het sporten weer helemaal nergens last van en ben ik in de meeste avonden zo fit als wat de enigste avond of dag in de week dat ik me goed voel de rest is gewoon flink moe en zwaar kut
20 Jaar
68 kilo
1.78
he dude... hoe lang doe je al crea achter elkaar? al een pauze genomen? khoop dat je niet al te teleurgesteld bent wanneer je dat gaat doen want creatine helpt idd echt enorm maar de terugval tijdens een pauze is ook enorm...quote:Op maandag 26 maart 2007 10:52 schreef Ab-Normaal het volgende:
Shakes en creatine werkt erg goed met het sporten merk echt veel verschil ondanks dat ik 3x per week sport.
Ga zo ie zo proberen meer te eten maar is soms zo moeilijk om je daar toe te zetten en kwark lijkt me nou niet bepaald lekker, maar zal me er proberen toe te zetten.
Zal s'morgens wel wat meer brood proberen te eten, tussendoortjes iets uitgebreider. Minder suiker wat zo ie zo de laatste tijd al heel beperkt is.
En zo ie zo binnenkort nieuwe baan ben me huidige baan meer dan zat dus dan heb ik lekker 2 weken vrij beetje bij slapen en eetpatroon aan proberen te maken.
Wel vreemd overigens dat de klachten ook echt zijn gekomen naar het blowen of althans een stuk versterkt.
Ja, kwark dus! Echt, het is geweldig spul, en als je het niet lekker vindt wen je er heel snel aan.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:09 schreef Ab-Normaal het volgende:
Zijn er geen tussendoortjes die goed te eten zijn waar voor je eerst niet een kwartier kwijt ben om ze te bereiden?
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:09 schreef Ab-Normaal het volgende:
''vergeet die tussendoortjes trouwens... maak er maar bakken pasta/rijst/aardappelen van ''
Zie je het voor je op je werk als het druk is, hej baas ik ga even wat aardappelen pakken en wat rijst.
Die denkt ook flikker op.
Zijn er geen tussendoortjes die goed te eten zijn waar voor je eerst niet een kwartier kwijt ben om ze te bereiden?
Wat dacht je van koude pastasalade met koude kipfilet en veel groenten?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:09 schreef Ab-Normaal het volgende:
''vergeet die tussendoortjes trouwens... maak er maar bakken pasta/rijst/aardappelen van ''
Zie je het voor je op je werk als het druk is, hej baas ik ga even wat aardappelen pakken en wat rijst.
Die denkt ook flikker op.
Wel volkoren pasta nemen, als je dan toch bezig bent..quote:Op maandag 26 maart 2007 11:12 schreef Invert het volgende:
men neme pasta, mengt het goed met een blik tonijn in tomatensaus (1 euro bij elke supermarkt), gooit eventueel fijngesneden spinazie erdoor en ge hebt nen lekkere voedzame salade? en dat bereid je natuurlijk thuis...
Witbrood = snelle koolhydraten. Daar word je moe van.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:18 schreef Ab-Normaal het volgende:
Ja eet nu nog wel is noodles helpt ook wel wat maar is natuurlijk niet bepaald het gezondste volgens mij.
Kipfilet probeer ik ook alwat meer te eten maar dat eet ik dan weer op wit brood eigenlijk ook weer niet goed.
Nee dat is niet anders.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:54 schreef Viking84 het volgende:, is dit te weinig? Ik eet nog minder dan dat en ik vind al dat ik veel eet. Maar ik ben dan ook aan het afvallen, dus dan is het anders
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |