Ik ben denk ik ook in een dorp van dat formaat opgegroeit hoor.. Hooguit 1500 mensen woonden er toen...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En bedankt
Daar ben ik opgegroeid.
Klein gat is dit niet, gewoon een dorp met redelijk formaat.
Mijn moeder woont daarentegen in Spijkerboor, 4 km verder. Ongeveer 4 straten en 100 inwoners. Dat noemt ik een gat!
Mijn moeder gaat huilen. Nee, ik bedank dus niet voor gebak speciaal voor ons klaargemaakt, ik zeg gewoon voor de 100ste keer dat ik op een doordeweekse gewone avond geen gebak hoef, maar dat het heel lief was. En meestal sla ik gekochte grote koeken en dergelijke gewoon af en dat weet ze.quote:Op woensdag 21 maart 2007 07:20 schreef Viking84 het volgende:
Op den duur leert je moeder het wel, hoor, Isa.
dan heb je gelukquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:45 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind gebak door de week niet erg.Gisteren heb ik ook gewoon enkele paaseitjes gegeten enzo... Van mij hoeft het niet zo streng.
Auw! Misschien toch maar even de huisarts bellen ipv af te wachten?quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:53 schreef Troel het volgende:
Ik ben gisteren uitgegleden bij dansles en volgens mij is het niet echt super met mijn been nu. Zitten, staan, lopen, eigenlijk alles doet ontzettend veel pijn, ongeveer eenzelfde pijn die ik had bij het scheuren van mijn enkelbanden. Midalgan werkt ook al niet
Als het vanmiddag nog niet over is, dan ga ik denk ik toch maar aktie ondernemen.
Huisarts zal er niet veel aan kunnen doen, ik gok dat ik eerder gewoon naar de eerste hulp ga, foto's laat maken en de boel in laat zwachtelen ofzo (voor zover dat mogelijk isquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:40 schreef Diesz het volgende:
[..]
Auw! Misschien toch maar even de huisarts bellen ipv af te wachten?
Hier moet je eerst naar de huisarts, dat is standaard, je wordt gewoon weg gestuurd als je zelf naar het ziekenhuis gaatquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Huisarts zal er niet veel aan kunnen doen, ik gok dat ik eerder gewoon naar de eerste hulp ga, foto's laat maken en de boel in laat zwachtelen ofzo (voor zover dat mogelijk is)
Ik heb wel van te voren huisarts gebeld hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:00 schreef Diesz het volgende:
[..]
Hier moet je eerst naar de huisarts, dat is standaard, je wordt gewoon weg gestuurd als je zelf naar het ziekenhuis gaat![]()
Naja, is iig ook nog goed voor de lijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:50 schreef Troel het volgende:
'k heb ruige seks gehad denk ik, want ik heb een zweepslag
nouja, doet gewoon pijn en leuk is het niet en mijn spier is dus ingescheurd. Rust houden is de remedie schijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |